Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  28.04.2008 20:46 INFLACE
 
Je to finančí marasmus pod taktovkou Kalouska a Langera s inflací 7,5%.
  28.04.2008 18:13 mutino
 
No tak jsem se dnes dočetl , že jsme dokonce něco míň než muklové. Oni berou příplatek za práci v noci. To je hnus velebnosti .
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id= 603666
  28.04.2008 21:23 Vyhořelý
 
Tihle modrý ptáci stejně jednou vyletí z hnízda, protože takový výsměch vůči slušným lidem jsme ještě ani za dob komunismu nezažili.
Stydím se za tuto vládu a našeho vnuceného ministra vnitra.
  28.04.2008 16:47 UK
 
Mladík, kterému je 19 let nastoupí k PČR, nejdříve 2. PT a poté 3. PT, ve které by zůstal až do konce své služby – 34 let. Podle současné platové tabulky (směnná) by si přišel za celou dobu služby na 9.605.040,- Kč - hrubého (počítán rizikový příplatek ve výši 2.000,- Kč měsíčně), což by činilo měsíční průměr 23.541,- Kč hrubého, při odchodu by získal odchodné ve výši 171.420,- Kč, což by činilo průměr cca 420,- Kč hrubého na každý měsíc služby. Lze tedy říci, že jeho průměrný hrubý měsíční příjem by za dobu služby činil 23.961,- Kč. Současně s odchodem od PČR by mu vznikl nárok na výsluhu ve výši 14.285,- Kč čistého měsíčně. Pokud budeme uvažovat, že výsluha v důsledku nároku na výplatu starobního důchodu „zanikne“ (souběh - § 160 z.č. 361/2003 Sb.), v uváděném případě by „mladík“ pobíral výsluhu cca 12 let (věk pro odchod do důchodu 65 let), tedy v celkové výši 2.057.040,- Kč (vše čistého příjmu). Přepočtem na odslouženou dobu vyjde (výsluha je odložený plat) 5.042,- Kč čistého za každý měsíc služby. Lze tedy shrnout, že mladík bude, z dnešního pohledu, každý měsíc svého služebního poměru průměrně pobírat od PČR 23.961,- Kč hrubého a 5.042,- Kč čistého.

Samozřejmě si uvědomuji, že existuje mnoho proměnných, a proto jsem v daném případě počítal 3 PT a nebral jsem v potaz, že někteří příslušníci jsou pro PČR cca 5-10 let samostatně nepoužitelní, a tudíž i přeplacení.

Na závěr zbývá jediná otázka. Co tedy ještě chcete? Asi ještě více peněz. Ale za co?
  28.04.2008 18:44 pro UK
 
Máš možnost.Je takový podstav,že vezmou snad i tebe.A nemysli si,že většina kolegů odchází jen kvůli penězům,těch důvodů jsou mraky.
  28.04.2008 19:07 UK nafackuj si
 
těch 5.000,-čistého jak uvádíš je za to, že průměrný věk dožití u firmy je 55 let věku a za 34 let nebude 23.000 hrubého ani nejmenší důchod, natož plat. A proto už jdi do ....... s těma ciframa stejně jako tvůj milovaný kamarád klik. Vás by bylo i ve statistickém úřadu škoda, myslíte si, že lidi zblbnete horentníma částkama. Lidi nejsou blbci a počítat umí. A nezapomeňte oba vysvětlovat tyhle cifry pozůstalým kolegů. Pak si uvědomte, že si lidi nestežují jen na peníze, ale všeobecně na vztahy, komunikaci, špatné vybavení, mizerné prostředí (zachraňující se na poslední chvíli předraženým mrháním financí), neschopnost (a nedivil bych se, že i Vaši) velet, vést podřízené atd. End.
  28.04.2008 19:18 UK
 
Pro prvého přispívajícího:

Pokud je důvodů mraky, tak snad není problém nějaký uvést. Já Vám s nimi pomohu (všimněte si, prosím, na rozdíl od Vás, já Vám netykám).

