Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.04.2005 22:51 Franta
 
POCTETE SI JAK PRACOVAL PAROUBEK!

http://www.cibulka.net/nnoviny/nn2000/nn2200/obsah/09.htm

Veselé hospodaření Rady Zastupitelstva h. m. Prahy

aneb senátorské volby o ty nejlepší

Senátní kandidát - náměstek ing. Jiří Paroubek



Motto:

Velký a neohrožený bojovník

za práva Pražanů,

pokud to ovšem je

v jeho prospěch?



A/ Morální profil

Ing. Jiřího Paroubka:

l/ Ve svém oficiálním senátorském životopise ing. Jiří Paroubek píše, že od roku 1976 ? 90 pracoval jako ekonom v manažérských funkcích. Pokud je mi známo, žádné ?manažérské funkce? za bolševika neexistovaly. To by to soudruzi našemu ?managerovi? hned hezky vysvětlili a určitě by na to dlouho nezapomněl. Byly jen nomenklaturní funkce, spadající do kádrové nomenklatury výborů KSČ různých stupňů, na které mohl dle kádrového klíče, tedy ne podle vzdělání, osobních vlastností, pracovních výsledků a zkušeností, ale na základě politické spolehlivosti, dosazovat příslušný výbor KSČ pracovníky podle svých představ. Pro malé funkce ? místní výbor KSČ, pro důležitější funkce okresní, krajský nebo celostátní ÚV KSČ. Pokud je dnes známo, ing. Jiří Paroubek dělal hlavního ekonoma v ústředí pražského podniku Restaurace a jídelny (RAJ). Pak je skoro úplně vyloučeno, že by tuto významnou nomenklaturní funkci, spadající pod Okresní výbor KSČ, mohl zastávat nestraník !?? Čím pak by si asi takový nestranník mohl získat takovou důvěru KSČ, že ho OV KSČ dosadil do takové funkce?! Takže kandidát ČSSD na senátora ing. Jiří Paroubek nám něco ve svém životopise opomněl říci, anebo měl napsat ? já, hrdina, jsem nikdy nevstoupil do KSČ (nebo StB). Byl jsem doma ve vnitřní oposici, tak, aby to o mně nikdo nevěděl. Navenek jsem předstíral svůj souhlas s komunistickou diktaturou a sovětskou okupací, Antichartou, prvomájovými průvody, Vzornými vojáky, Brigádami socialistické práce a podařilo se mně takhle soudruhy oblafnout a dostat se už roku 1976 do vedoucích funkcí, které jsem už po celou dobu neopustil. Domnívám se však, že ani takhle to s největší pravděpodobností nebylo, a to především vzhledem k jeho dalšímu racionálnímu a vysoce oportunistickému, nebo chcete-li pragmatickému, chování.



B/ Jednání ing. Jiřího Paroubka, v roce 1990 zakladatele ČSSD(b), jako oposičního poslance v zastupitelstvu hlavního města Prahy -

Jeho vystupování a jednání bylo vždy velmi uvážlivé, aby si moc nerozhněval vládnoucí stranu ODS a ODA na velké radnici - avšak také ? aby si na druhé straně nerozhněval spoluoposičníky. Ve všech větších kauzách, které propukly díky oposicí předpokládaným a odhaleným zlodějnám a zločinnému jednání vedení pražské radnice /ODS + ODA/ - se držel hrdinně stranou. // Toto zločinné jednání, vyloženě nevýhodné pro Prahu a její občany, ovšem zákonně nepostižitelné, bylo umožněno předchozím zrušením nebo neexistencí zákonů popřípadě naprosto špatnými zákony, často dokonce přijatých bez jakýchkoli sankcí za jejich porušení, které zase dodala a obhospodařuje vyšší parlamentní složka, která u nás schvalování zákonů ovládá. Totiž ODS a její geniální vůdce a největší ekonom světa všech dob. Od r. 1992-2000 ovlivňuje cca z 95 % schvalování všech zákonů. Nyní prostřednictvím oposičně-koaliční smlouvy, dříve v koalici s ODA a ČSL.

Nejdůležitější špatné zákony: Zákon o obcích, Obchodní zákoník, zrušení nedbalostního trestného činu v Trestním zákoníku, neexistence Správních soudů - vše zcela záměrně.

Zákon o obcích ? podle něho smlouvy za obec uzavírá pouze Rada zastupitelstva ? TAJNĚ A NEKONTROLOVATELNĚ (!!!), ne celé zastupitelstvo, demokraticky volené, a to veřejně a před zraky všech občanů, které to zajímá a kteří si všechno a všechny ze svých daní platí!!! Správa města a hospodaření v městských akciových společnostech je plně v moci Rady zastupitelstva a jí dosazených ? opět bez souhlasu demokraticky voleného zastupitelstva a možnosti jakékoliv kontroly z jeho strany ? jejich lidí. Opět tajná jednání. Tyto a. s. pak mohou uzavírat pro město naprosto nevýhodné smlouvy s podezřelými partnery a za podezřelých okolností, které pak v plném rozsahu zaplatí občané ze svých daní ? viz níže.

Nedbalost, dokonce ani tu zcela vědomou a zřejmou, poškozující zájmy města a jeho občanů, nelze dle stávajících zákonů trestat a rozhodnutím Správního soudu špatné smlouvy zrušit ? když tento Správní soud ještě není ani zřízen ? již l0 let!!! Všichni to vědí a dle toho se ing. Jiří Paroubek a jeho lidé tiše a ?pragmaticky? chovají.



Pokud však šlo o prokazatelně nepodstatné věci

Paroubek hřímal z tribun jako Robespierre?



Ukážeme na příkladech, jak vypadalo jednání ing. Paroubka v pro město a jeho občany nejdůležitějších záležitostech, kde šlo o stamiliony a miliardy z kapes daňových poplatníků.

