Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  07.04.2008 16:42 SEBEVRAŽDY
 
JEDEN KOLEGA SI PODŘEZAL ŽÍLY A VYSKOČIL Z OKNA, DRUHÝ SE ZASTŘELIL NA SLUŽEBNĚ! PROBOHA TO NÁM TA REFORMA PĚKNĚ ZAČÍNÁ, KDO ZNAMENÁ KDO NEUTEČE TEN SPÁCHÁ SEBEVRAŽDU?
  07.04.2008 16:29 Oldapolda
 
Za tím vším, co jsem napsal, si stojím. mám za sebou dvacku odsloženejch, dělám pět let zástupeckýho na obvodě. Loni jsem měl kolem sto do zelenejch, ale nestěžuju si. Většina kluků na oddělení měla loni větší odměny jak já s vedoucím, já mám ale příplatek za vedení, tak jsem na tom o trošinku líp než jsem byl jako řadový. Ale udělal jsem pro to maximum, abych postoupil na kariérním žebříčku výš a nestydím se za to..
  07.04.2008 20:27 xxx
 
...bydlíš zřejmě na policejní ubytovně a pé...o si asi taky sám obsloužíš. Jsi bezdětný a nebo tvoje děti nechodí do běžné ZŠ. Otevři oči ty zaslepenče !
  07.04.2008 20:30 Karel
 
my se, ale za Tebe stydíme. Právě takový jako Ty se nedovedou nikde jinde chytnout a tak prostě kopou a maj blbý kecy
  07.04.2008 20:32 XXX-pravý
 
4 Oldapolda
Kolego to, že jsi pro svoji kariéru udělal maximum jak píšeš je sice hezké, ale co jsi tím chtěl říci. Nebylo to třeba tím, že se ti již nechtělo šlapat chodník a zavoněla ti papírová práce? Nic ti tímto nevyčítám, ale vezmi to tak, že každý nechce dělat jakoukoliv funkci, nechce se mu studovat a zkrátka chce šlapat ten chodník a pomáhat poctivým lidem. Já osobně jsem si vyzkoušel funkci VO, ale jsem rád, že jsem s tím před lety seknul a dnes ten chodník šlapu docela rád. Nikdo z nás to myslím nedělá kvůli odměnám, ale jak tady někde bylo napsáno práce policisty není obyčejná práce, ale je to poslání. Samozřejmě nikdo z nás to nebude dělat zadarmo. Co se týká odchodů policistů tak to je tragedie nejen pro policii, ale především pro občany. Kdyby to bylo u policie tak dobré, jak tvrdí I.L. tak nikdo neodchází. Nadarmo se neříká " od dobré firmy se neodchází a ke špatné se nikdo netlačí".
  07.04.2008 22:19 sem to patří
 
pro ZVO

Alespoň nelži. Máš placené dosahy. A čtvrtletní odměny. Jestli zůstáváš v práci déle, protože se bojíš starý, nenazývej to zelenými hodinami . A taky by mě zajímalo to tvé maximum, které jsi udělal pro svůj postup. Bojím se domýšlet, ale asi si musíš holit jazyk. Pokud si spokojený sám se sebou, jen dobře, ale zde se potlesku nedočkáš.
  07.04.2008 23:55 sem to patří
 
Nejsem sice ZVO, ale u nás na OOP placené dosahy nemá ani VO ani ZVO, čtvrtletní odměny někdy ano, ale také ne pravidelně, VO i u nás, není to sice pravidelně, ale také zůstává déle (bez zaplacení - tedy do zeleného). Jestli je spokojený nevím, ale podřízení s ním ano,.... a určitě za to potlesk od nás nečeká. Tak o tom koho neznáš nepiš, že lže, i když možná se svým ZVO, či VO máš zkušenosti jiné než já, ale proto se nemusíš "vozit" po druhém.
  07.04.2008 16:06 Kvo
 
Další sebevrah v řadách policie: člen ochranky skočil z okna

Skokem z okna svého bytu ve dvanáctém patře paneláku v pražských Letňanech ukončil podle informací Práva v pátek ráno svůj život policista z ochranné služby. Na starosti měl ostrahu objektů, nešlo tedy o policejního bodyguarda vysokých ústavních činitelů.
7. 4. 2008 14:06 - PRAHA

Důvod jeho činu jsou zatím nejasné. „Je to v šetření odboru vnitřní kontroly policejního prezidia,“ řekl k tomu policistův nadřízený a šéf ochranné služby Lubomír Kvíčala s tím, že je takřka jisté, že šlo o sebevraždu.

