Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.01.2006 19:35 Anna Kozlová
 
Pane Pavel,
nedá mi to, abych vám neodpověděla na váš příspěvek.
Mám takoví pocit, že se příliž zaobíráte minulosti do roku 89.
Jenomže my se tady zabýváme situaci po roku 89.
Můžu vám říct, že za komunistu jsem vlastnila jenom svoje ruce a nic jsem nedostala v životě zadarmo. Jelokož nás bylo 9 dětí, tak jsem si musela od svých 15 let na sebe vydělávat.
Co se týká kuponové privatizace, tak musíte uznat, že to byl opravdu podvod století. Jenom málo lidí z toho něco mělo. Já jsem z toho měla 3 tisíce, ale o dalších 30 tisíc, veškeré mé úspory jsem přišla v bance, která byla vytunelovaná.
Co se týká Vítkovic, tak až do 31 prosince 2005 jsem byla jeho zaměstnanec. Pracovala jsem tam přesně 25 roků.
Že tady platy nebyly a nejsou nic moc, tak to je fakt. Když čtu jaký je průměrný plat v české republice, tak se usměji. Můj mzdový výměr za minulí rok, po 25 létech v hutním provozu činí 9.100 Kčs.
Jelikož jsem celé roky pracovala v nepřetržitém provozu a na valcovací trati a to i deset přesčasu každý měsíc, tak jsem si mohla postavit dům. Samozřejmě, že bez půjčky to nešlo. Podotýkam, že jsem byla sama se synem.
Nevím, v kterém závodě jste pracoval vy, ale na valcovacích tratích a úpravnách, u peci i v ocelárně se dřelo a teď se dře ještě víc.
Nemáte pravdu, že Vítkovice jsou na odstřel, vždycky měli plno zakázek a mají pořad. Jenomže po roku 90, ředitel Pastrňák a jeho spolek dělali všechno možné, aby závody vytunelovali a zlikvidovali. Mimochodem, pan Topolánek má také máslo na hlavě. Také se jim podařilo některé závody zlikvidovat. Pod Vítkovice patřilo 7 velkých závodů.
Pracovala jsem v závodě 4 a kdyby si nás tenkrát nekoupil izraelský žid, tak i tento závod by skončil. Dnes je to všechno rozděleno mezi různé firmy a přesto to funguje.
Pavliku, já nejsem zastancem nepravosti ani leváren.
Já se vždy dívám na to, jak se který člověk chová, a co se týká politických stran, tak se v první řadě dívám, co se snaží udělat pro ostatní a ne jenom pro sebe a sobě rovné. S hulváctvím a aroganci začali odesáci. Jenom si vezmi aféru s Grossem. Ten si půjčil na byt, ale odkud měli peníze takový Tlustý, Kalousek, ti nevysvětlili vůbec nic. Je to pokrytectví, když zloděl křičí, chyťte zloděje. Jenom si vezměte chování cele ODS a Klause při volbě prezidenta. Vůbec se nestyděli domlouvat se s komunisty a teď prezident už předem říká, že vladu nebude jmenovat, pokud tam budou komunisté.
Víte, co nemůžu pochopit ? Váš přístup k billboardum, které nechal postavit Říman a klidně lže občanům do očí. Že se objevili další billboardy, které to vyvracejí, tak to je správné. Mezi námi. Kdyby si dovolil Říman o mně takhle lhát, tak si ho vyhledám a nakopnu ho až odletí do Říma.
Že za komunistu nebylo všechno dobré, to víme všichni, ale bylo všechno dobré za vlády odesáku, nebo za ČSSD.
Ale je fakt, že ten náš nešťastný start do kapitalismu zavinila strana Klause. Je také fakt, že pro obyčejné lidi nejvíc dělá ČSSD.
Nedávno jsem četla v časopise úvahu jednoho moudrého člověka a ten říká " lidé mají takovou vládu, jakou si zaslouží " a je na tom hodně pravdy.
Také nemohu s vámi souhlasit, že lidé závidí těm bohatším a že jsou to hlavně voliči sociální demokracie. Když se na to podíváme rozumně, pak je jasné že zbohatlíci a tuneláři budou volit takovou stranu, která jim umožní krást a přitom být nepostižitelní. Máme málo příkladu z minula, kdy největší tuneláři nebyli odsouzení, protože oni vlastně nechtěli nikoho okrást a ti kteří ukradli pár tisíc tak šli sedět.
A proto se vůbec nedivím lidem, kteří celý život tvrdě pracují a přitom si nemohou nic dovolit, že závidí těm, kteří přišli k milionům podvodem. Tak se na to dívejte. Vám je to jedno, že na pár šupu jezdíte od rána do večera ? A takoví Krejčíř, Kožený, Pitr si lebedí ?
Pavlíku, ale ruku na srdce, nejste nějak moc otravený a pesimistický ? Mám pocit, že vidíte všechno černě a na minulost se už vykašlete. Jestli to byli komunisté, odesáci, nebo socialisté a také lidovci, vždy jim jde hlavně o koryta, ale člověk musí volit aspoň menší zlo a uvědomit si co kdo hlásá a hlavně jak se chová.
Náš slavný Komenský řekl ----Vše na tomto světě lze napravit, ale jen jemným teplem lásky, poněvadž jinak je to nemožno.
  12.04.2008 23:00 /////
 
