Ivan Langer


Dìkuji v¹em za dosavadní pøízeò. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mì...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zru¹il rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se v¹em zájemcùm o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nìjaký èas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, mù¾ete vyu¾ít mùj Facebook, rád Vás pøivítám mezi své pøátele :-)

Ivan Langer

  17.08.2008 16:37 kapesníèek
 
bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù...... ................................................................ .........................................tak¾e nic nového
  19.04.2008 19:58 UK
 
Jako bývalý policista, který ode¹el pøed úèinností souèasného slu¾ebního zákona, av¹ak bez renty a jakéhokoliv odchodného, jsem mìl pro Va¹e postavení pochopení. Bohu¾el v souèasné dobì, kdy si nìkteøí z Vás poèínají jak nejhor¹í fòukny ztrácíté mé sympatie. Va¹i práci znám, vím co za práci dìláte a jak kvalitnì ji dìláte (pøedev¹ím trestní øízení), a proto si dovolím tvrdit, ¾e i pro nìkteré z Vás je souèasný "katastrofální plat" více ne¾ královský.

BTW zkuste se zamyslet nad tím, co dìláte ¹patnì (v mediální prezentaci), kdy¾ se od Vás odvrací i bývalý pøíslu¹ník PÈR?
  19.04.2008 20:12 F1
 
No nevím jestli jsi ten pravý na postavení se do role pøísného hodnotitele policistù s odslou¾enými 1-5 lety ( dle nepøiznaného nároku na odchodné po 6 letech). Za sebe mluvím, ¾e mì to rozkoukání se u Policie ÈR a nabrání urèitého pøehledu v policii trvalo trochu déle. Rozhodnì bych si nedovolil kdysi po nìjakých mých odslou¾ených 5 letech dìlat kritika. V té dobì jsem je¹tì hodnì málo vìdìl a dnes ? Jen s pousmáním poslouchám kolegy co jsou u nás 3-4 roky jak se je¹tì naivnì ptají vedení na vìci na které se já ji¾ dávno neptám a radìji si odpovídám sám, nebo» odpovìdi ji¾ znám.
Tak to by bylo asi v¹echno co jsem chtìl vyjádøit ve v¹í skromnosti a nemyslím to zle.
  19.04.2008 20:24 UK
 
Já vìdìl, ¾e se F1 ozve. :-)

Na hodnocení mé osoby chybí urèité informace, a to: co mám za sebou pøed PÈR a kde jsem v souèasné dobì. Urèitì kdybych pova¾oval za vrcholný pøípad své policejní práce to, ¾e jsem babku jedoucí bez papírù na babìtì po nìjaký vedlej¹í silnici udìlal ve zkracáku na 180d tr. zákona, tak bych zde vý¹e uvedené nepsal. :-)
  19.04.2008 20:39 UK
 
to F1

Pokud se Tvý kolegové ptají vedení na urèité vìci, tak to pøedpokládá, ¾e vedení je "v obraze" nebo tváøí se, ¾e je "v obraze", anebo Tvoji kolegové slou¾ící 3-4 roky jsou stále je¹tì naivní a jako samostatnì jednající policisté nepou¾itelní a tudí¾ pøeplacení. BTW pøed necelým mìsícem jsem zjistil, ¾e VO OOP na jednom desetitisícovém mìstì je èlovìk slou¾ící od cca podzimu 2005. Tak¾e bych se pøiklánìl k poslední variantì. :-)
  20.04.2008 13:47 erg
 
okud jste ode¹el bez jakéhokoliv odchodného,pak jste byl v y h o z e n.
  21.04.2008 18:12 PI
 
No bohu¾el dávám za pravdu F1, nebo» práce o které mluví se do krve dostane nejdøíve po 5 - 7 letech praxe...

