Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  31.05.2009 07:52 ma4be
 
Bývalý premiér a předseda ODS Mirek Topolánek je pokrytec, který mění svá vyjádření podle toho, k jakému auditoriu hovoří. Říká Britům, Polákům, Němcům vždy co chtějí slyšet. Čeští voliči mu sotva mohou věřit.

Když za „mrtvou“ označil LS prezident Václav Klaus bezprostředně po jednání Senátu dne 6.5.09, sklidil za to obrovskou kritiku mnohých českých politiků, a nejvíce od tehdejšího premiéra Topolánka.

Pokrytecké jsou i řeči ODS o vytvoření opoziční frakce v Evropském parlamentu.
Jan Zahradil se k podpoře Lisabonu zavázal právě výměnou za přijetí do frakce Evropské lidové strany v Evropském parlamentu. „Pokud jde o proces ratifikace Evropské ústavní smlouvy, vezme ODS v úvahu při svém konečném stanovisku výsledek ratifikace v ostatních členských zemích EU,“ slíbil Zahradil písemným prohlášením po zvolení do Evropského parlamentu v roce 2004 Hansovi-Gertu Pöteringovi.

ZÁSADNÍ VÝROKY A POČINY TOPOLÁNKA KOLEM EVROPSKÉ ÚSTAVY A NÁSL. LISABONSKÉ SMLOUVY (LS):

1) V roce 2003 slavnostně podepsal předseda ODS M. Topolánek spolu s předsedy britské Konzervativní strany a polské strany Právo a Spravedlnost tzv. Pražskou výzvu.

„Evropské národy nepotřebují smlouvu – ať již se jmenuje Ústava nebo ne – stlačující všechny evropské země do jednoho ekonomického, politického a právního rámce. Bohužel, přesně tam však směřují výsledky Konventu o budoucnosti EU. Proto je třeba podrobit je jedinému spolehlivému testu – lidovému hlasování, referendu,“ napsali předsedové na slavnostní listinu na pražském Žofíně.

Tuto smlouvu M. Topolánek NEDODRŽEL: ve funkci premiéra podepsal Lisabonskou smlouvu a jako poslanec pro smlouvu hlasoval – podrazil tak britské konzervativce i polskou Právo a Spravedlnost. Nyní má ještě tu drzost na jejich sjezdu označit smlouvu za mrtvou – on, který udělal maximum pro její oživení(!).

2) Mirek Topolánek: Ještě horší než evropská ústava je debata o ní
Z rozhovoru pro Ihned.cz dne 26. 1. 2005 uvádíme tato slova Topolánka:

Jsem velký Evropan, který se provinil jen tím, že odmítá evropskou ústavu. Je psána jazykem agitek z doby nedávno minulé. Vyznat se v ní nemůže vůbec nikdo, ústavních záležitostí se týká možná z jedné třetiny. Všechno ostatní je neuvěřitelný nános blábolů a neskutečné vaty. Jsou tam články, které si protiřečí. A pak je tam samozřejmě pár věcí, které já pokládám za velmi nebezpečné.
Měl by to být dokument, který buď musí být schopni napsat na deset stran, nebo ho vůbec nemají dělat. Pokud tím chtěli zjednodušit mechanismy fungování EU, nepovedlo se to.

Pouze dosavadní smlouvy dali na jednu hromadu a implementovali je do ještě většího paskvilu, který - jak jsme se shodli i s kolegy, kteří nakonec zvednou ruku pro - pokud člověk přečte, nikdy nemůže za střízliva odsouhlasit.

Ještě horší, než co je v ústavě napsané, je způsob, jakým se o ní vede debata. To není žádná debata, ale normální brutální nátlak, který nemá s rozumnou demokratickou diskusí nic společného.

