Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  19.03.2008 17:56 M. Hrůza
 
Současná situace české policie je kritická. Neustálé reorganizace, střídající se vlny lustrací, odchody kádrů a další problematika včetně slušného finančního ohodnocení za poměrně nebezpečnou a vysoce náročnou službu nedávají našim mužům zákona klid k řádnému výkonu služby.
  20.03.2008 09:24 Klik
 
Ono jak kde víš, ale vysoce náročná služba je jen u pár policajtů, vím o čem píši.
  19.03.2008 11:40 m
 
m
  18.03.2008 23:33 Chytry z Nitry
 
Není to nějaký divný???http://www.langer.cz/public/diskuse.php?r=12274&page=3
  18.03.2008 23:00 Chytry z Nitry
 
Mimo jiné jem podal i stížnost na postup státního zástupce, ale zatím nic. Bezpráví nejen bývalých policistů!!!!
  18.03.2008 22:57 Chytry z Nitry
 
Děkuju za: 17.03.2008 23:52 Co TV zNOVA neřeší a je toho více.
  19.03.2008 08:07 Tupost začíná na vládní úrovni.
 
Divné, dohlížíte na zákonnost, ale nezákonnost je na vás páchána - státem, zaměstnavatelem. Prostě hloupé zakony pseudodemokratického Absurdistánu. Jak je možné že se neorientujete v zákonech, jak jim má rozumět člověk bez minimálního právního vzělání, tedy ten, který se jimi má především řídit a kterému jsou určeny . Proč se vymýšlí vymyšlené, ale daleko složitější? Proč je vše možné řešit dvojím trojím způsobem a každý způsob je zcela odlišný a správný. Co advokát to názor a každý je správný. Neútočím příspěvkem na policisty, ale na systém. Děkuji
  18.03.2008 17:33 inflace
 
Superhrubá mzda to je pěkné posvícení, ale platy jsou prakticky pořád stejné a sebemenší nárust mezd se nekoná při velkém zdražování a inflaci.
  18.03.2008 08:38 pro civila
 
a už zase odlétám, tak se tu kousejte dál....hezký den :-))))
  17.03.2008 22:09 Inspection of Minister of Interior
 
Já se ale ani dámy a pánové nedivím, že Vám ministr pan Langer truchu utnul tipec. Na jedné straně máte málo peněz, pracujete jak nevolnící a to či ono, ale na druhé straně kolegů - zločinců podle dnešní televize stále ve Vašich řadách přibývá. A tak mě napadlo, jestli není správně POMÁHAT A HRABAT. Už z tohoto důvodu panu Langerovi fandím a myslete si co chcete.
  17.03.2008 22:45 jarda
 
Ale Langer nikomu tipec neutnul. Však není daleko doba, kdy ho pořádně properou na stranické schůzi, protože se mu rezort rozpadá pod rukama. A myslím, že těch lumpů u PČR bude stále víc a víc, protože náborářům nezbude nic jiného, než nabrat kdejaký póvl, hlavně když to bude mít obě nohy a ruce. U přijímacích testů přivřeme obě oči a ono to nějak půjde. Náborář dostane svůj zasloužený plat, občan svého policistu. Kvalitu řešit nebudeme, ta je totiž v současném marasmu neřešitelná.
  17.03.2008 23:29 Aja
 
Stejně by jste mohl postupovat v všech profesi. Pošťáci ztrácejí dopisy, lékaři neoprávněně vybírají poplatky a politici jezdí autobusem zadarmo. Jenom vi patříte do skupiny 100% poctivců. Zkuste se raději zamyslet proč tomu tak je, že u policie pracují tito lidé. Kvalitního pilota letadla musíte také najít a především dobře zaplatit , jinak odejde je konkurenci. Pokud chcete mít kvalitní policií, tak musíte postupovat stejně, což se u nás v poslední době zrovna moc neděje. Proto si budete na tento stav muset zvyknout.
  17.03.2008 23:52 Co TV zNOVA neřeší a je toho více.
 
