Ivan Langer


Dìkuji v¹em za dosavadní pøízeò. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mì...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zru¹il rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se v¹em zájemcùm o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nìjaký èas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, mù¾ete vyu¾ít mùj Facebook, rád Vás pøivítám mezi své pøátele :-)

Ivan Langer

  17.08.2008 16:37 kapesníèek
 
bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù...... ................................................................ .........................................tak¾e nic nového
  29.04.2008 18:30 IQ
 
Kliku ty magore vezmi si prá¹ek.
  29.04.2008 19:27 Klik
 
Jsi chudák a bohu¾el pravda ti je proti srsti. Myslím, ¾e tvé rozhodnutí v praxi je ovlivnìno !!! a místo prá¹ku si dej pauzu, proto¾e ti to leze nìjak na mozek. Kdy¾ tady nìkdo napí¹e svùj názor a nìco proti PÈR, je to ¹patnì, ale bohu¾el takto jste vnímáni na veøejnosti! Mám návrh, udìláme anketu a budeme se ptát lidí na ulici, co si o Vás myslí t.j. PÈR versus MP. Pøedem znám výsledek a proè tomu tak je si odpovìz sám!!!
  29.04.2008 19:43 Kliku kliku
 
jesti je tady nìkdo chudák, jsi to ty (pardon vy) a je mi vás líto. Z va¹í argumentace je zøejmé, ¾e vám je absolutnì jedno, jestli tu komunikujete se zku¹eným vy¹etøovatelem, policistou s nìkolika desítkami let praxe, speciálnì vycvièenými policisty ze zásahových jednotek nebo z obvodních oddìlení, kteøí dìlají tolik práce v administrativì, co vy neuvidíte za celý svùj ¾ivot ani kdybyste dìlal 20 let v tiskárnì. Vy prostì máte tøídního nepøítele Policii ÈR a tak budete hudrovat do aleluja, dokud rozumìj¹í neustoupí. Pøeji Vám v tomto hodnì úspìchù, já si zde u¾il a odcházím, s Vámi se debatovat nedá, vy to toti¾ nechcete. Sbohem
  29.04.2008 19:50 Pavel
 
Kliku já mám lep¹í návrh.Udìláme anketu a budeme se ptát lidí na ulici, co si myslí a co je pro nì pøijatelnìj¹í,jestli nadstav poldù v kanceláøích,nebo podstav poldù na ulici.Já odpovìï znám a slou¾ím na ulici a ty?
  29.04.2008 20:14 Klik
 
Pavle, v tomto má¹ zajisté pravdu, ale myslím, ¾e to je otázka pro toho nahoøe. Mám s ním také nevyøízené úèty, ale trochu jiné ne¾ trápí Vás.
  29.04.2008 20:23 Pavel
 
Kliku

V tom pøípadì vítej do klubu "pøátel" I.L.
  29.04.2008 18:18 Klik
 
29.04.2008 17:31 jirka

Za co chcete odmìny, v¾dy» je vás vidìt tak maximálnì na procházce po parku, pøípadnì hrát plácaèkami tenis èi nìkde v noci stát zaparkované v ústraní v tì¾kém limbu.

Ano. je to vìt¹inou tak a proto plný souhlas! Znám, vím o tom a po tøech pivech ti mì¹»ák øekne, jak se slou¾í spoleèné hlídky po 20h. Jinak vèera krásné poèasí a hlídky na cestì a dnes malinko pod mrakem a u¾ jsou v kutlochu a bude to pokraèovat, ne¾ zase bude hezky. Je to na pøidání tak mo¾ná pár na holou!!!
  29.04.2008 18:23 ?
 
Kliku vypni se neví¹ o èem mluví¹
  29.04.2008 18:26 Klik
 
Já mo¾ná nevím o èem mluvím, ale vidím a sly¹ím dobøe!!!
  29.04.2008 19:11 ?
 
Já Tì chápu, nedokázal jsem si døíve také pøedstavit co práce policisty obná¹í, ale teï u¾ to vím a mù¾u Ti to øíct psaní, lhùty, psaní, lhùty, psaní, lhùty, psaní, lhùty,psaní, lhùty, psaní, lhùty,psaní, lhùty, psaní, lhùty,psaní, lhùty, psaní, lhùty,psaní, lhùty, psaní, lhùty,psaní, lhùty, psaní, lhùty. Je Ti to jasné, rozumí¹ tomu, staèí Ti to, jestli ne, tak se pøihlas mezi tìch pár co zùstalo a mù¾e¹ si to vyzkou¹et. Jen tak mimochodem já o ¾ádné odmìny nestojím, jeliko¾ 1000,Kè za rok mì nezabije.
  29.04.2008 17:13 pro ...
 