3) Topolánek: Proč nejsem eurofederalistou 25.10.2006
Z obsáhlé úvahy vybíráme:

Chci Evropu, a všimněte si, že zcela záměrně neříkám Evropskou unii, nýbrž Evropu, dle konzervativně-liberálního konceptu. Tedy Evropu obchodujících, spolupracujících národních států, které kooperují jen v těch oblastech, kde je to výhodnější a efektivnější, než samostatný postup. Chci Evropu, která má společnou politiku jenom tam, kde existuje jasný konsensus a ostatní záležitosti ponechává v kompetenci národních států. Vyznávám Evropu mezivládní spolupráce, Evropu bez nárůstu centrální a ve své podstatě nedemokratické moci. Chci Evropu, ve které se každá země může svobodně rozhodnout, které oblasti kompetencí si ponechá a které bude sdílet s dalšími členskými zeměmi. Chci svobodně obchodující Evropu, která podporuje podnikání a neuvaluje dusivé regulace na kdeco a kdekoho. Chci takovou evropskou integraci, která daňovou, hospodářskou a sociální politiku ponechá národním státům, protože to jsou hlavní oblasti ideologických rozdílů mezi stranami. Integraci, jež respektuje suverenitu národních států ve věcech zahraniční a imigrační politiky. Chci takový dokument, a ať se klidně jmenuje ústavní smlouva, který všechny výše uvedené principy jasně vymezí a zaručí. Proto nejsem eurofederalistou!

Nechci žádné Spojené státy evropské. Nechci tedy umělý, bruselskými byrokraty nadekretovaný, evropský superstát. Nechci další prohlubování evropské politické, měnové či bezpečnostní integrace.
Nebudu se podílet na vytváření žádné konkurenční bezpečnostní nebo vojenské struktury, jež by měla omezit manévrovací prostor Severoatlantické alianci. Nechci se vzdát našeho práva určovat výši daní pro naše občany a jejich snížením přispět k přílivu investic a zvýšení tempa růstu. Nechci statisíce stránek nových a nových směrnic, které regulují vše od velikosti a pevnosti kondomů, až po přesný popis vozíků v supermarketech.

Sečteno a podtrženo, nechci, aby nám někdo ukrajoval z našeho, socialisty už dnes okleštěného prostoru svobody. Proto nejsem eurofederalistou!

/Vydáno ve sborníku CEVRO (LIBERÁLNĚ KONZERVATIVNÍ AKADEMIE)/

4) Topolánek doporučuje schválení LS v Senátu dne 6.5.09
výrazně kráceno:

Je to v našem životním, chcete-li NÁRODNÍM zájmu.

Cena za přijetí Lisabonské smlouvy je tedy v první řadě vyjádřena podřízením se společné politické vůli 27 vlád zemí Evropské unie. Je vyjádřena podřízením našich národních ambicí a aspirací, průniku národních ambicí a aspirací zemí, které mají i s námi půl miliardy obyvatel.

Lisabonská smlouva je v současné době realitou, žádné jiné řešení nebylo a není na stole.
Když říkám, že jiné řešení není na stole, míním tím, že na stole není ani "řešení" ve formě odmítnutí Lisabonské smlouvy. Dosáhli bychom pouze toho, že ona drtivá většina zemí, které si takovou úpravu přejí, by prosadila svou jiným způsobem, pro nás nepochybně ještě méně příznivým. Posílily by se totiž tendence na rozdělení EU na integrační jádro a periferii, což pro nás není výhodný model. Žene nás do sféry vlivu Moskvy.

Krach Lisabonské smlouvy by znamenal definitivní konec naší klíčové priority, jíž je další rozšiřování Unie. Řada starých zemí se ho obává, klade se zbytečné a zástupné podmínky a bez reformy institucí na něj nikdy nepřistoupí.

TEN ČLOVĚK POTŘEBUJE ZÁKLADNÍ VITAMÍN - IQ - JAKO SŮL...
  02.03.2008 09:54 binec
 
Loupežník Vaněk zřejmě bude více než modrý příznivec a modrý vyznavač!
  02.03.2008 09:03 20
 
A co pan Vaněk - zloděj pohonných hmot ? Bylo mi hned divné, že při výkonu funkce ředitele OŘ zachází až příliš daleko. No jo, ale když měl a má podporu našeho "modrého ptáka" Langra. Je jen podivné, že některé vyhodí hned a někteří slouží dál. Asi platí "Všichni jsme si rovni, ale někteří jsme si rovnější."
  02.03.2008 23:17 Jou
 
Ne všichni modráme a někdo již je fialový.
  02.03.2008 07:51 Stanislav Hronek, Kolín
 
Ty vole Lhotáková, co to bylo za zranění se kterým se léčíš 4 měsíce? Uražená ješitnost? Tvoji nadřízení mají svatou trpělivost. V civilu už by tě každý zaměstnavatel nechtěl ani vidět. Konečně víme jak to bylo doopravdy. Že někam nezalezeš a nejseš zticha po tak posraném zákroku. Děláš sobě a hlavně ostatním policistům jen ostudu.
  02.03.2008 09:17 Lhotáková, vztyk odchod!
 
