Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  11.12.2008 21:05 ivan
 
Vážený pane ministře,

už jsem Vám psala a posílala i odkazy na youtube a na jiné stránky, abyste se podíval, že policejní zásah proti obyvatelům Janova a proti aktivistům Dělnické strany byl neadekvátní !!Posílala jsem Vám i fotky z 18.10.2008 z Janova, kde byli romští aktivisté ozbrojeni mačetami, noži, připevněnými na násadách od koštěte, tyčemi, klíči od aut a jiným nářadím, které nemělo rozhodně sloužit k opravě aut anebo k zametání chodníku. Pročpak to ?? Proč se ti "mírumilovní" Romové ozbrojili takovými věcmi, když nikomu nechtějí ubližovat a chtějí jenom diskutovat ?? Naproti tomu, aktivisté, kteří přišli do Janova na protest, ozbrojení nebyli, našlo se mezi nimi všeho všudy 1 boxer a myslím, že 2 nebo 3 tyče nebo pálky. Ono je lepší zasahovat proti neozbrojeným náctiletým než proti "romským gorilám",které jsou až po zuby ozbrojené, viďte ?? Jak jsem Vám už psala, tato otázka se mne osobně dost dotýká. Bydlím v takové podobné čtvrti už 19 let a můžu říct, že toho mám akorát tak plné zuby, protože jsem byla několikrát takovými "mírumilovnými" Romy napadena bez důvodu, taktéž moje rodina, moji přátele a moji známí. Váš okouzlující úsměv a lehkost Vaší komunikace s nadsázkou je opravdu super a skvělá, ale to bohužel obyvatelům Janova moc nepomůže a taktéž to nepomůže ani nám všem ostatním. Jak by se Vám líbilo, kdybyste šel po ulici, aniž byste zadal jakoukoliv příčinu k napadení a tam by na Vás šest výrostků pokřikovalo jiné různé hanlivé výrazy, které se ani nedají opakovat, od dámského přirození až po ty jejich výrazy, asi tak nějak a kdybyste se na ulici nikde nedovolal pomoci, protože najednou všichni, co jdou kolem jsou hluší a slepí. Co byste dělal na takovém místě ?? Já Vám řeknu, co byste mohl dělat, mohl byste jedině vytáhnout zbraň a říct jim, at Vás nechají v klidu, pak byste měl respekt. Ale co by dělal člověk, který žádnou zbraň nemá ?? Můžete se snažit jim ukázat, že nemáte nejmenší chuť se s nimi pustit do konverzace, pak je naštvete ještě víc a pustí se do Vás. Můžete jím ukázat, že na ně kašlete a že si jdete svojí cestou, ale to je taky naštve, protože si jich nevšímáte. Nebo se s nimi můžete pustit do potyčky, pokud máte alespoň černý pásek Aikida nebo nějaký kurs kung-fu, karate, aj. sebeobranných kursů. Můžete mi říct pane ministře, jak chcete, aby lidé této země v klidu pracovali, když nemají klid ani na ulicích a ani doma, ve svém soukromí, které zajišťuje i listina práv a svobod?? Když tito "mírumilovní" Romové tancují a zpívají nebo se baví 3x - 4x do týdne, do rána, do dvou do čtyř hodin, at už na hřišti pod balkonem anebo u nich doma slaví narozeniny, když grilují na balkoně a Vy jste si zrovna pověsil prádlo a když se ozvete, tak Vám naskáče celá dvacetičlenná rodina do bytu a braňte se proti nim, zavolejte policii, která přijede po dvou až třech hodinách, když už je klid a není co řešit. Co s tím uděláte pane ministře?? Budete se dál na to dívat a usmívat se a brát všechno na lehkou váhu a s nadsázkou?? Jak by bylo Vám, kdyby Vám tito "mírumilovní" Romové ukopali Vašeho syna skoro k smrti a kdyby ležel 3 týdny na lůžku na Áru v bezvědomí a kdyby se z toho jen taktak dostal, tak by se to všechno opakovalo znovu a Váš syn by skoro umřel?? Co byste dělal?? Já myslím, že byste se tak moc hezky už neusmíval...:o( Je fajn mluvit o tom z ministerského křesla někde od stolu a v teple kanceláře?? Myslím, že byste toho moc udělat nemohl. Mohl byste si pořídit zbraň a tu "mírumilovnou romskou menšinu", co umlátila Vašeho syna skoro k smrti odstřelit, ale to by nemělo řešení. No možná ano, sociálka by ušetřila na dávkách a sběrny kovu by neměly takovou tržbu a hlavně byste si vynutil respekt a příště už by Vás nikdo nezastavoval, Vašemu synovi by to sice moc nepomohlo, protože by byl postižený a Vy byste se na něho díval každý den po celý život, ale měl byste alespoň pocit zadostiučinění. Anebo byste mohl pozvat své přátele motorkáře, kteří by jim řádně domluvili a už by se to neopakovalo, pak byste měl klid Vy i Váš syn, protože tito "mírumilovní občané" by si potom už dali na Vás pozor, věděli by, že máte přátele na lepších místech. Anebo byste pozval aktivisty dělnické strany, kteří by ukázali, že se nebojí a že když něco, takže budou stát za občany této země, za