Ivan Langer


Dìkuji v¹em za dosavadní pøízeò. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mì...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zru¹il rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se v¹em zájemcùm o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nìjaký èas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, mù¾ete vyu¾ít mùj Facebook, rád Vás pøivítám mezi své pøátele :-)

Ivan Langer

  17.08.2008 16:37 kapesníèek
 
bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù...... ................................................................ .........................................tak¾e nic nového
  22.06.2008 06:06 xx
 
Jsem mìsíc v C...nemít obavy a odejít bývalí kolegové to je to co to chce..rentu kolem desítky a práci najdete...prostì jsem ok..¾ijem jen jednou a za ten stres a poni¾ování to nestojí...
  22.06.2008 07:05 alda
 
vo tom to je...
  22.06.2008 09:05 pro xx
 
Taky èekám na 10 let a u¾ to mám za pár :-)
  22.06.2008 11:12 rozpoèet
 
To je ne¹tìstí pøechodného období, není tøi roky moc???
Výsluha po deseti letech, kdy¾ zaèíná¹ být poøádným policistou...., patnáct je na hranì únosnosti .
  22.06.2008 12:48 for xx
 
procitne¹!!!!!
  21.06.2008 20:56 Zlíòák
 
Zeï náøkù, nic jen zeï náøkù.... Buïte v ulicích, mluvte s lidma, neza¹ívejte se na "kafíèka", nebuïte vdìèní za krabièky cigaret, prostì komunikujte a buïte hlavnì lid¹tí!!
Vo tom na¹e práce je!! Èest: -)
  22.06.2008 00:30 F1
 
buïte v ulicích ?, mluvte s lidma ? (neza¹ívejte se na kafíèka ? ) - pokud by tohle psal èlovìk znalý stavu vìci, tak by vìdìl, ¾e na spoustì oddìlení v zájmu obèanù a jejich spokojenosti ( aby neèekali pùl dne ), øe¹í nápad trestné èinnosti i poldové, kteøí by mìli být teoreticky venku v ulicích, ale mno¾ství oznámení a jejich pracné administrativní zpracování je nad mo¾nosti poldù urèených na zpracování oznámení. Dále to mno¾ství pøedvedení k soudu co se ka¾dý den po ránu øe¹í shánìním lidí, notoriètí útìkáøi z ústavu mláde¾e .......... Na na¹e oddìlení pøipadá nìkolik supermarketù, kde permanetnì volají a èekají se zlodìjem.
Èlovìèe, ty mì pøesvìdèuje¹, ¾e nezná¹ faktický stav na takovém zatí¾eném oddìlení. Kde na ty nesmysly chodí¹ ?
Vdìèní za krabièky cigaret ? Co to je za kraviny. Neza¾il jsem u nás, ¾e by se nìkdo choval, jak dìvka pøi pohledu na nabízenou krabièku cigaret. Co to mluví¹ za nesmysly, prostì hrùza. Doufám, ¾e si nebyl a nebo nejse¹ polda.
  22.06.2008 09:59 pro F1
 
F1, jen mì u tebe udivuje, ¾e se diví¹ nìjakému Zlíòákovi, co tu pí¹e. Ty sis nev¹iml, jak tu leze do zadku? Od takového se nemusíme nechat pouèovat, ten neví o èem a ¾ije v jiném svìtì. Navíc jsem pøesvìdèený o tom, ¾e co pí¹e má ze svých zku¹eností a podsouvá to ostatním. Nic si z nìj nedìlej, takových bylo, je a bude...
  21.06.2008 13:09 rentiér-25 let v pøímém výkonu. <Ilona.Markova.@volny.cz>
 
