Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.04.2008 17:29 Jako
 
17.04.2008 22:48 Kateřina Zelená

Expolicista Čermák, který zbil Jacques, je definitivně očištěn


Odvolací soud ve středu potvrdil verdikt obvodního soudu a zprostil obžaloby policistu Tomáše Čermáka. Toho žalobce vinil z napadení Kateřiny Jacques. Soudy tak definitivně potvrdily, že se Čermák svým jednáním trestného činu nedopustil.

"Jednání obžalovaného nebylo sice taktické, ale nebylo ani nezákonné,“ řekl předseda senátu Luboš Vlasák.

Podle něj jednal Čermák v souladu se zákonem a na základě rozkazu. Nynější poslankyně Jacques se dopustila jasného přestupku, když odmítla poslechnout výzvy policisty, aby vyklidila prostor, kde stála, uvedl Vlasák.

"Za svá zranění je prý odpovědná sama. Pokud by nedělala to, co dělala, nic takového by se nestalo," dodal.


Čermák byl od policie propuštěn. Nyní po svém očištění by se rád vrátil. Chtěl by pracovat jako operační důstojník. Bude také požadovat náhradu ušlé mzdy.

Ředitel pražské policie Petr Želásko připustil, že by se Čermák mohl vrátit, jelikož byl očištěn.

Podle obžaloby zbil Čermák Jacques v roce 2006 při protestu proti prvomájové demonstraci neonacistů v Praze na Palackého náměstí. Ta v té době zastávala post ředitelky sekce lidských práv úřadu vlády.

Po incidentu, který byl mediálně velmi sledovaný, byl Čermák propuštěn z řad policie a byl obviněn ze zneužití pravomoci veřejného činitele, ublížení na zdraví a omezování osobní svobody.

Státní zástupce Martin Omelka spolu s Kateřinou Jacques tvrdili, že Čermák ženu několikrát udeřil do hrudníku, smýkl s ní na zem, klekl si na ni a při nasazování pout ji pak bil. Při snaze dostat Jacques do služebního vozu ji podle žaloby mimo jiné udeřil do rozkroku.

Obvodní soud osvobodil Čermáka, který zbil Kateřinu Jacques, už v únoru. Zdroj: ČTK



Podle rozhodnutí soudců obvodního soudu se ale Čermák trestného činu nedopustil. Podle Obvodního soudu příznivci Strany zelených, včetně Jacques, porušili zákon o shromažďování a dopustili se přestupku.

Navíc měli chtít provokovat pravicové extremisty. Policista proto podle soudu naprosto správně všechny vyzval, aby se vydali jinou cestou, což odmítli. Následný Čermákův zákrok podle soudu nebyl trestným činem.
reagovat
17.04.2008 23:49 degradovaný

Jo jo, to bylo aktivit i od samotného pol. prezidenta Čermáka odstřelit před verdiktem soudu a i před začátkem vyšetřování. Prý horlivý trouba. Tak smýšlí vrcholný policejní menežment o řadových policistech. Jo to se stát někomu z vedení. To by se přece do rozsudku nemohl propustit a pro jistotu by se uklidil na vyšší post. Je to hnus. Doufám, že jim to Čermák s právníkama dá pořádně vyžrat včetně JAU JAU squoterky a feťačky - prominentního smrada.
18.04.2008 09:04 XXX-pravý

Být na Čermákově místě, tak bych teď na policii a ministerstvu vnitra vysoudil miliony za urážku osobnosti, poškození společenského uplatnění, ušlou mzdu, .....atd. A že bych si na to vzal fakt dobrého právníka, tak na to vemte jed. Rozhodně bych se nezapoměl i s právníkem připomenout i bývalému PP.
18.04.2008 19:35 jimi

Čermáka neznám a je mi volnej. Jen bych se pozastavil nad prací inspekce,která aktivně obvinila Čermáka z tr. činů} jinak to už ani neumí]- nadřízení odvolali ředitele Prahy 2 z funkce a jeho zástupce také...Na jejich místě bych se soudil s policií. To je celá inspekce. Sami na nic nepřijdou a nic nevyšetří. Reagují jen na podněty a veleaktivně podle rčení kam vítr tam plášť - vyšetřují.St.zástupce je potěšen že může soudu předložit jakoukoliv kauzu. Výsledky jsou však mizivé,protože se jedná jen o vylepšování statistiky.
20.04.2008 00:44 degradovaný

Jasně, inspekce je bezzubá a dělá jasně "propadající" případy. Kdy budou i tyto žluté tašky zodpovědné za svou prácí a zničené kariéry a životy , hlavně řadových nevinných policistů??? Kdo jejich "práci" hodnotí a vyvozuje důsledky??? To jsou takoví bozi, že jsou nepostižitelní??? Pokud dělají práci "napůl" tak taky " z hrušky dolů" a trestat.
  06.05.2008 07:22 Čím myslí?
 