http://www.mvcr.cz/rs_atlantic/project/article.php?id=95608

následující důvod je opravdu výživný

http://www.mvcr.cz/rs_atlantic/project/article.php?id=94557
  28.04.2008 19:28 UK
 
Pro druhého přispívajícího:

Na závěr jsem uvedl - Lze tedy shrnout, že mladík bude, Z DNEŠN9HO POHLEDU, každý měsíc svého služebního poměru průměrně pobírat od PČR 23.961,- Kč hrubého a 5.042,- Kč čistého. Tudíž je jasné, že nebylo počítáno s časovým faktorem, což je nemožné a nárůstem platových tarifů v budoucnu. Jedná se tedy o průměrný plat a výsluhu v hodnotě roku 2008.

Jinak by byla asi radost Vás sledovat při řešení přestupku (trestného činu).
Vy: Pane, dopustil jste se přestupku (trestného činu).
Podezřelý: Ale, já jsem nic….
Vy: Drž hubu, když jsem řekl, že ses dopustil přestupku (trestného činu) drbane, tak si se toho dopustil.
  28.04.2008 21:18 pro UK
 
no vidíte to, tak si nechte ty svoje průměry pro ministra a nelezte s tím mezi lidi, co umí počítat. Bylo by dobré sledovat VÁS při jednání s podřízeným:

Vy: Pane, máte měsíční plat 35.000,-Hrubého
Podřízený: v rozhodnutí mám jen 23.000,-Kč
Vy: Ne, máte 45.000,-Kč superhrubého a to jsem nezapočetl 9,-Kč za stravenku a nestěžujte si, za dveřmi stojí stovky dalších.....

jen jsem si nevšiml, co Vy a Vám podobní děláte pro to, aby ty tisíce spokojených neustále neodcházeli při tak výhodných podmnkách do soukromého sektrou a doživotní nejistoty.

asi tak. sbohem
  28.04.2008 21:27 axel <Plustek@quick.cz>
 
Počítáš jak tak dobře ( ale vrať školné), zákon 361 ale neznáš dobře protože špatně cituješ. Výsluha je dle z.č.361 doživotní (do úmrtí příjemce renty) akorát se sníží o vyplácený důchod, po jeho přiznání. Já mám po 32 letech a 100 dnech služby přes 6.tis.Kč renty a 10,5 tis. důchodu. Za 17 klacků si jakž takž žiji. Mnoho mých bývalých kolegů ale tento plat (čistý) nemají ani při současném výkonu služby.
  28.04.2008 21:36 pro Uk
 
Ty debile, k tvým odkazům, není to proto, že nábor nových policistů asi není v pořádku a nebo je zde přemrštěný plat?Ha HA. Chtěl bych tě vidět na ulici někde kde to vře, nevydržel bys ani minutu a měl by si z toho noční můru-ouřado.
  28.04.2008 22:51 UK
 
to axel

Může nastat varianta, že starobní důchod je vyšší než renta, a tudíž nárok na "rentu zanikne". Modeloval jsem případ, který je z hlediska příjmu policisty nejméně příznivý. Pokud tedy vezmu, že "mladíkovi" bude v 65 letech přiznán důchod ve výši 10.000,- Kč a on se dožije 72 let, dostane na výsluze dalších 359.940,- Kč v čistým. Tím by jeho měsíční průměr za trvání služebního poměru činil 23.961,- Kč hrubého a 5.924,- Kč čistého. Hrubým odhadem tedy "mladík" pracuje průměrně za cca 31.000,- Kč hrubého měsíčně.
  28.04.2008 22:54 pro neadekvátně reagující na příspěvek UK
 