Zdravím poctivé lidi, té¾ bývalé kolegy. Pro pana /Klika / mám jenom to. Ode¹lo zbyteènì ji¾ desetitisíce policistù do civilu, nebáli se jít makat. Dìlám fyzickou práci na dvì smìny, dá se slu¹nì vydìlat. Soboty, nedìle doma, svátky placené a doma, noèní obèas, placená, pøesèasy placené. Urá¾íte pane poctivé policisty, hasièe, bachaøe a nás rentiéry. Slu¾ba na ulici, za ka¾dého poèasí, stres, nasazování ¾ivota a zdraví, omezen na soukromém ¾ivotì a dal¹í chu»ovky policejního øemesla, jestli tohle závidíte. To nemluvím o 150 hodin zadarmo, cc 80 hodin zadarmo nadìláváním svátkù a bez dal¹ích pøíplatkù. Co se týèe dovolené, ta je dle nového zákona navý¹ena o tøi dny. Dále jistota, ¾e Vás mohou vyhodit za ka¾dou malièkost. Je trend, kdy¾ se zakroèí ve slu¾bì, mimo slu¾bu, je to ¹patnì, kdy¾ se nezakroèí také ¹patnì. V¹ude je chleba o dvou kùrkách. Jak to zde ètu, není to o rentách, ale o nejistotì v zamìstnání , ¹patné mezilidské vztahy, policejní øemeslo je zneva¾ováno. Ka¾dý si to mù¾e zkusit. Byl vytvoøen paskvil z.è. 361/2003 Sb, to je zakopaný pes. Dìlám manuelnì, ale nejsem tak vyèerpaný po práci, jako kdy¾ jsem slou¾il. Èím to asi je. Policista pochopí, proè. Vidím, ¾e ve fabrikách se lidé nadøou, ale ka¾dý je stùjcem svého ¹tìstí. Vá¾ený pane, toto je mùj názor ze ¾ivota. Bývalí kolegové dejte na sebe pozor, nikdo Vám nic nedá. ©el jsem pøed lety k policii ÈR, o rentách jsem neuva¾oval. Kdy¾ je Vám kolem cc 50 let, praxe v oboru pryè, tì¾ko se shání práce. Pøeji pøíjemný den, na provokatéry nereaguji, jsem si vìdom, ¾e se zde jedná o veøejný web. Bývalý kolega por Marek Ladislav z Èeské Lípy.
  21.06.2008 20:53 ¾i¾kovák
 
Polda, který jde fyzicky makat je magor!!!!!!
  21.06.2008 21:17 ¾i¾kováku,
 
magor??? ne, poruèík,...
  21.06.2008 21:21 END
 
Magor není. Jen s na tím modrým ptákem, co dìlá z Policie Titanik, nechtìl ke dnu!
  22.06.2008 08:35 Klik
 
To co jsem napsal je pravda a nevím proè bych si tady lhal. Mám holt takovou zku¹enost.
  22.06.2008 08:42 Klik
 
Je¹tì takovou drobnost- znám lidi, kteøí ¹li do c a jeden se radìji vrátil a ostatní by také hodili zpáteèku, ale je jim to proti srsti. Mùj Tip 70%. Berte to jako souèasný stav v mém regionu, kde makaj za pásem na 10tis. hrubého.
  22.06.2008 09:19 Kliku
 
Co tady zase kecá¹? 10 tisíc hrubého za pásem? Za to by u¾ dnes nedìlalo ani UKáèko.
A jen tobì pro pøipomenutí z 10.000 bývalých poldù se v posledním roce podle statistik PP vrátilo slou¾it jen 14 ! poldù a z toho vìt¹ina jen proto,¾e je nechtìlo vedení pøevelet slou¾it domù.Tak asi tak.
Ty musí¹ být nìco pøíbuzného z na¹im neministrem,nebo si to osobnì ty
  22.06.2008 10:57 taky fakta, i kdy¾ "bohu¾el"
 
"Co tady zase kecá¹? 10 tisíc hrubého za pásem? Za to by u¾ dnes nedìlalo ani UKáèko."... Musím se zastat KLIKA, proto¾e bohu¾el, v men¹ích místech kde je nezamìstnanost dost vysoká dìlají skuteènì lidé nìkdy i za tìch kolem 10.000,-hrubého, soukromník si vylep¹uje "své" a pro zamìstnance mu na výplaty více nezbývá. Pokud se to zamìstnanci nelíbí, klidnì mu øekne "tak se sebr a bì¾ jinam". Ano mù¾e to udìlat, proto¾e ví, ¾e i za tu "smì¹nou almu¾nu" se¾ene jiného, kterému je hanba docházet jak ¾ebrák na úøad práce. A pokud to men¹í místo nemá dopravní obslu¾nost aby mohl za prací do místa vìt¹ího, má ten "chudák" smùlu a je rád i za tìch "smì¹ných" 10.000.
  22.06.2008 11:04 pro taky fakta....
 
A co ten èlovìk udìlal pro to, aby se vìc zmìnila a ne¾il za takové odfrknutí od "soukromníka"? Vzdìlává se, prochází rùznými kursy, uèí se práci na PC, ovládá anebo se uèi cizí jazyky, je ochoten si pro 30 tisíc dojí¾dìt nìkolik set kilometrù a být od rodiny? Nebo je ticho, nic z vý¹e uvedeného nepodstoupil a jen nadává v hospodì po veèerech, jak se má ¹patnì? Lidé u policie ve vìt¹inì pøípadù na sobì neustále pracují a jsou ochotni podstoupit mnohem vìt¹í rizika a proto já s Klikem nesouhlasím. Jestli má nìkdo chu» upozornit na nedostatky pøi své práci, jeho nadøízený nereflektuje na pøipomínky a návrhy, nekomunikuje s ním a to ani u BS, tak jiná liniová cesta neexistuje, ne¾ jej obejít a jít vý¹ - "ulevit si" a vyjádøit svùj nesouhlas napø.na tìchto stránkách. Asi tak.
  22.06.2008 11:26 "pro taky fakta...."
 
