|
05.04.2008 12:09
GEES
|
|
Je pravdou, ¾e peníze policicistùm nechtìjí pøidat, ale
kompenzují to tím, ¾e zase jim pan ministr spoleènì s vedením
policie ulehèují práci. Napøíklad neje¾dìní k dopravním nehodám
(kde je u¾ dané poru¹ení pøedpisù s následkem, ale asi je to
ménì zava¾né pro bezpeènost provozu ne¾ ¹patné
zaparkování,chybìjící ¹pendlík v lékarnièce a podobnì). Za
ka¾dou cenu chtìjí, aby obèan udával osobu blízkou, kdy¾ neudá¹
bude¹ potrestán místo toho, aby vymý¹leli, jak to udìlat jinak,
aby derebáka policie usvìdèila ani¾ by nìkdo nìkoho musel udávat
(toto si nikdo nedovolil vynucovat zákonem ani za totality v
ÈSSR), nepøítomnost policie pøi sportovních utkáních, to u¾
nemusí být pøítomná policie ani pøí rùzných mýtincích skinù a
jiných ¾ivlù a takhle bych mohl jmenovat dal¹í a dal¹í
antidemokratické krávoviny. Já chci, aby lumpové, darebáci byli
chyceni a usvìdèeni, ale demokratickou cestou. Tímto chci
poukázat jací demokraté jsou ve vedení policie a vedení na MV,
hlavnì ¾e ministr je ve stranì, která má v názvu demokratická.
|
|
06.04.2008 06:32
jarda
|
|
Vá¾ený pane, aè nerad, proto¾e Langer není zrovna "mùj ¹álek
kávy" a na pivo bych s ním nikdy ne¹el, musím vám v nìkterých
vìcech oponovat. Pokud se týká pøedpisù v dopravì, není toto
parketa MV, ale patøí to do ranku ministerstva dopravy. A osoby
blízké se jen tì¾ko zbavíme, nebo» tato úprava je v zák. o
pøestupcích. Tak¾e jen tì¾ko vás nìkdo bude nutit prásknout
man¾elku atd. Øe¹ení je jednoduché, ale legislativa na nì nechce
pøijít. V nìkterých západních zemích je pøi prvním zji¹tìní
pøestupku, kde se majitel vozidla dovolává osoby blízké, státním
orgánem majiteli ulo¾eno, aby vedl jakousi knihu provozu. Pøi
dal¹ím pøestupku, který je spáchán jeho vozidlem, pak chce
pøedlo¾it knihu provozu. Pokud ji nevede èi nepøedlo¾í, je
sankcionován nikoliv za pøestupek v dopravì, ale za správní
delikt, který tkví právì v nevedení knihy provozu. Je to
elegantní a úèinné. Pokud se týká va¹í zmiòované úèasti policie
na sportovních utkáních, musím vás upozornit, ¾e ka¾dý klub si
platí pomìrnì dost pracovníkù poøadatelské slu¾by. A, jak vidno,
tito nedìlají to, co dìlat mají, tedy vpustí na stadion lidi,
kteøí jsou vybaveni pyrotechnikou, sklenìnými lahvemi, holemi
atd. Jak je to mo¾né? Policie to neovlivní a má pak zasahovat
proti takto ozbrojeným parchantùm? Proè? Já se pøikláním k tomu,
¾e kdy¾ domácímu klubu nìkdo zdemoluje stadion, tak je to jeho
problém. A» si zjistí viníky a pak na konkrétní osoby podá
oznámení. Jinak je policie dìvka pro v¹echno, co¾ je i bez
pøitroublých fotbalových utkání. A, opakuji to ji¾ po
nìkolikáté, je nutno, aby klub, na jeho¾ stadionu do¹lo k
výtr¾nostem, si nìkolik pøí¹tích zápasù zahrál pøed prázdným
stadionem, by» by ¹lo i tøeba o mezinárodní utkání. Jen tak je
mo¾no fanou¹ky s IQ tykve vychovat. Rozhodnì se nevychovají tím,
¾e v anonymním davu berou útokem lavièky, hází dìlobuchy atd., a
to i za pøítomnosti policie. Samozøejmostí je podle mého názoru
kontumaèní porá¾ka domácího mu¾stva. A pokud hovoøíte o chycení
a usvìdèení darebákù demokratickou cestou? To je nìco jako
sci-fi. V¾dy» i USA k prokazování tr. èinnosti má mo¾nost
pou¾ívat muèení. A to je údajnì demokratickou zemí!
