Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.07.2005 19:43 R. H. <bob.hoz@tiscali.cz>
 
Vážený pane, dlouho jsem zvažoval, zda-li Vám napsat. Myslím si totiž, že to ve finále nemá žádný smysl. Možná by se to snad dalo přirovnat k boji s větrnými mlýny... Ale nakonec jsem se rozhodl sdělit Vám můj názor. Nevím, jestli vy poslanci žijete v naprosto jiném světě, nebo vás realita prostě nezajímá! Nejsem fandou sociální demokracie, ale ani s vámi není možné sympatizovat. Zatím jsem neslyšel jediný pozitivní krok, který hodláte učinit v následném volebním období v případě, že vyhrajete volby. Jediné na čem si stavíte předvolební kampaň je házení špíny na sociální demokracii a na policii jako celek! Je mi jasné, že policie je díky represi pro občany nepopulární, ale pokud ji považujete za zbytečnou, dejte policistům "celozávodní dovolenou" na 14 dní a podívejte se pak následně, jak to v této zemi bude vypadat! Víte, že sociální demokracie převzala vládu v zemi, kterou do krize přivedla vláda vaše? Byla to právě vaše vláda ODS která se položila a za kterou musela do voleb "došlapat" úřednická vláda tehdejšího premiéra Tošovského! Není divu, že dluhy ČR se neustále zvyšují, když vláda ČSSD musí žehlit to, co vaše vláda natropila! Ono totiž dnes již není moc co prodat ( a kolikrát za to nedostat zaplaceno ) jako tomu bylo v porevoluční době. Proč se nejvíce vaše strana brání čemukoli, co se týká snižování výhod pro ústavní činitele? Připadá Vám výho málo? Není pro Vás alarmující, že v demokratických volbách jsou třetí nejsilnější stranou komunisté? Pokud Vám to nedochází, nevolí je již jen důchodci v případě že mají 20% hlasů! Lidé je volí, protože jsou nespokojeni! Zajímá Vás to vůbec, nebo se jen snažíte urvat pro sebe co možná nejvíce a "po nás potopa"? Dále bych se Vás chtěl zeptat, jak si představujete "rovný důchod"? Dnes se hovoří o 4.000,- Kč a to ať daný jednotlivec vydělává měs. 7.000,- anebo třeba 300.000,-, jakou bude mít podle Vás motivaci zaměstnaný nechávat si vyplácet vyšší mzdu na výplatní pásku? Vždyť již dnes spousty lidí berou oficiálně min.mzdu a zbytek mají tzv. "na ruku" aby nemuseli odvádět daně. Myslíte si, že to dopadne jinak v případě že každy bude vědět, že ať přispěje do státní kasy jakoukoli částkou, dostane 4.000,-? Proč ODS je proti zavedení registračních pokladen a proč to zdůvodňuje tím, že podnikatelé budou muset zakoupit pokladnu za 20 až 40.000,-? Nezlobte se na mne, ale pokud podnikatel nevydělá 20.000,- za 3 roky aby investoval do zařízení, které si odečte z daní, pak je to asi neprosperující podnikatel a měl by svou živnost zrušit. Na Slovensku jsem dostal pokladní lístek z registrační pokladny i při nákupu zmrzliny!!! Nechápu, proč by z mého kopečku zmrzliny neměl podnikatel odvézt daň z příjmu? Jak jinak chcete aby přiznal, že ho prodal??? Jak jinak ve státě, kde podnikatelé mají domy a auta za miliony přestože nevykazují zisk??? Další věcí je hospodaření v ČR. Nerozumím spoustě věcí a už vůbec ne tomu, že s tím nikdo nic nedělá. Proč mají hejtmani krajů luxusnější a dražší vozy než prezident ČR? Proč ředitel státního podniku Českých drah, podniku který prodělává, má vyšší mzdu než premiér ČR? Proč z peněz daňových poplatníků stát platí kapesné, zdravotní a soc. pojištění osobám které si žádají o politický azyl, ačkoli pocházejí z demokratické země? Proč takový azyl není zamítnut ihned při