Jestli má nìkdo chu» upozornit na nedostatky pøi své práci, jeho nadøízený nereflektuje na pøipomínky a návrhy, nekomunikuje s ním a to ani u BS, tak jiná liniová cesta neexistuje, ne¾ jej obejít a jít vý¹ - "ulevit si" a vyjádøit svùj nesouhlas napø.na tìchto stránkách. Asi tak....
Ano jak pí¹e¹, "ulevit si na tìchto stránkách",... tak¾e sis ulevil a zmìnilo se nìco??? nezmìnilo a ani po tomto mém pøíspìvku se nezmìní. A jestli jsi nepochopil, uvedené bylo jako pøíklad (a vím i o V© vzdìlaných mladých lidech pracujících za "pár korun"), ¾e si s tebou soukromník mù¾e dìlat co chce, pokud jak je uvedeno jsi v místì, kde práce není, dopravní obslu¾nost také témìø nulová. A má-li èlovìk rodinu jistì nebude moc tìch, kteøí budou ochotni dojí¾dìt za prací stovky km a k rodinì budou jezdit na víkendy. Nìjakou dobu mo¾ná, ale celo¾ivotnì asi ne. Pokud má dìti, obvykle má zájem s nimi ¾ít a citovì, jen kvùli penìzùm, je neochuzovat. Peníze nejsou v¹echno, i kdy¾ v dne¹ní dobì????? kdo ví,... my¹lení lidí i lidské hodnoty se prostì mìní,... vìt¹inou k hor¹ímu,..proto takový nárùst kriminality (kdy v partì povìt¹inou s drogovou a dal¹í návykovou zátì¾í hledají mladí ten cit, který mi jim v rodinì dát nemohli, proto¾e ve smyslu tvé rady rodièe dojí¾dìli stovky km za prací, pota¾mo za penìzi,...)
  22.06.2008 11:43 nepochopil
 
jsi smysl a význam mého pøíspìvku, ale nezazlívám ti to. Vybrat si èást z pøíspìvku a otoèit na nìm odpovìï...hmmmm. :-) pøipomíná¹ mi politiky :-))) Pokud nìkdo ¾ije v místech s vysokou nezamìstnaností a dostal se do tebou uvádìné situace, musel o tom vìdìt. Nasekat si dìti bez zaji¹tìní rodiny a poøádné práce umí opravdu ka¾dý. V ¾ádném pøípadì neotáèím v¹e na peníze (o ty jde a¾ v první øadì :-), ale jsem-li nespokojený, musím to nìjakým zpùsobem dát najevo. Neumím-li to, nedoká¾i-li se pøizpùsobit, být kreativní, riskovat, tak mi nezbývá ne¾ zùstat u tìch 10.000,- za tvrdou práci u soukromníka. P.S.: kdyby ¹lo jen o mì, tak se na v¹echny vyka¹lu a jsem dávno v C. Kdyby ¹lo jen o peníze, tak tuhle práci nedìlám. Kdybych myslel jako ty skupinky deprivovaných mladých s drogou za barákem, tak tam jsem s nima. A vyjádøením svého názoru si neuvìøitelným zpùsobem ulevím, vìø mi. Ulevím si ze v¹eho toho hnusu, podrazù, podvodù a ¹píny, kterou ve slu¾bì pro¾ijeme a kterou musíme na svém høbìtu nosit. Snad chápe¹....-
  22.06.2008 11:57 Nepochopila
 
promiò Vlati :-)))) toté¾ i k odpovìdi dole :-)))
  22.06.2008 12:17 "nepochopila"
 
promiò Vlati :-)))) toté¾ i k odpovìdi dole :-)))

proto¾e ví¹ kdo zde reagoval, tak mi zavolej, tøeba se domluvíme a pochopíme jeden druhého,....nebo jedna druhou????
  22.06.2008 12:45 Klik
 
Co napsal "Kliku": Tìch 10000Kè je fakt a mo¾ná zírá¹ a vìt¹inou jsou to lidi nad 50let co maj zdraví v pr.... a holt jim nic jiného nezbývá. Konkrétnì u nás prodavaèky v supermarketu, od rána do veèera a jestli nevìøí¹, bì¾ se jich zeptat naivko. . Stì¾uj si dál, on tì Langr urèitì vysly¹í.
  23.06.2008 12:24 Kliku
 
