Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.03.2007 18:03 cibulka
 
Jak policisté zatýkali
a obviňovali nevinné
a dále v tom pokračují!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004060901



PPLK. PETR VOJTĚCHOVSKÝ,
KTERÝ MĚL ROZKRÝT
BERDYCHŮV POLICEJNÍ GANG,
EXKLUZÍVNĚ PRO DENÍK PRÁVO

"Byl jsem kriminalizován."


Berdychův gang - "česká chobotnice", která prorostla do policejních špiček a léta beztrestně vydírala, přepadala a vraždila. Toto zločinné spojenectví gangsterů a vysokých policejních důstojníků u nás nemá zatím obdoby.

Až nyní, po zproštění mlčenlivosti, poprvé po dvou letech promluvil bývalý šéf policejního týmu Mari podplukovník Petr Vojtěchovský, jenž měl za úkol gang rozkrýt.
Právu, které už odhalilo množství šokujících skutečností o řádění gangu a jeho vyšetřování, se rozhodl poskytnout exkluzívní rozhovor. Jeho svědectví je otřesné. Nevinní lidé, kteří překáželi gangu, byli zločinnými policisty kriminalizováni. Policisté, kteří na to upozornili, byli umlčeni.


* Vy jste v týmu Mari v květnu 2003 věděli, že byli kriminalizováni nevinní a nepohodlní?

V době, kdy jsem vedl tým Mari, jsme o tom měli zcela konkrétní poznatky.

* Kolik nevinných lidí bylo křivě obviněno a zatýkáno?

Nemohu sdělit přesné číslo ani jména osob. I zde totiž probíhá vyšetřování. Údaje mají k dispozici vyšetřovatel a státní zástupce. Víc opět nelze říct. Snad mohu jen zopakovat, že podezření z kriminalizace nevinných a další údaje byly předány orgánům činným v trestním řízení.

* Jak to bylo možné? Bylo to i tím, že třeba David Berdych znal díky zločinným policistům výslechy utajených svědků?

Ano. Poznatky, že Berdych disponuje výslechy utajených svědků, jsme měli. Bylo to i v původním vyhodnocení Mari z 23. května 2003.

* Jak jste poznatky získali?

Nemohu a nebudu hovořit o kriminálním zpravodajství. A nemluvil bych o tom s novináři, ani kdybych byl v této věci zproštěn mlčenlivosti. A je to navíc stále vyšetřováno.

* Vyhodnocení Mari shrnuje výsledky čtyřměsíční práce tohoto týmu. Obsahuje šokující informace o kriminalizaci nevinných lidí nepohodlných Berdychově gangu a policistům napojeným na gang (viz Právo 22. 12. 2004). Můžete potvrdit jeho autentičnost a vysvětlit, proč nejste autorem vyhodnocení, když jste tým vedl?

Se zmíněným vyhodnocením to bylo tak, že týden před mým zadržením, které se stalo 20. května 2003, jsem byl s náměstkem policejního prezidenta Jaroslavem Macháněm domluven na schůzce, kde on žádal, aby na schůzce se mnou mohl vidět vyhodnocení pracovní skupiny Mari.

Vyhodnocení jsem však osobně nemohl napsat. Bylo už proti mně vedeno trestní řízení, takže jsem měl úplně jiné starosti. Navíc jsem byl 21. května obviněn z trestné činnosti a postaven mimo službu, takže k mé schůzce s panem Macháněm už nedošlo. Musím zde ještě připomenout důležitou okolnost. V dubnu 2003 jsme se z policejního i kriminálního prostředí dozvěděli, že na některé členy týmu Mari se "šije šestka". Tedy kriminalizace se sazbou šest let vězení nepodmíněně.
Vyhodnocení, na které se tážete, v této situaci napsal můj zástupce v týmu Mari Radek Čermák. Je i autorem názvu Mari, protože na začátku roku 2001 založil pod tímto názvem spis, ve kterém shromažďoval informace o gangu lupičů v policejních uniformách. Vyhodnocení pan Čermák dopsal dva dny poté, kdy jsem už v důsledku obvinění a postavení mimo službu ve funkci nebyl.

* Řekl vám Čermák o osudech vyhodnocení Mari? Že musel vyřadit pasáže o únicích závažných policejních informací do podsvětí, vyřadit jména podezřelých vysokých policejních důstojníků i pasáže o kriminalizaci nevinných?

Někdy v létě 2003 mně pan Čermák řekl, že vyhodnocení Mari bylo napsáno a předáno nadřízenému na ÚOOZ plukovníku Stanislavu Plockovi. Ten je vrátil k přepracování s pokynem, že ve vyhodnocení musí být vynechány údaje o policistech. Čermák pokyn splnil. Takže druhá verze údaje, na které se ptáte, neobsahuje. A asi před třemi týdny mi pan Čermák řekl, že toto vše uvedl znovu i při posledním výslechu na inspekci ministra vnitra.