Byli jsme spolu v dozorčí radě Dopravního Podniku h. m. Prahy, když vypukl finanční skandál ? nákup nových vozů pro pražské Metro, bez výběrového řízení, protokolárně uzavřeného původní výběrovou komisí. Toto výběrové řízení se táhlo 3-4 roky. Najednou RADA zastupitelstva h. m. Prahy a vedení Dopravního podniku h. m. Prahy vytáhlo z klobouku vítěze - Konsorcium ČKD soudruha ing. Jiřího Marouška ? byli spolu v jednom baráku. Stalo se to l2. července 1995 na Valné hromadě ? tvořené právě Radou zastupitelstva h. m. Prahy a jí podřízeným vedením Dopravního podniku h. m. Prahy... Navíc zvolili datum prázdninové, aby nemohla na př. dozorčí rada Dopravního podniku protestovat ? protože ta o prázdninách nezasedá. Rozhodli smlouvu podepsat do měsíce, tedy daleko před koncem prázdnin (!!!). Cena 8-9 miliard. Platby předem!!! Zuřil jsem, že to je banánová republika a PODVOD NA OBČANECH ZA 8 MILIARD!!! //Ekonomický dopad viz dále v textu //



Kandidát na senátora ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom a komunistický ?manager?, OPOSIČNÍ POSLANEC, člen dozorčí rady Dopravního podniku, přitom ani nehlesl ? jako by byl s nimi domluven. Nebo si jenom náš hrdina nechtěl pro své voliče-daňové poplatníky pálit prsty? Pro Prahu a její obyvatele to však byl bohužel poslední hřebík do finanční rakve?

Když však chlapci z vedení Dopravního podniku, bez výběrového řízení, zvýšili odměnu smutně proslulému advokátu JUDr. Tomáši Sokolovi za vybírání pokut od neplatičů jízdného v MHD ? ze 4 milionů na l6 mil. ročně ? řval jako lev, že to je předem dohodnutý podvod ? což opravdu byl (Dopravní podnik i Magistrát mají přitom svá vlastní velká právní oddělení!!!) ? ale hospodaření Prahy tato částka ani v nejmenším neohrozila. Ani Radu zastupitelstva si tímhle gestem rozhněvat nemohl?



Můžeme dále pokračovat s přehledem vysoce výběrového mlčení ing. Jiřího Paroubka, vedoucího ekonoma, komunistického ?managera?, opozičního zastupitele a senátorského kandidáta ČSSD



Matra ? zabezpečovací zařízení na Metro. Původní smlouva, dle výsledků výběrového řízení, které Matra vyhrála, na cca 800 milionů. Doplňky ke smlouvě cena zvýšena, už mimo jakékoliv výběrové řízení, na tisíc sedm set milionů. Rozdíl 900 milionů z peněz daňových poplatníků, více jak 100% původní ceny? Smlouva to tajná (!!!) a hodně vypečená. Vše platit předem(!!!). Penále maximálně 5 % z ceny(!!!). Možnost reklamovat pouze do 4/98, ale zkušební provoz přitom skončil až 6/98(!!!). Tohle uzavřel buď naprostý šílenec nebo to spíše bylo velmi dobře podplaceno. Jenom maličkost. Jeden čas bylo dokonce zakázáno tuto zabezpečovací automatiku používat a dělalo se to ručně // viz důkazy //. A senátor, opoziční zastupitel, člen dozorčí rady? Mlčel vždy jako ryba?



PRVNÍ MĚSTSKÁ BANKA - ztráta města z podvodných úvěrů ? cca l,5 ? 2 mld. Možná i víc, kdo ví a hlavně, kdo má zájem to vyšetřit? Zde má dnes ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města životní šanci prokázat, na čí straně stojí.



Privatisace podniku Pražské vodárny a kanalisace a. s. ? podvod století. ? Ztráta města a tedy jedině a pouze občanů je v tomto případě cca 5 mld. Hlavní zásady úspěšného podvodu: Vzniknou 2, někdy i 3 akciové společnosti. Jedna městská a té zůstanou trubky a druhá soukromá, vlastnící 66% akcií a ta bude vodu od občanů kasírovat. Městu zůstane jen 34 % . Mezi společnostmi uzavřená smlouva je samozřejmě jako obvykle tajná. Mají ji hlídat lidé, určení ? jak jinak ? RADOU. Po zkušenostech, co umějí, hlavně tajně, tito lidé provádět a co se dnes děje na podobném principu například v SAZCE ? tak tihle to opravdu budou za nás dobře hlídat, kontrolujíce sami sebe!!! Nejdříve si rozdají všichni l00 ? 500 tisícové platy a co zbude, půjde možná do oprav vodovodních a kanalisačních rozvodů!!! (Podrobnosti viz. N.N. 18/2000).



Použití 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh pod Strahovským tunelem ? místo, aby se daly na Metro, či hlavně na stavbu mostu u Bohnic pro Prahu 8, aby tamní obyvatelé konečně nemuseli přes střed města !!! Podle mne to byl jen fakturační podvod a práce neodvedena. Nebo úplná hloupost, protože tyhle pruhy budou třeba tak za 20-30 let. Senátor, komunistický ?manager? a ekonom k tomu mlčí?



Židovské hřbitovy ? versus garáže pro mocipány podvodně privatisované České pojišťovny ex soudruhem a ex ministrem financí Ivanem Kočárníkem (ODS). Další podvod a 400 aut v centru Prahy pro zhoršení životního prostředí. Zároveň zničení unikátního hřbitova z ll. století. Senátor - ticho.



Smlouva na reklamu - s J.C. Decaux ? podvod na Prahu a občany od Rady vedené primátorem Koukalem (ODS) a spol. Smlouva na 25 let ? bezplatná !!! Město přitom ještě platí proud!!! Postaveno cca l.800 reklamních poutačů, některé bez stavebního povolení. Nic se neděje, vše ohlídáno. Pokuty žádné. Zkuste si to občánkové Vy !! Ztráta města na nájemném cca 7,5 miliardy !!! Ing. Jiří Paroubek, senátor, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, oposiční zastupitel za ČSSD ? ticho po pěšině.



Smlouva na parkování, opět jak jinak, s francouzskou firmou ? Evropark Praha a.s. Ti Francouzi musí mít zřejmě zvláštní kouzla ? že ano pane Koukale a Šveci. Investice nikoliv přinesená do podniku francouzskou firmou, ale placená ze zdejší půjčky a z pražských tržeb. Kdo této soukromé firmě hlídá neplatiče? Přece Městská policie!!! Pozemky poskytlo město zdarma - Tržby vybírá Europark a až uplatní své luxusní potřeby, tak něco dá i městu. To se to podniká Frantíci ? což. Zkuste tohle někdo udělat jako Čecháček ve středu Paříže ? to byste pane letěli!!! A co na to všechno hlavní ekonom, komunistický ?manager?, opoziční zastupitel ČSSD a senátor? Senátor TICHO. Možná dobře zaplacené?



Tak to bylo páni Občané několik ukázek toho, jak ve městě hospodařila a hospodaří ODS pod vedením primátora Koukala a jeho náměstků ? Volte je dál, bude Vám prima!!! A jim taky. Ale hlavně pan Velký manažér ekonomiky, opoziční poslanec za ČSSD, člen dozorčí rady a kandidát na senátora tohle všechno neviděl, nepostřehl, neslyšel - ale hlavně, nikdy proti těmto lumpárnám nic neudělal!!!