Co to tady zase plácá¹? Jaká pokladní v supermarketu? Øeè byla o dìlníkovi u pásu né? Tak to zase tady nepøekrucuj,kdy¾ ti dojde,¾e jsi napsal blábol.Mùj kolega,který ode¹el do "C" pøed rokem dìlal u pásu za 17 na ruku a teï jeliko¾ má maturu,tak tam dìlá mistra za 22 na ruku.A ty tady poøád plácá¹ o nìjaké pokladní,je¹tì jsem nevidìl poldu,který skonèil a ¹el dìlat pokladní :-)
  21.06.2008 10:25 Klik
 
Gumy jste vy, proto¾e kdy¾ tady nìkdo napí¹e jiný názor, jste jak postøelení. A kdy¾ vy telata Vám tady pí¹u, ¾e znám hodnì spokojenejch poldù, tak tomu vìøte a jsou to pì¹áci. Jo to ¾e jsou na faøe je jiná, tak tam bì¾te taky. Ten kdo tady dává pøíspìvky musejí být chudáci, kteøí se bojí, ¾e budou muset víc makat a strach z civilu mají velký. Za druhé, kdy¾ pí¹u, ¾e to nikde není med, tak to myslím vá¾nì a zkuste si vydìlat v c po patnácti letech 27000Kè hrubého. Staøí fachmani co toèí na soustruhu celej ¾ivot mají zdraví v hajzlu a kdy¾ dosáhnou na 23000Kè jsou ¹»astný. Tak Vám doporuèuji se na to vysrat a dìlat jinou práci a tam se probudíte. Nazdar, to je mùj názor a je takový jaký je. Kdyby jste nevyjadøovali své emoce hanlivými výrazy psal bych také slu¹nì.
  21.06.2008 10:53 ???
 
Jestli se dobøe dívám, tak hanlivì pí¹e¹ ty. Tak nesvádìj svou neschopnost udr¾et nervy na uzdì na druhé. Kdy¾ nìkdo napí¹e jiný názor a l¾ivý, nebo neúplný, druhý má právo se k nìmu vyjádøit a nemusí ti to zrovna vonìt pod nosem. Hodnì spokojených poldù jistì je, ale 10.000 nespokojených ode¹lo a to je problém. Ti tví spokojení v dne¹ní dobì mì vùbec nezajímají, proto¾e nedìlají policejní práci a nebo si válí ¹unky s nohama na stole a druzí za nì musí makat. Bát se, ¾e budu muset víc makat? Nebuï smì¹ný, práce je prostøedek, zábava, vyu¾ití volného èasu. Je to hra a jen ty jsi naivní, ¾e jsi jediný, kdo "maká" a u¾iví se rukama. Rukama se u¾iví kdejaké netáhlo, ale hlavou chlapèe, hlavou to chce pracovat. A k tomu soustøu¾níkovi: mùj kamarád sice nedìlá na soustruhu, ale na frézce. Maká rukama (10let) a staèí mu k tomu uèòák a za minulý mìsíc si vydìlal 30 tisíc a to prosím na Moravì. Samozøejmì s pøesèasy, které u na¹í firmy v rozporu s ústavou neexistují. Já nemusel studovat kvalifikaèní studia, vysoké ¹koly, procházet stovkami kursù a ¹kolení, abych se na tuhle práci vyka¹lal, kdykoliv si kdejaký Klik na netu napí¹e a posílá v¹echny do civilu. Chci odpovídající podmínky pro práci a odpovídající a zaslou¾enou odmìnu za práci a na to mám právo stejnì jako ty má¹ právo psát svoje ¾vásty na tyto stránky....
  21.06.2008 11:35 F1
 
Názory a hodnocení stavu u PÈR ze strany " farníkù " nemù¾e brát èlovìk do diskuze.

1. farní kolegové málo vìdí o skuteèných problémech a ¾ijí klídným tokem líné øeky - jen konstatování stavu.

2. farním se nestane¹ na svùj popud. Kdysi chtìli od nás pøejít na takové oddìlení kolegové, co chtìli kapánek ( dle jejich " nervù ") odvìtrat letitý stres na na¹em odddìlení. Na faøe byla volná místa a " pøestup " nepovolili z dùvodu, ¾e by se tam ¹li flákat a to by se jim " líbilo " ( hezky to zhodnotili ). Prostì tyto kolegy jako zabìhnuté zku¹ené nepustili a na volná místa na faøe ¹li nováèci po ¹kole. Tak je to tedy s odchodem na faru.