|
|
06.04.2008 08:41
PI
|
|
Souhlasím s Jardou skoro ve v¹em, a¾ na to, ¾e v pøípadì, ¾e
sel¾e poøadatelská slu¾ba, mìla by police bezprostøednì
zasáhnout, jen¾e z moci výkonné, nikoliv z následné
politické...
Rovnì¾ souhlasím, ¾e zodpovìdnost je na poøadatelech stadionu..
jaké hovado si tam pustí. z toho si sami musí nést následky...
|
|
06.04.2008 11:11
GEES
|
|
Pro Jardu.
Vá¾ený pane, o stanovení pøedpisù jsem nenapsal ani slovo, ale o
jejich vymáhání a prioritách vymáhání. V¹e co jsem napsal
propaguje a chce docílit vedení policie a MV. Poøád si stojím za
tím, ¾e ka¾dou nehodu má ¹etøit policie, proto ji¾ v pøestupku
je následek. Je ji¾ na zvá¾ení jak komplikovanì bude policie
dokumentovat DN, mù¾e se sna¾it co nejménì. Vím z vlastní
zku¹enosti, ¾e policii zabere více èasu v¹e zapsat do rùzných
hlá¹ení ne¾ samotný úkon policie na místì DN. Podívejte se na
zprávy, jak vedení policie poøád vymý¹lí jak obejít osobu
blízkou, já také vìøím, ¾e to neprojde (osobu blízkou jsem nikdy
nevyu¾il). U¾ vidím jak bude v èeských podmínkách úèinná kniha
provozu. Èe¹i si vymyslí nìjakou výmluvu napø. auto si pùjèila
osoba blízká bez mého svolení a více vypovídat nebudu a podobnì.
S Vámi souhlasím, ¾e organizátoøi sportovních utkání. IQ tykve
je jedno jestli bude zavøený stadion.,ale pokud si má poøadatel
v¹e zaøídit sám (osobní kontrolu apod.) vèetnì vypátrání
pachatele (pak policie napø. øekne sdìlte si sami obvinìní a
nepotøebujeme policii vùbec), tak k tomu musí mít také ve¹keré
pravomoci jako má policie. K Va¹emu sdìlení, ¾e i v USA
pou¾ívají muèení Vám sdìluji, ¾e kdy¾ Vás nìkdo bude muèit tak
øeknete i to co není pravda, já jsem zastáncem, ¾e dùkazy si
musí policie opatøit demokratickou cestou, samotnou výpovìï bych
bral jako nepøímý dùkaz a ne jako postaèující jediný dùkaz.
Kolik lidí bylo odsouzeno pro køivou výpovìï na kterou se
nepøi¹lo.
|
|
04.04.2008 20:09
Dark
|
|
Pra¾¹tí kriminalisté ve ètvrtek zadr¾eli ve Strakovì akademii
osmadvacetiletého mu¾e. Ten prostøednictvím e-mailù vyhro¾oval
pracovníkùm úøadu vlády a ministryni pro lidská práva D¾amile
Stehlíkové (SZ). Po¾adoval deset miliónù korun za nìkolik let
útlaku a poru¹ování lidských práv vùèi jeho osobì.
®e by nový Ma¹in a spol ? A nebo nový bojovník za lidská práva ?