Policicsta se nestane policistou, kdy¾ mu dají placku a prùkaz, ale a¾ po nabrání zku¹eností, co¾ je podmínka první. Podmínka druhá je, ¾e má pollicista pro práci "cit" a "ví", kdy, jak a kam uhodit høebíèek na hlavièku.
  19.04.2008 15:40 UK
 
Tak jsem kamarádovi od PÈR (6 PT bez smìnosti) polo¾il otázku "Prosím Tì, kdo si vlastnì na netu tak stì¾uje (pøedev¹ím na peníze)" Odpovìdìl, ¾e jsou to pøedev¹ím netáhla (ve zkratce) a poukázal na kolegu v 7 PT (bez smìnosti), který je v práci cca 2-3 dny v mìsíci (studijní volno, paragraf na dítì pøesto, ¾e je man¾elka na mateøské apod.)
  19.04.2008 18:10 Kazi
 
Jako kdyby psal BLESK nebo AHA ty malý kritiku.
  19.04.2008 18:44 vlasta
 
UK, sice nevím koho má¹ za kamaráda, ale "studijní volno" je "dost drahé", sice ho má¹, ale musí¹ se "upsat" k dal¹ím rokùm práce u PÈR, pokud nesplní¹ zaplatí¹ nemalé peníze a poèet dní volna je pøesnì specifikován zákonem. Pokud je jeho man¾elka na mateøské nemá kolega kamaráda na "§" na dítì nárok, pouze v pøípadì, ¾e se man¾elka není schopna o dítì postarat (tedy vìt¹inou proto ¾e je sama nemocná, apod,....). Tak¾e nevìø v¹emu co ti kamarád napovídá, nemusí to být v¾dy 100% pravda,... zkus sám, berou kde koho, a uvidí¹ sám, hodnì ¹tìstí Vlasta
  19.04.2008 19:07 SOS
 
Vlasto tomu magorovi to nikdo nevysvìtlí to je dal¹í IQ.
  19.04.2008 19:30 4SOS
 
tøeba pochopí, ¾e ne ka¾dý o kom si myslí, ¾e je kamarád, jím skuteènì je a zkduí získat info i jinde, nejen od pseudokamaráda, Vlasta
  19.04.2008 19:40 UK
 
to Vlasta

- Pokud budu porovnávat V© vystudovanou v civilu a V© vystudovanou v rámci slu¾ebního pomìru, tak v¾dy vyjde výhodnìji V© v rámci slu¾ebního pomìru.
- Je velký problém si sehnat neschopenku od doktora, pro ¾enskou, která je na mateøský a tudí¾ její "nemoc"nikoho netrápí? Poka¾dé, kdy¾ se mluví o tom, ¾e urèitý policista má paragraf na dítì, aèkoli je jeho man¾elka na mateøské, tak je to doprovázeno v¾dy urèitým ú¹klebkem, proto¾e víme o co se v tomto pøípadì jedná. Skuteènì by si nìkdo z civilního sektoru toto dovolil? Urèitì ne!

to SOS

Va¹e ubohá reakce nestojí za komentáø.
  19.04.2008 20:13 pro UK
 
potom nevím proè jsi "komentoval". V pùvodním pøíspìvku jsi neporovnával studium V© v civilu, nebo v rámci slu¾ebního pomìru. Ano potom souhlasím, ¾e studium ve slu¾ebním pomìru je finanènì ménì nároèné, ale jak jsem uvedla se závazkem ("upsáním se") na "X" rokù setrvaných dále ve slu¾ebním pomìru (v opaèném pøípadì, tedy pokud závazek nesplní¹ zaplatí¹ nemalé peníze) A co se týká "§" na dítì ?? Je to opìt ve smyslu zákona a pokud má¹ zku¹enost ¾e :"Poka¾dé, kdy¾ se mluví o tom, ¾e urèitý policista má paragraf na dítì, aèkoli je jeho man¾elka na mateøské, tak je to doprovázeno v¾dy urèitým ú¹klebkem, proto¾e víme o co se v tomto pøípadì jedná. Skuteènì by si nìkdo z civilního sektoru toto dovolil? Urèitì ne!" tak se jedná o problém policista - vedoucí. Pokud lékaø uzná ¾enu neschopnou postarat se o dítì, musí pé¹i o dítì zajistit otec dítìte, ale hodnocení oprávnìnosti této situace nepøílu¹í tobì ani vedoucímu policisty, ale pouze lékaøi. Vedoucí pracovník v¹ak má mo¾nost nechat rozhodnutí tohoto lékaøe pøezkoumat, pokud má pochybnost o tom, ¾e lékaø vystavil pro policistu "§" k o¹etøování dítìte neoprávnìnì. Ale vzhledem k tomu, ¾e má¹ informaci od kamaráda a ne svou vlastní, tak myslím, ¾e tato komunikace je pouze v rovinì "akademické" nikoliv skuteèné,.... a potom není o èem konkrétnì s tebou (osobou zástupnou) dále diskutovat Hezký veèer. Vlasta

