Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.07.2005 19:43 R. H. <bob.hoz@tiscali.cz>
 
Vážený pane, dlouho jsem zvažoval, zda-li Vám napsat. Myslím si totiž, že to ve finále nemá žádný smysl. Možná by se to snad dalo přirovnat k boji s větrnými mlýny... Ale nakonec jsem se rozhodl sdělit Vám můj názor. Nevím, jestli vy poslanci žijete v naprosto jiném světě, nebo vás realita prostě nezajímá! Nejsem fandou sociální demokracie, ale ani s vámi není možné sympatizovat. Zatím jsem neslyšel jediný pozitivní krok, který hodláte učinit v následném volebním období v případě, že vyhrajete volby. Jediné na čem si stavíte předvolební kampaň je házení špíny na sociální demokracii a na policii jako celek! Je mi jasné, že policie je díky represi pro občany nepopulární, ale pokud ji považujete za zbytečnou, dejte policistům "celozávodní dovolenou" na 14 dní a podívejte se pak následně, jak to v této zemi bude vypadat! Víte, že sociální demokracie převzala vládu v zemi, kterou do krize přivedla vláda vaše? Byla to právě vaše vláda ODS která se položila a za kterou musela do voleb "došlapat" úřednická vláda tehdejšího premiéra Tošovského! Není divu, že dluhy ČR se neustále zvyšují, když vláda ČSSD musí žehlit to, co vaše vláda natropila! Ono totiž dnes již není moc co prodat ( a kolikrát za to nedostat zaplaceno ) jako tomu bylo v porevoluční době. Proč se nejvíce vaše strana brání čemukoli, co se týká snižování výhod pro ústavní činitele? Připadá Vám výho málo? Není pro Vás alarmující, že v demokratických volbách jsou třetí nejsilnější stranou komunisté? Pokud Vám to nedochází, nevolí je již jen důchodci v případě že mají 20% hlasů! Lidé je volí, protože jsou nespokojeni! Zajímá Vás to vůbec, nebo se jen snažíte urvat pro sebe co možná nejvíce a "po nás potopa"? Dále bych se Vás chtěl zeptat, jak si představujete "rovný důchod"? Dnes se hovoří o 4.000,- Kč a to ať daný jednotlivec vydělává měs. 7.000,- anebo třeba 300.000,-, jakou bude mít podle Vás motivaci zaměstnaný nechávat si vyplácet vyšší mzdu na výplatní pásku? Vždyť již dnes spousty lidí berou oficiálně min.mzdu a zbytek mají tzv. "na ruku" aby nemuseli odvádět daně. Myslíte si, že to dopadne jinak v případě že každy bude vědět, že ať přispěje do státní kasy jakoukoli částkou, dostane 4.000,-? Proč ODS je proti zavedení registračních pokladen a proč to zdůvodňuje tím, že podnikatelé budou muset zakoupit pokladnu za 20 až 40.000,-? Nezlobte se na mne, ale pokud podnikatel nevydělá 20.000,- za 3 roky aby investoval do zařízení, které si odečte z daní, pak je to asi neprosperující podnikatel a měl by svou živnost zrušit. Na Slovensku jsem dostal pokladní lístek z registrační pokladny i při nákupu zmrzliny!!! Nechápu, proč by z mého kopečku zmrzliny neměl podnikatel odvézt daň z příjmu? Jak jinak chcete aby přiznal, že ho prodal??? Jak jinak ve státě, kde podnikatelé mají domy a auta za miliony přestože nevykazují zisk??? Další věcí je hospodaření v ČR. Nerozumím spoustě věcí a už vůbec ne tomu, že s tím nikdo nic nedělá. Proč mají hejtmani krajů luxusnější a dražší vozy než prezident ČR? Proč ředitel státního podniku Českých drah, podniku který prodělává, má vyšší mzdu než premiér ČR? Proč z peněz daňových poplatníků stát platí kapesné, zdravotní a soc. pojištění osobám které si žádají o politický azyl, ačkoli pocházejí z demokratické země? Proč takový azyl není zamítnut ihned při žádosti, ale