Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  24.01.2009 23:31 oportunista
 
FOR: jarda

Omlouvám se Ti za uvedenou nepravdu o odchodném a příspěvku za službu před rokem 1989. Před rokem 1989 nebyl internet a zákony o služebním poměru se půjčovaly jen na vyžádání (tedy alespoň na našem odd.)Kdo si je vyžádal, byl okamžitě podezřelý. Zveřejněny byly pouze povinnosti a né práva. Ještě jednou se omlouvám.
Jen pro doplnění - v KSČ jsem nikdy nebyl. Celých 34 let jsem sloužil jako řadový a nebyl jsem u STB. Vyhozen jsem taktéž nebyl. Po roce 1989 jsem dostal 2 vyznamenání. Celá léta jsem sloužil lidem a né politikům. To je asi vše co jsem chtěl dodat k mé osobě.
§ 108
Odchodné

(1) Příslušníku, jehož služební poměr skončil uvolněním nebo propuštěním, náleží odchodné. V případech hodných zvláštního zřetele lze odchodné též přiznat, skončí-li služební poměr odnětím hodnosti nebo ztrátou hodnosti. Odchodné nenáleží příslušníku, který po skončení služebního poměru je přijat do služebního poměru k ozbrojeným silám nebo ke Sboru nápravné výchovy.
(2) Odchodné se poskytuje podle délky trvání služebního poměru a důvodu uvolnění nebo propuštění až do výše šestinásobku hrubého měsíčního služebního příjmu. Bližší podmínky pro poskytování odchodného stanoví a určování jeho výše v jednotlivých případech upraví ministr vnitra Československé socialistické republiky.

§ 109
Platové vyrovnání

(1) Příslušníku, jehož služební poměr skončil uvolněním ze závažných osobních nebo rodinných důvodů nebo propuštěním s výjimkou propuštění pro odsouzení za úmyslný trestný čin, náleží platové vyrovnání, jestliže jeho služební poměr trval alespoň deset let a příslušník nepobírá důchod ze sociálního zabezpečení nebo příspěvek za službu; za těchto podmínek lze v případech hodných zvláštního zřetele přiznat příslušníku platové vyrovnání, i když mu podle ustanovení předchozí části věty nenáleží.
(2) Platové vyrovnání do výše posledního čistého měsíčního služebního příjmu poskytuje Sbor národní bezpečnosti od nástupu občanského povolání, popřípadě od počátku přípravy na toto povolání, povolené služebním orgánem, do uplynutí dvou let od skončení služebního poměru.

Příspěvek za službu

§ 110

(1) Příspěvek za službu (dále jen „příspěvek“) náleží za podmínek dále uvedených příslušníku, jehož služební poměr skončil uvolněním nebo propuštěním z některého z důvodů uvedených v § 100 odst. 1 písm. a) až d).
(2) V případech hodných zvláštního zřetele lze příspěvek též přiznat, skončí-li služební poměr propuštěním z jiných důvodů, než které jsou uvedeny v předchozím odstavci, nebo skončí-li odnětím hodnosti nebo ztrátou hodnosti.
(3) Příspěvek se neposkytne, popřípadě jeho výplata se zastaví, jestliže příslušník je znovu přijat do služebního poměru nebo je přijat do služebního poměru k ozbrojeným silám nebo ke Sboru nápravné výchovy.
(4) Příspěvek nenáleží po dosažení věku 60 let.

§ 111

(1) Příspěvek činí
a) 20 % služebního příjmu, jestliže příslušník konal službu ve Sboru národní bezpečnosti po dobu nejméně 15 let a dosáhl věku alespoň 40 let, a pokud jde o výkonného letce nebo o příslušníka ve funkci zvláštní povahy nebo zvláštního stupně nebezpečnosti, bez ohledu na věk;
b) 30 % služebního příjmu, jestliže příslušník konal službu ve Sboru národní bezpečnosti po dobu nejméně 20 let nebo ji konal po dobu kratší, ale podílel se na intenzivní výstavbě Sboru národní bezpečnosti a dosáhl věku alespoň 45 let.
(2) Příspěvek podle předchozího odstavce nesmí však překročit částku odpovídající maximální výši částečného invalidního důchodu účastníků odboje.
(3) Příspěvek se zvyšuje účastníkům odboje; o toto zvýšení může být překročena hranice stanovená v odstavci 2.

§ 112

Příspěvek se vyměřuje z posledního hrubého měsíčního služebního příjmu příslušníka před skončením služebního poměru nebo, jestliže je to pro něj výhodnější, z jeho průměrného hrubého měsíčního služebního příjmu za posledních pět kalendářních roků před skončením služebního poměru.

