Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  09.05.2008 17:56 P
 
Kámoš se chce dát k policii,jakej bude mít nástupní plat??jak dlouho trvá škola?
  09.05.2008 18:29 tbl.
 
upravuje Nařízení Vlády č. 337/2007Sb. a nastoupí do 2TT bez směnnosti (od 1.6.08 na 5 měsíců do školy) s možností povolání do výkonu při mimořádných událostech. Služební příjem 14.840,-Kč hrubého/12.039,-Kč čistého. Po ukončení kvalifikačního vzdělávání na SPŠ zůstává ve 2TT a k platu dle místa působiště připočítá rizikový příplatek a směnnost, bude-li v ní pracovat. Po 3 letech postup v platové třídě (3TT) dle tabulek = plus 560,-Kč hrubého opět na 3 roky. Bude-li mít velmi dobré hodnocení, může poskočit do 4TT a pak se přihlásit do výběrového řízení na 5TT. Má-li VŠ, může skočit i o více než 1TT, ale opět jen s velmi dobrým hodnocením. Další informace byměl podat na náborovém personalista. Více http://www.nabor.policie.cz/. Nevěřit všemu, co tam slibují a raději se ptát lidí v uniformě.
  11.05.2008 20:05 neznalost
 
Chudák, který si to po 2 letech rozmyslí!
  09.06.2008 19:52 kpt.Ing. Josef Vacek <tokar@mv.cr>
 
Dle platného nařízení vlady č. 337/2008, bude v souladu z.č. 361/2003 jako nevě nastupující policista zařazen do 2 TT - vrchní referent, následuje platový stupeň dle praxe t.j. 1 bez praxe atd. tedy 2 TT 1 PS 14750,-Kč hrubého
  09.05.2008 13:52 rentiér
 
Zdravím bývalé kolegy, přeji hodně zdraví a pěkný den. Přečetl jsem si níže uvedený příspěvek, nebyl jsem též nadšen. Odešel jsem též dle starého zákona po 25letech sloužící v přímém výkonu. Další chuťovky jsou pro nás v tom, že když jste na úřadu práce, tak lze vyplatit jenom 2,5 násobek životního minima. Můžete mít třeba 50000,-Kč korun výdělek, přijít o práci a je to jedno. Tedy pro nás rentiéry rozdíl mezi dneska výsluhovým příspěvkem a tím životním minimem je to pár korun. Asi jsme nepracovali pro společnost. Další vymoženost nového zákona je v ochranné době, rozdíl nemocenské a výsluhovým příspěvkem a další hnusy zákona č. 361/2003 Sb. Ani se nedivím, že se odchod zkušených policistů střední generace a v přechodné době nezastavil. Pohlaváři zůstávají, více velitelů než dělníků policie. To je celý problém policie a dále spravedlivý progresivní zákon pro všechny, policisty, bachaře, hasiče , justičku a dalších, co se jich tento paskvil týká. Je snaha státu co nejvíce ušetřit, ale šetří se na nesprávném místě. Stačilo by zveřejnit, kolik policistů za posledních 10 let zbytečně odešlo do civilu, kolik to stálo peněz, výzbroj, výstroj, školy, duševna. Většina z nás by sloužila leta, nevím zda na ulici do 65 letech, to je asi útopie. Nehci zde jakoby brečet, ničeho nelituji, ale pořád jsme i v civilu okrádáni. Jak kolega dole uvedl, co chtějí nastávajícím mladým kolegům nabídnout .Pro bývalé kolegy, dejte na sebe pozor, nikdo Vám, nic nedá, je hnusná doba, přeji hodně štěstí a zdraví jak ve službě, tak v soukromém životě, bývalý kolega por Marek Ladislav z Policie ČR Česká Lípa Obvodního oddělení, na nemístné narážky provokatérů nereaguji, jsem si vědom, že se zde jedná o veřejný web. Ať si občané přečtou, jak se mají dnešní policisté a rentiéři dobře. Jsem v civilu spokojen, ale zpátky bych se nevracel.
  09.05.2008 13:09 nedaj Vám pokoj ani v c
 