Tykání mi nevadí mezi kolegama, ale zde diskutuje policista s civilem. Vadí mi vulgarita (i na této stránce ty debile...). Øekni mi, kde jsem napsal, ¾e zde pí¹í jen poldové do 5 let délky slu¾by. Ale v poslední dobì èím mlad¹í polda tím vulgárnìj¹í (podle vlastní zku¹enosti). Civil mi nevadí, v¹ude chleba od dvou kùrkách, já hlavnì ji¾ potøeboval zmìnu.
  29.04.2008 17:40 hmmm
 
tu zmìnu potøebuje asi ka¾dý po cca 10-15 letech a kdy¾ nepøijde u jednoho zamìstnání, rozhodne se odejít. Uva¾uji o tom poøád. Stejnì jako nepoznáme, jestli zde pí¹e polda s krat¹í délkou slu¾by, stejnì tak nepoznáme, jestli je vùbec poldou. Jedna z nevýhod anonymního diskuzního fóra, ale s tím také nic nenadìláme :-)) Tak pøeji klidnou práci v soukromém sektoru, zdraví a slu¹nìj¹í diskuze, mìj se :-)))
  29.04.2008 17:04 exhumovaný rebel
 
jen na okraj. Pùvodnì jsem se domníval, ¾e je to pouze sledovaný, ale nakonec z mé vlastní zku¹enosti jsem zjistil, ¾e víc, ne¾ to. Nevím, èím jsem si to zaslou¾il, ale zamezili mi pøístup z jedné IP adresy. Stalo se mi to poté, co jsem mìl u¾ podruhé otázky pøímo na Langera, jednou mi odpovìdìl vyhýbavì na Idnes , podruhé v Blesku vùbec, ale od toho dne jsem tu s pùvodní IP adresou skonèil. Obèas sem, jako bejvalej zaskoèim, ale je to tu poøád stejný. Tady to nevyøe¹íte, tak zaènìte nìco dìlat, nebo tøeba nedìlat. Náznaky na UBS u¾ byly. Ale je to spí¹ jen plácání do vody.
  29.04.2008 17:42 ...
 
UBS ani NOSP nic nevyøe¹í, dokud lidi nepochopí, ¾e je síla v organizovanosti a z vlastní zku¹enosti vím, ¾e u "na¹í firmy" je drtivá vìt¹ina vyèùránku typu - udìlej sám a já se svezu - tak¾e zase o nièem :-(
  29.04.2008 14:57 GEES
 