Souhlasím, vypadá to tak na definitivní invaliditu. Tak dlouho si koledovala, až si vykoledovala. Asi jsou u nich hodnoceni za vyhledané trestné činy a když na to nemají, tak to lepí útoky na VČ!
Lhotáková!!! Vztyk, odchod!!!!!.......................
  02.03.2008 10:20 Jirka
 
To musel být od Lhotákové výkon, když bez ošetření pracovala do konce služby s takovým úrazem, na který se pomalu půl roku léčí. Myslím že vydržela více než hrdinové akčních filmů, nebo je neskutečná simulantka. Být takových lidí u policie více, tak můžou všechny služebny zavřít.
  02.03.2008 11:05 čurbes
 
KDOVÍJAKÉ TAM MAJÍ S VEDENÍM VZTAHY, DNES JE TO ROZLOŽENÉ SKORO VŠUDE.
  02.03.2008 16:01 Ty vole Hronku
 
To ti nedochází, že v případě Lhotákové je její nemocenská asi velice dobře sledovaná a od toho je lékař, aby její zdravotní stav posoudil, ne ty, nebo jiný chytrolín.
A tys byl u jejího zákroku osobně, že konečně víš, jak do doopravdy bylo?
Nepřeji nikomu nic zlého, tudíž ani tobě, ale modli se, abys v nějakém podobném případě nepřišel do rozporu s nadřízenými a nechtěli se po tobě vozit jako po Petře. Pak bys asi zpíval jinou.
  02.03.2008 19:32 Stanislav Hronek, Kolín
 
Tak o objektivnosti hodnocení zranění a následné pracovní neschopnosti v tomto případě ze strany lékařů si snad nemusíme nic nalhávat. Všichni se bojí ji poslat do práce jen když si třeba stěžuje na bolet hlavy. To kdy její pracovní neschopnost skončí rozhodne jen ona sama. A že je důsledně kontrolována je v pořádku. Jen by mne zajímalo, proč ten kdo ji tak surově napadl není stíhán pro těžké ublížení na zdraví, 6 týdnů dávno uběhlo. Nebude to tím, že by se vyšetřovákovi každej soudní znalec vysmál a státní zástupce by s ním pěkně vymetl? Že se vůbec ozývá...
  02.03.2008 20:37 YYY
 
Je stíhán za ublížení na zdraví, tak nemel nesmysly!
  03.03.2008 12:15 pro YYY
 
S těžkou újmou? Čti pořádně ty nesmysle.
  03.03.2008 19:35 F1
 
Myslím, že " YYY " řekl jasně že je stíhán za ublížení na zdraví a nic neříkal o " těžkém ublížení na zdraví ".
Myslím, že kritéria těžkého ublížení na zdraví nejsou jen o 6 týdnech " marodění " a je to krapet složitější, takže zbytečné dohady " chytrých a ještě chytřejších "
Marodit s hnutou páteří a jinými zdr. potížemi způsobené pachatelem při zákroku se může skutečně dosti dlouho a jistě se nemusí jednat o " těžké ublížení na zdraví ", že ?
To jen, aby se neřeklo jen " Á "
  03.03.2008 21:05 YYY
 
děkuji, F1, já už neměl slov!
  03.03.2008 21:31 XXX-pravý
 
Stanislav Hronek,Kolín.

Stando, Stando. Nezlob se na mě, ale jsi neskutečný trouba. Jak si můžeš vůbec hodnotit zdravotní stav Lhotákové. Vždyť ty určitě nejsi její ošetřující lékař, že ano. Myslíš si rovněž, že jsi schopen posoudit to jestli s ní mají její nadřízení svatou trpělivost. Blbost. Myslím si, že je otázkou, jestli Ty nejsi jen velký provokatér bez patřičných informací. Jestli Ty jsi policista, tak si nepřej dostat se do podobné situace jako Lhotáková. Napřed dostaneš po rypáku, a pak místo aby jsi šel k doktorovi, tak budeš psát úřední záznam, použití donucovacích prostředků a případně předvedení když ho zvládneš. Jisté je to, že Lhotáková půjde pracovat až bude zdravá a to zase řekne jen její ošetřující lékař. Ať jsou doktoři jací jsou, ale většina z nich nejsou blbci a dobře vědí co mají dělat. Svatou pravdu ti napsal taky F1. Tak se vrať na zem a zamysli se nad tím co jsi napsal za ptákoviny. Pak se můžeš zastydět a nakonec tady napiš velkou omluvu.
  01.03.2008 15:39 jarda
 
