Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.04.2008 17:29 Jako
 
17.04.2008 22:48 Kateřina Zelená

Expolicista Čermák, který zbil Jacques, je definitivně očištěn


Odvolací soud ve středu potvrdil verdikt obvodního soudu a zprostil obžaloby policistu Tomáše Čermáka. Toho žalobce vinil z napadení Kateřiny Jacques. Soudy tak definitivně potvrdily, že se Čermák svým jednáním trestného činu nedopustil.

"Jednání obžalovaného nebylo sice taktické, ale nebylo ani nezákonné,“ řekl předseda senátu Luboš Vlasák.

Podle něj jednal Čermák v souladu se zákonem a na základě rozkazu. Nynější poslankyně Jacques se dopustila jasného přestupku, když odmítla poslechnout výzvy policisty, aby vyklidila prostor, kde stála, uvedl Vlasák.

"Za svá zranění je prý odpovědná sama. Pokud by nedělala to, co dělala, nic takového by se nestalo," dodal.


Čermák byl od policie propuštěn. Nyní po svém očištění by se rád vrátil. Chtěl by pracovat jako operační důstojník. Bude také požadovat náhradu ušlé mzdy.

Ředitel pražské policie Petr Želásko připustil, že by se Čermák mohl vrátit, jelikož byl očištěn.

Podle obžaloby zbil Čermák Jacques v roce 2006 při protestu proti prvomájové demonstraci neonacistů v Praze na Palackého náměstí. Ta v té době zastávala post ředitelky sekce lidských práv úřadu vlády.

Po incidentu, který byl mediálně velmi sledovaný, byl Čermák propuštěn z řad policie a byl obviněn ze zneužití pravomoci veřejného činitele, ublížení na zdraví a omezování osobní svobody.

Státní zástupce Martin Omelka spolu s Kateřinou Jacques tvrdili, že Čermák ženu několikrát udeřil do hrudníku, smýkl s ní na zem, klekl si na ni a při nasazování pout ji pak bil. Při snaze dostat Jacques do služebního vozu ji podle žaloby mimo jiné udeřil do rozkroku.

Obvodní soud osvobodil Čermáka, který zbil Kateřinu Jacques, už v únoru. Zdroj: ČTK



Podle rozhodnutí soudců obvodního soudu se ale Čermák trestného činu nedopustil. Podle Obvodního soudu příznivci Strany zelených, včetně Jacques, porušili zákon o shromažďování a dopustili se přestupku.

Navíc měli chtít provokovat pravicové extremisty. Policista proto podle soudu naprosto správně všechny vyzval, aby se vydali jinou cestou, což odmítli. Následný Čermákův zákrok podle soudu nebyl trestným činem.
reagovat
17.04.2008 23:49 degradovaný

Jo jo, to bylo aktivit i od samotného pol. prezidenta Čermáka odstřelit před verdiktem soudu a i před začátkem vyšetřování. Prý horlivý trouba. Tak smýšlí vrcholný policejní menežment o řadových policistech. Jo to se stát někomu z vedení. To by se přece do rozsudku nemohl propustit a pro jistotu by se uklidil na vyšší post. Je to hnus. Doufám, že jim to Čermák s právníkama dá pořádně vyžrat včetně JAU JAU squoterky a feťačky - prominentního smrada.
18.04.2008 09:04 XXX-pravý

Být na Čermákově místě, tak bych teď na policii a ministerstvu vnitra vysoudil miliony za urážku osobnosti, poškození společenského uplatnění, ušlou mzdu, .....atd. A že bych si na to vzal fakt dobrého právníka, tak na to vemte jed. Rozhodně bych se nezapoměl i s právníkem připomenout i bývalému PP.
18.04.2008 19:35 jimi

