Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  12.03.2008 17:14 racek
 
Však taky všichni odcházejí, kdo má rozum.
  12.03.2008 17:10 Chytry z Nitry
 
Pokud Vás práce policisty baví, tak tam zůstaňte a hrajte si tu jejich hru na jistý příjem a budoucí výsluhový příspěvek. Pokud máte na víc, než být policistou, tak včas odejděte a nenechte se od šmejdů vykořisťovat.
  12.03.2008 22:14 Chytrý z nejchytřejších
 
Civil za 20 a ty?????? Já na to mááááám.
  12.03.2008 11:36 petro nelek <petple@atlas.cz>
 
Muzu se zeptat na prumerny plat policisty??? Lidi u policie delaji zasluznou praci. Lidi vzdy pomlouvaji policii,kdyz ji zrovna nepotrebuji,ale kdyz nahodou je jim za potrebi tak to hned,,,,Kde jste ??? Kde jste byli??? Vsichni policiste co si toto ctou tak verte,ze delate dobrou a zasluznou praci!!!! Jen hlupak si mysli neco jineho....
  12.03.2008 13:41 Jirka
 
Průměrná mzda policistů a policistek je nad průměrem republikovým, dosahuje 30 000 Kč.
  12.03.2008 14:13 PI
 
Ano, průměrná ano, ale to máte jak s tím pracháčem a chuďasem co si de do obchodu koupit celé kuře. Pracháč ho sní sám, ale v podstatě mají oba půlku ...

Jinak řečeno u police na základním útvaru pracuji kolem 10 let (tedy necelých) a sloužím denní, noční, soboty, neděle a svátky. Jsem zařazen v 5TT a můj příjem i s odpočtem na daně na jedno dítě činí do 20.000 (čistého) s tím, že měsíčně odpracuji cca 15 -20 hodin na konto státu do neplacených přesčasových hodin ...

Jinak co se týče práce, prostřední na OO (obvodních odděleních), OHS (oddělení hlídkové služby) , PMJ, ŽP, CP, i SKPV vycházejí ze státem daných přesných tabulek ...
  12.03.2008 14:52 pro petro nelek
 
tak pro ilustraci, služba 30 roků. 6TT, SO,NE,svátky, noční a neplacené přesčacy jsou samozřejmostí, dnes již s dospělými dětmi (tedy jako bez dětí), plat necelých 24.000,- Kč. Na slušné uživení stačí, ale na něco jako nadprůměr to asi není. A jak vidíš, necelých 10 roků služby s porovnáním s více jak 30 let služby, rozdíl necelé 4.000,.-čístého platu, tedy rozdíl "nicmoc",...
  12.03.2008 16:32 .
 
15,9tis
  12.03.2008 16:34 jarda
 
Pokud se týká průměru, tak se obraťte s důvěrou na MV nebo Policejní prezidium, stránky a spojení najdete na internetu. Ale pokud máte zájem o určitou funkci, pak vám doporučuji příslušné předpisy, t. j. zák. č. 361/2003 Sb., dále katalog činností, kde si můžete najít příslušnou funkci, kterou byste třeba vykonávat chtěl (mohlo by to být nařízení vlády č. 104/2005 Sb. ve znění pozdějších předpisů, ale nejsem si jist, zda je to přesné), a nařízení vlády č. 337/2007 Sb., kterým se stanoví stupnice základních tarifů pro přísl. bezpečnostních sborů pro rok 2008. Mohu vás ubezpečit, že průměrný plat je velmi zavádějící a o ničem nevypovídající informace. Jako vrchní komisař na úrovni kraje jsem před svým odchodem do civilu na počátku letošního roku pobíral cca 35.000,- Kč čistého. Ale to je po mnoha letech praxe, kterou mi mnozí mladí závidí a vytýkají, protože v této praxi jsou i léta vyšetřování trestné činnosti u tehdejší Veřejné bezpečnosti, tedy u složky, kterou by někteří dnešní politikové, ale i policisté, nejraději prohlásili za zločinnou. Takže, jak vidíte, vše je relativní
  12.03.2008 18:49 XXX-pravý
 
4 petro nelek
Díky za pochopení. Bohužel je opravdu hodně těch, co si myslí, že policisté jsou tu pouze pro buzeraci lidí.

Co se týká průměrného platu, tak to je velice nepřesné číslo. Plat jako takový je ovlivněn velmi mnoha okolnostmi. V podstatě je bráno od 3TT - 17000 hrubého po 6TT do 30000 hrubého. Nejlépe vše nejdeš tak jak ti to napsal jarda.
  13.03.2008 07:24 Pro všechny fňukající
 
Vraťte se nohama na zem. Z vyjádření vašich kolegů nečiší bída. 35 čistého je zhruba 50 hrubého a 24 je 32 hrubého. Zeptejte se svých známých mimo resort zda tam dosahnou a pokud ano, tak za jakou odvedenou práci! I u nás ve firmě pracují maturanti za 15 hrubého a o riziku moc nemluvte, když si tady stěžujete, že pořád papírujete. Ono totiž procento pracovních úrazů u PČR nijak nevybočuje z celostátního průměru.
  13.03.2008 12:29 F1
 
Pro " Pro všechny fňukající "

Za 1. Nepochopil jsi, že 35.000,- Kč čistého se zde jasně hovořilo o poldovi, který působil ve službě již velmi dlouho, tedy měl dle stupnice započítáno 30 let služby a to je na platě znát oproti elévovi u policie s nějakými odslouženými 3-5 lety a za další se nejednalo o řadového poldu z " ulice ", ale tzv. u nás řečeného " Krajánka ".