Lidičky nevím na co si tady pořád stěžujete, po nástupu snad nikdo neočekává (a pokud ano, tak asi není moc soudný a otázkou potom je, co vlastně u policie hledá) nadprůměrný plat. I v soukromé firmě po nástupu dostanete minimální mzdu (pokud firmu nevlastní někdo z vlastní rodiny). A každé 3 roky ve stejné platové třídě jdete o platový stupeň výše, další možností je výběrové řízení (se stejným vzděláním o třídu výše, s vyšším stupněm vzdělání - VŠ - o více jak 2 platové třídy výše). Takže váš karierní postup je čistě na každém z vás, pokud na to máte, máte i možnost postupu, pokud na to nemáte, buďte rádi, že jste tam kde jste, protože ani v civilu by jste na tom nebyli lépe. A přestaňte se tady ztrapňovat neustálým kňouráním, někteří v civilu a většina lidí v důchodu jsou na tom hůře jak vy a vidíte je někde brečet??? já ne.... tak nebrečte a radši něco dělejte, třeba práce ( naplňte heslo pomáhat a chránit) pro obyčejné občany tohoto státu je důvodem k vašemu vyššímu finančnímu ohodnocení. Příjemnou a hlavně kvalitní službu přeje občan, který nemá tak vysoký příjem aby si mohl platit vlastní ochranu a tuto očekává od vás policistů, které si platí z vlastních daní.
  29.04.2008 01:18 pro neadekvátně....
 
prosím tě, kolik je přesně to tvoje po nástupu? 20 let? Jen abych byl v obraze, já po 13 letech totiž spadl s platem a to mám kupodivu vyšší vzdělání, velmi dobré hodnocení, za posledních 6 let ani jeden den pracovní neschopnosti atd.? Díky za odpověď.
  29.04.2008 02:03 "neadekvátně"
 
no potom, jsi na tom asi dobře, nemáš důvod si ztěžovat, každé 3 roky se Ti plat (ve stejné tarifní třídě) zvyšuje, pracuješ v průměru a jsi v pohodě, tak Ti přeji ať Ti to vydrží co nejdéle, chápu že do důchodového věku to nebude, ale s "rentou" to i do důchodu jistě vydržíš a slušně s rentou do konce života vyžiješ.
  29.04.2008 02:08 "neadekvátně"?
 
Všichni máme možnost volby, tak se zvedni, dej žádost do civilu a uvidíme....
Netvrdím, že jde vše v poho, ale jaký si to uděláš, takový to máš...
Jde o můj názor, jen se o něj dělím, nikomu ho nevnucuji.
  29.04.2008 02:53 hmmm
 
nepracuji v průměru, ikdyž bych na tom nebyl o nic hůře a to je ten problém, problém policie....
  27.04.2008 20:46 Klik
 
Klik

Děkuji za názor Petra a ještě pro nechápavé a zaujaté jeden příklad: můj bejvalý kolega má mzdu po 14 1/2 letech služby 29600Kč beze směnnosti. Není tlačenka a není blbej! Jestli jste iditoti nebo magoři nevím, ale zde píší zřejmě neschopní jedinci co chtějí hned nasypat!!! Vašim názorům se tady Ivan musí jenom smát. Držte sandál a jestli jste neschopní odejděte!!! Je to z Vaší strany k pousmání. Pro rejpavce můj plat činí 33400Kč tak na sobě pracujte a nefňukejte.
  27.04.2008 20:48 Pavel Rychtera
 
Taky takové znám, myslím že to není u PČR tak hrozné a chteli by hned 30 táců, za co ????
  27.04.2008 22:12 Kliku,
 
zapoměl jsi napsat v jaké třídě a na jaké funkci jsi Ty a ten Tvůj kámoš!!! Pro řadového "na ulici" je taková částka nedostupná. To myslím vědí všichni zainteresovaní.
.......Jenom čeříš hladinu!!!
  27.04.2008 23:16 F1
 