Čermáka neznám a je mi volnej. Jen bych se pozastavil nad prací inspekce,která aktivně obvinila Čermáka z tr. činů} jinak to už ani neumí]- nadřízení odvolali ředitele Prahy 2 z funkce a jeho zástupce také...Na jejich místě bych se soudil s policií. To je celá inspekce. Sami na nic nepřijdou a nic nevyšetří. Reagují jen na podněty a veleaktivně podle rčení kam vítr tam plášť - vyšetřují.St.zástupce je potěšen že může soudu předložit jakoukoliv kauzu. Výsledky jsou však mizivé,protože se jedná jen o vylepšování statistiky.
20.04.2008 00:44 degradovaný

Jasně, inspekce je bezzubá a dělá jasně "propadající" případy. Kdy budou i tyto žluté tašky zodpovědné za svou prácí a zničené kariéry a životy , hlavně řadových nevinných policistů??? Kdo jejich "práci" hodnotí a vyvozuje důsledky??? To jsou takoví bozi, že jsou nepostižitelní??? Pokud dělají práci "napůl" tak taky " z hrušky dolů" a trestat.
  02.06.2008 10:29 Podstav
 
A bude hůř!!!

http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=138110&238p=JUDO&238d=01.06.20 08&238o=
  02.06.2008 11:00 David
 
No a je to tady.Ještě odejde nějaká ta tisícovka kolegů a bezpečnostní rada státu zasedne a její ortel bude jasný........nepustí do civilu už ani nohu - BEZPEČNOST STÁTU.
  02.06.2008 12:30 F1
 
Nic nového, klasické a neustálé stížnosti proč není policie dostupná ihned, teď a v tomto okamžiku a na 4 místech s fyzicky 2 policsty.

A přeci je to jednoduché - kdo se setkal i na jiném místě než u policie s nic neříkajícím ( tak nějak podobně ) " omlouvámě se, ale všichni operátoři hovoří se zákazníky, vyčkejte na volného operátora ......... za poklidné hudby.

Je to prostě o počtu lidí a jejich psychických a fyzických možnostech a žádné vytížené oddělení není nafukovací balon - je prostě schopno s počtem lidí zvládat výjezdy, dokumentování a výslechy jen v lidsky zvládnutelném měřítku. Až občané uvidí ( asi těžko ) co to znamená předvést 2-3 zadržené pachatele vloupání či krádeže v supermarketu a pod., od zadokumentování místa napadeného pachatelem ( ohledání místa činu ) s vyčkáním na policejního technika, po sehnání poškozeného, jeho výslech, sepsání protokolů o zadržení, výslechů pachatelů, případně jejich převoz do policejních cel ( eskorty za nutného počtu lidí, který se věčně porušuje pro nedostek lidí ) a další spousty administrativních věcí souvisejících se zpracováním případu - tedy náročnost těchto úkonů a logickou nutnost dosti velkého času na provedení všeho potřebného ( po pravdě u uvedeného případu je konec s přijímaním dalších oznámení, tedy myslím s okamžitým výjezdem, tedy pokud se nejedná o ohrožení života a pod. ). To je jen holá pravda nezvládání administrativní náročnosti přijímání oznámení, sepisování každého prdu za stavu jaký je - chybějící policisté a pod. Bohužel lidské schopnosti jsou takové, jako jsou a na dvou místech v jednom čase nelze býti. I u nás jsme často vděčni za to, že na nějaký problém původně oznámený k nám výjede po dohodě Městská policie a zajistí místo atd. Není v tom nic jiného, než nemožnost stíhat několik věcí najednou.