alec barr

Vážený pane ministře, jestli jste onen výrok skutečně vyřkl nezapomeňte si zajít na Rudém náměstí do mauzolea a potřást si se soudruhem Leninem rukou. Máte úplně stejné názory. Hluboce se stydím, že jsem takovou sebranku jako je ta vaše partaj volil. Útěchou Vám může být pouze to, že ty ostatní jsou to samé. V tomto kontextu, kdyby se mělo jednat jen o aparátčíky bych snad moh lbeze zbytku s Vámi souhlasit. Ještě pracuji u Policie, ale po té co mi rušíte v Praze ubytovnu a nabízíte mi jinou jen asi 1,5 hod. vzdálenou od mého pracoviště rád tuto opustím. Už jen proto, že můj meziroční pokles platu je 30000,- kč i přes masivní odměny na konci roku. Byl jste to Vy, kdo deklaroval, že k tomu nedojde. Proto jste z mého pohledu lhář. Je mi líto, že lžete stejně jako ostatní. A tak nezapomeňte dělat náborové akce, kupovat auta, budovat recepce a hlavně pane ministře, nezapomeňte se tak oduševněle smát jak to opravdu, ale opravdu umíte jen Vy.

Zatím žádná odpověď...
  13.04.2008 12:12 7.5%
 
Ivan podrazil všechny policisty v této zemi, jenom samotná inflace dělá z policistů onuce s propadajícími se příjmy.
  12.04.2008 22:39 Dobře napsané
 
Roura

Bylo, ale to již by na ulici nesloužil vůbec nikdo. Důvodem pro ukončení služebního poměru by byl pokes mzdy pod úroveň roku 2007,2006 i 2005. Nechte se překvapit kolik žádostí s tímto důvodem bude již v říjnu a kolik žádostí o uvolnění ze sl. pomětu bude pro odpočet základní voj. služby překlopením z přechodného období ze 186 na 361. Jen šlapejte do vosího hnízda a drážděte chřestýše bosou nohou. Každý si dokáže spočítat, jak se mu toto promítne i do výsluhového příspěvku. Zdar
  12.04.2008 22:43 reakce na
 
12.04.2008 18:20 Sax

Ta směnnost je taky docela zajímavá věc. Nebylo by to bez ní lepší?
  12.04.2008 21:33 nepřijatý polda
 
čau kliku. já tě poznal podle hrubek, ty sy můj nejlepčí kamarát z pomocné. nikdy si nemněl napsat chlapi s mněkkim i. Sem rád, že ještě žiješ ty stará vojno. Tak blbí jako mi dva v te škole pry nebyl nigdo.
  13.04.2008 10:08 Klik
 
Nazdar , už jsem se bál, že se neozve náš češtinář, který je omylem u PČR a má tak málo peněz, že živoří pod mostem. Musíš na tom bejt fakt špatně. Bojíš se civilu jak čert kříže co??? Jo makat, to je tvůj vzdálený příbuzný!
  13.04.2008 11:06 ***
 
prosíme pana Klika k návratu z vycházky - Bohnice
  14.04.2008 07:58 nepřijatý polda
 
Kliku, já nesu policajt mně nepřyjali. Nespomináš na starého kamoša z pomocné ?
  12.04.2008 20:56 Klik
 
Zase platí otřelá fráze, že pro pravdu se člověk nejvíc zlobí. Jen kdyby jste měli všichni tu hrdost bojovat proti větrným mlýnům jako Petra Lhotáková a chlapy z UBS. Myslím, že se dozvíme spoustu věcí v pořadu Na vlastní oči a již teď se těším na Vaše reakce. Opakuji znova, většina z Vás jsou opravdu hrdinové a to hlavně u piva! Držíte huby a jenom kritizujete podmínky se založenýma rukama. Já bych chtěl, já bych chtěl ale ono to z nebe nespadne!
  13.04.2008 07:43 mazec
 
Úplně s tebou souhlasím, Kliku! V noci už jsem viděl na ten pořad upoutávku. Až mi mrazilo při představě, že třeba já bych na to neměl. Je fakt dobrá!!!
  12.04.2008 18:18 pro Klik
 