V Každém případě - rovnost nehledejme. Na některých odděleních mají takový nápad a neustále řeší " v pořadí " všehochuť oznámení od vloupaček po neschopnost ožraly odemknout dveře do bytu, že jdou po směně domů s hezky propláchnutou hlavou, že neví co dělali na začátku směny. No a jinde se to vleče, nic neuteče, zítra taky den a konce směny se pro " vleklý čas nemůžou dočkat. Takže je rozdíl za co a za co se to oběživo bere. Zkrátka někde za 5 let prožijou " policejního života ", to co někde " nestihnou za 30 let ". Zažil jsem obojí. Takže rovnost nehledejme. Jen je paradox, že právě tam, kde nestíhají již " fyziologicky " jsou na tapetě a špatní a tam kde je to " se to vleče ", jsou plácaní po zádech na znamení dobře odvedené práce - služby. Rovnost prostě nehledejme a ani ve finančním ohodnocení.
  28.04.2008 09:09 kliku
 
komu ty praháči lezeš pořád do zadnice? Vytrvalost máš solidní, ale nejsem si jist, že tvá snaha padne na úrodnou půdu. Napiš přímo ministrovi, jak je vše skvělé a bez chyby. Od vedoucího tvého kalibru se mu to bude líbit :-)))). Tvůj bývalý kolega, který bere 29.600,-Kč musí být bez směnnosti min.v 7TT (tedy s VŠ) a s rizikovým příplatkem pro Prahu, jinak se k takové částce nedohrabe ani po 14 letech. Když chceš psát a, tak i b. Tak se na to vyprdni a nech je být na pokoji. Předpokládám, že jsi vedoucí (můj typ je ZVO MOP). Jestli jsem se trefil, je to i díky tvému vyjadřování o idiotech a magorech, to umí tací velmi dobře. Zkus se zamyslet, jaký plat donese domů a jak často je doma polda v Praza ve 3-4TT po cca 10 letech služby, který si platí ubytovnu a cestu např. z Moravy? A neházej tu cifry kolem 30 tis., ten člověk je rád za 13-14tis.
  28.04.2008 09:20 XXX-pravý
 
Nevím sice v jaké TT a funkci KLIK je zařazený, ale jisté je to, že na plat přez 30tisíc se dá na chodníku dosáhnout taky. Já osobně jsem v 5TT, sloužím 28 let a to pořád na chodníku a můj plat činí celkem hrubého =34.240,-Kč. Když mladíci vydržíte sloužit taky takdlouho, tak na tuto částku taky dosáhnete.
  28.04.2008 09:40 ?
 
pro představu já sloužím 7 let a můj plat činí 23600,-hrubého (což je u nás průměrný plat v každé druhé firmě) to je peněz co a to mám ještě 500,-Kč za pořádkovou j. a znám policisty co jsou na tom ještě hůře, tak čím chcete ty lidé motivovat ?
  28.04.2008 20:05 okj
 
nechlub se svým platem. Řekni co děláš,kolik máš přesčasů a odměn ,popř komu lezeš do zadku.
  28.04.2008 23:07 OKJ
 
Ne každý kdo má slušný plat musí zákonitě "lézt někomu do zadku", služba 30 let, z toho posledních 15 "na ulici", a nebylo to na "vyskakování", ale ani na "umření". Tak už, sakra, tady toho "breku a kňučení jak právě deflorované děvky" nechte, začněte na sobě pracovat (studiem, sportem,...atd,...) a pokud uspějete (stejně jako kdysi já), dočkáte se i toho vyššího finančního ohodnocení. Za flákání služby, otáčení se k páchaným přestupkům a trestné činnosti zády, se vyššího finančního ohodnocení a zařazení ve vyšší platové třídě nedočkáte (a také by nebylo za co vás zvýhodnit). Každému patří to co si zaslouží,....
  29.04.2008 00:50 pro OKJ
 
VŠ mám, zdravotní klasifikaci A/I., fyzické testy na 100b.při současných 36 u přijímacích testů, psychologické vyšetření k ZJ, celou dobu ve služebním poměru hodnocen velmi dobře, žádný trest a to vše téměř po 15 letech služby, tak mi vysvětli propad platu o 2.000,-Kč díky 361 a taky to osobní, které mi nikdo nezvýší odhaduji tak 5-10let ať se snažím jak chci. To se nevyjadřuji o tom, že jsem za ty roky nacpal státu za stovky hodin navíc (a to nejen za službu a fyzickou přípravu ze svého volna), ale zejména statisíce - ANO STATISÍCE - za dopravu do zaměstnání z trvalého bydliště a placení ubytoven. Pořád nechápeš o čem tu lidi mluví? Kdyby chtěli kňučet, tak nelezou k policii, tam na to není čas. Očekávají ale slušné chování od nadřízených, motivaci a odpovídající ohodnocení nadprůměrných výkonů a to nejen v 9 a vyšší TT.
  29.04.2008 12:48 OKJ
 
