Ivan Langer


Dìkuji v¹em za dosavadní pøízeò. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mì...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zru¹il rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se v¹em zájemcùm o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nìjaký èas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, mù¾ete vyu¾ít mùj Facebook, rád Vás pøivítám mezi své pøátele :-)

Ivan Langer

  17.08.2008 16:37 kapesníèek
 
bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù...... ................................................................ .........................................tak¾e nic nového
  20.02.2008 22:59 pan j
 
Vá¾ený pane ministøe, rád bych vìdel, kdo podle vás pùjde bruèet????
A co EURO, kdo to vyhraje??? Vy pøece víte v¹echno, ne??? pan j.
  20.02.2008 21:56 Pavel
 
http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=129917&238p=TNOVINY&238d=20.02 .2008&238o=
  21.02.2008 22:06 XXX
 
A co jsi tímto odkazem chtìl øíct. Podle mì udìlali dobøe i kdy¾ ten co støílel asi bude mít problémy aby støelbu obhájil. Jestli má èlovìk èisté svìdomí, tak nemusí pøed policií utíkat a to i kdy¾ byl varovný výstøel. Jak nìkde psali,¾e to byl cikán a ji¾ nìkolikrát trestaný, tak to je mi jedno.Ka¾dý a» je to èerný, ¾lutý, zelený nebo bílý musí poèítat s tím, ¾e ty pistole nenosíme na parádu nebo jako záva¾í proti vìtru. Nás kdysi uèili oficiálnì støílet na spodní èást tìla, ale neoficiálnì nám hned øíkali, ¾e darebák po kterém vystøelím nesmí promluvit, proto¾e situace je taková, ¾e se bude vìøit darebákovi a ne policistovi (toto dne platí dvojnásob).
  21.02.2008 23:30 Bruce Dickinson
 
Naprostý souhlas s XXX
  26.02.2008 21:55 Pra¾ák
 
Souhlas s XXX, nám to stejné øíkali taky a je to pravda.
  01.03.2008 00:31 ras
 
Asi vzal zrovna nohy na ramena a pøesto¾e se trefil do èernýho tak to pøe¾il. No ale nebezpeènej to asi nebyl tak¾e problém.
  20.02.2008 19:57 bída
 
Z toho plyne zásadní vìc, ¾e pokladní v lep¹ím marketu má stejný plat jako nastupující policista. Dìkujeme na¹emu vedení a ministru Hurvínkovi.
  21.02.2008 18:56 Karla
 
To je paneèku názor!!!!!! Neblázni brachu.
  21.02.2008 20:14 úprk
 
Má pravdu je to tady o ¾ebrotì.
  20.02.2008 18:58 Jirka
 
Pro ty, kteøí se chystají k PÈR posílám pár øádek z náboru. Prùmìrná mzda policistù a policistek je nad prùmìrem republikovým, dosahuje 30 000 Kè. Slu¾ební pøíjem je tvoøen základním tarifem, který je doplnìn o osobní pøíplatek, zvlá¹tní pøíplatek, pøíplatek za vedení a také o odmìny. Policisté a policistky mají nárok na 6 týdnù dovolené. Mohou vyu¾ívat rekreaèní zaøízení Policie ÈR, dostávají pøíspìvky na stravování, na penzijní pøipoji¹tìní, nabídku finanènì zvýhodnìných zájezdù, vstupenek na kulturní a sportovní akce.
P.S: NEVÌØTE V©EMU CO ÈTETE !!!!!
  20.02.2008 19:17 XXX
 
4 Jirka.
Kolego nepi¹ v hádankách a rovnou napi¹, ¾e nastupující policista má ve 3TT/1 stupeò =17.710,-Kè hrubého a k tomu rizikový podle místa kde slou¾í a osobní (to ale asi ¾ádný nováèek nemá, musel by to být hodnì velký øitní alpinista aby ho mìl) a mo¾ná nìjaká ta odmìna. V prùmìru to dìlá +/- =20.000,-Kè hrubého mìsíènì. Ka¾dý si doká¾e lehce spoèítat kolik to dìlá èistého - JE TO POD REPUBLIKOVÝM PRÚMÌREM. Kdy¾ má tolik kolega bez dìtí, tak jeho èistý pøíjem èiní +/- =15.480,-Kè, kdy¾ má jedno dítì tak to dìlá èistého +/- =15.980,-Kè a kdy¾ má dvì dìti tak to dìlá +/- =16.480,-Kè
Potom pøi nìjakém povedeném zákroku ¹lápne¹ nìkomu vlivnému na kuøí oko a nebo do sraèky a je vymalováno (nechcí být sprostý, ale jse¹ v p....i, tedy v civilu s § na krku.
  20.02.2008 19:26 realita
 