Kliku vezmi si prášek.......
  12.04.2008 20:13 Kliku jsi tam ?
 
prosíme pana Klika k návratu z vycházky - Bohnice
  12.04.2008 16:10 Vlašimák
 
Ve středu se dívejte na pořad Na vlastní oči. Nova nejen s Petrou, ale i svědkyněmi, vedením vlašimské, benešovské i středočeské policie natáčela několik dní a na povrch prý vyplula opravdu děsivá zvěrstva o policejním podsvětí.
Snad konenčě vše pochopíme!
  12.04.2008 15:57 Klik
 
K článku Tak nevím, co ti lidé vlastně chtějí

Ano ano, opět krásný příklad a to si ještě představte, že by za tu lajdárnu chtěli přidat prachy. Je to do nebe volající pane Langr
  12.04.2008 17:50 Také "Klik"
 
Díky "Kliku", vaše "perly" opravdu pobaví. Jen pokračujte,
smíchu není nikdy dost.
  12.04.2008 20:35 Bury
 
Kliku! Kolik ti za to platí?!
  12.04.2008 14:46 Radim
 
Dobrý den,

Zajímalo by mě, kdy má příslušník nárok na směnnost. Jestli stačí, když odslouží alespoň jednu odpolední v měsíci a příspěvek za směnnost je oprávněný a nebo musí mít odpoledních více, víc se jich v tom měsíci prostřídat. Protože sem někde četl výklad policejního prezidia k tomuto problému a tak stálo, že na směnnost má nárok ten, kdo pravidelně v měsíci vykonává střídavou službu. Tedy odpolední, noční, víkend . Nárok nemá ten, kdo má jednu odpolední třeba za 14 dní. Tak tedy jak to ve skutečnosti je? Jaký předpis to upravuje?

Děkuji za brzkou odpověď
  12.04.2008 18:20 Sax
 
Ta směnnost je taky docela zajímavá věc. Nebylo by to bez ní lepší?
  12.04.2008 22:19 Roura
 
Bylo, ale to již by na ulici nesloužil vůbec nikdo. Důvodem pro ukončení služebního poměru by byl pokes mzdy pod ůroveň roku 2007,2006 i 2005. Nechte se překvapit kolik žádostí s tímto důvodem bude již v říjnu a kolik žádostí o uvolnění ze sl. pomětu bude pro odpočet základní voj. služby překlopením z přechodného období ze 186 na 361. Jen šlapejte do vosího hnízda a drážděte chřestýše bosou nohou. Každý si dokáže spočíst, jak se mu toto promítne i do výsluhového příspěvku. Zdar
  12.04.2008 13:51 don juan <hvizdala@centrum.cz>
 
Ivan Langer 9.4. 08 ve Výboru pro bezpečnost: "Ten, kdo nesouhlasí s vládním záměrem, toho není důvod kamenovat, nebo upalovat, toho je potřeba rovnou zastřelit"
  12.04.2008 17:45 Podvraťák
 
Nevzal si příklad z bratrů Mašínů?
  12.04.2008 08:49 KV
 
Kvičela

VELMI SMUTNÉ

Další sebevrah v řadách policie: člen ochranky skočil z okna

Skokem z okna svého bytu ve dvanáctém patře paneláku v pražských Letňanech ukončil podle informací Práva v pátek ráno svůj život policista z ochranné služby. Na starosti měl ostrahu objektů, nešlo tedy o policejního bodyguarda vysokých ústavních činitelů.
7. 4. 2008 14:06 - PRAHA

Důvod jeho činu jsou zatím nejasné. „Je to v šetření odboru vnitřní kontroly policejního prezidia,“ řekl k tomu policistův nadřízený a šéf ochranné služby Lubomír Kvíčala s tím, že je takřka jisté, že šlo o sebevraždu.

„Nechal po sobě dopis na rozloučenou, jeho obsah ale v tuto chvíli neznám. Žádné náznaky toho, že je něco v nepořádku, jsme u něj v poslední době nezaznamenali,“ poznamenal bez dalších podrobností Kvíčala.

Podle zjištění Práva byl policista svobodný a bezdětný, bylo mu přes 40 let. Ve středu nepřišel bez omluvení do práce, v pátek ho pak našli mrtvého. Před skokem z okna svého bytu si údajně podřezal i žíly.

„Byl to skromný člověk, který se zajímal o asijské bojové umění. Nevím o tom, že by měl nějaké problémy. V poslední době mluvil o tom, že by se chtěl pokusit o přijetí na vysokou školu,“ řekl k tomu jeden z kolegů mrtvého policisty, který si nepřál být jmenován.

Zároveň naznačil, že vedení útvaru možná podle něj mohlo sebevraždě zabránit.