Vážený pane, nejenom že se Vám rozpadá PČR, ale vnášíte další nejistotu a špatné právní vědomí k občanům této země tím, že když někdo odejde od PČR za platnosti zák. č. 186/1992 Sb. a splnil stanovené podmínky pro odchod ze sl. poměru (takzvaně s čistým štítem) tudíž odpracoval pro tuto krásnou zemi dobrou práci, tak zaslouží po zásluze potrestat. Nejprve dojde k tomu, že je změněn příspěvek za službu na výsluhový příspěvek a tudíž poloviční valorizace a za druhé základní výměra důchodu, která se na nás nevztahuje je jednotná pro všechny důchodce a zvýší se z 1 700 Kč na 2 170 Kč měsíčně a tudíž další reálné snížení. Myslíte si, že životní náklady se zvyšují pouze důchodcům. Já přeci nemám levnější potraviny. Je to sprosté, nespravedlivé a vrhá to špatné světlo na PČR a potažmo právo v ČR. Koho chcete proboha nalákat, když neustále jenom zastíráte, lžete. Máte ovlivněné soudce a tak je mě jasné, že soudní spor v ČR prohraji, ale jsem zvědavý na právní názor mezinárodního soudu. Přeji přesto příjemný, ale zamračený den.
  09.05.2008 12:15 Amen
 
Tak pojdte do armady-tam berou
  08.05.2008 20:35 F1
 
Hmm, tak od začátku roku do konce března odešlo dalších 1264 policistů a zalátat tuto další díru se podařilo jen z jedné třetiny, takže další navýšení počtu chybějících poldů ?
Další informace, že se novou svačinovou náborovou akcí podařilo oslovit 3.600 zájemců a s 900 začalo příjímací řízení, kdy dle praxe jsou po ukončení přijímacího řízení přijati 2-3 zájemci z 10 zájemců, bude výsledkem 250 přijatých " poldů ". Kolik jich ještě z těch 250 odejde v průběhu 3 let zkušební doby, až zjistí, jak jim v kampani lhali, po nějakých těch průserkách a pod. ? Skutečně to není žádná sláva - jen kostatuji tato reálná čísla, stav věci. Lépe už bylo.
  09.05.2008 09:56 pro F1
 
Tady je příspěvek Dennise z 8.5.2008 k náborům.Pro Prahu se podařilo znáborovat 4 poldy.Ano ještě jednou 4 poldy.

http://www.policista.cz/diskuze/tema/138/
  11.05.2008 01:54 Nespokojený Policista
 
Pane kolego F1,
jen upřesním, že náš NEministr se v sekci PolicieČR/Hasiči chvástá, ve svých odpovědích na příspěvky z poslední doby, že na svačinovou kampaň se už přihlásilo 8000 uchazečů (osm tisíc, nepřeklepl jsem se!), a mě se z toho ňák to-to-točí hlava. Pomalinku abych se už snad začal bát o své místo, páááč jakmile příjdou do terénu noví "svačináři", tak nás (ty služebně starší) asi vykoušou z míst a navodí atmosféru nekompromisní ULTRASPOLICIE v duchu vypravěče a spisovatele pohádek Hanse Christiana LangerSSena, který jim nasliboval hory-doly, ale ve skutečnosti (zjistí všichni časem), že platí heslo skutek-utek.
  08.05.2008 18:53 Odchody policistů
 
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/odchody-policistu-pro-nektere -je-to-vyhodne_8257.html
  08.05.2008 18:13 Xman
 
Ivan udělal u PČR revoluci, beru i ten kariérní řád, ale s důchodci u sboru si neporadil, ti slouží do roztrhání dál.
  08.05.2008 19:07 jo
 
pravdu díš. Návrat stb do funkcí v plném proudu. Ivánek zapomíná, že všichni stb totiž Ty vysoké školy mají :-(
  09.05.2008 10:33 GRU
 
