Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.01.2006 19:35 Anna Kozlová
 
Pane Pavel,
nedá mi to, abych vám neodpověděla na váš příspěvek.
Mám takoví pocit, že se příliž zaobíráte minulosti do roku 89.
Jenomže my se tady zabýváme situaci po roku 89.
Můžu vám říct, že za komunistu jsem vlastnila jenom svoje ruce a nic jsem nedostala v životě zadarmo. Jelokož nás bylo 9 dětí, tak jsem si musela od svých 15 let na sebe vydělávat.
Co se týká kuponové privatizace, tak musíte uznat, že to byl opravdu podvod století. Jenom málo lidí z toho něco mělo. Já jsem z toho měla 3 tisíce, ale o dalších 30 tisíc, veškeré mé úspory jsem přišla v bance, která byla vytunelovaná.
Co se týká Vítkovic, tak až do 31 prosince 2005 jsem byla jeho zaměstnanec. Pracovala jsem tam přesně 25 roků.
Že tady platy nebyly a nejsou nic moc, tak to je fakt. Když čtu jaký je průměrný plat v české republice, tak se usměji. Můj mzdový výměr za minulí rok, po 25 létech v hutním provozu činí 9.100 Kčs.
Jelikož jsem celé roky pracovala v nepřetržitém provozu a na valcovací trati a to i deset přesčasu každý měsíc, tak jsem si mohla postavit dům. Samozřejmě, že bez půjčky to nešlo. Podotýkam, že jsem byla sama se synem.
Nevím, v kterém závodě jste pracoval vy, ale na valcovacích tratích a úpravnách, u peci i v ocelárně se dřelo a teď se dře ještě víc.
Nemáte pravdu, že Vítkovice jsou na odstřel, vždycky měli plno zakázek a mají pořad. Jenomže po roku 90, ředitel Pastrňák a jeho spolek dělali všechno možné, aby závody vytunelovali a zlikvidovali. Mimochodem, pan Topolánek má také máslo na hlavě. Také se jim podařilo některé závody zlikvidovat. Pod Vítkovice patřilo 7 velkých závodů.
Pracovala jsem v závodě 4 a kdyby si nás tenkrát nekoupil izraelský žid, tak i tento závod by skončil. Dnes je to všechno rozděleno mezi různé firmy a přesto to funguje.
Pavliku, já nejsem zastancem nepravosti ani leváren.
Já se vždy dívám na to, jak se který člověk chová, a co se týká politických stran, tak se v první řadě dívám, co se snaží udělat pro ostatní a ne jenom pro sebe a sobě rovné. S hulváctvím a aroganci začali odesáci. Jenom si vezmi aféru s Grossem. Ten si půjčil na byt, ale odkud měli peníze takový Tlustý, Kalousek, ti nevysvětlili vůbec nic. Je to pokrytectví, když zloděl křičí, chyťte zloděje. Jenom si vezměte chování cele ODS a Klause při volbě prezidenta. Vůbec se nestyděli domlouvat se s komunisty a teď prezident už předem říká, že vladu nebude jmenovat, pokud tam budou komunisté.
Víte, co nemůžu pochopit ? Váš přístup k billboardum, které nechal postavit Říman a klidně lže občanům do očí. Že se objevili další billboardy, které to vyvracejí, tak to je správné. Mezi námi. Kdyby si dovolil Říman o mně takhle lhát, tak si ho vyhledám a nakopnu ho až odletí do Říma.
Že za komunistu nebylo všechno dobré, to víme všichni, ale bylo všechno dobré za vlády odesáku, nebo za ČSSD.
Ale je fakt, že ten náš nešťastný start do kapitalismu zavinila strana Klause. Je také fakt, že pro obyčejné lidi nejvíc dělá ČSSD.
Nedávno jsem četla v časopise úvahu jednoho moudrého člověka a ten říká " lidé mají takovou vládu, jakou si zaslouží " a je na tom hodně pravdy.
Také nemohu s vámi souhlasit, že lidé závidí těm bohatším a že jsou to hlavně voliči sociální demokracie. Když se na to podíváme rozumně, pak je jasné že zbohatlíci a tuneláři budou volit takovou stranu, která jim umožní krást a přitom být nepostižitelní. Máme málo příkladu z minula, kdy největší tuneláři nebyli odsouzení, protože oni vlastně nechtěli nikoho okrást a ti kteří ukradli pár tisíc tak šli sedět.
A proto se vůbec nedivím lidem, kteří celý život tvrdě pracují a přitom si nemohou nic dovolit, že závidí těm, kteří přišli k milionům podvodem. Tak se na to dívejte. Vám je to jedno, že na pár šupu jezdíte od rána do večera ? A takoví Krejčíř, Kožený, Pitr si lebedí ?
Pavlíku, ale ruku na srdce, nejste nějak moc otravený a pesimistický ? Mám pocit, že vidíte všechno černě a na minulost se už vykašlete. Jestli to byli komunisté, odesáci, nebo socialisté a také lidovci, vždy jim jde hlavně o koryta, ale člověk musí volit aspoň menší zlo a uvědomit si co kdo hlásá a hlavně jak se chová.
Náš slavný Komenský řekl ----Vše na tomto světě lze napravit, ale jen jemným teplem lásky, poněvadž jinak je to nemožno.
  04.06.2008 13:53 xx
 
