Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  13.05.2008 18:41 bez cukru
 
NOVÉ HESLO POLICIE NEZNÍ POMÁHAT A CHRÁNÍT, NÝBRŽ" SEBRAT SE A ODEJÍT".
  13.05.2008 19:25 Nespokojený Policista
 
Doplním svůj návrh - doplnění nápisu na vozidlech:
POTŘEBUJEME POMÁHAT A CHRÁNIT před zlovůlí státní moci a neschopným NEministrem policie!
  13.05.2008 18:39 amigo
 
Přesně tak to funguje i v tomto sektoru, nelíbí se ti něco tak běž nikdo tě tady nedrží, je to prostě kapitalismus, ale o přidání financí nikdo mluvit nechce, top management je hluchý a slepý k základním požadavkům. Vždyť jenom ta inflace a žívotní náklady jak rostou. Tady chtějí jenom a jenom koláče. Hodně síly všem co zůstavají.
  13.05.2008 12:07 jana zachrdlova <jana.zachrdlova@seznam.cz>
 
Ahoj státní zaměstnanci, přeji vám peníze,ale pořád se zapomíná na ty co pracují v soukromém sektoru.Dělám v potravinářském průmyslu na 3 směny,přesčasy a denně nazdvíhám 8 metráků a s platem nic nenadělám, protože za branou, jak říká majitel firmy, jich stojí pořád dost.Přeji hodně ůspěchů a ahoj
  13.05.2008 12:16 hmm
 
hledat, neustále hledat lepší a fyzicky méně náročnou práci. Až se objeví, s úsměvem na tváři majiteli říct, ať si vezme jednoho, co mu stojí za branou. Přesně takhle to totiž funguje ve státním a už si to začínají někteří odpovědní uvědomovat. Proč pak asi tolik tisíc lidí utíká z tak "luxusních" míst. Držím pěsti.
  13.05.2008 09:23 10%
 
Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevi, jak to bude s 10%, ktere jsou zvysene dle §114 odst. 2. Nema k tomu nekdo blizsi info? Nekde jsem cetl, ze to maji zrusit a hodiny ze 150 navysit na neomezene. Pry to je demotivujici???
  13.05.2008 09:34 pro 10%
 
je pořád 10%, žádné zvýšení se nekoná, tady je znění uvedeného § 114 :

§ 114
Základní tarif

(1) Základní tarif je měsíčně poskytovanou složkou služebního příjmu, která je stanovena v měsíčních částkách za stanovenou dobu služby. Příslušník má nárok na základní tarif, který je stanoven pro tarifní třídu stanovenou pro služební místo a služební hodnost, do níž je jmenován, a pro tarifní stupeň, do kterého je zařazen.

(2) Základní tarif, na který má příslušník nárok podle odstavce 1, se zvyšuje o 10 % příslušníkovi, který vykonává službu ve dvousměnném, třísměnném nebo nepřetržitém režimu služby.

(3) Základní tarif včetně zvýšení se zaokrouhluje na desítky korun nahoru.
  13.05.2008 15:25 ???
 
Novela zákona o policii ČR?
  13.05.2008 16:30 !!!
 
10% jen do konce roku!!!
  13.05.2008 17:08 zruseni priplatku 10% ?
 
Takze novelou k 1.1.2009 se rusi priplatek 10% ???
  13.05.2008 20:47 co má
 
novela zákona o policii společného se zákonem o služebním poměru. Zase tu vymýšlíte nesmysly, zoufalci a kachnaři, nic jiného nejste. Navíc se nenovelizuje 283/91Sb, ale chystá se díky "deformě" úplně nový zákon o policii a o inspekci s tím, že nakonec asi "o inspekci" ze zákona odstraní a schválí samostatný zákon pro inspekci.

tak si nechte svoje žvásty a kachny pro někoho jiného a nevymýšlejte blbosti. Sbohem
  14.05.2008 08:40 klobása
 
dlouho jsem tu nebyl a nic se tu nezměnilo, pavlačový drby, nářky, blbý kecy a hlavně neschopnost některých kolegů samostatně myslet...
  12.05.2008 23:04 prap.
 
celej den ani názor....... to se mi nelíbí....že by cenzura
  11.05.2008 20:07 INFLACE
 