To je opravdu ten pravý muž, který bude tvrdě neohroženě a zásadově hájit zájmy občanů-daňových poplatníků před zlodějnami a okrádáním?



C/ Činnost ing. Jiřího Paroubka jako Náměstka primátora pro finanční politiku města:

Hned na počátku jeho působení došlo ke ztrátě l40 milionů pro městskou pokladnu. Dal totiž pozdě příkaz k nákupu // o cca 2 dny // 72 milionů EUR, a ty zdražily o 2 Kč ? takže ztráta l40 milionů. Uvádíme neověřenou zprávu a teorii ? dobře informovaní zlí jazykové tehdy tvrdili ? vzhledem k tomu, že má velké známosti v bankovních kruzích, předem věděl, že kurs koruny vůči EUR výrazně klesne. Po dohodě jako náměstek primátora pro finanční politiku města pozdržel nákup 72 milionů EUR, nechal ?bokem? nakoupit EUR před devalvací koruny a městu byly prodány po devalvaci o l40 mil. dráž. (Technologie této ekonomicko-politické operace, provedené Českou národní bankou (ČNB) pod vedením Josefa Tošovského, je podrobně popsána v NN 21/2000, strana 09). Vzhledem k úspěšnému a beztrestnému vytunelování nejméně 17 bank, dozorovaných bankovním dohledem ČNB a celé řady fondů v téhle republice podnikajících ? viz např. poslední známý případ Komerční banky, vytunelované ruskou státní mafií o 8 miliard Kč, to zase tak špatná teorie nebyla. Ovšem dokázat by ji musela policie, nejsou-li stopy po l8 měsících už odborně zameteny. A také zda by chtěla a uměla to, neboť jak známo, u nás žádný bankéř už 10 let moc pevně ve svém křesle nesedí a přesto ani jeden z nich není ve vězení. Aspoň já o žádném nevím!!!

Jinak - tím, že si otevřel vrátka svým mlčením a jednáním ve výše uvedených kauzách, byl přijatelný pro ODS ? i když ta právě proti socanům MOBILISOVALA. Proč ovšem proti takovým ? to opravdu nemusela.

Stal se tedy za odměnu z poslušného oposičního poslance ČSSD náměstkem primátora, zvoleného za ODS. Navíc náměstkem pro finanční politiku města!!! A z titulu své nové funkce potom bezpochyby, jak veřejně slíbil svým voličům, velmi rázně vystupoval proti největším radničním lumpárnám, na kterých se předtím sám přímo nebo nepřímo podílel... Uvedeme zde několik ukázek jeho rázného a nekompromisního postupu proti podvodníkům na ochranu zájmů prostého občana-daňového poplatníka:

l/ Vozy Metra ? z městské pokladny zaplaceno cca 2 mld. předem (!!!). Město za to dostalo pouze ? slyšíte dobře ? jednu pětivozovou soupravu, navíc od dobře vytunelovaného ČKD. To se to pane TUNELOVALO za peníze pražských občanů, že, soudruhu Maroušku??? Vzhledem ke všem těmto souvislostem pak vůbec nepřekvapuje podivná úloha superkomunisty a superkapitalisty Jiřího Marouška a jeho ?protikomunistického exilového? bratra Miloslava Marouška, blízkého spolupracovníka prvního předsedy ČSSD(b) profesora Horáka, připraveného a importovaného z USA, v naší polistopadové politicko-ekonomické historii. Budeme citovat z materiálu, věnovaném původně ministrovi vnitra Mgr. Stanislavu Grosovi a jeho kolegyni a spojenkyni z pražské organisace ČSSD poslankyni JUDr. Petře Buzkové, evidované jako spolupracovnice StB, zveřejněném v NN 19/2000, strana 02: ?Dva krásní lidé, Stanislav Gross, stejně jako jeho kolegyně Petra Buzková (naši nejpopulárnější politici, které podle svých vlastních slov ?udělal politiky? už koncem roku 1989 kalifornský velkoobchodník se sovětskými diamanty Miloslav Maroušek, shodou okolností poctivý bratr privatisátora a exmajitele ČKD Jiřího Marouška, jenž svým hospodařením způsobil dluh, převyšující údajně 24 miliard Kč, které zmizely Bůh ví kam?), v začátku své poslanecké kariéry dostali, jako svobodní, přednostně přidělené luxusní velkoplošné byty na pražském sídlišti Barrandov. Smlouvy zněly na dobu neurčitou a jen tvrdý nátlak médií je oba přinutil ke změně na dobu mandátu?. Jak je vidět, stále neomylně platí ?rovný rovného si hledá??

Proti tomuto podvodnému nákupu jsem tvrdě vystupoval a jednal. Důvody : V současné době jezdí v pražském metru celkem 504 ruských vagónů ? jiné nejsou a tyhle budou jezdit po renovaci ještě dalších 30 let!!! V té době se nabízela možnost koupit cca l00 stejných vagónů za 350 milionů. Oproti 8,5 miliardám směšná částka. Vzhledem k tomu, že by byly stejné ? stejné by byly i jejich opravy, modernizace a náhradní díly atd. A když nemáte na mercedes, musíte také jezdit ve Favoritu!!! Ale to by tam nesměli mít ředitelství ve stejném baráku a ČKD vést soudruh Jiří Maroušek!!! Kam pak asi ty své 2 miliardy od města všude dával ?? Do jakých asi kapsiček???

Touhle transakcí se dostala Praha do počínající spirály zadluženosti, která se pod vedením zkušeného komunistického ?managera? a dnešního náměstka pro finanční politiku města ing. Jiřího Paroubka pořád prohlubuje a on ji řeší stále narůstajícími půjčkami, které mají dosáhnout ve finále l7-l8 miliard ? čili skoro celý rozpočet Prahy. Díky této politice je už dnes Praha v situaci, kdy není schopna svoje půjčky, nabízené jejímu vedení bankami ze všech stran a možná vůbec ne nezjištně, průběžně splácet. S velkými potížemi se zatím snaží splácet alespoň úroky z těchto půjček. Bankéři nic neriskují. Praha má tolik majetku v budovách a pozemcích, že za babku získají cokoli, o co projeví, v případě neschopnosti města své dluhy splatit, zájem.

