Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  04.03.2008 21:26 ps
 
opravdu chlap -y- ( jako tvrdí )
  04.03.2008 20:47 nastiňte
 
Monika Nováková

Dobrý den,

vždy jsem měla zájem pracovat u PČR,nyní když děláte nábor,tak bych si chtěla podat přihlášku,ale přiznám se,že trochu váhám zda ji podat či ne...Důvodem jsou negativní názory policistů na podobných diskuzích jako je tato,kde si stěžují na spoustu věcí a jak je to u policie se vším na nic atd. atd. Tak nevím co si o tom myslet,jestli jsou to názory jen pár jedinců... nebo názor většiny...
Můžete mi někdo nastínit skutečnou realitu..?Je to u PČR opravdu tak hrozné??
O práci u policie opravdu stojím a tak bych chtěla být trochu v obraze,jaká je tedy skutečnost..
  04.03.2008 21:00 Tragédie
 
Tak si to vyzkoušejte, ale bohužel už dávno nemají co nabídnout.
  04.03.2008 21:11 najk
 
Moniko, je to vždy jen a jen na Tobě, musíš se rozhodnout sama, PČR je jako jina firma, když se Ti to nebude líbit, nebude vyhovovat dáš výpověď a jdeš. Já po 17 letech končím a na civil se těším. Všechno má své pro i proti. Když znáš nějakého poldu, tak se ho zeptej proč u PČR zůstává. Hodně zdravého rozumu a úsudku při Tvém rozhodování. Jdi do toho.
  04.03.2008 21:22 Tragikomedie
 
Moniko, pokud se na tebe dá koukat, máš alespoň trojky, špatně se mít nebudeš. Pokud tě však k policii přivádí naivní představa spasitelky, podporovaná svačinovou reklamou, zašiješ velké zklamání. Například i z toho, čeho všeho jsou někteří „ chlapy „ schopní , aby nějaký post získali, popřípadě si ho udrželi.
  04.03.2008 21:48 taky polda
 
Kdo nezažil nepochopí...
  04.03.2008 22:04 sniper
 
Jestli chceš makat ve svátky, noční, víkendy zdarma, přesčasy do výše 150 hodin zdarmy, smlouvu na dobu určitou, během tří let dvě zkoušky, plat na úrovni sekretářky, možnost propuštění za přestupek....... a spoustu dalších výhod, tak pojď mezi nás, místa mhooogo! :-)
  05.03.2008 08:08 XXX-pravý
 
Řeknu ti to jen několika slovy. JE TO JEŠTĚ HORŠÍ NEŽ SE TADY DOČTEŠ PROTOŽE VŠE SE TADY ANI NAPSAT NEDÁ.
Ale i tak je to jenom tvoje rozhodnutí, které ti radím dobře, ale opravdu velmi dobře zvážit. Přeji ti mnoho úspěchů.
PS.
Na fóru Policie ČR,hasiči se od Langera dočkáš odpovědi tak někdy v květnu, když to půjde dobře.
  05.03.2008 09:46 Petr
 
Jen Moniko pojď, ale nech se znáborovat od nějakého policisty, ten by měl za znáborovaný kousek dostat odměnu. Jinak jsou to samé přehlídky, parády a hlavně peníze.
  05.03.2008 10:46 pro Moniku
 
Jednou větou.Nyní je špatná doba podat přihlášku,ale dobrá doba od policie vypadnout - zatím.
  05.03.2008 11:37 libek
 
Moniko. Ve všech uveřejněných příspěvcích je kus pravdy, já bych ti poradil asi toto - zkus to a uvidíš. Odejít můžeš vždycky. Neni to ale tak děsný. A věř, že žena to má u PČR jednodužší.....Přesně v duchu příspěvku "Tragikomedie".
  05.03.2008 12:59 pro najka
 
pcr neni jako jina firma ...
a v soucasnosti uz se tady nikdo v nicem nevyzna !!!
  05.03.2008 14:17 ExWilax
 
Myslím,že to nebude tak hrozný. protože kdyby bylo,tak Ti,co tady bědují,už by tam dávno nebyli.
  05.03.2008 16:08 asistent
 
Moničko, hlavně si kup hooooodně moc prupisek, budeš každý den absolvovat školení, které se jmenuje - TADY MI TO PODEPIŠ!!!
  05.03.2008 19:07 Bývalá policistka
 
Dobrý den Moniko,
jak píší ostatní, je to jen na Vás. Zkuste a uvidíte sama. Já jsem šla k PČR ( dříve SNB) z přesvědčení a přesvěčila jsem se......! Trvalo mně to 26 let, bohužel. Mohu jen říci, že lépe už bylo. A že se má žena - policistka lépe u PČR než muži, tak tomu nevěřte (i když jak kde). Já to štěstí neměla, naopak.
  05.03.2008 21:07 aaa
 
Jsem u Policie 2,5 roku. Jestli můžu poradit, tak zapomeň na PČR. V roce 2005 za stareho zákona jsem měl o 1500 Kč více než mám teď. Jde to do s....k. Měj se.
  06.03.2008 13:36 Moniko
 
S maturitou,kterou k přijetí potřebuješ v civilu aspoň něco znamenáš, ale u policie jsi ten poslední "dělník" u pásu.
  07.03.2008 15:58 nici tici <konecjedneery@seznam.cz>
 
Po 13 letech u PČR. Jen jednu věc. O ničem jiném se policajti nebáví, jen kdy odejít. Ne rok od roku, ale už měsíc od měsíce je to horší, a ne jen s platem. Od vybavení na úrovni 70 let , po úroveň jednání od nadřízených. Tak se rozhodni. Jen dobře už u Policie bylo.
  04.03.2008 20:32 Karla a ZOP
 