* Plukovník Plocek loni v prosinci Právu vše popřel. Řekl, že žádný pokyn Čermákovi nevydal.

Mohu říci, že o tom, co se dělo s vyhodnocením Mari, a o pokynu plukovníka Plocka jsem se dozvěděl i od jiných členů týmu Mari. Nemám důvod k pochybnostem o jejich sděleních.

* Dá se říci, že obvinění vznesené proti vám, tedy vaše kriminalizace a postavení mimo službu, se negativně promítlo i do další práce týmu Mari?

Mým zadržením a obviněním tým Mari prakticky zanikl, i když ještě asi tři měsíce existoval.

* Domníváte se, že váš případ je případem kriminalizace nepohodlného policisty? (A co kriminalizace nepohodlného občana??? Viz: http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201)

Nepochybně ano. Byl jsem nepochybně kriminalizován. Jsem o tom zcela přesvědčen. Cílem také bylo znevěrohodnit celý tým Mari.

* Nezískali rozpadem týmu Mari gangsteři okolo Berdycha a na ně napojení policisté rok navíc, kterého mohli využít k zametání stop a další násilné trestné činnosti?

Každopádně už v roce 2003 podle vyhodnocení Mari bylo připraveno zatýkání pachatelů. Úkol dokončil tým Uniforma. Jako policista jsem rád, že tým Uniforma dokončil práci.

* Domníváte se, že na vaší kriminalizaci mohl mít někdo osobní zájem? Například bývalý šéf Inspekce ministra vnitra Mikuláš Tomin se minulý týden o vašem týmu dokonce vyjádřil jako o Vojtěchovského gangu.

Budu se držet faktů. Vím, že tehdejší šéf inspekce ministra vnitra Tomin měl nadstandardní vztahy s jedním ze tří oznamovatelů, kteří na mě 20. dubna 2003 podali trestní oznámení. Konkrétně s podnikatelem Karlem Kaprem. Tyto nadstandardní vztahy zatím více popisovat nemohu. Vyšetřování není ukončeno. A nejsem pro tyto otázky zproštěn mlčenlivosti. V této souvislosti chci ještě zdůraznit, že poznatky získanými týmem Mari pan Mikuláš Tomin vůbec neprocházel po celou dobu, co jsem tým vedl (vyšetřování nesměřovalo k Tominovi - pozn. red.).

* Vy jste s Kaprem neměl nadstandardní vztahy? Prý jste se s ním scházel a dokonce ho i podle televizních reportáží vydíral.

Já osobně jsem se dostal do styku s Kaprem pouze přes pana Víta Chalupu, který provozuje restauraci v Radonicích, kde bydlím. Pan Kapr mně řekl spoustu zajímavých věcí k různým osobám, což mě z trestního hlediska zajímalo. Kapr dával velmi zajímavé informace o trestné činnosti jiných osob. Byly později využitelné i v práci týmu Mari. Poslední informace mi Chalupa a Kapr dali v lednu 2003. Týkaly se policejní práce. Pak jsem se s nimi nesešel.

* Patřily ty osoby, na které Kapr poukázal, k Berdychovu gangu?

V současnosti se nemohu blíže vyjádřit. Jedná se o mimořádně závažnou trestnou činnost. Mohl bych narušit vyšetřování. A taky nejsem v tak širokém rozsahu zproštěn mlčenlivosti.

* Nezavinil jste si styky s Kaprem problémy sám? Tento podnikatel je z lecčeho podezírán. Prověřováním podezření okolo Kapra se zabýval příslušník ÚOOZ a pak pražského odboru pro boj s organizovaným zločinem Petr Koňařík. Loni na podzim byl Koňařík obviněn ze spolčení s gangem Berdycha.

S ohledem na závažnost věci si jako policista dovolím pouze říci, že podezření z násilné trestné činnosti podnikatele Karla Kapra vyšetřoval Petr Koňařík.

* Nepodezíráte Koňaříka, že se o vaši kriminalizaci zasadil?

Bez komentáře.

* Tominovy reakce na nález jeho směnek a smlouvy o půjčce v kriminálním prostředí v roce 2002 vašimi podřízenými byly neobvyklé (viz Právo 29. 1. 2005). Jako vysoký policejní důstojník vás a muže, které jste vedl, dokonce obvinil z pomstychtivosti. Domníváte se, že právě uvedené nálezy na jaře 2002 odstartovaly záměr vás kriminalizovat, obvinit, umlčet, zavřít?

Je to jedna z variant příčin mé kriminalizace. Může to tak být. Ale to by mělo odhalit vyšetřování. A musím zdůraznit, že jako policista nemohu a nesmím podléhat pomstychtivosti. Byl jsem vychován, vzdělán a vycvičen k úctě k zákonu a nadřazení zákona nad osobní vášně.