13.03.2008 21:23 Chytry z Nitry

Dobrý den. Může mi někdo prosím vysvětlit proč služební funkcionáři bezpečnostního sboru a ministr vnitra aplikují záko č. 361/2003 Sb. na mou osobu, když jsem nikdy podle tohoto zákona nebyl ve služebním poměru? Děkuji za odpověď.
reagovat
14.03.2008 11:07 Jednoduše

bejvalko. Starý zákon byl nahrazen novým, který není pravou retroaktivitou - nepůsobí zpětně. Vím, že se Ti jedná o zvyšování renty. Jsi profláknutý. A šlus.
14.03.2008 11:31 Chytry z Nitry

Nejedná se mi o zvyšování renty. Jedná se mi o to, že se mnou vedou služební funkcionáři bezpečenostního sboru řízení podle zákona č. 361/2003 Sb., které sami zahájili vydáním rozhodnutí, přičemž já o žádné takové řízení nestojím. Tak mne zajímá, podle čeho mají k takovému řízení s mou osobou pravomoc.
14.03.2008 22:52 Pro Chyrty z Nitry

Neboj už se to připravuje i na dříve zcivilněné personalisty, studenty VŠ - denní studium a i pro další dle 361-tky nikdy nesloužícími. Jedná se o snížení rent za mateřskou dovolenou, základní nebo náhradní voj. službu, které byly platné pro službu stejně jako uvedené studium VŠ. Zkrátka bude měřeno všem stejným metrem.
14.03.2008 23:45 Už jsi

cestou státního zástupce podal žalobu na tebou uváděné, popřípadě podnět IMV. Zneužití pravomoci jak vyšité. Nééé, tak si nestěžuj.
15.03.2008 08:49 Chytry z Nitry

Podal, ale k ničemu to nevedlo. Pánové z MV mají ale pravděpodobně absolutní imunitu. ze státního zastupitelství mi byly odepsány výmysly a lži a ani se neobtěžovali záhájit úkony v tr. řízení. Absolutní bezpráví!
  18.03.2008 07:12 0,005%
 
to je procentuální vyjádření těch, co byli obviněni (ne odsouzeni) k celkovému počtu všech policistů (počítáno z 45tis.). Jestli soudíš a apriori všechny hážeš do stejného pytle, nedivíš se MV, ale 99,995% bys nepřidal a neupravil podmínky, protože to 0,005% sjelo z cesty (až to potvrdí soud), abychom respektovali i jejich práva, tak jsi jen dalších z těch, co dostali falstr a policie je pro ně třídní nepřítel (minimálně na 14 dní, než ten žal za chybu policisty, že jsi jel jako pra.e po městě a on tě chytl, přepiješ......
  18.03.2008 07:41 Civil pro 0,005%
 
Tedy matematika, to je pro tebe asi jeden z nejúhlavnějších nepřátel, že? Takže zpět ke 2. stupni ZŠ: 45 000 = 100%, 450=1%, a kolik je 238? - 0,53%.
To je věda pro medvěda, že?
Chtít po tobě logiku a nepočítat s 5000 neobsazenými služebními místy je už pro dnešek trochu moc. To necháme na jindy.
  18.03.2008 08:36 pro civila
 
promiň, spletl jsem se. Příspěvek jsem psal v běhu. Máš pravdu v tom, že když člověk něco dělá, měl by to dělat pořádně a přemýšlet nad tím, ne ve spěchu. Pak zvedá ze židle matematiky jako jsi ty a celkem zbytečně, protože matematiku celkem slušně ovládá taky....:-))))
  18.03.2008 08:37 pro civila
 
jen tak spěchal, že zapoměl vynásobit číslo 100, aby se k těm procentům dostal....
  18.03.2008 10:21 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
Jarda + Aja to napsali naprosto přesně!!! Plně se ztotožňuji s jejich příspěvky!!! Kvalita se musí zaplatit, a pokud (obecně) nemáte na kvalitní zboží (jakékoliv) potřebnou částku, musíte kupovat nekvalitní, levnější zboží a podle toho to také pak vypadá. S lidskými zdroji je to to samé. O kvalitního zaměstnance se budou subjekty přetahovat, a co jiného, než převážně odměna za práci v dnešní kapitalistické společnosti převažuje při rozhodnutí, ke komu jít.
  18.03.2008 10:31 Nespokojený Policista
 
