Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  23.03.2008 11:43 Chytry z Nitry
 
Uvědomte si, že jste nástrojem mocipánů, kteří nemají zájem na tom, aby jste byli dostatečně finančně zajištěni a aby jste byli spokojeni. Moc peněz by vám příliš zvedlo sebevědomí a to by se jim s Váma špatně manipulovalo. Rovněž nemají zájem na tom, aby jste měli na pracovišti příjemné pracovní prostředí, dobrý kolektiv, aby jste byli jednotni atd., to by jim taky nebylo pochuti. Proto ty rozdíly v platových třídách, osobní ohodnocení, odměny, bonzacké dotazníky a jiné podobné nespravedlnosti. Nemluvě o tom, k čemu slouží falešný příslib doživotního pobírání vysluhového příspěvku. Proto, aby měli nad Vámi absolutní moc a aby jste bezmyšlenkovitě skákali tak, jak oni budou písklat.
  24.03.2008 20:58 rejpal
 
A jak že vlastně ti "mocipáni" (fuj, to to ale smrdí bolševickou mluvou) PÍSKLAJÍ?
  23.03.2008 10:39 Klik
 
Držte se toho co máte, nebo zabrečíte. Peněz nemáte málo.
  23.03.2008 11:12 Ja, ja
 
das ist recht. Nebo rechts? Už nevím, slavím totiž V E L I K O N O C E. Duvenblejt. Hezké Velikonoce. Modrá je dobrá, takže po modré.
  23.03.2008 12:12 pro klik
 
Není to jen těch penězích. Je to i o motivaci, seberealizaci, pracovních podmínkách, technickém vybavení a chuti něco pro obyčejné lidi ještě dělat. Ti nahoře jsou tu od toho, aby toto vše svým podřízeným zajistili. Realita ?? Přebujelá administrativa, řízení stylem pokus – omyl, generační čistky, loajalita nad rozum a mrhání finančních prostředků na projekty v naších podmínkách neuskutečnitelné. Policisté jsou veskrze inteligentní lidé a pro většinu nemusí být peníze jen tím jediným důvodem k odchodu. Ostatně Velikonoční svátky taky nejsou jen o vejcích. Tak si je užij.
  23.03.2008 09:58 motivace
 
Je to tím, že nás u fontány bylo strašně málo a necháme si kálet na hlavu. Podívejme se na armádu, platy nesrovnatelně vyšší, odbornost a vzdělání není až tak prioritní a chodí domů s čistou hlavou a zaplaceni jak se náleží a patří.
  23.03.2008 09:53 propady platů
 
Kariérní řád je prostě takový malý kapitalistický řád pod taktovkou modrých likvidátorů policie!
  22.03.2008 22:47 F1
 
To čtení zde je skutečně k blití. Nový zák. o služ. poměru a ten slavný karierní řád udělal vnitřně v policii takového zla mezi lidmi, že hrůza. Proč ten má 5TT, proč ten má 4 TT, proč ten má jen 3 TT atd. Ten dělá hodně, ten málo, ten se z toho může posr.. Mezilidské vztahy - strašné, více vlezprdelistů, kteří nemají ani úctu sami k sobě, více arogance nadřízených namísto přirozené autority a schopnosti říkat lidem pravdu s " pěstováním slušnosti ". Pomalu každý druhý přemýšlí jak si udělá VŠ a v lepším případě dá vale policii. Do služby nástupy s nechutí co " nahoře " zase vymyslí za chytrosti. Ale ty vnitřní nekvality některých jedinců jsou v těchto dobách " vyplaveny " na povrch tak překotně, že skutečně je to k blití pro lidi, kteří mají slušnost v krvi. Zlaté časy bonzáků, kteří pochopily o čem je ten karierní řád.
  22.03.2008 22:48 F1
 
" pochopili "
  23.03.2008 10:58 já ano
 
Nesystémové až nahodilé rozdělení policistů do platebních tříd cítí někteří policisté jako křivdu. Nedivím se. Řečmi o poslání svou rodinu neuživí. V marastu, ve kterém se naše společnost potácí, již navíc drtivá většina nějakému poslání přestává věřit. Jen je otázkou, zda navození takovéto situace byl cílený záměr vedení, kdy se s rozhádanou masou lépe manipuluje. Či se jim pro jejich nekompetentnost, kdy politické zájmy válcují ty celospolečenské, pouze vymkla z ruky. V |každém případě danou skutečnost pociťují nejen samotní policisté, ale velmi brzo si jí uvědomí i naši spoluobčané. Bohužel pozdě. Já zbraň vlastním. Ostatním doporučuji GLOCK 21.
  23.03.2008 11:11
 
