Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  27.02.2008 13:59 ex dopravák S Jmk
 
Kluci na družstvu vydržte ještě nějakou dobu, ten vydlák co vám tedˇ šéfuje vás brzy pohřbí jako to udělal na svých předchozích štacích. Lituju vás pod ním sloužit. Musel bych se stydět za jeho minulost, která vyšla najevo. Kamarádi držte se.
  27.02.2008 13:21 karviňák
 
Všem oponentům policistům vzkazuji, že zde nebrečím já, ale vy. Tak proč bych měl já jít pracovat k vám. Já sice konstatuji, že se na své peníze namakám, ale nestěžují si. Proto bych stejnou výzvu, jakou jste dali vy mně, dal já vám. Tak dejte výpověď a ukažte mimo váš resort co ve vás je. Budete koukat, co budete muset podstoupit, aby jste měsíční plat měli stejný jako u policie, tedy pokud na něj v civilu vůbec dosáhnete. Já si myslím, že u policie nikoho nedrží násilím. Já také nejprve pracoval jako bežný zaměstnanec a protože se mi praktiky mého zaměstnavatele nelíbily, odešel jsem a dělám sám na sebe. Ale chce to odvahu pro sebe něco udělat a ne jenom vést plané a uplakané řeči. A pro otázku manželky policajta zda přiznávám všechny své příjmy uvádím, že ano. A co váš manžel, dává ke každé pokutě i bloky ?
  27.02.2008 13:51 manželka policajta
 
Neznám podnikatele,který by přiznával všechny příjmy.Pokud vy ano,klaním se před vámi.Zato dávám ruku do ohně za manžela a všechny své kamarády policajty-pokuty bez bloků nedávají.S vámi nemá cenu diskutovat.Vy to vidíte úpně jinak než policajt a jeho rodina.Manžel nebrečí,už toho hnusu má dost a tak odchází.
  27.02.2008 17:55 Sohlas
 
s Karviňákem. Bývalý řadový - 12let.
  27.02.2008 18:07 Pavel
 
"s Karviňákem. Bývalý řadový - 12let."

Tak proč jsi šel ty troubo za horčím do C,když byla u nás taková fara
  27.02.2008 18:10 Omyl,
 
já šel za lepším a dosáhl toho. S rentou přečůrám kdejakého vedoucího.Heč, heč.
  27.02.2008 12:37 Policista.taky Karviňák
 
Souhlasím s názorem podnikatele karviňák. Má totiž pravdu! Je vidět, že nemá o policii ani trochu přehled,ale nebál se zde napsat co si myslí a to se dnes cení. Jinak souhlas s tím, že by mohlo odejít 50%,ale papalášů, kteří jsou doslova zadarmo drazí a funkce si rozdávají po známosti. A ty jejich peníze rozdělit mezi policisty v přímém výkonu služby. Já sice nejsem rebelant,ale za chvilku odcházím. Čas se naplnil a okusím špičku výsluhy.
  27.02.2008 11:56 karviňák
 
Přihlásit se nemůžu, protože mi už bylo 40, tak mne pro věk nepřijmou. Jsem živnostník a musím vám říct, co já se nadřu, abych měl 20 čistého měsíčně. Nemám ty prachy za pospávání na noční v autě, jak jsem měl možnost několikráte policajty osobně vidět, nebo jak v televizi ukazují, že si při nějaké akci hrají plácačkami pinčes. Ale já na rozdíl od vás nebrečím a kdyby jsem se svou prací nedokázal uživit, tak bych dělal jinou. Vy ale jenom naoko brečíte, protože by jste šli jinak jinam. Ale kde by jste vydělali tolik co teď, že jo ? Proto drtivá většina z vás bude jen nadávat a nikdy od policie neodejde. Že odešlo 10 % ? Podle toho, jak si stěžujete by muselo odejít aspoň 50 %. Ale proč odcházet, když se máte dobře a mnohde bezpracně.
  27.02.2008 12:17 středočech
 