to SOS
  19.04.2008 20:29 UK
 
Proè by vedoucí napadal postup svého podøízeného, který si vzal § na dítì, pøesto¾e je jeho man¾elka na mateøské (sama má neschopenku od doktora), kdy¾ to samé udìlal i ten vedoucí?
  19.04.2008 21:10 pro UK
 
no potom buï je to v poøádku a potom nevím na co si ztì¾uje¹, nebo to v poøádku není a potom se "vzmu¾ jako kolegynì Petra Lhotáková" a pouka¾ na "lumpárny vedoucích", dotáhni je do konce a doèká¹ se tøeba "zadostiuèinìní". Nebo na to nemá¹, potom se na to "vyka¹li" a dr¾ obraznì øeèeno "hubu a krok" a pøestaò si tady ztì¾ovat a napadat své úspì¹nìj¹í kolegy. Vlasta. A dál u¾ nebudu reagovat, proto¾e chytrému napovìz a hloupého kopni (nìkterému ani to nakopnutí nepomù¾e)
  19.04.2008 15:30 Finance
 
Pøe¾ít se z penìz od policie dá, ale ¾ít jako èlovìk to u¾ je problém.
  19.04.2008 15:46 UK
 
Nebylo by lep¹í napsat? - Pøe¾ít z penìz od policie ZA VYKONANOU PRÁCI se dá, ale ¾ít jako èlovìk, to u¾ je problém. Spí¹ moje otázka zní: Mohl byste tuto vìtu vùbec napsat?
  19.04.2008 19:00 vlasta
 
z "policejních penìz" jsem "pøe¾ívala" víc jak 30 rokù a pøe¾ila jsem, dokonce posledních 14 rokù sama se 2-ma dìtmi, které vystudovali i V© a hlady jsme neumøeli a myslím, ¾e jsme ne¾ili "hùø ne¾ èlovìk" a nebyl to pro nás problém a není dodnes. Ano pøiznávám, mít miliony, budeme si ¾ít lépe, ale i tak ¾ili jsme a ¾ijeme slu¹nì, pravda èím víc penìz tím lépe, ale dá se z policejního platu slu¹nì vy¾ít, nejen pøe¾ít. Tak trochu skromnosti, jsou skupiny obyvatel které jsou na tom hùø (rodiny s dìtmi, dùchodci, uèitelé, zdravotnictví, hasièi,... a dal¹í abych nìkoho nezapomìla) Hezké ¾ití .Vlasta
  19.04.2008 19:09 Martin
 
Asi jsi neslou¾ila na malém okrese, ale ve vìt¹ím mìstì, kde byla vstøícnost a ochota od vedení.
  19.04.2008 19:53 Martine
 
mýlí¹ se, nebylo to velké mìsto, bylo to (no nemohu posoudit zda zrovna malý okres) zejména men¹í OOP, v poslední dobì vzhledem k podstavùm, slu¾ba ve výjezdu o 2 policistech a to v SO,NE, noèní, svátky, bohu¾el i hodiny "do zelených 150-ti hodin", vstøícnost a ochota vedení, nevím jak to myslí¹, zejména v souvislosti s ¾itím èi pøe¾itím z "policejních penìz". Myslím, ¾e na to ¾ít èi pøe¾ít z "policejních penìz" nemá vliv zda je to ve vìt¹ím mìstì, èi na men¹ím okrese a ji¾ vùbec zde nehraje roli vstøícnost a ochota od vedení OOP (pøípadnì okresu). Ale tady a písemnì mo¾ná ka¾dý máme na mysli nìco jiného. Ale trvám na tom (z vlastní zku¹enosti), ¾e policejní plat je na víc ne¾ na pøe¾ití, je na slu¹né ¾ití (pravda milionáøi jsou na tom lépe, ale s tím musí ka¾dý policista poèítat, ¾e milionáøem se jako policista "na ulici", tedy na tom nejni¾¹ím stupni policejního ¾ebøíèku nestane),... dal¹í diskuzi o tomto tématu nepovedu, proto¾e z pár zde napsaných slov, stejnì vìc nemù¾eme kvalifikovanì probrat. Hezký veèer Vlasta
  19.04.2008 20:19 F1
 
