Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  08.03.2008 20:36 Kuku
 
Jenom kecáte a peněz máte jako šlupek a když Vás je někde málo, mrkněte na cizinu, tam si válej gule!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  08.03.2008 22:25 Rukuku
 
Asi moc kecáš a o jejich práci málo víš, znáš vůbec správní řád, jestli ne tak si jej alespoň přečti.
  08.03.2008 22:25 Rukuku
 
Asi moc kecáš a o jejich práci málo víš, znáš vůbec správní řád, jestli ne tak si jej alespoň přečti.
  08.03.2008 22:31 XXX-pravý
 
Prober se a zapoj do toho co říkáš i mozek. Jinak kecáš samé nesmysly.
  09.03.2008 10:03 Kuku
 
Je pravda to, co jsem napsal a zapojte mozek , protože mafie tu byla a je i bez ciziny. Povolování pobytu by mělo patřit pod úřady, nechápu proč tam jsou dobře placení policajti za přepážkou, když by to zvládla úřednice za poloviční plat !!!!
  10.03.2008 11:39 PI
 
A myslíš kuku, že úřednice půjde na ubytovnu plnou cizinců, kde se střílí mlátí a krade aby zjistila jest-li jsou tam legálně ... Pak jsi frajer a tvou ženu bych chtěl mít takovou úřednicí, zajisté by si "přišla" na své
  08.03.2008 18:35 i taková může být náborová kampaň
 
Pěkně zpracované náborové video, ovšem tam je to nejspíš blíž k realitě, u nás by to bylo "jako pěst na oko". Ale jinak je na co se podívat, tak se podívejte i vy....

www.youtube.com/watch?v=zE65EK4RCCE
  08.03.2008 10:38 hnus
 
Soukromníci budou měřit rychlost, nehody se stanou rájem pro podvodníky-tady to dopadne jak v banánové republice. Zkrátíme ZOP na 3 měsíce, ale budeme mít kusy v ulicích.
  08.03.2008 17:22 poldík
 
Docela dobře si dovedu představit, kdy soukromníci měří a policisté budou přestupek likvidovat. Ušetří se polda v uniformě zašitý za mikrovlnkou a může být mezi občany v ulicích.
  08.03.2008 20:09 kdos
 
ještě by měli zrušit nesmyslná omezení rychlosti, např, 30 km, která za dob Š 120 která brzdila akorát očima, vůbec neexistovala a v dnešní době, kdy potkat toto auto lze již málo a je skoro všude. Dnešní auta jsou v brždění o něčem jiném. Tudíž by měli přizpůsobit i rychlosti.
  08.03.2008 21:37 Myslíš, že
 
soukromníci budou levnější? O tom nepochybuj, že budou minimálně dvakrát dražší, než policista. Ale je potřeba někomu přihrát dobrý kšeft, ale odchozivší policisté to nebudou. Bude na to třeba véééliký úplatek, neboť by to jinak dělala půlka republiky.
  09.03.2008 08:29 Polda
 
A kdo to asi bude vyřizovat, přece ten polda co nebude na ulici ale u stroje
  08.03.2008 10:27 Bankrot
 
Náš modrý ministr a likvidátor policie chce policii u dopravní nehody se vzniklou škodou nad 250000,-Kč !
Že by nehodovky skončily nebo přešly pod pojišťovny?
  08.03.2008 11:34 že by to začalo docházet i lidem v civilu?
 
Názory, které lidé považují za kvalitní:

http://www.novinky.cz/diskuse?id=133774&articleId=/clanek/134890 -policie-az-u-nehod-za-ctvrt-milionu-experti-se-bouri.html§i onId=3
  08.03.2008 11:40 oprava
 
tady je to:
http://www.novinky.cz/diskuse?id=133774&articleId=/clanek/134890 -policie-az-u-nehod-za-ctvrt-milionu-experti-se-bouri.html§i onId=3
  07.03.2008 20:06 Petr
 
Jak je to s novýma uniformama?
Kdo mi ji zaplatí?
Starou uniformu mám pěknou, vyměněnou, ještě neobnošenou ( 0,5 roku starou bundu, kabát je jak nový i po 10 letech-chodím v něm rád, a kalhoty 5-tery úplně nové ). Novou unifornu tedy v žádném případě nepotřebuji a body z výstrojáku si držím tak kolem 1.500 z důvodu možného rychlého odchodu do civilu, abych si pak nebral věci, které v civilu nemohu nosit.
To nám dají rozkazem - "kup si novou uniformu".

