Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  29.05.2008 15:41 xx
 
Jako za socialismu?....... Dnes je v Sokolově sjezd policistů s panem Langerem. Bude tam probíhat diskuse atd... No ředitelé nařídili, že na toto shromáždění mohou jen policisté, kteří jsou tu krátkou chvíli "u nás přesně řečeno TUPCI", kteří nebudou do ničeho rejpat a budou jen tleskat a přikyvovat. Takže se vybrali mladí, nezkušení a my "staří" rebelové jsme museli utřít hubu. No není to jako za komančů?... Jestlipak o tom ví pan ministr?...
  29.05.2008 17:11 pozorovatel
 
Stejné jako dárcovství krve s Ivanem v Praze pouze pro vyvolené.
  29.05.2008 22:51 Nespokojený Policista
 
Při dárcovství krve, při spuštění akce opravdu NECHTĚL mít NEministr policie I.Langer v transfůzní stanici žádného řadového policistu!!! Bylo to nařízeno a zdravotní sestry nesměly nikoho nepozvaného registrovat v ten den! Pouze jen smetánku svých vyvolených! Mrzí mne, že proti tomu nikdo z NOSPu neprotestoval.
  29.05.2008 07:38 Klik
 
Pavel je učitel češtiny a fušuje do policejního řemesla. Tak už vím, proč je nespokojený, jde mu jenom o prachy. Bohužel jako učitel zřejmě budil zjev pedofila!
  29.05.2008 09:30 tebe
 
ještě nezavřeli? Jsi tentokrát na svobodě nějak dlouho....
  29.05.2008 09:50 Kliku
 
No,když může do policejního řemesla fušovat trouba jako ty,tak proč ne učitel češtiny
  29.05.2008 11:45 Klik
 
Tak ještě něco chytrého!
  29.05.2008 12:26 ...
 
...
  29.05.2008 18:09 Pavel
 
no nazdárek Kliku. Koukám, že kejháš pořádně jak trefená hus...no vidíš chlapče jaké dělaš chyby. Jsi prostě takový brouk pytlík, viď ? No hlavně, že vidím jak jak Tě mají v okolí rádi :-(. Jo a hlavně vem si konečně ten prášek, ale né na praní...to se Ti bude jinak od té huby prášit ještě víc :-).
  29.05.2008 06:39 ff
 
civil za 3...nějaká renta bude...co v budoucnu?
  29.05.2008 05:53 ...
 
http://www.novinky.cz/clanek/141052-policista-mel-ututlat-pokus- o-vrazdu-skoncil-v-cele.html

za to vás platíme
  29.05.2008 09:22 F1
 
Jak snadné je kolektivně kritizovat " za to vás platíme " a zase je to o těch kriticích, co přemýšlejí jen " kam dohlédnou ". Vypadá to tak, že ti policejní psychologové naprosto zklamali a k policii se dostali jen ti špatní a ti dobří jsou vlastně jen ti ostatní v civilu. No inu názor je názor, i když tak zjednodušený. Faktem je, že ten policista ( pokud tak skutečně jednal ) bude mít jistě přísnější trest, než jakýkoliv občan ČR a je to určitě správné, ale také je třeba tuto skutečnost vypíchnout jako jeden z " benefitů " u policie a tedy, že pokud porušuješ, tak dopadne " kladivo ", ale jiného kalibru nebo že by byli na policisty u soudu mírní ?
  29.05.2008 09:31 za toto
 
mě neplatíte, tohle jsem neudělal já ani mí kolegové, vy jeden kritiku....:-)))
  29.05.2008 10:20 UK
 
to F1

Vaše úvaha o správnosti trestu je naprosto správná, ale bohužel je tam to ALE.
  28.05.2008 20:53 generační špunt
 
Prestiž policie jde nekompromisně do háje, noví nastupující policisté představují velkou neznámou a převážně problémy a brzký odchod do civilu za vynaložené prostředky státu.
  28.05.2008 20:26 1,5%
 
