Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  22.02.2008 17:35 Jura
 
Kdo se ozve ? Myslím si ( soudě podle vlastních zkušeností ), že nikdo. Každý bude akorát tak hulákat v kanceláři a když dojde na věc, tak každý stáhne ocas, sklopí uši a podpora Tebe bude v pr.... A nakonec budeš sám se sebou proti rohatým volům kteří na rohy nabírají každého kdo se jim postaví na zadní a nakonec Tě zadupou do země. Kolegové Tě pak ani nevyhrabou. Naopak, ještě Tě přihrábnou víc. A víš proč ? Protože každý se bojí, že by došel o to své místo a raději poleze nadřízenému do konečníku. Jenomže v civilu se dá uchytit, jen chtít. Jak jsem psal, po dvaceti jsem odešel a konečně jsem spokojený a klidný. Jsem svářeč, odpracuji si své, nikdo mi nestojí za zadkem, nebuzeruje mě, nikdo mě nesleduje dalekohledem ukryt za kontejnerem na odpadky apod. Už spím klidně, nic mě nerozháže a službu u firmy P ČR beru jako blbý sen, pravdou je, že s výsluhou na konci po probuzení. Za odevednou práci svářeče dostanu zaplaceno ANO.
  22.02.2008 17:34 XXX
 
Kolegové 06.03.2008 je Langer v Olomouci. Vypravují se za ním zájezdové autobusy. Pokud někdo pojedete nachystejte si pro něj nějaké otázečky, ať se trochu zapotí a pozná jaká je nálada na ulici a nejen nahoře ve vedení. To je bezpečně ověřená informace.
  22.02.2008 17:50 Pavel
 
Zeptej se ho,proč jsi nikde v nové naborové kampani nečetl nic o 150 hodinách,víkendech a svátcích zadarmo.
  22.02.2008 19:23 bída
 
A platech, které jsou na hranici únosnosti ozbrojené složky EU.
  26.02.2008 21:38 ...
 
Kolegové z Moravy, vysvětlete mu, jaká je realita. Díky
  22.02.2008 17:02 radim
 
A co se konečně ozvat. Donuti odbory a jít klidně k soudu. Práce za kterou nedostaneme zaplaceno NE!
  22.02.2008 16:57 Jura
 
Heslo "Chránit a pomáhat" na vozidlech Policie ČR je pěkná hovadina. To už opravdu ti pitomci nahoře nevědí kam vrazit peníze ? Armádní veterinární základna Grabštejn má ve znaku heslo "Bránit a pomáhat". Ta podoba .... Že by snad Policie kopírovala a vhodně upravovala cizí nápady ? Jsem šťastný, že jsem po dvaceti letech vypadl a že už nesloužím pod takovýma volama !!!
  22.02.2008 16:51 .
 
Barvy na auta?? když už kopírujeme označení aut z jinejch zemí, skopírujme i jejich platy. Nebo možná by stačilo jen vyřadit felície, ze kterejch se stávaj plynový komory s více jak 300tis kilometry, a nahradit je bílejma aspoň fabiema. Další kravina jsou ty nový bundy za ty peníze, to snad neměl na sobě ani ten blb, kterýho podmázli aby to schválil. Stoupněte si 5 hodin k silnici. Sice pěkný, ale jinak nic moc.
  22.02.2008 17:28 XXX
 
4 .
Poslechni kolego. Co se týká nových bund, tak ty nejsou pro službu, ale proto aby jsi byl vidět, aby tě náhodou nepřehlédl kontrolní orgán když ti přijde na kontrolu a samozřejmě aby tě viděl i občan kterému musíš pomáhat a chránit ho.
  22.02.2008 18:36 Ronin
 
