Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.02.2007 00:23 macoco
 
Pane ministře
Opět jsem otevřel stránky s Vaší diskuzí, čtu je více jak měsíc, takže se omlouvám, jestli jste mi už na mé následující otázky již odpověděl. Je mi 40 let, za svůj život jsem prošel všemi silovými resorty, nyní jsem u vnitra, naposledy jsem pracoval 10 let s klienty u VS ČR, podotýkám v KSČ či estébák jsem nikdy nebyl. Vzhledem k tomu, že tyto resorty jsou podobné, ptám se
1. Jak je možné, že vy otevřete opět lustrační politiku a druhý dá souhlas k tomu, že tato otázka je pro něho uzavřená, VS ČR tuto problematiku stanoviskem GŘ uzavřela.
2. Jak jsem uvedl, pracoval jsem u VS ČR, tuto Vámi objevenou reformu s novými mladými kádry jsem tedy již zažil, podívejte se nyní, jak to tam vypadá, raději jsem odešel, neboť jsem nemohl překousnout arogantní chování mladých nadřízených, nekomunikativnost, o morálním profilu některých nemluvě.
3. Policie se snaží, soudy nestíhají, již několikrát citované. Jasně, soudy jsou nezávislé, ale policie musí konat ve lhůtách v souladu s trestním řízením, soudy pak mají čas. Nedávno na internetu uváděné 8x zastavení řidiče se zákazem řízení z Plzeňska – výsledek – propuštěn – a zase další – policista zastaví – sepíše, propustí atd., šichta uběhla v kanceláři nad papíry, zkrácené řízení a další směna toto může vzít přes kopírák, není to tak trochu Kocourkov ? Spojil jste se s ministrem spravedlnosti, který je mediálně známý mj. především s fiktivní nezaměstnaností, resp. zaměstnaností odsouzených ve věznicích? Při své praxi u policie často shledávám, že občany nejvíc pobuřují drobné krádeže, verbální či neverbální napadání, ničení jejich majetku – toto se jich nejvíc dotýká, protože každý má nějaký majetek ( auto, zahrádku, dům ) a my policisté na ulici jsme ti, kteří nejvíce slyší - vy s tím nic neděláte – ale my děláme pouze to co máme v povinnostech a právech, pochopitelně každé překročení naší pravomoci by bylo přísně souzeno. V této souvislosti si stále připomínám, proč tu jsme, že jsme služba pro občany této republiky, kteří si ji platí ze svých daní a mají právo na ochranu svého zdraví a majetku, neboť né každý si může navíc zaplatit ještě bezpečnostní agentůru.
4. Mluvíte o prevenci kriminality, pouze slova, zatím jsem se nesetkal s konkrétním fungujícím příkladem, jak jsem uvedl, pracoval jsem ve vězení. Vím například že pokud propuštěný klient má více dluhů, rozhodne se jej pochopitelně nesplácet, odsedí si proto svůj trest. Ví dál, že na něho čeká další trest ( několikrát jsem se setkal s odsouzeným, který čekal na nařízení výkonu trestu od dalšího soudu – chtěl si to odsedět vcelku – nařízení dalšího výkonu trestu však nepřišlo a on byl propuštěn, za měsíc opět však nastoupil do VT, ptám se, z čeho měl žít v tomto období , práci nesežene, neboť neví za jak dlouho půjde opět sedět, musel tedy krást a v průběhu dalšího VT již byl řešen policí, soudem za delikty spáchané v tomto měsíci na svobodě ) řeší někdo tuto problematiku ? A Vy se staráte, kdo byl v stb!
Závěrem chci říci, že jsem rád za déle sloužící kolegy, od kterých se mám co učit, protože policejní praxe je o něčem jiném než co píší různé poučky, školy. Ač Váš úsměv v mediálních prostředcích je téměř typický, myslím, že v současné době republice není v oblasti kriminality moc do smíchu, zvláště pak u řadových občanů. Jsem především voják, jako takový jsem zvyklý plnit rozkazy a nařízení, vždy jsem se snažil mít úctu ke starším, k jejich zkušenostem, k jejich profesionálním přístupu, ale s postupem let jsem se musel naučit, že není nic bílé nebo černé, vždy to bylo šedé. Já jako policista, alespoň si myslím, že nemohu koukat zde můj nadřízený je levičák nebo pravičák, či byl za bolševika takový či makový, těšit se na jeho lustrační osvědčení téměř 20 let po revoluci, atd.. Myslím si, že kritériem hodnocení je jeho přístup k podřízeným, jaké má pod jeho vedením toto oddělení výsledky. Doufám, že Vámi prosazovaná reforma nebude dle pohádky o starém psu, kterého bača vyhnal, pořídil si nového, který celou noc spal a ovce se ztrácely, poté ještě rád vyhledal starého psa. A služební zákon – jsem rád, že máte jako ministr resortu příslušníky, kteří chápou, že 1 + 1 v průběhu roku = 3, ale co v této republice je normální. Děkuji za případnou odpověď.
  06.06.2008 14:47 For Klik
 
a kolikrát se vzrušíš chlapče ?
  06.06.2008 14:40 vv
 
Jseš chudák, Kliku!!! Už víš kdo?
  06.06.2008 14:49 For Klik
 
dnes jsem v práci ukázal co píše Klik na těchto stránkách psycholožce... opravdu bez komentáře.... vymalováno :-(
  06.06.2008 16:29 Klik
 