Přihlásit se můžeš, horní věková hranice pro přijetí neexistuje, takže pokud projdeš psychotesty, zdravotní prohlídkou a fyzickými, můžeš za ty prachy pospávat na noční v autě a pinkat plácačkou pinčes. Tak se ukaž a planě neplkej - víš o té práci prd.
  27.02.2008 12:47 manželka pojicajta
 
Nedá mi to,abych opět nereagovala.Ve svém okruhu mám samé poldy,kteří mají svou práci rádi,dělají ji s plným nasazením i na úkor své rodiny.Vy raději už televizi nesledujte.Pospávání na noční službě?Zkuste sloužit 24 hodin,taky by jste si dal pár minut v autě.A proč policajty brečí?Jen se jim lže a slibuje a všichni je jen buzerují.A ruku na srdce pane podnikateli-přiznáváte všechny vaše příjmy.
  27.02.2008 17:31 pro manželku policajta
 
policajti i při 24hodinové službě jsou placeni za "práci" a ne za pospávání v autě a když pracovat nestíhají tak ať odejdou a nebrečí tady. Proti civilu (nemyslím podnikatele a management na všech úrovních) v pozici zaměstnance jsou policisté placeni, neříkám krásně, ale proti průměrnému občanovi slušně.Hasiči jsou na tom hůř a vidíte je tady brečet? Nevidíte, protože na to nemají čas, pracují.
  27.02.2008 20:04 manželka policisty
 
A co vám říká ze zákona nárok na přestávku při 12, 24 hod.službě.Když není čas,tak nemají ani čas na přestávku na jídlo,natož na odpočinek.Hasič se vyspí,stále nehoří!!!
  27.02.2008 20:49 manželko policisty
 
běžte se podívat k hasičům, dělají i související práce nejen hasí,ale když nehoří tak určitě nespí, jo a na jídlo 30 minut na oběd, jo a jestli jste myslela pospávat těch dalších 15 minut o přestávce v noci v autě, no tak ať se dobře vyspí.A když jste si brala policajta tak jste musela počítat,že to bude i na úkor rodiny pokud to bude chtět dělat rád a s plným nasazením, nebo za co jste si myslela že bude nosit domů výplatu?
  28.02.2008 13:46 když nehoří
 
a jsouv pohotovosti, můžou klidně i spát. Nedělej tu chytrého a věnuj se věcem, o kterých něco víš a kterým rozumíš.... A nesrovnávej laskavě jablka a banány....
  27.02.2008 10:56 Jirka
 
Mám zájem o vstup k PČR, ale nevím, zda splňuji podmínku bezúhonnosti. Před nějakým časem jsem se porval a byl jsem vyšetřován PČR pro podezření ze spáchání TČ výtržnictví. O TČ se nakonec nejednalo a byl jsem pozván na přestupkové, kde se to dojednávalo. Na přestupkové se to shodilo ze stolu pro nedostatek důkazů. Díky za Odpověď. Jirka - Brno
  27.02.2008 11:58 Pavel
 
Co blbneš? Přečti si tady na DF nejméně 20 stránek zpátky a potom se znovu zeptej.
  27.02.2008 17:46 Pokud
 
jsi n e b y l pravocně uznán vinný rozhodnutím příslušného úřadu, který přestupek projednával, hledí se na Tebe jako bys byl nevinen, tedy bezúhonný.
Vážený Jirko, opravdu si to tu raději přečti, než tam vlezeš. Já osobně už nikdy bych se tam nevrátil, božský svobodný civil. Pro mě prostě neplatí, jak tady někteří hlasitě zdůrazňují, "jednou polda-navždy polda". Ti co to tady deklarují, jenom kňučí, ale se svým životem nejsou schopni nic udělat.
  27.02.2008 10:16 kameník
 