§ 113

(1) Při souběhu příspěvku s výdělkem krátí se příspěvek o částku, o kterou součet příspěvku a hrubého měsíčního výdělku přesahuje výši služebního příjmu, z něhož byl příspěvek vyměřen.
(2) Při souběhu nároku na příspěvek a na starobní nebo invalidní (částečný invalidní) důchod podle předpisů o sociálním zabezpečení náleží oprávněnému podle jeho volby buď důchod nebo příspěvek

FOR: Vlasta

máš úplnou pravdu.
  25.05.2008 20:15 for Pavel
 
Pavle jedinej midrák máš ty a pořád jenom bulíš a nic jiného by jsi nemohl dělat lachtane, nemáš na to odejít a začít jinde a tak jenom brečíš a doufáš, že ti někdo nasype bez tvého přičinění. Na toto jsi byl totiž zvyklej celou tu dobu. Jsi člen UBS nebo NOS ty hrdino?, co jsi zkovanej za skříní a cvakáš zubama! Ubožák co potřebuje vakuovou pumpu!
  25.05.2008 20:26 hahá
 
zdravotnictví, školství vše jde do sraček. Dle tebe blbe je spousta primitivů a jen Ty jsi nej... já jsem vole makal rukama a dokonce i za čárou. Klidně se na to.. rád bych zrušil Policii ČR a zavedl pro všechny brannou povinnost...ať si to každý zkusí. Makat rukama je to poslední co každý umí. Já možná potřebuji vakuovou pumpu na to dole, ale Ty na to nahoře, protože jinak by jsi nevojebal kamaráda...
  25.05.2008 20:34 Lucius
 
Pro Tebe co se nedovedš podepsat Inkontinentní vložky Moliform classic normal 30ks
  26.05.2008 05:28 Klik
 
Pavle jediný co jde do sraček jsi ty, náš nedoceněný polda. Makat rukama ti asi moc nešlo ty vořežprute!!!
  26.05.2008 10:54 a tohle
 
co si píše klik do jména chce poučovat druhé a moralizovat? NO POTĚŠ.....
  26.05.2008 15:45 Pavel
 
kvík je kvík
  27.05.2008 05:19 Pavel
 
Pavel je buzna!
  25.05.2008 19:56 bezmoc
 
ÚSTAVNÍ SOUD BY MĚL STEJNĚ JAKO NEPLACENOU NEMOCENSKOU NEBO CIKRTOVY POPLATKY ZRUŠIT I NEVOLNICKÝCH 150 H A ŽEBRÁCKÉ PLATY U PČR.
  25.05.2008 20:17 UK
 
Tak teď tomu už vůbec nerozumím. Vždyť vy voláte nejenom po zrušení 150 hodin přesčasů, ale i po zrušení platů, tedy odměny za práci. To jako chcete dělat zadarmo? Na těchto stránkách s tímto asi neuspějete. I já si myslím, že je to trochu silná káva.
  25.05.2008 20:32 Robocop
 
pro UK
Klidně se pracovní odměny vzdám, protože za minulý rok jsem za odpracování 150 hodin dostal odměnu 2700,- Kč. Vezmi si kalkulačku a vyjde ti 18,- Kč na hodinu a to mi nepřipadá jako adekvátní ohodnocení.
  25.05.2008 20:51 bezmoc
 
Přehodnotit platy úkáčko, je to binec co se tady za poslední měsíce děje.
  25.05.2008 21:08 UK
 
Aha, takže pán měl na mysli přehodnotit platy a napsal zrušit platy. Pokud takto i pracujete, tak jste i zadarmo drahý.
  25.05.2008 18:54 Civil
 
pro příspěvek ČSSD
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/24.05.2008/208411000100524- 19:00-1-udalosti.html?index%5B%5D=127574

31 000,- Kč průměrný plat u PČR, odslouženo 24 hodin zdarma za rok na jednoho policajta. To je jedna hodina za čtrnáct dnů. Mazánci jděte se vysrat se svým fňukáním na těchto stránkách.
  25.05.2008 19:01 SOS
 
To jsou lži a anomálie z Policejního prezídia. Skutečnost je více než tragická.
  25.05.2008 19:12 ?
 
Za 1) nemáte vychování,
za 2) nechápete význam slova průměr
a i to jsoudůvody, proč jste tam, kde jste.