Jenom malá oprava pro Vlastu. Hasièi na tom hùøe ne¾ poldové nejsou, myslím tedy finanènì.
Za v¹e hovoøí i odchody :

Na 46000 policistù chybí kolem 5.500-6.000 policistù
Na 9500 profi hasièù chybí kolem 80 hasièù v celé ÈR

To jen pro správnost, nic víc. Trochu se o to zajímám a sleduji odchody a pøíchody.
  19.04.2008 21:17 pro F1
 
otázkou je, jestli jsou to jen finance, zákon 361 je stejný jak pro policii tak pro hasièe,....tøeba je práce u hasièù pøijatelnìjsí, nevím, pracovní podmínky u policie jsou mi dùvìrnì známé, u hasièù pracovní podmínky neznám, proto rad¹i nehodnotím,... ale pravdou je, ¾e hasièi, na rozdíl od policistù, si na tìchto stránkách a¾ tolik nestì¾ují. .--.... proè asi???? Hezký veèer. Vlasta
  19.04.2008 14:17 UK
 
Tak jsem kamarádovi od PÈR (6 PT) polo¾il otázku "Prosím Tì, kdo si vlastnì na netu tak stì¾uje (pøedev¹ím na peníze)" Odpovìdìl, ¾e jsou to pøedev¹ím netáhla (ve zkratce).
  19.04.2008 15:28 6 tø.
 
V 6 se smìnností to není na stì¾ování. To je to nejlep¹í co kariérní øád vymyslel.
  19.04.2008 23:10 ...
 
Kdyby tvùj kamarád v 6PT skonèil po 15 letech díky novému zákonu 361/2003Sb. ve 3PT, jistì bys koukal, jaké je i on netáhlo..........
  19.04.2008 06:37 jarda
 
Kdy¾ si tak proèítám pøíspìvky v této diskusi, tak mi pøipadá, ¾e je Policie ÈR spolkem uplakaných dìtièek, které neznají nic jiného, ne¾ jsou prachy, prachy a zase prachy. Dost mi to pøipomíná církve domestikované na území ÈR, od nich¾ také stále sly¹íme jen peníze, pole, lesy, baráky... Ale proè to pí¹u. K policii, tehdy SNB jsem nastupoval pøed cca 28 lety. Mnoho let jsem pracoval jen za plat, kdy¾ byla odmìna, ¹lo o nìkolik stokorun. Pravda, byla jiná doba: Politici se nervali o koryta, jako je tomu dnes, stát si uvìdomoval, ¾e policii, tehdy sice s jiným názvem, ale se stejnými èi obdobnými úkoly, potøebuje. Tak se o ni staral. Dostat byt v té dobì nebyl ¾ádný problém, nájemné s ohledem na vý¹e platù velmi pøijatelné, vlastní zdravotnictví na vysoké úrovni, dùchody v 55 letech, mo¾nosti rekreací, a to i pro policejní dùchodce atd. atd. Dnes? Bytù pro policisty jako ¹afránu a vesmìs s nájemními smlouvami na dobu urèitou, odchod do dùchodu jako u jiných profesí, øadu rekreaèních zaøízení mene¾ment staèil úspì¹nì za¹antroèit, nemocnice MV zru¹ena, policejní zdravotnictví hyne na úbytì a je stále okle¹»ováno. Ale, vá¾ení, nic s tím neudìláte, proto¾e takový trend je v celém státì a ve v¹ech resortech. Jen to zkuste v jiném oboru, mo¾ná se vám bude daøit, mo¾ná ne. A tak tomu je u PÈR. Státu je jedno, zda PÈR je funkèní èi nikoliv, hlavnì kdy¾ momentálnì vládnoucím èinitelùm na nic nepøijde. A o to snad jde, né? Mo¾ná se podaøí dostat policajty na ulici, aby byli vidìt, tudí¾ vìt¹ina obèanù zatleská. Ale ti, kteøí se starají o to, aby byla zji¹»ována trestná èinnost, která se dìje mimo ulice, pomalu ale jistì odejdou. A kdo tyto lidi nahradí? Ji¾ dnes jsou vy¹etøovací spisy plné urgencí od státních zástupcù o podání zprávy o stavu øízení. A bude mít v blízké budoucnosti PÈR tolik lidí, aby vùbec tito staèili alespoò odpovídat na dotazy SZ? Tak¾e, lidi, policajtíci. Pøestaòte breèet. Buï dìlejte bez ohledu na peníze nebo si najdìte nìjakou lépe placenou práci mimo Titanic.
  19.04.2008 07:51 mazec
 