3. farních policistù není tolik, aby mohli svými názory do doskuze nìjakým zpùsobem pøevrátit souèasnou negativní situaci u PÈR. To ani náhodou - prostì realita.

4. Pøeèti si co jsem napsal dole o tìch odchodech. Je to prostì k zamy¹lení a není to zkrátka normální, kdy¾ takto odcházejí lidi. Zatím nikdo jasnì neøekl proè lidé v takové obrovské míøe odcházejí - výsluhami to není viz. hasièi. Stále, jako pøedestíraný oficiální dùvod sly¹ím, jak je to výhodné odcházet, ale pro spoustu poldù je toto rozhodnutí tì¾ké a udìlá to a¾ po vyèerpání vnitøního vìdomí - proè pokraèovat dál. Jít po dlouhé dobì u PÈR do civilu není jistì pro dost poldù jednoduché, vyjma nìkterých, kteøí mají dobré známé, podnikají v rodinì a pod.

5. Není potøeba, aby si zde nadával. Holt se nìkdo èertí, proto¾e tvé názory mohou být kupøíkladu názory mimo vìt¹inový názor a tøebas názorem farníka, tedy napøíklad jakoby názorem evropana popisujícího vyspìlý ¾ivot v Západní Evropì pøi na dovolené v chudé èásti Afriky.

6. Pohledy na vìc a zku¹enosti stavu vìci, jsou zkrátka jiné co osoba, ale pøeva¾ující názor dává více obraz o pravdì ne¾ názory ojedinìlé ztrácející se v davu - prostì tak to je - a i bez emocí nadávek.

7. V ka¾dém pøípadì - hor¹í dobu ne¾ je teï , nepamatuji, praktickým dìním - chováním k podøízeným - ideovì do budoucnosti. Bohu¾el je to tak. Zelené hodiny existovaly ji¾ døíve a já o tom zákonu z roku 1992 moc dobøe vím a jsem ho i " studoval ". Ale tyto hodiny mohly být u¾ity jen mimo noèní dobu, mimo sobot a nedìlí, svátkù. Mìli jsem pøísného ¹éfa, který s tím neustále vyhro¾oval, ale pøes to to nikdy nepou¾il za okolností, ¾e si k nám dovolil hodnì, byl hulvát, despotický a pod. A pøes to, si nikdy nedovolil naøídit takové hodiny. Teï neberu, ¾e bylo normální nestíhat a dodìlávat po konci slu¾by a pak se 3 mìsíce prosit, aby si èlovìk mohl v náhradním volnu, nìjakou tu hodinu vypustit.
Zneu¾ívání 150 hodin, aèkoliv je k tomu na MV legislativný výklad, je a¾ tak neskuteènì poru¹ováno, ¾e kam se hrabe doba na¹eho bývalého ¹éfa " despoty " ( v civilu - generaèní ¹punt ). A v¹echno se tohle dìje za tiché podpory celého vedení Policie ÈR - zøejmì také za stavu chybìjících lidí, nebo» v Praze by asi ani nebyli schopni fungovat bez 15O hodin v zelených .......

Tak¾e já øíkám - ta doba ¹patná a aèkoliv se po vstupu do EU mìly zlep¹ovat sociální a jiné podmínky pro slu¾bu - opak je jednoznaènou pravdou. Není divu, ¾e poldové oèekávali jistý " pokrok " a ne návrat do doby pøed 1989.

Pøeber - promysli - nenadávej - nemá to cenu - nic tím nezmìní¹ - je to jen názor - a já jsem pí¹u - hlavnì názory -ne nadávky. Snad je to - heslovitì - lépe pochopitelné.
  21.06.2008 12:08 kkk
 
Tady musim s klikem souhlasit.
  21.06.2008 14:49 bbb
 
tady musím s klikem nesouhlasit.
  21.06.2008 15:15 Mutino
 
I já mám letos 15 let a v tomto pøíspìvku s ,,KLIKEM?? souhlasím. Jen upøesòuji ¾e mám hrubého 28853 Kè. Jsem pøesvìèenej , ¾e mùj plat je dosteteènej. Samozøejmì kdyby bylo víc zlobit se nebudu , ale jinak ................... Kdo to má ???
  21.06.2008 17:34 firevlkvm
 