Jak to tady ètu tak u policie je to èím dál hor¹í. Slou¾il jsem 23 let a do C jsem ode¹el pøed 2 roky. Slou¾il jsem celou dobu na OOP (v prùmìrù 20 policistù). Do civilu jsem neode¹el kvùli penìzùm, nikdy jsem neøíkal, ¾e mám málo penìz, rovnì¾ tak jsem neode¹el ohlednì nìjakým sporùm s pøímým nadøízeným se kterým jsem vycházel dobøe a ani jsem nemìl nìjaký spor s jinýma nadøízenými. Rovnì¾ práce si mi líbila, kdy jsem pracoval jako zpracovatel, ale na takovém OOP i dal¹í práce (práce v¹eho druhu). Ode¹el jsem z dùvodu, ¾e se mi ji¾ nelíbilo jak vedení policie od okresu vý¹e zaèalo pøedvádìt svojí politiku a zejména její aplikaci t.j. arogance, pový¹enost, kariérismus, naøízení, které postrádali jakoukoliv logiku a slu¹né velitele spláchli sebou. Na druhé stranì nastupující generace je to samé, mistøi svìta ani¾ by nìco umìli a dokázali a od samotného zaèátku, pokud není po nich tak køièí. Je to vidìt i zde na tomto foru. Je hned vìt¹inou poznat, kdo èlánek napsal podle vulgarity, samá tykaèka a pokud má nìkdo jiný názor tak urá¾ky a podobnì. Co dneska v policejních ¹kolách uèí? Policista by se mìl slu¹nì chovat za ka¾dé situace a to i kdy¾ je anonymní. Ten, kdo slou¾í ménì jak 5 let (jsou výjimky) by si ani nemìl øíkat, ¾e je policista, ale pouze, ¾e pracuje u policie, tím neøíkám, ¾e si nezaslou¾í mzdu, proto¾e riziku se ji¾ vystavuje (star¹í policisté urèitì chápou a tìch co se to týká pochopí a¾ budou star¹í). Nelíbí se mi, ¾e se tady breèí poøád, ¾e s platem neu¾iví rodinu. S platem policisty rodinu ka¾dý u¾iví (nesmí, ale hned chtít mít v¹e). Kdy¾ se mu nelíbí plat tak a» aspoò breèí, ¾e si myslí, ¾e pracuje dobøe a chce být lépe odmìnìn. Nejvíc breèí ty mlad¹í a urèitì se mu plat nezmìnil od nástupu a jaký mu byl garantován (mimo pøedèasových neplacených hodin, ale ty existovaly ji¾ pøed tím, ¾e do 22.00 se pracovalo pøesèas zadarmo, øíkalo se ¾e to má¹ v hodnostním). Je tøeba si sednou a zaèít poèítat zda, jsem si od nástupu k policii platovì pohor¹il (prùmìrný plat, hodnota platu vùèi civilnímu platu a podobnì).Pøevá¾nì se tady diskutuje o platech, ale skoro vùbec ne co mi se mìlo zmìnit jiného u policie, o zákonech a podobnì.
  29.04.2008 16:56 ...
 
jak jsi exkolego pøi¹el na to, ¾e tu reagují jen poldové do 5let délky slu¾by? Celkem by mì tvùj výzkum zajímal...:-)))
  29.04.2008 17:00 ...
 
a nezlob se prosím, ¾e ti nevykám, v policejní bran¾i je to ve výkonu bì¾né. Pokud navíc srovnám dal¹í diskuzní fóra na Internetu, je toto sice tvrd¹í, ale ne sprosté. Z výkonu jistì moc dobøe zná¹, coje to vulgarita a hulvátsví. Souhlasím s tebou v tom smìru, ¾e sleèinky typu: "Nemám èím u¾ivit rodinu" aj. jsou uplakané báby, ale je zbyteèné se tím zabývat. Tyhle lidi nezmìní¹. Jak je jinak v soukromém sektoru, mìnil bys?
  29.04.2008 17:14 pro...
 
Promiò reakci jsem omylem dal do nového èlánku.
  29.04.2008 17:22 Mutino
 
100 % souhlas .
  29.04.2008 12:51 SUPER OOP
 
1. Dnes je 29.04.2008 a plán slu¾eb na mìsíc kvìten není je¹tì jako ka¾dý pøedchozí mìsíc vyhotoven.
2. Odmìny hlídkaøù nejsou, proto¾e podle velitele na to mají nárok, jen úsekáøi, kterých je málo...
3. V¹ichni hlídkaøi z OOP mají hodnocení DOBRÉ - utéci se nedá
4. Za 6. mìsícù na tomto OOP nemám ¾ádnou odmìnu, jako¾to v¹ichni dal¹í hlídkaøi.

Pøipadá Vám to normální za takových podmínek pracovat?
  29.04.2008 17:28 Mutino
 
ad 1. To si asi bude¹ muset pobreèet u ¹éfa
ad 2. To se asi bude¹ muset zeptat velitele slu¾by. (ale odmìny nejsou nikde)
ad. 3. Ale dá. Vedoucí ti mù¾e napsat nové hodnocení.
ad 4 . No teï asi souhrn na otázky 2-3 nezlob se na mì , ale co jsi ze 6 mìsícù dokázal tak zázraèného , ¾e chce¹ odmìny a hodnocení lep¹í ne¾ DOBRÉ. ???????
  29.04.2008 17:31 jirka
 
Za co chcete odmìny, v¾dy» je vás vidìt tak maximálnì na procházce po parku, pøípadnì hrát plácaèkami tenis èi nìkde v noci stát zaparkované v ústraní v tì¾kém limbu.
  29.04.2008 17:46 jirko
 
za posledních x mìsícù jsem zadr¾el nìkolik nebezpeèných pachatelù, zaji¹»oval desítky speciálních slu¾eb a tvé házení v¹ech do jednoho pytle mì urá¾í. Taky nepí¹u nic o tom, ¾e jsi neschopný a nic nedìlá¹, proto¾e tvùj kolega pekaø zapekl my¹ do chleba, kapi¹to?
  29.04.2008 18:17 Jirka
 
