Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  22.04.2008 19:08 PRÉMIE
 
ČTVRTLETNÍ ODMĚNY 500,- Kč JSOU ASI VELMI ČASTÉ ČÁSTKY PRO ODMĚNU POLICISTY ZA VYKONANOU PRÁCI V TÉTO ZEMI. JE TO VELKÁ FACKA NEJVĚTŠÍ FIRMĚ V ČR.
  22.04.2008 19:51 F2
 
a sakra, jste na tom ještě dobře. Hmm.... u nás 300,-Kč. Né, že bych chtěl ohrnovat nos, ale co i mě málem skolilo. Prchám od této firmy...
  22.04.2008 21:28 XXX
 
PP

Nevím proč stále brečíte, že máte málo peněz. Ještě bych Vám sebral. Stále chcete odměny, ale neuvědomujete si, že odměna je za něco navíc a ne za práci v pracovní době. Pokud stíhám dělat něco navíc v pracovní době tak bych měl přemýšlet, zda nevrátím část výplaty, protože nedělám na 100%.
A pokud jde o nadbytečné policisty v informatice, tak myslím, že jsou placeni ještě málo. Kdyby byli civilisté,tak odejdou, protože je je policie vůbec nedokáže zaplatit - porovnej si to s platy v civilním sektoru. A také s počítačovou gramotností policistů ve výkonu to není žádná sláva.
Myslí si, že když mají doma počítač tak jsou borci a umí vše. Ale jen do prvního problému.
  23.04.2008 04:40 pro XXX
 
jeste ze firma nabizi dalsi vzdelavani v oblasti informacnich technologii, jinak bychom nezapli pocitac ani doma a museli se ptat tebe.....
  23.04.2008 11:32 §
 
celníci všichni 2500, jako dorovnání platu
  24.04.2008 08:41 Ronin
 
Pro XXX
Je vidět, že o počítačové gramotnosti u PČR nic nevíš a jenom tady hloupě urážíš. Pro tvojí informovanost u policistů a vojáků z povolání je počítačová gramotnost dle průzkumu vyšší jak u učitelů a úředníků. Dále tady nelži, že si neumíme poradit s banálními poruchami, protože my nemůžeme. Bez oprávnění, které mají pouze na SIKTU u PČR není možné ani nainstalovat tiskárnu.
  22.04.2008 15:48 Z netu
 
Souvislosti - vyhledávač ---Kto manipuluje svět---
  22.04.2008 23:14 ztr
 
Řadový policista nemůže do ničeho zasahovat ani řešit problém s počítačem ( jen vyplňuje kolonky a píše skutkový děj) , maximálně "resetuje". Jen uvedu příklad při zpracování TČ v ETŘ byl poškozený vysokoškolák, programátor a když to slavné ETŘ viděl, tak jen řekl, že jestli takové programy má celá státní spáva, tak se nediví jak to v tomto státě funguje a už se nediví, že slyší, že počítače práci přidávají a komplikují.
  21.04.2008 17:58 ...
 
