Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  06.06.2008 14:47 For Klik
 
a kolikrát se vzrušíš chlapče ?
  06.06.2008 14:40 vv
 
Jseš chudák, Kliku!!! Už víš kdo?
  06.06.2008 14:49 For Klik
 
dnes jsem v práci ukázal co píše Klik na těchto stránkách psycholožce... opravdu bez komentáře.... vymalováno :-(
  06.06.2008 16:29 Klik
 
Jen by mě zajímalo pane neznámý "vv" co ta tvá psycholožka, kterou zřejmě vozíš do práce autem si myslí o tvém vyjadřování typu "že tvůj neutuchající negativní postoj ke všemu ti nevadí při erekci.. " nebo a "kolikrát se vzrušíš chlapče ? " (jak tady píšete, je to stejná IP adresa). Asi patrně makáš v nějakém ústavu či co? Tohle může zplodit akorát hlava pomazaná! No nic , hlavně že si s tou slečnou rozumíš. (slečna=málo praxe v oboru)
Ale trochu jinak, ptám se opět místo toho breku co dělají policisté pro zlepšení situace ve sboru. Skutečně to všichni vzdáváte a nebudete bojovat? Je mě líto UBS, že jim nepomůžete a členem je necelá dvoutisícovka. Nepřemýšlejte o tom, jak se kdo udělá, ale o tom co s tím dále dělat !!!
  06.06.2008 16:46 For Klik
 
snaží se zbavit takových blbů jako jsi ty.
  06.06.2008 17:13 Klik
 
vv dosti strohé a ubohé, ale to jsi prostě ty cukroušku.
  06.06.2008 05:29 vv
 
Jsi chudák!!!!
  06.06.2008 11:41 Klik
 
Teď nevíme kdo??? Já se tedy tak necítím.
  06.06.2008 05:27 Klik
 
Vy jste dle IP taky jedna banda!!!
  06.06.2008 05:20 Somos, Klik, Civil
 
všíml si někdo, že nějaký prosťáček Klik si vždy pod jiným Nickem odepisuje, aby si jako potvrdil jen tu svoji pravdu ? Je to hlava dubová. Opravdu mu doporučuji vyhledat odbornou lékařskou službu.
  06.06.2008 05:26 Klik
 
Už opravdu nevíte kudy kam. Každý názor proti, ikdyž je pravdivý Vám vadí. Jste banda hlupáků!!!!!
  06.06.2008 05:43 Civil
 
Jak takoví exoti mohou něco vyšetřit? Bůh s námi.
  06.06.2008 07:08 Klik for Civil
 
Děkuji ti Civile a prý máme společnou IP adresu. Možná přijdou na to, že i společný dům, ženu , děti , auto , dovolenou a kdo ví co ještě. Možná tu píšou opravdu chudáci, jinak si to nedokážu vysvětlit.
  06.06.2008 11:54 Dark for CIVIL
 
Jenom, abys takové exoty ještě nepotřeboval, chytrolíne.
  06.06.2008 12:01 Civil
 
Může se to stát, že ty exoty budu potřebovat. Ale jedině tak na potvrzení papíru pro pojišťovnu. V ničem jiném mi stejně nepomohou.
  06.06.2008 12:33 Dark for CIVIL
 
Pokud myslíš pouze na majetek tak ano, ale pokud jde o zdraví nebo děti, tak nevím, nevím.
  06.06.2008 12:54 Civil pro Darka
 
To je přece to samé, neslyšel jsem nikdy, že by policajti přijeli na místo před nějakým napadením. Vždy až poté a čím déle, tím lépe. Ještě by museli zakročit, to tak ... Maximálně pak rozmluvit poškozenému, že byl napaden. Přece spadl ze schodů. Neřešilo se to náhodou nedavno (pokus vraždy).
  06.06.2008 13:40 Jirka
 
Pro Civila
Promiň za tykání, ale líp se mi říká "Ty vole" než "Vy vole"..Jak tady pročítám příspěvky Tvoje a některých Tvých soukmenovců, ještě se máš v životě hodně co učit!
Pokud Tvoje objektivita spočívá v tom, že všechny poldy hodnotíš pouze a jen podle jednoho (možná 2 nebo 3) úletu, pak je mi Tě líto. Asi se Ti taky nebude líbit, když budu tvrdit, co jsme za národ blbců, když na Nově nebo v Blesku zjistím, že na Langerstránky píše nějaký vůl pod přezdívkou "CIVIL". Podle jednostrannosti i obsahu Tvých příspěvků si troufnu odhadnout, že Ti je tak kolem 25-ti, plus-mínus, možná vysokošk. student, ale každopádně Tě vzrušuje, když tady "nahodíš" nějaký blábol a vzápětí se na Tebe snese mračno oponentů a Tvé názory Ti vyvrací. Je úplně možné, že se takto ukájíš i v jiných diskuzích, u horníků, zemědělců..., co já vím. Pokud Tě tu všichni tak vytáčí, proč sem tedy lezeš?
  06.06.2008 13:49 F1
 