Kdyby měl náměstek a senátor trochu více zájmu a možná i odvahy, měl by z titulu své funkce náměstka primátora pro finanční politiku města navrhnout potrestání aktérů této kauzy!!! Odvolat je z funkcí. Tohle se přeci ve slušných státech dělá a tady je podezření hodně silné. To by však senátorský kandidát musel mít sám čisté ruce a svědomí? Trestněprávní Imunita, spojená s funkcí senátora, má v tomto případě zřejmě cenu zlata?



2/ Městská banka. V ní vládli od roku 1995 dva šibalové. Jeden se jmenoval Vlastimil Hadraba (1951) a byl gen. ředitelem a předsedou představenstva. Zároveň však, což velmi tajil ? byl ve vedení dalších l7 firem (!!!). Povedené, což?! To se to pak poskytovaly úvěry!!! Další dobrák a předseda dozorčí rady - byl primátor Jan Koukal (1951). Jinak z demokraticky zvolených zastupitelů, s výjimkou ODS, nebyl ve statutárních orgánech Městské banky nikdo (!!!), dokonce ani nikdo z koaliční ODA. Až na jaře 97 ? asi jako skrytý začátek oposičně ? koaliční smlouvy ? ex ministryně kontroly, několikrát podezíraná ze spolupráce s komunistickou StB, která v letech 1990-92 neukontrolovala rozkradení majetku komunistické strany a jejího Socialistického svazu mládeže, ing. Květoslava Kořínková, dohodla /zpráva kuloárů/, že do Městské banky byl RADOU dosazen prof. Věnek Šilhán, původně z Obrody socialismu, pak z ČSSD. Objektivně však musíme říci, že nejhorší úvěry a šibalské kšefty už byly v té době dávno hotové. Měli ho tam tedy spíš jako rukojmí, že to vedli dobře, zejména pro jeho autoritu. Na druhé straně i on si tam taky pěkně zobnul. Pro bývalý n. p. Preciosa, kde byli v dobách komunistické diktatury a sovětské okupace vězněni političtí vězni a nuceni v otrockých podmínkách vyrábět pro komunisty broušené sklo pro vývoz na Západ, kde byl po 17. listopadu předsedou představenstva, zajistil úvěr l00 milionů, což moc košér taky nebylo. Těžko jim tedy mohl cokoli vyčítat. Choval se v principu stejně jako oni. Působením prvních dvou výtečníků přišlo město o cca l,5-2 mld., které musí zaplatit a splácet z daní, které vybírá od občanů Prahy na úplně jiné věci. A co proti tomu všemu podnikl náš komunistický ?manager?, náměstek primátora pro finanční politiku města a senátorský kandidát za ČSSD? Vůbec nic!!! Místo veřejné potupy viníků či podání trestních oznámení za tunelování majetku města na adresu zodpovědných politiků a ?managerů? ing. Jiří Paroubek prohlásil: ?Ta ztráta ? to byla taková doba?? Volte ho občané!!! Není věc, kterou by vám nedokázal zdůvodnit?



3/ Prověřit, kam se podělo 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh Strahovského tunelu: Kdo ty práce zadával, kdo je přebíral, kdo podepisoval faktury(!!!). Co se tam vůbec dělalo??? To ovšem našeho senátora, náměstka primátora pro finanční politiku města, absolutně nezajímá. Takovými drobnostmi se zabývat nehodlá?



4/ Při rozhodování o každé investici, hrazené z rozpočtu města, zajistit ? když ?otcové města? odmítnou udělat veřejné a veřejně kontrolovatelné výběrové řízení a zašmudlí to, pak alespoň nechat udělat nejméně dva nezávislé posudky, co by měl připravovaný projekt skutečně stát. Ne, jak je tomu dosud, aby si firmy ceny samy diktovaly. Na to náš senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města rezolutně: Tohle se dělat nebude!!! Ostatní socani s ním souhlasili. Asi věděli dobře proč? Tito lidé opravdu pečují o město a jeho občany, své voliče, radost se podívat, což?? Poslední výběrové řízení na dostavbu města se zdá být podezřelé dokonce už i radniční oposici a ta je chce konečně nechat prověřit ? nejlépe přímo policií. Tak, to je zatím poslední zpráva. O výsledku vás budeme informovat.



Čili shrnuto: Ztráty města, způsobené zvýšením nákladů v důsledku zločinného jednání RADY zastupitelstva h. m. Prahy, které jsme zde uvedli a ještě další, o kterém jsme vás zatím ještě neinformovali plus špatné smlouvy, jsou cca 5-6 miliard Kč. Ztráty v neuskutečněných tržbách, utrpěné v důsledku špatných smluv, jsou vyčíslitelné částkou cca 8 miliard Kč. Tedy celkové škody, způsobené městu a jeho obyvatelům RADOU h. m. Prahy, dosahují částky l3-l4 miliard Kč, což je v současné době právě o 3 mld více, než nyní činí půjčky, přijaté RADOU od bank na zakrytí jejího špatného a zločinného hospodaření. Je nutné vyšetřit, kam a na čí konta zmizely tyto miliardy. V každém případě tohle všechno už dnes musí splácet obyvatelé Prahy ze svých daní, které jsou vybírány na zlepšení života obyvatel města?

Proto si musí město pořád půjčovat(!!!) - pane primátore KASLE (ODS). To si račte ověřit. A pane náměstku primátora pro finanční politiku města Paroubku (ČSSD) ? s čím vy vlastně kandidáte do senátu, Vy chlapci koaliční???!



Nejhorší ze všeho je však parazitní finanční strategie finančního náměstka Paroubka, kterou uplatňuje pro Prahu na základě analogie s některými jinými městy. Zde tuto finanční strategii máte: Vídeň, Mnichov, Praha a další města provádějí audit kategorie A. Pak si mohou na svůj obrovský městský majetek (pozemky, budovy) půjčit cokoliv a kdykoliv. Avšak tato města půjčky nesplácí a na splátky si zase půjčují. Takže prakticky nesplácí nic ? jen úroky. Je to takové Paroubkovo ? PERPETUM MOBILE. Půjčka se tedy vlastně nesplatí nikdy. A tohle má být pro Prahu nejlepší řešení. Je tohle uvažování ekonoma, podnikatele a správce svěřeného obecního majetku nebo příživníka a podvodníka??? I kdyby se však půjčka postupně splácela, vyplývají z této půjčky, ostatně jako z jakékoliv jiné půjčky, velice negativní záležitosti.