Všichni máme možnost volby, tak se zvedni, dej žádost do civilu a uvidíme....
Netvrdím, že jde vše v poho, ale jaký si to uděláš, takový to máš...
Jde o můj názor, jen se o něj dělím, nikomu ho nevnucuji.
  29.04.2008 13:38 tak ještě jednou
 
a s vykřičníkem pro OKJ, Dana a hromadu jeho dalších ikon.
1) Ty zde nejsi od toho, abys komukoliv doporučoval jít do civilu, kdykoliv upozorňuje na to, že něco není v pořádku.
2) Pokud se budou řídit tvým přihlouplým názorem a odejdou, doplatí na to opět slušní lidé, grázlíci mají hroší kůži, ale to jsi snad už pochopil i ty.
3) Nemám potřebu mít vyšší plat, ten mám solidní, upozorňují na těchto stránkách mj.na to, že zákon 361/2003Sb. není dobrý a budu to dělat do té doby, dokud v něm budou takové paskvily jako je:
a) služba zdarma,
b) pracovní neschopnost neplacená na rozdíl od ostatních zaměstnanců v republice,
c) popření práv a základních zásad při vyhození ze služebního poměru,
d) neplacené služby,
e) soboty, neděle,
f) noční,
g) svátky a spousta dalších věcí a také zde budu i pro ty, kteří se z různých důvodu nemohou, nebo neumějí ozvat sami a jsou zákonem poškozeni na svých právech. A ty, ani nikdo jiný s tím nic neuděláte.
  27.04.2008 19:01 SOS
 
Inflace roste, platy stagnují a policisté se nadále propadají na reálných příjmech.
  28.04.2008 20:08 rt
 
ty nevytváříš žádné hodnoty,tak nebreč.Nesloužíš tak dlouho,abys mohl vyskakovat. Dělej,makej jak máýš a ono to přijde. Zatím předvádíte minimum toho co byste měli-...a nevím kde jsou podstavy..dnes dopoledne pěší hlídka ve Vysočanech - 3členná procházka na sluníčku jako na promenádě. To je havajo.
  27.04.2008 18:14 Dušan
 
Už jsi s tim trapný,nevim proč to stále tady dávaš.Neumiš o ničem jiném psát !
  03.05.2008 22:44 Daneček
 
Protože na něj všici s..... a je to jak s Janíčkem!!!!!!!!!!!!!!!!
  27.04.2008 17:31 kos
 
Kvičala

VELMI SMUTNÉ

Další sebevrah v řadách policie: člen ochranky skočil z okna

Skokem z okna svého bytu ve dvanáctém patře paneláku v pražských Letňanech ukončil podle informací Práva v pátek ráno svůj život policista z ochranné služby. Na starosti měl ostrahu objektů, nešlo tedy o policejního bodyguarda vysokých ústavních činitelů.
7. 4. 2008 14:06 - PRAHA

Důvod jeho činu jsou zatím nejasné. „Je to v šetření odboru vnitřní kontroly policejního prezidia,“ řekl k tomu policistův nadřízený a šéf ochranné služby Lubomír Kvíčala s tím, že je takřka jisté, že šlo o sebevraždu.

„Nechal po sobě dopis na rozloučenou, jeho obsah ale v tuto chvíli neznám. Žádné náznaky toho, že je něco v nepořádku, jsme u něj v poslední době nezaznamenali,“ poznamenal bez dalších podrobností Kvíčala.

Podle zjištění Práva byl policista svobodný a bezdětný, bylo mu přes 40 let. Ve středu nepřišel bez omluvení do práce, v pátek ho pak našli mrtvého. Před skokem z okna svého bytu si údajně podřezal i žíly.