pro XXX
realita je krutá a doufám, ¾e ne¾ se nìkdo pøihlásí k PÈR, tak si to ovìøí :)) Jinak ¹kola v Brnì prý praská návalem nováèkù :) Máme se na co tì¹it, berou ka¾dýho :(
  20.02.2008 20:17 sniper
 
4 XXX: nastupující policista je zaøazen do 2 TT :-)
  20.02.2008 20:24 petr
 
Tak ohledne toho Brna, jak jsem se od nastupivsich (novacku na obvode) dozvedel, uz se dokonce prijmaji i lide, kteri byli na opacne strane zakona. V tom lepsim prestupci v doprave (mysleno alkohol) a v tom horsim lidi co maji na krku kradeze (jenom doufam ze orestupkove). A takovy lidi se budou producirovat po satne, budou mit bloky, zbran........
  20.02.2008 21:14 21 <lemi@seznam.cz>
 
Jirka to napsal pìknì, podle nìho sou¾ím asi tak 2 roky, ale skuteèost je taková, ¾e mám odslo¾eno 21 let jsem na OOP a teï to pøesnì opí¹i z výplatní pásky 5 TT/8, tarifní plat 26990, zvl. pøíplatek 2000, osobní 1600, tj. celkem 30590,--.Kè. hrubého a to mám jeden z nejvìt¹ích osobních pøíplatkù na oddìlení a ty odmìny maximálne dvì do roka po 1500,--Kè. Pøíspìvek na stravování je 9 Kè a na ten jim ka¹lu, Jirka zapomìl napsat jednou za dva roky pøíspìvek na rekreaci 10000,--.Kè. ale z toho se odeèítá èástka kterou dostanu za ty dva roky na penzijní pøipoji¹tìní. To je asi v¹e.
  20.02.2008 21:46 XXX
 
4 sniper

Mìl jsem na mysli policistu, který je u¾ tzv "svéprávný" a je zaøazen v pøímém výkonu a ne ve ¹kole. Nepotkal jsem policistu v pøímém výkonu, který by byl ve 2TT.
  20.02.2008 21:52 XXX
 
4 Petr.

Kolego zavøi oèi a mysli na to jak bývalo dobøe, proto¾e líp u¾ nebude.
Na druhou stranu ber to tak, ¾e takoví policisti, kteøí stáli na druhé stranì zákona budou mít proti tobì výhodu, ¾e budou znát prostøedí a to je to pozitivní ne? I.L.se zdá dr¾í hesla "Èím huøe, tím lépe" musí¹ si u¾ pøebrat pro koho.
  21.02.2008 12:54 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
Odpovìï pro -Petr- 20.02.2008 20:24
Výòatek z 361/2003 Sb.
§ 14 Bezúhonnost

(1) Za bezúhonného se pro úèely tohoto zákona nepova¾uje obèan, který byl

a) v posledních 10 letech pravomocnì odsouzen pro úmyslný trestný èin s horní hranicí trestní sazby odnìtí svobody nepøevy¹ující 2 roky,

b) v posledních 15 letech pravomocnì odsouzen pro úmyslný trestný èin s horní hranicí trestní sazby odnìtí svobody pøevy¹ující 2 roky, av¹ak nepøevy¹ující 5 let,

c) pravomocnì odsouzen pro úmyslný trestný èin s horní hranicí trestní sazby odnìtí svobody vy¹¹í ne¾ 5 let nebo k výjimeènému trestu, nebo

d) v posledních 5 letech pravomocnì odsouzen pro trestný èin spáchaný z nedbalosti, jestli¾e jeho jednání, kterým spáchal trestný èin, je v rozporu s po¾adavky kladenými na pøíslu¹níka.