„Nechal po sobě dopis na rozloučenou, jeho obsah ale v tuto chvíli neznám. Žádné náznaky toho, že je něco v nepořádku, jsme u něj v poslední době nezaznamenali,“ poznamenal bez dalších podrobností Kvíčala.

Podle zjištění Práva byl policista svobodný a bezdětný, bylo mu přes 40 let. Ve středu nepřišel bez omluvení do práce, v pátek ho pak našli mrtvého. Před skokem z okna svého bytu si údajně podřezal i žíly.

„Byl to skromný člověk, který se zajímal o asijské bojové umění. Nevím o tom, že by měl nějaké problémy. V poslední době mluvil o tom, že by se chtěl pokusit o přijetí na vysokou školu,“ řekl k tomu jeden z kolegů mrtvého policisty, který si nepřál být jmenován.

Zároveň naznačil, že vedení útvaru možná podle něj mohlo sebevraždě zabránit.

„Když nepřišel do práce, tak za ním byli doma. Prý ale jenom zkusili zaťukat a když nikdo neotvíral, tak zase odešli. Proč třeba nevyrazili dveře bytu, vždyť se mu mohlo něco stát?“ nechal se slyšet policistův kolega a kamarád.

Kvíčala ale kritiku odmítá. „Zpočátku jsme si mysleli, že prostě jen zapomněl na to, že má službu. Udělali jsme ale každopádně maximum, co jsme mohli. Snažili jsme se ho kontaktovat i přes rodinu, nechávali jsme mu písemné vzkazy, ale nepodařilo se nám ho sehnat,“ vysvětlil Kvíčala.
  07.04.2008 16:10 René
 
Generál Kvíčala mlží, celé vedení včetně jeho vědělo 48 hodin o tom, že nepřišel do služby. Přesto za celou dlouhou dobu, kdy bylo možno tragédii zabránit, nebyl nikdo z managementu schopen alespoň rozhodnout o vyražení dveří jeho bytu. Tím by vše bylo zachráněno. Měl by odstoupit.
  07.04.2008 17:24 tragédie
 
To budou statistiky-někdo odešel dobrovolně, někdo zvolil sebevraždu nikdo ale nechce čekat na konec u policie!
  07.04.2008 17:56 xyz
 
Pro Reného, myslíte si, že když policista, nebo i v civilu občan, nepřide bez omluvy do práce, tak se mu mají vyrazit
dveře od bytu nebo domu ??? Jste se asi zbláznil, a kdo bude vyrážet dveře od bytů od kolegů z Moravy, kteří dojíždí do Prahy a uvízli na dálnici a mobil je zrovna vybitý....
  07.04.2008 22:21 Pro xyz
 
XZY nebo též jeden z managementu OS, dosaď si např. gěn. Kví Kví, plak. Podpodloňskýho či npar. Matesoviče. Prostě to někdo pokurvil. Asi z vás, ale to nevím určitě, snad IMV vyšetří kdo a proč. Anebo to dopadne jako s pobodaným a oběšený J. samo sebevražedně. I to se holt někdy stává.
  07.04.2008 14:27 Velice smutné
 
http://www.novinky.cz/clanek/137018-dalsi-sebevrah-v-radach-poli cie-clen-ochranky-skocil-z-okna.html

http://www.novinky.cz/clanek/136983-karlovarsky-policista-se-zas trelil-po-neshodach-s-manzelkou.html
  06.04.2008 22:50 F1
 
http://michaljanousek.blog.idnes.cz/c/30603/Policie-CR-nekoncepc ni-koncepce.html

" jednoduchá pravda, co je za vnější krustou PČR a její postavení ve společnosti "
  07.04.2008 08:54 PI
 