Po udělení nějakých podivných medailí premiéra ČR vrahům si myslím, že by měl ten "představitel" vlády ČR uvážit, zda by nebylo na místě také stejnou medailí ocenit A. Hitlera. Vždyť on také byl bojovníkem za změnu režimu, že? Každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží. Z této jednoduché poučky tudíž vyplývá, že musíme být národem magorů, když v čele vlády je něco takového.
  02.03.2008 08:59 Jura
 
To co vyvedl pitomec Topolánek, tak to nemá obdobu ! Nevím co bylo na činu Mašínů tak hrdinské, a nikdy to nepochopím. Jardo, máš pravdu - vyznamenáme Adolfa, Brežněva apod. "hrdiny."
  02.03.2008 09:57 politic
 
On Topolánek taky politikem není a nikdy nebude-oni si na politiky pouze hrají a pomáhají jim k tomu zaplacení přeběhlíci z ČSSD.
  02.03.2008 10:11 XXX
 
Taky bojoval proti komunitům.
  02.03.2008 16:09 "Inteligentnímu Topolánkovi"
 
nedošlo, že "bojovníci za svobodu" mohli také narazit na rodiče pana Topolánka - tatínka, předsedu stranické organizace a maminku, sekretářku krajského tajemníka Mamuly. Kdyby je v rámci boje za svobodu zlikvidovali, nemuseli jsme mít dnes premiérem takové pako.
  02.03.2008 21:28 "Inteligentnímu Topolánkovi"
 
Třeba až teď někdo zabije někoho z rodiny "velkého topolky" tak mu druhý blbec v roli předsedy dá také medaili. Blbců u nás máme jak by nasypal, ale jen málokteří si "dělají radost".
  01.03.2008 14:08 Lhotáková, běž do pryč
 
Lhotáková je ostuda policie! Fňuká před národem jako (píp)
...........................
  01.03.2008 15:40 jarda
 
Pane řediteli OŘ PČR v Benešově, zapomněl jste se podepsat.
  01.03.2008 16:22 Vlašimák
 
Souhlasím, koledovala si už hodně dlouho, aby už konečně dostala přes rypák.
  01.03.2008 19:53 .
 
Hmm ty jsi, ale taky omezený člověk jak má opravdu být. Tady se v poslední době děje ze strany velení Policie teror a když se někdo ozve, tak ho ihned označíte jako by měl dostat přes prsty. Je to opravdu velice smutné. Na všechno se vysrrrr a utéct od Policie.
  01.03.2008 09:19 Vlašim, to je to město!
 
Toto překlopuju z webu UBS:
Po včerejším celodenním bombardování redakce BN deníku to v noci konečně vložili do elektronické podoby na své stránky. Odkaz je zde:

http://benesovsky.denik.cz/cerna_kronika/policistka_lhotakova200 80301.html

Kdyby jste měli čas a chuť, můžete se k této věci vyjádřit i tam. Alespoň budou mít funkcionáři na OŘ Benešov co číst, neboť Váš zájem o věc je neskutečně drtí.

Hezký víkend všem.

Petra
  01.03.2008 09:46 Fuck Lhotáková
 
Chceš být asi hodně zajímavá, že jo?
  01.03.2008 10:55 fuck pro fucka
 
četls to vůbec? Zřejmě ne, protože bys viděl, že to zajímavé rozhodně je hlavně pro obyčejné poldy. Pak bys mohl jedině napsat Fuck vedení policie Vlašim a Benešov, chytráku namyšlenej.
  01.03.2008 22:42 čtenář
 
Ahoj Petro, jak víš, že funkcionáře na OŘ Benešov zájem čtenářů drtí ? Sedíš doma na počítači a píšeš a píšeš svůj příběh. Řekl bych, že na ředitelství teď mají jiné starosti.
27.2.2008 v diskusi píšeš:
"Ani ve snu by mne nenapadlo, že prošetřování celé věci bude trvat pomalu půl roku. Tedy až teprve nyní se něco prošetřuje, do této doby bylo vše jen protahováno za účelem, který je snad všem jasný." Já jsem ale slyšel, že tebe a tvého kolegu na OŘ BN 3x žádali o to, abyste se k věci vyjádřili a vy jste to 3x odmítli. Dokonce to, že se k případu nebudete vyjadřovat, dostali jednou písemně i od tvé advokátky. Tak jaké pak účelové protahování ? Netaháš veřejnost náhodou za nos?
  02.03.2008 10:13 Jirka
 