By mì zajímalo èeho se dopustili ti nebezpeèní pachatelé a jaké speciální slu¾by jsi zaji¹»oval.
  29.04.2008 19:24 zajímat tì to mù¾e
 
a to je tak v¹echno a pozor na ten chleba....:-)))
  29.04.2008 19:28 UK
 
No, on i pachatel trestného èinu zanedbání povinné vý¾ivy dle § 213 tr. zákona je zvlá¹t nebezpeèný. Z jakého dùvodu by jinak byl tento èin zaøazen v zákonì mezi trestnými èiny.
  29.04.2008 19:37 pro UK
 
èin nebezpeèný pro spoleènost, ne èin zvlá¹tì nebezpeèný pro spoleènost. Zvlá¹tì nebezpeèný tak max.recidivista, chce¹-li polemizovat nad malichernostmi, zdaø
  29.04.2008 19:56 UK
 
matlá¹ do toho materiální stránku TÈ, ale v mém pøíspìvku se to týkalo osoby pachatele (nikoliv ve smyslu § 41 tr. zákona) a nikoliv materiální stránky TÈ
  29.04.2008 20:57 nematlám
 
o ní jsem hovoøil úmyslnì. Naèti si § 62 trestního zákona, to by mìlo staèit. A neøe¹ koho jsem chytl nebo nechytl, pøemý¹lej nad smyslem vlo¾ení pøíspìvku.
  29.04.2008 11:34 opravdu trefný
 
http://www.policista.cz/clanky/reportaz/policie-ukazuje-vice-svo u-neschopnost-nez-schopnost-rika-reporterka-225/
  29.04.2008 06:42 jarda
 
Mo¾ná nìkterým tazatelùm odpovím jednou krátkou historkou. V nedávné dobì jsem hovoøil se svým bývalým kolegou, pracujícím v ni¾¹í velitelské funkci na úrovni kraje. Zámìrnì neuvádím bli¾¹í údaje, ka¾dému je jistì jasné proè. Tento kolega u PÈR slou¾í cca 30 let. Zaujalo mì to, co øekl o svém souèasném nadøízeném. Øekl, ¾e za svoji kariéru za¾il nìkolik velitelù, vìt¹iny si více èi ménì vá¾il, i kdy¾ ka¾dý mìl své mouchy. Souèasný velitel je v¹ak èlovìk, kterého není mo¾né si vá¾it, nebo» nejen¾e velí nìèemu, o èem nemá vùbec pojem, tudí¾ tomu naprosto nerozumí, tímto se nijak netají, ale je¹tì navíc naprosto ignoruje základního zásady slu¹ného chování a principù jednání nadøízeného vùèi podøízeným. Z vlastní zku¹enosti z doby, ne¾ jsem od PÈR ode¹el, musím s názorem svého bývalého kolegy souhlasit. Za svojí takøka tøicetiletou kariéru jsem se také setkal s celou øadou velitelù. S vìt¹inou z nich se dalo vyjít a bylo mo¾né si jich vá¾it, nìkteøí dokonce byli skvìlí ¹éfové. jen v polovinì 80. let jsem se setkal s èlovìkem, který dìlal tehdy náèelníka jednoho místního oddìlení v Praze. Toho jsem ji¾ tehdy hodnotil jako èlovìka, který velí nìèemu, èemu nerozumí, a jeho lidské kvality byly na úrovni závodního chrta. Mo¾ná, ¾e se situace opakuje a k vedoucím funkcím se v souèasné dobì dostávají lidé, kteøí mají obdobný profil, jako tehdej¹í vedoucí MO. A, upozoròuji, bylo to v letech, kdy øady tehdej¹í VB opou¹tìla øada kvalitních lidí, kteøí nemohli snést chování nadøízených. A do plejády tehdej¹ích ¹éfù chtì nechtì musím zaøadit i plk. Beèváøe, politruka S SNB hl. m. Prahy. ®e by pøeci jen reinkarnace fungovala?
To je jen mùj skromný pøíspìvek k diskusi, proè odchází mno¾ství lidí od PÈR do civilu. Nemusíte se mnou souhlasit, mù¾ete být dokonce i proti, ale to je tak v¹echno, co s tím mù¾ete udìlat.
  28.04.2008 23:04 UK
 
Pokud se Vám nelíbí, to co jsem napsal ní¾e o pøíjmech policistù (modelový pøípad "mladíka" celý ¾ivot v 3 PT), jsou pouze dvì mo¾nosti (navrácení pøíplatkù neuva¾uji), a to:

1. Zvý¹it tarify o cca 5-10.000,- Kè za souèasného zachování výsluh.
2. Zvý¹it tarify o cca 5-10.000,- Kè a zru¹it výsluhy.