Pro vysvětlenou:

už v dubnu loňského roku vyšlo MV s průměrem, který většinu policistů v 3-7TT docela slušným způsobem naštval. Znělo to takto: "Průměrný počet hodin na policistu zdarma jsou 2hod. za první 3 měsíce v roce"...... Když tohle slyší člověk, který má na konci března 140hodin přesčasů zdarma, tak by i člověku, který píše příspěvky jako vy dal nejraději po tlamě. To je asi vše, co jsem k vašemu blábolu chtěl dodat, hezký den i vám.
  25.05.2008 19:13 haha
 
Si blbý...mám dvě VŠ a nespočet interních školení (za 1 bakalářské studium). Jsem v 8 TT. Čistý plat bez osobního 20500 Kč. S prominutím... jdi se vysrat blbe
  25.05.2008 19:17 ?
 
ale i přes to není podstatné, kolik policistů na kterém stupni ty přesčasy zdarma dělalo. Podstatné je, že vůbec něco takového v 21. století je možné. Nařizovat někomu, aby dělal zadarmo? Kde to jsme? To nemají ani odsouzení ve věznicích, ti mají dokonce i příplatky za víkendy, noční a svátky. Tak se prober člověče... P.S.: a mám také dokončenou VŠ, tak mě nezačni srovnávat s prodavačkou, jak máte ve zvyku...
  25.05.2008 20:50 civil
 
Zadarmo je zadarmo, ale za 31 000,- Kč hrubého není zadarmo.
  25.05.2008 23:09 civile
 
ti, co mají 31000 nechodí pracovat zadara, kapišto???? Asi ne, co? No nic, tak jindy.... :-))))
  26.05.2008 08:54 Ronin
 
For Civil
Ti co mají 31.000,- Kč nechodí pracovat, ale chodí do zaměstnání.
  25.05.2008 18:46 Karel z Napajedel
 
Pane ministře, na zlínsku a vsetínsku je většina poldů spokojena. Jen malá část nám dělá ostudu, ale co naděláme. Děkujeme Vám a přejeme hodně síly při prosazování (někdy i nepopulárních) reformních kroků. Držíme palce. Karel a Zlíňák.
  25.05.2008 19:00 ČR
 
Čím Vás tam krmí a jak dlouho sloužíš, že takto hovoříš, taková agónie u PČR ještě nikdy nebyla.
  25.05.2008 19:32 haf haf
 
granule pro psa a proto tak slintám
  25.05.2008 17:54 IQ
 
jaký je rozdíl mezi tím, když podnikatel nepřizná daň ... a policista nepřizná vybranou pokutu ?
  25.05.2008 18:32 najdeš rozdíl
 
Podnikatel zatluče desítky nebo stovky tisíc-policista pár stokorun možná tisícikorun.
  25.05.2008 18:57 našel jsem rozdíl
 
Ano, co podnikatel, to zloděj a podvodník. A ty peníze, pro které si policajti chodíte do bankomatu, ty se v něm tisknou.
  26.05.2008 11:38 Robocop
 
Tak zprivatizujeme PČR a budeme vybírat poplatky jako u lékaře. Za výjezd 500,- Kč, za přijetí oznámení u Č.j. 100,- Kč, u PŘ 200,- Kč u TČ 500,- Kč. Dále PČR může konkurovat soukromým Bezpečnostním službám v převozu peněz, PCO a dalším placeným službám.
A pak nebude muset být PČR placena z daní a vydělá si sama na sebe, protože se budou provádět samé Dopravní a bezpečnostní akce a každé sebemenší prohřešení budou ukládány pokuty.
  25.05.2008 17:04 rozpad sboru
 
Jsou tu poměrně velké požadavky, chtějí hrát hodně muziky, ale o financích nikdo nemluví, nikdo neslyší a odbornící dále houfně odcházejí.
  25.05.2008 15:03 Amen
 
tak se asi dostanu ke krajske zasahove jednotce-a pry bez praxe to nejde
  25.05.2008 15:16 UK
 
Vy jste ten voják, že ano?

Nesmíte dát na názor zdejších tzv. nedoceněných policistů. U PČR je to v jako každé jiné firmě, pokud rozumný šéf vidí, že mu přinášíte nějakou hodnotu, tak vás k sobě dostane, i kdyby čert na koze jezdil. Na druhou stranu není zas od věci zjistit, jak určité věci u PČR fungují, ale to zjišťování nesmí trvat nesmyslně třeba i 5 let.
  25.05.2008 17:49 Kvík
 
tak leda z Talibanu. Rád bych viděl toho borce, který ztratí min 50 % příjmu. Tohle je jen sprostá provokace hodná blba
  25.05.2008 13:45 ČSSD
 
Sociálním demokratům se nelíbí, jak si ministerstvo vnitra vykládá některé části policejního služebního zákona.


http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/24.05.2008/208411000100524- 19:00-1-udalosti.html?index%5B%5D=127574
  25.05.2008 11:31 F1
 