Teď jsem sice někomu nahrál na smeč, že mi bude tvrdit, že proto se k Policii hlásí tolik lidí, ale to s nástupním platem nemá nic společného. Můj předchozí příspěvek byl směřován k speciálně vyškolenému, zapracovanému a léty praxe ověřenému pracovníkovi, který je pro tu kterou firmu přínosem. Kvalitního zaměstnance si musí šéf vážit a také mu to dát najevo, a jak jinak, než finančně, nebo nějakými bonusy. Toto se dnes u Policie neděje a proto kvalitní, vystudovaní a vněkterých případech i excelentní odborníci odcházejí za lepším. Ani se jim nedivím. Já už mám také nastartovanou žádost, ale pořád ještě doufám, že..............
  18.03.2008 10:37 pic
 
čeho ty jsi excelentním odborníkem? Asi psaní a mluvení, že?
  18.03.2008 11:32 Ronin
 
Pro Pic
Docela jsi mě pobavil s tím výrokem čeho je odborník. Stále tady civilové omílají skutečnost, že policajti jsou hloupý, ale proč za námi na oddělení stále přicházejí pro radu. Můžeme mi to někdo z Vás vysvětlit, protože mi nejde nějak na rozum, že chytrák si nechá radit od hlupáka.
  18.03.2008 11:52 Nespokojený Policista
 
pro -Pic-
převážně nereaguji na osobní invektivy, ale opět musím udělat výjimku, neboť se svojí odpovědí "jedeš" do mně. Ten příspěvek byl psán obecně, z pohledu na Policii, jako na celek, což jsi ovšem asi nepochopil, ale to nevadí. Děkuji Ti alespoň za Tvé subjektivní ohodnocení mé osoby v psaném, možná i verbálním projevu. Sám osobně se za excelentního odborníka v žádném případě nepovažuji, to jen na vysvětlenou, možná jen za kvalitního, ale toto posouzení patří do pravomoci jiné osobě. Chtěl jsem jen poukázat na to, že opravdu odcházejí, díky finančnímu nedocenění jejich práce, specialisté do civilu, po kterých ihned sáhnou profesně zaměřené firmy, protože vědí, že takový vyškolený a odborně vzdělaný člověk pro tu firmu bude přínosem. A jsem si 100% jistý, že tito lidé budou mít u těchto firem o něco více, než u Policie. Několik jich znám a jsou spokojení. Pokud jsi dobře pochopil, neměl jsem na mysli řadové policisty z "ulice". Pokud jsi civilista, můžeš zareagovat na náborovou kampaň, pokud jsi policista, snad to chápeš.
  18.03.2008 13:30 pic
 
Nespokojenče,
to víš, že tě chápu, jsem jen chtěl odlehčit diskuzi.
  18.03.2008 16:09 tp
 
Nikdy nebylo uvedeno kolik policistů bylo za jeden rok odsouzeno, vždy se uvádí kolika policistům inspektce sdělila. Již si nepamatuji kde jsem to četl a přesná čísla, ale bylo to nějak takhle, když je sděleno občanovy, tak 80 procent případů je odsouzeno, když policistovy, tak 20 procent je odsouzeno. Vysvětleno to byla tak, že policisté v tom umí chodit, ale je známo, že inspektce sdělí policistovi skoro vše a u občana by to, ale neprošlo.
  18.03.2008 16:20 abcde
 
pro tp...
Jsem dost tolerantní, ale pokud se chceš zapojovat do diskuze dospělých, napřed si přečti co a hlavně JAK napíšeš a pak teprve "odENTRUJ". Nikdo nejsme neomylní, ale ten tvůj příspěvek fakt stojí za to...:-((
  17.03.2008 17:26 Veron
 
INFLACE 7,5 PROCENTA A PLATY DÁLE STAGNUJÍ.
  18.03.2008 17:16 PI
 
A dlouho budou, údajně tři roky -:(
  18.03.2008 17:34 propady platů
 
Tak to tady zůstane jenom blbec !
  18.03.2008 21:20 ...
 
to už se stalo
  19.03.2008 17:28 blbec
 
Jsem na denním studiu, beru vejplatu, všechno mám hrazený... Není, proč bych zrovna teď utíkal...:-) S vámi ostatními samozřejmě soucítím.
  17.03.2008 06:58 aaa
 
Instruktor ukazuje studentům policejní akademie automatickou pistoli: "Tohle je automat."
"Automat?" diví se jeden z budoucích policajtů. "A kde je díra na peníze?"