Tato finanční strategie a z ní vyplývající nesplácené a zřejmě už nesplatitelné půjčky je velice špatná cesta. Je špatná v tom, že jenom úroky z tak velikých půjček činí l,5 mld. ročně. I se splácením této částky má Praha potíže. Tyto peníze padnou, bez užitku pro město a jeho občany, do zisku bank, aniž banky hnou prstem a aniž cokoli riskují. Majetku, kterým za poskytnuté půjčky bankám ručí, mají města zatím většinou dost? Z těchto peněz, vynaložených na nekonečné splácení naprosto zbytečných úvěrů, vybraných z daní daňových poplatníků, se tedy ve městě nic nepostaví a nikomu z občanů se nepomůže. Jen BANKÉŘI dále ztloustnou ? ti mají vždycky málo! Kdo jim ovšem zajišťuje bezrizikový příjem 1,5 miliardy Kč. ročně, na úkor města a jeho občanů, ten může být naopak velmi dobře odměněn ? kdo ví ?? Pro občany jsou to peníze vyhozené do vzduchu a místo POTRESTÁNÍ VINÍKŮ a HLEDÁNÍ RESERV ? jenom další půjčky. Velmi nevýhodné pro město a jeho obyvatele, velmi výhodné pro banky a ty, kteří s nimi tuhle hru hrají?

Zatím je zadlužení města 11. mld., naprosto zbytečně, jenom díky vytunelování Prahy její RADOU, o kterém jsme psali výše a toto zničující zadlužení má vzrůst o dalších 6 na l7 mld., což je prakticky rozpočet Prahy na celý rok. Těchto dalších 6 miliard má údajně být právě na nákup vozů Metra, které se daly koupit za 300 milionů(!!!). Teď zdůvodňuje náměstek Hejl, že musí dostat odměny, neboť jezdí po Evropě kupovat vagóny. I do Ruska chytrák nakonec jel, i tam vagóny nakupoval. Kdyby mě tenkrát poslouchal a nezesměšňoval stávající vagóny, nemusel cestovat. To by si ovšem nemohl procestovat Evropu, nedostal by odměny a cesťáky. Možná od někoho i lecos jiného!!! Nejlepší na celé kauze s vagóny byla skutečnost, že se tehdy ODS a její náměstek Hejl tak báli pravdy, že hlasovali proti vystoupení ing. Kaliny, ředitele Škody Plzeň, na zasedání zastupitelstva h. m. Prahy, aby tam za žádnou cenu nemohl před poslanci nepromluvit. Opravdoví demokraté, jednak k pohledání, jednak za všechny naše peníze!!!



Z Á V Ě R



Když jsem kandidátovi ? finančnímu náměstkovi Paroubkovi říkal, že další půjčka 2 mld. pro město, ve skutečnosti pro teď už soukromou společnost Pražské vodovody a kanalizace je naprosto zbytečná vzhledem k tomu, že voda, která se při dobrém hospodaření a se ziskem dodávala po mnoho let za 2,5 Kč/m2, byla během 2 let zdražena z cca 20 na 30 Kč/m2 ? tedy o 50 %, ačkoliv inflace činila za tutéž dobu jen 8 % a tedy tržby vzrostly bez jakýchkoliv tomu odpovídajících investic o l,3 mld. a nejdou z kapacitních důvodů proinvestovat (jak vidno z uzavřeného mostu Čechova, nelze rozkopanou Prahou už teď projet) a že tyhle peníze se ve vodárnách ztratí jako v černé díře vesmíru //Kontroluje to naše známá ex ministryně kontroly ing. Kořínková !!!// - řekl mi:





?LIDI TO ZAPLATÍ?.



TAK HO VŠICHNI VOLTE

JE TO URČITĚ VÁŠ ČLOVĚK . . .



Aleš Moravec

privatizační komisař

člen Zastupitelstva 94-98

e-mail: alesmor@post.cz
  20.02.2008 22:59 pan j
 
Vážený pane ministře, rád bych vědel, kdo podle vás půjde bručet????
A co EURO, kdo to vyhraje??? Vy přece víte všechno, ne??? pan j.
  20.02.2008 21:56 Pavel
 
http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=129917&238p=TNOVINY&238d=20.02 .2008&238o=
  21.02.2008 22:06 XXX
 
A co jsi tímto odkazem chtěl říct. Podle mě udělali dobře i když ten co střílel asi bude mít problémy aby střelbu obhájil. Jestli má člověk čisté svědomí, tak nemusí před policií utíkat a to i když byl varovný výstřel. Jak někde psali,že to byl cikán a již několikrát trestaný, tak to je mi jedno.Každý ať je to černý, žlutý, zelený nebo bílý musí počítat s tím, že ty pistole nenosíme na parádu nebo jako závaží proti větru. Nás kdysi učili oficiálně střílet na spodní část těla, ale neoficiálně nám hned říkali, že darebák po kterém vystřelím nesmí promluvit, protože situace je taková, že se bude věřit darebákovi a ne policistovi (toto dne platí dvojnásob).
  21.02.2008 23:30 Bruce Dickinson
 
Naprostý souhlas s XXX
  26.02.2008 21:55 Pražák
 
Souhlas s XXX, nám to stejné říkali taky a je to pravda.
  01.03.2008 00:31 ras
 
Asi vzal zrovna nohy na ramena a přestože se trefil do černýho tak to přežil. No ale nebezpečnej to asi nebyl takže problém.
  20.02.2008 19:57 bída
 
Z toho plyne zásadní věc, že pokladní v lepším marketu má stejný plat jako nastupující policista. Děkujeme našemu vedení a ministru Hurvínkovi.
  21.02.2008 18:56 Karla
 
To je panečku názor!!!!!! Neblázni brachu.
  21.02.2008 20:14 úprk
 
Má pravdu je to tady o žebrotě.
  20.02.2008 18:58 Jirka
 
Pro ty, kteří se chystají k PČR posílám pár řádek z náboru. Průměrná mzda policistů a policistek je nad průměrem republikovým, dosahuje 30 000 Kč. Služební příjem je tvořen základním tarifem, který je doplněn o osobní příplatek, zvláštní příplatek, příplatek za vedení a také o odměny. Policisté a policistky mají nárok na 6 týdnů dovolené. Mohou využívat rekreační zařízení Policie ČR, dostávají příspěvky na stravování, na penzijní připojištění, nabídku finančně zvýhodněných zájezdů, vstupenek na kulturní a sportovní akce.
P.S: NEVĚŘTE VŠEMU CO ČTETE !!!!!
  20.02.2008 19:17 XXX
 
