Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  06.06.2008 14:47 For Klik
 
a kolikrát se vzrušíš chlapče ?
  06.06.2008 14:40 vv
 
Jseš chudák, Kliku!!! Už víš kdo?
  06.06.2008 14:49 For Klik
 
dnes jsem v práci ukázal co píše Klik na těchto stránkách psycholožce... opravdu bez komentáře.... vymalováno :-(
  06.06.2008 16:29 Klik
 
Jen by mě zajímalo pane neznámý "vv" co ta tvá psycholožka, kterou zřejmě vozíš do práce autem si myslí o tvém vyjadřování typu "že tvůj neutuchající negativní postoj ke všemu ti nevadí při erekci.. " nebo a "kolikrát se vzrušíš chlapče ? " (jak tady píšete, je to stejná IP adresa). Asi patrně makáš v nějakém ústavu či co? Tohle může zplodit akorát hlava pomazaná! No nic , hlavně že si s tou slečnou rozumíš. (slečna=málo praxe v oboru)
Ale trochu jinak, ptám se opět místo toho breku co dělají policisté pro zlepšení situace ve sboru. Skutečně to všichni vzdáváte a nebudete bojovat? Je mě líto UBS, že jim nepomůžete a členem je necelá dvoutisícovka. Nepřemýšlejte o tom, jak se kdo udělá, ale o tom co s tím dále dělat !!!
  06.06.2008 16:46 For Klik
 
snaží se zbavit takových blbů jako jsi ty.
  06.06.2008 17:13 Klik
 
vv dosti strohé a ubohé, ale to jsi prostě ty cukroušku.
  06.06.2008 05:29 vv
 
Jsi chudák!!!!
  06.06.2008 11:41 Klik
 
Teď nevíme kdo??? Já se tedy tak necítím.
  06.06.2008 05:27 Klik
 
Vy jste dle IP taky jedna banda!!!
  06.06.2008 05:20 Somos, Klik, Civil
 
všíml si někdo, že nějaký prosťáček Klik si vždy pod jiným Nickem odepisuje, aby si jako potvrdil jen tu svoji pravdu ? Je to hlava dubová. Opravdu mu doporučuji vyhledat odbornou lékařskou službu.
  06.06.2008 05:26 Klik
 
Už opravdu nevíte kudy kam. Každý názor proti, ikdyž je pravdivý Vám vadí. Jste banda hlupáků!!!!!
  06.06.2008 05:43 Civil
 
Jak takoví exoti mohou něco vyšetřit? Bůh s námi.
  06.06.2008 07:08 Klik for Civil
 
Děkuji ti Civile a prý máme společnou IP adresu. Možná přijdou na to, že i společný dům, ženu , děti , auto , dovolenou a kdo ví co ještě. Možná tu píšou opravdu chudáci, jinak si to nedokážu vysvětlit.
  06.06.2008 11:54 Dark for CIVIL
 
Jenom, abys takové exoty ještě nepotřeboval, chytrolíne.
  06.06.2008 12:01 Civil
 
Může se to stát, že ty exoty budu potřebovat. Ale jedině tak na potvrzení papíru pro pojišťovnu. V ničem jiném mi stejně nepomohou.
  06.06.2008 12:33 Dark for CIVIL
 
Pokud myslíš pouze na majetek tak ano, ale pokud jde o zdraví nebo děti, tak nevím, nevím.
  06.06.2008 12:54 Civil pro Darka
 
To je přece to samé, neslyšel jsem nikdy, že by policajti přijeli na místo před nějakým napadením. Vždy až poté a čím déle, tím lépe. Ještě by museli zakročit, to tak ... Maximálně pak rozmluvit poškozenému, že byl napaden. Přece spadl ze schodů. Neřešilo se to náhodou nedavno (pokus vraždy).
  06.06.2008 13:40 Jirka
 
Pro Civila
Promiň za tykání, ale líp se mi říká "Ty vole" než "Vy vole"..Jak tady pročítám příspěvky Tvoje a některých Tvých soukmenovců, ještě se máš v životě hodně co učit!
Pokud Tvoje objektivita spočívá v tom, že všechny poldy hodnotíš pouze a jen podle jednoho (možná 2 nebo 3) úletu, pak je mi Tě líto. Asi se Ti taky nebude líbit, když budu tvrdit, co jsme za národ blbců, když na Nově nebo v Blesku zjistím, že na Langerstránky píše nějaký vůl pod přezdívkou "CIVIL". Podle jednostrannosti i obsahu Tvých příspěvků si troufnu odhadnout, že Ti je tak kolem 25-ti, plus-mínus, možná vysokošk. student, ale každopádně Tě vzrušuje, když tady "nahodíš" nějaký blábol a vzápětí se na Tebe snese mračno oponentů a Tvé názory Ti vyvrací. Je úplně možné, že se takto ukájíš i v jiných diskuzích, u horníků, zemědělců..., co já vím. Pokud Tě tu všichni tak vytáčí, proč sem tedy lezeš?
  06.06.2008 13:49 F1
 