Za 2. Já mám čistého 24.000,- ale k této částce jsem se dostal za započítaných 16 let služby a vůbec mě ta výplata nepřipadá nepřiměřená tomu co ve službě " zakouším ". Těžko to vysvětlit omezenci, který o téhle práci nic neví.

4. Ono to nebude asi jen tak, že na plný stav 45.000 policistů ČR je volných kolem 6.500 míst a na plný stav 9.500 profi hasičů je volných jen kolem 80 míst. Je tam trochu rozdíl, né ?
Proč ti hasiči také neodcházejí " vychcaně " na výsluhu, jako ti poldové, když mají hasiči stejné podmínky výsluhy jako policisté. Že by byli méně chytří než ti policisté a neodešli by za stejných podmínek do blahobytu na rentu.

5. Kapánek namáhej rozum a používej mozek. Přemýšlej než něco z té pusy vypustíš. Zatím to byla jen " hniloba " přechytralého pitomce, kterých je na každém rohu spousta a kteří jen mlátí slámu, jak by co udělali, " já bych jim dal, ti se s tím se..rou, ti se s ním párají, odložit případ to jim jde, stejně nic nevyšetřili, stejně nikoho nechytnou, jen sedí v kanceláři u kafe a prdel nezvednou a všichni jistě vědí, jak je to jednoduché prokázat trestnou činnost pachateli, který byl na policii 30 x krát a dobře zná " své možnosti a co má říkat dokola dokolečka, aby s těmi upocenými poldy, kteří se potí z toho, jak mu to prokázat při klasicky časté důkazní nouzi, prostě vydupal.

Takže pane chytrý z těch ještě chytřejších, až budete mluvit o těch nezasloužených penězích " přeplacených " řadových poldů, tak si řekněte, vždyť například takový elektromontér na montážích si měsíčně vydělává více jak takový polda, spousta řadových zaměstnaců si vydělá více jak takový polda a spousta si vydělá méně, to je také pravda. Ale závidět nám není co, jistě né ty různé pachatele ať již toxikomany se žloutenkami a se strachem o píchnutí se jehlou při jejich prohlídkách a spozstě jiných činností s pachateli ať již relativně klidnými, tak s těmi co nám vybourávají dveře na služebnách, skáčou hlavou do zdi, močí a zvracejí na místnostech pro předvedené, vyhrožují našim rodinám, ale spoustě jiných věcí o kterých nemáte ani ponětí.
Loučím se se slovy " Hlupákům těm je hej, když nic nevěděj ". A to bohužel přesně platí na Vaši " osobnost "

Za 3. Nastoupivší polda si může o takových výplatách nechat jen zdát a čekat na takovou výplatu je běh na dlouhou trať.
  13.03.2008 14:15 co na plat...
 
Rád bych řekl, že sloužím něco málo přes 2 roky. Nastupoval jsem za "starého" služebního zákona, a když srovnám svůj plat, který jsem pobáral v době, kdy byly placeny příplatky za noční, svatky, víkendy, tak můžu říct, že jsem na tom byl v průměru asi tak o 1000-2000,- líp než teď za účinnosti třistašedesátjedničky. Jsem zařazen v 3TT, 1.tarifní stupeň. Můj plat je nyní necelých 21000,- hrubého. K tomu musím dodat, že od začátku roku, tedy za dva a půl měsíce mám odpracovaných něco přes 50 hodin zadarmo na oltář vlasti. No a to je asik tak vše, cobych k tomu dodal.
  12.03.2008 11:34 er
 
er
  11.03.2008 22:22 Ludva <Ludvik.Benko@seznam.cz>
 
Dobrý den...Chtěl bych se jen zeptat a nevím na koho se obrátit.Chtěl bych se dostat k policii,ale problém je v tom,že nemám maturitu.Je možné,nastoupit jako uchazeč o místo policisty a tím,že bych si maturitu udělal v průběhu školení a práce u policie?Předem děkuji za odpověď
  11.03.2008 22:38 nb
 
Bez maturity neberou, nejraději by chtěli samé vysokoškoláky, ale horší je to s jejich finančním ohodnocení.
  12.03.2008 08:43 kk
 
Takové lidi zrovna "potřebujem" co si budou při práci chodit do školy a ostatní za ně budou makat! Už stačí,že je od nás plno ženských na nekonečných mateřských a taky plno kolegů je na odchodu
  11.03.2008 21:32 majk
 