* Vysvětlíte, jak to ve skutečnosti se směnkami a půjčkou bylo?

Na jaře 2002 byly mými podřízenými nalezeny v kriminálním prostředí různé písemnosti, na kterých se vyskytovalo jméno Mikuláše Tomina. Jako vedoucí odboru obchodování s lidmi ÚOOZ jsem na pokyn nadřízeného toto sepsal a zaslal služebním postupem cestou policejního prezídia k adresátovi, kterým byl tehdejší ministr vnitra Stanislav Gross.

* Jednalo se i o směnky avalované Mikulášem Tominem a jeho bratrem Alexejem v hodnotě 1,8 miliónu korun? Šlo i o nález smlouvy o půjče ve výši 1,8 miliónu korun, kterou Mikuláš Tomin poskytl svému arabskému příbuznému?

K osobě Mikuláše Tomina se zde nebudu vyjadřovat. Dovolím si říci, že avalovat směnky a poskytnout půjčku samo o sobě není trestné.

* Dosud jste mlčel k závažným obviněním, o kterých informovala média. Vaše žena měla ve firmě prát špinavé peníze, kontaktovat se s jakýmsi Sergejem z ruskojazyčné mafie , vy jste se měl jako náhončí snažit, aby starosta Jílového u Prahy Karel Dostálek prosadil změnu územního plánu tak, aby se údajně vaše žena dostala k lukrativním pozemkům.

V jedné televizi dokonce odvysílali, že jsem byl ve vazbě. A nebyla to pravda. Soud návrh na mé vzetí do vyšetřovací vazby zamítl.
Útoky na policisty a šíření nepravd o policistech jsou snadné, protože policista je vázán mlčenlivostí a může promluvit, až když je mlčenlivosti zproštěn. Vždy však pouze v rozsahu, který určí zproštění mlčenlivosti.
Mohu s čistým svědomím říci, že má žena se nikdy nedopustila žádného trestného činu stejně jako já. Neprala špinavé peníze. Neznáme žádného Sergeje. Dodnes jsem se nedopídil, kdo to je. S žádnými Rusy a žádnými jinými cizinci moje žena neobchodovala. Ani takový obchod nedomlouvala.
Daňové důkazy o podnikání mé ženy má k dispozici finanční úřad. Vyšetřovatelé mají k dispozici veškeré účetnictví mé ženy, které jim dobrovolně vydala při domovní prohlídce v listopadu 2003. Nikdo neshledal žádné pochybení. Pokusy o kriminalizaci od podzimu 2002 se prostě nezdařily.
K vystoupení pana Dostálka v televizi v červenci 2003 mohu uvést, že pan starosta ve svém vyjádření na Inspekci ministra vnitra vše, co řekl v televizi, popřel. Inspekci dokonce řekl, že mě vůbec nezná.




***

CHAPADLA, TĚLO A MOZEK
ČESKÉ POLICEJNÍ CHOBOTNICE


MOZEK: Vysocí policejní důstojníci - dosud na svobodě?

TĚLO:

1) Obvinění policejní důstojníci Josef Opava , Petr Koňařik, Jiří Žofčín... ze speciálního policejního Odboru pro boj s organizovaným zločinem – OBOZ : Dagestánské a ruskojazyčné gangy

2) Tomáš Půta s kontakty na italské a irské gangy

3) Maroš Šulej, Peter Zajak a slovenské gangy

4) Tajní informátoři OBOZ

5) Vykonavatelé: David Berdych a spol.

6) Gelani Aboud alias Samopalník Tony a arabské gangy


Na snímku zleva obžalovaní gangsteři Radek Trumpeš a David Berdych.


Foto PRÁVO - Michaela Říhová

Datum: 05.02.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 16




BERDYCHŮV POLICEJNI GANG V DATECH

1990 až 1996: V Discolandu Sylvie Ivana Jonáka začali působit David Berdych a Antonín Slezák. S podnikem byla spojena násilná kriminalita. V dubnu 1994 byla zavražděna na Jonákovu objednávku jeho manželka Ludvika.

1996 až 2001: V čele gangu je Berdych. První známou akcí byl únos a zavraždění zlatníka Václava Tomana v listopadu 1996. Policie netušila, že šlo o Berdychův gang. Šéf 1. odboru středočeského úřadu vyšetřování Karel Malý v listopadu 1996 přiznal, že nezná motiv vraždy: „Nikdo ho ani nevydíral.“

2001 až 2002: Berdych ve vyšetřovací vazbě. Vedení gangu převzali Tomáš Půta a Maroš Šulej. Gang se rozdělil do skupin. Ve vybraných akcích se skupiny spojovaly. Řídili je: 1. skupina - Tomáš Půta, Daniel Herain alias Pomáda alias Dan Kočka; 2. skupina - Gelani Aboud alias Tony Arab alias Samopalník Tony; 3. skupina - David Berdych. Z gangu odešli a „udělali se pro sebe“: Tomáš Hofer (obviněný) začal spolupracovat s bulharským podsvětím , Jaroslav W. přešel do drogového podsvětí, Aleš L. začal spolupracovat s ruskojazyčným podsvětím .