Jen by mě zajímalo pane neznámý "vv" co ta tvá psycholožka, kterou zřejmě vozíš do práce autem si myslí o tvém vyjadřování typu "že tvůj neutuchající negativní postoj ke všemu ti nevadí při erekci.. " nebo a "kolikrát se vzrušíš chlapče ? " (jak tady píšete, je to stejná IP adresa). Asi patrně makáš v nějakém ústavu či co? Tohle může zplodit akorát hlava pomazaná! No nic , hlavně že si s tou slečnou rozumíš. (slečna=málo praxe v oboru)
Ale trochu jinak, ptám se opět místo toho breku co dělají policisté pro zlepšení situace ve sboru. Skutečně to všichni vzdáváte a nebudete bojovat? Je mě líto UBS, že jim nepomůžete a členem je necelá dvoutisícovka. Nepřemýšlejte o tom, jak se kdo udělá, ale o tom co s tím dále dělat !!!
  06.06.2008 16:46 For Klik
 
snaží se zbavit takových blbů jako jsi ty.
  06.06.2008 17:13 Klik
 
vv dosti strohé a ubohé, ale to jsi prostě ty cukroušku.
  06.06.2008 05:29 vv
 
Jsi chudák!!!!
  06.06.2008 11:41 Klik
 
Teď nevíme kdo??? Já se tedy tak necítím.
  06.06.2008 05:27 Klik
 
Vy jste dle IP taky jedna banda!!!
  06.06.2008 05:20 Somos, Klik, Civil
 
všíml si někdo, že nějaký prosťáček Klik si vždy pod jiným Nickem odepisuje, aby si jako potvrdil jen tu svoji pravdu ? Je to hlava dubová. Opravdu mu doporučuji vyhledat odbornou lékařskou službu.
  06.06.2008 05:26 Klik
 
Už opravdu nevíte kudy kam. Každý názor proti, ikdyž je pravdivý Vám vadí. Jste banda hlupáků!!!!!
  06.06.2008 05:43 Civil
 
Jak takoví exoti mohou něco vyšetřit? Bůh s námi.
  06.06.2008 07:08 Klik for Civil
 
Děkuji ti Civile a prý máme společnou IP adresu. Možná přijdou na to, že i společný dům, ženu , děti , auto , dovolenou a kdo ví co ještě. Možná tu píšou opravdu chudáci, jinak si to nedokážu vysvětlit.
  06.06.2008 11:54 Dark for CIVIL
 
Jenom, abys takové exoty ještě nepotřeboval, chytrolíne.
  06.06.2008 12:01 Civil
 
Může se to stát, že ty exoty budu potřebovat. Ale jedině tak na potvrzení papíru pro pojišťovnu. V ničem jiném mi stejně nepomohou.
  06.06.2008 12:33 Dark for CIVIL
 
Pokud myslíš pouze na majetek tak ano, ale pokud jde o zdraví nebo děti, tak nevím, nevím.
  06.06.2008 12:54 Civil pro Darka
 
To je přece to samé, neslyšel jsem nikdy, že by policajti přijeli na místo před nějakým napadením. Vždy až poté a čím déle, tím lépe. Ještě by museli zakročit, to tak ... Maximálně pak rozmluvit poškozenému, že byl napaden. Přece spadl ze schodů. Neřešilo se to náhodou nedavno (pokus vraždy).
  06.06.2008 13:40 Jirka
 
Pro Civila
Promiň za tykání, ale líp se mi říká "Ty vole" než "Vy vole"..Jak tady pročítám příspěvky Tvoje a některých Tvých soukmenovců, ještě se máš v životě hodně co učit!
Pokud Tvoje objektivita spočívá v tom, že všechny poldy hodnotíš pouze a jen podle jednoho (možná 2 nebo 3) úletu, pak je mi Tě líto. Asi se Ti taky nebude líbit, když budu tvrdit, co jsme za národ blbců, když na Nově nebo v Blesku zjistím, že na Langerstránky píše nějaký vůl pod přezdívkou "CIVIL". Podle jednostrannosti i obsahu Tvých příspěvků si troufnu odhadnout, že Ti je tak kolem 25-ti, plus-mínus, možná vysokošk. student, ale každopádně Tě vzrušuje, když tady "nahodíš" nějaký blábol a vzápětí se na Tebe snese mračno oponentů a Tvé názory Ti vyvrací. Je úplně možné, že se takto ukájíš i v jiných diskuzích, u horníků, zemědělců..., co já vím. Pokud Tě tu všichni tak vytáčí, proč sem tedy lezeš?
  06.06.2008 13:49 F1
 