Na co nové bundy, které jsou stejně jenom pro dopraváky? Máme přeci firemní dresy (pro méně chápavé myslím reflexní vesty.
  22.02.2008 20:40 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
Ronine, můžu Tě ubezpečit, že ty nové bundy nebudou mít jen dopraváci, ale bude Ti umožněno si jí zakoupit za svých krásných 4.500,-Kč (bodů) ve výstrojním skladu v tmavém provedení (jen dopravka bude mít reflexní). V Praze už jsou běžně k dostání a někteří kolegové už v nich slouží. A pokud na kontě tolik nemáš, klidně Ti na Tvojí žádost strhnou požadovanou částku z platu. ÓÓÓ-jak prozíravé ze strany Policie!!! Žádné takové, že by mělo být navýšeno konto o tuto částku, pěkně si to kupte panáčkové za bodíky, tak zní doporučení.
Možná by to byla vhodná otázka pro Ivana na jeho "kongresu" v Holomóóci. (bez urážky hanáků)
  24.02.2008 19:29 Ronin
 
pro Nespokojený Policista
U nás jsi jí také dva kolegové co byli na výletě v Liberci koupili a tak jsem měl možnost si jí vyzkoušet a můj závěr je takový, že obě bundy jsou šité na kolegy konfekční velikosti. Nejsem žádný kulturista, ale musel bych si vzít bundu o dvě velikosti větší, abych se v ní mohl pohybovat. Dále nevím, proč firemní označení na zádech má bílé provedení a ne žluté, kdy tím pádem bude lehce zaměnitelné s konkurencí. Suma sumárum nová uniforma mě osobně zklamala a i když mám dost bodů tak si jí nekoupím a zůstanu u té staré.
  22.02.2008 08:58 Pavel
 
A je to tady.Není to,tak dávno,kdy odbory prohlašovaly,že se žádná novela zákona nechystá a jedná se zase o další fámu.A teď ostře protestují:

z policista.cz

Všiml jste si někdo menšího odstavce v odborových novinách NOSPu,kde se hovoří o tom,že odbory ostře protestují proti novelizaci zákona,která odebírá policistům 10% příplatek za směnnost?

Máte,někdo možnost sem hodit celé znění toho článku?
  22.02.2008 11:28 prap.
 
tak už to asi začíná..... to budou příplatky, výsluhy, ochodný... , tak to je opravdu asi konec. je lepší dát pápálálá
  22.02.2008 11:30 Jo,Jo
 
Žádná novela se nechystá (29.01.08)


"Žádná novelizace zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, se v současné době nechystá, byť to někteří naši kolegové tvrdí a pregnantně odůvodňují. Těžko říci, zda je za šířením takových zpráv pouhá hloupost autora, cílený záměr nebo smrtelné vyděšení. Chci na Vás apelovat jednoduchou výzvou. Používejte vlastní rozum. Jste přece policisté! Kolik takových fám se počínaje rokem 1990 naplnilo?"

Celý článek tady - http://www.nosp.cz/index.php?co=180

A najednou ostře protestují proti novelizaci zákona !!!

Docela v tom mají odbory chaos co? A potom někomu věřte.
  22.02.2008 14:01 Konec
 
To nemá ani cenu se rozčilovat...
Zajímalo by mě kdo bude sloužit ty noční, víkendy, svátky a pátky? Že by Langer???
  22.02.2008 14:35 vlasta
 
...pánové, neplašte sebe ani okolí, "článek" uvedený v časopise "NAŚE POLICIE", je STANOVISKO K NOVELIZACI SLUŹEBNÍHO ZÁKONA. Jde o stanovisko NOSPu k návrhu novely zákona č.361/2003 Sb. a návrh zákona je zatím pouze pracovní verzí určenou k diskusi uvnitř Policie ČR. Já se domnívám, že jde o totožný návrh uvedený již delší dobu na stránkách UBS. Takže "ZATÍM TO TADY NENÍ" a návrh je jistě k diskusi i na vašich součástech, zkuste požádat o jeho předložení. Takže ano, jak uvedl NOSP v nedávné minulosti, jde zatím o fámy. Zdraví a pevné nervy Vlasta
  22.02.2008 17:32 XXX
 
4 vlasta.

Nevím, nevím. Nadarmo se neříká "na každém šprochu, je pravdy trochu". V žádném případě to ale nepřispěje ke zlepšení nálady u policie.
  22.02.2008 17:38 Pavel
 
Vlasto

Nikdo tady neplaší,pouze hledáme fakta,které nám nikdo neřekne.
Ať mi nikdo neříká,že tato pracovní verze novelizace k 361 se nedostala dřív k odborům,než k UBS.Proč až teď protestují proti některým z paragrafů,když novelu k 361 mají určitě už několik měsíců? Je už to na spadnutí,nebo co?Proč jejich vyjádření k novele 361 nevypadá asi takto:

"Žádná novelizace zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, se v současné době nechystá,ale je již připravena pracovní verze tohoto zákona ke,které se můžete vyjádřit a její plné znění stáhnout na www.................... Tato novela bude účinná pravděpodobně.......................... asi tak."