žádosti, ale řízení o něm trvá i 2 roky ( vícekrát ), které samozřejmě dotyčný na černo pracuje? Jak je možné, že osoby které nepracují a ani nikdy nepracovali mají na sociálních dávkách a všech příplatcích vyšší příjem než dva dospělí v rodině, kde oba pracují? Proč se ze státní pokladny platí vysoké školy lidem, kteří nejsou nijak motivováni zůstat v oboru? Začínám mít pocit, že to zde nejde jen proto, že není vůle něco měnit. Pokud parlament není schopen vytvořit za 15 let legislativu, která by fungovala, pak ji zcela zjevně vytvořit nechce, nebo jsou páni poslanci neschopní a asi by si měli hledat práci jinou! Poslední samostatnou kapitolou mých dotazů je policie a zákon o služebním poměru. Abych to uvedl na pravou míru. Jsem osmým rokem policista v přímém výkonu služby. Policistou jsem chtěl být od 11 let věku a vše jsem tomu podřizoval. Byl to můj životní sen a nastupoval jsem plný elánu a chuti, taky s vírou že je to poslání a na celý život. Praxe mě však velmi rychle vyvedla z omylu. Zjistil jsem, že můj sen byl spíše horrorový. Neustále mě uráží media a potažmo jejich prostřednictvím i ústavní činitelé, kteří neustále hovoří o korupci. Nikdy jsem nevzal žádný úplatek a těžko ho vzal i jakýkoli jiný policista který svou práci bere jako poslání. Jestli máte pocit, že korupce v řadách policie jen bují, proč neschválíte "cílené provokace"? My, poctiví policisté se toho nebojíme, nemáme proč. Vy snad ANO? Není to proto, že by se vám provokatéři nemohli hodit, protože by snad přistihli při něčem vás? Myslíte si že je zkorumpovaná policie? Běžte se zeptat mezi lidi, kteří chtějí umístit dítě do lepší školky! Běžte se zeptat lidí, kteří chtějí babičku do domova seniorů! Sežeňte městký byt! A pak přijdete na to, kde je korupce! Jakoby by nestačilo, že policisté na ulici již nemají žádné společenské postavení, protože na ně "plivete" stále špínu! A proč tedy vůbec policie vybírá hotovost? Protože nepracuje finanční úřad? Myslíte, že je úžasné mít v kapse pokutové bloky v hodnotě dvou výplat a být hmotně odpovědný? Víte, že v dobách kdy policie nabírala, musela sahat do řad uchazečů o zaměstnání úřadů práce? Kam to chcete tímhle tempem dotáhnout, když už ani lidé nechodí dobrovolně ze své vůle? Proč neřeknete lidem pravdu jak je to s výplatami řadových policistů? Víte, že policista který má ženu na mateřské, chodí žádat o sociální dávky a frontu stojí s těmi, které den předtím chytil jak něco vykrádají? To je podle Vás společenská váha a prestiž? Dívíte se pak, že policisté odcházejí po odsloužených letech pracovat raději jako vrátní? Divíte se, když každého pořádného policistu dokážete jen otrávit? A divíte se, když neexistuje žádný služ. postup? Pro mne není životní krédo, vyrazit v 62 letech na ovál a běhat 12 min ke splnění fyzických prověrek proto abych mohl v mínus 10 stupních vypisovat blokovou pokutu! Je pro vás řešením, když se budeme snažit odcházet k armádě, která nikomu není trnem v oku a budeme za 23.000,- čistého leštit Tatru? A když pojedeme někam do boje, tak ačkoli je to naše práce, budeme mít výplatu několikráte vyšší? Víte, moc ani nevěřím, že mi budete ochoten odpovědět a pokud ano, jistě od Vás obdržím jen obecnou odpověď se kterou odpovíte univerzálně všem. Já bych byl jen rád, kdybyste se alespoň trochu zamyslel nad tím, co jsem Vám sdělil. S pozdravem, jeden z mála poctivých blbů v této zemi
  31.03.2008 18:35 Luke
 