Jdi už s tou svoují pravdou někam. Už to nikoho nezajímá, ostudo policie.
  01.03.2008 00:09 Jana Kubatova <janakubatova@hotmail.com>
 
Pane ministre, nastal cas, aby se jednalo o zakazu KSCM. Prihlaseni se k unoru 48 je jiste padnym duvodem. Pokud se to nestane, bude to plivnuti spolecnosti na vsechny obeti komunistickeho teroru.
  01.03.2008 09:31 velux
 
Nepiš to sem, buď tak laskavá......
  01.03.2008 11:22 pro Janu
 
Jdi už s únorem. Kdyby nebyl, všechny fabriky, které většinou nesly německá jména Rus rozebral poslal kam? „ Lidu“ to již sebrat nemohl. Že náš premiér rozdává medaile teroristům ti nevadí ? Mohl by jich pár dát i střelcům z IRA, těm šlo také o svobodu………
  02.03.2008 06:00 jarda
 
Vlez ministrovi vnitra třeba do prdele, ale zkus to někde jinde. Tady tyhle kecy málokoho zajímají. Zkus to na stránkách nacistické Národní strany, tam tě jistě vyslyší.
  02.03.2008 08:53 Soudruh
 
Jen se nepokakej porevoluční děvenko. Za tehdejšího režimu jsi tahala kačera po pískovišti a teď budeš kázat morálku ? ? ?
  02.03.2008 09:05 Georg
 
Ty kačeno jedna, ublížil Ti někdo z komunistů ? Nebo lezeš jen ministrovi do prdele ? Nezapomeň se řádně namazat, ať lépe kloužeš, pipino !!!
  29.02.2008 22:19 a neb když je vůle
 
...a tak když se chce všechno jde a u pana Vaňka lze dosazovat na služební místa i Ty, kteří nemají ani požadované vzdělání. Proto mohu napsat, že policejní sbor je plný šašků když je možné, že zákone který má platit pro všechny lze obejít...
  01.03.2008 09:32 SOS
 
Proto je policie v takovém rozkladu, minulost nikoho nezajímá a budoucnost také ne.
  29.02.2008 20:01 divné mravy
 
Tak loupežník benzínu p. Vaněk to dnes vysvětlil v TV.
  29.02.2008 20:13 F1
 
Jistě je vzorem pro své podřízené policisty. Jeho sebekritika ( svého kdysi jednání ) je příkladná, etický kodex ( který si zavedla policie s novým služebním zákonem ) nevyjímaje.
Jen víc takových vrcholných manažérů policie a myslím si, že se najde zdůvodnění i pro ty kritizované úplatky.

Stydět se snad již není ani na místě, neboť otrlost těchto pohlavárů policie je nedozírná a příklady v politice tuto otrlost solidně živí.
  29.02.2008 17:41 ještě k mašínům
 
Cituji a souhlasím :Jaké všechny sabotážní akce byly oprávněné – přepady bank, vykolejování vlaků, zabíjení jakýchkoli „přisluhovačů“, tedy samozřejmě všech členů KSČ, vojáků, esenbáků, učitelů (indoktrinovali přece děti tou ideologií nelegitimního režimu), osob jakkoli veřejně činných, konec konců všech státních zaměstnanců? „Přisluhovači“ jsme samozřejmě byli v určitém smyslu téměř všichni, kteří jsme nijak aktivně neprojevovali odpor, ale většinou se různými způsoby víceméně pasivně či dokonce aktivně podíleli na fungování tehdejší společnosti...
Je mi líto, ale názor, že v době komunistického režimu bylo morálně přípustné zabíjet příslušníky SNB a pokladníky střežící státní peníze, nebo že vzhledem k problematické legitimitě tohoto režimu lidé nemuseli respektovat v zásadě žádná zákonná pravidla, je pro mě prostě skandální asi stejně jako názory násilných rasistů nebo teroristů jakéhokoli ražení.