Jen upřesnění toho policejního loudání

Policisté, ale i hasiči logicky příjíždějí ke konfliktům po jejich oznámení a logicky po vzniku něčeho - to za prvé. 6. smysl ( u lidí ) nemá nikdo na této planetě - to si troufám tvrdit a tak těžko můžou být policisté na místě tak, aby vůbec k ničemu nedošlo. Výjimkou jsou případy, kdy se k něčemu teprve " schyluje " a teprve hrozí napadení a pod.
Pokud je mi známo, tak v případech, kdy se k něčemu schyluje, tak na místo vyrážíme se spěchem pepřeným policejním majákem a z důvodu, abychom se nezdržovali na křižovatkách - tedy není mě nic známo o tom, že bychom šli nejdříve na kafe a potom jeli na místo konfliktu.
Snad to takle mohu uvést do souladu, kdy tuto činnost běžně vykonávám a s maximální znalostí problému známého jako " pozdní příjezd policie " ( teď nemyslím případy vloupání a pod., kde nejde o život a zdraví, tam se holt čeká ).
Jako perličku si pamatuji, jak jeden občan řval na profesionálního hasiče, proč jim to tak dlouho trvalo ( myslel si, že to jsou místní dobrovolní, kteří jsou za " rohem "), že jejich pozdním příjezdem mu krapet shořela sauna. Hasič se ale nenechal vyvést z míry jistým hulvátstvím vylezlého na povrch u občana za situace pozbytí části majetku a s klidem odvětil jestli ví, jaké je to jet s cisternou, ve které se přelévá voda a zda si dokáže představit lepší dojezdový čas z jejich sídla. Nu občan se zklidnil. Ale takových křičících občanů a křičících zcela zbytečně, je spousta. Inu lidé jsou různí - dobří či zlí, charakterní a bezcharakterní, chytří a hloupí, chytří a přesto nějak hloupí ............... každý někam patříme........
  06.06.2008 13:53 Klik
 
for Jirka: jedinej, kdo se tady vytáčí jste vy, neumíte nebo nechcete pochopit některá fakta a tak brečte a nic pro to nedělejte, to je hrdinské!
  06.06.2008 14:32 Mareš
 
Co, že nechceme pochopit Kliku..... ? Tvoji pravdu ? A kterou, že tu pravdu ? Jen tu tvoji ? Tak jsi vedle ! Stačí se podívat co udělal tento pan ministr s policií.... tak nevykládej ty svoje nesmysly. Stav mluví za vše a bohužel chyba je někde jinde než dole. Ono to smrdí úplně odjinud než zespoda..., ale klidně si mel svoji dál. Alespoň už vím, že tvá přezdívka Klik není od slova klikat, ale mít kliku od flašinetu, kterou meleš pořád dokola tu svoji písničku.
  06.06.2008 16:33 Klik
 
for Mareš: děkuji za alespoň trochu normální reakci bez emocí. Je tu od Vás také to stejné, to se nezlob a co dělají policisté pro zlepšení situace ve sboru. Skutečně to všichni vzdáváte a nebudete bojovat? Je mě líto UBS, že jim nepomůžete a členem je necelá dvoutisícovka. Nepřemýšlejte o tom, jak se kdo udělá, ale o tom co s tím dále dělat !!!
  06.06.2008 16:39 Jirka
 
4 klik :
nebo civil, vždyť je to ve své podstatě úplně jedno, protože všichni tu melete dokola to samé, takže pomalu začínám věřit, že jde opravdu o jednu osobu. Pravdu máte v tom, že tady na těchto stránkách si poldi vylévají své hercny. Proč tomu tak je, to vy (?Ty?) nikdy nepochopíte a ani se o to nesnažte. Nejsem sice psycholog, ale myslím že nejsem daleko pravdy, když řeknu, že s poldama nemáš dobré zkušenosti a celkem se mi vybavuje, kterých akcí a setkání se zúčastňuješ. V opačném případě, nebo kdyby Ti to bylo jedno, neplácáš tady blbosti o brečení, hlupácích apod. Proč se Ty hrdino neobuješ do stránek třeba hasičů? S nimi Tě nic zlého nespojuje, viď? Ale policajti, to je vděčné téma. Pro všechny. I takové jako seš Ty a další!! Dokaž, že si lepší a z kvalitnějšího materiálu a že na to máš, a pokud nejsi celý "modrý", zařiď ať v tomto státě vládnou NORMÁLNÍ lidé a hlavně PRO OBYČEJNÉ LIDI.- Nedokážeš ani prd..! A budeš o tom taky jen kecat a brečet, jak to všechno tady stojí za .....! Takže si stejný a nevyčítej tu nikomu, nic.
  06.06.2008 17:09 Klik
 
