Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  19.02.2010 11:11 pavel
 
bez urážky, pánové, ale nemáte pocit, že kdyby tak polovinu např. pražské správy kopli do prdele, tak to nikdo ani nepozná, to přece nesouvisí s politikou - pro spoustu lidí je Policie ČR zaopatřovací ústav a snad už padne kosa na kámen
  19.02.2010 18:29 Pavle
 
opravdu si myslíš, že jenom ty děláš nejvíce, co takhle hodinové kafíčko před službou a jízdy domů na oběd, neznáš to taky? Bohužel realita většiny far!!!!
  19.02.2010 08:49 for proč
 
vy jste člen ods?
  17.02.2010 18:04 Proč
 
se platí cesťáky policistům, dojíždějící do práce. Hanba , mě je jasné proč se neudělá audit, prtože by museli 30% policajtů propustit!!!! Hnus hnus velebnosti.
  17.02.2010 18:14 ***
 
Kde jste na "to" přišel? Zase "jedna paní povídala"?
  17.02.2010 19:21 xyz
 
Jedna paní nepovídala, většině policistům se neplatí, to je pravda, ale v zákoně 361/2003 Sb. jsou uvedeny případy, kdy tomu tak je a mnohdy je to skutečně v praxi až absurdní. Jedou dva policisté z jedné vesnice do stejného místa práce a jeden za své a druhý za cesťát. A důvod, jeden zde pracuje od začátku a druhého sem převeleli, protože se jeho služba zeštíhlovala a přitom před tím jezdil do práce za své a třeba i dál....
Proto však není třeba policistů nadávat!
  17.02.2010 20:25 XXXP
 
for xyz
Konečně to někdo napsal přesně. Jsi li policista tak díky. Nejsi li policista tak 2x díky. Jsou někteří blbci, kteří to nepochopí ani takhle.
  18.02.2010 06:47 ***
 
for xyz
Máte pravdu, ale tak je to i v civilu. Než se do někoho začnu navážet, tak si zjistím fakta. Jestli je něco v praxi absurdní není přece vina toho policisty, ale nedomyšlenosti zákona.
Jsem civilista, ale silně mi vadí napadání policistů lidmi, kteří toho o policii moc neví. Ani já toho moc nevím, ale snažím se zjistit fakta a nebo se k problému nevyjadřuji. Každá, i nepříjemná nebo hloupá otázka se dá položit slušně a musím se smířit s tím, že ne na každou otázku mi může policista odpovědět. Ale nikdy nemusím nikoho napadat a urážet.
  18.02.2010 08:14 pavel
 
bez urážky, pánové, ale nemáte pocit, že kdyby tak polovinu např. pražské správy kopli do prdele, tak to nikdo ani nepozná
  17.02.2010 14:58 .
 
Rozhodnutí soudu:
•Dělnická strana měla v plánu změnit demokratický systém v zemi, proto je pro něj ohrožením
•Dělnická strana je xenofobní, šovinistická, populická a homofobní
•Projevy představitelů strany vyvolávají rasitickou a jinou nesnášenlivost
•Strana v programu a symbolech navazuje na nacistické Německo
•Strana je propojena s extrémními nezákonnými pravicovámi organizacemi jako je Národní odpor
Naprosto souhlasím se zrušením těchto fašistů,ale ptám se,kdo bude soudit miliardové podvody politiků,zkorumpované soudce a státní zástupce,cožpak tot není rozvracení demokratického systému???
Odpověděl jsem si sám,tento stát je nedemokratický a jeho základní principy jsou těžce pošlapávány.Nežijeme v demokracii
  17.02.2010 20:22 XXXP
 
Dělnická strana včele se svým vůdcem je banda trotlů. Kdyby byli jenom trochu chytří, tak to dělají malinko citlivějším způsobem a vše by bylo v rámci zákona a samozřejmě by na ně nikdo nemohl.
  17.02.2010 00:00 Sváťa z Budějc
 
Kdy konečně přestanou policejní špičky používat služební auta pro soukromé ůčely a na poradách přestanou nářky, že už v polovině měsíce není benzín pro službu - styďtě se plukovníci !!!
  17.02.2010 00:10 Ráďa
 
To máš Sváťo plnou pravdu. Obyčejný policajt pomalu nemá na co psát a plukovníci si vozí prdel denně 100 km Oktávkou. Kolik peněz to dělá za rok si může každý spočítat. Otázka zní - to jsou na tom tak špatně, že nemají na autobus ?
  17.02.2010 05:39 Alena
 