INFLACE STÁLE OKUPUJE HRANICI 7,2 % , PLATY NADÁLE KLESAJÍ.
  14.05.2008 18:37 SVRČ
 
Když se ti tvůj plat u Policie ČR nelíbí, tak běž makat jinam. V civilu budeš makat daleko víc za menší plat. Máš nadstandartní plat, tak neřvi a makej. Takových co jen řvou a nic u policie nedělaj je hodně.
  14.05.2008 22:16 Takypolda
 
for SVRČ
ty budeš asi nějaký chytrolín, který je v 6 nebo 7 PT ,že? Tak ty mám kurva nejraději, kteří lezou neustále šéfům do zadku, na ulici nevylezou a na poradách mají nejvíc keců. Penez si serete navzájem když přijdou odměny mezi sebou i když jich máte dost a tváříte se jako nepostradatělní. A když se někde neco vysere, tak máte strašně hodně práce ve svých kanclech a všichni se stratíte. Tady rozumuješ. Brzy na vás dojde!!!
  15.05.2008 13:35 klobása
 
pro TAKYPOLDU: A ty jsi co, jasnovidec, že víš tak dobře, co je SVRČ zač ??? Vypadá to, že budeš jeden z těch ukřivděnejch chudinků, pro který je každej, kdo má trošku vyšší funkci jenom řiťolezec, kamcelářská krysa, atd... Jinak jsem taky normální řadovej, ale tyhle vaše kecy mě fakt vždycky serou ! Přestaňte brečet a napadat ostatní a koukejte dělat něco pro to, abyste těm nad váma nemuseli takhle trapně závidět.
  15.05.2008 16:16 XXX-pravý
 
Jsem řadový polda v 5TT a rozhodně souhlasím s názorem SVČR i klobasy. Je pravda, že někteří místo toho aby začali něco dělat, raději tady do nekonečna omílají, že "INFLACE STÁLE OKUPUJE HRANICI 7,2 % , PLATY NADÁLE KLESAJÍ". Platy neklesají přímo, pouze stagnují. Pokles je dán inflací. Mám za to, že i ten plat znehodnocený inflací by jsi v C nikde nedostal, možná jedině tehdy, že jsi opravdu nějaký specialista. Já pracoval v C dost dlouho, abych věděl jak se na peníze těžko dělá. Tak se prober, přestaň brečet a začni něco dělat. Třeba začni Pomáhat a chránit a nepomlouvej jiné kolegy, třebas i ve vyšší funkci, když nevíš o koho se jedná. Přeji hodně úspěchů v CIVILU.
  15.05.2008 17:52 klobáso a XXX
 
vždyť to je jeden a ten samý exot a vy se tomu divíte.... Ale v podstatě má pravdu, inflace je přes 7% a platy jsou stejné jako loni a budou takové i příští rok, přespříští rok až do dalších voleb.
  11.05.2008 18:52 Finanční krize
 
Tak odchází další kolega do civilu, mladý ve funkci vedoucího OOP a má toho dost-důvod finance.
  11.05.2008 20:51 yyy
 
Tak ať se mu daří.
  14.05.2008 08:38 klobása
 
hmm, to je ale důležitá informace....
  11.05.2008 18:21 UK
 
Tak navrhuji další odbornou diskusi nedoceněných policistů. Je kvalifikace skutku jako TČ krádeže v níže odkazovaném článku správná?

http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id= 604810
  11.05.2008 18:44 pro UK
 
Ty se musíš v práci docela nudit,nebo jseš už marod
  11.05.2008 20:14 alex
 
Čemu na tomto jednoduchém případu nerozumíte? Paragrafové znění trestního zákona je snad zcela jasné.
  11.05.2008 20:45 XXX-pravý
 
Podle mě je kvalifikace krádež dle § 247, odstavec 1/e) tr.z nesprávná. Muž přišel do restaurace ne s úmyslem krást, ale tím, že přišel, najedl se a napil se dopustil podvodu. Hospodského svým jednáním uvedl v omyl, protože každý hosposdský předpokládá, že za svoji službu (poskytnutí jídla a pití) dostane zaplaceno.
  11.05.2008 21:05 UK
 
Zatím je to v této diskusi 50 na 50. Je vidět, že u PČR neslouží jenom tupci. Správný je samozřejmě výklad XXX. A policisté z Ústí nad Labem si zaslouží odměnit, protože takovou blbost vymyslet, to se jen tak nevidí.
  12.05.2008 14:20 XXX-pravý
 
Díky kolego, pochvala potěší i když od neznámého člověka. Zato u nás na OŘ na to mají jiný názor. Nepatřím svými názory zrovna mezi oblíbence.
  09.05.2008 22:54 ?
 
Policista má striktně zakázány jakékoliv činnosti, které jsou dalším zdrojem příjmu nad služební plat. ( je zde otázka nestranosti policisty a ovlivnění při výkonu jeho policejní činnosti v návaznosti na jinou pracovní činnost ). Výjimkou jsou pouze literární - umělecké činnosti, které stejně musí odsouhlasit ředitel podřízeného. Tedy jakýkoliv jiný příjem než je služební plat je porušením, toho co jsem uvedl.