V celku pravda, až na některé pravopisné chyby a nepřesnosti v článku vybavení, konkrétně předražené radiostanice MATRA v IZS fungují ... tedy apoň v našem regionu .....
  06.04.2008 20:24 poldo
 
z vyčteného na tomto DF pravděpodobně za útok na veřejného činitele (zaútočil na ně tak, že policistům potrhal uniformy - patrné z prvotního hlášení operačnímu z místa zákroku - viz starší příspěvky P.L.)
  06.04.2008 21:48 taky polda
 
poldo,
kde sloužíš? Nevydáváš náhodou ve výdejně fusekle, že jsi tak chytrý? Copak jen délka neschopnosti určuje kvalifikaci tr. činu, pitomče? Záleží snad na znaleckém posudku, diagnóze a délky omezení v běžném způsobu života. Navíc se nejen zde v příspěvcích dočteš, že obá zranění členové hlídky chodí každou chvíli k posudkové komisi, takže si je sychrují ze všech stran. To je ale asi také "jen" výmysl Lhotákové, že?
  06.04.2008 22:47 taky poldo
 
seš fakt chytrej, ale co tu bylo psáno, měl být souzen pouze za útok na veřejného činitele o odsouzení za ublížení na zdraví tu nebyla ani zmínka, tak nejdříve čti a potom nadávej "pitomče". a navíc to byla odpověď, která patřila jinam a už je na místě kde měla být, kdybys četl, našel bys.
  06.04.2008 18:19 For OLDaPOLDA
 
Chytrý člověk zapřemýšlí a vyhodnotí si to. Stačí vyhodnotit níže uvedená a jasně vypovídající " data ".

1. Momentálně chybí asi 12 % policistů tedy ze 46000 míst je volných kolem 5.500 míst ( a zvýšený odchod zkušených poldů stále pokračuje s rychlým látáním děr nabíráním pomaturitních mladíčků )
2. Pro zajímavost u hasičů pod stejným zákonem a tím pramenícími stejnými podmínkami příchodu ale i odchodu např. na rentu je kupodivu, že tam se odchody nekonají, hasiči za výhodnou rentou neodcházejí (jsou méně chytří než policisté ? nebo je v tom něco jiného ? třeba náplň práce ? ) a zůstavají u svého " řemesla ".

3. Pro srovnání - v současné době chybí asi 0,8 % hasičů, tedy z 9.500 míst je volných kolem 80 míst v celé ČR.

4. Vždy platilo a platí, že tam kde je dobrý " flek ", se těžko dostávalo, neboť místa se jen tak hned neuvolnila a dobré místo se " drželo do " důchodu ". Taková místa jsou nepochybně i dnes. Zkuste se dostat například na Městský úřad na úřednické místo přes zástupy zájemců - dětí zaměstnanců, kteří tam pracují a chtějí tam dostat své příbuzné, děti.

5. Tedy jak to, že ti poldové odcházejí z těch dobře zajištěných míst, kde by jim nic nescházelo do důchodu ? a vydávají se po dosti letech služby u Policie ČR do často nových pracovních podmínek, kde tedy ta jistota již nemusí být. Proč tohle dělají ? že by o tom nepřemýšli, tedy o své budoucnosti, dělali by to z rozmaru a z té všeobecně veřejností vnímané lenošivé práce poldy odcházejí do "civilu ", kde se musí makat . To nejde na rozum. Hasiči takto neodcházejí a svá místa si zuby nechty drží, jak je vidět.

6. Kdo má ale v hlavě " Filipa ", tak se nad tím pozastaví a řekne si, že něco u té Policie ČR asi " smrdí ", nebude to tedy asi to " voňavé ", pohodové a z nějakého - nějakých zásadních ( ne malicherných ) negativních důvodů, které nejsou na první pohled vidět, ti poldové docházejí po úvaze " PRO a PROTI " k zásadnímu rozhodnutí od Policie ČR odejít.

7. Stačí jen o tom trochu uvažovat a přemýšlet a pak nebudou ty laciné kritiky, co se zde objevují. Zřejmě lidí, kteří nenávidí poldy, ačkoliv o této práci vědí jen z televize či jiných povrchních informací, které vůbec nevypovídají skutečnost.