Jen upřesnění toho policejního loudání

Policisté, ale i hasiči logicky příjíždějí ke konfliktům po jejich oznámení a logicky po vzniku něčeho - to za prvé. 6. smysl ( u lidí ) nemá nikdo na této planetě - to si troufám tvrdit a tak těžko můžou být policisté na místě tak, aby vůbec k ničemu nedošlo. Výjimkou jsou případy, kdy se k něčemu teprve " schyluje " a teprve hrozí napadení a pod.
Pokud je mi známo, tak v případech, kdy se k něčemu schyluje, tak na místo vyrážíme se spěchem pepřeným policejním majákem a z důvodu, abychom se nezdržovali na křižovatkách - tedy není mě nic známo o tom, že bychom šli nejdříve na kafe a potom jeli na místo konfliktu.
Snad to takle mohu uvést do souladu, kdy tuto činnost běžně vykonávám a s maximální znalostí problému známého jako " pozdní příjezd policie " ( teď nemyslím případy vloupání a pod., kde nejde o život a zdraví, tam se holt čeká ).
Jako perličku si pamatuji, jak jeden občan řval na profesionálního hasiče, proč jim to tak dlouho trvalo ( myslel si, že to jsou místní dobrovolní, kteří jsou za " rohem "), že jejich pozdním příjezdem mu krapet shořela sauna. Hasič se ale nenechal vyvést z míry jistým hulvátstvím vylezlého na povrch u občana za situace pozbytí části majetku a s klidem odvětil jestli ví, jaké je to jet s cisternou, ve které se přelévá voda a zda si dokáže představit lepší dojezdový čas z jejich sídla. Nu občan se zklidnil. Ale takových křičících občanů a křičících zcela zbytečně, je spousta. Inu lidé jsou různí - dobří či zlí, charakterní a bezcharakterní, chytří a hloupí, chytří a přesto nějak hloupí ............... každý někam patříme........
  06.06.2008 13:53 Klik
 
for Jirka: jedinej, kdo se tady vytáčí jste vy, neumíte nebo nechcete pochopit některá fakta a tak brečte a nic pro to nedělejte, to je hrdinské!
  06.06.2008 14:32 Mareš
 
Co, že nechceme pochopit Kliku..... ? Tvoji pravdu ? A kterou, že tu pravdu ? Jen tu tvoji ? Tak jsi vedle ! Stačí se podívat co udělal tento pan ministr s policií.... tak nevykládej ty svoje nesmysly. Stav mluví za vše a bohužel chyba je někde jinde než dole. Ono to smrdí úplně odjinud než zespoda..., ale klidně si mel svoji dál. Alespoň už vím, že tvá přezdívka Klik není od slova klikat, ale mít kliku od flašinetu, kterou meleš pořád dokola tu svoji písničku.
  06.06.2008 16:33 Klik
 
for Mareš: děkuji za alespoň trochu normální reakci bez emocí. Je tu od Vás také to stejné, to se nezlob a co dělají policisté pro zlepšení situace ve sboru. Skutečně to všichni vzdáváte a nebudete bojovat? Je mě líto UBS, že jim nepomůžete a členem je necelá dvoutisícovka. Nepřemýšlejte o tom, jak se kdo udělá, ale o tom co s tím dále dělat !!!
  06.06.2008 16:39 Jirka
 
4 klik :
nebo civil, vždyť je to ve své podstatě úplně jedno, protože všichni tu melete dokola to samé, takže pomalu začínám věřit, že jde opravdu o jednu osobu. Pravdu máte v tom, že tady na těchto stránkách si poldi vylévají své hercny. Proč tomu tak je, to vy (?Ty?) nikdy nepochopíte a ani se o to nesnažte. Nejsem sice psycholog, ale myslím že nejsem daleko pravdy, když řeknu, že s poldama nemáš dobré zkušenosti a celkem se mi vybavuje, kterých akcí a setkání se zúčastňuješ. V opačném případě, nebo kdyby Ti to bylo jedno, neplácáš tady blbosti o brečení, hlupácích apod. Proč se Ty hrdino neobuješ do stránek třeba hasičů? S nimi Tě nic zlého nespojuje, viď? Ale policajti, to je vděčné téma. Pro všechny. I takové jako seš Ty a další!! Dokaž, že si lepší a z kvalitnějšího materiálu a že na to máš, a pokud nejsi celý "modrý", zařiď ať v tomto státě vládnou NORMÁLNÍ lidé a hlavně PRO OBYČEJNÉ LIDI.- Nedokážeš ani prd..! A budeš o tom taky jen kecat a brečet, jak to všechno tady stojí za .....! Takže si stejný a nevyčítej tu nikomu, nic.
  06.06.2008 17:09 Klik
 