4 Jirka.
Kolego nepiš v hádankách a rovnou napiš, že nastupující policista má ve 3TT/1 stupeň =17.710,-Kč hrubého a k tomu rizikový podle místa kde slouží a osobní (to ale asi žádný nováček nemá, musel by to být hodně velký řitní alpinista aby ho měl) a možná nějaká ta odměna. V průměru to dělá +/- =20.000,-Kč hrubého měsíčně. Každý si dokáže lehce spočítat kolik to dělá čistého - JE TO POD REPUBLIKOVÝM PRÚMĚREM. Když má tolik kolega bez dětí, tak jeho čistý příjem činí +/- =15.480,-Kč, když má jedno dítě tak to dělá čistého +/- =15.980,-Kč a když má dvě děti tak to dělá +/- =16.480,-Kč
Potom při nějakém povedeném zákroku šlápneš někomu vlivnému na kuří oko a nebo do sračky a je vymalováno (nechcí být sprostý, ale jseš v p....i, tedy v civilu s § na krku.
  20.02.2008 19:26 realita
 
pro XXX
realita je krutá a doufám, že než se někdo přihlásí k PČR, tak si to ověří :)) Jinak škola v Brně prý praská návalem nováčků :) Máme se na co těšit, berou každýho :(
  20.02.2008 20:17 sniper
 
4 XXX: nastupující policista je zařazen do 2 TT :-)
  20.02.2008 20:24 petr
 
Tak ohledne toho Brna, jak jsem se od nastupivsich (novacku na obvode) dozvedel, uz se dokonce prijmaji i lide, kteri byli na opacne strane zakona. V tom lepsim prestupci v doprave (mysleno alkohol) a v tom horsim lidi co maji na krku kradeze (jenom doufam ze orestupkove). A takovy lidi se budou producirovat po satne, budou mit bloky, zbran........
  20.02.2008 21:14 21 <lemi@seznam.cz>
 
Jirka to napsal pěkně, podle něho soužím asi tak 2 roky, ale skutečost je taková, že mám odsloženo 21 let jsem na OOP a teď to přesně opíši z výplatní pásky 5 TT/8, tarifní plat 26990, zvl. příplatek 2000, osobní 1600, tj. celkem 30590,--.Kč. hrubého a to mám jeden z největších osobních příplatků na oddělení a ty odměny maximálne dvě do roka po 1500,--Kč. Příspěvek na stravování je 9 Kč a na ten jim kašlu, Jirka zapoměl napsat jednou za dva roky příspěvek na rekreaci 10000,--.Kč. ale z toho se odečítá částka kterou dostanu za ty dva roky na penzijní připojištění. To je asi vše.
  20.02.2008 21:46 XXX
 
4 sniper

Měl jsem na mysli policistu, který je už tzv "svéprávný" a je zařazen v přímém výkonu a ne ve škole. Nepotkal jsem policistu v přímém výkonu, který by byl ve 2TT.
  20.02.2008 21:52 XXX
 
4 Petr.

Kolego zavři oči a mysli na to jak bývalo dobře, protože líp už nebude.
Na druhou stranu ber to tak, že takoví policisti, kteří stáli na druhé straně zákona budou mít proti tobě výhodu, že budou znát prostředí a to je to pozitivní ne? I.L.se zdá drží hesla "Čím huře, tím lépe" musíš si už přebrat pro koho.
  21.02.2008 12:54 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
Odpověď pro -Petr- 20.02.2008 20:24
Výňatek z 361/2003 Sb.
§ 14 Bezúhonnost

(1) Za bezúhonného se pro účely tohoto zákona nepovažuje občan, který byl

a) v posledních 10 letech pravomocně odsouzen pro úmyslný trestný čin s horní hranicí trestní sazby odnětí svobody nepřevyšující 2 roky,

b) v posledních 15 letech pravomocně odsouzen pro úmyslný trestný čin s horní hranicí trestní sazby odnětí svobody převyšující 2 roky, avšak nepřevyšující 5 let,

c) pravomocně odsouzen pro úmyslný trestný čin s horní hranicí trestní sazby odnětí svobody vyšší než 5 let nebo k výjimečnému trestu, nebo

d) v posledních 5 letech pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný z nedbalosti, jestliže jeho jednání, kterým spáchal trestný čin, je v rozporu s požadavky kladenými na příslušníka.

(2) Za bezúhonného se pro účely tohoto zákona nepovažuje též občan,

a) jehož trestní stíhání pro úmyslný trestný čin bylo na základě pravomocného rozhodnutí o schválení narovnání zastaveno, a od tohoto rozhodnutí ještě neuplynulo 5 let, je-li jednání, kterým spáchal trestný čin, v rozporu s požadavky kladenými na příslušníka,

b) jehož trestní stíhání pro úmyslný trestný čin bylo pravomocně podmíněně zastaveno, a od uplynutí zkušební doby nebo lhůty, v níž má být rozhodnuto, že se osvědčil, neuplynulo ještě 10 let, nebo bylo v trestním řízení, které bylo proti němu vedeno, rozhodnuto o podmíněném odložení podání návrhu na potrestání a od tohoto rozhodnutí ještě neuplynulo 5 let, je-li jednání, kterým spáchal trestný čin, v rozporu s požadavky kladenými na příslušníka,

c) který byl v posledních 5 letech pravomocně uznán vinným z přestupku nebo jiného správního deliktu, je-li jednání, kterým spáchal přestupek nebo jiný správní delikt, v rozporu s požadavky kladenými na příslušníka, nebo

d) který vykazuje znaky závislosti na alkoholu či jiných psychotropních látkách nebo činnostech.

(3) Při posuzování bezúhonnosti se nepřihlíží k zahlazení odsouzení podle zvláštního právního předpisu nebo k rozhodnutí prezidenta republiky, v jejichž důsledku se na občana hledí, jako by odsouzen nebyl.