Jen je otázkou, zda navození takovéto situace byl cílený záměr vedení, kdy se s rozhádanou masou lépe manipuluje. BINGO,...tak je to správně, rozhádaní se nikdy nesjednotí,.... mnohokrát ověřená pravda
  22.03.2008 22:15 je mi Vašku
 
líto lidí, kteří jsou díky nové systemizaci ve 3TT a s rizikem, jaké mají. Ty jsi ve vedoucí funkci, tak mi prozraď,co jsi pro ně udělal v době, kdy SPJ bojovala o statut speciální jednotky. Co jsi udělal pro své podřízené v době, kdy se schvaloval zákon č. 361/2003Sb. a jeho následující novely. Co jsi udělal pro své podřízené v době, kdy PP rozhodoval o nové systemizaci služebních míst. Co jsi udělal? Piš, až pak nadávej na ostatní. Na druhou stranu jsem potěšen, když mohu psát s lidmi i z PMJ, jakými jsou Lukáš Heinz, který se dokáže opravdu bít za ostatní a snaží se prosadit nejen ve vedení správy hl. m. Prahy výhody a vyšší ocenění práce. Jedná o případném postupu v TT pro kluky na PMJ a další. Čím jsi mu ty pomohl v jeho vyjednávání? Tím, že napadáš poldy z jiných součástí? Tím, že jsi napsal tři sprosté a špinavé řádky na kluky z SPJ, kteří slouží po Praze stejně jako lidi od vás? Nemají ani halíř zadarmo, každá koruna je poctivě a něco za něco, tak to zkus pochopit i ty. Napíši ještě jednu a opravdu poslední větu. Stydím se za takové, jako jsi ty....
  23.03.2008 11:06 O poctivosti
 
lžeš a můžeš se stydět tak leda za svého "nejvyššího" alkoholika a jemu neschopné podržtažky, a za to jak jste během turnusu "využití". Anebo nevyužití? :D
  23.03.2008 20:41 nemám
 
jediný důvod lhát, dále s tebou přestávám komunikovat, je to pod mou úroveň.
  22.03.2008 19:48 Když
 
chceš psát A, piš i B, to jsem tu za tebe krátce rozepsal. Člověk, který bude chtít jít na SPJ si obrázek udělá, srovná si pro a proti, výhody, nevýhody, rizika a další okolnosti a rozhodne se i bez tvé závisti...
  22.03.2008 18:44 SOS
 
INFLACE JAKO PRASE, ŽIVOTNÍ NÁKLADY STOUPAJÍ A POLICEJNÍ PLATY SE DÁLE PROPADAJÍ.
  22.03.2008 18:48 Jarik
 
A myslíš si, že to vůbec někoho zajímá? Každému politikovi a to včetne ministra vnitra, je to ukradené.
  22.03.2008 19:04 Dobře
 
v á m tak, daňoví vyžírkové!!!!!!!!!!ALELUJááááááááááá
  22.03.2008 19:08 pro Dobře:
 
Mně přidali a to dělám 1/2 práce co dle 186...:-)))))))) Halelujááááááááááá
  22.03.2008 19:11 Běžte
 
na SPJ, tam je peněz dost. Místo noční florball na Kongresce, posilka ve službě, sem tam nějaké opatření, demonstrace, samé prohlídky, pohotovosti, paráda, ale hlavně, hlavně peníze.
  22.03.2008 19:22 Přesně tak,
 
"Běžte" píše pravdu. Místo noční 4x (slovy čtyřikrát) za rok Kongreska, střelby 1 x za rok, když je čas. Posilovna v pohotovosti, ve službě jen se souhlasem nadřízeného a v době služ. výcviku, sem tam nějaké opatření (někdy 2-3 denně), často 1-3x z aměsíc z volna, demonstrace a stávky (někdy i 8 hodin zavřený v autě v kompletní výstroji a výzbroji), prohlídky několikrát ročně, ale u lékaře po zranění a prevence, pohotovosti o které se budete muset soudit (viz.MF 20.3.2008) a peníze o 1-2000,-menší než dle 186/1992Sb. Fyzické testy každý rok a minimum bodů 76. Zdravotní skupina A/I. Měsíčně v práci kolem 300 - 320hodin. Tak šup šup na SPJ.
  22.03.2008 19:30 Ale nemlž,
 
neříkej, že se máš špatně, i kdyby jsi byl černá ovce, tak se máš přesto dobře, tak toho nech brepto. Přiznej se, ¨jsi Ačkař nebo Béčkař? Proč je u vás tolik sloužících skoro důchodců a mrzáků, ikdyž se skupinou "A"?
  22.03.2008 19:41 stěžovat si?
 