Josef Novák

Dobrý den všem. Musím se s vámi podělit o zážitek. Dostal jsem limit na odměny.Když odhlédnu od toho, že je už asi pět let stejný ( a už tehdy jsem se z pozice řadového smál, když se rozdávaly čtvrletní odměny 500,- Kč zdůvodněné nějakými vzletnými slovy ), tak teď byl ještě ponížen o nepřítomné policisty, i když logický by byl asi opak, na méně lidí více práce... Prostě přepočteno na jednotlivce a měsíc činí průměr 400 Kč. To je ta jediná motivační složka - pamatujeme si Vaše slova pane ministře. Zároveň jsem se ve stejné době dozvěděl, jaké mají odměny strážníci městské polïcie v našem menším městě. Činí 5.000,- až 10.000,- Kč každé čtvrtletí u řadového a co je nejlegračnější, celkově už se dostali nad naši platovou úroveň, což bylo dříve nemyslitelné. Za nesrovnatelnou práci a bez měsíce služby zdarma.
A prosím, pokud budete zase argumentovat poměrem u policie a ve veřejné správě, odečtěte ( klidně dle vlastního uvážení ) od průměru u policie měsíc práce zadarmo, příplatek za nepodnikání, příplatek za směnnost, rizikový příplatek a další specifika naší práce. Kam se dostanete? Respektive z opačné strany - vemte si hypotetického státního úředníka s oním průměrem a řeknětu mu, že bude místo sezení za stolem podstupovat riziko a bojovat se zločinci, jejich zbraněmi, nakažlivými chorobami a podobně - příplatek... X. Řekněte mu, že bude chodit do práce o víkendech, nocích, svátcích ... příplatek... XX. Dále mu řekněte, že prakticky mimo dovolené nebude mít volný víkend protože při současných stavech a neproplácení příplatků se slouží odnevidím donevidím a jeden okres se předhání s druhým, kdo udělá víc dopravních akcí, samozřejmě v pátek nebo sobotu v noci. Nezapomeňte na to, že když mu někdo třeba v sobotu odpoledne zavolá, že večer jde do práce, nemůže říct ne ( to se sice tak často nestává, ale semtam třeba při pohřešováních a podobně ano ) - příplatek XXX. Řekněte mu, že se nebude moci politicky angažovat a nebude si moci přivydělat - zkromě specifických činností jako např. učitelství to bude mít zakázáno, řekněte mu, že bude vyhozen za přestupek, o kterém by se jeho současný zaměstnavatel vůbec nedozvěděl, že na něj bude pohlíženo mnohem přísněji a jak někteří občané, tak novináři budou dělat vše proto, aby jej zesměšnili nebo pošpinili - příplatek XXXX. V neposlední řadě přidejte 150 hodin zdarma, ale ve skutečnosti je to víc, protože každý policista musí být ve službě dřív a odchází později, do prac. doby se mu nezapočítávají přestávky, i když je na rajón dvojčlenná hlídka a o nějakém naplánování přestávky nemůže být ani řeči, protože to by na tu půlhodinu musel vypnout telefon a vysílačku nebo oznámit občanovi, že jeho výslech přerušuje - příplatek XXXXX. Poctivě si odpovězte, kolik byste musel onomu hypotetickému úředníkovi, pokud byste po něm chtěl vynikající zdravotní stav, duševní i fyzickou vyspělost a všeobecnou úroveň, nabídnout, aby Vám kývnul. Pak teprve operujte s Vašimi oblíbenými procenty. Děkuji za Váš čas.

Zatím žádná odpověď...
  21.04.2008 18:17 PI
 
Pane Novák, toto jsou určeny stránky pro diskutující dotaz vzneste prosím na sekci Názory, karta - volné ..
  21.04.2008 19:36 hijack
 
Podmínky jsou jasné, do skončení přechodného období se to moc měnit nebude, až budou odchodové náležitosti a kariéra jenom podle nového zákona, tak se to bude postupně zlepšovat. Jinak město může dávat svým zaměstnancům jaké chce odměny, pokud na ně má:) To je současná politika. Komu se to nelíbí tak si může najít lépe placenou práci. Veškerou uniformovanou práci budou do budoucna přebírat strážníci, tak to prostě je :))
  21.04.2008 19:51 hijacku
 
princip, princip hledej. Chceš-li profesionalitu, musíš mít čím motivovat a odborníky zaplatit. Nemáš-li čím motivovat, nemáš výsledky ani prestiž a nevím, čím budou měšťáci levnější pro stát, když už nyní k nim s rentou odchází stovky, ne-li tisíce státních..... přemýšlet by to chtělo a ekonomicky
  21.04.2008 20:53 Klik
 
Je to jednoduché, jednoho dne zrušej rentu pro ty, co slouží u ozbrojené složky mimo služební poměr a možná i pro ty ve st. správě. Jak prosté!
  21.04.2008 21:38 Kliku kliku
 
rušit umí každý dement, ale udělat to tak, aby ti firma neklekla. Chtěl bych vidět ty nadšence, kteří by pak nastupovali.....
  22.04.2008 04:57 jarda
 