(2) Za bezúhonného se pro úèely tohoto zákona nepova¾uje té¾ obèan,

a) jeho¾ trestní stíhání pro úmyslný trestný èin bylo na základì pravomocného rozhodnutí o schválení narovnání zastaveno, a od tohoto rozhodnutí je¹tì neuplynulo 5 let, je-li jednání, kterým spáchal trestný èin, v rozporu s po¾adavky kladenými na pøíslu¹níka,

b) jeho¾ trestní stíhání pro úmyslný trestný èin bylo pravomocnì podmínìnì zastaveno, a od uplynutí zku¹ební doby nebo lhùty, v ní¾ má být rozhodnuto, ¾e se osvìdèil, neuplynulo je¹tì 10 let, nebo bylo v trestním øízení, které bylo proti nìmu vedeno, rozhodnuto o podmínìném odlo¾ení podání návrhu na potrestání a od tohoto rozhodnutí je¹tì neuplynulo 5 let, je-li jednání, kterým spáchal trestný èin, v rozporu s po¾adavky kladenými na pøíslu¹níka,

c) který byl v posledních 5 letech pravomocnì uznán vinným z pøestupku nebo jiného správního deliktu, je-li jednání, kterým spáchal pøestupek nebo jiný správní delikt, v rozporu s po¾adavky kladenými na pøíslu¹níka, nebo

d) který vykazuje znaky závislosti na alkoholu èi jiných psychotropních látkách nebo èinnostech.

(3) Pøi posuzování bezúhonnosti se nepøihlí¾í k zahlazení odsouzení podle zvlá¹tního právního pøedpisu nebo k rozhodnutí prezidenta republiky, v jejich¾ dùsledku se na obèana hledí, jako by odsouzen nebyl.

-----------------------------
Myslím, ¾e takoví, co popisuje¹, u Policie slou¾it nemohou, i kdy¾
NYNÍ U® JE V©E MO®NÉ
  21.02.2008 17:07 ...nespokojený policista
 
... "Myslím, ¾e takoví, co popisuje¹, u Policie slou¾it nemohou, i kdy¾ NYNÍ U® JE V©E MO®NÉ",....no a dnes je u¾ opravdu v¹e mo¾né,...a o to pravdìpodobnì jde,....
  22.02.2008 14:51 ane¾ka
 
pro xxx
ve 2TT jsou napø. øidièi, tøeba u výjezdu SKPV. a to je pøímý výkon
  22.02.2008 17:47 pro Ane¾ku
 
... a kde¾e na SKPV jsou takoví øidièi ?? co mám zku¹enost "u nás", tak øidièi OØ jsou civilové a na SKPV si k pøípadùm jede výjezd a øídí jeden pracovník (øidiè- referent, který samozøejmì má ve výjezdu i své dal¹í odborné místo)... a ¾e by u vás byli tito odborní pracovníci SKPV zaøazeni ve 2 TT??? no pravda, dnes je v¹echno mo¾né,...
  22.02.2008 19:38 petr
 
jo jo, ten zakon uz jsem taky cetl, akorat nevim jestli se na to mam u vedeni rovnou zeptat :-). Ted je u nas stejne veselo az dost, ale jinak to asi nezjistim. Kazdopadne §14/2c je vec pekna, ale jestli funguje v praxi je vec druha. Jestli neco zjistim, dam vedet. Uvidime.
  01.03.2008 00:40 cestovatel
 
Pøed pár lety v Praze nabízeli tøeba zájezdy typu 27000 Kè do Egypta 23000 Kè do Chorvatska pravda v¹e letecky. Ale i po max pøíspìvku 10 tis. bych se 2 dìtma musel vyhrát v bingu. Asi to vybírali podle toho kde vedení je¹tì nebylo. A docela rád bych takovou cestovku provozoval. Ti co to schválili tak urèitì neplatili nic.
  20.02.2008 17:36 ¹lus
 
Situace je vá¾ná nikoli v¹ak zoufalá, proto je tøeba se sebrat a hledat práci. ®ít ve stresu a presu se nedá poøád.
  20.02.2008 10:58 zálesák
 
SJmk Brno
Ze strany pana øeditele nám bylo øeèeno ¾e od 1.3.2008 nám bude sní¾eno rizikové na 2.000,- Kè a to pro celý okres. Dále nás je¹tì upozornil, ¾e kdo by se chtìl proti tomuto rozhodnutí odvolat tak s ním "zatoèí". Tak¾e to nejsou ¾ádné chodbové øeèi, ale je to potvrzeno. Tak¾e v souèasné dobì èiníme kroky které by tohle zvrátili. Dle mého názoru uvedené nelze provést, jeliko¾ zákon è. 361 o slu¾ebním pomìru øe¹í pouze dva druhy rizikového a to pro pøímý výkon 3.000-6.000,- Kè a nepøímý výkon 1.000-4.000,- Kè. Tak¾e se uvidí. !!!????
  20.02.2008 12:12 Mutino
 