A ne si hrát na mrtvého brouka,že se nic NECHYSTÁ, kde to jsme? Nevím,jak ty,ale já chci JEN KOMPLETNÍ INFORMACE !!!
  22.02.2008 18:13 pro Pavla
 
V novém roce nové "informace"

Krátce Vás tímto informuji v reakci na velké množství dotazů v posledních dnech, které se týkají „rychlé novelizace“ zákona o služebním poměru. Ta by měla spočívat ve zvýšení hranice pro vznik výsluhových nároků na 20 let trvání služebního poměru a jejich omezení maximální částkou cca 12.500,-- Kč.



Tato zpráva, která se nyní šíří v policii, má stejnou váhu jako všechny podobné, které proběhly v roce 2007. Žádná podobná novela se aktuálně nechystá ani neprojednává.



JUDr. Milan Štěpánek, předseda NOS PČR

Tak zde je uvedeno ze stránek NOSP, kde uvádí předseda, JUDr.Štěpánek, že žádná "rychlá novelizace" zákona 361/2003 Sb.se aktuálně nechystá. No a v časopise "Naše Policie" je stanovisko NOSP k pracovní verzi návrhu novely zákona. Jak bude vypadat skutečný návrh, po zapracování stanovisek a připomínek, dnes nejspíš nikdo neví, tedy asi ani odbory. Takže NOSP nemá "novelu", ale návrh, ke kterému se vyjádřil mimo dalšího takto: "NEPŘIJATELNÉ je v současné době také zrušení zvýšeného základního tarifu pro příslušníky vykonávající službu ve směnném režimu". No a kdy a v jakém znění bude zpracována novela zákona, která bude následně předložena do vlády to asi fakt neví nikdo ani odbory,.... (mimochodem možná ani ministr), ale jak zde již někdo uvedl, až se dostane k projednání do vlády, jistě se dozvíme z medií a i NOSP (tuším, že i UBS) přislíbil, že tyto informace prostřednictvím internetu dá na vědomí široké policejní veřejnosti,.... nevím co víc dodat, ale "co platí dnes, nemusí platit zítra", jenže to neovlivním já, Ty, ani odbory,....tak pevné nervy a alespoň trochu optimismu,... Vlasta
  22.02.2008 18:15 Tumba Johansson
 
Ještě že tě, Pavlíku, máme. Kdo by nás jinak zásoboval jedinými pravdivými, zaručenými a 3x ověřenými informacemi? Kde a kdo to tedy předložil, kdo a kde to projednává? Nebo že by byla pravda jinde? Třeba u Vlasty?
  22.02.2008 18:45 Pavel
 
4 Tumba Johansson

Hele ty hrdino bez vlastního názoru.Tady je DF k problémům o kterých nic nevíme a které se snažíme rozlousknout.
O co ti jde? Vidíš v nějakém mém příspěvku problém,který tě nazvedl? Nebo,který není pravdivý?
  22.02.2008 18:57 YYY
 
Pavle,
ty už jsi tu několikrát předvedl, jak se dělá panika. Když tě ale pak někdo přitlačí ke zdi, přestaneš argumentovat a zmlkneš. Ty jsi hrdina, nikdo jiný! Přestaň tady psát neověřený a nepodložený kraviny, který bez tak ty rozhodně nerozlouskneš. Jdi radši louskat ořechy :-)))))
  23.02.2008 07:46 Pavel
 
pro YYY

Co to tady plácáš? Kdo tady šíří paniku,nebo dokonce neověřené a nepodložené kraviny.Tak proč na tyto stránky chodíš ty? Aby jsi se něco dozvěděl né? Je zajímavé,že ještě před účinností pasvilu 361 o těchto stránkách nevědělo 99% z vás a já tady byl,stejně jako F1 a pár dalších,kteří už tady možná nejsou.To jen pro pořádek,že nezmlknu ani jsem nikdy nezmlknul a ke zdi mě nikdo nepřitlačil.
Najdi jediný příspěvek,kde šířím paniku,nebo dokonce neověřené a nepodložené kraviny?
A za další nikdo tě nenutí moje příspěvky číst. Můžeš je přeskakovat,jako já nečtu Pfedova.
  24.02.2008 09:41 Tumba Johansson
 