Vidím i možnost, že každý člen hlídky bude vypadat jinak.
  07.03.2008 20:41 Uniformy
 
No tak jak to opravdu bude Ti asi teď a tady nikdo neřekne, ale moje osobní zkušenost z minulosti : při převlečení ze zelené uniformy do té současné, byli vystrojeni všichni nově stejným způsobem jako při přijetí do služebního poměru. Jinak probíhala běžná obměna. Prostě obnosil jsi bundu, koupil jsi si za body už nový vzor. Předpokládám, že by to mělo být podle uvedeného i nyní.
  08.03.2008 12:14 Ronin
 
pro Petr
Prosím tě co plašíš, že musíš mít novou uniformu ? Po kritice nové uniformy, která moc slavně nedopadla má údajně dojít k jistým úpravám a zlepšení. Nakonec bych se ani nedivil, kdyby přišli z nějakou novou. Tak neplaš a nech se překvapit.
  08.03.2008 16:48 F1
 
Taky tě nechápu, vůbec si s tím nedělám hlavu. Nosím co mám a až budu muset mít tu novou teplákačku, tak to budu řešit. Jiné je pokud je člověk již rozdrbaný a musí řešit nový oděv, ale při té spoustě bodů ? Stále mám na kontě kolem 10.000 nebo víc.
  07.03.2008 19:19 Odchody
 
Jak se ruší okresy tak si pantátové hledají teplá místa, kdo má VUML a komunistickou praxi vyhrává. Je to k pláči, ale je to tak.
  07.03.2008 20:44 odchody??
 
Dej už s tím VUMLem a komunistickou minulostí téměř po 20-ti letech pokoj, už to unavuje a nejen mě. A k pláči je spousta jiných věcí, pročteš-li pár stránek zpět tak si můžeš třeba i poplakat.
  08.03.2008 17:03 Polda
 
...ano máš pravdu. Je zde skutečně spousta bývalých příslušníků stb a jiných lidí, kteří zde již nemají co dělat a vytváří hustou atmosféru
  07.03.2008 17:33 Bývalá policistka
 
Přeji všem hezký zbytek dne (bývalým i současným policistům a policistkám),
chci se s vámi podělit o jednu informaci (měla by být pravdivá).
Na správě Svč. kraje odchází do "C" náměstek ředitele. Nebylo by na tom být nic divného, ale.... Řadoví policisté přece také odchází. Jenže měl by nadále zůstat u PČR a panu řediteli dělat poradce (netuším čeho, to jsem se nedozvěděla). Proč vám to píšu, ještě než jsem ukončila služební poměr policistky, zajímala jsem se o civilní místo na této správě a bylo mně řečeno, že pan ředitel není nakloněn tomu, aby bývalý policista mohl pracovat jako občanský zaměstnanec. To samé mně dnes potvrdil i policista, kterému byla sdělena tato informace. Je zarážející, že pro bývalé funkcionáře jde všechno a pro nás bývalé policistky a policisty to nejde. Je to zřejmě tím, že čím větší výsluha, tím máte větší šanci být občanskými zaměstnanci PČR (že by jen v Ústí nad Labem?) Ptám se, mám špatnou informaci? Nerada bych šířila fámy, těch už bylo v minulosti dost. Zkuste mi to prosím potvrdit nebo vyvrátit. Díky s přáním krásného víkendu. Nenechte si ho ničím pokazit.
  07.03.2008 17:50 David
 
Všude je to stejný. Nemáš VUML,nebo někoho za sebou ze staré gardy,tak se nechytáš ani na vrátnici.
  07.03.2008 23:22 xxx
 
U nás na Moravě-severní a konkrétně v okrajové části je normální, že bývalá-lý policista je následně případně sekretář...chci tím říct, že se může stát, že bývalý policista s rentou xxx má nový plat jako OPracovník...je velmi smutné, že na případně 5 civilních zaměstnanců je větší pravidelná odměna a to v řádech / nad xx procent..prostě 100 poldů má dohromady 100.000 Kč a oněch pár výše zmíněných zaměstnaců má 50.000 Kč../ na můj dotaz proč to tak je mi bylo řečeno: pro civilní pracovníky jsou jíné postupy a třídy...tím pádem kdybych to nezažil a neviděl...NASRAT..konec logického uvažování...
  08.03.2008 22:06 Plzeňák
 
To je bývalá kolegině asi všude, u nás se takhle vytvořilo místo pro tehdejšího šéfa kanceláře ředitele správy...
  07.03.2008 11:18 Rozpad
 