Vždycky platilo do práce a z práce veřejnou dopravou, nebo svým autem za své.
To není o penězích, ale o morálce. A u "určitých" lidí platí "kde nic není, ani čert nebere". Začíná to poslanci a končí...
  17.02.2010 18:03 Proč
 
se platí cesťáky policistům, dojíždějící do práce. Hanba , mě je jasné proč se neudělá audit, prtože by museli 30% policajtů propustit!!!! Hnus hnus velebnosti.
  17.02.2010 20:20 XXXP
 
for Alena
Alenko máš svatou pravdu. Jestli jezdím v pracovní době služebním autem a umím to zdůvodnit a nebo mám opravdu důvod, je to v pořádku. Ovšem do práce a z práce to je opravdu hnus, to se nedělá.

for Proč
Poslechni chytráku. Každý pracující občan má nárok na cestovní náhrady a to uze zákona. Jestli je zákon dodržen, tak není co řešit. Když vyhodíš 30% policistů, tak pak nechoď otravovat s tím, že ti někdo něco ukradu, že se ti někdo vloupal dobaráku a nebo, že jsi dostal někde na disku přes držku, protože to nebude mít kdo řešit.
  17.02.2010 21:16 mám
 
novou octávii a jezdím si s ní i domů a co jako?
  18.02.2010 09:34 for xxp
 
Ty hloupý človeče, stejně tam přijedete když je po všem!!!
  16.02.2010 23:36 Novák
 
S A.Vondrou se jedná o nejsmutnější postavu podzimu 1989 - podívejte se na jejich obličeje tehdy a dnes - a ta změna je až děsivá...
  17.02.2010 20:13 XXXP
 
Jo jo, chlast je čím dál tím dražší a nikdo nechce dát sponzorský dar. To je fakt smutný. Vůbec sew nedivím ve změně výrazu jeho tváře. Absťák je hroznej.
  15.02.2010 12:41 Vít KOS <vitkos@volny.cz>
 
Pane Langer, už jste jako občan ČR podal podnět k prošetření popř. trestního stíhání vážených dam z Pařížské ulice, dle sdělení televize se tam nějak ztrácí cca 90% prostředků - částky jsou nemalé.
  16.02.2010 11:37 hahaha
 
on raději bude stíhat kausy policistů-přijmutí úplatku ze zabijačky...
  14.02.2010 15:26 Marek
 
Kdy se konečně začne šetřit, tento stát úředníků je neúnosný.
  16.02.2010 18:31 frk
 
Šetřit by se začalo za předpokladu, že všechny dosavadní státní zaměstnance a úředníky by někdo kompetentní vyhodil ( nebo aspoň většinu těch netáhel) a na jejich místa by dosadil lidi jiné, s jiným myšlením a jinou pracovní morálkou. Ale to je utopie, poněvadž v tomto státě je korupce a protekce až na 1. místě. Tím pádem je vše v pr..li!
  17.02.2010 20:10 XXXP
 
for frk
Ty jsi ale strašný naivka. Jak by jsi chtěl zařídit vyhození všech netáhel. Které netáhlo by to asi posuzovalo - snad ne ty. Jsi obyčejný trouba, který neví o čem mluví.
  18.02.2010 21:02 pro XXXP
 
Jsi blb, zřejmě s rukama dozadu.
  14.02.2010 01:29 Jaromír Benedikt
 
Níže píšete, že ODS podporuje malé podnikání atd. Jako OSVČ pracuji od roku 1996. Od té doby pozoruji více úředníků, více papírování a více povinností. Zákony a vyhlášky se mění každé 2 roky, praxe není ustálena, úřady si diktují stále více. Čím konkrétně ODS podporuje malé podnikání? Dotace z EU nechme stranou. Díky za Váš čas.
  13.02.2010 15:43 David Seth <DS@seznam.cz>
 
Pane Langere, je to dobrá zpráva pro všechny poctivé občany, když policie obviní z korupce kandidáty do sněmovny za ODS? A kolik jich ještě bude?
  15.02.2010 04:15 jarda
 
To, že se nechal chytit, ho automaticky vyškrtlo z kandidátky, protože, řečeno školní mluvou, neprošel talentovou zkouškou na poslance za ODS. A o to, aby se jich chytilo co nejméně, se přeci dobře postaral Langer co by ministr, když svou "reformou" zlikvidoval funkční útvary.
  15.02.2010 11:45 .
 
íčko sám neví,neboť z těch komančů ví každý něco na druhýho,že íčko krakatice???