Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  25.05.2008 20:15 for Pavel
 
Pavle jedinej midrák máš ty a pořád jenom bulíš a nic jiného by jsi nemohl dělat lachtane, nemáš na to odejít a začít jinde a tak jenom brečíš a doufáš, že ti někdo nasype bez tvého přičinění. Na toto jsi byl totiž zvyklej celou tu dobu. Jsi člen UBS nebo NOS ty hrdino?, co jsi zkovanej za skříní a cvakáš zubama! Ubožák co potřebuje vakuovou pumpu!
  25.05.2008 20:26 hahá
 
zdravotnictví, školství vše jde do sraček. Dle tebe blbe je spousta primitivů a jen Ty jsi nej... já jsem vole makal rukama a dokonce i za čárou. Klidně se na to.. rád bych zrušil Policii ČR a zavedl pro všechny brannou povinnost...ať si to každý zkusí. Makat rukama je to poslední co každý umí. Já možná potřebuji vakuovou pumpu na to dole, ale Ty na to nahoře, protože jinak by jsi nevojebal kamaráda...
  25.05.2008 20:34 Lucius
 
Pro Tebe co se nedovedš podepsat Inkontinentní vložky Moliform classic normal 30ks
  26.05.2008 05:28 Klik
 
Pavle jediný co jde do sraček jsi ty, náš nedoceněný polda. Makat rukama ti asi moc nešlo ty vořežprute!!!
  26.05.2008 10:54 a tohle
 
co si píše klik do jména chce poučovat druhé a moralizovat? NO POTĚŠ.....
  26.05.2008 15:45 Pavel
 
kvík je kvík
  27.05.2008 05:19 Pavel
 
Pavel je buzna!
  25.05.2008 19:56 bezmoc
 
ÚSTAVNÍ SOUD BY MĚL STEJNĚ JAKO NEPLACENOU NEMOCENSKOU NEBO CIKRTOVY POPLATKY ZRUŠIT I NEVOLNICKÝCH 150 H A ŽEBRÁCKÉ PLATY U PČR.
  25.05.2008 20:17 UK
 
Tak teď tomu už vůbec nerozumím. Vždyť vy voláte nejenom po zrušení 150 hodin přesčasů, ale i po zrušení platů, tedy odměny za práci. To jako chcete dělat zadarmo? Na těchto stránkách s tímto asi neuspějete. I já si myslím, že je to trochu silná káva.
  25.05.2008 20:32 Robocop
 
pro UK
Klidně se pracovní odměny vzdám, protože za minulý rok jsem za odpracování 150 hodin dostal odměnu 2700,- Kč. Vezmi si kalkulačku a vyjde ti 18,- Kč na hodinu a to mi nepřipadá jako adekvátní ohodnocení.
  25.05.2008 20:51 bezmoc
 
Přehodnotit platy úkáčko, je to binec co se tady za poslední měsíce děje.
  25.05.2008 21:08 UK
 
Aha, takže pán měl na mysli přehodnotit platy a napsal zrušit platy. Pokud takto i pracujete, tak jste i zadarmo drahý.
  25.05.2008 18:54 Civil
 
pro příspěvek ČSSD
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/24.05.2008/208411000100524- 19:00-1-udalosti.html?index%5B%5D=127574

31 000,- Kč průměrný plat u PČR, odslouženo 24 hodin zdarma za rok na jednoho policajta. To je jedna hodina za čtrnáct dnů. Mazánci jděte se vysrat se svým fňukáním na těchto stránkách.
  25.05.2008 19:01 SOS
 
To jsou lži a anomálie z Policejního prezídia. Skutečnost je více než tragická.
  25.05.2008 19:12 ?
 
Za 1) nemáte vychování,
za 2) nechápete význam slova průměr
a i to jsoudůvody, proč jste tam, kde jste.

Pro vysvětlenou:

už v dubnu loňského roku vyšlo MV s průměrem, který většinu policistů v 3-7TT docela slušným způsobem naštval. Znělo to takto: "Průměrný počet hodin na policistu zdarma jsou 2hod. za první 3 měsíce v roce"...... Když tohle slyší člověk, který má na konci března 140hodin přesčasů zdarma, tak by i člověku, který píše příspěvky jako vy dal nejraději po tlamě. To je asi vše, co jsem k vašemu blábolu chtěl dodat, hezký den i vám.
  25.05.2008 19:13 haha
 
Si blbý...mám dvě VŠ a nespočet interních školení (za 1 bakalářské studium). Jsem v 8 TT. Čistý plat bez osobního 20500 Kč. S prominutím... jdi se vysrat blbe
  25.05.2008 19:17 ?
 