Pro UK

Ještě že tu děláš " bilanci " příspěvků přispěvatelů a rozbor špatně kvalifikovaných TČ, jinak by ani člověk nevěděl, jaké kraviny píše a jak chybuje.
Jinak upřímně pochybuji, že asi víš, jak vypadají šichty poldy z OOP, MOP v hektických dnech Vánoc a pod. a že je těžko srovnávat s jinými pracovišti PČR, kde jsou v tuto dobu doma a ani neví " co se děje ". Tohle opravdu moc dobře znám. Popisovat ty rozdíly někde a někde nebudu to sem pro civilní " oči " nepatří. Tak to prostě je. A jaké jsi to myslel benefity ? To že mám mzdu stejnou jako jindy ? Vyšší než prodavačka 2 krát a u některých možná i 3 krát. To já nevyřeším. Moje manželka má mzdu 8.500,- Kč, neplacené svátky, když je potřeba tak v sobotu v neděli bez příplatku a pod., takže vím o čem je řeč. Bohužel, mě již nijak nepoučíš, hrát hru na stanovení právní kvalifikace snědeného pokrmu a nezaplaceného " při dopředné znalosti absence peněz " bohužel také nehraju.

No ale jinak zbytečně rýpeš a možná i do věcí, které ze své pozice neznáš. Jinak nikdy jsem zde ani jediný příspěvek nenapsal ve službě neb nemám čas si ve službě " hrát ". Vše píšu ve služ. volnu, jako rekaci na některé nesmysly, nepravdy, mlžení, ba přímo lhaní, co zde čtu. Mám prostě smysl pro spravedlnost a svinstvo mě vadí.

Zdar
  25.05.2008 11:49 UK
 
to F1

Máte-li smysl pro spravedlnost a vadí vám svinstvo, nikdy nemůžete přejít, že někdo za zbaštěný a následně nezaplacený oběd v restauraci dostal éčkovou krádež (minimálně pro vlastní poučení do další vaší práce).

A pokud máte před očima na jaké peníze si přijdou prodavačky, tak si můžete chrochtat blahem, že sloužíte u PČR s takovým příjmem jaký máte, i kdyby to bylo jenom 17 čistého, což pochybuji.
  25.05.2008 14:43 pro UK
 
prosím tě nezlob se na mě, ale srovnávat práci prodavačky a policisty, trošku jsi ustřelil ne? Mj., práce prodavaček je tak špatně ohodnocená, že už ji začínají dělat většinou jen ukrajinky a lidé s nejnižším vzděláním (ve většině případů, nejde-li o kraj s velkou nezaměstnaností). Tak se srovnej a hlavně prober.

Ty plácáš páté přes devá, motáš motyku s krompáčem, nerozumíš práci u policie, ale rozumuješ jako státní rada bezpečnostních složek....:-)))) taky zábavné a proto i já děkuji za pobavení.
  25.05.2008 15:19 UK
 
Z hlediska pracovní vytíženosti srovnal práci policisty s prací prodavačky jako první F1. A pokud někdo řekne A (jsem pracovně vytížen jako...) měl by podle mě říci i B (jsem za to tak a tak ohodnocen oproti tomu s kým se srovnávám).
  25.05.2008 20:25 Ronin
 
For UK
Nejsi prosím tě v nějakém příbuzenském stavu s Civilem, Jurou a dalšími inteligenty. Člověk musí nad vašimi příspěvky žasnout jak se máme jak prasata v žitě a bereme za to nehoráznou mzdu a další nesmysly. Neustále srovnávání s prodavačkami, stavebními dělníky a dalšími špatně placenými profesemi mě už začíná přestávat bavit.
  25.05.2008 20:43 UK
 
to Ronin

Já z vás mám náhodou zase skvělou prdel, ubrečenci.
  25.05.2008 21:16 Ronin
 
Pro UK
Mě zase těší ta tvoje závist a ubohé kritizování v rovině hospodského trondy co nic nezná, ale všechno musí pomluvit. Tak si tady vesele kritizuj a pomlouvej, alespoň se budu mít čemu smát.
  25.05.2008 21:26 UK
 
Závist? Vždyť přeci jsou na tom policisté finančně velmi špatně. Nemohu přeci někomu něco závidět, když ten někdo nemá ani na slušné živobytí (dle většiny přispěvatelů zde).

S termínem kritizovat souhlasím, ale pomlouvat? Najděte, prosím, jediný příspěvek ve kterém jsem někoho nebo něco pomlouval. Předem děkuji.
  25.05.2008 23:15 pro UK
 
vždyť ty nechápeš ani pojem diskriminace, tak co ti vysvětlovat....
  25.05.2008 11:14 UK
 
pro druhého přispěvatele:

Neprudím, naprosto skvěle se bavím.
  25.05.2008 11:15 UK
 
Zase blbě. :-)
  25.05.2008 11:19 pro UKáčko
 
A to není poprvé.Nemáš náhodou zase nějaký kriminální případ z novin?
  25.05.2008 11:53 UK
 
No, když chcete.

http://www.mvcr.cz/rs_atlantic/project/article.php?id=98702