Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  27.05.2008 18:16 ff
 
utíkat..C za 4..raději nějaká renta než žádná...
  27.05.2008 18:50 clo
 
chlapi, já jsem taky měsíc v C a nemůžu si na nic stěžovat, můžu říct, že u celníků začíná být taky pěkná pakárna... a všim jsem si, že si zde z celníků nikdo nestěžuju, a to asi proto, že mají větší prachy jako vy u PČR. Ale jak říká kolega, raději nějaká renta, než žádná....
  27.05.2008 18:06 devastace PČR
 
Opravdu krást, nebo aspoň někde přikrádat. Tahle inflace hovoří za vše a odbory neexistují.
  27.05.2008 12:23 rsfst
 
Je na čase opustit tento resoret a jít někam krást.
  27.05.2008 20:43 www
 
Ty jseš tak hloupej, že by tě tvojí kolegové hned chytili.
  27.05.2008 10:43 pro F1
 
Zde se svým IQ nechlub . Inteligence již dávno tyto stránky opustila. O rozumu již ani nemluvě ( pro vás hloupější : neslučovat inteligenci s rozumem ). Jak jinak si mám vysvětlit nářky některých policistů o jejich náročné službě , kdy se denně musí hádat s problémovými občany a pak si doma pustí PC a jedou nanovo. V reálu si občana urazit nedovolíte a zde ? Že by kompenzace. Snižujete se na úroveň kliků, UK a jim podobných, kteří z vás mají, s odpuštěním, jenom prdel. A možná to na i na stránky politika, který si dělá prdel z celého národa, patří. Vaše volba.
  27.05.2008 11:50 F1
 
No ano, dělají si s " odpuštěním prdel " a sami to takto definují - že je to baví. To není nijak nové. No ať si hrají - zakázané to není. V některých léčebnách se také smějí víc než je zdrávo a přeci je vážně neberou...... Lidé jsou různí - vychloubační ( jako já / smyl IQ byl jiný, než se vychloubat /), drzí, nepřejícní, závistiví, pokrytečtí ....... . Zde se jen ukazují různé lidské stránky od " hloupých omezených přemýšlet šířeji " po chytré, ale přesto " hloupé " a občas se zde objeví i nějaký ten " rozumný člověk ", který nevypouští bahno, ale podělí se o jiný pohled na věc.
A to hlavní - Váš ( netykám ) názor mě nevadí, protože vybočuje z toho bahna zde a vnímám jej, jako " názor " ne pomluvy a závistivé nepřejícné reakace jiných. Pro asi nejlepší zhodnocení policejní práce by byly fundované osoby, které nastoupily z " civilního " života, rok slouží a mohou celkem snadno popsat svůj dřívější pohled na policii a skutečné poznání jaké že to je být tím policistou v ČR. Jen napovím z kritiků se stávají prozřivší dle jejich reakcí z předchozí naivity a je celkem jasné, že ti co to nevyzkouší ( a těch je v ČR naprostá většina ) - těžko mohou být v obraze. Vnímání policie je v ČR skutečně na špatné úrovni -co je toho příčinou mě není zcela jasné, zřejmě ve špatné informovanosti, jak vlastně policie funguje ( samozřejmě mimo kafí na benzinkách ). U nás policie " vyšetřuje každý prd " a přes to je to stále málo, špatné ..... V jiných zemích některé věci bez známého pachatele vůbec nešetří a policie není tak negatovně vnímána jako u nás. To je ale k zamyšlení pro jiné pány.

Jednobarevné to ale není. Občas mě překvapí někteří občané, kteří " dohlédnou trochu dál " a měli možnost i vidět druhou stránku věci. Zde se ale na chvíli odmlčím, aby zde nebylo přeefjedničkováno. Zdar.
  27.05.2008 22:48 pro F1
 
Ono chtít křišťálově čistou policii v době čunkiád, zdvižených prostředníků a politicko-společenského marastu obecně, je tak trochu utopie. Ostatně tyto stránky a to i přes snahu některých z vás , jsou toho dokladem. Kanalizační výkřiky UKkliků, bez komentáře.
  28.05.2008 05:27 Klik
 
Na tvůj komentář není nikdo zvědavej, pravda holt bolí!!!! a to je vaše achylova pata!
  28.05.2008 05:28 Klik
 
opr. achilova
  28.05.2008 10:03 :-))
 
zato na tebe Kliku tu všichni čekali :-))))))))
  28.05.2008 11:07 Klik
 
To jsem rád, že to někdo uznal.
  27.05.2008 10:01 Nejsou lidi
 
http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=137638&238p=TNOVINY&238d=26.05 .2008&238o=
  27.05.2008 08:18 Zdeněk Solar <ydenek.solar@centrum.cz>
 
Pane Langere,
včera jsem na programu ČT1 v programu "Reportéři ČT" viděl jak funguje boj proti korupci v praxi.Jsem Váš stabilní volič, ale obávám se, že to co se děje v režiji ODS v Chomutově, bude pro mne a moji rodinu důvodem pro změnu našich postojů. V ODS neexistují mechanismy, ktré by neumožnily lotrům pod hlavičkou ODS krást? Nebo je to všem jedno? Z.Solar
  27.05.2008 16:53 Kví, kví.
 