Jardo,
shrnu tvùj pøíspìvek jednou vìtou. Ty jsi ale pitomec!
  19.04.2008 08:29 §
 
Proè pitomec? V¾dy» má pravdu!
  19.04.2008 08:46 xsat
 
Velký souhlas! Má¹ pravdu
  19.04.2008 09:30 jarda
 
Pro "mazec". Mo¾ná jsem pitomec, nic proti tvému názoru. Ale jedno vím jistì. Policie se ze souèasného stavu bude hrabat celou øadu let, osobnì to typuji tak nejménì na pìt let, spí¹e ale déle. A já se ptám: Co na to obèan? Jsem úèastníkem silnièního provozu, jezdím po Praze, ale i mimo Prahu, a to dost èasto. Policajta není vidìt, to je jasné. A pokud ano, tak ve slu¾ebním vozidle, vìt¹inou sám a s vy¹¹ím hodnostním oznaèením, t. j. nìjaký funkcionáø právì cestuje na nìjakou nesmyslnou poradu. To ale zcela jistì není øe¹ení. Funkcionáøi jsou úkolováni k náboru nových lidí a oni k tomu mlèí, aè vìdí, ¾e pro jimi øízené útvary by bylo daleko lep¹í, kdyby mohli udr¾et ty stávající. Ale tìm nemají co nabídnout. A akce "pomáhat a chránit"? To je dost legrace, zeptejte se spoluobèanù, co si o tom myslí. Staèil èlánek o tom, jak si obèané vybavují svá vozidla parafrázemi na tento reklamní slogan. Mo¾ná ¾e by polici vìt¹í slu¾bu udìlalo, kdyby na vozidla dávala samolepky firem, které by ji sponzorovaly. Na¹la by se taková firma?
  19.04.2008 11:47 jardo
 
jsem rád, ¾e jsi pochopil dùvod "pláèe" zdej¹ích policistù. Po ka¾dé akci následuje reakce a toté¾ platí i u PÈR. Nový zákon lidem na ulici nepøidal, lidem ve výkonu (jak pí¹e¹ vy¹etøovatelùm) také pøíli¹ ne a pak se nemù¾e¹ divit, ¾e ti lidé odcházejí do toho nejistého soukromého sektoru a svìte div se, vìt¹ina se rozplývá nad chováním svých ¹éfù v civilu. Chápou toti¾ význam slova manager a nechtìjí u¾ svého bývalého diktátora bez mozku ani vidìt. A urgence si mohou státní zástupci posílat na vnitro pøípadnì do Parlamentu, tam jim urèitì experti poradí, jak s podstavem nìkolika tisíc lidí zvládnout rostoucí kriminalitu a s tím spojenou stále rostoucí administrativu a byrokracii. Kupodivu jsem si nev¹iml, ¾e by se nìco za ten rok a pùl slibù zmìnilo? Ty ano? Èeho dìlá¹ ménì, abys byl více v ulicích? A nezapomeò, i ten kriminalista - vy¹etøovatel, který sedí celé roky v kanclu a nezná ani svùj rajon, je v tom kanclu na dvì vìci, tak¾e i on musí být mezi lidma. Hawk.
  19.04.2008 11:48 Civil
 
pro mazec
pitomec jse¹ leda ty a nejen s ohledem na poslední úlet
  19.04.2008 14:03 Klik
 
for Mazec: - tleskám, jásám, proto¾e tvá reakce je vskutku na velké úrovni a hodna profesionála sboru PÈR. Úsmìvné a hloupé!!!
  19.04.2008 18:10 vyhoøelý ?
 