Kdepak, ty tu startuješ do lidí na SPJ, další z anonymních hrdinů. Zdravotní klasifikace se ty brepto od 2007 kapku změnila a na SPJ je blaze, proto odchází desítky lidí do civilu. Ty vypadáš, že jsi si docela slušně na nějaké akcičce naběhl a dostal na šišku. Mohu ti jen doporučit, pokud jsi takový geroj, pojď na SPJ, budeš se tu flákat a brát neuvěřitelné peníze za nic....
  22.03.2008 19:48 Když
 
chceš psát A, piš i B, to jsem tu za tebe krátce rozepsal. Člověk, který bude chtít jít na SPJ si obrázek udělá, srovná si pro a proti, výhody, nevýhody, rizika a další okolnosti a rozhodne se i bez tvé závisti...
  22.03.2008 19:59 No jasně,
 
ty jsi ten "přesně tak", co mu nebyly zaplaceny pohotovosti do 31.4.2001 v 50 a 100%-tech, jak se mu patřilo. Ten chudáček ukřivděnéj z dalších dvoustů, co v té době sloužili a byli připosraní a posrali se, když jen 40 z vás odvážných podali žalobu na doplatech mzdy, kteří v loňském roce své peníze dostali. Lžeš tady všem o službě na SPJ, máš pohotovosti a přesčasy, a co ti na obvodech?Drž hubu, protože jsi 4 dny v práci, 4 dny doma, a když tě zavolají máš všcechno zaplacené, a jsi v klidu. Skialpinistou to začíná, skialpinistou to končí. Nic nevysoudíte!
  22.03.2008 20:08 Přesně tak,
 
jen tu tvou závist trochu poopravím: peníze i úroky mám dávno utracené, duben má 30 dní, na SPJ v té době nebylo 200 poldů a těch, co se nelekli nebylo 40, ale 44 + 1, co ho omylem zapoměli vyhodit. Ty se nechovej jako buran, když pozoruji tvé vyjadřování, jsem rád, že jsi řady PČR opustil (snad nejsi na MOP, bylo by mi líto oznamovatelů a obětí). Je totiž pravdou, že takových hulvátů tu bývalo dříve spousta, až se za ně ostatní museli stydět. Když už jsi tu nedokázal vyjít s lidmi, tak alespoň nenapadej ostatní, co poctivě slouží. Ano, na SPJ jsou pohotovosti, to jest těch uváděných 320 hodin měsíčně v práci (tedy cca 160 hodin pohotovostí měsíčně navíc - zadarmo by ti tu zavřený nikdo nezůstal, jak logické a pochopitelné). Mj. můžeš jít i k hasičům, ti mají 240hod. měs.s pohotovstmi také, když už závidíš tak všem. A teď se pochlub, jak jsi padl na ústa ty, když se obouváš do ostatních ty ukřivděnče jeden....
  22.03.2008 20:09 Ty šuline,
 
jestliže jsi zažil službu s pejákama, tak lžeš. Tam je riziko a né při nějakých demonstracích či fotbalech, kde vás je 10, 15 pohromadě v družstvu a kryjete se navzájem. Zbytek služby ztrávíš buď v posilce, na bidle, nebo v promilích, tak nemachruj.Nejsi ty náhodou zástupce vedoucího některého z oddělení?
  22.03.2008 20:13 Ja jsem
 
VV a zapoměli mě vyhodit.
  22.03.2008 20:16 jak jsem
 
již uvedl, děkuji za ty, kteří se museli stydět za hulváty jakým jsi ty a nosili uniformu. Kéžby takových bylo co nejméně ve službách policie. Na PMJ jsem sloužil a kdybys měl vychování, reagoval bych nesouhlasně s jejich zažazením do 3TT a nutností navýšení rizikového příplatku na maximum apod. S tebou ale nemá cenu debatovat, nejsi nic než hulvát a s takovýma já zametám chodníky (za peníze chlapče, za peníze a zasloužené), END!!!
  22.03.2008 22:05 ...
 