řízení o něm trvá i 2 roky ( vícekrát ), které samozřejmě dotyčný na černo pracuje? Jak je možné, že osoby které nepracují a ani nikdy nepracovali mají na sociálních dávkách a všech příplatcích vyšší příjem než dva dospělí v rodině, kde oba pracují? Proč se ze státní pokladny platí vysoké školy lidem, kteří nejsou nijak motivováni zůstat v oboru? Začínám mít pocit, že to zde nejde jen proto, že není vůle něco měnit. Pokud parlament není schopen vytvořit za 15 let legislativu, která by fungovala, pak ji zcela zjevně vytvořit nechce, nebo jsou páni poslanci neschopní a asi by si měli hledat práci jinou! Poslední samostatnou kapitolou mých dotazů je policie a zákon o služebním poměru. Abych to uvedl na pravou míru. Jsem osmým rokem policista v přímém výkonu služby. Policistou jsem chtěl být od 11 let věku a vše jsem tomu podřizoval. Byl to můj životní sen a nastupoval jsem plný elánu a chuti, taky s vírou že je to poslání a na celý život. Praxe mě však velmi rychle vyvedla z omylu. Zjistil jsem, že můj sen byl spíše horrorový. Neustále mě uráží media a potažmo jejich prostřednictvím i ústavní činitelé, kteří neustále hovoří o korupci. Nikdy jsem nevzal žádný úplatek a těžko ho vzal i jakýkoli jiný policista který svou práci bere jako poslání. Jestli máte pocit, že korupce v řadách policie jen bují, proč neschválíte "cílené provokace"? My, poctiví policisté se toho nebojíme, nemáme proč. Vy snad ANO? Není to proto, že by se vám provokatéři nemohli hodit, protože by snad přistihli při něčem vás? Myslíte si že je zkorumpovaná policie? Běžte se zeptat mezi lidi, kteří chtějí umístit dítě do lepší školky! Běžte se zeptat lidí, kteří chtějí babičku do domova seniorů! Sežeňte městký byt! A pak přijdete na to, kde je korupce! Jakoby by nestačilo, že policisté na ulici již nemají žádné společenské postavení, protože na ně "plivete" stále špínu! A proč tedy vůbec policie vybírá hotovost? Protože nepracuje finanční úřad? Myslíte, že je úžasné mít v kapse pokutové bloky v hodnotě dvou výplat a být hmotně odpovědný? Víte, že v dobách kdy policie nabírala, musela sahat do řad uchazečů o zaměstnání úřadů práce? Kam to chcete tímhle tempem dotáhnout, když už ani lidé nechodí dobrovolně ze své vůle? Proč neřeknete lidem pravdu jak je to s výplatami řadových policistů? Víte, že policista který má ženu na mateřské, chodí žádat o sociální dávky a frontu stojí s těmi, které den předtím chytil jak něco vykrádají? To je podle Vás společenská váha a prestiž? Dívíte se pak, že policisté odcházejí po odsloužených letech pracovat raději jako vrátní? Divíte se, když každého pořádného policistu dokážete jen otrávit? A divíte se, když neexistuje žádný služ. postup? Pro mne není životní krédo, vyrazit v 62 letech na ovál a běhat 12 min ke splnění fyzických prověrek proto abych mohl v mínus 10 stupních vypisovat blokovou pokutu! Je pro vás řešením, když se budeme snažit odcházet k armádě, která nikomu není trnem v oku a budeme za 23.000,- čistého leštit Tatru? A když pojedeme někam do boje, tak ačkoli je to naše práce, budeme mít výplatu několikráte vyšší? Víte, moc ani nevěřím, že mi budete ochoten odpovědět a pokud ano, jistě od Vás obdržím jen obecnou odpověď se kterou odpovíte univerzálně všem. Já bych byl jen rád, kdybyste se alespoň trochu zamyslel nad tím, co jsem Vám sdělil. S pozdravem, jeden z mála poctivých blbů v této zemi
  25.03.2008 21:21 degradovaný 2 měs. v C
 