Opravdu chcete mít na autech policie runové znaky SS ?
  31.03.2008 19:27 sesesák
 
jawohl
  31.03.2008 20:10 GRU
 
Máš pravdu!!! Policie si uřízne jako vždy(papaláši), ostudu. Ty žluté "RUNY" jsou přímo ukázkové. Rád bych viděl toho blbce, který to logo navrhnul. Nebo vedení policie konečně odhalilo svoje karty??
  31.03.2008 17:52 odchod
 
Renty se mají skutečně likvidovat, ti darmožroutí na PP to potvrdili.
  31.03.2008 17:57 kvak
 
a proč to všechno ? Protože nejlépší policisté co umí střílet jsou bří. Mašínové, vždyť to dá dle Topola a jeho metálu přeci rozum!
  31.03.2008 18:01 renty
 
..tak jediné co platilo, aby se z četníka stal někdo úplně jiný než člověk (i chybující) byly renty, teď se bude občan hodně koukat na nově nastupující dobrodruhy... vždyť si sám pán Langer ten bič spíš skracuje :-)
  31.03.2008 18:25 Pavel
 
Jak to potvrdili? To snad není všechno,nebo jo?
  31.03.2008 17:25 Je to tady!
 
Je to tady!
Tak pánové, je to tady!!!!! Zapomněli Vám to sdělit, ale je to skutečně tady a je to pravda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zítra je totiž apríla vy klucííí pitomí :-)
(trocha humoru nám jenom prospěje)
  31.03.2008 16:46 .
 
Zase dneska někdo přišel s tím,že nám mají navýšit platy o 30%,ale nebudou renty!Víte o tom někdo něco?
  31.03.2008 17:02 ..
 
Běž do p....e s těma kachnama.Že vás to pořád baví takhle debilně vymýšlet takové nesmysli
  31.03.2008 17:40 játovím
 
Tak o tom něco tedy vím, když chceš vědět. Příspěvky za službu zruší, ale nic ti na platu nepřidají, leda jen práci, práci a zase práci. Teď už to víš a můžeš jít v klidu spát.
  31.03.2008 21:51 .
 
PRODÁVÁM JEN TO CO JSEM NAKOUPIL
  31.03.2008 15:13 Honza z Liberce <humpen@seznam.cz>
 
Dobrý den.
Koukal jsem na návrh nového vzhledu aut pro policii,konečně někoho napdlo je udělat tak aby byla vidět,na dálnici při větší rychlosti nerozpozná člověk co se před ním děje,jestli je to nehoda nebo jen něčí odstavené auto.S tímto vzhledem bude jasné ře se jedná o nějaký problém a člověk může reagovat dříve,než na dálku odhadovat o co jde.Tenký zelený proužek je na dálku neviditělný.Doporučil bych ještě tu zelenou a modrou z boku udělat se světlo odrážejícím pigmentem.Služební vozy bych považoval za prostředek pro výkon služby a né na parádu,čím více odlyšných znaků od běžných osobních aut tím lépe.
  31.03.2008 15:29 PI
 
1. No Ty jsi mne pobavil, kdyby jsi jezdil podle předpisů (na dálnici max 130km/h ) tak by jsi určitě z dálky viděl modré světlo majáků, a proto ti doporučuji uber nohu z plynu a věnuj se řízení ...

2. Měl by se pan Langer zabývat důležitějšíma věcia než je barva vozů, ale zabývat se skutečným problém uvnitř státního aparátu ...