Mo¾ná dostane od Topolánka pamìtní medaili za odvahu.
|
|
04.04.2008 21:08
Pavel
|
|
To by je¹tì musel nìkoho svázaného podøíznout a vykrást banku
|
|
06.04.2008 06:38
jarda
|
|
V¾dy zále¾í na úhlu pohledu vládnoucího. Nìkdy jde o hrdinu,
napø., jak uvedl pøedpøispìvatel v pøípadì Ma¹ínù, nìkdy jde o
zloèince a teroristu, jako je to v tomto pøípadì. tak¾e ten
èlovìk od Topolánka samozøejmì dostat medaili nemù¾e, nebo» teï
je trend odmìòovat a glorifikovat teroristy z 50. let. Mo¾ná se
doèká za pár let, a¾ na souèasnou dobu bude jiný, kritiètìj¹í
pohled, tedy takový, jaký má celá øada lidí ji¾ nyní. To jest,
¾e jde o diktaturu jedné strany s demokracií v názvu s pøispìním
dal¹ích pastranièkem, jim¾ jde jen o koryta, tedy o prachy.
|
|
04.04.2008 18:48
platební deficit
|
|
Ani tìch mizerných 1,5% tento modrý ministr nedokázal prosadit.
|
|
05.04.2008 07:57
?
|
|
Je to neuvìøitelné jsou to zlodìji první tøídy, jsem z tohoto
spolku u¾ úplnì znechucený acitím beznadìj.
|
|
04.04.2008 18:13
propady platù
|
|
Tento systém jde do kopru, není na nic a je¹tì balamutí a
okrádají. Odcházím.
|
|
05.04.2008 16:29
ccc
|
|
dopadá to stejnì jako jejich privatizace a vùbec období jejich
vlády po roce 89
|
|
04.04.2008 15:53
Petra Lhotáková
|
|
petruna: Vyhráli jsme!!!!
Zdarec v¹ichni.
V¹em s neskuteènou radostí v srdci oznamuji, ¾e jsme soud
vyhráli. Drobeèek byl uznán viným. Dostal 2 a pùl roku s
podmínkou na 4 roky za útok na veøejného èinitele, kterému
zpùsobil ublí¾ení na zdraví. Navíc se po dobu podmínky musí
léèit ze závislosti na alkoholu a gamblersví. Neodvolal se.
Státní zástupce si ponechal lhùtu na odvolání.
©la bych slavit, ale jistì by mì èapla "lítaèka" z øeditelství.
Slavte tedy za mì, Vy, kterým není osud jednoho obyèejného
policejního "¹lapáka", co si nenechal vedením kálet na hlavu,
lhostejný......i ty Marcusi.
Díky Vám v¹em! :-)
Petra Lhotáková
15:52:29 04. 04. 2008
|
|
04.04.2008 19:49
Pavel
|
|
Gratuluji Petro!!!
|
|
04.04.2008 23:40
Bury
|
|
Také gratuluji...
|
|
05.04.2008 17:35
xyz
|
|
Výhra?????
|
|
05.04.2008 19:27
!!!
|
|
A co jinýho xyz, prohra?
|
|
05.04.2008 19:28
???
|
|
?? výhra a kdo co vyhrál??? útok na veøejného èinitele nikde
nebyl zpochybnìn, nebo snad ano a kým?? ¾e byli policisté pøi
"zákroku" napadeni nezpochybnilo pøeci ani slu¾ební vedení
|
|
05.04.2008 19:38
mazec
|
|
Tak to nevím, jakou kauzu si sledoval, ???. Petøe takté¾
gratuluju :-)
|
|
05.04.2008 19:41
YYY
|
|
Petro, i já Ti gratuluju. A hlavnì si nenech kazit radost blbcù,
kteøí nemají tucha, o èem je øeè. Dr¾ se v dal¹ím boji proti
vedení. Myslím, ¾e dostali perfektní zásah.