Mám pocit, ¾e varianta è. 2 je tou, kterou si svým náøkem asi chcete vyprosit.
  28.04.2008 23:16 pro UK
 
neøe¹, tady breèí jen ti kteøí je¹tì u policie (za tìch pár rokù co slou¾í) nic nedokázali, nebo jsou tak neschopní, ¾e kdyby slou¾ili do smrti tak stejnì nic nedoká¾í, proto si "nìco" dokazují tady a oèekávají, ¾e obèan neznalý pomìrù u policie, je bude litovat jako chudinky, kterým je státem køivdìno, ov¹em nechápou (pouze do vý¹e jejich IQ), ¾e to co je tady dennì omýláno se jednou i obyèejnému èlovìku také otráví. V minulosti je mo¾ná obèan i litoval, dnes??? u¾ jsou mu jen k smíchu,...
  28.04.2008 23:24 UK
 
pro prvého pøispìvatele

A proto je potøeba ka¾dého ufòukance seknout argumentem, proti kterému nebude moci nic namítnout (samozøejmì kromì vulgarit, co¾ není námitka, ale výpovìï o jeho duchovnu).
  29.04.2008 00:00 F1
 
Ano dokoleèka dokola a zase dokoleèka dokola a tak stále, a¾ je to jenom bla, bla, bla.

Ale nepopiratelným faktem je to, ¾e ty hromadné úprky od Policie ÈR a jinak se tomu ani nedá øíkat, musejí mít nìjakou tu pøíèinu. A» nìkdo spoèítá kolik ji¾ ode¹lo lidí v prùbìhu 5 let. V zahranièí èlovìk bì¾nì vidí i na ulici vìkovou v¹ehochu» policistù. U nás se to ji¾ zaèíná podobat skautskému oddílu.

A teï se opakuji ( bla, bla, bla )

To, ¾e na 46000 míst policistù ÈR chybí kolem 5.500 míst
a na 9.500 míst profi hasièù v ÈR chybí asi kolem 80 míst je faktickým problémem " nìèeho " co umí nìkdo definovat a nìkdo ne. To, ¾e jsou obì tyto profese pod stejným zákonem o slu¾. pomìru a z toho vyplývajících, jak " pozitiv " , tak " negativ ", tedy napøíklad to stále omílané zvýhodnìní odchodu do civilu na rentu, jaksi nìjak zùstává bez odezvy tøeba právì u tìch hasièù. Co to tedy smrdí v tom na¹em království " policie ". Èím to je, ¾e okolo sly¹ím slu¾ebníky v uniformì po 10 letech slu¾by, jak plánují odchod pryè znechuceni slu¾bou. Proè ty lidi pøestalo bavit " pomáhat a chránit ". A pøi tom to jsou i èasto lidi, kteøí se sami staví do role lidí, kteøí ¹li k policii skuteènì " pomáhat a chránit ". Tedy alespoò mìli takové ideje.
Není to jen o penìzích, je to také o otrávenosti lidí nad zpùsoby u policie, chybìjící motivace, èastá nesmyslná práce, postavení policie ve spoleènosti - také díky za výrazné pomoci politikù, kterým to asi tak vyhovovalo, ¾e si do té policie mohou kopnout atd. Tenhle namíchaný jedovatý plyn otrávil evidentnì ji¾ hodnì poldù.
  29.04.2008 00:55 pro F1
 