Sice nejsem ze SJmk , ale myslím , ¾e Vás mù¾u alespoò slovem podpoøit. Nenechte se zastra¹it a pan øeditel a» klidnì toèí. Myslím , dokonce jsem o tom pøesvìdèen , ¾e sní¾it osobní není a¾ tak úplnì jednoduché. 1) musí mít dùvod , 2) s tím musí¹ souhlasit. Na konci roku se dìlalo na ka¾dého prùbì¾né hodnocení a pokud se toto nezmìnilo tak není dùvod Vám odebrat osobní ohodnocení.
  20.02.2008 13:18 pro Mutino
 
kolega se ale baví o rizikovém, ne o osobním.
  20.02.2008 14:36 Jan
 
Jestli to pan øeditel øekl (o mo¾nosti odvolání) na veøejnosti, co to je víte páni policisté, tak s ním zatoète vy!
  20.02.2008 15:26 Mutino
 
Sorry . Blbì jsem èetl. Ale stejnì : hlavu vzhùru.
  20.02.2008 17:58 xyz
 
Pane kolego, je tøeba si pøeèíst øádnì ZP PP, èíslo si pøesnì nepamatuji, který uvádí vý¹i ryzikového. V ¾ádném pøípadì
zde není, ¾e pro pøímý výkon je 3- 6 tis. a nepøímý 1 - 4 tis,
ale útvary jsou rozdìleny do kategorií a tak napø. Praha je 3 - 6 tis., vìt¹ina policistù bì¾ného okresu je 1 - 4 tis.. Vím, ¾e nepøesné informace jako zde, uvádìl i pøedseda NOS ing. Burda a to je chyba. Není tøeba mást lidi. A ¾e se míra ryzika vyvíjí je urèitì pravda, ale zále¾í od úhlu pohledu, kterýn smìrem ...
  23.02.2008 09:31 pro xyz
 
Kolego, ryziko se pí¹e s mìkkým i, jako riziko, jinak jsi to napsal pìknì.
  26.02.2008 22:05 Je to trochu jinak
 
Kolego, v pøímém výkonu v okrese ÈB je rizikové 2.000,-Kè. Vtipné je, ¾e není rozli¹eno, jestli slou¾í¹ na OOP "vesnice" (nic ve zlém proti venkovským kolegùm), kde má¹ max. dvì události dennì, nebo v krajském mìstì, kde má¹ na obvodì bì¾nì i 10x vìt¹í nápad. Vivat Ivan a jeho spolupracovníci! :-(
  20.02.2008 10:01 prap.
 
milý pra¾áci a hlavy pomazaný, tak jak to vypadá se zmìnou zákona 361 (výsluhy atd.). I.L mìl v tìchto dnech pøedlo¾it nìjakou 80 stránkovu zprávu (asi nìjaké zmìny), ale nic jsem zatím nevidìl.
  20.02.2008 11:28 ...
 
Tvùj pravopis je také mylí...
  20.02.2008 14:39 JObíèek
 
Pane prap,
a¾ to bude aktuální, dozví¹ se to z projednávání v Parlamentu ÈR

http://www.psp.cz/sqw/hp.sqw

pak ze Senátu ÈR a pak ti to musí podepsat pan president.
Tak¾e ¾ij v klidu a sleduj internet a ÈT 24.
  20.02.2008 15:34 JObíèku
 
Taky jde o to,¾e pøílepky k zákonùm jsou ÚS zru¹eny,ale je¹tì nyní se,sem tam pou¾ívají.Ne sice,tak èasto,ale POU®ÍVAJÍ.Není nic jednoudu¹¹ího pro zákonodárce,kdy¾ ho nìkde pou¾ije.A,kdy¾ jim o nìco jde,tak to mají pøes "víkend" hotové.
Je to mo¾ná pùr roku,kdy¾ jeden zákon na kterém jim opravdu zále¾elo mìl Klaus na stole u¾ za týden od schválení v PS.S úèinností v den podpisu prezidentem.