Pro pana KLIKA. Poøád nás stra¹íte prací v soukromém sektoru,ale ze sku¹eností mých vlastní vím,¾e kdo se nebojí poctivì pracovat,práci a kvalitní si najde. Ano,mám 37tis.hrubého pod neministrem,ale také mnoho nabídek z C a dost dobøe a mnohem lépe placených. Zase si ale musíte uvìdomit,zda ka¾dý kdo závidí,zvládne mou práci.Zní to stra¹nì samolibì,ale vím,¾e by se jednalo o jedince z tisíce. V¹ude chleba o dvou kùrkách.....jen nemít strach a makat místo kecù.Bohu¾el na výbìrovkách vidím,co se k nám hlásí.....dìs,bìs.Buï je to anabolický superman,který pøi slovech o krevních testech mizí v dáli,nebo poèítaèový machr,který pøi vcodu do tìlocvièny zaøadí zpáteèku.No a na psychotesty u¾ nedochází,nìkdy spí¹e teda na¹tìstí....A chtít øidièák alespoò C u¾ je pouhý sen.To jen pro ¹anci se ucházet o tuto práci.....po nás bohu¾el potopa a to nás dìsí!!!
  21.06.2008 20:58 Karel
 
Kliku, v mnohém má¹ pravdu
  21.06.2008 21:26 pro: "???"
 
Chci odpovídající podmínky pro práci a odpovídající a zaslou¾enou odmìnu za práci a na to mám právo stejnì jako ty má¹ právo psát svoje ¾vásty na tyto stránky....,....
A kde má¹ mìøítko toho co jsou "odpovídající podmínky pro práci a odpovídající a zaslou¾ená odmìna za práci"??? kde je ta mez, která urèuje co je odpovídající, co podhodnocené, pøípadnì nadhodnocené???
  22.06.2008 08:40 Klik
 
Psal jsem jenom moji zku¹enost a jaká je pravda. Znám lidi, kteøí ¹li do c a jeden se radìji vrátil a ostatní by také rádi, ale je jim to proti srsti.
  22.06.2008 10:07 Kde je mez?
 
Co je nadhodnocené? Co odpovídající? Co jsou podmínky pro práci a odpovídající odmìna? Chlape!!!!!!! Pøeèti si nìkolik set stran ZDE a neptej se tak (s prominutím) blbì. Nad takovým dotazem u¾ musím jen kroutit hlavou. Omlouvá tì jen to, ¾e nezná¹ situaci u bezp.slo¾ky, nesleduje¹ média, nemluví¹ s policisty anebo jsi pod prùmìrnou hranicí s rozumovými schopnostmi....
  22.06.2008 11:09 Kde je mez?
 
Co je nadhodnocené? Co odpovídající? Co jsou podmínky pro práci a odpovídající odmìna? Chlape!!!!!!! Pøeèti si nìkolik set stran ZDE a neptej se tak (s prominutím) blbì. Nad takovým dotazem u¾ musím jen kroutit hlavou. Omlouvá tì jen to, ¾e nezná¹ situaci u bezp.slo¾ky, nesleduje¹ média, nemluví¹ s policisty anebo jsi pod prùmìrnou hranicí s rozumovými schopnostmi....
I v tìch nìkolika stech stranách ZDE není psána konkrétní "cifra" kolik by mìl policista brát, aby to bylo "odpovídající". Mám za sebou víc jak 30 let slu¾by, odchod do dùchodu letos tzv."z ulice" (tedy ¾ádná teplá kanceláø - SO,NE,svátky, denní, noèní, výjezdy, navíc i spisy, ...) a s platem? spokojenost, rodina hlady neumøela, dalo se s tím slu¹nì vy¾ít, ale pravda mohlo to být i víc. A proto byl mùj plat odpovídající? pro mì ano, pro nìkoho mo¾ná ne,... proto ten dotaz, kde je ta hranice toho odpovídajícího? Z vý¹e uvedeného pochopí¹, ¾e stejné mù¾e být pro ka¾dého jiné ("polopaticky" i pro hloupé: pro nìkoho 10.000 odpovídající, pro nìkoho 100.000 podhodnocené).....
  22.06.2008 11:30 Tak to jsme
 