|
|
05.04.2008 21:08
POLIS
|
|
Mo¾ná bych byl zdr¾enlivìj¹í s tím tvrzením, ¾e tady kdosi a
cosi vyhrál. Snad nejste tak naivní, ¾e si myslíte, ¾e
rozhodnutí soudu o vinì bylo nìjak ovlivnìno Va¹ím
neutuchajícím bojem proti vedení, nebo, ¾e si snad nemyslíte,
¾e se soud se z Vás podìlal. Mù¾ete mì øíct. co jste vyhrála.
dìvenko nevyhrále jste v tomto pøípadì vùbec, ale vùbec nic. Vá¹
problém pøeci spoèívá úplnì nìkde jinde, tak co tady zas
pøedvádíte. Je to z Va¹í strany vcelku trapárna a co se týèe
toho slavení, tak vìøte tomu, ¾e ohlednì Vás bude slavit úplnì
nìkdo jiný. Sestupte koneènì na zem. Opravdu mì unavuje týden co
týden èíst Va¹ bláboly a nejsem asi sám. A po pravdì, Vy tím
¹lapákem zùstanete zøejmì hodnì dlouho.
|
|
06.04.2008 00:15
souhlas s POLIS
|
|
úroveò my¹lení nìkterých zde se prezentujících policistù je
opravdu na pová¾enou
|
|
06.04.2008 06:57
jarda
|
|
Milá Petro. Dovolím si Vám také gratulovat, ale jedinì a pouze k
tomu, ¾e neztrácíte optimismus. Pokud ten hajzl byl odsouzen,
jde pouze o dílèí vítìzství, které je asi mimo jiné zalo¾eno i
na Va¹em svìdectví. Potud dobøe. Ale pozor, tito lidé jsou
mstiví, oni a jejich právníci mají mo¾nost nahlí¾et do spisu,
zji¹»ovat si k Va¹í osobì osobní údaje atd. Tak¾e bych byl
velice opatrným. Pro Vás jediným oslavitelným vítìzstvím by
bylo, pokud by vedení okresu a kraje uznalo, ¾e máte pravdu Vy.
A do toho, jak sleduji Va¹i kauzu, je je¹tì hodnì daleko. Zcela
jistì Vám nemusím øíkat, ¾e boj proti policejní vrchnosti je boj
jeden z nejtì¾¹ích. V¾dy» novým krajským øeditelem je právì
èlovìk, o kterém jste se ve svých èláncích zmiòovala jako o
osobì, která Vás, tehdy je¹tì z titulu funkce zástupce øeditele,
nav¹tívila v souvislosti s øe¹ením Va¹ich stí¾ností. Zcela jistì
hodlá ve své funkci hodlá setrvat a mo¾ná má i ambice na funkci
vy¹¹í. Pøeji odnì ¹tìstí!
|
|
06.04.2008 09:45
AntiPetra
|
|
Vyrobit útok na veøejnýho èinitele umí ka¾dá policejní trubka.
Co jsi vyhrála Petro? Prostì jste to s kolegou nezvládli.
|
|
06.04.2008 10:29
anti-petøe
|
|
to, ¾e nìkdo nezvládne zákrok je¹tì¹ neznamená, ¾e nebyl tím
proti komu zakroèuje napaden, tedy ¾e na nìho nebyl spáchán útok
jako na veøejného èinitele. A tímto nehodnotím konkrétní pøípad,
ale beru to v obecné rovinì. A "VYROBIT útok na veøejnýho
èinitele umí ka¾dá policejní trubka" - to jsi snad nemyslel
vá¾nì, ¾e?
|
|
06.04.2008 19:12
polda
|
|
Nìjak jsem nepochopil co vlastnì chcete slavit. Oddìlení
stí¾ností, èi inspekce MV rozhodla ve vá¹ prospìch? Napøíklad
návrhem na zahájení tr. stíhání va¹ich nadøízených, èi návrhem k
jejich kázeòskému projednání ? Pokud ano, pak nám to sdìlte.
