Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  13.03.2008 19:52 průměr
 
Už si vy všichni idioti tady uvědomte, že platy se ve většině případů vždy uvádějí v hrubejch! Vždyť si neumíte ani vypočítat plat, nemocenskou a dovolenku. Tak nefňukejte jako poslední kurvy. Pokud nejste v našem státě VIP a umělecký celebrity, tak je tak jako tak většina poldů nad průměrem běžnýho občana. Pokud se vám to nelíbí, tak neslužte a běžte do pííp.... Co jste to tady za mongoloidy ?
  13.03.2008 21:31 macek
 
Vezmi si prášek.
  13.03.2008 22:22 XXX-pravý
 
A právě jsi se probudil a zjistil jsi, že je 21 století,že probíhá přestavba policie novou tentokráte modrou totalitou a tebe z toho bolí hlava že ano chudáčku. Zase si jdi hajnout a spi dál, on tě možná někdo probudí až bude po všem.
  14.03.2008 00:44 Tony
 
Ty jsi ale ocas pane průměr
  14.03.2008 11:24 F1
 
Podle té " nenávisti " k policii to vypadá na delikventa se 4-5 stránkami záznamů v RT. Škoda více slov pro temnou část společnosti.
  13.03.2008 19:48 klik
 
Ochranná služba nasazuje krky taky za pár šupek.
  13.03.2008 19:53 průměr
 
nasazuje tak leda píču...
  15.03.2008 09:52 manifest
 
ochranná služba???? Co to je ??? hlídají zeď a za 10 let u PČR zvládnou maximálně KO, nebo KV.
  15.03.2008 22:00 pro průměr a manifest
 
ty jsi na ochranné službě pracoval, že vystupuješ tak "informovaně"? myslím že jsi buď nikdy nepracoval nejen u ochranné služby, ale ani u žádné další složky policie, pokud se snad mýlím, potom jsi na některé z policejních služeb mohl nejvýše tak pracovat na vrátnici,...potom je mi líto, že se tady vůbec prezentuješ, když ničemu nerozumíš a jako vrátný ani rozumět nemůžeš,....
  13.03.2008 19:16 taky polda
 
Neptejte se, co může policie udělat pro vás, ale co vy můžete udělat pro policii!
  13.03.2008 22:24 XXX-pravý
 
To už je ohrátý a hlavně starý. Na to se už nehraje. Napřed mi musí policie vytvořit podmínky a pak se budu zabývat tím co mohu pro ni udělat. Obráceně to nefunguje.
  15.03.2008 22:14 "XXX pravý"
 
To už je ohrátý a hlavně starý. Na to se už nehraje. Napřed mi musí policie vytvořit podmínky a pak se budu zabývat tím co mohu pro ni udělat. Obráceně to nefunguje. Myslíš že to obáceně nefunguje? Pro mě policie udělala hodně a přiznávám se, že já jsem pro policii dosud neudělala nic a proč bych taky jako poškozený občan měla? A navíc si myslím, že pokud jsi policista, neděláš nic pro policii, ale potažmo pro mě - jako občana a to snad platí "od jak živa". Proto se i podepisuji pro to, že policie nikdy nebyla politickým nástrojem KSČ, protože do roku 1989 policista nepracoval pro KSČ, ale pro občana a mělo to být tak i dnes. Pokud Ty jsi k práci u policie motivován politicky nemáš u této složky co dělat, protože policie má ze zákona politickou příslušnost zakázanou,....
  13.03.2008 16:43 Ivan
 
U policie je na nic jiného než na finance a zdravotní problémy nedá nadávat.
  13.03.2008 16:40 Max
 
K brečení je důvod, inflace u 8 procent, stravenky za 30, práce moc a na výplatní pásce poměrně bída.
  13.03.2008 19:04 klik
 
Jsi hlupák!!!!!
  13.03.2008 20:44 rrr
 
Tak se na to vyser a jdi makat rukama.To se ti nechce co? Tam bys debile brečel 5x tolik.
  13.03.2008 21:32 max
 
Hlavně, že jsme slušní a nasloucháme diskuzi ve dva pitomci.
  13.03.2008 22:27 XXX-pravý
 
4 Max

Když se ti podmínky u policie nelíbí, tak jdi pracovat rukama. Nevyděláš si ani tolik jako policista po ZOP ve 3TT. Přestaň fňukat a začni něco dělat. Přeji ti hodně úspěchů.
  13.03.2008 23:26 ...
 
Aspoň že máte nějaké stravenky. U nás jsou sice přes týden zajištěné obědy v jídelně, ale o víkendu smůla - stravenky se u nás nevedou...
  15.03.2008 15:51 taky polda
 
Takže je vás tupejch na oddělení víc? No potěš... Pokud s tím současným stavem nedokážete nic udělat, tak jak se říká "moudřejší ustoupí"...jestli to není vedení, tak je řada na vás. Můžete změnit oddělení nebo i firmu, ne? Naše oddělení funguje v pohodě, nadřízení dělají co mají a my taky.
  16.03.2008 12:53 pro MAX
 
u nás sice stravenky za 40, ale z toho 31,-Kč si zaplatíš ty sám, a stravování v restauracích, kde se za stravenku (tedy 40?-Kč) samozřejmě nenajíš,....
  13.03.2008 14:43 taky polda
 
Vy, co brečíte, že máte málo, odejděte. A vy, závistivci, pojďte si to zkusit!
  13.03.2008 16:37 4 taky polda
 
"Vy, co brečíte, že máte málo, odejděte"