občany Janova, kteří mají stejná práva jako romská menšina, ale kteří se jich nemohou domoci, protože vláda na ně kašle a místo, aby se jich policisté zastali, tak po nich stříkají vodním dělem. Řekněte mi prosím pane ministře jaký je rozdíl mezi bílým rasismem a černým ?? Když Rom řekne " ty k**do jedna bílá zk*rv*ná, já tě zab*ju až z tebe bude krev sříkat" anebo " ty sv*ně jedna bílá, já tě roztčt*rtím zaživa", jak je vidět z různých videií na youtube, tak to není rasismus?? To není rasismus, protože to řekl Rom?? Jak byste se zachoval, kdyby do Vaší kamarádky kopaly Romky a nadávaly ji tam a dávaly by jí různá jména, viz výše uvedená. Díval byste se na to a dělal, že svojí kamarádku neznáte anebo byste se na ni vrhnul a přikryl jí vlastním tělem a postavil se takovým krásným "romským dívkám, plnoštíhlé postavy",kterých je 5,když Vy sám vážíte 52 kg a riskoval byste tím i vlastní zdraví ?? Těch případů je mnohem víc, ale lidé se bojí mluvit, protože nemají zastání u policie a když vypovídají, tak je známí Romů zase zastrašují jako svědky. Dokonce i samotní policisté, kteří svědčili u soudu, utíkají od policie a mění trvalé bydliště i telefony, aby je tito "mírumilovní" Romové náhodou nezastihli doma nebo na mobilu. Vím moc dobře o čem mluvím a není a nebyl to jenom jediný případ. Jestliže stát nedokáže zaručit bezpečnost všem obyvatelům stejně, pak si obyvatelé vynutí tu bezpečnost sami !! Pak lidé sami vezmou spravedlnost do svých rukou a sjednají si nápravu jinou cestou. Pak budou vznikat takovéto, podle Vás,extremistické skupiny, domobrany a jiné další různé skupiny obranného charakteru, pokud s tím stát něco neudělá, to je snad pochopitelné, ne ?? Jestliže někdo žije v tomto státě, tak by se měl řídit jeho zákony a dodržovat je a ne, že jedno etnikum bude mít výhody jen proto, že má trošku tmavší barvu kůže. Jak je možné, že Čechům nevadí ani Vietnamci ani Ukrajinci?? Taky určitě dělají různé potíže, ale ne tolik jako romská menšina. A tím, že jim ustoupíte a přistoupíte na jejich požadavky, tím si jenom pod sebou podřežete větev !! Když uvidí, že Vás mohou vydírat a že Vy jako vláda jim na jejich nesmyslné požadavky přistoupíte, pak už nikdy, už nikdy nebudete mít respekt, nejen u této romské menšiny, protože uvidí, co si mohou dovolit, ale nebudete mít ani respekt u obyčejných řadových občanů jako jsem já. Myslím, že píšu každému z duše a že nazývám věci pravými jmény. Jestliže práva a zákony, tak pro všechny stejné, at je ten člověk bílý nebo černý, žlutý nebo fialový!! Jestliže někdo zdemoluje byt a dostane jiný, nový, když člověk na byt čeká 3 až 8 let a nemůže si ho pořídit, protože nemá peníze, tak tomu říkám nehoráznost !! Jestliže někdo napadne člověka a není za to potrestán, když mu zbůsobil újmu na zdraví, jak na těle, tak i na duši, tomu říkám nespravedlnost a zbabělost !! Pane ministře měl byste se na to podívat i z jiné strany, ze strany obyčejného člověka, řadového občana, který nemá žádné výsady a výhody, který nesedí tam někde v parlamentu, který chodí každý den do práce a chce mít klid a bezpečné ulice, aby se po nich nemusel bát chodit. Jestliže Romové chtějí emigrovat do Kanady, tak jim v tom prosím nebraňte a vyhověte jejich požadavkům o emigraci. Kanada je velká, je tam hodně krásných lesů, dost dřeva na sruby. Volnost a svobodu tam budou mít určitě taky. Řeky jsou tam plné lososů a zvěře je tam také učitě dost. Určitě od kanadské vlády dostanou i větší podporu než u nás. Jenom bych ještě uvedla, že pokud by emigrovali, tak by už neměli žádný nárok na byt a podporu při eventuelním se vrácení nazpátek do České republiky. Mají svobodnou vůli, stejně tak jako my, jestliže někdo emigruje ze svobodné vůle, je to jenom jeho rozhodnutí a nikoho jiného. Kdybych se rozhodla emigrovat já a prodala svůj byt, tak by mi ho taky určitě nikdo nevrátil a neměla bych ani nárok na jiný další a dokonce nový. To, co teď předvádějí Romové, tomu se říká v právnické mluvě vydírání a zastrašování !! Teď už záleží jenom na tom, jestli se tahle vláda nechá zastrašovat a vydírat anebo si sjedná pořádek a ukáže, že stojí za právy většiny obyvatel České republiky. Sjednejte si pořádek a nenechte se zastrašovat a ani vydírat!! Neustupte nátlaku romské menšiny a ukažte, že stojíte alespoň za něco a že jsme Vás nevolili nadarmo !! Děkuji za všechny, jichž se to dotýká.