No delší dobu jsem tady nebyl a musím napsat, že to tady je furt dokola a úroveň čím dál nižší. Že se vám chce...
  26.03.2008 12:29 Kobra
 
No nechce, ale člověk ještě pořád tak trochen ze setrvačnosti..... Na druhých stránkách to ještě jde. Tady se to zvrhlo v nesmyslné dohadování, osočování, napadání a provokace!
Jinak dobrý?? Vše podle představ a plánů? Čusík....
  28.03.2008 22:14 degradovaný 2 měs. v C
 
Ahoj Kobro. Jasně vše OK, podle představ a plánů. Mladej sice dává zabrat, ale když vidím ty pokroky tak se to dá. Je to jen o zvyku. Napíšu ti... (pozdějc). měj se...
  25.03.2008 20:45 Karel
 
Kájo vezmi si prášek a jdi spát !
  25.03.2008 10:28 Základní voj. služba
 
Tato byla služebním poměrem, který upravoval povolávací rozkaz. Pracovní poměr to nebyl zcela určitě. To že byla ZVS zrušena je otázka druhá. Zákonodárci jsou opravdu dobří sportovci doběhli nás, a doběhnou časem všechny.
  24.03.2008 20:07 karel
 
Koukám, že 80 % příspěvků a odpovědí je od provokatérů a mentálních nešťastníků.
  24.03.2008 20:27 Kája
 
no to víš (nebo výš) každej chvilku tahá pilku no a tys tahal pořádnou pilu tak se nediv (nebo nedif) ty mentální nešťastníku
  24.03.2008 21:11 Karel
 
Momentální nešťastník si ty. Nenávažej se do mně ty skrachovalče.
  24.03.2008 22:12 Kája
 
Já nejsem nešťastník, ale šťastník, protože se nenavážím do nikoho ani do tebe, krach mně zatim nepotkal, ale ty tady kličkuješ jako zajíc mezi velikonočnimi vejci s prohlasením o nějakém provokateru nebo mentálním nešťastniku. A teď eště navic něco o skrachovalču, co to je, to jsem za cely život nepoznal, to je neco jak Jursky park?: No esli je to z vlastni zkušenosti tak tě Karel, chudinko jeden lituju a byt na tvym místě tak se zahrabu aspoň 100 metrů pod zem a nevylezu až za dalši revoluci, za kolik roku to vlastněbude?
  24.03.2008 19:50 PČR
 
Tak k listopadu 2007 jsem ukončil po 13 letech svoji kariéru u PČR ( i se ZVS po 14 letech), donutil mě k tomu nový " lepší" zákon o služebním poměru. Nastoupil jsem hned do pracovního procesu a můžu v klidu říct, že bych se už nevrátil. Vše má své pro i proti, ale jedna věc mě hodně mrzí a to, že jsem neodešel hned po 10 letech i se ZVS. Tak se mějte, občas na tyto stránky mrknu.
  24.03.2008 19:54 mirek
 
ať se ti daří
  24.03.2008 20:20 Kája
 
no to ti fakticky přeju a měl bys poradit mayovi dayovi ten máčo si myslý že jedině demonstrace ňeco vyřeší a koryto mám v chlívku na prase, kdyby teda bylo potřeba, protože prase už nemám, to už je sněděný
  24.03.2008 20:51 rejpal
 
ZVS jsi vykonával u PČR? A pak jsi s ní chtěl po 10 letech odejít?
  24.03.2008 22:31 PČR - další jeden z mnoha
 