„Když nepřišel do práce, tak za ním byli doma. Prý ale jenom zkusili zaťukat a když nikdo neotvíral, tak zase odešli. Proč třeba nevyrazili dveře bytu, vždyť se mu mohlo něco stát?“ nechal se slyšet policistův kolega a kamarád.

Kvíčala ale kritiku odmítá. „Zpočátku jsme si mysleli, že prostě jen zapomněl na to, že má službu. Udělali jsme ale každopádně maximum, co jsme mohli. Snažili jsme se ho kontaktovat i přes rodinu, nechávali jsme mu písemné vzkazy, ale nepodařilo se nám ho sehnat,“ vysvětlil Kvíčala.
reagovat
07.04.2008 16:10 René

Generál Kvíčala mlží, celé vedení včetně jeho vědělo 48 hodin o tom, že nepřišel do služby. Přesto za celou dlouhou dobu, kdy bylo možno tragédii zabránit, nebyl nikdo z managementu schopen alespoň rozhodnout o vyražení dveří jeho bytu. Tím by vše bylo zachráněno. Měl by odstoupit.
07.04.2008 17:24 tragédie

To budou statistiky-někdo odešel dobrovolně, někdo zvolil sebevraždu nikdo ale nechce čekat na konec u policie!
07.04.2008 17:56 xyz

Pro Reného, myslíte si, že když policista, nebo i v civilu občan, nepřide bez omluvy do práce, tak se mu mají vyrazit
dveře od bytu nebo domu ??? Jste se asi zbláznil, a kdo bude vyrážet dveře od bytů od kolegů z Moravy, kteří dojíždí do Prahy a uvízli na dálnici a mobil je zrovna vybitý....
07.04.2008 22:21 Pro xyz

XZY nebo též jeden z managementu OS, dosaď si např. gěn. Kví Kví, plak. Podpodloňskýho či npar. Matesoviče. Prostě to někdo pokurvil. Asi z vás, ale to nevím určitě, snad IMV vyšetří kdo a proč. Anebo to dopadne jako s pobodaným a oběšený J. samo sebevražedně. I to se holt někdy stává.
reagovat
09.04.2008 13:07 Škoda

Škoda, že vás více nezajímá smutný osud, kolegu již s tím nevzkřísíte, ale alespoň se podívejte na ty, kteří měli konat, nekonali a tak tragicky to dopadlo!
09.04.2008 20:38 Mára

Jak má Kví Kví něco včas rozhodnout, když za totáče vystudoval VUML (vysoké učení Marxismu-Leninismu) a za kapitalismu mu veškerý čas bral šplh na generála.
09.04.2008 21:38 XXX-pravý

4 Škoda a Mára.
Kolegové vyrazit někomu dveře od bytu si nevezme na triko ani generál. Není tzo zase až tak jednoduché jak to vypadá.
Já osobně považuji sebevraždu za zbabělost, protože problémy ať jsou jakékoliv, tak se vždy dají nějakým způsobem řešit a nikdo mě nepřesvědčí o opaku.

Ať to již bylo jak bylo, život to nevrátí a proto bych navrhoval tento případ tady již nerozebírat především kvůli nejbližší rodině a dalším příbuzným.

Děkuji všem za ně, i když je neznám.
10.04.2008 23:45 Levému

Generál jistě ne, ten nerozumí ničemu cožpak tomuto, ale obyčejná (zkušená) stálá služba ano. A o tom to je.
  12.04.2008 08:51 Honza
 
Spíš je to o tom, že Honza B. nemá rodinu žádnou, měl jen tu policejní a ta na něj, alespoň v podobě nadřízených, kašle a do současnosti ani nebyla schopna sdělit, kdy bude mít pohřeb.
  13.04.2008 04:12 jarda
 
Na těchto okopírovaných řádkách je patrno, že se zde snaží policisté hodit vinu za sebevraždu svého kolegy na jeho nadřízené. A, vážení, mohou skutečně jen ti nadřízení? Co vy, jeho kolegové, nikdo jste si nevšimli, že by měl nějaký problém? Jak si toho pak měli všimnout nadřízení, kteří s ním zcela jistě nejsou v každodenním styku? To byste odvolávali vedení, co? Ale co "odvolat" sebe, protože jste nepomohli kamarádovi? To vás nenapadlo?
  14.04.2008 22:05 Eřeba teď v pátek na střelbách si "kamarádi dělali !gon
 
Ale napadlo, třeba teď v pátek. na sl. střelbách si "kamarádi" dělali ! legraci při kontrole na otázku "kdo chybí" odpověděl VSK, že "B...." a ti skurvení kolegové se ještě smáli. Ale to je obrázek i vedení!! A to velmi, jestli i tohle trpí!! A nic s tím hned a tvrdě neudělá!!