Pokud ne, byl bych s tím slavením ponìkud opatrnìj¹í. Jinak
stále jste nikomu nesdìlila va¹i lékaøskou diagnózu vzniklou
uvedeným napadením. A upøesnìte paragrafové znìní trestných
èinù, za které byl pachatel odsouzen. Dle délky léèení mi to
pøipadaná na tì¾kou újmu na zdraví, ale v tìchto pøípadech
rozhodnì nepøipadá v úvahu podmínìný trest. Tak mi ta va¹e
zpráva pøipadá nìjaká nepøesná.
|
|
06.04.2008 20:25
poldo
|
|
poldo
z vyèteného na tomto DF pravdìpodobnì za útok na veøejného
èinitele (zaútoèil na nì tak, ¾e policistùm potrhal uniformy -
patrné z prvotního hlá¹ení operaènímu z místa zákroku - viz
star¹í pøíspìvky P.L.)
|
|
06.04.2008 22:03
z UBS.cz
|
|
Luka¹ Heinz PMJ
Komentáø Dana Bláhy místopøedsedy NOSP k pøístupu nìkterých
nadøízených vùèi øadovým policistù viz. Petra Lhotáková.
Vá¾ení pøátelé!
Pøeposílám Vám ji¾ sice star¹í zprávu, která mi nìjak unikla,
ale je velmi
zajímavá. Èlánek je sice del¹í, ale vyplatí se ho pøeèíst. Jenom
bych øekl,
¾e vyjádøení vedení PÈR, které tam je, se velice rozchází se
skutkovým
stavem, který jsme zjistili bezprostøednì po události.
Vedení se kryje navzájem. Pamatuji si na rozhovor s plk.
Kuèerou, nynìj¹ím
øeditelem Správy Støedoèeského kraje, který sám uznal, ¾e nemají
¾ádným
zpùsobem zpracovanou metodiku, co dìlat v pøípadì, kdy policista
stiskne
tlaèítko nouze. Velmi pikantní je také to, ¾e zmizel videozáznam
z OOP. To
vskutku dokládá pravdivost tvrzení vedoucích funkcionáøù, jak
nutili
policisty k vy¹etøení a oni to vytrvale odmítali.
Asi víte, ¾e jsem nikdy nebyl v uniformì. I ZOP jsem absolvolal
v
Pardubicích. Tak¾e nedoká¾i posoudit pravdivost výroku:
"Po pro¹etøení celé události jsme nabyli pøesvìdèení, ¾e na
místì zásahu
do¹lo u hlídky k pochybení v nesprávnì zvolené taktice.
Policista je ¹kolen
na to, aby vyhodnotil situaci na místì a rozpoznal, jak by mohl
v tomto
pøípadì agresivní útoèník jednat. Podle toho mìla zasahující
hlídka zvolit
komunikaci," uvádí shodnì zástupce
øeditele
OØ PÈR v Bene¹ovì Pavel Havránek a velitel slu¾by kriminální
policie a
vy¹etøování Pavel Mare¹ s tím, ¾e v pøípadì zásahu u domácího
násilí proti
¾enì není pøinejmen¹ím taktické, aby vùèi podnapilému
agresorovi, který se
dopustil násilí na man¾elce, a je o nìkolik váhových kategorií
vý¹e,
vystupovala opìt ¾ena, by» v uniformì."
Zde prosím pøedev¹ím kolegy z uniformy, aby mi napsali, jakým
zpùsobem jsou
policisté ¹koleni, aby vyhodnotili situaci na místì, a aby
zvolili zpùsob
jednání. Také by mne zajímal Vá¹ názor na to, co by se asi
stalo, kdy
velitel hlídky vyslaný na zásah ve vìci domácího násilí øekl, ¾e
tam mají
poslat nìkoho jiného, ¾e má v hlídce ¾enu. Ostatnì tuto hlídku
tam vyslal
operaèní! Snad zná slo¾ení hlídek. A pokud ne, tak je to
skuteènì tristní.