Václav Vinický

Pane ministře! Mohl by mi už konečně někdo vysvětlit, kde je onen spravedlivý karierní postup a spravedlivé odměňování za vykonanou práci? Jen něco málo postřehů. Sloužím u PMJ Praha jako vedoucí skupiny. Jsem zařazen do 4PT. Moji vedoucí jsou zařazeni do 6PT. Moji podřízení jsou ve 3PT, jezdíme na linky 158, jsme první u dopravních nehod atd., tudíž musíme činit okamžitá rozhodnutí a často i konat samostatně. Naproti tomu takový policista, který pouze "chodí kolem ambasády" je ve vyšších platových třídách než naši policisté (o ničem prakticky nerozhoduje). Nebo když čerstvý policista po ukončení ZOP má 4PT a na ulicích jsou vidět pouze ve skupinkách po dvou i více jak jen "zastavují" auta. A to není jen z mojí hlavy, ale ptají se mě i normální spoluobčané. Při snahách o vyšší třídy na náš útvar, vždy narazíme na problém zvaný katalog práce. Nehledě na to, že ze 3PT se jen těžko hledá uplatnění jinde. A to není jenom můj názor. V mém případě, jelikož je absence 5PT na našem útvaru, tak pokud nebudu mít VŠ, nemohu postoupit na případně uvolněné místo vedení oddělení. Nechci si tímto nějak stěžovat, ono to stejně bude marné, ale prostě nevím co těm našim klukům mám říct, když se mě ptají, proč jsou některá místa u PČR lépe finančně ohodnocena i když nemají takovou zodpovědnost. Přesto budu rád, když od Vás dostanu alespoň nějakou odpověď. Děkuji Václav Vinický

Zatím žádná odpověď...


s takovým chováním by měli být někteří kolegové ve 3TT opravdu velice rozzlobení. Zejména i tví podřízení. Musí mít z takového "šéfa" radost. Pokud se člověk ve vedoucí funkci jako jsi ty, chová výše uvedeným způsobem, je to k pláči. Jsi ve 4TT, dokonce na vedoucí pozici, takže mohu doporučit tvůj kariérní postup do 5TT na SPJ a zároveň tím umožníš některému z tvých podřízených postup a vyšší ohodnocení. Na 5 a dokonce ani na 6TT vysokoškolské vzdělání nepotřebuješ a postup o 1TT ti nikdo nemůže zakázat. Pak sem můžeš psát, jak dostáváš peníze zadarmo....mj. tvému chování a jednání se opravdu říká závist.
  22.03.2008 22:16 je mi Vašku
 
líto lidí, kteří jsou díky nové systemizaci ve 3TT a s rizikem, jaké mají. Ty jsi ve vedoucí funkci, tak mi prozraď,co jsi pro ně udělal v době, kdy SPJ bojovala o statut speciální jednotky. Co jsi udělal pro své podřízené v době, kdy se schvaloval zákon č. 361/2003Sb. a jeho následující novely. Co jsi udělal pro své podřízené v době, kdy PP rozhodoval o nové systemizaci služebních míst. Co jsi udělal? Piš, až pak nadávej na ostatní. Na druhou stranu jsem potěšen, když mohu psát s lidmi i z PMJ, jakými jsou Lukáš Heinz, který se dokáže opravdu bít za ostatní a snaží se prosadit nejen ve vedení správy hl. m. Prahy výhody a vyšší ocenění práce. Jedná o případném postupu v TT pro kluky na PMJ a další. Čím jsi mu ty pomohl v jeho vyjednávání? Tím, že napadáš poldy z jiných součástí? Tím, že jsi napsal tři sprosté a špinavé řádky na kluky z SPJ, kteří slouží po Praze stejně jako lidi od vás? Nemají ani halíř zadarmo, každá koruna je poctivě a něco za něco, tak to zkus pochopit i ty. Napíši ještě jednu a opravdu poslední větu. Stydím se za takové, jako jsi ty....
  23.03.2008 10:27 Dušan
 
Když nad tím pouvažujete jen trochu logicky,tak příjdete na to,že u toho SPJ zase taková pakárna být nemůže a když jo,tak je sekácky finančně ohodnocena.Neznám v Praze útvar nebo oddělení,které je personálně plné s vyjímkou SPJ a samozřejmě PP.To asi hovoří za vše,nebo ne?
Od nás z OOP loni odešli dva kolegové na SPJ. Podle jejich slov mají přesčasů na SPJ asi tak stejně co měli na obvodě až na to,že jsou placený a se všema příplatkama to dělá deset litrů navíc!!!
A co si pochvalují nejvíc je to,že nemusí doma myslet na stohy nevyřízených spisů co měli na obvodě.