„Byl to skromný člověk, který se zajímal o asijské bojové umění. Nevím o tom, že by měl nějaké problémy. V poslední době mluvil o tom, že by se chtěl pokusit o přijetí na vysokou školu,“ řekl k tomu jeden z kolegů mrtvého policisty, který si nepřál být jmenován.

Zároveň naznačil, že vedení útvaru možná podle něj mohlo sebevraždě zabránit.

„Když nepřišel do práce, tak za ním byli doma. Prý ale jenom zkusili zaťukat a když nikdo neotvíral, tak zase odešli. Proč třeba nevyrazili dveře bytu, vždyť se mu mohlo něco stát?“ nechal se slyšet policistův kolega a kamarád.

Kvíčala ale kritiku odmítá. „Zpočátku jsme si mysleli, že prostě jen zapomněl na to, že má službu. Udělali jsme ale každopádně maximum, co jsme mohli. Snažili jsme se ho kontaktovat i přes rodinu, nechávali jsme mu písemné vzkazy, ale nepodařilo se nám ho sehnat,“ vysvětlil Kvíčala.
reagovat
07.04.2008 16:10 René

Generál Kvíčala mlží, celé vedení včetně jeho vědělo 48 hodin o tom, že nepřišel do služby. Přesto za celou dlouhou dobu, kdy bylo možno tragédii zabránit, nebyl nikdo z managementu schopen alespoň rozhodnout o vyražení dveří jeho bytu. Tím by vše bylo zachráněno. Měl by odstoupit.
07.04.2008 17:24 tragédie

To budou statistiky-někdo odešel dobrovolně, někdo zvolil sebevraždu nikdo ale nechce čekat na konec u policie!
07.04.2008 17:56 xyz

Pro Reného, myslíte si, že když policista, nebo i v civilu občan, nepřide bez omluvy do práce, tak se mu mají vyrazit
dveře od bytu nebo domu ??? Jste se asi zbláznil, a kdo bude vyrážet dveře od bytů od kolegů z Moravy, kteří dojíždí do Prahy a uvízli na dálnici a mobil je zrovna vybitý....
07.04.2008 22:21 Pro xyz

XZY nebo též jeden z managementu OS, dosaď si např. gěn. Kví Kví, plak. Podpodloňskýho či npar. Matesoviče. Prostě to někdo pokurvil. Asi z vás, ale to nevím určitě, snad IMV vyšetří kdo a proč. Anebo to dopadne jako s pobodaným a oběšený J. samo sebevražedně. I to se holt někdy stává.
reagovat
09.04.2008 13:07 Škoda

Škoda, že vás více nezajímá smutný osud, kolegu již s tím nevzkřísíte, ale alespoň se podívejte na ty, kteří měli konat, nekonali a tak tragicky to dopadlo!
09.04.2008 20:38 Mára

Jak má Kví Kví něco včas rozhodnout, když za totáče vystudoval VUML (vysoké učení Marxismu-Leninismu) a za kapitalismu mu veškerý čas bral šplh na generála.
09.04.2008 21:38 XXX-pravý

4 Škoda a Mára.
Kolegové vyrazit někomu dveře od bytu si nevezme na triko ani generál. Není tzo zase až tak jednoduché jak to vypadá.
Já osobně považuji sebevraždu za zbabělost, protože problémy ať jsou jakékoliv, tak se vždy dají nějakým způsobem řešit a nikdo mě nepřesvědčí o opaku.

Ať to již bylo jak bylo, život to nevrátí a proto bych navrhoval tento případ tady již nerozebírat především kvůli nejbližší rodině a dalším příbuzným.