3. Barva vozu je nepodstatná, raději bych peníze vložil do bezpečnosti a výkonu vozu
  31.03.2008 20:57 XXX-pravý
 
Naprostý souhlas s PI.
  31.03.2008 05:45 Civil
 
Pro JEDNIČKA II

Vytesat do kamene. Ale souhlasných reakcí tu moc nečekej. Pravdu oni slyšet nechtějí.
  30.03.2008 22:40 Kliku, Jedničko II
 
Institut provokatéra jsi zvládl za 1, to bude tou praxí v STB a MLP PŠM, po zdokonalení se v ODS-Cervo, že?
Jednička 30.03.2008 22:09 Je ta ké škoda, že se nepodařilo prosadit institut " provokatéra". Je mě jasné, že by to postihlo mnoho lidí, ale dovolím si tvrdit, že mnoho policistů by skončilo na pracáku, v lepším případě, v Kolbence u pásu.

30.03.2008 15:51 Klik

Tu motivaci dostaneš až v kolbence u pásu. Takhle jsem se dlouho nezasmál!!!
  31.03.2008 05:18 jarda
 
Kolbenka? Nevěděl jsem, že ten podnik ještě novodobí ekonomičtí machři neposlali do kelu. A kde ta fabrika je? Já bych tam třeba šel dělat!
  31.03.2008 11:30 Jardo
 
Praha 9 - ČKD - ale nevím zda ji ještě někdo nevytuneloval
  31.03.2008 15:56 Klik
 
Nefandíte Spartě?
  30.03.2008 22:09 JEDNIČKA II
 
Nelze než reagovat, za Sibiří bychom určitě byli, ale, tak za komunistů a jsem rád , že skončila doba, kdy si každý myslel, ža za málo práce, hodně peněz, nic neplatit a státe starej se. Myslím si, že pan ministr Langer toto velmi dobře chápe a kdo to nemůže pochopit, jak je zřejmé z této diskuse, jsou státní zaměstnanci - policisté. Proč si myslíte, že jste nějací VIP společnosti. Když jste nastupovali a přísahali, tak jste přeci věděli co Vás asi čeká a jediné co je s diskuse zřejmé, Vás pouze zajímají peníze, jak mnoho pracujete a jak to společnost nechce ocenit, jací jsou to "kteréni" Ti důchodci a ještě větší, Ti nově nastupující a kolik policistů odchází a samozřejmě paní Lhotáková. Problém je však v tom, že si nevážíte sebe navzájem. Nejsem ten, který by z Blesku hltal senzace, včetně těch mrtvých, ale když se pánové píše o dobré práci policie, nebo policistů, tak to chroktáte všichni, to Vám ten Blesk, až tak nevadí. že ? Co z Blesku hltám a to je pravda, jsou články, ne senzace, o zločincích v policejních uniformách. Nezlobte se na mě, ale nemohu pochopit jak státní zaměstnanec - policista odccizuje, loupí, anebo, jen tak si přivydělává ve službe troškou peněz z pokut. Ale to se pánům policistům nelíbí, to je člověk ihned nula, chudák a blbeček. O tom se pánům policistům nechce diskutovat. Je ta ké škoda, že se nepodařilo prosadit institut " provokatéra". Je mě jasné, že by to postihlo mnoho lidí, ale dovolím si tvrdit, že mnoho policistů by skončilo na pracáku, v lepším případě, v Kolbence u pásu. Co se týče té modré barvy, nevím jestli je módní, ale je velmi potupné a ponižující, když na této modré louce kradou modří policisté se zeleným nápisem POMÁHAT A CHRÁNIT. A pánové pokud se kradou miliony a milardy, tak jste zde VY, radové - plukovníci, komisaři a inspektoři, objasňujte a vyhledávajte, jste od toho státem placeni. A přiznejte si, že ani to se Vám, až tak nedaří. A na závěr, je naprosto nepochopitelné, když do reakce je vtahován VAŠEK. Pro mě je to prezident, pan Václav Klaus a z policisty - zločinci nemá nic společného. Tento problém se totiž týká Vás všech u policie a bez vyjímky. protože za zločince s odznakem a plackou trpí dobří a slušní policisté, kteří si toto rozhodně nazaslouží.
  30.03.2008 22:57 hmmmmmmm
 
1) institut provokatéra se podařilo protlačit, ale neznáte pravý význam tohoto institutu,
2) není tu jediný policista,který schvaluje porušování zákonů od "kolegů" - nic než váš výmysl,
3) s nulou (v polic.uniformě) jste začal vy,
4) diskutovat ano, ale ne apriori, všichni poldové jsou tací a blablabla - je to slušně řečeno - hovadina,
5) diskuze na těchto stránkách už je jen plácnutím do vody, co mělo být řečeno, řečeno bylo, změna nenastala, a proto následují odchody ze služebního poměru.