Policie už je tak v krachu a je nás málo, že se nevyhazují poldové, co byli načapáni v práci pod vlivem chlastu a ve svém volnu bourali s chlastem. Nedávno byli odhaleni dva, co prodávali a užívali drogy... chtěli si chudáci přivydělat. Je to smutné, já bych je ale vyhodil hned!
  04.06.2008 12:20 také rentiér
 
aby bylo jasno

http://www.osh.cz/clanky.asp?skupina=1&clanek=453
  04.06.2008 14:55 veterán
 
To máme za to,že jsme většinu víkendů a svátků a plno nočních byli ve službě tomuto státu,kdyby jsme raději kradli okapy a k tomu brali invalidní důchod,tak nám stát ještě v srpnu přidá!!!
A naše slavné odbory stále vyjednávají a vyjednávají,už jim snad konečně došlo,že jsou za svoji připosranost všem i veteránům k smíchu,nebo lépe řečeno k pláči.........
  05.06.2008 06:47 klobása
 
Veteráne, vstup do odborů a angažuj se, blbě kecat umí každej. Uvědomte si už, sakra, že síla odborů spočívá v první řadě v početné členské základně. Každej vždycky kecá, jak odbory dělaj hovno, ale sám nedělá nic a ani v nich není ! To miluju, takovýhle vychcánky uřvaný !
  05.06.2008 07:45 Pavel
 
Klabáso nenech vysmát.Když mělo vedení odborů jedinečnou příležitost nalákat do svých řad tisíce naštvaných kolegů po účinnosti paskvilu 361,tak nepodepsalo ani petici a začalo bezvýsledné jednání s neministrem.A nebýt dnešních protestů ČMKOS,tak ti naši slavní "odboráři" jednají s neministrem,ještě teď.
Moc dobře si pamatuji,jak tento paskvil před jeho účinností vedení našich odborů vychvalovalo až do nebe a pak přišlo jejich bezzubé probuzení,které zatím trvá do dnes.
Proč asi vzniklo konkurenční UBS? Chlape uvažuj trochu.
Podívej se na jejich stránky a jejich "připravenost" ke změnám ti bude na první pohled jasná :-(
Proti školským odborům je to pralesní liga,která nemá šanci nalákat do svých řad ani nohu,ba naopak.