Děkuji všem za ně, i když je neznám.
10.04.2008 23:45 Levému

Generál jistě ne, ten nerozumí ničemu cožpak tomuto, ale obyčejná (zkušená) stálá služba ano. A o tom to je.
reagovat
12.04.2008 08:51 Honza

Spíš je to o tom, že Honza B. nemá rodinu žádnou, měl jen tu policejní a ta na něj, alespoň v podobě nadřízených, kašle a do současnosti ani nebyla schopna sdělit, kdy bude mít pohřeb.
13.04.2008 04:12 jarda

Na těchto okopírovaných řádkách je patrno, že se zde snaží policisté hodit vinu za sebevraždu svého kolegy na jeho nadřízené. A, vážení, mohou skutečně jen ti nadřízení? Co vy, jeho kolegové, nikdo jste si nevšimli, že by měl nějaký problém? Jak si toho pak měli všimnout nadřízení, kteří s ním zcela jistě nejsou v každodenním styku? To byste odvolávali vedení, co? Ale co "odvolat" sebe, protože jste nepomohli kamarádovi? To vás nenapadlo?
14.04.2008 22:05 Eřeba teď v pátek na střelbách si "kamarádi dělali !gon

Ale napadlo, třeba teď v pátek. na sl. střelbách si "kamarádi" dělali ! legraci při kontrole na otázku "kdo chybí" odpověděl VSK, že "B...." a ti skurvení kolegové se ještě smáli. Ale to je obrázek i vedení!! A to velmi, jestli i tohle trpí!! A nic s tím hned a tvrdě neudělá!!
reagovat
16.04.2008 11:11 ZYX

Ale napadlo, třeba teď v pátek. na sl. střelbách si "kamarádi" dělali ! legraci při kontrole na otázku "kdo chybí" odpověděl VSK, že "B...." a ti skurvení kolegové se ještě smáli. Ale to je obrázek i vedení!! A to velmi, jestli i tohle trpí!! A nic s tím hned a tvrdě neudělá!!

???????????????????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????
16.04.2008 11:45 Karel

Hrozné!
16.04.2008 20:25 XXX-pravý

Nechte už Kvíčelu, ale především toho mrtvého na pokoji. Myslím, že si to zaslouží alespoň pozůstalí. Tento internet je veřejný.
17.04.2008 11:33 ybv

Bohužel těm co zůstali není jedno jak a proč to došlo až do úplného konce, vinou managementu správy, pane XXX z managementu!
19.04.2008 22:26 ABBa

Honza Benda již má pokoj a nebude to jinak. Ale ti co mu nepomohli aby jej mít neměli.
  27.04.2008 17:29 Jako
 
17.04.2008 22:48 Kateřina Zelená

Expolicista Čermák, který zbil Jacques, je definitivně očištěn


Odvolací soud ve středu potvrdil verdikt obvodního soudu a zprostil obžaloby policistu Tomáše Čermáka. Toho žalobce vinil z napadení Kateřiny Jacques. Soudy tak definitivně potvrdily, že se Čermák svým jednáním trestného činu nedopustil.

"Jednání obžalovaného nebylo sice taktické, ale nebylo ani nezákonné,“ řekl předseda senátu Luboš Vlasák.

Podle něj jednal Čermák v souladu se zákonem a na základě rozkazu. Nynější poslankyně Jacques se dopustila jasného přestupku, když odmítla poslechnout výzvy policisty, aby vyklidila prostor, kde stála, uvedl Vlasák.

"Za svá zranění je prý odpovědná sama. Pokud by nedělala to, co dělala, nic takového by se nestalo," dodal.


Čermák byl od policie propuštěn. Nyní po svém očištění by se rád vrátil. Chtěl by pracovat jako operační důstojník. Bude také požadovat náhradu ušlé mzdy.

Ředitel pražské policie Petr Želásko připustil, že by se Čermák mohl vrátit, jelikož byl očištěn.

Podle obžaloby zbil Čermák Jacques v roce 2006 při protestu proti prvomájové demonstraci neonacistů v Praze na Palackého náměstí. Ta v té době zastávala post ředitelky sekce lidských práv úřadu vlády.

Po incidentu, který byl mediálně velmi sledovaný, byl Čermák propuštěn z řad policie a byl obviněn ze zneužití pravomoci veřejného činitele, ublížení na zdraví a omezování osobní svobody.