Čím myslí?

Prd-lí chlapče pr--lí! Nafasoval jsem novou zbraň (CZ 75 D compact). Přestože se dělal přůzkum na Pi pro levoruké, všichni levorucí dostali zbraň pro pravoruké s úpravou ovladače vypouštění kohoutku. Toť vše. Záchyt závěru a zádržka zásobníku má ovládání pouze pravoruké. A tak je to u této SRO se vším. Budou se levorukým upravovat hodnocení při prověrkových střelbách? Přebíjení zásobníku rovná se zoufalství. Ovládání záchytu závěru to samé.
  06.05.2008 08:24 tin
 
Zkus se podívat pod závěr tam je hlava válcového šroubu s pružinkou která by měla umožnit přesunout zádržku zásobníku na druhou stranu. Sám jsem to měl přehozené a před odchodem do C jsem to vrátil do původního stavu. Vždycky jsem nebyl švestka. Levorucí jsou tzv. přírodní vada viz. nůžky, otvíráky, konzerv, PC klavesníce...
  06.05.2008 13:43 tak
 
No jen, aby měla stejný názor i IMV při vyšetřovámí možné mimořádné události.
  07.05.2008 14:27 o
 
myslím že zbraň jen tak npoužiješ a když,tak zásobník druhý už potřebovat nebudeš.Pokud ano, tak určitě ne ve fofru. Jedině v kriminálkách USA.
  05.05.2008 20:37 xxxxxx
 
Může mi někdo vysvětlit proč v zákoně 361 se hovoří o přejití z jednoho bezp.sboru do druhého a přesto to tak nefunguje?Proč je to tam napsaný, když to nejde, jen v případě toho celého kolečka - fyz.test, zdr. test, psychotest, ale kdo by to chtěl znova absolvovat?
  06.05.2008 21:16 ICHMED
 
Funguje to normálně, AKORÁT NEMÁŠ SPRÁVNÉ INFORMACE!!!!! ZAČNI ŠUKAT VAŠI PERSONALISTKU A BUDEŠ VĚDĚT SVÝ....
  07.05.2008 11:49 ...
 
Jo, ptal jsem se na místo u VP a nepřímo jsem se dozvěděl, že pokud jsem u PČR, je v tom "problém". Prý existuje něco jako nepsaná dohoda mezi vnitrem a vojákama, že si nebudou přetahovat lidi. Zkrátka stejné šance pro všechny...Ivan asi už neví, jak by tady ten zbytek lidí udržel.
  07.05.2008 14:28 tzj
 
pokud máš zájem o přestup a jsi normální, tak to absolvovat budeš. Ono zase tak hrozný není.
  05.05.2008 19:26 Klik
 
tento Klik je jiný nick
  05.05.2008 17:45 Klik
 
Na recepcích se prodělaly velké peníze, není tu už vůbec na nic, další kolega si to dnes podal do civilu.
  05.05.2008 18:50 Toník
 
Co má společného odchod do civilu a recepce ???
I kdyby se recepce neopravovaly, na mzdy by bylo stejně...
  05.05.2008 19:05 Rex
 
Obě mají společné jedno- našeho modrého ministra.
  06.05.2008 21:20 KORIANDER
 
RECEPCE JSOU MOC HEZKÉ!!!!!!!!!!!!!!!!
AKDO CHCE DO C, AŤ SI JDE.
  05.05.2008 15:45 prap.
 
tak jsem 5 dní v C , nevíte někdo, zda-li se mě bude týkat valorizace důchodů (50%), která bude v srpnu?
  05.05.2008 18:29 Alena
 
Podle pana Nečase bude zvýšena pevná částka o 47O,- Kč všem důchodcům na 2.170,-, tedy i vám.
  05.05.2008 18:46 toník
 
Jsi-li v důchodě tak ano, bude-li se zvedat jen pevná částka, tak těm co mají jen výsluhu se nic nemění.....
  05.05.2008 19:00 ff
 
civil za 25..jinak poloviční valorizace se nás obou bude týkat a následně i nová v lednu 2009...info. mám ověřené..
  05.05.2008 19:15 Toník
 
Důchodců se bude určitě týkat, ale u těch co jsou na výsluze
záleží, bude-li se valorizovat jen pevná částka nebo i procentní část důchodů. V 361/2003 je jasně napsáno, výsluha se valorizuje v termínech jako procentní část a v poloviční výši tj. např. valorizace procentní části důchodů 4 % pak výsluha 2 %. Valorizace důchodů pouze o pevnou částku např. 470 Kč pak výsluha 0 Kč.
  06.05.2008 08:16 pro ff
 