ZVS se přeci nedělala u PČR, ale u armády (AČR)a byla v trvání maximálně 2 roky, tak tomu tvýmu výpočtu moc nerozumím. Když jsi chtěl odejít po 10-ti letech i se ZVS, proč jsi sloužil u PČR ještě další 4 roky navíc? Se ti práce líbila? tak proč jsi nezůstal, a se ti prace nelíbila? tak proč jsi neodešel dříve? Zase jeden "vyčuranek" který policii zneužil k přispěvku.Snad ti ho brzy seberou, takovým vyčurankum bych to přal, proto příspěvek nejdřive po 25-ti letech, ubylo by vyčuránku a dostali by ho ty kterym je určený, kdy už nejsou schopný u PČR pracovat (protože jsou pomocí a ochranou občanů tohoto státu opotřebovaný) a jinde práci ve věku 45-50 roků neseženou.-
  25.03.2008 08:52 Poškozen režimem
 
Kde je v zákoně uvedeno, že se ZVS a MD nezapočítává do výsluhového příspěvku dle z.č.361/2003, našel jsem tam pouze nezapočítávání dob ve funkcích tzv. ideových STB, VKR, M-L politruků. Bohužel s metodickým pokynem k zápočtu a nezápočtu dob jsem seznámen nebyl. Odvolání zamítnuto bez opravných prostředků, právním výkladem hodným předsametového režimu. Žalobu cestou státního zastupitelství lze podat kdykoliv. To víte, že půjde. Zadarmo této pseudodemokracii nic nenechám.
  25.03.2008 08:54 Klik
 
PČR - další jeden z mnoha
Ty vosle, je to v celý Evropě a ve větší míře, tak se neser. Odešel dle platných právních norem, neměl průser no tak mu to přej. "takovým vyčurankum " bych to sebral, když maj škraloup a nebo nehoráznou rentu, proč není strop?
  25.03.2008 09:15 Výklad zákonů
 
No jasně, když 361- tka může upravovat zpětně předchozí právní předpisy, musí takto fungovat i připravovaný antidiskriminační zákon, až začne platit bude následovat spousta žalob i ohledně výsluhového příspěvku pokráceného za MD a ZVS. Opravdu není možné, abych měl zápočet výsluhového příspěvku krácen o dva roky proti kolegům, kteří se mnou společně nastoupili a již dle z.č.186, nebo v přechodném období z.č. 361 služební poměr ukončili-ukončí. Stejně jsou diskriminovány i ženy, jimž byl pokrácen výsluhový příspěvek o MD, když jiným již odešlým, nebo na odchod se v přechodném období připravujícím, započítán byl a MD probíhala npř. ve stejném období. Nutno též řešit žalobou s odkazem na připravovaný antidiskriminační zákon.
  25.03.2008 17:57 no jasně
 
dáme ženským po 10 letech rentu,když 8 let z toho byla na mateřský a ostatní kolegové za ni chodili do služeb a ještě k tomu do zelených,protože nikde nejsou lidi.Tak toto je diskriminace zase podle mě.
Za dva roky ve službě brát rentu až do důchodu,nebo až do smrti,tak to je vyhazování peněz,které mohli rozdělit pro ty,kteří jsou fyzicky ve službě.
  25.03.2008 18:23 éébléé
 
No, ale vždyť to tak je i u některých personalistek a dalších OP co rentu dostávají a mají v ní MD či ZVS započtenou. Jiné policistky, přestože dále slouží jsou o tento zápočet ochuzeny. Stejný problém vidím i u policistů, kteří studovali denní VŠ, jejich přínos pro službu byl stejný jako u žen na MD. Čím delé sloužíš, tím více se musíš nechat okrádat.
  25.03.2008 19:03 4 rejpal + PČR-další jeden z mnoha.
 