2003: Zjištění policie, že obětí první známé akce je zavražděný pražský zlatník Václav Toman v listopadu 1996. Podezření, že gang v přestrojení za policisty a vybavený policejními průkazy a odznaky kriminálky spáchal okolo 80 loupežných akcí a zavraždil nejméně tři oběti . Závažné úniky informací z policie do podsvětí. Berdych až díky těmto únikům zjišťuje, že policisté z týmu Mari ÚOOZ znají většinu členů gangu přímo jmény, včetně dat narození. Členové gangu se do této doby totiž znali převážně jen pod přezdívkami.

2004 - 2005: Počet obviněných pachatelů dosáhl 41 osob. Policisté však stále nepozatýkali všechny členy Berdychova policejního gangu, který údajně čítal okolo 60 až 70 lidí. Předpokládá se další zatýkání. Dnes se zatím odhaduje, že ukořistili 50 milionů korun .


Datum: 29.01.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 07



Berdychův policejni gang:
česká Chobotnice

Krvavá dramata, kdy se brutální zločinci spolčili s vysokými policejními důstojníky, jsme znali jen z akčních televizních seriálů a mysleli si, že něco takového není u nás možné. Z omylu nás šokujícím způsobem vyvedl gang kolem Davida Berdycha.
Organizovaný zločin prorostl s policií a léta společně neomezeně mučili, vraždili, vydírali a loupili. Ti, kdo ho měli zastavit, naopak brutální zvěrstva sami řídili či se dokonce na bestiálních činech přímo podíleli.

Krvavý tanec rozpoutali už v polovině devadesátých let. Klec začala padat teprve v září 2004. Do té doby se zločinci měli kromě přepadání kamionů dopustit kolem 80 loupežných akcí. Jen 22 z nich se však vyšetřuje, z toho ve třech z nich měl gang vraždit. Tělo oběti se našlo zatím jen ve dvou případech. Obětí české Chobotnice však bude nejspíš mnohem více.

Hovoří se až o dvaceti neobjasněných vraždách, vesměs bohatých lidí, které od roku 1996 přepadali gangsteři v policejních uniformách vybavení služebními průkazy a odznaky kriminálky či elitního Útvaru pro boj s organizovaným zločinem. Dostali je od policejních kompliců.

„Vyšetřujeme jen to, co se daří prokázat a kde se přihlásili poškození. Zatím neznámý počet obětí stále mlčí. Buď se z prožitých hrůz nevzpamatovaly, nebo mlčí ze strachu,“ vysvětlil Právu kriminalista.


Kápové na OBOZ

„Fungovala dohoda s policisty, že se pod jejich krytím bude páchat rozsáhlá trestná činnost,“ vypověděl u soudu Berdych. Uvedl, že činnost gangu, který své oběti unášel a mučil, neřídil on, nýbrž policejní důstojníci z pražského Odboru pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ) Josef Opava a Petr Koňařík ve spojení s podnikatelem Luďkem Žaludem starším, majitelem sklenářství v Praze.

Žalud, Koňařík a Opava podle Berdycha dostávali 30 procent ze zisku, zbytek patřil ostatním z gangu.

Současní vyšetřovatelé teď musí vypátrat, jak, proč a kdy došlo k propojení gangu s policisty, kde je ukryta kořist, kolik únosů, loupeží a vražd zločinci spáchali.

Tělo oběti se našlo zatím jen ve dvou případech.

PĚKNĚ POHROMADĚ. Zleva Petr Koňařík, Josef Opava, Jiří Žofčín a František Brázdil.
Foto TV NOVA, Na vlastní oči

DAVID BERDYCH při soudním líčení zachovával ledový klid.

Foto PRÁVO - Lukáš Táborský

Datum: 29.01.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 07



JAK ELITNÍ ZLOČINCI
SROSTLI S ELITNÍ POLICIÍ

Berdych s pomocí policistů
likvidoval konkurenční gangy

Nikdo zatím nespočítal, za kolika úspěšnými a široce medializovanými akcemi policie proti ozbrojeným lupičům stál v pozadí policejní informátor David Berdych a jeho komplicové. Neznámý je také počet konkurenčních lupičských gangů a policejních informátorů, které Berdych s komplici a policisty zločinci zlikvidovali.