www.denik.cz/z_domova/policista_levne
  27.02.2008 10:07 karviňák
 
Pane ministře, nenechejte se zastrašit negativními názory. Jste nejlepší ministr, kterého policie kdy měla a kterého by si policie mohla přát. Vaši kluci se pod vámi budou mít jako v balvlnce. Byl jsem nedávno na jedné z policejních stanic a změnilo se to k nepoznání. Přijímací místnost nádherná, teď ještě budou mít nové vozy, peněz mají oproti civilním profesím jako šlupek. Divím se, že si někteří policajti stěžují. Asi se jim nechce makat a chtěli by prachy zadarmo. Fandím vám a s rebelanty se vypořádejte. Takoví, co si práce a vaší dobroty neváží by u policie neměli co dělat. Ať jdou. Alespoň je nahradí mladí, kteří mají zájem pracovat a nepotřebují na rozdíl od starých nekonečně dlouhou dobu na adaptaci v nových podmínkách.
  27.02.2008 10:33 Pavel
 
Hele Zlíňáku buď jsi to ty,nebo máš bratrance i v Karviné? Jinak to není možný.Takový blábol mohl napsat jenom někdo od vás:

"Takoví, co si práce a vaší dobroty neváží by u policie neměli co dělat. Ať jdou. Alespoň je nahradí mladí, kteří mají zájem pracovat a nepotřebují na rozdíl od starých nekonečně dlouhou dobu na adaptaci v nových podmínkách."
  27.02.2008 11:13 manželka policajta
 
Chtělo by to,aby jste se probudil.Žiju 23 let s policistou a jsem šťastná,že k 1.4.08 odchází.Své děti bych přerazila,kdyby přišly s myšlenkou sloužit u policie/naštěstí mají,ale rozum!!!/
  27.02.2008 11:17 JAREK
 
Karviňáku, přihlas se. Dávám ti jenom týden a pak se z toho pose...
  27.02.2008 11:22 JAREK
 
Karvińáku dej se k nám, dávám ti tak týden a budeš pryč.
  27.02.2008 12:41 Brňák
 
Kolegový by měli ukusit brněnský chlebík , tedy projekt zvýšení platů.Doufám,že kromě Prahy je to nemine.
  27.02.2008 12:51 Láďa
 
JARKU nemluv hloupě. Já sloužím 32 let a ještě jsem se z toho neposral. A proč si myslíš, že by se měl posrat karviňák? Na takových jako ty asi stojí celá policie?! Tak to je vidět.
  27.02.2008 21:12 aaa, pro karvináka
 
Jsem taky z KA, ale za tebe se stydím. Ty musíš být ale tupé pako !!! Jak můžeš policajty srovnávat s jakýmkoli civilním povoláním, natož dělnickým někde ve fabrice. Už jen nástup k PČR je zcela odlišný a dál......nemá cenu ti to ani psát.Mám za sebou 15 let v civilním sektoru,teď u PČR, tak to mohu srovnat. To ty asi nemůžeš co?
  27.02.2008 09:53 zeli
 
Zlíňák

Připojuji se k Luďkovi a děkuji panu ministrovi Langrovi za to co všechno pro policejní sbor udělal. Určitě ne všichni jsou tu policisté. Děkuji pane ministře, děkuji, děkuji!


Tohle když čtu tak by mě trefil šlak. To je jako kdyby za mnou chodili lidi a děkovali, že jsem jim zajebal spis. !!!
  27.02.2008 09:50 zeli
 
na těchto stránkách se mi hrozně líbí, jak se na mě pokaždé usmívá pan Langer. :-)
  27.02.2008 09:49 zeli <polda66@seznam.cz>
 
hromadná výpověd je jediná možnost, jak by se někdo s těch nablblíků chytnul za rypák. (teda možná) Je taky možnost, že by se jim bez policie víc zalíbilo jejich fungování, tak by jí prostě zrušili. :-)