Ono poslouchat 10, 15, 20 let, jak jednou bude dobře, jak budu mít podmínky pro práci......nepochopí, kdo tuhle práci nedělá a to jste zrovna vy.
  31.03.2008 05:21 jarda
 
Hele, v jaké funkci na sekretariátu Langera pracuješ? Nebo že by sekretariát na Jánském vršku? nebo dokonce KPR? Jinak nevím, kde by jinde mohlo podle tvých názorů být tvé místo.
  31.03.2008 05:44 Civil
 
Vytesat do kamene. Ale souhlasných reakcí tu moc nečekej. Pravdu oni slyšet nechtějí.
  31.03.2008 13:15 Pavel
 
Já bych to nevytesal ani náhodou,možná tak napsal do Blesku a to,ještě s dovětkem:
Článek berte s rezervou,pisatel nesloužil ani hodinu a tudíž jeho náhled na službu u PČR je značně naivní.
  31.03.2008 17:31 pro jednička II
 
jsi opravdu VUmL
  30.03.2008 20:01 ještě jednou
 
je možno vybírat náhradní volno tím, že mi služ. funkcionář nařídí např. jen po třech hodinách denně a ne v celku třeba 5 dní? díky . PS: u nás se to tak děje a myslím, že to je v rozporu se zákonem
  30.03.2008 20:47 odchod
 
V rozporu se zákonem je celá policejní práce, která není oceněná jak by měla být.
  30.03.2008 13:53 :-))) nebo :-(((
 
Generační špunt: Re:uhrazení poplatků.....
Beduíne, nevím ze kterého konce při tvém širokém „záběru „ mám začít, i když původně toto vlákno vzniklo kvůli tragické události v zahraničí. Ostatně ještě dnes se k tomuto vyjadřují některá média.Píšeš zde s nějakým vlasteneckým podbarvením, nevím však jestli někdo šel sloužit v současné době k PČR nebo k armádě z lásky k rodné hroudě ( i když to nemohu vyloučit). V případě že ano, tak jej jistě brzo probrala ze snění volná ruka trhu pana profesora ekonomie a flotila piráta z Karibiku Koženého. Kdyby v daleké cizině zahynul voják základní služby, který tam byl na základě branné povinnosti odvelen k zajišťování humanitární pomoci OSN (nezaměňovat s Havlovým humanitárním bombardováním Jugošky) , tak mu ještě v rodné vesničce nechám postavit pomník. V případě, že tam někdo jde dobrovolně válčit za peníze, tak je to „žoldák“( i podle Ottova slovníku naučného). Je zcela lhostejno, jestli jde do mise pro peníze, za adrenalinem, příp. z lásky k Česku nebo k cizí mocnosti pro kterou tam riskuje život. V boji proti terorismu by byl stejně prospěšný na chladící věži u Temelína, nebo podle plotu ruzyňského letiště. I když připouštím, že pro některé zahraniční petrolejářské a zbrojní koncerny by toto působiště nebylo tak zajímavé. Opomenul jsi skutečnost, že voják když nechce, tak na žádnou misi jít nemusí, a až do vypršení smlouvy si může hrát třeba v „Doupovských horách“ na vojáky , příp. být zařazen u útvaru který je pro USA vojensky nezajímavý (např. útvary civilní obrany určené dle regulí NATO pouze k činnosti na vlastním území – proto je nyní snaha je zrušit, neboť se s nimi zřejmě nedá u našich“ přátel“ čechrat peří). V opačném případě si však nedovedu představit, že by výjezdovka nebo zásahovka měla volbu odmítnout zásah proti pachatelům , protože by se jim mohlo náhodou něco stát. Diametrálně odlišně se o „své lidi „starají resorty ( i když samozřejmě nevím vše). Zatímco armáda má k dispozici několik penzionů pro veterány a umožňuje „vysloužilcům a důchodcům“ lázeňskou a posttraumatickou péči v jejich zařízeních, dle zájmu i dotovanou klubovou činnost, tak vnitro po tvém odchodu do důchodu nad tebou ani nevzdechne. Ještě se budeš klepat, aby ti nějaký „Kalousek“ nesebral příspěvek k důchodu a nezakázali ti chodit ke služebnímu zubaři. Když ti při zákroku pachatel“natrhne hubu“, tak na něm maximálně něco vysoudíš v občanskoprávním sporu. Ne že za tebe resort zaplatí v nemocnici“cikrtné“ jako za vojáka. Dostaneš li náhodou „nakládačku“, tak můžeš dopadnout jako naše kolegyně (viz jiné vlákno toho DF), natož aby měl někdo péči za tebe něco zaplatit nebo ti pomoci. Staneš se pouze obtížným hmyzem. Zmiňuješ se rovněž o penězích. Zatímco našim zahraničním žoldnéřům valorizují celosvětový pokles „doláče“, tak pro naše „manažery“ je zřejmě značný problém jak naložit s těmi necelými dvěma procenty navýšení mzdových prostředků ( při inflaci cca 6 - 7 %). Pamatuji co k policii po r.1990 (po čistkách v SNB) nastupovalo ( a to už nebyl nábor jako za Obziny, ale výběr), tak bych ty „nové“ až zase tak nezatracoval. Jsou pouze vzorkem současné konzumní společnosti.
21:51:25 25. 03. 2008
  30.03.2008 16:03 Petra Lhotáková
 