A vìø tomu,kdy¾ se bude jednat o bezpeènost státu a to se jim bude hodit (ohromná odchodovost,podstav a okle¹tìní výhod ),tak to bude ,je¹tì vìt¹í fofr.

Kdy¾ budou chtít,tak to mo¾ná nestaèí¹ ani podat !!!!!
NEPODCEÑUJ JE
  20.02.2008 17:04 pro Jobíèku
 
Úèinnost nelze podpisem prezidenta, ale nejdøíve vyhlá¹ením ve sbírce zákonù. Obdobnì proces schvalování zákonù ve snìmovnì není otázkou víkendu, ale má jasná pravidla. Vyjímkou je stav legislativní nouze, ale ten v tomto pøípadì jen tì¾ko nìkdo obhájí. Po splnìní v¹ech vý¹e uvedených skuteèností nezbytných ke schválení zákona do jeho úèinnosti trvá nejménì 45 dní. Urèitì nejde o víkend a souèasnou situaci sleduje takové mno¾ství lidí a média k tomu, ¾e by se zmìna ani pøílepkem neututlala....
  20.02.2008 18:40 prap.
 
pro Jobíèka: tak doufám, ¾e se to neututlá a dozvíme se to co nejdøíve, jakmile to bude aktuální
  20.02.2008 21:07 Asi tak!
 
No,mezi podpisem prezidenta a vyhlá¹ením ve sbírce zákonù není zase taková prodleva,jen pár dnù.A co je ti to platné,kdy¾ to sledují media a plno kolegù a ty stejnì nemù¾e¹ odejít na dohodu,proto¾e i tìch tvých 45 dnù je pro tebe málo.Na dohodu stihnout odejít jen mana¾éøi s tebou se nikdo párat nebude.Ty tady ztvrdne¹ 2 mìsíce ve výpovìdní lhùtì.Tak to vidím já.
  20.02.2008 22:51 reakce na "asi tak"
 
"Taky jde o to,¾e pøílepky k zákonùm jsou ÚS zru¹eny,ale je¹tì nyní se,sem tam pou¾ívají.Ne sice,tak èasto,ale POU®ÍVAJÍ.Není nic jednoudu¹¹ího pro zákonodárce,kdy¾ ho nìkde pou¾ije.A,kdy¾ jim o nìco jde,tak to mají pøes "víkend" hotové.
Je to mo¾ná pùr roku,kdy¾ jeden zákon na kterém jim opravdu zále¾elo mìl Klaus na stole u¾ za týden od schválení v PS.S úèinností v den podpisu prezidentem.
A vìø tomu,kdy¾ se bude jednat o bezpeènost státu a to se jim
bude hodit (ohromná odchodovost,podstav a okle¹tìní výhod ),tak to bude ,je¹tì vìt¹í fofr.
Kdy¾ budou chtít,tak to mo¾ná nestaèí¹ ani podat !!!!!"
"No,mezi podpisem prezidenta a vyhlá¹ením ve sbírce zákonù není zase taková prodleva,jen pár dnù.A co je ti to platné,kdy¾ to sledují media a plno kolegù a ty stejnì nemù¾e¹ odejít na dohodu,proto¾e i tìch tvých 45 dnù je pro tebe málo.Na dohodu stihnout odejít jen mana¾éøi s tebou se nikdo párat nebude.Ty tady ztvrdne¹ 2 mìsíce ve výpovìdní lhùtì.Tak to vidím já."
K tìmto dvìma podnìtùm bych chtìla uvést, ¾e policistovi konèí slu¾ební pomìr za podmínek zákona, který je úèinný k datu podání ¾ádosti o propu¹tìní ze slu¾ebního pomìru. Vzhledem k tomu je, myslím, na podání ¾ádosti skuteènì dost èasu,.... Vlasta
  21.02.2008 07:56 prap.
 
pro Vlastu: tak doufám, Vlasto, ¾e má¹ pravdu, jinak tìch 45 dni je orpavdu na nic, kdy¾ je výpovìdní lhùtì 2 mìsíce
  21.02.2008 09:48 ....
 
.... no na 100% se na to spolehnout nedá, mù¾ou vymyslet "nìjakou klièku", nìco podobného jako zmìna pøíspìvku za slu¾bu dle zákona 186 na výsluhový pøíspìvek dle zákona 361,... Tak nejlépe spoléhat jen na sebe,... Vlasta
  21.02.2008 11:07 pro ....
 