Už se tak děje a ve velkém (-6500 poldů)
  13.03.2008 16:40 taky polda
 
Už se těším, až se to začne vyprazdňovat...o ušetřené penízky za mzdy se šábneme... :)))
  13.03.2008 17:42 Ronin
 
pro taky polda
Koukám, že když se rozdával rozum tak jsi stál v té druhé frontě co ? Šábneš se akorát o tu práci co budeš muset udělat za kolegy co odešli.
PS: hlavně mi tady nepiš, že tu brečím, protože si nestěžuji na výši platu. Mě vadí současný stav u PČR, kdy se vyjebává s těmi poctivými blbci, kteří musí dělat za ty líné a neschopné. Jestli nevíš o čem mluvím tak mám na mysli rozdělení na chovné a tažné.
  13.03.2008 18:46 taky polda
 
pro roniče (slz):
Jó, stál jsem v té kratší... :))) (takže se na mne dostalo dříve i více :)))
Co děláš proto, aby se to změnilo? (Kromě ronění slziček? :)))
  13.03.2008 19:05 Klik
 
Jedině souhlas!!!!!!
  14.03.2008 10:15 Ronin
 
Pro taky polda
Nad současným stavem u PČR musí každý normální polda brečet, protože v našem spolku je normální podlízat a donášet na kolegy. Dříve se takto choval možná jeden až tři jedinci na oddělení a v současné době je to každý druhý. Těmto kolegům se nechce makat a ty zbylý co makaj to už nezvládají. Mluvíš tady hodně o civilním sektoru, ale tam ty kteří málo makají berou malou výplatu. Já i kolegové na směně makáme za neschopné kolegy a uděláme skoro jejich polovinu práce, ale bereme skoro stejně a to mi na rozdíl od tebe nepřipadá normální.
Víš co proto děláme s kolegy začali jsme dělat jako ty kolegové flákači a hádáme se s vedením, protože držet hubu a krok nás nebaví.
Jestli jsi spokojený se současným stavem tak jsi buď tupá ovce nebo vychcánek, kterému současná doba vyhovuje, ale veř na každého jednou dojde.
  15.03.2008 15:54 taky polda
 
Takže je vás tupejch na oddělení víc? No potěš... Pokud s tím současným stavem nedokážete nic udělat, tak jak se říká "moudřejší ustoupí"...jestli to není vedení, tak je řada na vás. Můžete změnit oddělení nebo i firmu, ne? Naše oddělení funguje v pohodě, nadřízení dělají co mají a my taky.
  13.03.2008 11:53 Klik
 
Opět jsem zahlédl partičku řadových policistů v restauraci a stěžovali si na peníze, jak neuživí rodinu atd. a přitom chlemcaj PLZEŇSKÉ PIVO za 28Kč. Držte tady už o těch penězích huby!!!!!!!
  13.03.2008 12:00 Bruce Dickinson
 
Kliku jdi se hodit rybám
  13.03.2008 12:05
 
je takhle vidím neustále.
  13.03.2008 12:37 F1
 
Znám spoustu lidí, kteří si stěžují na peníze, ale měsíčně prokouří 2.000,- Kč, společně oba dokonce 4.000,- Kč. Taky si stěžují, že nemají peníze. Jak to tedy je s těmi penězi ? Je to nějaké zamotané. Hlupáka chytřejším neuděláš.
  13.03.2008 12:41 Mutino
 
Uživit rodina se dá to jo , ale žádnej zázrak to není. Kor když je žena na mateřské. A co se týče pifka tak myslím , že není moc velkej rozdíl v tom dát si gambáč za 25 nebo Plzničku za 28.
No a ještě něco. Já osobně mám cca 22000 za nějakou odvedenou práci a rodinka sociálů kde nikdo nepracuje (osobně takovou rodinku znám) má na dávkách za nic 19800,- . Celkem nepoměr ne ?
  13.03.2008 14:10 bývalý obyčejný polda
 
Máš pravdu, když jsem sloužil, tak polovina policejtů dělala a polovina se vezla, ale nejvíc brečeli ohledně penízků ty co se vezli a přitom měli stejný peníze. Myslím si, že u policie hodně bordelu, ale peněz je tak akorát (ani málo ani hodně).
  13.03.2008 14:20 XXX-pravý
 
Závidíš policajtům plzeňský pivo? To tě teda lituju. Celý problém není o tom jaké pivo piješ a kolik si vyděláš, ale za jakou cenu si prachy vyděláš. U policie opravdu není peněz málo, ale rozhodně si nemůžeš moc zvedat hlavu, natož si vyskočit. Já po 30-ti letech mám průměr který uvádí Langer v náborové kampani a to je hrubého. Zdá se ti to hodně za takovou práci jakou policie dělá? Mě osobně to stačí, je to na slušný žití, ale jak jsem říkal, nevyskočíš si.
  13.03.2008 14:21 ...
 
Jenom jedno, a celej večer, chudáci...
  13.03.2008 19:03 Klik
 
Prostě jenom bulíte tak odejděte a makejte a začněte živit rodinu za polovic jelita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  13.03.2008 19:54 průměr
 
bravo!!! souhlas
  12.03.2008 22:43 jarda
 
Já být ministrem vnitra,tak bych náborové stránky PČR umístnil někde na servrech Vietnamské socialistické republiky,...možná by se úspěch dostavil.
  13.03.2008 14:20 jablečný
 
Čínské by bylo lepší :-)))
  12.03.2008 22:14 polda
 
Tam v podpalubí topič přikládá, na lodi je na ---- nálada.
  12.03.2008 18:42 Pavel
 
Když pan ministr komentoval odchod erudovaných policistů do civilu, suverénně tvrdil, že nebude problémem jejich náhrada mladými uchazeči. Realita je poněkud jiná. Co by jste tomu řekl, pane ministře?

http://azpravy.atlas.cz/domov/ostatni/153176-k-policii-se-hlasi- i-delikventi.aspx