ale i přes to není podstatné, kolik policistů na kterém stupni ty přesčasy zdarma dělalo. Podstatné je, že vůbec něco takového v 21. století je možné. Nařizovat někomu, aby dělal zadarmo? Kde to jsme? To nemají ani odsouzení ve věznicích, ti mají dokonce i příplatky za víkendy, noční a svátky. Tak se prober člověče... P.S.: a mám také dokončenou VŠ, tak mě nezačni srovnávat s prodavačkou, jak máte ve zvyku...
  25.05.2008 20:50 civil
 
Zadarmo je zadarmo, ale za 31 000,- Kč hrubého není zadarmo.
  25.05.2008 23:09 civile
 
ti, co mají 31000 nechodí pracovat zadara, kapišto???? Asi ne, co? No nic, tak jindy.... :-))))
  26.05.2008 08:54 Ronin
 
For Civil
Ti co mají 31.000,- Kč nechodí pracovat, ale chodí do zaměstnání.
  25.05.2008 18:46 Karel z Napajedel
 
Pane ministře, na zlínsku a vsetínsku je většina poldů spokojena. Jen malá část nám dělá ostudu, ale co naděláme. Děkujeme Vám a přejeme hodně síly při prosazování (někdy i nepopulárních) reformních kroků. Držíme palce. Karel a Zlíňák.
  25.05.2008 19:00 ČR
 
Čím Vás tam krmí a jak dlouho sloužíš, že takto hovoříš, taková agónie u PČR ještě nikdy nebyla.
  25.05.2008 19:32 haf haf
 
granule pro psa a proto tak slintám
  25.05.2008 17:54 IQ
 
jaký je rozdíl mezi tím, když podnikatel nepřizná daň ... a policista nepřizná vybranou pokutu ?
  25.05.2008 18:32 najdeš rozdíl
 
Podnikatel zatluče desítky nebo stovky tisíc-policista pár stokorun možná tisícikorun.
  25.05.2008 18:57 našel jsem rozdíl
 
Ano, co podnikatel, to zloděj a podvodník. A ty peníze, pro které si policajti chodíte do bankomatu, ty se v něm tisknou.
  26.05.2008 11:38 Robocop
 
Tak zprivatizujeme PČR a budeme vybírat poplatky jako u lékaře. Za výjezd 500,- Kč, za přijetí oznámení u Č.j. 100,- Kč, u PŘ 200,- Kč u TČ 500,- Kč. Dále PČR může konkurovat soukromým Bezpečnostním službám v převozu peněz, PCO a dalším placeným službám.
A pak nebude muset být PČR placena z daní a vydělá si sama na sebe, protože se budou provádět samé Dopravní a bezpečnostní akce a každé sebemenší prohřešení budou ukládány pokuty.
  25.05.2008 17:04 rozpad sboru
 
Jsou tu poměrně velké požadavky, chtějí hrát hodně muziky, ale o financích nikdo nemluví, nikdo neslyší a odbornící dále houfně odcházejí.
  25.05.2008 15:03 Amen
 
tak se asi dostanu ke krajske zasahove jednotce-a pry bez praxe to nejde
  25.05.2008 15:16 UK
 
Vy jste ten voják, že ano?

Nesmíte dát na názor zdejších tzv. nedoceněných policistů. U PČR je to v jako každé jiné firmě, pokud rozumný šéf vidí, že mu přinášíte nějakou hodnotu, tak vás k sobě dostane, i kdyby čert na koze jezdil. Na druhou stranu není zas od věci zjistit, jak určité věci u PČR fungují, ale to zjišťování nesmí trvat nesmyslně třeba i 5 let.
  25.05.2008 17:49 Kvík
 
tak leda z Talibanu. Rád bych viděl toho borce, který ztratí min 50 % příjmu. Tohle je jen sprostá provokace hodná blba
  25.05.2008 13:45 ČSSD
 
Sociálním demokratům se nelíbí, jak si ministerstvo vnitra vykládá některé části policejního služebního zákona.


http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/24.05.2008/208411000100524- 19:00-1-udalosti.html?index%5B%5D=127574
  25.05.2008 11:31 F1
 