Ostatnì nevím o tom, ¾e by na okresech brázdilo ulice tolik
hlídek. Navíc
jediná mo¾ná komunikace s tak silným protivníkem ve stínìných
prostorách
vstupu do bytu je snad jenom TASER. Je sice hezké vyèkat
pøíjezdu posil, ale
takové vyjádøení asi mlácenou ¾enu a její dìti nepotì¹í.
Skuteènì krásná je mediální pasá¾ týkající se toho, ¾e jim jde v
souèasné
dobì o ka¾dého policistu. Nakolik je to pravda mù¾ete nejlépe
posoudit sami
ze své denní praxe. Mo¾ná, ¾e byste mi mohli napsat jednovìtnou
odpovìï,
jaké máte své bezprostøední zku¹enosti.
Osobnì mohu øíci, ¾e panu øediteli ®eláskovi dìlá velikou
starost klesající
poèet policistù, ale smìrem dolù tyto obavy absolutnì mizí.
_____
S pøáním pøíjemného dne
Bc. Daniel Bláha
Místopøedseda NOS PÈR
Koordinátor pro hl. m. Praha
|
|
07.04.2008 11:34
!!!
|
|
Dìkuji za tento pøíspìvek UBS a doufám, ¾e u¾ to koneènì zavøe
ústa vìèným rýpalùm.
|
|
08.04.2008 17:21
!!!
|
|
...hlavnì ¾e to zavøelo ústa tobì a tobì podobným,....
|
|
09.04.2008 22:23
!!!
|
|
mì ne, ale tobì asi ano.
|
|
04.04.2008 14:15
xx
|
|
Je to trapné, ale má¹ pravdu...ale vá¾nì proè jdem v¹ichnim do
prdele..to není vìc jednoho oddìlení, systém je divnéj..ale u
nás to je vá¾nì supr..kdy¾ ¹lápne¹ do hovna tak
..............kokoti
|
|
04.04.2008 08:17
xx
|
|
Díky za radu, tu¹il jsem, ¾e umøít mù¾u i smíchy, ale ne ze
strachu z na¹í..jejich firmy...
|
|
04.04.2008 01:14
xx
|
|
18 let u PÈR a spúisy v poho, ale kdy¾ bylo zji¹tìno, ¾e
modcházím, najednou i z nemocenské musím dodìlávat...VO a ZVO
mají v tomt¾o pøípadì spisy které mají problém s lhùtou pøepsat
na kolegy...tím chci øíci, ¾e já jsem minulý mìsíc taky
dodìlával spisy a pøipadalo mi to jako normál, kdy¾ kolega je
mimo...prostì otázka zní? Musíte kdy¾ jste na PN docházet dìlat
spisy, a kdy¾ ano a pøíjde vám kontrola PN oni se za vás
postaví----------myslím si ¾e ne...
|
|
04.04.2008 08:10
Asi tak!
|
|
Kolego klídek.Zrovna takové "vypla¹ené uènì" na¹e vedení
potøebuje,jako sùl.Hoï jim spisy na hlavu a v klidu se
vymaroï,tøeba a¾ do konce slu¾ebního pomìru.U nás,kdo
odcházel,tak si tu dvoumìsíèní výp.lhùtu vychutnal ka¾dý stejným
zpùsobem renta se ti poèítá z minulého roku,tak o co ti jde?
|
|
04.04.2008 08:56
To bych si rád pøeèetl
|
|
Jak by tì chtìlo vedení potrestat,kdy¾ jse¹ na PN a nemá¹
dodìlané spisy!!! Na takovou pracovnì právní pøi,by jsi nemusel
mít ani advokáta.V pohodì by tì obhájil,ka¾dý vrátný u soudu.
|
|
04.04.2008 13:10
Chytry z Nitry
|
|
Z vlastní zku¹enosti Vás mohu ubezpeèit, ¾e u soudu Vám s
rozhodnutím slu¾ebního funkcionáøe moc nepomohou. Slu¾ební
funkcionáøi bezpeèenostního sboru mají toti¾ neomezenou moc.