-----------------------------
Myslím, že takoví, co popisuješ, u Policie sloužit nemohou, i když
NYNÍ UŽ JE VŠE MOŽNÉ
  21.02.2008 17:07 ...nespokojený policista
 
... "Myslím, že takoví, co popisuješ, u Policie sloužit nemohou, i když NYNÍ UŽ JE VŠE MOŽNÉ",....no a dnes je už opravdu vše možné,...a o to pravděpodobně jde,....
  22.02.2008 14:51 anežka
 
pro xxx
ve 2TT jsou např. řidiči, třeba u výjezdu SKPV. a to je přímý výkon
  22.02.2008 17:47 pro Anežku
 
... a kdeže na SKPV jsou takoví řidiči ?? co mám zkušenost "u nás", tak řidiči OŘ jsou civilové a na SKPV si k případům jede výjezd a řídí jeden pracovník (řidič- referent, který samozřejmě má ve výjezdu i své další odborné místo)... a že by u vás byli tito odborní pracovníci SKPV zařazeni ve 2 TT??? no pravda, dnes je všechno možné,...
  22.02.2008 19:38 petr
 
jo jo, ten zakon uz jsem taky cetl, akorat nevim jestli se na to mam u vedeni rovnou zeptat :-). Ted je u nas stejne veselo az dost, ale jinak to asi nezjistim. Kazdopadne §14/2c je vec pekna, ale jestli funguje v praxi je vec druha. Jestli neco zjistim, dam vedet. Uvidime.
  01.03.2008 00:40 cestovatel
 
Před pár lety v Praze nabízeli třeba zájezdy typu 27000 Kč do Egypta 23000 Kč do Chorvatska pravda vše letecky. Ale i po max příspěvku 10 tis. bych se 2 dětma musel vyhrát v bingu. Asi to vybírali podle toho kde vedení ještě nebylo. A docela rád bych takovou cestovku provozoval. Ti co to schválili tak určitě neplatili nic.
  20.02.2008 17:36 šlus
 
Situace je vážná nikoli však zoufalá, proto je třeba se sebrat a hledat práci. Žít ve stresu a presu se nedá pořád.
  20.02.2008 10:58 zálesák
 
SJmk Brno
Ze strany pana ředitele nám bylo řečeno že od 1.3.2008 nám bude sníženo rizikové na 2.000,- Kč a to pro celý okres. Dále nás ještě upozornil, že kdo by se chtěl proti tomuto rozhodnutí odvolat tak s ním "zatočí". Takže to nejsou žádné chodbové řeči, ale je to potvrzeno. Takže v současné době činíme kroky které by tohle zvrátili. Dle mého názoru uvedené nelze provést, jelikož zákon č. 361 o služebním poměru řeší pouze dva druhy rizikového a to pro přímý výkon 3.000-6.000,- Kč a nepřímý výkon 1.000-4.000,- Kč. Takže se uvidí. !!!????
  20.02.2008 12:12 Mutino
 
Sice nejsem ze SJmk , ale myslím , že Vás můžu alespoň slovem podpořit. Nenechte se zastrašit a pan ředitel ať klidně točí. Myslím , dokonce jsem o tom přesvědčen , že snížit osobní není až tak úplně jednoduché. 1) musí mít důvod , 2) s tím musíš souhlasit. Na konci roku se dělalo na každého průběžné hodnocení a pokud se toto nezměnilo tak není důvod Vám odebrat osobní ohodnocení.
  20.02.2008 13:18 pro Mutino
 
kolega se ale baví o rizikovém, ne o osobním.
  20.02.2008 14:36 Jan
 
Jestli to pan ředitel řekl (o možnosti odvolání) na veřejnosti, co to je víte páni policisté, tak s ním zatočte vy!
  20.02.2008 15:26 Mutino
 
Sorry . Blbě jsem četl. Ale stejně : hlavu vzhůru.
  20.02.2008 17:58 xyz
 
Pane kolego, je třeba si přečíst řádně ZP PP, číslo si přesně nepamatuji, který uvádí výši ryzikového. V žádném případě
zde není, že pro přímý výkon je 3- 6 tis. a nepřímý 1 - 4 tis,
ale útvary jsou rozděleny do kategorií a tak např. Praha je 3 - 6 tis., většina policistů běžného okresu je 1 - 4 tis.. Vím, že nepřesné informace jako zde, uváděl i předseda NOS ing. Burda a to je chyba. Není třeba mást lidi. A že se míra ryzika vyvíjí je určitě pravda, ale záleží od úhlu pohledu, kterýn směrem ...
  23.02.2008 09:31 pro xyz
 
Kolego, ryziko se píše s měkkým i, jako riziko, jinak jsi to napsal pěkně.
  26.02.2008 22:05 Je to trochu jinak
 
Kolego, v přímém výkonu v okrese ČB je rizikové 2.000,-Kč. Vtipné je, že není rozlišeno, jestli sloužíš na OOP "vesnice" (nic ve zlém proti venkovským kolegům), kde máš max. dvě události denně, nebo v krajském městě, kde máš na obvodě běžně i 10x větší nápad. Vivat Ivan a jeho spolupracovníci! :-(
  20.02.2008 10:01 prap.
 
milý pražáci a hlavy pomazaný, tak jak to vypadá se změnou zákona 361 (výsluhy atd.). I.L měl v těchto dnech předložit nějakou 80 stránkovu zprávu (asi nějaké změny), ale nic jsem zatím neviděl.
  20.02.2008 11:28 ...
 
Tvůj pravopis je také mylí...
  20.02.2008 14:39 JObíček
 
Pane prap,
až to bude aktuální, dozvíš se to z projednávání v Parlamentu ČR

http://www.psp.cz/sqw/hp.sqw

pak ze Senátu ČR a pak ti to musí podepsat pan president.
Takže žij v klidu a sleduj internet a ČT 24.
  20.02.2008 15:34 JObíčku
 
Taky jde o to,že přílepky k zákonům jsou ÚS zrušeny,ale ještě nyní se,sem tam používají.Ne sice,tak často,ale POUŽÍVAJÍ.Není nic jednouduššího pro zákonodárce,když ho někde použije.A,když jim o něco jde,tak to mají přes "víkend" hotové.
Je to možná půr roku,když jeden zákon na kterém jim opravdu záleželo měl Klaus na stole už za týden od schválení v PS.S účinností v den podpisu prezidentem.

A věř tomu,když se bude jednat o bezpečnost státu a to se jim bude hodit (ohromná odchodovost,podstav a okleštění výhod ),tak to bude ,ještě větší fofr.

Když budou chtít,tak to možná nestačíš ani podat !!!!!
NEPODCEŃUJ JE
  20.02.2008 17:04 pro Jobíčku
 
Účinnost nelze podpisem prezidenta, ale nejdříve vyhlášením ve sbírce zákonů. Obdobně proces schvalování zákonů ve sněmovně není otázkou víkendu, ale má jasná pravidla. Vyjímkou je stav legislativní nouze, ale ten v tomto případě jen těžko někdo obhájí. Po splnění všech výše uvedených skutečností nezbytných ke schválení zákona do jeho účinnosti trvá nejméně 45 dní. Určitě nejde o víkend a současnou situaci sleduje takové množství lidí a média k tomu, že by se změna ani přílepkem neututlala....
  20.02.2008 18:40 prap.
 
pro Jobíčka: tak doufám, že se to neututlá a dozvíme se to co nejdříve, jakmile to bude aktuální
  20.02.2008 21:07 Asi tak!
 