F1
  06.04.2008 18:27 Klik
 
Znám spousty poldů, kteří nadávájí a přesto mají 27-30000Kč mzdu cca. po 15letech služby, tak mě tady sakra nevykládejte nesmysly, přeci nechcete, aby to měl polda na ZOP. Za co?
  06.04.2008 18:39 F1
 
Za 1. Proč " sakra "
Za 2. o ZOP nebyla ani zmíňka
Za 3. Znovu si přečtěte o čem byla myšlenka
Za 4. Napovím - myšlenka byla o tom proč se od Policie ČR v takové míře odchází na rozdíl od hasičů, kteří jsou pod stejným zákonem ( ale neozbrojeni a v tom je jaksi velký rozdíl služby - možnost trestů, tr. stíhání a pod. ) s možností jít na rentu a pod. A napovím, že asi tak sladký med, jak to na první pohled vypadá, to u té PČR nebude.
5. Dál už neodpovídám. Pro chytré jsem to dostatečně popsal v hlavním myšlenkovém sedmateru.
  06.04.2008 19:07 Klik
 
myšlenkový sedmater máš pochroumaný, někdo si tady stěžoval, že by chtěl na ZOP 20-tis. čistého, tak jen proto. Je to tady stále o tom stejném. Nelíbí se mě práce kterou dělám? Tak jdu pryč! Stějně s tím nic neuděláte, jednota totiž u Vás nebude. UBS se snaží, ale podrejváte jim zem tím, že tlacháte v hospodě a to je vše.
  06.04.2008 21:57 Ronin
 
Pro Klik
Tvé reakce jsou vždycky na něco jiného, ale hlavní je se navážet co ?
  06.04.2008 23:24 degradovaný 2 měs. v C
 
4 F1 : Tak pod to se podepisuju. Dobrý postřeh a vyjádření situace...
  07.04.2008 08:28 PI
 
Souhlas s F1, u policie se "kliku" nejedná jen o peníze, ale o systém v kterým běží... jednoduše řečeno...... Stojí za h.o.v.n.o. .
  07.04.2008 09:54 FFF
 
Připadá mi, že jsi hloupej jak daleko vidíš. Kolikrát jsis to podal k policii a ani jednou tě nevzali.
  07.04.2008 14:16 krtek
 
není co dodat, odcházím po 2,5 letech. Už se nemůžu dočkat C........................
  07.04.2008 14:22 krtek
 
jinak jsem zapomněl dodat, že ve třídě nás bylo 30, 20 nás šlo sloužit do Brna a 10 kolegů již končí tak jak já, to asi mluví za vše ne?
  07.04.2008 17:13 pro krtka
 
To je vás ještě dost,když jsem v roce 2003 začal chodit na ZOPKU,tak nás bylo ve třídě 26.Školu dokončilo 18 a teď co vím,tak nás slouží jen 11 zatím.A všichni v přímém výkonu.
  06.04.2008 17:31 bída a svrab
 
Nikdo tady žádné peníze nekompenzuje, jak píše někdo v nižším příspěvku. 1,5% rozpustili podivným způsobem do odměn, které vůbec nejsou, takže nula od nuly pojde.
  06.04.2008 16:42 cajk
 
Oldopoldo není všechno zlato co se třpytí, tady u tohoto povolání člověk dostává zabrat jiným způsobem, než o jakém ty píšeš. Na tyto věci mají nárok jen někteří lidé, určitě si je zaslouží a ty můžeš rozšířit řady a po 5 letech mluvit.
  06.04.2008 09:43 Oldapolda
 
Pro ufňukánky:
Máte šest týdnů dovolené, po patnácti letech služby + 14 dnů rehabilitace (v době rehabilitace ubytování + strava zdarma), základní pracovní doba 7,5 hodiny, možno čerpat příspěvek na dovolenou až do výše 10000 na rodinu, máme spoustu rekreačních objektů, kde máme ubytování za hubičku. Veškerá rozhodnutí nadřízených jsou přezkoumatelná, nikdo vás na hodinu nevyhodí, nikdo vám nestopuje odchod na WC a na oběd se stopkami v ruce. TO VŠE JE PRO VÁS MÁLO???
  06.04.2008 10:24 najk
 
ANO, a proto jdu za horším po 17 letech a už jsem naštvaný, že to mám za 55
  06.04.2008 10:26 For Old-polda
 
jsi opravdu tak hloupoučký ? Věřím, že v dnešní době odlivu kvalitních lidí zůstávají a stále více přicházejí Ti, kteří se naprosto těší na uniformu, pistolku a konečně ukážou všem v okolí jak jsou dobří ... a to jsi zřejmě i Ty
  06.04.2008 11:10 ???
 