Státní zástupce Martin Omelka spolu s Kateřinou Jacques tvrdili, že Čermák ženu několikrát udeřil do hrudníku, smýkl s ní na zem, klekl si na ni a při nasazování pout ji pak bil. Při snaze dostat Jacques do služebního vozu ji podle žaloby mimo jiné udeřil do rozkroku.

Obvodní soud osvobodil Čermáka, který zbil Kateřinu Jacques, už v únoru. Zdroj: ČTK



Podle rozhodnutí soudců obvodního soudu se ale Čermák trestného činu nedopustil. Podle Obvodního soudu příznivci Strany zelených, včetně Jacques, porušili zákon o shromažďování a dopustili se přestupku.

Navíc měli chtít provokovat pravicové extremisty. Policista proto podle soudu naprosto správně všechny vyzval, aby se vydali jinou cestou, což odmítli. Následný Čermákův zákrok podle soudu nebyl trestným činem.
reagovat
17.04.2008 23:49 degradovaný

Jo jo, to bylo aktivit i od samotného pol. prezidenta Čermáka odstřelit před verdiktem soudu a i před začátkem vyšetřování. Prý horlivý trouba. Tak smýšlí vrcholný policejní menežment o řadových policistech. Jo to se stát někomu z vedení. To by se přece do rozsudku nemohl propustit a pro jistotu by se uklidil na vyšší post. Je to hnus. Doufám, že jim to Čermák s právníkama dá pořádně vyžrat včetně JAU JAU squoterky a feťačky - prominentního smrada.
18.04.2008 09:04 XXX-pravý

Být na Čermákově místě, tak bych teď na policii a ministerstvu vnitra vysoudil miliony za urážku osobnosti, poškození společenského uplatnění, ušlou mzdu, .....atd. A že bych si na to vzal fakt dobrého právníka, tak na to vemte jed. Rozhodně bych se nezapoměl i s právníkem připomenout i bývalému PP.
18.04.2008 19:35 jimi

Čermáka neznám a je mi volnej. Jen bych se pozastavil nad prací inspekce,která aktivně obvinila Čermáka z tr. činů} jinak to už ani neumí]- nadřízení odvolali ředitele Prahy 2 z funkce a jeho zástupce také...Na jejich místě bych se soudil s policií. To je celá inspekce. Sami na nic nepřijdou a nic nevyšetří. Reagují jen na podněty a veleaktivně podle rčení kam vítr tam plášť - vyšetřují.St.zástupce je potěšen že může soudu předložit jakoukoliv kauzu. Výsledky jsou však mizivé,protože se jedná jen o vylepšování statistiky.
20.04.2008 00:44 degradovaný

Jasně, inspekce je bezzubá a dělá jasně "propadající" případy. Kdy budou i tyto žluté tašky zodpovědné za svou prácí a zničené kariéry a životy , hlavně řadových nevinných policistů??? Kdo jejich "práci" hodnotí a vyvozuje důsledky??? To jsou takoví bozi, že jsou nepostižitelní??? Pokud dělají práci "napůl" tak taky " z hrušky dolů" a trestat.
  28.04.2008 20:16 qwe
 
To je normální postup inspekce - čřárkovací způsob. Oni sami na nic nepčijdou ..jen vyšetřují to co jim kdo napráská(nesmí to bát anonymně) a ve spolupráci s podobně smýšlejícím st.zástupcem to ženou k soudu za každou cenu.
Jinak myslím že nejen nějakej Čermá,ale i jeho nadřízení - ředitel Navrátil přišel o ředitelské místo a jeho náměstek už raději odešel do civilu protože byl taky odejit z funkce. Ti by se měli hojit na rádobyaktivních nadřízených-myslím že to byl Husák.
  27.04.2008 17:21 ?
 
Pane ministře vraťte lidem příplatky (SO,NE,No) a strtče si svoji 10 proc. směnost (nespravedlivý systém) za klobouk.
  27.04.2008 14:47 vdf
 
Ve hře ji i novela zákona o dani z přímů. Stačí jen odstranit příslušné paragrafové znění kde je uvedeno, že výsluhové nároky jsou osovobozeny od daně. Dojde tak ke zjednodušení daňového zákona.