Vyšetřovací spisy vedené pod dozorem středočeských žalobců Tomáše Milce a Svatopluka Nauše, který je také vyšetřujícím žalobcem, obsahují výpovědi, podle nichž Berdych jako policejní informátor využíval své pozice v boji proti konkurenčním gangům. Chystal pro ně údajně se svým řídícím policejním důstojníkem Petrem Koňaříkem a jeho policejními komplici i smrtelné pasti. Jedna z nich sklapla před pěti lety na Mělnicku ve Všetatech.

„Tehdy tu vyloupili pobočku České spořitelny. Bylo to 22. 11. 2000,“ vzpomínal starosta Všetat Miroslav Baloun. „Policisté po dohodě s personálem pobočky ji nechali vyloupit. Na ujíždějící auto s lupiči zaútočili, až když vyjelo ze Všetat. Tehdy jednoho z lupičů střelili přímo do hlavy,“ řekl starosta. Uvedl, že se o události mezi místními obyvateli dlouho hovořilo. „Už tehdy jsme si říkali, že se policisté chtěli někoho zbavit. Berdych nás napadl až loni. Když ho zatkli,“ poznamenal starosta. Za mrzuté označil, že centrála České spořitelny pobočku po loupeži zrušila.

Dozorový žalobce Milec se k informacím Práva a sdělením starosty Balouna nevyjádřil. „Je pracovně na policii,“ vysvětlila včera Právu pracovnice středočeského krajského zastupitelství.

Nová obvinění

Přepadení všetatské pobočky a její následné zrušení Právu potvrdila pracovnice tiskového oddělení centrály České spořitelny Helena Matušná. „Pobočka byla před pěti lety přepadena a pak zrušena,“ řekla Právu Matušná. Uvedla, že za posledních pět let došlo na pobočkách spořitelny ke 103 loupežným přepadením.

Kolik z uvedených loupeží zorganizoval informátor Berdych se svými policejními komplici, se neví. „Teprve se vše prověřuje,“ řekl Právu zdroj dobře seznámený s vyšetřováním.

Policisté a žalobci chtějí do září ukončit vyšetřování 25 násilných loupeží spáchaných Berdychovým gangem, který spolu s obviněnými policisty má tvořit 40 osob.
V posledních dnech však k uvedenému počtu přibyl další případ. Je jím oloupení podnikatele z Prahy 10, které se mělo stát v březnu 1996. Berdych se čtyřmi spolupachateli prý tehdy napadl podnikatele údery baseballové pálky do obličeje a naložil do auta. Pak oběť podle ČTK odvezli na chatu jednoho z lupičů a chtěli po ní výkupné deset miliónů. Sumu hledali i v bezpečnostní schránce oběti. Neuspěli, a tak nakonec podle obvinění uneseného podnikatele přiměli k tomu, aby telefonicky přesvědčil známého k vydání dvoumiliónové částky. Té se prý také dočkali.

Vraždili informátory?

Podle informací Práva uvedené obvinění zřejmě nebude poslední. Jedna z obětí Berdychova gangu Právu v pondělí sdělila, že k další loupeži došlo v Praze 10 v roce 1998.

„Byl to taky podnikatel. Lupiči jej v policejních uniformách sledovali na cestě s dcerkou do mateřské školy. Když dcerku předal, tak jej na zpáteční cestě nacpali do auta a odvezli na nějakou chatu. Tam ho dva dny mučili, aby vyzradil úkryt peněz a čísla bankovních kont. Podnikatel povolil, až když mu řekli, že zabijí jeho manželku a dceru. Telefonicky ho pak spojili s manželkou. Ta manželovi řekla, že je držena s dcerkou jako rukojmí. Teprve potom jim unesený podnikatel řekl, co chtěli,“ sdělil Právu svědek, který si nepřál být jmenován. „Berdychovci mě měli v rukou dvakrát. Mám strach,“ vysvětlil.

Zvláštní kapitolu v činnosti gangu tvoří zřejmě popravy informátorů policie. Jde například o táborského starožitníka Václava Skalu, který byl údajně naposledy viděn v jihočeských Kvašejovicích 16. 6. 2002 a od té doby po něm není ani vidu, ani slechu. „Skala byl policejním informátorem snad 30 let. Řídil ho v posledních letech nějaký Vorlíček z policejního prezidia a pak ho půjčili jako agenta Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu. To byl Skalův konec,“ řekl Právu dobře informovaný zdroj. „Z vraždy Skaly jsou obviněni Daniel Herain alias Pomáda, Gelani Aboud alias Samopalník Tony a Martin Švec alias Marci. Obvinění je na vodě. Policisté nemají ani tělo, ani vražednou zbraň,“ řekl Právu advokát seznámený s případem.