http://www.nosp.cz/?proc=true
  05.06.2008 08:39 Ronin
 
pro Klobásu
NOSP si tuto kritiku plně zaslouží, protože zaspal a nevyužil nabízenou pomoc od Eurocopu. Pavel má ve svém příspěvku naprostou pravdu a NOSP se za celou dobu účinnosti paskvilu na nic pořádného nezmohl. Stačilo se podívat na jejich stránky před nějakou dobou a byl tam pouze článek o bezplatném darování krve.
  05.06.2008 09:12 klobása
 
Jste všichni stejný, dovedete jenom poukazovat na to, jak ti druzí za vás nedělaj nic, ale sami ani nehnete brvou.
  05.06.2008 09:50 Pavel
 
Ale o tom to přece vůbec není!? Naše odbory bych přirovnal,jako k výrobci,který již 10 let prodává stejný mobilní telefon a strašně se diví,že ho nikdo nekupuje (počet odborářů).A ještě má tu odvahu lidem tvrdit,kdyby jste si náš starý mobil kupovali,tak už by jsme dnes prodávali dokonalejší model.
Na první pohled je ti snad jasné,že jejich manažérské schopnosti jsou naprosto zvrácené.
  05.06.2008 16:26 Ronin
 
Pro Klobásu
A jaký jsi ty, když mi jsme všichni stejní ? V odborech jsme byl společně s kolegy ze směny a všichni jsme vystoupili. Celé naše oddělení až na pár posránků podepsalo petici proti 150 hodinám a jejich zneužívání a tuto jsme poslali NOSPU. Také jsme si naši organizaci NOSP podali stížnost na zneužívání 150 hodin vedoucím, ale nic se neřeší.
  03.06.2008 18:40 jura
 
ale co bychom chtěli my rentiéři, když vidíme, jak se povedenej Langer stará o svý ovečky. Dle jeho vyjádření z minulosti, dle jeho reakcí a arogance opět tvrdím, že on policajty nemusí. Proto dělá to, co dělá.
  04.06.2008 10:04 raymond
 
To máš pravdu. Žádnej grázl policajty nemusí, ještě, že už mi nevelí :) V práci je líp.
  03.06.2008 18:35 jura
 
valorizovat rentu nebudou. Je to právě o těch procentech, jak bylo níž uváděno. Taky, pokud jste viděli Nečase, jak s tím vítězoslavně přišel, těšilo ho právě to, že se nebudou zvedat renty a budeme rádi, když to nebudou opakovat i příští rok. V jiným státě by to bylo protiprávní (o retroaktivitě pravé a nepravé bylo naspáno již dost), tady jsme ale v Čechách, kde je všechno možný.
  02.06.2008 22:26 nebe a peklo
 
Armáda má velice kvalitní reklamu na nábor lidí, proti policii, která nabízela svačinové tahanice ve školní třídě.
Již toto hovoří o propastných rozdílech mezi těmito složkami.
  02.06.2008 20:18 za pár
 
Nejde při této žebrotě dělat ani vedlejší činnost takže hezké zítřky u Titaniku.
  02.06.2008 16:13 PP
 
...jakou chceme policii ? O fous horší a tedy i méně placenou. Máme nadbytek odborníků a zkušených lidí z praxe. Takže za méně peněz, méně muziky...to je vše
  02.06.2008 14:43 raymond
 
Tak bude se teď valorizovat renta, či nikoliv???
  02.06.2008 14:45 Rentiér
 
za b) je správně - nikoliv
  03.06.2008 10:55 prap.
 
bude
  03.06.2008 12:27 raymond
 
Tak to jsem z toho chytrej :D Ale děkuji za odpovědi :) Ona to možná neví ani vláda, zase na nás zapomněli.
  03.06.2008 15:06 prap.
 
raymonde, musíme doufat, že nám ji zvalorizují
  03.06.2008 20:14 jak to je
 
Doufat nepomůže, nyní se prostě valorizovat nebude.
U rentiérů, kteří jsou v důchodu se tento valorizuje a kteří nejsou se přespokládá, že se neválí a někde pracují a v zaměstnání se jim možná valorizuje mzda, stejně jako možná ostatním občanům. Noviny píší o rekordním nárůstu mezd 10%, ale zeptejte se kamarádů v civilu nebo třeba manželkym jak to je .....
  03.06.2008 21:41 Jak to je v civilu?
 