ZVS se též vykonávala u vojsk MV, to aby jste byli v obraze. Když Aá tak také Bé. Bylo to také o protekci a strejčkování, tak jako dnes v celé společnosti, PČR nevyjímaje.
  25.03.2008 19:05 PČR
 
Koukám, jak na můj příspěvek jsou některé pěkné reakce, zejména o vyčůránkovi. Asi někdo můj příspěvek špatně pochopil, nejsem žádný vyčůránek, chtěl jsem říci, že nový z. č. 361/03 je pěkně na p..u a to zejména pro nepřetržitý provoz, kde jsem byl jako jeden z mnoha dalších hodně poškozen a donutil mě od PČR odejít. Kdyby zůstal starý z.č. 186/1992 Sb., tak bych zcela určitě stále sloužil. Druhá část mého příspěvku je pravdivá: škoda, že jsem neodešel po 10 letech. Ať si to přebere každý jak chce.
  24.03.2008 19:03 May day
 
Pomůže jedině demonstrace, zákonodárci mají zájem akorát o svá koryta, ale zaplatit poldu v této zemi neumí.
  24.03.2008 19:51 Kája
 
ty snad děláš zadara? no to seš teda pjeknej máčo, tak se zpamatuj na úřadu práce zadara nebudeš a doma si můžeš fandit jak seš dobrej a nedoceněnej
  24.03.2008 20:53 rejpal
 
A k čemu ti pomůže demonstrace? Čemu za poslední roky která demonstrace pomohla? Prober se, demonstrace jsou na h.v.o, žádná demonstrace žádnej problém zatím nevyřešila.
  24.03.2008 21:02 rejpale
 
nevyřešila a nevyřeší, hroší kůži jen tak něco nepřemůže
  25.03.2008 23:01 klobása
 
Kája: PJEKNEJ, MYSLÝ - co to do prdele je ??? :-)))))))))
  24.03.2008 17:21 bývalý policista <Ilona.Markova@volny.cz>
 
Zdravím všechny slušné lidi, ne provokatéry. Byl jsem 25 let v přímém výkonu, policejní řemeslo jsem dělal do té doby, než začal platit paskvil z.č. 361/2003 Sb. Odešel jsem do civilní sféry za účinnosti zákona č. 186/1992 Sb. Jsem přes dva roky v civilu. Všude se musí makat, ale mám volné svátky soboty, neděle, bez nočních, nedělám zadarmo 150 hodin , a nenasluhuji svátky, vloni jich bylo 10 a další hodiny tzv na oltář vlasti. Každá práce má svoje, ale zákonodárci zlegalizovali okrádání za vykonanou práci. Tedy se neplatí příplatky, je fixní plat. Platy řadových policistů, hasičů, bachařů neodpovídají vykonané práce, společenskému významu, je to práce o zdraví a o život. Narušené soukromí a další negativa již zde byla na tomto veřejném webu podrobně popsána. Byly zvýšeny platy funkcionářům, to mne nevadilo. Je nutno změnit zákon, vrátit příplatky za vykonanou práci, plnou valorizaci ,dneska výsluhového příspěvku, souběh nemocenské , souběh při evidenci na úřadu práce s výsluhovým příspěvkem. Další zlegalizované okrádání, sám jsem toto zažil. Veřím, že se zlepší podmínky pro práci, sociální jstoty, finanční ohodnocení řadových policistů, hasičů, bachařů, vidím to výhledově tak 10 let. Tedy odešlo mnoho zkušených policistů, kolegů, střední generace. Společnost toto stálo vyhozené miliardy korun. Plukovníci zůstali, zákon jim vyhovuje. Je nutno změnit poměr , aby byl jeden plukovník na deset strážmistrů. Výsluhový příspěvek je jenom sociální dávka, při nástupu cc 20 let, odsloužení cc30 let, ještě 15 let pracovat. Při odsloužení 45 let v přímém výkonu je již z něj opotřebovaný člověk, stejné jako u havířů , hasičů . Kdo fyzicky pracuje, dělník a podobně je na tom stejně. Stát potřebuje, aby se nikdo důchodu nedožil. Toto jsou současné vyhlídky pro dělníka a též dělníka policie ČR , hasiče, bachaře. V současné době pracuji dále a mám ccc 5-7.000,-Kč více s výslužkou, a volné dny, jak jsem uvedl. Bez stresu a čistou hlavu. Fandím kolegům, co zůstali, nebo kdo se dá na policejní řemeslo v těchto nic moc podmínkách. Je to moje úvaha do diskuse, to co jsem prožil. Přeji příjemný den, bývalý kolega por Marek Ladislav z České Lípy.
  24.03.2008 17:48 Karel
 