Tak Jirko jsi členem, nebo ne? Vždyť to je tak málo, co pro to můžeš udělat. Já také přispívám odborům v práci a třeba se mě to vrátí jednou ve využití právních služeb a třeba také ne. Zatí z toho není moc prospěch, ale oraganizovanost máme na 92% a musejí s námi jednat o kolektivní smlouvě. Ten kdo nemá odbory, tak s nimi drbou jak můžou. Třeba se mnou nesouhlasíš, ale nám to funguje.
  06.06.2008 17:27 pozorovatel
 
Tady v tom má Klik bohužel pravdu!!!
  06.06.2008 18:00 Jirka
 
4 klik:
Kliku, není v Tobě všechno jen špatné.:-) V tomto s Tebou naprosto a plně souhlasím. ALE! Nejsem polda, dělám na základní pozici v soukromém sektoru, takže žádný manažer. Jenže i poldové jsou jen nepatrná část a vzorek společnosti. V dobrém i špatném. Jsou místa, kde převažují dobré vlastnosti lidí, ale je to i naopak. Stejně tak je to i v jiných složkách státního sektoru i v civilní sféře. To nepopřeš. Za další ALE- nemůžeš pochopit, jak potupně a bezmocně se většina poldů posledních pár let cítí. A odbory? Ty staré nějak nefungují a nové (UBS) se teprve učí fungovat. Samozřejmě pohodlnější je zanadávat si, aLE vyčkat za rohem, až problém vyřeší někdo za mě! Ať se náhodou nespálím....Ale neházej všechny do jedné žumpy. Musel bys tyto stránky číst od jejich začátku, abys pochopil o co GO. Fungují asi 1,5 roku. Jinak se měj fajn. Jirka
  08.06.2008 11:50 Klik
 
Jirko děkuji za slušný názor.
  05.06.2008 23:41 ;-)
 
http://mobil.idnes.cz/tady-orel-tady-orel-prepinam-otestovali-js me-u-fonovy-vysilacky-pxl-/mob_operatori.asp?c=A080407_185013_mo b_operatori_lhc
  05.06.2008 23:42 Ívan
 
Zatím žádná odpověď...
  05.06.2008 21:39 kvik
 
Samý provokatér a největší "zlobr" je Klik !
  05.06.2008 20:03 FOR VV Klik
 
No ty se mě snad zdáš. Co to tady proboha meleš za voloviny. Ty musíš mít dočista vypatláno a nezvládáš to a musel jsi sehnat tak akorát přídavku u pozemních staveb. Jedno ti řeknu, za rok napiš a možná si vzpomeneš. Já jsem totiž toho kamaráda využil a nelituji a s PČR mám společného pramálo. Ale jak tvrdíš, fakt žádného nemám a tak se můžeš začít trápit sám a tu erekci jsi zřejmě dlouho neměl a tlačí se ti to do hlavy pitomče!!! Jinak tě nemožu nazvat a ještě jednou si přečti můj příspěvek na který reaguješ, který je bez vulgárních výrazů. Chceš jenom sebou stáhnout další, aby jsi nebyl samotný z fary, kde jsi dělal.
  05.06.2008 20:08 Somos
 
Kliku vykašli se na ně, jsou to ubožáci a realitu v civilu znají pouze od piva hrdinové!!
for vv: jsi hodně hloupý člověk
  05.06.2008 20:19 For Somos
 
Somos je dle IP Klik. Samolibost sobě odpovídajících
  05.06.2008 21:55 ...
 
Co to meleš za kraviny s IP, pokud jseš tak dobrej, že ji dokážeš zjistit, tak napiš moji...
  05.06.2008 22:21 Klisomos
 
Kliku, ty hlavo Somosova, trochu se neovládáš. Ale to nevadí. Takový ty totiž doopravdy jsi. Jednoduchý a sprostý.
  06.06.2008 04:17 vv
 
Takže Martinku..jseš opravdu ukřivděnéj, préj s pravidelnou erekcí, ale vůl..žij si jak jen tvému egu vyhovuje...pa brouku
  06.06.2008 05:28 for vv
 
Ty na tom musíš bejt hodně zle!!!!
  05.06.2008 18:24 bída a hlad
 
Je to tragédie kam pan Langer tento resort vede, reálné mzdy stále klesají a práce čím dál více. A proto sbohem........
  05.06.2008 20:48 Ívan
 
Zatím žádná odpověď...
  05.06.2008 17:41 vv
 
for klik...ty jsi určitě zaměstnán na PP.