Stejně jako navýšení u bezpečnostních složek o 1,5%. Bolek by řekl, já jsem tvých (dokonce i svých) 1,5% taky neviděl a věřím, že je máš (mám), jen nejsou vidět...:-))))
  02.06.2008 12:35 Rentiér
 
Vláda schválila:
Základní výměra důchodu, která je jednotná pro všechny, se zvýší z 1 700 korun na 2 170 korun měsíčně. Zvýšení bude stejné pro všechny druhy důchodů. Zvýšení nebude záviset ani na výši důchodu, což je rozdíl od předchozích valorizací důchodů.

Co to pro nás znamená? Procentní navýšení = 0, valorizace renty = 0.
Připravte se na to, že vás ojebávat nepřestanou, ani když odejdete do céčka. Napřed valorizaci snížili na polovinu a nyní na nulu. Jsem zvědav jestli začnou renty snižovat, nebo je seberou najednou.
  02.06.2008 12:50 Karel
 
A jsi si tím jistí, že to tady tvrdíš? Máš to ověřené a kde prosímtě?
  02.06.2008 14:41 Rentiér
 
Z dnešního zasedání vlády. Nečas šel s již s takovým návrhem do vlády a ta to dnes schválila. Tím, že se nezvyšuje procentní výměra důchodů jsme ostrouhali. Renta se zvyšuje jen o polovinu procentního zvýšení důchodů. Dobře to na nás vymysleli. A když budou chtít, dál budou důchody zvyšovat o pevné částky a z naší renty ti za pár let při současné inflaci zůstane kulový. O zvýšení důchodů totiž rozhoduje vláda svým nařízením.
  02.06.2008 15:21 Karel
 
Dostaneš navýšení valorizace o 3.6 %. Skus si zavolat nebo napiš e-mail odkud rentu dostáváš.
  02.06.2008 16:58 Zákon
 
§ 159
Zvyšování výměry výsluhového příspěvku

Výsluhový příspěvek se zvyšuje stejným způsobem a ve stejných termínech jako procentní výměra důchodů podle zvláštního právního předpisu (zákon o důchodovém pojištění) přičemž zvýšení výsluhového příspěvku činí polovinu zvýšení procentní výměry důchodů.
  02.06.2008 19:58 Z.
 
Zvýšení důchodů o určitou částku (470 kč) ze základní výměry důchodů se taky musí stanovit procentuálně. Jak by jinak přišli zrovna na částku 470 a né třeba na 500. Takže si myslím, že neostrouháme.
  02.06.2008 21:01 je to jasné
 
Ale ostrouháte, rentiér to vysvětlil velmi dobře, důchod se skládá z pevné a procentní částky . Valorizace renty je závislá na procentní části, která se nenavyšuje. Tedy valorizace renty se rovná 0.
  03.06.2008 05:56 jarda
 
To, co je zde napsáno, je pravda. Zvýšení renty přichází v úvahu až od ledna, pokud se do té doby nezmění pravidla hry.
  02.06.2008 10:33 Jak komu?!
 
http://www.novinky.cz/clanek/141378-prumerna-mzda-letos-roste-ne jrychleji-za-deset-let.html
  02.06.2008 11:48 Foun
 
..... a reálná mzda policistů v přímém výkonu stále klesá! A navíc dle nařízení současné modré vlády je schválené navyšování pouze 1,5% ročně až do roku 2011, a jen v mimotarifních složkách platu. Kolik jsme dostali přidáno (nepřidáno) letos, to všichni vidíme na páskách! A do roku 2011 to nebude jiné, pokud nedáme o sobě razantně vědět. Je potřeba táhnout za jeden provaz, uvědomte si to všichni!!!