Soudy ¾aloby proti rozhodnutím slu¾ebních funkcionáøù rozhodnují
podle soudního øádu správního, co¾ znamená, ¾e o samotné vìci
nerozhodnou, jen mohou rozuhodnutí pro nezákonnost nebo vady v
øízení zru¹it a poté ho vrátí ¾alovanému zpìt k dal¹ímu
øízení.
V tom pøípadì pak slu¾ební funkcionáø vydá nové rozhodnutí a
tak to jde poøád dokola. Jako pøíslu¹níci bezpeènostního sboru,
pøíp. bývalí, se svyých práv v na¹em státì nedovoláte. Pøeju
Vám mnoho ¹tìstí u sboru!
|
|
03.04.2008 23:45
xx
|
|
Jen pro PÈR..chlapi kdy¾ jsem v tkzv. dvoumìsíèní výpovìdní
lhùtì mù¾ou mì najednou potrestat pøípadnì za prodlevu ve sis.
agendì / nezavinìné mojí vinou, kdy¾ jsem na PN /...mám dojem,
¾e nee...jen kdybch spáchal nìco velmi záva¾ného jako tøeba
úmyslný tr. èin...díky
|
|
04.04.2008 00:38
Ví¹ sám
|
|
¾e u policie se trestá prostì za v¹echno, nejhor¹í je to, ¾e se
trestá i kdy¾ má¹ pravdu, to fakt nezmìní¹. Podle v¹eho má¹
projetý lhùty u spisù a teï tvùj aktivní,pøísný,
nenahraditelný, profesionální a vysoko¹kolsky vzdìlaný a v¹emi
vá¾ený vedoucí na¹í moderní demokratické policie zjistil
neèinnost.
Myslím si, ¾e tì budou tlaèit nato, ¾e kdy¾ jsi nastupoval na
PN, tak bylo tvojí povinností spisy pøedat, aby byly
pøerozdìleny a jak ti øekne tvùj vedoucí, "pak by bylo naprosto
v¹echno v poøádku". Vedoucí, nebo nìkterý z jeho poèetné
skupiny zástupcù, urèitì a dostateènì vìdìli a byli seznámeni
- viz prùkaz PN, ¾e jsi na PN, tak mohli v rámci organizování,
øízení a kontroly, toto pøerozdìlení provést, ani¾ by vznikly
prodlevy a neèinnost. Ale ví¹ sám, oni svoji chybu
nepøiznají a tebe upálí jak HUSA.
|
|
04.04.2008 00:43
jarda
|
|
Hochu, nevím, jak dlouho slou¾í¹, ale potrestat tì samozøejmì
mohou a¾ do ukonèení slu¾ebního pomìru. Je otázkou, zda to ve
lhùtì stihnou, co si poènou s odvoláním, pokud ho podá¹ a bude¹
tøeba ji¾ v civilu, jak by bylo vymo¾itelné zaplacení napø.
srá¾ek z platu, tedy sní¾ení slu¾ebního pøíjmu, pokud by´s byl
u¾ v civilu atd. atd. Tak¾e na tvoji otázku nelze jednoznaènì
odpovìdìt. Jako bývalý policejní funkcionáø bych také v tvém
pøípadì uva¾oval, zda øe¹it prùtahy v provìøování èi co dìlá¹
ve výpovìdní lhùtì není tak trochu kontraproduktivní a zda bych
nemìl uvá¾it urychlené pøidìlení vìci jinému pracovníku.