Zatím
  01.04.2008 15:04 Dark
 
"Dvě stovky textových zpráv poslal podle médií finský ministr zahraničí Ilkka Kanerva erotické tanečnici Johanně Tukiainenové. Vedení jeho konzervativní Strany národní koalice proto rozhodlo, že už není důvěryhodný a z ministerského úřadu musí odejít".
p. Čunek, proč nejsme alespoň truchu více na sever.
  01.04.2008 14:56 končím
 
Této vládě já už sloužit prostě nemůžu

http://www.novinky.cz/clanek/136558-cunek-se-vraci-do-vlady-schw arzenberg-zustava.html
  02.04.2008 07:22 Jarda
 
Ani se nedivím, já také ne a tak to balím.
  02.04.2008 14:30 Já myslel,
 
že jsi sloužil občanům, jak tady většina deklaruje?
  02.04.2008 17:00 XXX-pravý
 
Pokud jsem řádně obeznámen se zákonem 361, tak nesloužíš vládě, ale lidu této země a podle nového hesla jim máš pomáhat a chránit je. Napiš na rovinu proč odcházíš a nemontuj do toho vládu, je to blbost.
  01.04.2008 14:29 manis.longus
 
Tak jsem zvědavý, co na nás, na policisty, náši pantáti vymyslí, když už se chystají i na armádu. Už i jim chtějí danit jejich příspěvek na bydlení...
  01.04.2008 09:24 Robocop
 
Před měsícem nám konečně po roce a půl slibování nového vozidla vyřadili ojetou Felicii r.v. 96 s najetými 310 000 Km. Za ni jsme prozatím dostali Felicii z OHS r.v. 99 s 280 000 Km s příslibem, že v květnu nejpozději v červnu dostaneme novou Fabii. Uvedenou Felici z OHS jsme měli dojet a hlídkaři jako my měli dostat novou Fabii. Jaká je realita v tomto roce na náš okres přijde místo tří slibovaných Fabii pouze jedna, která jde na DI. Hlídkaři dostanou nejvíce ojetou Felicii z DI a nám zůstane ta jejich.
Je mi jasné, že taková škatulata s vozidly proběhla i na jiných okresech. Dokonce jsem se od chlapů v dílně dozvěděl, že ve vedlejším okrese vyřazená a odstrojena vozidla budou muset znovu nastrojit a vrátit zpět na oddělení ze kterého je vyřadili. Hlavně, že se všude prezentuje jak se technické zázemí u PČR zlepšuje a vozidla starší 8 let nebo více jak 300 000 Km budou vyřazována.
  01.04.2008 10:31 ROBOCOPE
 
vzpamatuje se, hlídková a obchůzková služba se vykonává pěšky, tak proč služební vozidlo a ještě Fábii, to by se ti líbilo, vozidla jsou potřeba pro policejní šlechtu !!!!!!
  01.04.2008 11:40 Robocop
 
pro neznámého
Já osobně budu klidně chodit pešky, ale díky podstavu jsme rádi, že postavíme dvojku na šichtu a ta jenom zpracovává nápad a občas si dělá na svých spisech. Něco podobného je i na OHS tam mají místo 12 lidí na směně 3 max 4 lidi a nikdo nestíhá.
A zapomněl jsi na image PČR, které naše vedení hlásá, když mě můžou tepat za špatně vyžehlené puky na kalhotách tak já zase můžu chtít od vedení slušné auto a nemusí být zrovna nové.
  01.04.2008 18:02 PI
 