na mimotarifní složky platu až do roku 2012..........
  28.05.2008 20:50 SOS
 
Tak to je velká tragédie a úpadek policie.
  29.05.2008 10:18 F1
 
Jen názor

Myslím si, že spousta mladých lidí dneska uvažuje o službě u Policie ČR z důvodu místa, kde budou mít zajištěnou mzdu, která není na zbohatnutí, ale je " jistá " a v některých regionech i " nadstandartní ", dále zřejmě z obecného názoru, že za tyto peníze budou jen jezdit autem s pruhem, dělat přísného ty, ty, ty, dávat pokuty a pohoda. Pro skutečný zájem ( použiji známé vykřičené heslo ) " chránit a pomáhat ", již moc lidí nenastupuje, neboť doba je taková a ti 20 - letí formováni novou érou peněz a nepříznivých jevů ve společnosti mají přeci jenom trochu jiné " jádro ". To je prostě vidět na první pohled i když najdou se jedinci z " dobrých rodin ", kde se pěstují zásady slušnosti, jako např. pustit staršího čověka sednout v MHD a jiné, které jsem tak často slyšel v dětském věku. Tyhle v dnešní době " nesmysly " se jaksi vytrácí a společnost se mění jako celek . tedy dle mého jistě ne k lepšímu - bohužel.
Za výše uvedených skutečností si tedy myslím, že mladí lidé, kteří nastoupí k policii pro výše uváděné " jisté " peníze " a které budou pro ně relativně z počátku v uspokojivé výši ( vzhledem k prvním výdělkům po školách , nezaměstnaný a pod. ) se postupně dopracují k tomu, že nebudou zažívat normální stav, kterým je zvyšování příjmu v reakci na inflační vlivy a pokles reálné mzdy, tak jak to fungovalo od roku 1989, budou ze své pozice poměřovat propady svého služného, které se bude reálně propadat bez patřičných " reakcí " na inflaci. Již jednou jsem zde psal, že v zákoně o služebním poměru byla mzdová konstrukce provedena, tak, že byla zaručena neklesající životní úroveň při pevném navázání se na průměrný plat v nepodnikatelské sféře s navýšením o určitý koeficent. Toto bylo nedlouho před nabytím účinnosti ještě " poopraveno " do každoročního " vládního nařízení o platech " a tudíž záruky jsou ty tam.
Tedy co jsem tím chtěl říci ? No že noví nastoupivší kolegové a bohužel i naivní logicky z věci nedostatku informovanosti, jak to v Policii ČR skutečně je se budou postupně dostávat k tomu, že zatímco v okolí a většinou ve větších podnikách - firmách budou lidem navyšovat platy v odezvě na různé tlaky - nedostatku zaměstnanců, inflace, kolektivní smlouvy, tak u policie ( ale v pravdě i ještě jinde ) to budou " škrtit drátem " výhledově podle posledních informací do roku 2012 při nějakých 1,5 procenta ročně, což jim zaručeně může zajistit jen mzdový propad v reálném srovnání cen v okolí za okolností zákazu přivýdělku u služebníka státu a tedy se postupně ale ne za dlouho dopracují k tomu, že jejich " kamarádi " mají ve svých zaměstnáních, kde na ně za každým rohem nevylézá nějaký důvod potrestání - že jsou na tom lépe a že ten sen o prestižním povolání s jistotou mzdového růstu, který zde ostatně byl a logicky by měl být, se ukázal v jiném světle a že tedy neplatí, že když budu dobře sloužit, upíšu se státu, budu dělat dobré věci, budu stát proti parchantům, budu stát proti agresivním hajzlům i s rizikem pro ně samé, že stát si toho bude cenit alespoň " neklesající životní úrovní "

Takže logicky - k tomuhle shrnutí se zákonitě dostanou, jak v ledové dráze, kde je start a cíl bez možnosti vybočit a tito mladí lidé budou odcházet protože povinností se nenají a jejich vstup k policii bude mít ve většině případů trochu jiné důvody ( peněžní ) než důvody pro než nastupovala řada mých kolegů ( bylo v tom o trochu více než jen peníze ). Takže se budou konat odchody i mladých krátce sloužících - o tom jsem přesvědčen za " této politiky ", kdy motivem je, že ušetříme a to za " každou cenu ". Konečná cena, ale nebude přiznivá pro nikoho.
  29.05.2008 19:02 Jihočech
 