Za mě rozhodně :-)))))
  30.03.2008 16:15 Tak tak
 
Tak jsme se konečně dočkali…… Myslí, že něco v tomto duchu zapěla Parkánová před časem ve své vítací trapnosti. Mohla si to zopáknou na pohřbu padlého hrdiny, protože nic jiného mě ani pří pohledu na naše politiky zúčastnivších se smutečního aktu, napadnout nemůže. Ano konečně máme mrtvého z boje. Pro velkohubé žvanění a sběr politických bodíků je pohřeb padlého vojáka ideální místo. Karle Kryle, zase máme vojíny a kladení věnců. Tento však měl jméno, i když vzhledem k jeho působnosti mělo zůstat utajeno. Bezpečnost rodiny však musí stranou, media potřebují trhák a politici svou scénu . Přál by si to Milan Šterba? A co mrtví či zranění hasiči a policisté, ti si úctu nezaslouží ?
  30.03.2008 22:02 XXX-pravý
 
4 Tak tak
Jak vidíš na policisty všichni politici kašlou. Znají nás pouze tehdy když jim někdo vykrade auto kde nechali důležité dokumenty a při odchodu ho nezamkli, že ano. Kdyby bylo policii věnováno alespoň 50% zájmu jako armádě, tak se máme jako v bavlnce, nebo jinak řečeno "jako svině ve rži".
PS. Pokud nevíš co je to rež, tak to je obilí a správně se jmenuje žito. Něco jiného je u hasičů, ti nemají u lidí tak podělaný kredit jako policie. Hasiči "převážně pouze" zachraňují hodnoty a životy, kdežto policisté jen buzerují lidi, neníliž pravda.
  31.03.2008 00:21 Tak tak
 
Ano , je mi smutno z toho jak se pohlíží na policistku, kterou nějaké stupidní hovado zraní ve službě, kdy jediný výstup je, že si zato vlastně může sama a na straně druhé, jak se všichni tetelí nad událostí v nějaké hadí prdeli, přičemž se asi nikdy nedozvíme, co podělala naše slavná armáda, že se její elita vrací domu v pytlích.