Doporučuji ti toto dát do sekce "názory, PČR, hasiči". Tam občas jeho jasnost Ivan I. odpovídá. Ale jen sporadicky, teď, myslím, že to bude tak těsně před letními dovolenými.
  22.04.2008 11:10 Jak funguje
 
v žádosti o ukončení služebního poměru důvod, předpokládaný propad mzdy až na rok 2005 i níže? Ani já nechci přijít až o 2500,- na výsl. příspěvku. Zdar.
  22.04.2008 14:48 David
 
Já bych přišel na rentě "jen" o 800Kč, ale na to jim kašlu.Hledám si práci a na 100% končím.
  21.04.2008 16:13 UK
 
Případ policisty z OOP Kolín

Sice jsem se dotazoval na to, jak to bylo a je skutkově, a zde se rozvířila polemika o právní stránce, tedy policista nemůže být propuštěn, jelikož jediné odpovídající ustanovení služebního zákona v § 42 odst. 1 písm. d) zní: Příslušník musí být propuštěn, jestliže porušil služební slib tím, že se dopustil zavrženíhodného jednání, které má znaky trestného činu a je způsobilé ohrozit dobrou pověst bezpečnostního sboru.

Vysvětlení: Protože nedýchal, tak se mu ani náhodou neprokáže, že se dopustil jednání, které má znaky trestného činu.

Závěr: Je tedy nutno tlačit na zákonodárce, aby služební zákon byl novelizován tak, aby postihoval podobné jednání policistů (Příslušník musí být propuštěn, jestliže porušil služební slib tím, že se dopustil zavrženíhodného jednání, které má znaky PŘESTUPKU a je způsobilé ohrozit dobrou pověst bezpečnostního sboru), anebo se po vzoru PL nebohého policisty z OOP Kolín zastat (v souladu se zákonem nemůže být propuštěn, on se dopustil pouze přestupku), jelikož on je z hlediska zákona o služebním poměru za své přestupkové jednání nevyhoditelný a požadavek - doporučení - na jeho odchod od PČR ze strany vedení je možno brát jako protiprávní (ÚTISK ?).
  21.04.2008 17:58 nutnost
 
novelizovat zákon je nejen vůči policistům, ale vůči všem, kteří chlastají za volantem a odmítají dechovou zkoušku a lékař.vyšetření s odběrem krve. Nevidím jediný důvod, proč by ožralý polda byl pro mé dítě více nebezpečný, než ožralý civilista jakéhokoliv zaměstnání, který se z tohoto vyvleče a za týden jezdí ožralý zase.
UK, ty si dej po rypáku, nebo už to nechlastej. Jestli tys byl někdy poldou, tak já jsem byl prezidentem.....
  21.04.2008 20:58 pro UK
 
Hlavně se při tom tlačení nepos.r.....
  21.04.2008 07:27 František
 
Vážení páni policisté - Myslíte si,že je normální dát pokutu za překročení (dle tach.kotoučku) rychlosti o cca8 km ve výši 1000 Kč ?--(jízda z Hamburku odtahovkou s dvěma vozidly)-tudiž s vlekem po dálnici rychlost 88km/hod - vyšší pouze proto,že následuje stoupání.Tomuto neříkám pomáhání a chránění ale čiročirá buzerace.Podotýkám,že jsem řidič důchodce s celoživotními zkušenostmi jako řidič autobusu.Myslím,že daleko větší pozornost by se měla věnovat bezhlavě se řítícím vozidlům vynucujícím si volno blikáním a trouběním a samozřejmě daleko překračujícími povolenou rychlost. Takže pomáhejte a chraňte i nadále - ale přemýšlejte u toho !!!
  21.04.2008 08:31 Františku
 
když máte celoživotní zkušenosti, napiště prosím, o kolik se u odtahového vozu se 2 automobily prodlouží brzdná dráha, jedete-li o 8km/hod. rychleji. Pak mi napište, jestli při Vašem porušení zákonů vždy reagujete tím způsobem, že poučujete policisty, jak mají přemýšlet. Děkuji. P.S.: povinností policisty je přestupek vyřešit a zákon ve většině případů u překročení rychlosti stanoví fixní (neměnnou) výši pokuty dle překročení rychlosti. A ještě dotaz, uvědomil jste si, že jste překročil rychlost a příště místo toho pojedete raději stanovených 80km/hod.a večer pozvete rodinu na oběd do restaurace, nebo budete opět překračovat rychlost a rozhodovat si o tom, zda je to moc, málo, před kopcem nebo za kopcem, sám a kašlat na zákony?
  21.04.2008 21:28 ExWilax
 