Nálada pod psa, každý na svém písku a znechucení jako za protektorátu.
  12.03.2008 13:55 taky polda
 
Sebevražda nic nevyřeší...zkus psychiatra...
  11.03.2008 19:13 Na morálku
 
Až se současný kolaps projeví, třeba za 2roky, tak to Ivan velkoryse svede na další vládu. Být příslušníkem teď, je opravdu náročné. Člověk je pro prdel i své rodině... co tam prej ještě dělám...? A to nejen mě už vyčerpává... Výhody stát. zaměstnání spočívají v tom, že na nás okolí víc plive. Co pak nejsme lidi Ivane??? Pojď s náma někdy do služby ať víme, jestli ti vydrží ten úsměv vychcánka v našich podmínkách. Bez peněz na ulici NELEZ. A my za chvíli fakt NEPOLEZEM!...
  12.03.2008 12:49 ...
 
Máš recht!
  12.03.2008 13:45 taky polda
 
A co tam tedy ještě děláš? Vždyť tam přece nejsi "totálně nasazený", ne? Tak nebreč a raději si najdi něco lepšího, když už se ti tam nelíbí...
  12.03.2008 15:01 XXX
 
jenže většině policistů se práce jako taková líbí, ale nelíbí se jim podmínky pro práci, nejen finanční, které připravuje ministerstvo vnitra (zákony), policejní prezidium (výklady k zákonům a interní předpisy) a přímí nadřízení (s přístupem že jsou "papežtější jak papež), proto dochází k tomu, že si "každý hraje na svém píšečku", což u policie v přímém výkonu (OOP, MOP, SKPV, DI,... atd,...), kde se musí spoléhat jeden na druhého nejde...... a proto je policie tam, kde v současné době je, bohužel,....
  11.03.2008 18:57 viel dank
 
Můžete někdo poradit jak je placena nemocenská? První tři dni nic a potom kolik procent?
  11.03.2008 19:21 najk
 
nejdřív prozraď zdali si polda, a jestli ano, tak buď laskav od té dobroty a přečti - spíše nastuduj základní právní normu upravující Tvůj služební poměr, sodoma - gomora to snad ani není možné dávat takové dotazy
  11.03.2008 19:32 viel dank
 
Opravdu se nedivím, že to tady nefunguje. Děkuji.
  12.03.2008 13:49 taky polda
 
Co je ti do naší nemocenské? Starej se o svojí!
  12.03.2008 14:18 PI
 
Tvoji otázku upravuje zákon o služební poměru t.j. 361/2003 sb. a následně právní úprava č. a teď tuším 217/2007

Tam najdeš vše potřebné ..
  12.03.2008 17:04 viel dank
 
Děkuji PI za ochotu a přeji vše dobré, těm ostatním hovadům nic pěkného.
  11.03.2008 17:23 v kopru
 
Koukám, že to tady spěje do pekel. Benzín, peníze, technika, vztahy a celkový kolaps u policie jsou patrné na každém kroku.
  11.03.2008 16:22 polda13
 
Prosím o sdělení zda jde o myšlení okresu KA, nebo v celé republice, zjistilo se že psací stroje nejsou využité a tak nám je sebrali dojednoho. Takže nedepisování pošty, záznamu čelního skla nebo jiných protokolů v případě výpadku elektřiny vše ručně, mám dojem že se někde vracíme ale nevím kde. Vyřešili jsme to tak že jsme se složili po 50 ,- kč a koupili si svůj v zastavárně. Mám jen strach aby nedosšlo na benzín a auta.
  11.03.2008 18:41 i u nás
 
Psací stroj je dinosaurus, který v občanech evokuje doby dávno minulé. Nemůžeme přeci dopustit, aby se občanu při pohledu na archaický přístroj asociovala zeleň uniforem příslušníků SNB. Dnes má zelenou výpočetní technika. ……………..tak nějak to asi bude.
  12.03.2008 09:41 XXX-pravý
 
Nezlob se, ale jste pěkní trotlové.Proč jste si kupovali psací stroj ? Když jsou počítače, tak se musí vše psát na nich a to v ETŘ a nic mimo. A když nejde elektřina, tak minimálně jeden počítač na oddělení má náhradní zdroj a musí fungovat. No a když nefunguje, tak se občanovi pěkně omluvíš a požádáš ho aby přišel až půjde elektřina, je to úplně mormální a u nás to funguje.
  12.03.2008 13:53 taky polda
 
Ještě si můžete pořídit husí brk a kalamář! A jezdíte na koních nebo už máte parní lokomobilu? Je 21. století, tak už se probuďte!
  12.03.2008 16:06 PI
 
, ale v něčem má pravdu, jak třeba "sešiješ" trestní spis a postoupíš ho dál.. ve starých zelených deskách ty v ETŘ nejsou ...
  12.03.2008 22:22 polda
 
psací stroj je dle mne stále potřebný, např. při psaní obálek, kdy centrální tiskárna je na obvodu jen jedna a třeba 50 m vzdálená