Seš stejnej jako já taky to tady meleš okolo dokola a to ňykomu nevadí. Tak nerejpejte do mně, dyž nerejpetre do bývalého policisty vy fšechny spravedlyvý intelygenťy.
  24.03.2008 20:57 rejpal
 
Ladislave, se svým specifickým stylem byste mohl prorazit v literatuře coby zakladatel nového, neotřelého směru. Nesouvisle poskládané "věty" tvořené navzájem nesouvisejícími hesly zatím žádný literát nepoužil.
  24.03.2008 21:07 rejpale
 
dobře jsi to napsal, opakované se stává pravdou i když pravdou není. A jestli je na tom bývalý kolega tak dobře, proč se tady opakovaně prezentuje.Většina bývalých kolegů kteří si polepšili, se prezentují v novém zaměstnání a ne tady, protože na zbytečné tlachy nemají čas. Tak otázkou je, zda prezentující se "bývalý kolega" je na tom opravdu tak dobře jak opakovaně prezentuje. A jestli není, tak ať necfhá zbytečného tlachání a vrátí se zpátky, pokud o něho bude ovšem ještě zájem.
  24.03.2008 13:16 Karel
 
Kolegove. Buťme rádi, že mame jisté zaměstnání a slušny plat. Jinde bysme si jako inteligenti tolik nevydělaly. Tak nevim na co si tu někteří pořát ztěžují.
Taki jako jeden s intelygentú jsem rát, že tu práci mám
Toje sýla, kího víra!
  24.03.2008 12:32 Karel
 
Zlíňak má pravdu. Máme nepčího mynistra jského si můžeme přát. Já jsem spokojen a jsem mu vděčný za to že zvedl prestyž policie. Mi policisti máme se jak prasta v žitě, tak co si tu ztěžujeme
  24.03.2008 16:13 Zlíňák
 
Dost trapnej pokus o vtip.
  24.03.2008 23:06 zliňáku
 
to není ftip, to je realita, jenže ty při tvý intelygency to nepochopiš (se ani nepochlapiš), tak se přestaň zviditelňovat tady a zkus to ňekde jinde, tady už seš profláknutej jako hňup, nebo hlup, nebo ňeco jinýho, dyk je to jedno, blb je blb a blbem zůstane ať se snaží jim nebít (nebo že by blít?)
  23.03.2008 21:03 Zlíňák
 
Pane ministře, stojím za Vámi, jsem rád, že se nedáte a že pro policii děláte maximum. Jste první ministr, který se snaží zlepšit pracovní podmínky obyčejným policistům. Ještě jednou díky. Na rozdíl od jiných jsou za Vámi výsledky vidět.
  23.03.2008 21:06 běž
 