Tohle tady již bylo v devadesátých letech (dálkově ZOP 2x14dní) a až se částečně doplní stavy bude to zase déle. Tudíž kdo má zájem nastoupit k PČR tak dnes je opět nejlepší doba. Když to není blb, tak se to naučí a radím nepodceňovat. !!!!!!!!
  04.03.2008 20:45 rrr
 
To nebude pro Policii ČR žádná výhra. Stavy se naplní samýmy děvčaty ( nic proti nim), ty odejdou na 3 roky na mateřskou, stavy budou plné, ale sloužit bude pouze polovina lidí, aniž by se mohly stavy naplnit po děvčatech na mateřské. Jde to všechno do prdele, je to pouze vytloukání klínu klínem. Náborová či jiná akce je úplně na hovno. Za všechno můžou nynější soudruzi ve funkcích ředitelů či náměstků ( buď ještě slouří nebo již odešli), ale tito, kteří to takhle domršili ještě půjdou do důchodu s vysokým odchodným a vysokou rentou,Těm bych do slova a do písmene nasral.Omlouvám se za mluvu, akle jinak to nejde ani říct.Pane Langer a celé ODS, tady máte ty prachy co potřebujete do státního rozpočtu a né to pracujícím lidem brát na stravenkách, aby se nemohli ani solidně najíst. Z této politiky jde jednomu na blití.
  04.03.2008 20:06 Michal
 
Pro UK:
napis mi mejl, ja Ti to vsechno vysvetlim a jeste bych se na neco zeptal, jo?
  04.03.2008 21:15 UK <icon74@seznam.cz>
 
Vojáky stíhat, to jo (již dva zářezy), ale poldu. No, budiž.
  04.03.2008 19:34 Michal
 
pro UK:

ale tady jde o to, že v plánu bylo naplánováno ranní, odpolední, ranní, odpolední atd... ale v práci byl jen na ranní. Pokud by měl psáno jen ranní a chodil jen na ranní a měl směnnost, tak by to bylo vcelku v pořádku ale tady jde o to, že nechodil do služby, kdy měl. V tomhle případu by mělo jít minimálně o podvod, ne? Za což by měl být trestně stíhán a vyhozen, ne?
  04.03.2008 19:56 UK
 
Takže: v plánu měl směny na střídačku a bral peníze podle toho co bylo v plánu, ale ve skutečnosti chodil jenom na ranní. Současně se nejednalo o situaci, kdy měl příplatek za směnnost, ačkoliv vůbec žádnou směnnost dělat nemusel. Pokud by tedy měl finanční profit z výše uvedeného, tak s Tebou mohu souhlasit s § 250 tr.z. Ačkoliv mi hlava nebere, jaktože mu to procházelo před vedením. Klidně bych v tomto případě prověřil i vedoucího pro § 255 tr.z., a ten, aby se z toho dostal, tak by ze sebe musel minimálně udělat vola.
  04.03.2008 18:37 Recepcia
 
Jěště je tam řeč o "Potěmkinových vesnicích" v rámci projektu P1000, kdy se vyhazují milióny oknem na pár přijímacích místností pro civilisty od podivně vybraných stavebních firem.
  04.03.2008 17:46 ZOP
 
RYCHLOKVAŠKY je název článku v dnešním Právu o kvalitě a délce ZOP pro mladé policisty. Jednou se to Policii ČR vymstí takový prasečí přístup do vzdělávání svých lidí.
  04.03.2008 20:31 Karla
 
Tohle tady již bylo v devadesátých letech (dálkově ZOP 2x14dní) a až se částečně doplní stavy bude to zase déle. Tudíž kdo má zájem nastoupit k PČR tak dnes je opět nejlepší doba. Když to není blb, tak se to naučí a radím nepodceňovat. !!!!!!!!
  04.03.2008 21:20 najk
 
já byl v roce 1991 v ZOP 5 měsíců (maturant) a přežil jsem to 17 let, v ZOP říkali zapomeňte co na útvaru a když jsme se vrátili ze ZOPKY tak na útvaru říkali mazáci, jo hoši život je o něčem jiném, zapomeňte co bylo v ZOP, my to tady děláme takhle a tak to bylo, život, ochota se naučit a praxe starých pardálů je nejlepší ZOPKA
  04.03.2008 17:35 Policejní záložák.
 
Děkuji všem pánům ministrům, poslancům Parlamentu České republiky a dalším vysoce postaveným politikům, kteří mají zájem na destabilizaci Policie České republiky a totální personální destabilizace jediné organizace našeho státu, která bojuje proti zločinu. Předávejme již v náborových střediscích všem zájemcům o službu uniformy a zbraně, ono je to už stejně jedno! "Jsme v prdeli hoši", jak prohlásila jedna spermie, když se ocitla v konečníku. :-)
  04.03.2008 20:33 Karla
 
V prdeli jseš akorát ty, protože se blíží doba, kdy budeš muset začít makat!!!!
  04.03.2008 09:59 jarda
 
http://www.novinky.cz/clanek/134518-v-ulicich-se-objevi-mladi-po liciste-s-kratsi-pripravou.html
  04.03.2008 10:36 ?
 
Jo jo, kdyby věděli do čeho jdou určitě by si to rozmysleli, teda pokud nemají již předem slíbené nějaké teplé místečko v kanceláří
  04.03.2008 15:34 Jirka
 
Ona ta škola je ale opravdu zbytečně dlouhá...
  04.03.2008 20:36 Karla
 
Ano ZOP je dlouhá, chce to základy a nejvíc tě naučí stejně dobrej parťák neboli kolega. Taková zkušenost je k nezaplacení, ale právní základ je potřeba nahustit v ZOP, o tom žádná.
  04.03.2008 07:47 uikl
 
Pane Langer už se vzbuďte to tady chcete zničit Policii?