Jen upřesnění toho policejního loudání

Policisté, ale i hasiči logicky příjíždějí ke konfliktům po jejich oznámení a logicky po vzniku něčeho - to za prvé. 6. smysl ( u lidí ) nemá nikdo na této planetě - to si troufám tvrdit a tak těžko můžou být policisté na místě tak, aby vůbec k ničemu nedošlo. Výjimkou jsou případy, kdy se k něčemu teprve " schyluje " a teprve hrozí napadení a pod.
Pokud je mi známo, tak v případech, kdy se k něčemu schyluje, tak na místo vyrážíme se spěchem pepřeným policejním majákem a z důvodu, abychom se nezdržovali na křižovatkách - tedy není mě nic známo o tom, že bychom šli nejdříve na kafe a potom jeli na místo konfliktu.
Snad to takle mohu uvést do souladu, kdy tuto činnost běžně vykonávám a s maximální znalostí problému známého jako " pozdní příjezd policie " ( teď nemyslím případy vloupání a pod., kde nejde o život a zdraví, tam se holt čeká ).
Jako perličku si pamatuji, jak jeden občan řval na profesionálního hasiče, proč jim to tak dlouho trvalo ( myslel si, že to jsou místní dobrovolní, kteří jsou za " rohem "), že jejich pozdním příjezdem mu krapet shořela sauna. Hasič se ale nenechal vyvést z míry jistým hulvátstvím vylezlého na povrch u občana za situace pozbytí části majetku a s klidem odvětil jestli ví, jaké je to jet s cisternou, ve které se přelévá voda a zda si dokáže představit lepší dojezdový čas z jejich sídla. Nu občan se zklidnil. Ale takových křičících občanů a křičících zcela zbytečně, je spousta. Inu lidé jsou různí - dobří či zlí, charakterní a bezcharakterní, chytří a hloupí, chytří a přesto nějak hloupí ............... každý někam patříme........
  06.06.2008 13:53 Klik
 
for Jirka: jedinej, kdo se tady vytáčí jste vy, neumíte nebo nechcete pochopit některá fakta a tak brečte a nic pro to nedělejte, to je hrdinské!
  06.06.2008 14:32 Mareš
 
Co, že nechceme pochopit Kliku..... ? Tvoji pravdu ? A kterou, že tu pravdu ? Jen tu tvoji ? Tak jsi vedle ! Stačí se podívat co udělal tento pan ministr s policií.... tak nevykládej ty svoje nesmysly. Stav mluví za vše a bohužel chyba je někde jinde než dole. Ono to smrdí úplně odjinud než zespoda..., ale klidně si mel svoji dál. Alespoň už vím, že tvá přezdívka Klik není od slova klikat, ale mít kliku od flašinetu, kterou meleš pořád dokola tu svoji písničku.
  06.06.2008 16:33 Klik
 
for Mareš: děkuji za alespoň trochu normální reakci bez emocí. Je tu od Vás také to stejné, to se nezlob a co dělají policisté pro zlepšení situace ve sboru. Skutečně to všichni vzdáváte a nebudete bojovat? Je mě líto UBS, že jim nepomůžete a členem je necelá dvoutisícovka. Nepřemýšlejte o tom, jak se kdo udělá, ale o tom co s tím dále dělat !!!
  06.06.2008 16:39 Jirka
 
4 klik :
nebo civil, vždyť je to ve své podstatě úplně jedno, protože všichni tu melete dokola to samé, takže pomalu začínám věřit, že jde opravdu o jednu osobu. Pravdu máte v tom, že tady na těchto stránkách si poldi vylévají své hercny. Proč tomu tak je, to vy (?Ty?) nikdy nepochopíte a ani se o to nesnažte. Nejsem sice psycholog, ale myslím že nejsem daleko pravdy, když řeknu, že s poldama nemáš dobré zkušenosti a celkem se mi vybavuje, kterých akcí a setkání se zúčastňuješ. V opačném případě, nebo kdyby Ti to bylo jedno, neplácáš tady blbosti o brečení, hlupácích apod. Proč se Ty hrdino neobuješ do stránek třeba hasičů? S nimi Tě nic zlého nespojuje, viď? Ale policajti, to je vděčné téma. Pro všechny. I takové jako seš Ty a další!! Dokaž, že si lepší a z kvalitnějšího materiálu a že na to máš, a pokud nejsi celý "modrý", zařiď ať v tomto státě vládnou NORMÁLNÍ lidé a hlavně PRO OBYČEJNÉ LIDI.- Nedokážeš ani prd..! A budeš o tom taky jen kecat a brečet, jak to všechno tady stojí za .....! Takže si stejný a nevyčítej tu nikomu, nic.
  06.06.2008 17:09 Klik
 
