Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  06.03.2008 23:26 překlopeno ze stránky OSH
 
Odboráři jsou ve stávkové pohotovosti a budou protestovat.

Protože dostáváme dotazy, jak je to s naší stávkovou pohotovostí, vysvětlím alespoň stručně: Odborový svaz hasičů (OSH) je jedním ze zakládajících členů největší odborové centrály v zemi, Českomoravské konfederace odborových svazů (ČMKOS). Ta sdružuje 32 svazů s půl milionovou členskou základnou. Pro stávkovou pohotovost a protestní akce se demokraticky rozhodla většina svazů na Radě ČMKOS, a to jak v důsledku již nastalých dopadů reformy veřejných financí, zejména ve zdravotnictví, tak s ohledem na vládou připravované další kroky v této oblasti. Důvodem je samozřejmě i propad reálné mzdy v nepodnikatelské sféře, naplánovaný na r.2008 i roky následující. My, jako řádný člen ČMKOS, jsme kolegům z ostatních svazů připomněli, že příslušníci HZS ČR, kteří tvoří převážnou část našich členů, sice ze zákona stávkovat (a tudíž samozřejmě ani vyhlašovat svoji stávkovou pohotovost) nemohou, nicméně jsme také zcela jednoznačně vyhlásili pochopení pro kroky ostatních a naši plnou podporu těmto krokům. Proto se také zúčastníme např.

shromáždění u stanice metra A Malostranská (přilehlý parčík) v Praze v úterý 11. března ve 13:00 hodin, odkud půjdeme před poslaneckou sněmovnu.

Zveme tímto k účasti všechny naše členy a jsme zvědavi, nakolik se akce zúčastní i ostatní profesně příbuzní státní zaměstnanci, ať už neorganizovaní, nebo ( vlastně především) ti, kteří se prohlašují za odboráře. Rádi uvidíme, zda tyto nezávislé odborové organizace, které již delší dobu na různých webech vyzývají k razantnějšímu postupu, existují skutečně, nebo jen virtuálně. Omluvy typu „většina našich členů bohužel v daném termínu slouží“, „pro většinu našich členů je to daleko“ a pod. nejsou omluvami, nýbrž výmluvami. Stačí se přece zeptat, kde zůstaly ty zhruba dvě třetiny členů, kteří nesloužili, zvláště pak jejich mluvčí a vůdci…

Ostatně soudím, že hasiči patří do první (vyšší) skupiny zvláštního (rizikového) příplatku. Vladimír Mühlfeit.




6.3.2008
  06.03.2008 22:04 zvědavý
 
Víte někdo, jak si vede naše Petrunka Lhotákovic?
  07.03.2008 16:51 a marodí a marodí
 
a marodí a marodí a marodí a marodí A JESTLI NEUMŘELA, TAK MARODÍ DODNES :-)
  07.03.2008 18:47 čtenář
 
Víte někdo s čím vlastně Petra marodí? Je nemocná už pět měsíců, ale nikde jsem se nedočetl co jí vlastně je, pro
nemůže nastoupit do služby, aby za ni a jejíhkolegu nemuseli sloužit kolegové Na jednom obrázku jsem ji vidělusmívající se se psem. Nemocněrozhodněnevypadala.
  07.03.2008 20:47 čtenáři...
 
...to víš kdo umí ten umí,... a kdo neumí????
  08.03.2008 12:33 XYZ
 
no a marodit za 100% plného platu,proč ne? tobě by se to nelíbilo, mě teda jo
  09.03.2008 07:42 YYY
 
pro YXZ,
tak proč teda taky nemarodíš, když je to podle tebe tak jednoduché?
  09.03.2008 11:44 pro YYY
 
a kdo ti řekl, že nemarodím? vždyť je psáno :"tobě by se to nelíbilo, mě teda jo", no a co se mi líbí, to dělám, ty snad ne?
  06.03.2008 16:48 Mr. Ivan
 
Dělají blbce ze všech, mají brát zase směnnost.
  07.03.2008 11:19 Mike
 
Bohužel už to je na papíře.
  07.03.2008 20:49 "Mike"...
 
.. a na jakém papíře? jestli víš něco konkrétního, dej vědět z čeho vycházíš, jinak nešiř další fámy,..
  08.03.2008 07:21 4 "Mike"...
 