|
|
04.04.2008 11:35
jardo
|
|
potrestat nìkoho mohou za kázeòský pøestupek, ne za to, ¾e jsi v
PN a bì¾í ti lhùta na spisech. To si trochu plete¹ a jako slu¾.
funkc. bys asi narazil. Jestli¾e je v PN, je povinností jeho
¹éfa vìci pøidìlit nìkomu jinému. Jedinou vyjímkou je to, kdyby
mìl spisy uzamèené a nadøízený se k nim nemohl dostat, co¾
nepøedpokládám. Vyrozumí-li nadøízeného (lístek o PN), nemù¾e
jej nikdo potrestat.
|
|
06.04.2008 07:06
jarda
|
|
pro jardo: Já to samozøejmì vím, o PN jsem se také ve svém
pøíspìvku nezmiòoval. To jen tak, pro poøádek. Ale abych
reagoval pro pøípad PN. Samozøejmì, nadøízený nemù¾e nikoho
donutit, aby v PN chodil do práce. Otázkou je, zda k prùtahùm ve
vyøizování vìcí nedo¹lo ji¾ dávno pøed nástupem PN. Pak
samozøejmì platí, ¾e lze potrestat. Problém pro funkcionáøe tkví
v tom, ¾e má vìc se svým podøízeným projednat atd. A pokud je v
pracovní neschopnosti, je to problém. Jinak platí to, co jsem
ji¾ napsal.
|
|
03.04.2008 22:38
dag
|
|
To jste se vyznamenaly v pondìlí na Slavii, kterej Langrùv
vlezdopr. to vymyslel, házet mezi fanou¹ky bouchací kulièky a
zbyteènì je v¹echny drá¾dit.... fakt dobrý
|
|
03.04.2008 23:56
Vá¾ený pane Dagu
|
|
jestli se nìkdo vyznamenal, tak urèitì to nebyla policie, jste
ka¾dopádnì mimo, kdy¾ tu sebranku nazýváte fanou¹ky a kdyby to
bylo mo¾né, tak bych místo "bouchacích kulièek" mezi nì naházel
F1 a pane Dagu, vìøte, byl by problém s touto spoleèenskou
sebrankou rychle a efektivnì vyøe¹en. Myslete si co chcete.
|
|
04.04.2008 00:37
jarda
|
|
Tak za prvé: Poøádek na stadionu je vìcí poøadatelské slu¾by.
Tato ze strany Slavie nebyl naprosto zvládnuta. Upozoròuji, ¾e
je vìcí poøadatelù, které hovado si na stadion pustí. Za druhé:
Pøi prvním incidentu mìlo dojít k pøeru¹ení utkání a mìlo v nìm
být pokraèováno jen v pøípadì, ¾e dojde k uklidnìní. Jinak mìlo
být pøedèasnì ukonèeno, Slavia by mìla být pøísnì potrestána.
To, co pøedvedli tzv. fanou¹ci, já to nazývám dobytkem, nemá na
stadionech co dìlat. Myslím, ¾e by mìl být za takové vìci
domácímu mu¾stvu daleko èastìji ukládán trest hry na cizím
høi¹ti bez úèasti divákù. To by si to pak fanou¹kovský dobytek
mo¾ná rozmyslel. I kdy¾ pøi jejich inteligenci o tom lze docela
s úspìchem pochybovat.
|
|
04.04.2008 12:24
dagu
|
|
to jsme v¹ichni vidìli, jak je policie drá¾dila u¾ jen tím, ¾e
jim nedovolila prorazit ploty a hlavní bránu u vstupu jako ka¾dý
rok.... Pak se není èemu divit, ¾e byli chudáèci tak agresivní a
rozbíjeli stadion co? Vlastnì za v¹echno v této republice mù¾e
policie, nejlep¹í fackovací panák. Osobní odpovìdnost ka¾dého
jednotlivce? Co to je???? :-)))))
|