Nejste sami, neboj -:)
  31.03.2008 23:03 Gejza
 
Tak ty výsluhové příspěvky, na které jsme měli po 15.ti letech služby nárok se od 1. 7. 2008 údajně ruší a max. odchdného je 3 násobek. Mj. přiznané výsluhové příspěvky za službu se budou zdaňovat, a to i zpětně.
  31.03.2008 23:36 xxx
 
A to zdanění si bude každý moci vybrat, protože to bude formou příspěvku pro politickou stranu a to KSČM 80 procent, ČSSD 60 procent, SZ 40 procent, lidovci 30 procent a ODS 20 procent z celkové výše příspěvku.
  01.04.2008 00:12 1.4.2008
 
APRÍL,....
  01.04.2008 08:49 ,
 
KECÁŠ
  31.03.2008 21:55 kolaps
 
Všichni odcházejí a zbytek je už znechucen a odejde stejně!
  31.03.2008 21:55 kolaps
 
Všichni odcházejí a zbytek je už znechucen a odejde stejně!
  31.03.2008 21:50 Klik
 
Sparta spadne do druhý ligy, vedení zakrývalo dluhy v milionech!!!!
  31.03.2008 20:52 Kadlec
 
A já jsem slyšel od jedné důchodkyně ve frontě na mlíko, že od 1.5. budeme mít všichni stejný plat, ale v Eurech. a Kdo půjde na rentu, tak ji bude mít ve výši trojnásobku hrubého platu měsíčně.
  31.03.2008 22:38 XXX-pravý
 
Nic hloupějšího jsi vymyslet nedokázal? To je hrůza, u policie vládne nervozita, každý má nervy jako špagáty a ty přijdeš s tímhle. To už není vtip, ale provokace.
  31.03.2008 19:57 NO NAME
 
Může mi někdo laskavě vysvětlit jak je možné že POLICIE nesmí zasáhnout proti těmto výtržnostem fanoušků ???K čemu teda tam ta POLICIE je ?????? Proč mají zakázáno těm zmetkům rozbít držky za jejich chování,protože nic jiného na ně neplatí.Tohle ta vaše demokracie ??? Oni můžou kopat,zapalovat,nadávat, ničit majetek a nikdo jim za to nemůže nic udělat ???

http://www.novinky.cz/clanek/136491-derby-prazskych-s-provazely- vytrznosti-fanousku.html
  31.03.2008 20:04 Spravedlnost
 
Před zraky policistů ,ničili majetek ,který jim evidentně nepatří,dopouštěli se tak minimálně přestupku a nikdo nezasáhl.Já odhodím vajgla na ulici a hned dostanu litr pokutu za znečišťování. Pan Langer by se měl na to video podívat a odstoupit,protože nedokáže policii dát žádnou pravomoc a chuligáni si prostě můžou dělat co chtějí.Problém je , že to ani nejsou pořádní chuligáni,ti by se k ničemu takovému neponížili,je to jen banda mladejch fakanů co po dvou pivech přicházejí o zbytek mozku co jim ještě zbyl.
  31.03.2008 22:13 Rejpal
 
To vám nikdo nevysvětlí. Oni by je možná ti policisté rádi srovnali do latě, ale když velitel nezavelí tak sami od sebe aktivní být nemohou. A možná už ani nechtějí. Dočkali by se zase od těch "spravedlivých" jen nadávek a urážek.
Občané si musí uvědomit, co vlastně od policistů chtějí.
  31.03.2008 22:17 PI
 
Tak koukám, že se tady ale někdo vyzná ..


1. Kladu otázku k čemu je pořadatelská služba, která za to inkasuje peníze a majitel stadionu, který za vstup vybírá peníze taky?

2. Další otázka pro "NO NAME" je ta, zda-li máš představu o tom co je to jednotné velení a zodpovědnost toho co o tom rozhodoval?