Tì F1 obdivuji , jakou má¹ výdr¾ v házení perel vepøovýmu. Obèas se tu èlovìk nìco dozvìdìl, obèas zasmál, ale tahle prezentace lehce zmateného UK, u¾ nudí. Mìl by dostat sedativa, ale vùbec bych se nedivil , kdyby mìl nìjakou funkci u na¹í moderní firmy.
  29.04.2008 01:02 pro pro UK
 
ty jsi ¹el k PÈR, abys dìlal kariéru? Ty jsi ¹el k PÈR, abys byl po letech na funkci? A sakra a já pomáhal od ¹koly slab¹ím a vracel jim svaèiny a toté¾ dìlal i u firmy, ke které jsem s tímto nastoupil. Nìjaká kariéra mì vùbec nezajímala do doby, ne¾ jsem zjistil, kolik takových obejdù, co za desítky rokù nikdy poøádnì na ulici neslou¾ili machruje na funkcích a rozumuje nad tím, jak se má chlap zachraòující kejháky na ulicích chovat a jak reagovat i na to poslední, které ho v uniformì dr¾elo, kdy¾ chybìlo chování a jednání, vztahy, komunikace, prostøedí, vybavení aj.
  29.04.2008 01:44 pro pro UK
 
Ne, karieru u policie nedìlám, nejsem u policie s cílem získat po letech funkci, taky nevracím ve ¹kole slab¹ím svaèiny, ani toto nebylo dùvodem mého nástupu k policii. Nìjaká kariéra mì vùbec nezajímala a nezajímá, desítky rokù poøádnì slou¾ím na ulici, nemachruji na funkcích a nerozumuji nad tím, jak se má chlap zachraòující kejháky na ulicích chovat a jak reagovat i na to poslední, které ho v uniformì dr¾elo, kdy¾ chybìlo chování a jednání, vztahy, komunikace, prostøedí, vybavení aj., ale i bez rozumování ty kejháky doslova desítky let na ulicích zachraòuji,...a to ¾e chybí chování a jednání, vztahy, komunikace, prostøedí, aj. je chybou tvých kolegù, u nás to nechybí,.... tak nebreè a konej, aby to nechybìlo ani u vás,
  29.04.2008 02:08 XXX
 
V¹ichni máme mo¾nost volby, tak se zvedni, dej ¾ádost do civilu a uvidíme....
Netvrdím, ¾e jde v¹e v poho, ale jaký si to udìlá¹, takový to má¹...
Jde o mùj názor, jen se o nìj dìlím, nikomu ho nevnucuji.
  29.04.2008 02:42 pro pro UK
 
a kdepracuje¹, jdu k Vám :-))))
  29.04.2008 02:50 pro XXX
 
tohle ¾vaní s oblibou ti, co nenáborovali ani jednoho èlovìka k firmì. Takové ¾vásty mì opravdu nezajímají, kolem mì odchází dost lidí na to, aby mi to vadilo nebo abych to házel za hlavu. Nedoplatím na to toti¾ já, já se o sebe postarám bez potí¾í. Zkus pøemý¹let nad tím, co udìlat pro to, aby ti lidé neodcházeli a nìco pro to udìlat a ne neustále ¾vanit vìty typu: "Tak si jdi".... Jestli nejsi slepý, lidi jdou a poøád se nic nemìní. Na závìr se zkus zamyslet nad tím, kdo odnese podstavy, pøetí¾ení lidí pracujících za chybìjící, zdarma, za peníze z roku 2007 i v 2010. Hádej. P.S.: ode¹el dal¹í dobrý par»ák po 12 letech slu¾by, tak se nediv, ¾e jsem vytoèený z podobných kecù....
  29.04.2008 02:58 Dane
 
a co zkusit s tím, co nefunguje, nìco udìlat a ne se balit poøád do civilu? To tì nenapadlo?
  28.04.2008 22:55 UK
 
Vá¾ení, stì¾ujete si, jak s Vámi je nepìknì zacházeno (od nadøízených, pachatelù, spoluobèanù), ale na moji argumentaci se Vám, kromì urá¾ek, nìjak nedostává slov. Kde bude asi chyba?
  28.04.2008 23:23 taky demagog
 
Tak si je¹tì vá¾ený pane k tìm Va¹im krásným cifrám pøipoètìte 34 let x 150 hod. "zdarma", nemo¾nost si pøivydìlat jedinou korunu jinou èinností a dal¹í skvìlé výhody. Jmenujte mi dal¹í tak skvìlou práci, kde jste povinen pro zamìstnavatele nasadit vlastní ¾ivot. Argumentù je mnoho, ale nemá cenu je zde uvádìt, Vy zjevnì nevíte o èem hovoøíte. Bì¾te si to zkusit, volných míst je mnoho. I Vy si mù¾ete u¾ít Vámi uvádìné výhody.
  28.04.2008 23:30 UK
 
150 hodin - § 54 z.è. 361/2003 Sb., - Pøíslu¹níkovi lze v dùle¾itém zájmu slu¾by naøídit výkon slu¾by pøesèas nejvý¹e v rozsahu 150 hodin v kalendáøním roce.