Nezbývá,než s Vámi souhlasit.
  22.04.2008 05:06 jarda
 
Pane Františku, to se musíte obrátit na Parlament ČR. Tam byl příslušná zákon schválen, zákon stanoví nejvyšší povolené rychlosti a sankce za jejich překročení. Takže, pokud překročíte byť jen o 1 km, dopustil jste se přestupku a je na místě, abyste pokutu dostal. Tak hovoří zákon. Vzhledem k tomu, jak jsou policisté často a přísně sledováni kontrolními orgány z různých úrovní, tak se nedivím, že pokuty ukládají i za takto nízké překročení. Opakuji vám tedy, že se se svojí stížností musíte obrátit na zákonodárce, policisté jsou tu proto, aby vymáhali dodržování zákona, a to nejen tohoto. Obhajoba typu "vždyť jsem překročil povolenou rychlost jen o 8 km" je za současné dikce zákona stejně trapná, jako obhajoba "jaképak znásilnění, když jsem jí bral zezadu a ona mohla kdykoliv odejít" nebo "vždyť jsem ho zabil jen trochu". takže na policajty to nesvádějte, ti jen aplikují zákona.
  22.04.2008 19:11 metr pro všechny
 
Důchodci jsou vesměs problémoví a hádaví lidé co se týče svého sebekritického přístupu k přestupku.
  20.04.2008 18:57 br4pt
 
Váž. pane ministře,
před delší dobou jsem se Vás dotazoval jak je možné, že do dnešního dne slouží v této složce stále lidé s minulostí sloužících u útvaru (stb) nebo tzv.politruk. Sliboval jste, že to změníte a nastane generační obměna. Uvedená obměna nenastala a místo těchto lidí (někteří mají opravdu Moskevské školy) začal odchod těch, kteří jsou věkem generační obměny perspektivní. Tak mě napadá pouze napsat, že Vám již nevěřím. Uvedené zveřejním v některém opravdu demokratickém tisku
  20.04.2008 19:16 May day
 
Zde jsou stránky určené ke kritice, napadání a osočování mezi kolegy a provokatéry.
  20.04.2008 19:32 rrr
 
Jak vidíš u firmy Policie ČR je možné úplně všechno, bolševici ve velících funkcích před revolucí jsou stále ve vedení ( ještě lepší fleky než měli) a nikdo s tím nic nedělá. Ty soudruhy měli po 89. nakopat do prdele. Dneska už je pozdě.
  20.04.2008 20:09 dvojí plat
 
Pracovat za plat a za důchod je špičková věc!
  22.04.2008 00:13 Prd
 
Nakopat do prdele a hlavně do hlavičky ti blbe natlouci, ŽE PRACUJEŠ A ŽE JSI ZA PRÁCI PLACEN. POKUD STOJÍŠ ZA HOVNO, TAK AŤ TĚ VYHODĚJ A POKUD JSI DOBREJ AŤ TĚ POVÝŠEJ. A JESTLI JSI PŘED 19-TI LETY DĚLAT TO ČI TOHLE, TO JE DNES KAŽDÉMU NORMÁLNÍMU ČLOVĚKU JEDNO, ALE NE JESTLI UMÍŠ ČI NEUMÍŠ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  22.04.2008 05:11 jarda
 