Má¹ pravdu je jich dost a vìøím tomu,¾e u¾ dlouho na tom pracují,jak s náma vydrbat jen,aby mìli pro sebe úspory.Nevìøím jim ani slovo a taky spoléhám jen a jen na sebe.Ale mo¾ná se mýlím a kormidelník to s náma myslí jen dobøe :-) a ani by ho nenapadlo nám vzít nìjakou výhodu :-) ba naopak
  21.02.2008 17:15 ...
 
no tomu co jsi napsal : "kormidelník to s náma myslí jen dobøe :-) a ani by ho nenapadlo nám vzít nìjakou výhodu :-) ba naopak" ,...sice moc nevìøím, ale VÌØ a VÍRA TVÁ TÌ UZDRAVÍ, tak uvidí¹ za nìjaký èas jak se "vìci vyvinou" zda k lep¹ímu èi hor¹ímu, no a .... za dva roky, budou volby,... zmìnit mù¾ou v¹ichni, pokud vydr¾í¹, potom se uvidí,.....
  20.02.2008 09:10 ¾ádnej zelenáè
 
Zdravím. Pøed nìkolika dny jsme kontrolovali jednoho pána, který pracuje jako dìlník v jednom konkrétním podniku na severu Èech. Øíkal, ¾e dìljí 12-ky. Mìsíènì má 16 èistého. V úkole je mo¾né si vydìlat bì¾nì 20.000,-Kè. A kdy¾ je potøeba mù¾ou si v úkole i pøivydìlat více.

Ba se ptám: CO SI MÙ®OU PØIVYDÌLAT POLICISTÉ ??? :-(

Zkuste tìm dìlníkùm øíct, kdy¾ si budou chtít pøivydìlat, ¾e si musejí nejdøíve odpracovat 150 hod. !!!

Myslíte, ¾e by v takovém podniku udr¾ely dobré zamìstnance ???
  20.02.2008 18:55 XXX
 
Policista si mù¾e rovnì¾ pøivydìlat.Musí mu to ov¹em povolit jeho nadøízený, nesmí to být v rozporu s morálním kodexem policisty a rovnì¾ pøijde o 10 % navý¹ení základu. Mo¾ná by se to mohlo i nìkomu vyplatit.
Kdyby se 150-ti hodinama zadarmo pøi¹li za dobrým dìlníkem (nejen za dobrým, ale za ka¾dým), tak je po¹le tam kde sluníèko nesvítí. Kdy¾ chtìjí práci tak musí platit, nic jiného nezbývá a jinak to ani v civilu nejde, proto¾e dohra by byla u soudu.
  20.02.2008 20:35 Ufòukánku,
 
bì¾ pracovat jako dìlník na sever Èech a nezkuhrej tady, ty pomahaèi a ochránce!
  20.02.2008 21:54 XXX
 
Na severu Moravy je to je¹tì hor¹í jak na severu Èech, tak nevím o co ti jde, To není skuhrání nebo nìjaké fòukání, to je holá a krutá skuteènost.
  22.02.2008 15:15 polda
 
Kolik takových pánù potká¹ za slu¾bu?
  20.02.2008 07:08 ...
 
Rozkaz znìl jasnì, zadr¾et mu¾e s bra¹nou. Dvì dávky a bylo to...
http://zpravy.idnes.cz/policiste-pri-zatykani-postrelili-mladika -bojuje-o-zivot-pmb-/krimi.asp?c=A080219_190030_krimi_mad
  20.02.2008 04:15 jarda
 
Ó lidé èeský! Co sis do svého èela ve volbách v roce 2006 postavil, to tam nyní je. Já se nemám zaè stydìt, modré, èerné ani zelené hajzlíky jsem nevolil, tak¾e mé svìdomí je èisté.
  20.02.2008 08:15 jenda
 
No jestli jsi volil rudé nebo oran¾ové hajzlíky, taky se nemá¹ èím chlubit. Nevybere¹ si.
  20.02.2008 14:43 Jajendovi
 
Ale to proto, ¾e ze 3 rù¾ovek se stali modráci!!!!!!!!!!!
A pokud je dále povoleno modrání je houbeles platné volit rù¾ovky.
V tom si nejdøíve paroubci musí udìlat jasno!