3. Když zasáhne police je to špatně, když nezasáhne je to taky špatně, kdy policie přestane být politickým "otloukánkem", aby se příslušní zodpovědní pracovníci, kteří o zákroku rozhodují nebyli politického tlaku veřejnosti a naší zvrácené politiky?
  31.03.2008 23:42 NO NAME
 
Pro PI .Došlo k poškozování cizího majetku před zraky policie.Tečka.Policie v tomto případě měla zakročit.Tečka.Ve smyslu hesla pomáhat a chránit a zejména dle zákona o policii ČR měla přítomná policie chránit majetek. Selhal zřejmě velitel zásahu a nebo velitel těch policistů a podle mě by měl uhradit ze svého případnou škodu. Tahat sem politiku a nebo nějakou případnou (následnou) zodpovědnost je nesmysl. Dobrý velitel by si zákrok vždy obhájil !!!Tedy měl by. Od toho tam je.Po chvilce řádění měl vystoupit,vyzvat (jménem zákona) k ukončení toho zvěrstva a při případném neuposlechnutí výzvy měl nekompromisně zakročit.Tečka.Domnívám se že v situaci ,kterou jsem na videu viděl,dokonce mohl upustit od výzvy a mohl zakročit okamžitě ,aby zabránil větší škodě na majetku a aby ochránil život a zdraví osob ať už z řad (rádobyfanoušků) tak z řad za plotem stojících policistů. Při případném lámání chleba, by si svůj zákrok měl obhájit.Od toho je to velitel,od toho je ustanoven do funkce za kterou měsíčně pobírá určité ohodnocení své práce z kapes daňových poplatníků.Reakce typu , že se třeba bál ,aby ho pak někdo nepopotahoval za špatně rozhodnutý zákrok sem snad ani netahej. Takhle obyčejného člověka (nepolicistu) rozhodně nepřesvědčíš o zákonu,právu a případné spravedlnosti.
  01.04.2008 01:09 IL řečený kachní prdel <nadtopolem@podleskal>
 
Souhlasím s Tebou kolego - pomáhat a chránit - nechránili a nepomáhali. Policie Čr je tu na dvě věci - na ho.no a na nic. Ale tím nemyslím TY kluky co u ní slouží, ale CELÉ VEDENÍ v čele s kachní prdelí!
  01.04.2008 09:17 NO NAME
 
Naprosto souhlasím s tvrzením, že obyčejní policisté za to nemohou,musí jen poslouchat a plnit rozkazy svých nadřízených. Celé vedení policie včetně I.L. by mělo okamžitě odstoupit dokud ještě někdo u policie zůstal.Vůbec se nedivím že od policie lidé spíše odcházejí,když se bojí zakročit proti násilníkům,z důvodu aby později nebyli popotahováni za špatné rozhodnutí a neadekvátní zákrok.Laicky řečeno.....Chuligán v této zemi může cokoliv a kohokoliv rozflákat , policie a média to nechají být,jakmile by jedinkrát policista přetáhl rádobyfanouška obuškem,hned by každý křičel něco o lidských právech ,policejní brutalitě a já nevím co ještě. To je vážně smutné a k pláči. Už se ani nedivím že policie nezasáhla ,ale zasáhnout by prostě měla.I kdyby jí při tom natáčelo stovky televizních kamer.V případě co bylo na kameru zaznamenáno ,by se pak nikdo nemohl divit že by parta rádobyfanoušků dostala přes zadek ,když to nedokázali udělat jejich rodiče. Hezký den :-)
  01.04.2008 16:14 PI
 
Já nediskutuji o tom, že police měla zasáhnout dříve to je přeci jasné, jen upozorňuji na chyby v systému ..


Dále taky říkám, že 99% -ní vinu na vzniklé situaci nese provozovatel stadionu, neboť má si najmout řádnou ochranku. (proč taky, že když to zastane stát a to je zdarma)

Dále taky říkám, že provozovatel na stadion nemusí pustit podnapilé osoby, které výtržnosti trpí a nemusí na stadionu povolit prodej alkoholu ... (ale proč to nepovolit, když jsou z toho další zisky)

Pak by tyto problémy nemusela řešit policie ...
  01.04.2008 20:36 alex
 
uvědomte si, že pokud by policisté zakročili proti každému, kdo se tam dopustil přestupku, tak by tam již neměl kdo zakročovat a místně příslušné oddělení POLICIE by tyto přestupky a jednotlivé přestupce zpracovávala ještě "dva týdny" po ukončení utkání. Tím neříkám, že by POLICIE měla přehlížet při těchto akcích jednání mající znaky přestupku nebo tr. činu. Spíše by se však měla zaujmout opatření srovnatelná např. s Velkou Británií a ta jsou zřejmě pro naši příliš demokratickou společnost nepřijatelná.