Jde to do sraček všechno a ten usměvavý modrý klaun se jenom usmívá.
  07.03.2008 11:14 a je to tady!!!
 
http://zpravy.idnes.cz/policejni-prezident-vetsinu-nehod-je-zbyt ecne-vysetrovat-paf-/domaci.asp?c=A080305_204446_domaci_dp

A co z toho článku plyne? Že se asi nehodovka smrskne nejméně na 30% nynějšího stavu a zbytek půjde zase zpátky na dohled.Tak to abych si už začal střihat metr na takové reformy už nemám nervy.
  07.03.2008 22:03 taky polda
 
To si to snad raději podej... Konečně pozitivní krok ke snížení zbytečného papírování, tak na co si tady stěžuješ??
  08.03.2008 08:09 Pavel
 
Jo? A co říkáš tomuto článku?

http://www.novinky.cz/clanek/134890-policie-az-u-nehod-za-ctvrt- milionu-experti-se-bouri.html

Zeptej se u vás kolegů z nehodovky,jak se těší zpátky na dohled a jistli budeš ještě schopen něco napsat,tak dej vědět.Ju?
  09.03.2008 11:44 taky polda
 
To jako že na dohledu už nebudete mít prašule od odtahovek a asistenček? Tak si asi budete muset najít nějakou brigádu, když vám výplata nestačí...
  09.03.2008 11:58 pro taky polda
 
No to jsou silná slova,jestli máš nějaké důkazy,nebo podezření,tak máš konat.Už jsi konal? Jestli ne,tak drž tlamu,protože se jedná o tr.čin pomluvy.To by jsi měl vědět,jako "taky polda".
  09.03.2008 16:17 007
 
Plk. Bílek v televizi uvedl, že policie již nebude řešit dopravní nehody pokud škoda nepřesáhne 250.000,-Kč (aspoň takový je návrh). Z tohoto důvodu se ptám jaký to má smysl? Můj názor je, pokud někdo způsobí dopravní nehodu, tak se dopustil protiprávního jednání a měl by být za to potrestán (nemusí se jednat o tisícikorunové pokuty, někdy postačí i napomenutí nebo odebrání bodů místo pokuty apod.). Vůbec nechápu, co má způsobená majetková škoda společného s dopravní nehodou, hlavní důvod u dopravní nehody je zejména to, že když někdo tuto způsobil, ohrozil na zdraví nebo na životě jinou osobu (nebo mohl ohrozit) a proto by se měla každá dopravní nehoda vyšetřit (když někdo jede rychle taky nikomu nezpůsobuje majetkovou škodu a dostane pokutu, ale paradoxně jí nedostane, když způsobí DN, protože to nikdo nebude šetřit, nebo DN spáchá pod vlivem návykových látek, ale to již nikdo nezjistí atd.). Určitě dopravní nehoda je větší přestupek než, že někdo špatně zaparkuje, zapomene doma doklady a podobně. Plk. Bílek v televizi dále uvedl, že pokud občan přivolá policii k dopravní nehodě, tak výjezd zaplatí. To je další vážná věc, když občan (poškozený) přivolá policii z důvodu, že jiná osoba způsobila protiprávní jednání, tak za to bude ještě platit. Takový občan si příště rozmyslí přivolat policii i k jiné protiprávní události u které se náhodně ocitne, aby to nemusel třeba platit nebo si řekne mně to netýká, když se mně to týkalo a aniž jsem se něčeho protiprávního dopustil, tak jsem platil. Zrovna v tomto případě nevidím důvod, aby si policie šetřila práci a věnovala si jiné činnosti. K otázce na začátku jaký to má smysl, vidím pouze v tom, že se sděluje nezodpovědným řidičům, že můžou jezdit rychle, bezohledně, protože se jim nic nestane když způsobí DN (nemyslím tím řidiče, kteří způsobí DN i když se snaží jezdit podle předpisů, každý můžeme něco přehlédnout, opomenout apod.) a argument policejního vedení, že v ušetřeném čase se můžou policisté věnovat dopravní situaci nebo, že budou více vidět v ulicích, neobstojí. Děkuji za sdělení Vašeho názoru k dané věci. Zeptal bych se přímo plk. Bílka, ale nevím na jakou emailovou adresu mám napsat neboť na policejním serveru žádnou adresu k diskusi vedení policie nemá nebo jsem jí já nenašel.
  07.03.2008 10:54 7,5% inflace
 
Nárust inflace a nákladů obrovský, platy stagnují.....