Pavlíku, to, že má někdo názor odlišný od tvého, rozhodně neznamená, že je bez vlastního názoru. Trošku popřemýšlej, než něco plácneš.
  26.02.2008 21:49 Praha
 
Chlapi, u nás v práci se šušká, že od roku 2009 bude nový sl. zákon (změnu k lepšímu nikdo z nás nečeká). Ivan prý také chystá rušení hodně míst o. z., dále prý budou slučovány okresy do tzv. oblastí = propouštění (takové poloviční kraje). Ale o přidání peněz nikdo nic neslyšel...
  21.02.2008 15:03 SOS
 
Školy praskají ve švech, chudáci naivní ani tušení do čeho to lezou. Do 2 let jich polovina uteče kvůli penězům a jednání s okolím.
  26.02.2008 21:51 Tak tak
 
To už jsem viděl. Přišel kluk po škole na OOP do krajského města a za tři měsíce šel do C. Nedivím se mu.
  21.02.2008 11:06 pro ....
 
Máš pravdu je jich dost a věřím tomu,že už dlouho na tom pracují,jak s náma vydrbat jen,aby měli pro sebe úspory.Nevěřím jim ani slovo a taky spoléhám jen a jen na sebe.Ale možná se mýlím a kormidelník to s náma myslí jen dobře :-) a ani by ho nenapadlo nám vzít nějakou výhodu :-)
  21.02.2008 17:01 ...
 
...... jo myslí to dobře, mladí budou zařazeni do 2TT, po škole snad do 3TT, ale obojí do 1.stupně, tedy úspory peněz, pokud nahradí více jak 5000 "déle sloužících policistů", jsou nemalé,.... no a o tom to je,....vždy jde o peníze "až v první řadě",...., tak pravda, "kormidelník to s náma myslí jen dobře :-) a ani by ho nenapadlo nám vzít nějakou výhodu :-)"
..... hezký večer a iluze nechte iluzionistům,....
  21.02.2008 10:20 Rejpal
 
Tak pánové, co srážky ze supermzdy? Jsem - 150,- Kč oproti loňskému roku.
  21.02.2008 08:47 Auto-lékarnička
 
Kolegové... Máte někdo ve služebím vozidle auto-lékarničku? Jak jsem hledal, tak jsem hledal v našich 5 policejních vozech se nikde nevyskytuje...
  21.02.2008 10:13 xyzž.
 
Mam. A taky hever, rezervní kolo a trojúhelník (výstražnej!).
  21.02.2008 10:46 manifest
 
co já vím tak taky nic a kyž se náhodou objeví, tak jsou všechny prošlé, lano, co to je??? už jsem seděl v hodně pol. autech , ale lano nemělo ani jedno!
  21.02.2008 10:49 abc
 
a co takhle nahlásit a nafasovat?
  21.02.2008 10:53 F1
 
Máme v každým autě jednu a pravidelně to kontrolujem si nedovdu představit, že nějak dojedeš na nedhoud a bdueš na zraněnýho kokuta jak trotl jen proto, že nemáš lékarničku, normálně zmrd.. šefa ať Vám ji sežene na ekonomickým
  21.02.2008 15:36 Karlovarský Kraj
 
Tak to jen u nás asi neni ve vozidle auto-lékarnička, lano a žárovka na světlo? Tak to vůbec...
  21.02.2008 17:50 ...
 
A kdo myslíte, že to rozkradl? Šéfové? Pochybuji...
  21.02.2008 18:14 Ronin
 
Já osobně na našem oddělení mám přiděleno jedno služební vozidlo na starost a je zajímavé, že v něm je všechno tj auto-lékarnička, tažné lano, trojúhelník, pixla na biologický odpad, černá folie na mrtvolu a páska. Stačí jenom napsat požadavek, protože v současné době na tyto věci prachy jsou.