Hele, že ty jsi z těch, kteří si brousili zuby na nějakou funkci, nedostali ji pro neschopnost, takže teď otravují s takovými kravinami. Třeba by na ně nějaké to místečko zbylo, když jim jejich kverulantství vydrží. Tak se, hošíčku, snaž, stejně nic nedostaneš. Takové lidi, jako jsi ty, nejsou u PČR moc oblíbení, protože jim nejde o věc, ale o to škodit. Jo, a zveřejni si to kde chceš, třeba ve vývěsce obecního úřadu. Pojem "demokratický tisk" mi totiž nepřipomíná žádnou tiskovinu vycházející v české kotlině.
  22.04.2008 16:11 xxx
 
přesně tak. Proto to dopadlo jak dopadlo s policistou Čermákem a Lhotákovou. Ti co mají škraloup se bojí jakkoliv rozhodnout, aby jim někdo náhodou nepřipomenul minulost. Hold renta je renta a tak se pálit (ač jsem za to placen) za vlastní lidi přeci nebudu. Taková je současná policie...bohužel
  22.04.2008 16:25 zubor
 
Je to hrozný,ale je to tak !
  22.04.2008 19:33 .
 
Někteří mají funkci,drží se zuby nechty dělají už 4 vysokou školu, aby zustali na funkci přečíst po nich zprávu je fakt zážitek,na který se nazapomíná.5-6třída ZŠ no hlavně,že jim bylo schváleno a nabídnuto dělat s požehnáním VŠ.Chlubení se,že to je v kapse a podobně.Švindl kurzy jak jinak to nazvat?Je to Degradace VŠ.
  20.04.2008 08:52 UK
 
Vzhledem k tomu, že na tomto webu se vyskytují i lidé z Kolína, tak by mě zajímal jejich názor, a nejenom jejich, na tento dotaz Langerovi ze dne 19.4.2008. Na případnou námitku, že je to drb a nemohu přeci věřit internetovému plácání, podotýkám, že zhruba v lednu 2008 jsem byl naprosto šokován něčím co provedl policista z Kolína, a proto i tento případ je k uvěření.

šílený motorkář

Pane ministře mohl byste se podívat na případ policisty OOP Kolín, který letošního roku v ranních hodinách, pravděpodobně pod vlivem alkoholu rozbil svým vozidlem kruhový objezd v Kolíně V. a po této dopravní nehodě odmítl dechovou zkoušku i odběr krve. Nyní se jedná o tom, jak bude potrestán, ale vypadá to, že nebude propuštěn, jak by to mělo být, protože mu prý bylo nabídnuto, aby odešel sám. Co je to za jednání, když policista udělá věc, kterou má sám u jiných řidičů stíhat. Dost na tom, že tím, že se u něho nedal zjistit alkohol mu nemůže být prokázán trestný čin. Neměl by být takový policista okamžitě propuštěn, jak tomu bylo dosud ve všech případech, nebo je nedostatek policistů již opravdu tak hrozivý, že mohou dělat cokoliv a propuštěni nebudou.
  20.04.2008 10:11 Karel
 
Tady se diskutuje a probírá problematika PČR tohle není stránka inspekce MV ani sekce určená pro ministra!
  20.04.2008 13:08 Zlíňák
 
Pokud je to tak jak to uvádíte, tak by měl být tento policista propuštěn.
  20.04.2008 13:44 th
 
nejen to,ale k policii se berou prý i lidi se škraloupem
  20.04.2008 14:05 Dáda
 
Policista musí být propuštěn - verse A. Pokud nebude propuštěn po prověření inspekcí bude propuštěn i se svým velitelem s personální pravomocí, případně vyšetřujícími policisty - verse B.
okud o tom cokoli víte, oznamte to i se svým jménem s požadavkem, aby jste nebyl uváděn, na IMV (Inspekce ministra vnitra).
  21.04.2008 10:36 Kdybys
 
jako civil raději tlačil a vyčítal zákonodárcům, že existuje vůbec ta možnost. Tvoje pravděpodobně si strč za klobouk. Zákony jsou takové a prostě to lze. Až si vrchnost nabije ústa sama o nějakého opilce za volantem, pak se něco možná změní. A jestli to bude popelář, instalatér, ředitel banky nebo polda je jedno.
  21.04.2008 16:13 UK
 
Sice jsem se dotazoval na to, jak to bylo a je skutkově, a zde se rozvířila polemika o právní stránce, tedy policista nemůže být propuštěn, jelikož jediné odpovídající ustanovení služebního zákona v § 42 odst. 1 písm. d) zní: Příslušník musí být propuštěn, jestliže porušil služební slib tím, že se dopustil zavrženíhodného jednání, které má znaky trestného činu a je způsobilé ohrozit dobrou pověst bezpečnostního sboru.