Je zde tedy fakticky dána přímá úměra životní úrovně ( daná vládou, jak dále vysvětlím ) policisty na poskytnutém služebním platu bez možnosti si zvýšit životní úroveň dalším příjmem, což také znamená, že pokud se vláda rozhodne nezvyšovat - nevalorizovat plat policistů ( což mimo jiné nastalo letos a údajně má i pokračovat další dva roky ), tak vědomě policistům ( ale i jiným členům bezpečnostních složek ) zasahuje do životní úrovně a některé nutí přehodnotit svou " situaci " do budoucna.

Životní úroveň policistů ( a jiných pod tímto zákonem ) byla totiž původně v novém služebním zákoně zaručena !!!! každoročním navýšením - valorizací základu platu " příslušníka " o částku tvořenou vynásobením pevně daného koeficientu např. koeficientu 1,15 x průměrná mzda za předchozí rok ( průměrná mzda v nepodnikatelské svéře vyhlášená Českým statistickým úřadem ). Tímto byla zaručena stoupající životní úroveň policistů " svázáním " s průměrnou mzdou ( takový mechanismus je mimo jiné u poslanců ) a tedy byla dána myšlenka - služby se drž, je to garance rozvoje životní úrovně a pokud budeš poctivě sloužit, nebudeš propuštěn ze služebního poměru za příjímání úplatku a pod., budeš mít zaručenou životní úroveň - ne suprovou, ale zase ne špatnou a hlavně zhoršovat se ti nebude.

Tohle ale neplatí a nastoupil systém bereš co bereš, zaruka životní úrovně ja ta tam a běda, jak by jsi svou životní úroveň byť z nutnosti pro povinnost splácet úvěry, leasingy nabrané v příznivější předchozí době, chtěl řešit dalším nepovoleným příjmem.

Toto nyní neplatí, neboť těsně než nový zákon vešel do platnosti, tak v něm byly udělány změny, kde je plat policistům stanoven každoročním nařízením vlády a tedy bez jakékoliv garance zachování životní úrovně, přičemž nyní se již tato negarance začíná projevovat tak, že při letošní nemalé inflaci, která byla negována u větších firem podstatným navýšením platů, se u Policie ČR poprvé za mnoho let po roce 1989 nijak tento inflační skok nevyrovnal a dochází k degradaci služebních příjmů a tedy faktickému zhoršení životní úrovně, které má pokračovat další asi dva roky - tedy výhled do budoucnosti žádný perspetktivní a pokud ti nestačí služební příjem, který máš zmrazen vládou a nechceš porušovat zákaz dalšího příjmu pobíráním nějakého " černého " příjmu, tak od policie odejdi.

Reakce na přemýšlení poslanců, kteří chtějí zvýšit platy s odůvodněním " zjednodušení " celkově vyplácené mzdy ( dopravné, asistentné ..... ) a legrační názor poslanců, že si budou po zvýšení jejich platů klidně i platit hromadnou dopravu. Mám podle toho pocit, že nyní na to ještě nemají dostatek peněz. A že je zajímá, že policisté, kteří dojíždějí do svých služebních míst na mimořádné služby si hradí cestu ze svého, dotují stát a snižují si fakticky svou mzdu.
  10.05.2008 14:16 IQ
 
děkuji Ti kolego za článek, který prokazuje, že i u policie je spousta inteligentních lidí, kteří dovedou rozumně shrnout svoji současnou nespokojenost a v způsobech vyjadřování, nebo vystupování dovedou v mnoha směrech trumfnout ty, kteří o nás bohužel r o z h o d u j í
  09.05.2008 18:00 x
 
Vyměnit poslance, kteří vymýšlením vyhlášek, které se později ukážou jako v praxi absolutně nefunkční a stojí daňové poplatníky spoustu vyhozených peněz !!!!!!!
A to chtějí ještě přidat, hovada jedna nenažraná. Takhle mrhat penězma. A když k tomu připočítáme spoustu dárků a suvenýrů v podobě sponzorských darů, tak se všichni mají jako králové. PROČ ??? Pro policii a další zavedli zák.č. 361/2003 Sb. neuvěřitelný marasumus, nekoncepčnost a nefuknčnost a systematická skrýtá likvidace zkušených zaměstnanců. O to tady té vládnoucí české managerii jde. Všimněte si toho !!! Kdo z nich má zájem aby policisté (státní) na ulicích nebyli považováni jen za jakési "asistenty", kteří by měli dle takového statusu maximálně převádět občany přes přechod a pomáhat stařenkám s nákupy ! A ta podpisová složka (a to ještě všude jinak !?) asistent nstržm. Josef Novák - OEČ - 007007 - JN . Ale to je jen ten nejmenší z problémů nového zákona ... A ti mladí časem prozřou, že toho není normálního u této fimy více.
  09.05.2008 19:04 F2
 
http://zpravy.idnes.cz/vlcek-a-kubera-chteji-zmenit-platy-zakono darcu-vyplatnice-ale-neukazou-1nd-/domaci.asp?c=A080509_154502_d omaci_ton