Vá¾ený pane, pokud si necháte pod hlavièkou dùle¾itého zájmu slu¾by od nadøízeného vnutit be¾ný výkon Va¹í slu¾ební èinnosti, tak je to jenom Vá¹ osobní problém. Kapi¹to?
  29.04.2008 00:28 F1
 
Ano, ale to ji¾ není jen o tom, ¾e nìjaký pøímý nadøízený zneu¾ívá. Ono je to evidentnì za tiché podpory i Krajských øeditelù, kdy¾ napøíklad v prùmìru byl stav proplacených a neproplacených pøesèasových hodin celorepublikovì v prùmìru 5O % ku 50 %, ale napø. Ústecký kraj neproplatil 98 % pøesèasù a proplatil 2 %. V souèasné dobì tyto hodiny ( 150 ) vyu¾ívají na cvièení poøádkových jednotek a pod. a to po tolikrát pøetøásaném zneu¾ívání " výjimeènosti " 150 hodin v dùle¾itém zájmu slu¾by, jednání NOSP s pol. prezidentem, který vydal plnìní trvalého úkolu. Prostì nejsou prachy, tak se to zneu¾ívá. Pøijeï na mimoøádnou slu¾bu. Cestu na mimoøádnou slu¾bu si zapla» ze svého a zadotuj stát. Co na tom, ¾e poslanci si klidnì budou platit hromadnou dopravu ze svého, ale a¾ jim zvednou plat ( jinak by na to nemìli ). Èetníka ¾enou na mimoøádnou slu¾bu a a» si to tedy zaplatí. Holt mimoøádná slu¾ba nìco stojí. Tohle se pøeci dìje masovì, bez skrupulí a v tom je problém, ¾e kam se to dostalo. Okolo ¹mejda se toèí samá práva, která si nikdo nedovolí zpochybnit, ale s tím èetníkem je smýkáno jako s hadrem a ¾e si ten kontrast moc dobøe uvìdomuje je jen faktem. Není to tak jednoduché s tím kapi¹tìm.
  29.04.2008 00:36 m
 
UK, ty jsi asi spadl na hlavu. Asi neví¹, ¾e pod dùle¾itý zájem slu¾by jde "napasovat" úplnì v¹echno. Stì¾uj si, ¾e stejná práce není dùle¾itý zájem slu¾by a vytøe si s Tebou ka¾dý nadøízený svùj kaïák. Asi jsi opravdu trochu mimo.
  29.04.2008 01:54 "m"
 
Ka¾dý vedoucí si dovolí k podøízenému jen to, co si nechá podøízený od nadøízeného líbit. Tak se vzmu¾ (jsi-li chlap alespoò kalibru Petry Lhotákové) a nenech si tebou kritizované od vedoucího líbit, potom ov¹em ztratí¹ dùvod si tady ztì¾ovat na svého nadøízeného. Jsi-li chytrý, vyu¾ije¹ litery zákona ve svùj prospìch, v opaèném pøípadì buï zticha a mlèky trp.
  29.04.2008 02:08 XXX
 
V¹ichni máme mo¾nost volby, tak se zvedni, dej ¾ádost do civilu a uvidíme....
Netvrdím, ¾e jde v¹e v poho, ale jaký si to udìlá¹, takový to má¹...
Jde o mùj názor, jen se o nìj dìlím, nikomu ho nevnucuji.
  30.04.2008 07:21 Zírám
 
Jen¾e právì ono kouzelné "dùle¾ítý zájem slu¾by"...pro chod útvaru je dùle¾ité pokrýt slu¾by...pro chod útvaru je dùle¾ité zajistit ostrahu cel...pro chd útvaru je dùle¾ité poslat lidi na DBA...pro chod útvaru je dùle¾ité zpracovat spisi...pro chod útvaru blablabla....To je právì ta kouzelná formule. Tak¾e mi tady nevykládejte nìco o tom ¾e co si necháme líbit to máme.