ka¾dý na jiné vlnové délce, ale jsem pøesvìdèený, ¾e bychom si rozumìli. Jestli má¹ kolego za sebou 30 let, nemusím ti vysvìtlovat, kolik rùzných typù slu¾eb u tak velké firmy existuje a rùznorodost vykonávané èinnosti je obdobná. Øíci cifru, která by za¹títila jakoukoliv èinnost u policie je nesmysl stejnì jako je nesmysl hrát mediální hru s novináøi a bu¹it se do prsou prùmìrným platem policisty. Pokud zde reaguji já, zastávám kolegy, kteøí pracují v hl. m. Praze, jsou mimopra¾¹tí, platí si ubytovny, cestovné a jsou zaøazeni v cca 3-6TT. To je potom problém a ten chci já øe¹it. Odpovìdná místa ov¹em mlèí a nechtìjí adekvátním zpùsobem reagovat. Upozorním na ten absurdní rozdíl. Policista si platí cestu do zamìstnání sám. Dokonce existuje takový jev, ¾e jej nadøízený rozkazem povolá do slu¾by zdarma (dal¹í absurdita) a on si musí cestu zaplatit = jede pracovat zdarma a je¹tì na to doplácí. To je marast. Poslanec a jim podobní, kteøí ani nemusí prokazovat cestovné (lístky ÈD, BUS aj.) dostane pau¹álnì 30 tisíc na ruku. Chce-li policie naplnit stavy (v na¹em pøípadì v Praze), musí zajistit nezbytné výdaje lidí, proto¾e to je základ a to nepí¹i o nároènosti a rozdílnosti slu¾eb v a mimo hl.m. Jsou ov¹em i vy¹¹í místa ve vy¹¹ích TT, která jsou silnì podhodnocená. Jistì za svou praxi a ze svého okolí zná¹. Nìkteøí lidé nezaslou¾í za odvedenou práci ani polovinu svého platu a nadøízený, který má mj.motivovat (i finanènì, ostatního mu nezbývá kromì dobrých vztahù v týmu, solidního a vstøícného chování a komunikace s podøízenými) nemá prostøedky k tomu, aby ty ta¾né patøiènì ocenil. Odmìna 1500,-za 3 mìsíce nadstandardní práce pro 5lidí z 30 je noèní mùrou. V zákonì se hovoøí o 60 a 100% osobního ohodnocení. Znám kolegy, kteøí mìli za dobrou práci po 15 letech 0,-Kè na osobním, u nìkterých se plácli pøes kapsu a dali jim 200,-Kè. Co ti na to mám øíct? Co po tìch lidech chtìjí? Aby neodcházeli do civilu? Tvrdí, ¾e pøidají 1,5% od 1.1.08, kdo z nás to vidìl a máme velmi dobré a vynikající hodnocení. To jsou vìci, které se musí øe¹it a jak jistì sleduje¹ tyto a jiné stránky, Praha je se stavem policistù i z vyjádøení vrcholných pøedstavitelù v kritické personální situaci. Pøedstaví¹-li si vizi politikù, ¾e budou do roku 2010 pøidávat 1,5%, které nedostane¹ ani za práci supermana, tak se nemohou divit, ¾e to lidé balí. V¹ichni mají v zadku díru a mìli by pochopit, ¾e se blí¾í rok 2009 a konec pøechodného období a lidé neustále èekají. A já nechci být jednou chránìný druh v uniformì.....
  21.06.2008 09:36 minist
 
O¹kubem vás jako slepice! Dokud bude mít uklízeèka, prodavaèka, námezní zahranièní dìlník a dal¹í nekvalifikované síly ni¾¹í mzdy jak vy, budu usilovat o nenavý¹ení.
  21.06.2008 09:33 ivan
 
"Aby policisté mìly dùstojné podmínky". Odhalili jste to, nejedná se o hrubku. Výrazem policisté jsem nemylsel rod ¾ivotný, ale laciný nástroj politické moci. " Pomáhej a chraò".
  20.06.2008 22:18 LáïaHusák
 
Kdy¾ se policii zru¹í odchodné a pøíspìvky za slu¾bu, tak teprve po té se zaène budovat nový, demokratický a profesionální sbor, který budou tvoøit obèané na¹eho státu, kteøí to myslí s nasazením ¾ivota ve prospìch spoleènosti skuteènì vá¾nì!!! A ty pak skuteènì zapla»me, Vy ostatní bì¾te pryè!
  20.06.2008 22:53 F1
 
Nezlob se, ale tento pøíspìvek je hloupý v tom smyslu, ¾e 99,99 % poldù, co nastupovalo k policii nemìlo v hlavì povìdomost o nìjaké výsluze, odchodném ( já to tehdy nevìdìl a i kdybych to vìdìl, tak by to asi stejnì nijak neovlivnilo vstup k PÈR ), tak¾e ti co nastupovali v té dobì jistì nebyli " Ti ¹patní poldové co by mìli nyní radìji odejít " a jistì to brali " skuteènì vá¾nì ". Z mého pøíspìvku je tedy jasné, ¾e zru¹ením " toho a toho " nedojde k tøesku, který zaruèí, ¾e zaènou pøicházet " vyvolení ". Pøestaò èíst " Science fiction " a vra» se do reality, která jaksi naznaèuje, ¾e je v policii problém, lidé houfnì odcházejí z tìch super-míst, super-zamìstnání aèkoliv by teoreticky nemìli odcházet pro tyto super-fleky, tedy asi nìjaký dùvod to bude mít.