Napsáno správnì. Souhlasím. Dobøe u¾ bylo. Dneska kdy¾ policista dìla, nebo nedìla je to úplnì jedno poøád stejné peníze. Proè si nemù¾u u Policie ÈR vydìlat víc, kdy¾ své spisy dokonèuji v termínu a bez problému a jsem ochoten jít do práci i z volna. Ale ptám se proè, kdy¾ pùjdu z volna stejnì budu mít poøád stejnou výplatu a nikdo mou práci neocení. Kolega má pracovní neschopnost, nebo paragraf, nebo odchází do civilu a jeho spisy se opìt pøelozdìli mezi ostatní - práce navíc a opìt za nic. Systém naprosto ¹ílený a proto odcházím, nikdo z vedoucích nic neøe¹í jenom aby to nìjak fungovalo, aby byl hlavnì klid a nikdo nevìdìl jak to vlasnì bì¾í na zákl. útvarech( OOP, DI SKPav apod.). Po tøinácti letech v 5 plat. tøídì po odeènetí renty dnes dìlám za nìjakých 15 tis. To si v civilu vydìlám taky a budu aspoò s rodinou o víkendech, svátcích. Vy kteøí nejste vyhoøelí, nebo máte strach odejít tak se dr¾te. Pozor na rok 2009 a 2010. I kolegové z armády jsou peknì napnutí co je èeká.
  19.04.2008 06:20 civil za 40
 
stojí to za...a bude min. stéjnì, spí¹e hùøe...radìji nìjaká renta, ne¾ ¾ádná...
  18.04.2008 19:32 PROPADY PLATÙ
 
POLICISTÉ SE PROPADAJÍ NA PLATECH, NA OSOBNÍ NEJSOU PENÍZE, NA ODMÌNY NEJSOU PENÍZE NA NIC TU NEJSOU PENÍZE.
  18.04.2008 19:38 jimi
 
Jak vidíte, peníze jsou,ale zøejmì na vás. Tak s tím nìco dìlejte - na co máte odbory. Proè policie platí zbyteèné policisty? ( OIKT,, tisk.mluvèí v plukovnických hodnostech, kontrolní chrousty ktreøí taky nemusí být policisté...atd)
  18.04.2008 19:41 jimi
 
Myslím, ¾e odbory by mìly víc tlaèit na personální politiku polic.prezidia a hledat kde se dají u¹etøit a hlavnì PØELÍT peníze tak kam mají...tedy na ulici. Od toho odbory máte...anebo je vymìòte.
  19.04.2008 10:23 ?
 
Odbory jsou z Langrem jedna ruka je mi z toho zle
  18.04.2008 19:22 jimi
 
Nevím proè policie breèí.Penìz mají víc ne¾ dost. Pokud má nìkdo málo, a» si to vyøídí s pol.prezidentem,který platí "policisty" nadbyteèné...tzn. informaèní a komunikaèní technologii-(ppoèítaèové prqacovníky), a dále tiskové mluvèí-nvím na co jsou to policisté - teï je¹tì jedna taková HOVADINA, jako je degradace hodností...tiskoví mluvèí -cucýci v hodnostech pplk. a dokonce plk. - to je výsmìch. Pokud nevíte milí policisté kam vám utíkají peníze, podívejte se na policejní prezidium
  18.04.2008 21:22 bída
 
Modré recepce, modrá auta ale platy jako za cara.
  20.04.2008 09:24 PP
 
Nevím proè stále breèíte, ¾e máte málo penìz. Je¹tì bych Vám sebral. Stále chcete odmìny, ale neuvìdomujete si, ¾e odmìna je za nìco navíc a ne za práci v pracovní dobì. Pokud stíhám dìlat nìco navíc v pracovní dobì tak bych mìl pøemý¹let, zda nevrátím èást výplaty, proto¾e nedìlám na 100%.
A pokud jde o nadbyteèné policisty v informatice, tak myslím, ¾e jsou placeni je¹tì málo. Kdyby byli civilisté,tak odejdou, proto¾e je je policie vùbec nedoká¾e zaplatit - porovnej si to s platy v civilním sektoru. A také s poèítaèovou gramotností policistù ve výkonu to není ¾ádná sláva.
Myslí si, ¾e kdy¾ mají doma poèítaè tak jsou borci a umí v¹e. Ale jen do prvního problému.
  18.04.2008 17:38 PLATY
 