si umýt hlavu, smrdíš....
  23.03.2008 22:31 Polis
 
Pane Zlíňáku, možná by bylo lepší, kdyby Ti stálo něco jiného, ale podle toho, jak tady stále papouškuješ tu ptákovinu, tak jsi asi už od pasu dolů asi mrtvej. Řekni mě co pan ministr dělá tak maximálního pro policiii a jak se snaží zlepšit pracovní podmínky pro obyčejné policisty. Máš skutečně pravdu, že výsledky jsou za ním vidět. Až velezeš ze sudu od vína, tak zjistíš, že díky panu ministrovi a jeho zákonu, který tak vehementně prosazoval, že celá policie a potažmo i vnitro je v současné době personálně,, odborně, mravně naprosto rozloženo, do čela se dostávají prudilové typu kreativních mladíků z USA v bílých košilích a kteří ví o policii tak kulový. Díly panu ministrovi a panu PP odešlo bezpočet slušných policistů a je jedno jestli tito policisté byli staří, mladí nebo ze středního proudu. Díky panu ministrovi jsou stále ve funkcích kovaní soudruzi, díky panu ministrovi bylo na absolutní nulu potlačeno sociální cítění a slušnost, díky panu minitrovi jsou policisté nucení podle jeho zákona pracovat za mrzký peníz a zadarmo, díky panu ministrovi se rozprodávají nebo budou rozprodávat rekreační objekty vnitra, díky panu ministrovi morálka u policie upadla do společenského marastu, neboť policie je taková,jaká je společnost, díky panu ministrovi bude za pár měsíců z policie a vnitra akciová společnost, díky panu ministrovi jsou státní peníze využívány tak, že se na útvarech budují dětské koutky s modrým pexesem, nebo jen tak, se prostě vyhodí 22 mega za bláznivou a nic neřešící náborovou kampaň a ještě díky panu ministrovi kariérní řád a výběrová řízení funguj tak, že ten tvůj zlíňák Bedřich Koutný ve výběrovém řízení skončil až někde na 7nebo 8 místě a přesto výběrové řízení vyhrál a proč myslíš , že tu šaškárnu vyhrál, to ty Zlíňáku víš moc dobře a nechtěj abych to tady napsal. A jestli chceš pokračovat, tak jak je možné že další zlíňák pan Vaněk vyhrál další výběrové řízení jako jedinný policejní bůh, přesto, že všichni ví, že se do řízení přihlásili další zájemci, na které cellá výběrová komise kálela, protože jako jedinný tam byl a musel vyhrát policejní bůh. Všichni to ví, pan ministr mlčí, pan policejní prezident mlči a mlčet budou i dál. Tak takový je ten Tvůj pan ministr. " Dost bylo zlíňáků"
  24.03.2008 06:56 jarda
 
Tak jsem si myslel, že si sekretariát na Jánském vršku dá pokoj alespoň o Velikonocích, ale, jak vidno, pohotovost mají pořád.
  24.03.2008 09:01 kokot
 
Plně s tebou souhlasím. Pan ministr má i moji podporu.
  24.03.2008 09:39 XXX-pravý
 
Teda Zlíňáku ty si nedáš pokoj. Ty jsi tak neskutečně blbý a navíc provokáter papouškující pořád jedno a to samé dokola. Plně souhlasím a ztotožňuji se s názorem Polis. Za naším drahým panem NEMINISTREM jsou opravdu vidět výsledky. Mluvit umí moc hezky, svoji práci umí velmi dobře prodat, protože média má pod palcem, ale bohužel O PRÁCI POLICIE NEMÁ ANI ZBLA PONĚTÍ a to je to nejhorší co nás mohlo potkat. Konečně se už někam zavrtej a styď se.

Pro všechny ostatní navrhuji bojkotovat názory Zlíňáka a jemu podobných, kteří lezou ministrovi do prd.ele a vůbec nereagovat na jejich příspěvky.
  24.03.2008 19:51 Bury
 
Bože muj! Ten Zlíňák to je ale neskutečný hovado...!!!
  24.03.2008 23:21 zliňáku
 
to není ftip, to je realita, jenže ty při tvý intelygency to nepochopiš (se ani nepochlapiš), tak se přestaň zviditelňovat tady a zkus to ňekde jinde, tady už seš profláknutej jako hňup, nebo hlup, nebo ňeco jinýho, dyk je to jedno, blb je blb a blbem zůstane ať se snaží jim nebít (nebo že by blít?)