Tak to vidím já a teď do mě.
  23.03.2008 11:22 Žádný do mě Dušane,
 
to je totiž pravda. Myslíte si Vy ostatní, že by policajti, ať už jsou odkudkoliv (Ostrava, Havířov, Brno, Budějovice) - jednotka, která je složena z lidí celé republiky, jezdili sloužit do Prahy za 20 čistýho? Hovno! Dušane, aspoň vidíš jací jsou tady pokrytci.
  23.03.2008 12:18 pro Václav Vinický
 
Tvůj názor na mě dělá dojem, že na jiných útvarech se nic nedělá a že je to s TT v nepořádku jen u vás. Jinak sis trochu spletl diskuzi, když píšeš Špulitelovi.. Když už se navážíš do kluků, kteří chodí "pouze kolem plotu ambasády", tak si taky uvědom, že ti kluci slouží 24h směny, chodí na přesčasy zadarmo, a hlavně musí stát venku za jakéhokoliv počasí - letní pařáky, mrazy, déšť...to taky není terno. A vzhledem k momentální "oblíbenosti" např. USA ve světě bych se nedivil, kdyby se u "toho plotu" něco stalo. Kdybys raději táhnul za jeden provaz a nesnažil se to u PČR rozvracet ještě víc zevnitř.
S pozdravem Richi, kolega z OS
  23.03.2008 20:39 závist
 
nic víc. Jsi ve 4TT, tak si pro ty peníze pojď. Nebo to není o tom, co píšeš a zadarmo ti je pod nos nikdo nestrčí? Je tam i "ale" co, Vinický z PMJ? Já si na práci nestěžoval, když už se do mě navážíš, ale na rozdíl od tebe, uplakánku, tu nebrečím a nehážu špínu na ostatní kolegy. Jak ubohé......
  23.03.2008 21:03 Dušan
 
Nikdo tady nebrečí ani nezávidí ty troubo.Jenom se snažíme ukázat na velké platové rozdíly,které napáchal "promakaný"pasvil 361.
  23.03.2008 21:06 Dušane,
 
ale ty děláš, jako bys objevil ameriku.... O pohotovostech jsi jistě slyšel a zákon 361/2003Sb. samozřejmě znáš, tak v čem je problém? Ano, výjezd z pohotovosti je i u vás placen přesčasem, dokonce to platí pro celou ČR, tak nad čím se podivuješ? Že na SPJ nejsou spisy? Samozřejmě, jde o celoměstský útvar (s neplacenou celorepublikovou působností) a plní jiné úkoly, o kterých zde nemá většina (ani pan závistivý ukřivděný VV) ani ponětí. Na práci u útvaru si zde nikdo nestěžoval, jedině on začal házet špínu na ostatní. Pokud má málo, ať studuje, ať jde do výběrovky, ať hne on sám zadnicí, jinak může pořád brečet a skuhrat a chovat se jako ubožák. A jestli závidí těch 5hodin přesčasů za měsíc, tak ať si pro ně dojde. Bude si je muset ale odsloužit, zadarmo se opravdu nerozdávají. Víc nemám co bych dodal. Mrzí mě, že takových (jako VV) je u firmy spousta a háží špatné světlo na kolegy, kteří jsou dobří parťáci (a nejen u PMJ).
  23.03.2008 21:09 Dušane,
 
a odkud jsi? Máte s VV docela výběrový slovník. Jestli se takhle chováte u vás v kolektivu, tak prosím, tady se chovej slušně. Brečením na stránkách IL nic nezměníš, ani s VV dohromady....
  23.03.2008 22:15 Dušan
 
Tak teď si objevil ameriku zase ty a já si naivně myslel,že psaním tady změním 361 :-) A mého slovníku si vůbec nevšímej.Já na rozdíl od tebe,když ty v "práci" makáš na tricepsu,nebo hraješ fotbálek,tak já stihnu vyslechnou několik smažek u kterých je výraz trouba,jak pohlazení.
No jasně všichni půjdeme do výběrovek na SPJ,nebo na akádu a potom do kanclů.Tak nějak si to představuje i IL. A kdo potom bude sloužit na ulici? Na obvodech?Na dopravkách? Na PMJ?..........Nejsme tady náhodou pro lidi?
  23.03.2008 22:33 Dušane,
 