Zákonodárci chtìjí pøidat. A¾ na 270 tisíc

18. dubna 2008 10:26

Politici pøipravují radikální zmìnu svých platù. Obì nejsilnìj¹í strany hledají zpùsob, jak odmìnu zákonodárcù pravidelnì zvy¹ovat. A zároveò chtìjí ukonèit spekulace o nejrùznìj¹ích výhodách a náhradách, které k platu pobírají.
Volby, poslanecká snìmovna, parlament, poslancifoto: MAFA

Poslanci ÈSSD u¾ povìøili pøedsedu Snìmovny Miloslava Vlèka, aby pøipravil zcela novou koncepci odmìòování. "Pracuji na ní, v paragrafovém znìní by mìla být do konce roku," øekl vèera Vlèek. Novinka bude zøejmì vypadat tak, ¾e se slouèí plat a v¹echny náhrady na stravu, reprezentaci èi cestování.

V jednom balíku bude i pøíspìvek na kanceláø a asistenta. "Druhou variantou jsou tøi hromádky: na poslance, na asistenta a na kanceláø," pøiblí¾il Vlèek. I tak by v tìchto penìzích u¾ byly zahrnuty v¹echny dne¹ní náhrady.

ÈSSD má velkou ¹anci, ¾e se na zmìnách dohodne s nejsilnìj¹í vládní stranou. Politici ODS mají o platech stejnou pøedstavu. "V¹echny peníze na kanceláøe, asistenty a podobnì by se mìly slouèit do jednoho platu," popsal svou vizi pøedseda Senátu Pøemysl Sobotka z ODS.
Zároveò pøipustil, ¾e celková suma veøejnost zøejmì "zarazí". Jeho kolega senátor Jaroslav Kubera èástku nedávno odhadl na 270 tisíc korun.

Dnes berou øadoví zákonodárci vedle ¹edesátitisícového platu a¾ 35 tisíc mìsíènì na dopravu, ke tøiceti tisícùm se blí¾í pøíspìvek na kanceláø, na asistenty dostávají 36 tisíc. Náhrady se pøitom nedaní.

Jeden velký plat by pøed zdanìním mohl vypadat skuteènì astronomicky. Kubera pøesto tvrdí, ¾e by politici nebrali víc ne¾ dnes. "Skoro polovina se zdaní. Máme progresivní daò, tak¾e by byla mnohem vy¹¹í ne¾ u èlovìka, který vydìlává dvacet tisíc," vysvìtlil Kubera.
Podle mzdové kalkulaèky by z èástky 270 tisíc korun hrubého v pøí¹tím roce zbylo 223 tisíc èistého. Kubera tvrdí, ¾e èíslo je jen orientaèní: "Lze to nastavit tak, aby k ¾ádnému zvy¹ování oproti dne¹ku nedocházelo."

Podle výpoètù MF DNES se plat a náhrady øadového poslance dnes blí¾í nejménì 169 tisícùm èistého.
  18.04.2008 17:48 §
 
MODRÝ DOBYTCI NIC VÍC.
  18.04.2008 19:02 ...
 
Policiste zase utrou...
  18.04.2008 19:26 jimi
 
No...nemáme peníze pro nemocné, invalidy a dùchodce, ale máme na vyhazování miliard pro církve a nyní je¹tì pro poslance kteøí evidentnì neodvádìjí po¾adovanou práci...tedy práci ve prospìch v¹ech lidí ¾ijících v ÈR..pouze ve prospìch vybraných skupin a prospìch svùj!!
  19.04.2008 08:32 §
 
Koukám, ¾e nejsem jediný, kdo se tu schovává za §. Nu co¾, budeme se odli¹ovat CAPS LOCKEM, hej?-)
  18.04.2008 17:26 INFLACE 8%
 
...aneb jak se èeský policista dále propadá na platech proti minulých letùm.....