Ten "papír" je pracovní verze k novele paskvilu 361 a je na stránkách UBS.Fámy to určitě nejsou.Raději počítej s tím,že to bude platit!!!
  08.03.2008 12:44 "4Mike"...
 
"Ten "papír" je pracovní verze k novele paskvilu 361 a je na stránkách UBS". Ale na těch stránkách už je několik měsíců, je to návrh, který byl dán tzv. "k diskuzi". Ohledně těch 10% je to tam trochu jinak, není tam, že "mají brát zase směnnost". Ale jak uvedeno, je to návrh ke kterému se vede diskuze a zabývat se jím bude na místě, až to bude v paragrafovém znění předkládáno ministrem minimálně do vlády. V tomhle stadiu je to plácání o ničem a brát to hned jako že " Dělají blbce ze všech", proč?
  08.03.2008 17:19 F1
 
No já bych se připojil k tomu, že bych se vůbec nedivil, kdyby ten příplatek za směnnost zrušili. Tohle dění sleduji. To že je to na UBS několik měsíců také vím. K tomuto mínění mě vede :

1. Je to odůvodňováno ( v tom materiálu ) snahou posílit honoraci u policie, aby se slintalo po mamonu a lidi se drali na místa, kde odcházejí lidi a kde je to bolí nejvíce - UOOZ a další specializované útvary. Tedy rozevřít platové nůžky mezi těmi " šlapkami " ulice na které z vysoka se...

2. V poslední době neudělali pro lidi ve službě nic lepšího - zneužívání 150 hodin. Zatímco na obvodech museli poctivě tyto hodiny z volna oddělat o patro výš již nevědí že takové hodiny existují případně je vykazují jen " papírově ". Od 1.1.2007 s pokryteckou a chladnou tváří hovoří o samém úspěchu. Lidi jsou sice maximálně nasraný, ale oni hovoří jen o pozitivách, vše je optimálně nastaveno, odešel genarační špunt a při tom odešlo spoustu kolegů do 20 odsloužených let ( a ještě odejdou ), což je jasně špatný signál, ale všechno je v pořádku a odpovědní jen mlží a usmívají se.

3. Za této situace, která se nezměnila a arogance " hořejších " má živnou půdu v tomhle " systému " není vůbec od věci věřit, že přijde další studená sprcha ve formě odebrání " zybtečného příplatku za kurvení si zdraví o nočních ".

Takže já dávám 70 % tomu, že s námi na ulici s těmi " pitomci ", kteří musí vždy a za každých podmínek všechno plnit ( prověrky ...... ), zametou a vůbec jim to nebude připadat nespravedlný, podrazácký a pod.
  09.03.2008 09:58 Pavel
 
Pro F1.Já zase dávám 95%,protože jestli se jim povede nový nábor a vypadá to,že jo.Dále převedou zbytek ciziny z ICP pod OŘ a okleští početně nehodovku atd.....tak jsou po personální stránce za vodou a nemusí se ničeho bát.Aby to neskončilo "jen" u 10% příplatku.
  06.03.2008 15:24 kolaps
 
Je to všechno v pr...........a ještě z nových policistů dělají hňupy.
  06.03.2008 13:54 policista
 
Tak nevím jakou koncepci má vedení policie, nejdříve vymyslí územní ředitelství to změní přes noc na teritoriální odbory, pozvou ředitele a řeknou jim, že okresy končí. neřeknou jim co bude s nima a jejich zástupci a neřekou jim ani kdy se vše má realizovat. Mají plnou pusu managementu a neosvojili si ani základní pravidla. Bílek zlikviduje pořádkovou , Zhouba kriminálku a poslední zhasne. Tak opravdu nevím, tohle jsme chtěli?
  07.03.2008 19:27 čtenář
 
Sllučování ředitelství padlo, považuji to za rozumné. Reforma policie bude od 1.1.2009 do 31.12.2011. Bude 14 krajských správ. Ředitelství budou řídit dva velitelé - SKPV a SPŽP. Řízení bude liniové. ZOPka se má zkrátit na 5 měsíců + 3 m. praxe pro pol. 3. a 4. plat. tříd., pokud pol. budou chtít do vyšší třídy, budou se muset dál vzdělávat.
Uvidíme, jak to bude fungovat. U nás k 31.3.2008 bude chybět 45 policistů. Už teď mají na obvodech se službami problémy.
  11.03.2008 16:49 policista
 
for čtenář
to je právě ono, "uvidíme jak to bude fungovat" pořád zkoušíme nějaké experimenty a mezitím nám utíkají lidé, protože necítí žádnou jistotu. Aby to ještě bylo s kým dělat. Nebo je to úmysl všechno rozbít?
  06.03.2008 08:18 Civil
 