To jsi dobrý, bohužel neznám ani jednoho, kdo by tyto příspěvky čerpal z řadových policistů, bohužel na tyto se nedostává, mají nějaké poukazy na zahraniční dovolené které vyjdou dráž než u kterékoliv cestovní kanceláře. A s tou dovolenou to není také tak horké jak zde píšeš, bohužel v časovém plánování ti jedna 24 hodinová služba zabere tři dny dovolené a mohl bych dále pokračovat, ale je to asi zbytečné.
  06.04.2008 14:17 vyhořelý
 
Taky " ano " po 13 letech jdu za horším a už se těším. Za 24 C.
  06.04.2008 15:51 sniper
 
Oldapoldo, tak pojď to toho ráje za námi, místa je tu dost a berou každého vola!
  06.04.2008 16:57 pro sniper
 
Old-polda už s náma "slouží"je zašitý pěkně v kanclu,kde si užívá rizikový příplatek,který má na 100% větší než jeho podřízení na ulici.
A zapomněl dodat,že tyto výhody jsou jen pro vyvolené,ale ne pro poldy do 15 let v přímém výkonu,kteří slouží SO,NE a svátky,které si musí NADDĚLAT.
Old-poldo kolik si v minulém roce odsloužil do 150 hodin? Já 178 hodin do zelených a ani jednu hodinu proplacenou,ale naštěstí už to mám taky za pár :-)
Vypadá to,že příjde doba kdy u PČR budou jen Old-poldové a nováčci.
  06.04.2008 16:58 Ronin
 
Pro Oldapolda
Pane chytráčku, když je práce řadového policisty tak lukrativní jak zde píšete, proč je u PČR volných již skoro 7.000 míst.
  06.04.2008 17:15 Oldopoldo
 
neprovokuj ty kluky a raději zapadni někam do vedlejšího kanclu a zůstaň tam. Z 6 týdnů dovolené si vybere jednosměnný provoz 6x5 dní, tedy 30 dní, zbytek jsou víkendy, dvou, třísměnný a nepřetržitý výkon od 22-25dní. Za 15let služby, bude-li mít to štěstí a ředitel mu těch 14 dní podepíše, nebo mu místo rehabek podepíše lázně, už bude mít na zdravotním 1000 x tyto výhody přeplacené - pozn. z větší části to cáluje zdravotní poj.a ne firma. Příspěvek až do 10.000,-Kč? To jsi sebral kde? Chceš lidi nasrat? Kdo si myslíš že nějakých 10 litrů kdy v život viděl? Buď se nabídnou vnitrozemské dovolené někde na chalupě (které na tebe možná padno po 20 letech služby a ještě omylem a navíc si je musíš platit) nebo musíš být minimálně na kraji nebo celorepubliikovém útvaru, abys něco dostal. Pravdu máš v tom přezkumu rozhodnutí nadřízených = ZAPLAŤ BŮH = kdybych ti ukázal pár rozhodnutí služebního funkcionáře spersonální pravomocí, tak bys asi čuměl, co dokáže vytvořit - pokud to alespoň četl a na hodinu tě vyrazit mohou kdy si usmyslí, stačí křivé obvinění a jdeš,dokud nevysoudíš návrat. Tohle to všechno není málo, to je až až, abys vypadl do tvého zadního kanclu a neprudil tu normální poldy z výkonu....
  06.04.2008 19:15 XXX-pravý
 
Na to co jsi tady napsal jde říci pouze jediné. Promiň mi ten výraz. Jseš vůl, jseš vůl, jseš vůl a ještě jednou jseš vůl. Zalez někam hluboko a příště než něco takového napíšeš, tak se napřed s někým poraď.
  06.04.2008 20:18 XXX
 
a ty se schovej někde hodně hluboko, aby tě ti volové neušlapali
  07.04.2008 08:37 PI
 
Myslím, že je to záměrem, zvednout lidi ze židle a hnout někomu žlučí, "Oldapolda" to zvládl na výbornou ...