Kradou všici a nás je tak málo.
  26.05.2008 22:13 ota <xotasek@seznam.cz>
 
jemi 28 k PCR sem chtel uz pred 8lety,nouzel sem neprosel na psycho... nyni sem dal na kampan a prihlasil se znova,uz jen cekam na vysledek zdravotnich a mel bych nastoupit do konce zari,tak sem zjedav zda mne prijmou a jake to bude,jeto sama reforma a doufam ze je to dobra koncepce,auta,sluzebny apod... jeto prace ojedinela ..
  26.05.2008 22:52 oto
 
zklidni hormony a tolik se netěš, iluze nech někde mimo, "za policejní bránou a bez iluzí", po nástupu budeš možná později překvapen, ale radši čekej, že realita je horší, než si předtavuješ. Služebny se v rámci projektu P1000 pravda modernizují, ale zatím jsou to nejvýše prostory kde se pohybují klienti policie (a to bez rozdílu zda jde o pachatele či poškozeného). Služební místnoti - tedy šatny, místnosti pro odpočinek policisty, sociální zařízení - kuchyňky k přípravě občerstvení při přestávce, která se ze zákona nadpracovává - zůstávají "100 let za opicemi" (pokud se nejedná o nově vybudované prostory PČR, ale těch je minimum,většina z doby do roku 1989). Auta nic moc, na nová se netěš, pokud dojdeš na OOP kde je alespoň Fabie tak buď spokojen, někde jsou výjimečně pro výjezdovou službu na OOP i Octavie, ale lepší služební vozidla zatím na OOP nejsou. A s "dobrou koncepcí" jsem zatím na OO PČR seznámena nebyla. Co se týká platu, tak konstatuji, že jsem jako vdova, s dvěma dospívajícími a studujícími dětmi neživořila, ale na nějaké "extra" vyskakování to plat také nebyl (naštěstí jsem konce studia mých dětí dožila ve službě). Že je to ojedinělá práce, to s Tebou souhlasím, ale jako taková (tedy ojedinělá) zase je placena nic moc. Tak přeji hodně štěstí. Vlasta
  26.05.2008 22:56 F1
 
Jak říkal kdysi v kampani č. 1 bývalý Policejní prezident - Husák, když zaručoval, že takovou práci ( službu ) jinde nenajdete a v tomto skutečně nelhal. Takže v tom byl férový i s tím jeho nejistým pohledem, když tato a jiná slova hovořil. Já jsem se tehdy u televize skutečně bavil, když pronášel " vábivé řeči " jsa své znalosti " vážené služby " zapěstované za podpory vážených - do stavu jednoduchého pohledu veřejnosti na Policistu ČR, jako na neinteligentního tvora, neschopného se ve společnosti prosadit do " normálního " zaměstnání, jako tvora kterého musí v rámci nutného zla živit ze svých daní, za tiché podpory dalších benefitů, především úplatkových s rizikem pro společnost, že tito totálně neschopní, líní vyžírkové ještě někomu ublíží. Takže pokud tě vezmou, vítej v tomto sboru prachatých a neschopných z lidu.
A pokud si čte i UK, tak si může k mediální hvězdě přidat ještě mou inteligenci v úrovni IQ 139 Raven ( 2 procenta populace, zjištěno celorepublikově známým psychologem PhDr. Seidlicem ), takže teď je to snad již na pořádnou kritiku mého policejního služebna. Těmi zasvěcenými .........
  27.05.2008 06:31 ...
 
pro F1
Ti opravdu inteligentní se svým IQ nechlubí. I když máme víc než ty.
  27.05.2008 07:37 Klik
 
F1 nám dozrál v íqváče!
  27.05.2008 09:26 F1
 
Těmi zasvěcenými .....
  27.05.2008 18:40 Ronin
 
pro Otu
Jenom jsem zvědavý jak budeš spokojený po roce, protože na papíru se o změnách u PČR píše, ale v reálu nejsou nějak vidět. Hlavně nezapomeň na jedno staré přísloví, které u PČR platí už hodně dlouhou dobu KDYŽ PTÁČKA LAPAJÍ PĚKNĚ MU ZPÍVAJÍ.
  26.05.2008 21:57 finanční krach
 
Ono se není čemu divit, že je PČR v takovém stavu. Každé výběrové řízení, každý nákup materiálu, techniky, miliony investované do náborové kampaně jsou obrovským pomníkem předražených nabídek a podvodů.
  26.05.2008 21:36 UK
 
pro F1 naši mediální hvězdu z titulní stránky hlavních novin

Doufám, že vaše "a zde někoho neustále a skutečně vytrvale kritizovat od slabě povýšeneckého" ze včerejšího příspěvku patřilo mé osobě. Jediné co mě mrzí, že to vnímáte pouze jako slabě povýšenecké.
  26.05.2008 22:12 Ronin
 
For UK
Buď nechápeš psaný text nebo jsi se právě proflákl s tím, že píšeš jak pod nickem UK, tak i pod nickem Civil ?
  27.05.2008 06:34 Civil
 
Proti tomu se ohrazuji. Jako Civil píši já. Jen občas se tu objeví nějaká nicka s malým c, ta se mnou nemá nic společného.
  26.05.2008 20:26 za pár
 
Tady peníze nejsou a nebudou-ODCHÁZÍM držte se kluci...
  29.05.2008 20:49 bzzz
 
Tady je peněz tolik, že to v civilu má málokdo. Běž, líp už bylo.