že vy máte takovou potřebu starat se tolik o druhé, co ve svém volnou dělají, neuvěřitelné. Po mém tricepsu ti nic není a už vůbec ne po mé práci. Fotbálek si můžu zahrát taky ve svém volnu a tobě se svěřovat nebudu, opět ti do toho nic není. Hleď si svých drbanů a několika výslechů, jsi jediným, kdo kdy vyslýchal a zkus se naučit volit vhodná slova tam, kde se nebavíš s drbanem. Možná pak zjistíš, že se lidé dokáží bavit i na úrovni a bez napadání. Z tvé strany vidím něco podobného jako od VV. O výběrovkách jsem se zmínil jen pro vaši závist, místo keců se můžete koupat v penězích také..... Na akádu bys ale mohl, třeba by se ti rozsvítilo a začal by ses chovat slušně, sem tam to vzdělání pomůže. A o službě na ulici, na OHS, MOP, ODN, PMJ mi nemusíš psát, vším jsem za téměř 13let prošel, ale takové závistivé uplakánky nikde nepotkal..... asi jsi zrovna vyslýchal...:-))))
Na dopravkách? Na PMJ?..........Nejsme tady náhodou pro lidi?
  23.03.2008 22:51 !!!
 
"že vy máte takovou potřebu starat se tolik o druhé, co ve svém volnou dělají, neuvěřitelné. Po mém tricepsu ti nic není a už vůbec ne po mé práci. Fotbálek si můžu zahrát taky ve svém volnu "
Tak všechno ve volnu? Napiš nám ještě nějakou jinou pohádku.
  23.03.2008 23:16 pro !!!
 
kdybych spadl na stejnou úroveň jako vy, tak se ptám kde děláte a dám vám z praxe tolik příkladů, kdy jste se přetrhli, že byste se za ty kecy museli stydět. Hawk...
  24.03.2008 10:40 !!!
 
Já tady na rozdíl od vás ale nebrečím,jak mám náročnou službu.Dušan má pravdu.Tam kde není v dnešní době u policie podstav,tak tam je slušnej veget.Hawk...
  24.03.2008 10:46 !!!
 
Ještě doplním.Není to žádná závist,jak se zase určitě ozveš.Je to pouhé konstatování pravdy,jak to je a to je rozdíl.
  24.03.2008 11:01 Dušane,
 
podstavy jsou logické, kdo z rozumných by chtěl zůstat na obvodech ve 4TT a dělat práci za 5 a 6TT. Můj problém to ale není. To, že je na SPJ plno neznamená, že odsud lidi neodchází, za loňský rok šel každý 5 do civilu nebo jinam a letos odchází další a další. Tak dobře se tam mají... Místo keců si napiš žádost a můžeš si svou teorii o foxu potvrdit, nebo ti dojde, že to taková procházka růžovým sadem není. A závist to je, navíc ubohost, špinit práci ostatních kolegů, jen proto, že mají víc než ty, když po prac.době sedíš v hospodě a hudruješ, jak mají na SPJ víc. Mj.v průměru/hod. tu jsou všichni těžce pod průměrem, co je na OOP, MOP, PMJ, SKPV aj. a pokud ti chybí být 300hod./měs.zavřený a v ulicích za každého počasí, noci, víkendů, svátků a dělat tu nejšpinavější práci u firmy, tak máš stejné možnosti a nebudeš muset v kanclu při kávičce vyslýchat drbany......budeš je vyslýchat na ulici......
  22.03.2008 15:27 R4il <p.legen@atlas. cz>
 
Vážený pane ministře Langere,

jedná se o Vyškov, měl by jste se na to podívat.
  22.03.2008 09:44 pro Zlíňáka
 
Tady si poslechni V.Tlustého (asi v polovině pořadu), už to s nich pomalu leze.Jsme jim silně u prdele,když nedodrží ani smlouvu s voliči.

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/21.03.2008/208522161800012- 21:35-1-uvolnete-se-prosim-marketa-irglova-vlastimil-tlusty-gabr iela-dobrovolna.html
  22.03.2008 16:53 !!!
 
Zlíňák seděl ve studiu. Smál se, tleskal a hýkal jako osel, jaká že je to sranda, když jeden z předních politiků natvrdo do kamer řekne, že si z nás vláda dělá prdel.