Jen pro zopakování, ¾e problém je nìkde jinde, ne¾ ve výsluhách :

1. Na 46.000 míst u Policie ÈR je nyní uvádìných 7.400 volných míst ( kde jsou doby, kdy bylo uvádìno, jako alarmující èíslo 3.500 a èíslo 5.000, jako témìø kritické )

2. Na 9.500 míst u profi-hasièù je nyní uvádìných 45 !!! ( ne nespletl jsem se ) pouhých 45 volných míst

Tak¾e staèí porovnat nahoøe uvedené údaje slu¾ebníkù státu pod stejným zákonem o slu¾ebním pomìru a tedy naprosto stejnými mo¾nostmi odchodu na výsluhu s nìkolikanásobným odchodným a je vidìt, ¾e u té policie nìco " smrdí " a lidi utíkají jak o ¾ivot, zatímco u hasièù je klid a " bezvìtøí " ( obèas plameno ).

Tak¾e Láïo Husákovic, napi¹ pøí¹tì nìco konkrétnìj¹ího, jak situaci øe¹it, proto¾e zbyteènì urá¾í¹ poctivé poldy, co " je¹tì " slou¾í a ten krk pro obèany skuteènì nasazují.
  20.06.2008 22:55 ExWilax
 
a proè to nezkusí¹ Ty?
  21.06.2008 06:18 spider.skret
 
Je jednoduche neco odsoudit, kdyz to neznas! Jak pise F1 taky jsem nastupoval k PCR aniz bych mel pojem o vysluze a o penezich teprv ne, mel jsem tenkrat dojem, ze je to zamestnani co me bude bavit a budu moct pomahat lidem. Ale ted, kdyz policajt na ulici je nejvetsi povl v teto zemi, na ktereho si kazdy dovoli, ktery nemaa skoro zadne prava a veli mu tolik nadrizenych, kteri ani nemaji pojem co to obnasi byt na ulici, protoze maji zname, a kdyz nastupovali, tak sli rovnou na kontrolni, nebo na velici funkce, podotykam bez zkusenosti a to se deje i dnes! Mam pristi rok uz 10 let a silne uvazuji o odchodu, i kdyz na na sem oddeleni je dobra parta, ale chybi pul sboru a vsichni tu praci delaji za ne. A birokracie? No, porad se mele, ze ji bude ubyvat a to ne jen u policie, ale i v ostatnich oborech, ale skutek utek.
  21.06.2008 08:15 Láïo Husáku
 
Kdyby náhodou pøi¹la doba,jak pí¹e¹,tak ty si za volant urèitì u¾ nesedne¹.
  21.06.2008 09:27 ivan
 
Plnì s Tebou souhlasím, to je øeè demokrata v podeobì na¹í neotøesitelné, neodolatelné ODS
  22.06.2008 11:36 xx7
 
Láïo, ty jsi furt stejnej magor :-)))
  20.06.2008 17:36 reorganizace
 
Slu¾by dopravních nehod se mají do budoucna opravdu rozpadat a redukovat. Aspoò takové vize mají ve vedení policie po zvý¹ení hmotné ¹kody u dopravních nehod.
  20.06.2008 11:13 Konec SDN v ÈR
 
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id= 608628
  20.06.2008 10:39 víte to?
 
Po pøechodném období 186/361 nebudete mít zapoètenou ZVS - základní voj. slu¾bu , nebudete mít tedy odslou¾eno 10 a více let, ale pouze tu dobu odslou¾enou bez základní voj. slu¾by- pìkný výmrd ne. To samé mateøská dovolená. Budou tedy i tací, kteøí pùjdou v èase, po zpátku tak, jako raci.
  20.06.2008 15:18 kuk
 
To se ví, kdyby se policista choval k lidem tak,jako ti co nechali schválit tento zákon k nám, tak bych byl na inspekci peèenej vaøenej. Je to hnus a nesly¹el jsem v tomto smìru od odboru ani slovo. Budu muset do nich vstoupit a prudit, zde nám nikdo sám od sebe nic nedá.
  20.06.2008 16:56 Petr
 
má¹ pravdu, pøemý¹lím, s vojnou mám u¾ pøes 10 let a èistých 10 let u PÈR budu mít 1.6.2009, zatím práci nesháním ale jestli to pùjde dál tak jak to jde, tak si ji brzy zaènu shánìt. Lep¹í vrabec v hrsti ne¾ holub na støe¹e. Dal¹ích pìt let na nìco èekat???
  20.06.2008 17:14 sniper
 
Holuba z té støechy u¾ dávno sestøelili...