Tak Jirko jsi členem, nebo ne? Vždyť to je tak málo, co pro to můžeš udělat. Já také přispívám odborům v práci a třeba se mě to vrátí jednou ve využití právních služeb a třeba také ne. Zatí z toho není moc prospěch, ale oraganizovanost máme na 92% a musejí s námi jednat o kolektivní smlouvě. Ten kdo nemá odbory, tak s nimi drbou jak můžou. Třeba se mnou nesouhlasíš, ale nám to funguje.
  06.06.2008 17:27 pozorovatel
 
Tady v tom má Klik bohužel pravdu!!!
  06.06.2008 18:00 Jirka
 
4 klik:
Kliku, není v Tobě všechno jen špatné.:-) V tomto s Tebou naprosto a plně souhlasím. ALE! Nejsem polda, dělám na základní pozici v soukromém sektoru, takže žádný manažer. Jenže i poldové jsou jen nepatrná část a vzorek společnosti. V dobrém i špatném. Jsou místa, kde převažují dobré vlastnosti lidí, ale je to i naopak. Stejně tak je to i v jiných složkách státního sektoru i v civilní sféře. To nepopřeš. Za další ALE- nemůžeš pochopit, jak potupně a bezmocně se většina poldů posledních pár let cítí. A odbory? Ty staré nějak nefungují a nové (UBS) se teprve učí fungovat. Samozřejmě pohodlnější je zanadávat si, aLE vyčkat za rohem, až problém vyřeší někdo za mě! Ať se náhodou nespálím....Ale neházej všechny do jedné žumpy. Musel bys tyto stránky číst od jejich začátku, abys pochopil o co GO. Fungují asi 1,5 roku. Jinak se měj fajn. Jirka
  08.06.2008 11:50 Klik
 
Jirko děkuji za slušný názor.
  05.06.2008 23:41 ;-)
 
http://mobil.idnes.cz/tady-orel-tady-orel-prepinam-otestovali-js me-u-fonovy-vysilacky-pxl-/mob_operatori.asp?c=A080407_185013_mo b_operatori_lhc
  05.06.2008 23:42 Ívan
 
Zatím žádná odpověď...
  05.06.2008 21:39 kvik
 
Samý provokatér a největší "zlobr" je Klik !
  05.06.2008 20:03 FOR VV Klik
 
No ty se mě snad zdáš. Co to tady proboha meleš za voloviny. Ty musíš mít dočista vypatláno a nezvládáš to a musel jsi sehnat tak akorát přídavku u pozemních staveb. Jedno ti řeknu, za rok napiš a možná si vzpomeneš. Já jsem totiž toho kamaráda využil a nelituji a s PČR mám společného pramálo. Ale jak tvrdíš, fakt žádného nemám a tak se můžeš začít trápit sám a tu erekci jsi zřejmě dlouho neměl a tlačí se ti to do hlavy pitomče!!! Jinak tě nemožu nazvat a ještě jednou si přečti můj příspěvek na který reaguješ, který je bez vulgárních výrazů. Chceš jenom sebou stáhnout další, aby jsi nebyl samotný z fary, kde jsi dělal.
  05.06.2008 20:08 Somos
 
Kliku vykašli se na ně, jsou to ubožáci a realitu v civilu znají pouze od piva hrdinové!!
for vv: jsi hodně hloupý člověk
  05.06.2008 20:19 For Somos
 
Somos je dle IP Klik. Samolibost sobě odpovídajících
  05.06.2008 21:55 ...
 
Co to meleš za kraviny s IP, pokud jseš tak dobrej, že ji dokážeš zjistit, tak napiš moji...
  05.06.2008 22:21 Klisomos
 
Kliku, ty hlavo Somosova, trochu se neovládáš. Ale to nevadí. Takový ty totiž doopravdy jsi. Jednoduchý a sprostý.
  06.06.2008 04:17 vv
 
Takže Martinku..jseš opravdu ukřivděnéj, préj s pravidelnou erekcí, ale vůl..žij si jak jen tvému egu vyhovuje...pa brouku
  06.06.2008 05:28 for vv
 
Ty na tom musíš bejt hodně zle!!!!
  05.06.2008 18:24 bída a hlad
 
Je to tragédie kam pan Langer tento resort vede, reálné mzdy stále klesají a práce čím dál více. A proto sbohem........
  05.06.2008 20:48 Ívan
 
Zatím žádná odpověď...
  05.06.2008 17:41 vv
 
for klik...ty jsi určitě zaměstnán na PP.