Pavel Blažek

Právo 12.07.2005


MUŽI DVOJÍ TVÁŘE

Vyšetřování vázlo proto, že po gangu pátrali detektivové pražského Odboru pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ). Obviněni jsou Koňařík, Opava, Žofčín a Kaňka. Právě je v listopadu 2004 označil zatčený Berdych za organizátory gangu. Podle něho měl dokonce být šéfem gangu bývalý důstojník OBOZ Josef Opava. Gangu pak měli vynášet utajované informace z policejního zákulisí důstojníci OBOZ Petr Koňařík a Jiří Žofčín.
  02.03.2008 09:54 binec
 
Loupežník Vaněk zřejmě bude více než modrý příznivec a modrý vyznavač!
  02.03.2008 09:03 20
 
A co pan Vaněk - zloděj pohonných hmot ? Bylo mi hned divné, že při výkonu funkce ředitele OŘ zachází až příliš daleko. No jo, ale když měl a má podporu našeho "modrého ptáka" Langra. Je jen podivné, že některé vyhodí hned a někteří slouží dál. Asi platí "Všichni jsme si rovni, ale někteří jsme si rovnější."
  02.03.2008 23:17 Jou
 
Ne všichni modráme a někdo již je fialový.
  02.03.2008 07:51 Stanislav Hronek, Kolín
 
Ty vole Lhotáková, co to bylo za zranění se kterým se léčíš 4 měsíce? Uražená ješitnost? Tvoji nadřízení mají svatou trpělivost. V civilu už by tě každý zaměstnavatel nechtěl ani vidět. Konečně víme jak to bylo doopravdy. Že někam nezalezeš a nejseš zticha po tak posraném zákroku. Děláš sobě a hlavně ostatním policistům jen ostudu.
  02.03.2008 09:17 Lhotáková, vztyk odchod!
 
Souhlasím, vypadá to tak na definitivní invaliditu. Tak dlouho si koledovala, až si vykoledovala. Asi jsou u nich hodnoceni za vyhledané trestné činy a když na to nemají, tak to lepí útoky na VČ!
Lhotáková!!! Vztyk, odchod!!!!!.......................
  02.03.2008 10:20 Jirka
 
To musel být od Lhotákové výkon, když bez ošetření pracovala do konce služby s takovým úrazem, na který se pomalu půl roku léčí. Myslím že vydržela více než hrdinové akčních filmů, nebo je neskutečná simulantka. Být takových lidí u policie více, tak můžou všechny služebny zavřít.
  02.03.2008 11:05 čurbes
 
KDOVÍJAKÉ TAM MAJÍ S VEDENÍM VZTAHY, DNES JE TO ROZLOŽENÉ SKORO VŠUDE.
  02.03.2008 16:01 Ty vole Hronku
 
To ti nedochází, že v případě Lhotákové je její nemocenská asi velice dobře sledovaná a od toho je lékař, aby její zdravotní stav posoudil, ne ty, nebo jiný chytrolín.
A tys byl u jejího zákroku osobně, že konečně víš, jak do doopravdy bylo?
Nepřeji nikomu nic zlého, tudíž ani tobě, ale modli se, abys v nějakém podobném případě nepřišel do rozporu s nadřízenými a nechtěli se po tobě vozit jako po Petře. Pak bys asi zpíval jinou.
  02.03.2008 19:32 Stanislav Hronek, Kolín
 
Tak o objektivnosti hodnocení zranění a následné pracovní neschopnosti v tomto případě ze strany lékařů si snad nemusíme nic nalhávat. Všichni se bojí ji poslat do práce jen když si třeba stěžuje na bolet hlavy. To kdy její pracovní neschopnost skončí rozhodne jen ona sama. A že je důsledně kontrolována je v pořádku. Jen by mne zajímalo, proč ten kdo ji tak surově napadl není stíhán pro těžké ublížení na zdraví, 6 týdnů dávno uběhlo. Nebude to tím, že by se vyšetřovákovi každej soudní znalec vysmál a státní zástupce by s ním pěkně vymetl? Že se vůbec ozývá...
  02.03.2008 20:37 YYY
 
Je stíhán za ublížení na zdraví, tak nemel nesmysly!
  03.03.2008 12:15 pro YYY
 
S těžkou újmou? Čti pořádně ty nesmysle.
  03.03.2008 19:35 F1
 
Myslím, že " YYY " řekl jasně že je stíhán za ublížení na zdraví a nic neříkal o " těžkém ublížení na zdraví ".
Myslím, že kritéria těžkého ublížení na zdraví nejsou jen o 6 týdnech " marodění " a je to krapet složitější, takže zbytečné dohady " chytrých a ještě chytřejších "
Marodit s hnutou páteří a jinými zdr. potížemi způsobené pachatelem při zákroku se může skutečně dosti dlouho a jistě se nemusí jednat o " těžké ublížení na zdraví ", že ?
To jen, aby se neřeklo jen " Á "
  03.03.2008 21:05 YYY
 
děkuji, F1, já už neměl slov!
  03.03.2008 21:31 XXX-pravý
 
Stanislav Hronek,Kolín.