Souhlas!! U Vězeňské služby je to stejné. Bývalí kolegové, důchodci slouží dál, na zasloužený odpočinek nechtějí. Takže, ti, co se hlásí k VS, nemají šanci. Jedině do Prahy, nebo Čech. Jezdí se na výpomoc do Prahy-Ruzyně, ale tito jako výpomoc k soudům nemusí. Proto se tam střídají ostatní. Ale jako strážní mohou sloužit i na nočních.
  09.05.2008 12:08 Proximáček <proximáček@centrum.cz>
 
Jací důchodci dnes slouží ? Ti, kteří mají teplé pelíšky, nemusí nic dělat, nemají žádné starosti a platy jako králové. Obyčejní důchodci už dávno odešli začátkem roku.
  14.05.2008 08:46 klobása
 
jste jenom závistiví ubožáci, nic víc..
  08.05.2008 12:25 ff
 
for:-)..já mysle, že jde o podstatu...příště si zajistím opravy..abych nějaké intel. hovado neurazil...mimo to jsem na nic nereagoval gumo
  08.05.2008 16:45 :-)
 
normální člověk je za radu a poučení vděčný, ty jsi obyčejné vemeno...
  09.05.2008 20:02 kk
 
nebo debil debilní
  08.05.2008 05:42 ff
 
Nikoho z vedení, případně personalistů nezajímají důvody našich odchodů..je jím to u prdele...mám dojem, že chtějí toliko noáčky, neboť už v současné době se to na útvarech podobá gumácké vojně..je to klasický mobing / psychický nátlak na podřízené / a do budoucna bych to viděl na lehkou formu šikany minimálně...takže civil za 25 a to bezdebat...
  08.05.2008 10:35 :-)
 
1) píše se mobbing (šikana mezi pracovníky na stejné úrovni)
2) šikana podřízených je bossing
3) § 77 z.č. 361/2003Sb = jsi svéprávný, tak reaguj adekvátně.
  08.05.2008 11:18 prap.
 
pro :-) nedělej machra :-)
  08.05.2008 11:35 :-)
 
:-)
  08.05.2008 14:47 Robocop
 
Ono se to hezky povídá, ale realita je trochu jiná a zdárným případem je kauza kolegyně Lhotákové. Já osobně za to, že si nenechám kálet od vedoucího na hlavu mám za odměnu více problémových spisů a hodin do 150 oproti jiným.
  07.05.2008 20:40 Úvaha
 
s platy budeme stále propadat. Není podnikatelsko-ekonomická vůle bohatých vedoucí tento stát nám přidat. Bohužel nároky na nás budou v nelogickém rozporu stoupat. Počítačová, jazyková gramotnost, tělesná, následné vzdělání, přezkoušení a hlavně psychická degradace v policejním duchu, protože snad už jen policista v tomto státě je snad jeden z mála snžící se dodržovat zákonné normy, platící daně, hlídající se při provozu svým motorovým vozidlem, dbající slušného vychování bez vztyčeného prostředníku na občana...prostě degen nehodící se do této doby v rozporu s požadavky na morálku a vyzrálost svých postojů. Však také jen na četníka je bič :-) Bohužel tuto seberegulaci postihující psychiku po x letech služby už běžný občan nevidí. Takže perspektivu bez poskytnutí životních základů o kterých hovoří nějaká Listina zákl. práv a svobod, včetně nároků na přiměřenou sociální důstojnost s příkladně neřešenou bytovou politikou... ale dost, protože i myšlenky jsou cenné. Snad jen....je to záměr dopracovat se ke stavu nefunkčního sektoru, který má zaručovat ne všechny stejný metr ?
  08.05.2008 20:51 Mirek L
 
vlastně fackovací panák zdarma. Takže vítejme u hlídací agentury s názvem PČR.