Hlupák toto nepochopí a bude do té policie nesmyslně " šít " a bude kritizovat, chytrý bude přemýšlet, jak z toho ven a co změnit ( třeba i něco vymyslí ) - napovím chce to víc lidí ( ale máme policistů nadbytek, jak stále slyším, takže to asi ne ) nebo změnit systém u Policie ČR -po vzoru Holandsko - tam mají smysl oznámení, kde je člověk pojištěný, případ s neznámým pachatelem řeší občan jen krátkou návštěvou na policii, kde si vyplní formulář pro pojišťovnu za pomoci občanského pracovníka a policie případ vůbec nešetří. Ten kdo není pojištěný má prostě smůlu a policie vyšetřuje jen případy se známým pachatelem, ale zase trochu jinak než zde, není to věcí základního oddělení ( výslechy.... ) , tito policisté musí být na ulici a v tom je smysl po čem se tady stále volá.
Tedy v Holandsku nepřijímá policie spouty neznámých případů, které jsou u nás např. ze +- 30 % objasněny a ze 70 procent odkládány za okolností neskutečné administrativy kolem těchto případů při jejich přijímání, dokumenmtování s výjezdy na místo, sezení na oddělení s neustálým psaním, jak sekretářka, místo aby byli policisté venku na ulici. Tenhle náš model je podle mě přežitý a proto někde " rezignovali na přijímání čekoliv a dokonce kdykoliv - viz. Chorvatsko - úřední hodiny na příjem oznámení, která jsou administrativního charakteru PO-PÁ, kdepak sobota, neděle, kdepak přijít v noci, kdy se vykrádají vozidla a blokovat policisty na místo služby venku a chtít nahlásit krádež dokladů a pod.
U nas je perfektní servis pro občany od nahlášení jasného občansko-právního sporu pod pohrůžkou stížnosti na policisty, že poldové sednou a píší bla,bla, bla, aby věc po nesmyslných výsleších odložili, brzdilo je to v jiné činnosti. Ale paní je spokojená, policie udělala trchu ty,ty, ty na člověka co udělal " občanské potíže a o to jde jednak a na druhou stranu udělala policie pěknou dokumentaci pro civilní žalobu. Prostě česká policie - píše a píše a píše a zase píše a všichni si ztěžují, jak to že nikdo není pořádně na ulici ? To pořád sedí v kanceláři na prdeli u kafíčka ? Kde jsou ti darmošlapové, co si je platíme z daní ? Já bych jim dal ? Makat, makat by potřebovali, aby poznali co je práce. Je to prostě k pousmání to naše policajtování - často absurdní, když si zrovna někdo chce stěžovat za popsaného stavu na oddělení.

Přeji příjemnou kritiku - Zlíňákům, UK, Civilům, Klikům.........
  02.06.2008 13:48 §§
 
Propánajána, Davide, co to tu plodíš za kraviny? Nepustí už ani nohu? No tak ty nohy odejdou samy. Kdo si to dneska a v průběhu tohoto měsíce podá, k 31.8. je volnej. Normální dvouměsíční výpovědní lhůta plynoucí od 1. následujícího měsíce. A "pustí-nepustí" si může víš co.
  02.06.2008 14:35 Ronin
 
pro Davida
Prosím tě, kde bereš ty nesmysly, že tě nepustí do civilu. To jako schválí brannou povinnost nebo co ? Začni se chovat jako policajt a přestaň věřit kachnám.
  03.06.2008 09:12 pro §§ a Ronin
 
No pánové nechte na hlavě.Asi jste ještě mladí četníci,ale to co psal David už u policie bylo!!! Jste ve služebním poměru a ne v pracovním,když stát řekne že je ohrožena bezpečnost státu a jejich občanů po dalším odlivu kolegů do "C",tak můžete psát výpovědi třeba každý den a bude vám to prd platné.Opravdu to není tak jednoduché,jak si představujete!
  03.06.2008 20:17 Ronin
 
Sice se počítám spíš ke střední generaci poldů, ale nemáš pravdu a je to jednoduché. Zapomněl jsi, že musíš splňovat určitá kritéria a když je nesplňuješ tak tě musí propustit do civilu. Jak se vedení chová k nám tak se musíš chovat i ty k nim, protože láska a pravda nezvítězí nad lží a nenávisti a se slušností také nikam nedojdeš.
  01.06.2008 21:03 modrá faleš
 
Co příspěvek to provokace, tady je snad jen 5% příspěvků od skutečných policistů.
  01.06.2008 20:05 v kopru
 