Návrh novely zákona:
"Policie nebude vyjíždět k nehodám do 250 000 Kč, k loupežím do 1 milionu a ke znásilněním nad 45 let."
  06.03.2008 09:21 F1
 
Není v tom nic jiného, než aby dostali policisty do ulic a neměli je při neustálém sepisování v kancelářích. Jen je třeba zvolit, kde je ta hranice nutnosti již od počátku papírovat.

Toto je hranice okamžitého papírování v Holandsku :

- Přijetí oznámení. Zajímavosti je, že holandská policie trestné činy, u kterých není od prvopočátku známá totožnost pachatele, pouze evidují a nikterak ho již nešetří (pravidlo neplatí pro závažné trestné činy). Občan na obvodním oddělení sepíše pod dohledem recepční pracovnice policie (školené občanské pracovnice - viz. obr. 3) dvoustránkový formulář pro pojišťovnu a po přidělení čísla jednacího spisu, odchází občan s formulářem na pojišťovnu uplatňovat škodu. Když budeme doslova citovat holandského policistu: „pokud občan hlásí krádež a nemá podezření na konkrétní osobu, policie nemusí do případu vstupovat, vždyť se jedná o právní vztah mezi občanem a pojišťovnou! Policie Vstupuje na do procesu až při uplatňování práva proti pachateli, je-li znám“. ( převzato z www.policista.cz z pracovní cesty u policie v Holandsku )

A je toho u nich víc " jiného. Například striktní úřední hodiny a ne jako u nás, že přicházejí lidi o půlnoci, že mají odcizenou občanku a polda o půlnoci v duchu " plného servisu " sedí na oddělení a vyslýchá tuhle kravinu místo aby byl venku, kde se to hemží šmejdama. Třeba to vidět i takhlen a to v Holandsku při striktních úředních hodinách nejde ani náhodou. Stačí přečíst celý článek, jak to v tom Holandsku " dělají " a je to o něčem jiném než u nás.
  06.03.2008 09:33 F1
 
A ještě doplním, že by mě zajímalo, jak v tom Holandsku papírují při oznamování ve věcech " sousedka mě řekla krávo " a pod. Logicky, ale když TČ s neznámým pachatelem, vyjma závažných TČ jen evidují, tak je jasné jakou prioritu bude mít protiprávní jednání ještě menší závažnosti např. odcizený odložený nákup a pod.
  06.03.2008 02:13 Jaroslav Bednář <bednar.sen@centrum.cz>
 
Dobrý den.
Vážený pane ministře, můžete mi prosím Vás vysvětlit, jak je možné uzavření protokolu PČR, aniž by byl odstraněn rozpor mezi písemnými dokumenty a ustní výpovědí? A zároveň jak toto může potvrdit státní zástupce? Dle mého názoru ve vašem rezortu čímdál více lidí dělá vše proto, aby nic dělat nemuseli.

Jaroslav Bednář
  06.03.2008 08:11 XXX-pravý
 
Vážený pane Bednář. Zde jste na diskusním fóru, zde se odpovědi ministra nedočkáte, zde on neodpovídá. Zaregistrujte se a napište mu to do sekce Policie ČR, hasiči kde odpovídá. Je ale téměř jisté, že odpovědi se dočkáte tak nejdříve asi za dva až tři měsíce.
  05.03.2008 16:59 ...
 
Zdravím, pošle mi prosím někdo odkaz, na rozdělení policejních služeben(myslím oddělení prvního st. a tak dále)
  05.03.2008 16:12 UK
 
Tak oblasti padaj. Co nového přinese PP?
  05.03.2008 19:30 ...
 
Ono zase něco přijde, ale věz, že změna k lepšímu to každopádně nebude...
  05.03.2008 22:51 Mirek
 
Jak jsi na to přišel, že padají oblasti?
  05.03.2008 12:21 SOS
 
Prostě bez motivace a lepších vyhlídek do budoucna. Svačinová reklama je velká bída reprezentující tento rezort.