Pro UK

Ještě že tu děláš " bilanci " příspěvků přispěvatelů a rozbor špatně kvalifikovaných TČ, jinak by ani člověk nevěděl, jaké kraviny píše a jak chybuje.
Jinak upřímně pochybuji, že asi víš, jak vypadají šichty poldy z OOP, MOP v hektických dnech Vánoc a pod. a že je těžko srovnávat s jinými pracovišti PČR, kde jsou v tuto dobu doma a ani neví " co se děje ". Tohle opravdu moc dobře znám. Popisovat ty rozdíly někde a někde nebudu to sem pro civilní " oči " nepatří. Tak to prostě je. A jaké jsi to myslel benefity ? To že mám mzdu stejnou jako jindy ? Vyšší než prodavačka 2 krát a u některých možná i 3 krát. To já nevyřeším. Moje manželka má mzdu 8.500,- Kč, neplacené svátky, když je potřeba tak v sobotu v neděli bez příplatku a pod., takže vím o čem je řeč. Bohužel, mě již nijak nepoučíš, hrát hru na stanovení právní kvalifikace snědeného pokrmu a nezaplaceného " při dopředné znalosti absence peněz " bohužel také nehraju.

No ale jinak zbytečně rýpeš a možná i do věcí, které ze své pozice neznáš. Jinak nikdy jsem zde ani jediný příspěvek nenapsal ve službě neb nemám čas si ve službě " hrát ". Vše píšu ve služ. volnu, jako rekaci na některé nesmysly, nepravdy, mlžení, ba přímo lhaní, co zde čtu. Mám prostě smysl pro spravedlnost a svinstvo mě vadí.

Zdar
  25.05.2008 11:49 UK
 
to F1

Máte-li smysl pro spravedlnost a vadí vám svinstvo, nikdy nemůžete přejít, že někdo za zbaštěný a následně nezaplacený oběd v restauraci dostal éčkovou krádež (minimálně pro vlastní poučení do další vaší práce).

A pokud máte před očima na jaké peníze si přijdou prodavačky, tak si můžete chrochtat blahem, že sloužíte u PČR s takovým příjmem jaký máte, i kdyby to bylo jenom 17 čistého, což pochybuji.
  25.05.2008 14:43 pro UK
 
prosím tě nezlob se na mě, ale srovnávat práci prodavačky a policisty, trošku jsi ustřelil ne? Mj., práce prodavaček je tak špatně ohodnocená, že už ji začínají dělat většinou jen ukrajinky a lidé s nejnižším vzděláním (ve většině případů, nejde-li o kraj s velkou nezaměstnaností). Tak se srovnej a hlavně prober.

Ty plácáš páté přes devá, motáš motyku s krompáčem, nerozumíš práci u policie, ale rozumuješ jako státní rada bezpečnostních složek....:-)))) taky zábavné a proto i já děkuji za pobavení.
  25.05.2008 15:19 UK
 
Z hlediska pracovní vytíženosti srovnal práci policisty s prací prodavačky jako první F1. A pokud někdo řekne A (jsem pracovně vytížen jako...) měl by podle mě říci i B (jsem za to tak a tak ohodnocen oproti tomu s kým se srovnávám).
  25.05.2008 20:25 Ronin
 
For UK
Nejsi prosím tě v nějakém příbuzenském stavu s Civilem, Jurou a dalšími inteligenty. Člověk musí nad vašimi příspěvky žasnout jak se máme jak prasata v žitě a bereme za to nehoráznou mzdu a další nesmysly. Neustále srovnávání s prodavačkami, stavebními dělníky a dalšími špatně placenými profesemi mě už začíná přestávat bavit.
  25.05.2008 20:43 UK
 
to Ronin

Já z vás mám náhodou zase skvělou prdel, ubrečenci.
  25.05.2008 21:16 Ronin
 
Pro UK
Mě zase těší ta tvoje závist a ubohé kritizování v rovině hospodského trondy co nic nezná, ale všechno musí pomluvit. Tak si tady vesele kritizuj a pomlouvej, alespoň se budu mít čemu smát.
  25.05.2008 21:26 UK
 
Závist? Vždyť přeci jsou na tom policisté finančně velmi špatně. Nemohu přeci někomu něco závidět, když ten někdo nemá ani na slušné živobytí (dle většiny přispěvatelů zde).

S termínem kritizovat souhlasím, ale pomlouvat? Najděte, prosím, jediný příspěvek ve kterém jsem někoho nebo něco pomlouval. Předem děkuji.
  25.05.2008 23:15 pro UK
 
vždyť ty nechápeš ani pojem diskriminace, tak co ti vysvětlovat....
  25.05.2008 11:14 UK
 
pro druhého přispěvatele:

Neprudím, naprosto skvěle se bavím.
  25.05.2008 11:15 UK
 
Zase blbě. :-)
  25.05.2008 11:19 pro UKáčko
 
A to není poprvé.Nemáš náhodou zase nějaký kriminální případ z novin?
  25.05.2008 11:53 UK
 
No, když chcete.

http://www.mvcr.cz/rs_atlantic/project/article.php?id=98702