Vysvětlení: Protože nedýchal, tak se mu ani náhodou neprokáže, že se dopustil jednání, které má znaky trestného činu.

Závěr: Je tedy nutno tlačit na zákonodárce, aby služební zákon byl novelizován tak, aby postihoval podobné jednání policistů (Příslušník musí být propuštěn, jestliže porušil služební slib tím, že se dopustil zavrženíhodného jednání, které má znaky PŘESTUPKU a je způsobilé ohrozit dobrou pověst bezpečnostního sboru), anebo se po vzoru PL nebohého policisty z OOP Kolín zastat (v souladu se zákonem nemůže být propuštěn, on se dopustil pouze přestupku), jelikož on je z hlediska zákona o služebním poměru za své přestupkové jednání nevyhoditelný a požadavek - doporučení - na jeho odchod od PČR ze strany vedení je možno brát jako protiprávní (ÚTISK ?).
  20.04.2008 08:38 UK
 
to F1

Díky za upozornění, je to moje chyba.

Jste jeden z mála na tomto webu, jehož příspěvky je radost číst. Na jednu stranu zhodnotíte svůj přínos jako policisty pro společnost, a na druhou stranu uvedete problémy se kterými se potýkáte. Nikoli pouze jenom prachy, chceme prachy, prachy. Díky Vám za konstruktivní kritiku.
  19.04.2008 21:39 F1
 
Jo, ozval jsem se. Pokud nesloužím, ta to zde téměř každý den pročítám ( ve službě nemám čas, jsem na zatíženém oddělení, kde by to bylo mrháním časem na úkor potřebného - oznámení za oznámením a palice je na konci směny vymytá ). Něco mě zde občas udiví, něco mě i poučí a něco mě i nasere, když je to už natolik stupidní.
Pozor na " Tvý " kolegové ( Ti ). Dnes končím.
  19.04.2008 23:46 KO
 
Myslím, že pravopis nebude jeho největší problém. Ten člověk potřebuje obejmout.
  20.04.2008 15:30 XXX-pravý
 
4 F1
To, že nemáš čas na prohlížení příspěvků na tomto DF docela chápu. Ovšem i kdyby jsi ten čas měl, tak při rychlosti internetu, která je na počítačích u policie bys potřeboval celou směnu, aby jsi si přečetl jeden příspěvek. Přeji pěkný den.
  19.04.2008 20:35 SOS
 
UK prosímtě tady policisté vyjadřují své názory a každý své poslání nese trochu jinak a jinak se k němu staví. Podmínky k práci za poslední měsíce skutečně nejsou záviděníhodné a kariérní řád není tak dokonalý jak se zdál být.
Jsi-li v civilu pak máš jiné starosti a nevím proč se vracíš do řeky podruhé a kritizuješ.
  19.04.2008 20:47 UK
 
Milý SOS, jak vidíš, nemám jiné starosti. Jednou z funkcí státu je zajistit moji bezpečnost, a tak mám jako daňový poplatník právo kritizovat.
  19.04.2008 22:36 pro UK
 
Uvádíš, že nemáš jiné starosti, tedy jsi pravděpodobně dosud policistou. Právo kritizovat sice máš, ale k čemu myslíš, že tvá kritika na těchto stránkách je? Myslíš, že kritikou zde, na těchto stránkách, ti "stát zajistí tvou bezpečnost"" pokud si to opravdu myslíš, potom je mi líto, ale musím konstatovat, že jsi idealista. Pokud tvou bezpečnost nezajistí složka, jejímž jedním článkem jsi pravděpodobně i ty, tak se jí nedočkáš. Proto jako policista se snaž, aby daňový poplatník, který není policistou, se své bezpečnosti, za své peníze (daně) dočkal v maximálně možném rozsahu (a není nejmenší), a potom zajisti bezpečnost daňového poplatníka a jeho bezpečnost i ty, jako policista placený z jehi daní.