Co výběrové řízení na techniku to tunel a zlodějina, co zakázka pro policii to tunel a zlodějina, co nákup nových technologií to tunel a zlodějina. Jak to tady může fungovat?
  01.06.2008 20:35 Imperius
 
Rozumíš vůbec tunelům a zlodějině? Postav se na silnici a dávej raději pokuty hlupákům, kteří jsou ochotni pokutu zaplatit. :-)
  01.06.2008 21:01 kopr
 
Jasně , že tomu rozumím a dokážu si představit ty veřejné zakázky, mimochodem na silnici jsem si taky prožil pár let, ale dnes za vlády modrých strak už je to o hubu a zdraví.
  02.06.2008 13:51 §§
 
Kopr - a za parovlády, grossovlády či špidlovlády to na silnici o hubu a o zdraví nebylo? Lidi se začali jako hovada chovat až po posledních volbách? Zamysli se, než něco napíšeš, ať to není úplná blbost.
  01.06.2008 19:58 devastace policie
 
SEBRAT SE A ODEJÍT nikoliv pomáhat a chránit.
  01.06.2008 20:36 Imperius
 
Seber se a odejdi! :-)
  01.06.2008 19:51 F1
 
bez komentáře
  01.06.2008 20:36 Imperisus
 
Nekomentuj!
  01.06.2008 19:23 bejvalka
 
kluci prosim vás, přestaňte reagovat na ty provokatéry. Je to baví a vy se tady zbytečně rozčilujete. Sami pro ně připravujete živnou půdu. Snad vám to třeba někdy dojde. Zdravim
  01.06.2008 20:37 Imperius
 
Nikoho nezdrav a vypadni!
  01.06.2008 19:21 bejvalka
 
slyšim tady neustále připomínky, jak si to maj kluci zkusit v civilu. Já to risknul, dvakrát jsem byl bez práce, ale nikdy bych se do toho pomáhajícího ústavu nevrátil. Jenom představa mít jako nejvyššího nadřízenýho člověka, který před tím, než se stal ministrem, nezakrýval své antipatie k policii.
  01.06.2008 20:38 Imperius
 
Tak se nevracej, stejně na Tě všichni se.. Fuck
  01.06.2008 19:17 bejvalka
 
před chvílí se v občanském džuduobjevila jedna z prvních poznámek, jak jde celá policie do pr. A s heslem pomáchat a chránit.
  01.06.2008 20:39 Imperius
 
Kdybys tu před chvílí nebyla, tak se nic nestalo!
  01.06.2008 15:40 Zlíňák
 
Foune, že ty taky chrápeš ve službě u fryštácké přehrady a chodíš na kafíčko ke Kalendům?

:-)
  01.06.2008 20:40 Imperius
 
Máš recht!
  02.06.2008 01:00 Foun
 
Zlíňáku, bohužel to nedělám a ani nesloužím ve Fryštáku. Jak je vidět, pravděpodobně znáš ale poměry na sever od OŘ, což mi jaksi potvrzuje můj předpoklad, že jsi opravdu polda ze zlínského kraje. Jestli ovšem sloužíš ve Fryštáku, tak to se tam musíte mít tedy dobře, zvláště pod nedávno ustanoveným novým vedením, když tak často projevuješ zde svoji spokojenost se současným stavem u policie. Jsem si ale téměř jistý, že nejsi řadový četník (přiznáš to?), protože jinak by ses nemohl takto zde vyjadřovat. Je evidentní, že spokojenost se současným stavem u policie může být jen mezi vyššími funkcionáři, neboť tito mají novým zákonem nasypáno o dost více, než dříve měli. Tak to prostě je!
  01.06.2008 11:37 Není co řešit - KONČÍM
 
http://www.nova.cz/tvarchiv/?238d=21.08.2007&238m=d&238p=TNOVINY &238v=113466
  01.06.2008 20:40 Imperius
 
Skonči, zdarec, shnilý palec :-) :-) :-)