Stando, Stando. Nezlob se na mě, ale jsi neskutečný trouba. Jak si můžeš vůbec hodnotit zdravotní stav Lhotákové. Vždyť ty určitě nejsi její ošetřující lékař, že ano. Myslíš si rovněž, že jsi schopen posoudit to jestli s ní mají její nadřízení svatou trpělivost. Blbost. Myslím si, že je otázkou, jestli Ty nejsi jen velký provokatér bez patřičných informací. Jestli Ty jsi policista, tak si nepřej dostat se do podobné situace jako Lhotáková. Napřed dostaneš po rypáku, a pak místo aby jsi šel k doktorovi, tak budeš psát úřední záznam, použití donucovacích prostředků a případně předvedení když ho zvládneš. Jisté je to, že Lhotáková půjde pracovat až bude zdravá a to zase řekne jen její ošetřující lékař. Ať jsou doktoři jací jsou, ale většina z nich nejsou blbci a dobře vědí co mají dělat. Svatou pravdu ti napsal taky F1. Tak se vrať na zem a zamysli se nad tím co jsi napsal za ptákoviny. Pak se můžeš zastydět a nakonec tady napiš velkou omluvu.
  01.03.2008 15:39 jarda
 
Po udělení nějakých podivných medailí premiéra ČR vrahům si myslím, že by měl ten "představitel" vlády ČR uvážit, zda by nebylo na místě také stejnou medailí ocenit A. Hitlera. Vždyť on také byl bojovníkem za změnu režimu, že? Každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží. Z této jednoduché poučky tudíž vyplývá, že musíme být národem magorů, když v čele vlády je něco takového.
  02.03.2008 08:59 Jura
 
To co vyvedl pitomec Topolánek, tak to nemá obdobu ! Nevím co bylo na činu Mašínů tak hrdinské, a nikdy to nepochopím. Jardo, máš pravdu - vyznamenáme Adolfa, Brežněva apod. "hrdiny."
  02.03.2008 09:57 politic
 
On Topolánek taky politikem není a nikdy nebude-oni si na politiky pouze hrají a pomáhají jim k tomu zaplacení přeběhlíci z ČSSD.
  02.03.2008 10:11 XXX
 
Taky bojoval proti komunitům.
  02.03.2008 16:09 "Inteligentnímu Topolánkovi"
 
nedošlo, že "bojovníci za svobodu" mohli také narazit na rodiče pana Topolánka - tatínka, předsedu stranické organizace a maminku, sekretářku krajského tajemníka Mamuly. Kdyby je v rámci boje za svobodu zlikvidovali, nemuseli jsme mít dnes premiérem takové pako.
  02.03.2008 21:28 "Inteligentnímu Topolánkovi"
 
Třeba až teď někdo zabije někoho z rodiny "velkého topolky" tak mu druhý blbec v roli předsedy dá také medaili. Blbců u nás máme jak by nasypal, ale jen málokteří si "dělají radost".
  01.03.2008 14:08 Lhotáková, běž do pryč
 
Lhotáková je ostuda policie! Fňuká před národem jako (píp)
...........................
  01.03.2008 15:40 jarda
 
Pane řediteli OŘ PČR v Benešově, zapomněl jste se podepsat.
  01.03.2008 16:22 Vlašimák
 
Souhlasím, koledovala si už hodně dlouho, aby už konečně dostala přes rypák.
  01.03.2008 19:53 .
 
Hmm ty jsi, ale taky omezený člověk jak má opravdu být. Tady se v poslední době děje ze strany velení Policie teror a když se někdo ozve, tak ho ihned označíte jako by měl dostat přes prsty. Je to opravdu velice smutné. Na všechno se vysrrrr a utéct od Policie.
  01.03.2008 09:19 Vlašim, to je to město!
 
Toto překlopuju z webu UBS:
Po včerejším celodenním bombardování redakce BN deníku to v noci konečně vložili do elektronické podoby na své stránky. Odkaz je zde:

http://benesovsky.denik.cz/cerna_kronika/policistka_lhotakova200 80301.html

Kdyby jste měli čas a chuť, můžete se k této věci vyjádřit i tam. Alespoň budou mít funkcionáři na OŘ Benešov co číst, neboť Váš zájem o věc je neskutečně drtí.

Hezký víkend všem.