Kde jsi získal tuto info.
  04.05.2008 18:55 klik
 
Takže opravdu propady proti lońskému roku v dosti velkých částkách. Na jihu Čech nejsou odměny prakticky žádné.
  04.05.2008 21:17 Robocop
 
For klik
Takže kliku ty jsi z jihu Čech? No to se pak nemůžeme divit, že jsi tak spokojený, protože to co zažije a odmaká polda na jihu za 20 let stihne polda třeba na severu za 5 let a v Praze za 3 roky. A hlavně tady nemluv, že to není pravda a nezáviď kolegům v Praze odměny a budoucí zvýšení platu oproti zbytku republiky.
  04.05.2008 22:03 Mirek
 
Odměny už nebudou, protože tem modrý kašpar musí dodělat recepce.
  05.05.2008 19:26 Klik
 
Které hovado používá můj nick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  06.05.2008 15:25 Mutino
 
for Robocop: Víš ty Robokope , každá oblast má svá specifika. Na severu jsou to tmavší spoluobčané , v Praze feťáci a třeba tady na JČ rekreační oblasti s hotelama,kempama,chatama a to vše přináší své ovoce. A spisová agenda se vede všude stejně. Nevím jak tobě ,ale je mě úplně šumák jestli mám na polici 5 nebo 10 spisů.
  06.05.2008 17:26 blabla
 
Jediné hovadi jsi Ty :-)
  06.05.2008 17:48 Ronin
 
For Mutino
Tu svojí reakci na Robocopa nemyslíš vážně ? Proč myslíš, že má sever Čech první a druhé nejnebezpečnější město v ČR do 25.000 tisíc obyvatel. Jedná se o Chomutov a Most a nejnebezpečnějším městem do 25.000 obyvatel je Jirkov, který se nachází mezi Chomutovem a Mostem. Jinak u nás na severu máme také rekreační objekty a feťáků máme tolik, že je můžeme vyvážet. Jestli jsi aspoň trochu soudný kolega tak ti dojede, že mezi jednotlivými kraji jsou propastné rozdíly v zatíženosti řadových poldů.
  07.05.2008 08:15 Mutino
 
for Ronin : No každej si asi bude hájit to svoje.
  07.05.2008 11:58 ...
 
For Robocop: Záleží na útvaru a nápadu, ne na kraji. Sloužil jsem na OOP České Budějovice (největší nápad v kraji) - vloupačky, krádeže od kol až po auta, přesdržky, opatření typu Baník, mrtvoly...zkrátka všechno. 5x měsíčně stálá 24h (2+1), kdy si na spisech neudělal nic, jen jsi nabíral, běžně 15-20 oznámení denně, k tomu na zpracování svých cca 20 spisů na měsíc, chození z volna do práce, stálý podstav lidí... Bezvadná policejní škola, ale už nikdy více.
  03.05.2008 22:16 vosa
 
S těmi odbory máš plnou pravdu, každej je hrrr a když má podpořit, nebo přispět, tak zaleze do kouta. Jsme hrdinové!!!!
  03.05.2008 22:17 vosa
 
for Klik
  03.05.2008 22:05 Klik
 
oprava: spi sladce
  03.05.2008 22:10 Karel
 
Kliku, pěkně je dráždíš. Oni většinou opravdu spí sladce a nechávají si všechno líbit. V této diskuzi jsi nastínil několik pravdivých problémů a každý by měl začít především od sebe. Je to český národ.
  03.05.2008 17:36 ?
 
Lidi zajímalo by mě co dělají naše odbory, proč si je vůbec platíme ?
  03.05.2008 18:17 "?"
 
musíš upřesnit které odbory máš na mysli, které si platíš?
  03.05.2008 21:09 Odborář
 
Platíš vůbec někomu něco?
  03.05.2008 10:11 kolaps
 
Připomíná mi to Matry, které ležely ladem také mnoho let. Kdoví čím asi myslí vedení policie?
  03.05.2008 10:51 4 kolaps
 
VUML jim na to nestačí.To už chce pořádnou zahraniční školu pro manažéry,jinak se z toho nevyhrabem
  06.05.2008 07:20 Čím myslí?
 
Prd-lí chlapče pr--lí! Nafasoval jsem novou zbraň (CZ 75 D compact). Přestože se dělal přůzkum na Pi pro levoruké, všichni levorucí dostali zbraň pro pravoruké s úpravou ovladače vypouštění kohoutku. Toť vše. Záchyt závěru a zádržka zásobníku má ovládání pouze pravoruké. A tak je to u této SRO se vším. Budou se levorukým upravovat hodnocení při prověrkových střelbách? Přebíjení zásobníku rovná se zoufalství. Ovládání záchytu závěru to samé.