Tak Jirko jsi členem, nebo ne? Vždyť to je tak málo, co pro to můžeš udělat. Já také přispívám odborům v práci a třeba se mě to vrátí jednou ve využití právních služeb a třeba také ne. Zatí z toho není moc prospěch, ale oraganizovanost máme na 92% a musejí s námi jednat o kolektivní smlouvě. Ten kdo nemá odbory, tak s nimi drbou jak můžou. Třeba se mnou nesouhlasíš, ale nám to funguje.
  06.06.2008 17:27 pozorovatel
 
Tady v tom má Klik bohužel pravdu!!!
  06.06.2008 18:00 Jirka
 
4 klik:
Kliku, není v Tobě všechno jen špatné.:-) V tomto s Tebou naprosto a plně souhlasím. ALE! Nejsem polda, dělám na základní pozici v soukromém sektoru, takže žádný manažer. Jenže i poldové jsou jen nepatrná část a vzorek společnosti. V dobrém i špatném. Jsou místa, kde převažují dobré vlastnosti lidí, ale je to i naopak. Stejně tak je to i v jiných složkách státního sektoru i v civilní sféře. To nepopřeš. Za další ALE- nemůžeš pochopit, jak potupně a bezmocně se většina poldů posledních pár let cítí. A odbory? Ty staré nějak nefungují a nové (UBS) se teprve učí fungovat. Samozřejmě pohodlnější je zanadávat si, aLE vyčkat za rohem, až problém vyřeší někdo za mě! Ať se náhodou nespálím....Ale neházej všechny do jedné žumpy. Musel bys tyto stránky číst od jejich začátku, abys pochopil o co GO. Fungují asi 1,5 roku. Jinak se měj fajn. Jirka
  08.06.2008 11:50 Klik
 
Jirko děkuji za slušný názor.
  05.06.2008 23:41 ;-)
 
http://mobil.idnes.cz/tady-orel-tady-orel-prepinam-otestovali-js me-u-fonovy-vysilacky-pxl-/mob_operatori.asp?c=A080407_185013_mo b_operatori_lhc
  05.06.2008 23:42 Ívan
 
Zatím žádná odpověď...
  05.06.2008 21:39 kvik
 
Samý provokatér a největší "zlobr" je Klik !
  05.06.2008 20:03 FOR VV Klik
 
No ty se mě snad zdáš. Co to tady proboha meleš za voloviny. Ty musíš mít dočista vypatláno a nezvládáš to a musel jsi sehnat tak akorát přídavku u pozemních staveb. Jedno ti řeknu, za rok napiš a možná si vzpomeneš. Já jsem totiž toho kamaráda využil a nelituji a s PČR mám společného pramálo. Ale jak tvrdíš, fakt žádného nemám a tak se můžeš začít trápit sám a tu erekci jsi zřejmě dlouho neměl a tlačí se ti to do hlavy pitomče!!! Jinak tě nemožu nazvat a ještě jednou si přečti můj příspěvek na který reaguješ, který je bez vulgárních výrazů. Chceš jenom sebou stáhnout další, aby jsi nebyl samotný z fary, kde jsi dělal.
  05.06.2008 20:08 Somos
 
Kliku vykašli se na ně, jsou to ubožáci a realitu v civilu znají pouze od piva hrdinové!!
for vv: jsi hodně hloupý člověk
  05.06.2008 20:19 For Somos
 
Somos je dle IP Klik. Samolibost sobě odpovídajících
  05.06.2008 21:55 ...
 
Co to meleš za kraviny s IP, pokud jseš tak dobrej, že ji dokážeš zjistit, tak napiš moji...
  05.06.2008 22:21 Klisomos
 
Kliku, ty hlavo Somosova, trochu se neovládáš. Ale to nevadí. Takový ty totiž doopravdy jsi. Jednoduchý a sprostý.
  06.06.2008 04:17 vv
 
Takže Martinku..jseš opravdu ukřivděnéj, préj s pravidelnou erekcí, ale vůl..žij si jak jen tvému egu vyhovuje...pa brouku
  06.06.2008 05:28 for vv
 
Ty na tom musíš bejt hodně zle!!!!
  05.06.2008 18:24 bída a hlad
 
Je to tragédie kam pan Langer tento resort vede, reálné mzdy stále klesají a práce čím dál více. A proto sbohem........
  05.06.2008 20:48 Ívan
 
Zatím žádná odpověď...
  05.06.2008 17:41 vv
 
for klik...ty jsi určitě zaměstnán na PP.