Pro F 1.
Díky kolego, krásně popsáno. Naprostý souhlas. Já jsem nastupoval před 17,5 roky a to tehdy ještě žádná výsluha nebyla a o platu jsem nic nevěděl. Vůbec jsem se nezajímal kolik budu brát, prostě jsem chtěl být policista a proto jsem šel tuhle práci dělat. Ale společnost se od této doby dost změnila a bohužel, dnes se vše měří na peníze. Peníze jsou jediným měřítkem úspěchu. Nedivím se mladým kolegům, že se zajímají jen o peníze a po několika odsloužených letech chtějí na výsluhy. Ano i my policisté děláme dnes tuto práci pro peníze a chceme slušně živit své rodiny. Dnešní plat policisty je ještě na slušné úrovni, ale jestli to chce současná vláda vést stále takto, tedy že při inflaci 6 - 7 % bude valorizace 1,5 % a to ještě jenom pro někoho (prý pro toho kdo pracuje dobře - hrozný nesmyls svědčící o neznalosti poměrů u policie ), nevím jak to dopadne. Já osobně nechci vládu, která bude takto snižovat deficit státního rozpočtu, protože to povede jen k sociální nespravedlnosti, ale chci vládu, která dohlédne na to, aby se šetřilo na výdajích jako předražená stavba dálnic, nesmyslné vracení majetku církvi, která nemůže nikdy doložit jak jej nabyla, neboť víme co církev s lidmi dokázala udělat a největší část majetku nakradla a další předražené státní zakázky.... Do roku 2012 takovýto stav - to je nesmysl, to nemůžou ustát ani náhodou. Jednak budou volby a je jasné, že skončili a dále si myslím, že odbory konečně zvednou hlavu. Čtu delší dobu Tvé názory a hodně se s nimi ztotožňuji. Jen tak dále. S pozdravem Jihočech.
  28.05.2008 17:44 ende
 
Další na OOP mimo službu, délka služby 3 roky-podvody.
  28.05.2008 20:06 xxx
 
... a bude hůř,.... když tady čtu příspěvky "toho co" se přijímá do služby....
  28.05.2008 11:52 Richi
 
Pro F1: Kdyby se tu dalo hlasovat, dám ti bod. UK, Zlíňák a další jim podobní jsou jen provokatéři, kteří o naší práci nic neví, možná jen z doslechu. A co se týče ministra Špulitele - tak podle mě je mu celá poliie u zadku, občas ji jen využije pro své zviditelnění. Nic dobrého nebo změna k lepšímu se od něj čekat nedá. Jediné, co by mě zajímalo je, kdy mu dojde, že Titanic se zanedlouho potopí...
  28.05.2008 15:38 UK
 
Kdyby se tu dalo hlasovat, tak už má F1 140 bodů, že je to tak? :-)
  28.05.2008 15:59 Pavel
 
souhlasím s Tebou. Různých Kliků a provokatérů je zde spousta. Pokud by to ten člověk nemyslel vážně, takl by tady nepsal rozumné články. Zase však nemůžeme odsuzovat i Ty ostatní. Jsou lidé moudří a hloupý, poctivý a straky a tak je to i zde na netu.
  28.05.2008 16:06 Ronin
 
For UK
Ty tu svojí averzi proti F1 nezapreš co ? Podle mého pohledu to bude tím, že F1 tady píše smysluplné příspěvky a to tě vytáči. A u mě máš bod za to jak jsi se chytil na špek, když F1 odpovídal Civilovi. Příště si pořádně přečti celou diskusi a pak reaguj, ale co na plat potrefená husa se vždycky ozve.
  28.05.2008 17:29 UKáčko
 
Tak zase si tady za troubu viď? F1 nesaháš ani po kotníky! Ty jeden detektive.Nemáš zase něco na vyřešení?
  28.05.2008 18:17 Civil
 
Pro Pavla - pak jsou ještě ti, co neumějí česky a perou se s pravopisem, ale to jsou možná ti hloupí (podle tebe hloupý).
  28.05.2008 19:02 for Civil
 
protože jsi natvrdlý tak "y" ale potrefená hus....
  28.05.2008 19:06 za Pavla
 
tvůj kamarád provokatér píše "achylova" ha, há
  29.05.2008 05:35 Civil
 
Nová taktika lemplů. Posmívat se někomu za cizí chyby. No to jste to dopracovali. A my s vámi...
  29.05.2008 07:37 Klik
 
Pavel je učitel češtiny a fušuje do policejního řemesla. Tak už vím, proč je nespokojený, jde mu jenom o prachy. Bohužel jako učitel zřejmě budil zjev pedofila!
  29.05.2008 18:31 For Civil
 
Nevím kdo se začal posmívat první, Ty náš malinký ubožáčku. Asi jenom Ty můžeš a ostatní né... tak to si vem raději kyblíček a běž si plácat raději nějakou tu bábovičku
  27.05.2008 19:45 bič a bída
 
Nedivím se, že policisté začínají páchat trestnou činnost při takovém stavu a klesání příjmů, které hraničí už s demonstracemi a protesty.
  27.05.2008 21:05 ???
 
ty máš dost chlapče....
  27.05.2008 21:36 !!!
 
Já jsem žena moulo.
  28.05.2008 02:05 ???
 
Tak to potom chápu.....
  27.05.2008 19:38 stačí
 
učitelé, lékaři, řidiči MHD, vysokoškolští pedagogové.... policisté...tak kde je chyba ? Krejčíři, Kožení, privatizace... Havlova králikárna...za kolik že ?