No,mezi podpisem prezidenta a vyhlášením ve sbírce zákonů není zase taková prodleva,jen pár dnů.A co je ti to platné,když to sledují media a plno kolegů a ty stejně nemůžeš odejít na dohodu,protože i těch tvých 45 dnů je pro tebe málo.Na dohodu stihnout odejít jen manažéři s tebou se nikdo párat nebude.Ty tady ztvrdneš 2 měsíce ve výpovědní lhůtě.Tak to vidím já.
  20.02.2008 22:51 reakce na "asi tak"
 
"Taky jde o to,že přílepky k zákonům jsou ÚS zrušeny,ale ještě nyní se,sem tam používají.Ne sice,tak často,ale POUŽÍVAJÍ.Není nic jednouduššího pro zákonodárce,když ho někde použije.A,když jim o něco jde,tak to mají přes "víkend" hotové.
Je to možná půr roku,když jeden zákon na kterém jim opravdu záleželo měl Klaus na stole už za týden od schválení v PS.S účinností v den podpisu prezidentem.
A věř tomu,když se bude jednat o bezpečnost státu a to se jim
bude hodit (ohromná odchodovost,podstav a okleštění výhod ),tak to bude ,ještě větší fofr.
Když budou chtít,tak to možná nestačíš ani podat !!!!!"
"No,mezi podpisem prezidenta a vyhlášením ve sbírce zákonů není zase taková prodleva,jen pár dnů.A co je ti to platné,když to sledují media a plno kolegů a ty stejně nemůžeš odejít na dohodu,protože i těch tvých 45 dnů je pro tebe málo.Na dohodu stihnout odejít jen manažéři s tebou se nikdo párat nebude.Ty tady ztvrdneš 2 měsíce ve výpovědní lhůtě.Tak to vidím já."
K těmto dvěma podnětům bych chtěla uvést, že policistovi končí služební poměr za podmínek zákona, který je účinný k datu podání žádosti o propuštění ze služebního poměru. Vzhledem k tomu je, myslím, na podání žádosti skutečně dost času,.... Vlasta
  21.02.2008 07:56 prap.
 
pro Vlastu: tak doufám, Vlasto, že máš pravdu, jinak těch 45 dni je orpavdu na nic, když je výpovědní lhůtě 2 měsíce
  21.02.2008 09:48 ....
 
.... no na 100% se na to spolehnout nedá, můžou vymyslet "nějakou kličku", něco podobného jako změna příspěvku za službu dle zákona 186 na výsluhový příspěvek dle zákona 361,... Tak nejlépe spoléhat jen na sebe,... Vlasta
  21.02.2008 11:07 pro ....
 
Máš pravdu je jich dost a věřím tomu,že už dlouho na tom pracují,jak s náma vydrbat jen,aby měli pro sebe úspory.Nevěřím jim ani slovo a taky spoléhám jen a jen na sebe.Ale možná se mýlím a kormidelník to s náma myslí jen dobře :-) a ani by ho nenapadlo nám vzít nějakou výhodu :-) ba naopak
  21.02.2008 17:15 ...
 
no tomu co jsi napsal : "kormidelník to s náma myslí jen dobře :-) a ani by ho nenapadlo nám vzít nějakou výhodu :-) ba naopak" ,...sice moc nevěřím, ale VĚŘ a VÍRA TVÁ TĚ UZDRAVÍ, tak uvidíš za nějaký čas jak se "věci vyvinou" zda k lepšímu či horšímu, no a .... za dva roky, budou volby,... změnit můžou všichni, pokud vydržíš, potom se uvidí,.....
  20.02.2008 09:10 žádnej zelenáč
 
Zdravím. Před několika dny jsme kontrolovali jednoho pána, který pracuje jako dělník v jednom konkrétním podniku na severu Čech. Říkal, že děljí 12-ky. Měsíčně má 16 čistého. V úkole je možné si vydělat běžně 20.000,-Kč. A když je potřeba můžou si v úkole i přivydělat více.

Ba se ptám: CO SI MŮŽOU PŘIVYDĚLAT POLICISTÉ ??? :-(

Zkuste těm dělníkům říct, když si budou chtít přivydělat, že si musejí nejdříve odpracovat 150 hod. !!!

Myslíte, že by v takovém podniku udržely dobré zaměstnance ???
  20.02.2008 18:55 XXX
 
Policista si může rovněž přivydělat.Musí mu to ovšem povolit jeho nadřízený, nesmí to být v rozporu s morálním kodexem policisty a rovněž přijde o 10 % navýšení základu. Možná by se to mohlo i někomu vyplatit.
Kdyby se 150-ti hodinama zadarmo přišli za dobrým dělníkem (nejen za dobrým, ale za každým), tak je pošle tam kde sluníčko nesvítí. Když chtějí práci tak musí platit, nic jiného nezbývá a jinak to ani v civilu nejde, protože dohra by byla u soudu.
  20.02.2008 20:35 Ufňukánku,
 
běž pracovat jako dělník na sever Čech a nezkuhrej tady, ty pomahači a ochránce!
  20.02.2008 21:54 XXX
 
Na severu Moravy je to ještě horší jak na severu Čech, tak nevím o co ti jde, To není skuhrání nebo nějaké fňukání, to je holá a krutá skutečnost.
  22.02.2008 15:15 polda
 
Kolik takových pánů potkáš za službu?
  20.02.2008 07:08 ...
 
Rozkaz zněl jasně, zadržet muže s brašnou. Dvě dávky a bylo to...
http://zpravy.idnes.cz/policiste-pri-zatykani-postrelili-mladika -bojuje-o-zivot-pmb-/krimi.asp?c=A080219_190030_krimi_mad
  20.02.2008 04:15 jarda
 
Ó lidé český! Co sis do svého čela ve volbách v roce 2006 postavil, to tam nyní je. Já se nemám zač stydět, modré, černé ani zelené hajzlíky jsem nevolil, takže mé svědomí je čisté.
  20.02.2008 08:15 jenda
 
No jestli jsi volil rudé nebo oranžové hajzlíky, taky se nemáš čím chlubit. Nevybereš si.
  20.02.2008 14:43 Jajendovi
 
Ale to proto, že ze 3 růžovek se stali modráci!!!!!!!!!!!
A pokud je dále povoleno modrání je houbeles platné volit růžovky.
V tom si nejdříve paroubci musí udělat jasno!