Petra
  01.03.2008 09:46 Fuck Lhotáková
 
Chceš být asi hodně zajímavá, že jo?
  01.03.2008 10:55 fuck pro fucka
 
četls to vůbec? Zřejmě ne, protože bys viděl, že to zajímavé rozhodně je hlavně pro obyčejné poldy. Pak bys mohl jedině napsat Fuck vedení policie Vlašim a Benešov, chytráku namyšlenej.
  01.03.2008 22:42 čtenář
 
Ahoj Petro, jak víš, že funkcionáře na OŘ Benešov zájem čtenářů drtí ? Sedíš doma na počítači a píšeš a píšeš svůj příběh. Řekl bych, že na ředitelství teď mají jiné starosti.
27.2.2008 v diskusi píšeš:
"Ani ve snu by mne nenapadlo, že prošetřování celé věci bude trvat pomalu půl roku. Tedy až teprve nyní se něco prošetřuje, do této doby bylo vše jen protahováno za účelem, který je snad všem jasný." Já jsem ale slyšel, že tebe a tvého kolegu na OŘ BN 3x žádali o to, abyste se k věci vyjádřili a vy jste to 3x odmítli. Dokonce to, že se k případu nebudete vyjadřovat, dostali jednou písemně i od tvé advokátky. Tak jaké pak účelové protahování ? Netaháš veřejnost náhodou za nos?
  02.03.2008 10:13 Jirka
 
Jdi už s tou svoují pravdou někam. Už to nikoho nezajímá, ostudo policie.
  01.03.2008 00:09 Jana Kubatova <janakubatova@hotmail.com>
 
Pane ministre, nastal cas, aby se jednalo o zakazu KSCM. Prihlaseni se k unoru 48 je jiste padnym duvodem. Pokud se to nestane, bude to plivnuti spolecnosti na vsechny obeti komunistickeho teroru.
  01.03.2008 09:31 velux
 
Nepiš to sem, buď tak laskavá......
  01.03.2008 11:22 pro Janu
 
Jdi už s únorem. Kdyby nebyl, všechny fabriky, které většinou nesly německá jména Rus rozebral poslal kam? „ Lidu“ to již sebrat nemohl. Že náš premiér rozdává medaile teroristům ti nevadí ? Mohl by jich pár dát i střelcům z IRA, těm šlo také o svobodu………
  02.03.2008 06:00 jarda
 
Vlez ministrovi vnitra třeba do prdele, ale zkus to někde jinde. Tady tyhle kecy málokoho zajímají. Zkus to na stránkách nacistické Národní strany, tam tě jistě vyslyší.
  02.03.2008 08:53 Soudruh
 
Jen se nepokakej porevoluční děvenko. Za tehdejšího režimu jsi tahala kačera po pískovišti a teď budeš kázat morálku ? ? ?
  02.03.2008 09:05 Georg
 
Ty kačeno jedna, ublížil Ti někdo z komunistů ? Nebo lezeš jen ministrovi do prdele ? Nezapomeň se řádně namazat, ať lépe kloužeš, pipino !!!
  29.02.2008 22:19 a neb když je vůle
 
...a tak když se chce všechno jde a u pana Vaňka lze dosazovat na služební místa i Ty, kteří nemají ani požadované vzdělání. Proto mohu napsat, že policejní sbor je plný šašků když je možné, že zákone který má platit pro všechny lze obejít...
  01.03.2008 09:32 SOS
 
Proto je policie v takovém rozkladu, minulost nikoho nezajímá a budoucnost také ne.
  29.02.2008 20:01 divné mravy
 
Tak loupežník benzínu p. Vaněk to dnes vysvětlil v TV.
  29.02.2008 20:13 F1
 
Jistě je vzorem pro své podřízené policisty. Jeho sebekritika ( svého kdysi jednání ) je příkladná, etický kodex ( který si zavedla policie s novým služebním zákonem ) nevyjímaje.
Jen víc takových vrcholných manažérů policie a myslím si, že se najde zdůvodnění i pro ty kritizované úplatky.

Stydět se snad již není ani na místě, neboť otrlost těchto pohlavárů policie je nedozírná a příklady v politice tuto otrlost solidně živí.
  29.02.2008 17:41 ještě k mašínům
 
Cituji a souhlasím :Jaké všechny sabotážní akce byly oprávněné – přepady bank, vykolejování vlaků, zabíjení jakýchkoli „přisluhovačů“, tedy samozřejmě všech členů KSČ, vojáků, esenbáků, učitelů (indoktrinovali přece děti tou ideologií nelegitimního režimu), osob jakkoli veřejně činných, konec konců všech státních zaměstnanců? „Přisluhovači“ jsme samozřejmě byli v určitém smyslu téměř všichni, kteří jsme nijak aktivně neprojevovali odpor, ale většinou se různými způsoby víceméně pasivně či dokonce aktivně podíleli na fungování tehdejší společnosti...
Je mi líto, ale názor, že v době komunistického režimu bylo morálně přípustné zabíjet příslušníky SNB a pokladníky střežící státní peníze, nebo že vzhledem k problematické legitimitě tohoto režimu lidé nemuseli respektovat v zásadě žádná zákonná pravidla, je pro mě prostě skandální asi stejně jako názory násilných rasistů nebo teroristů jakéhokoli ražení.