Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  11.12.2008 21:05 ivan
 
Vážený pane ministře,

už jsem Vám psala a posílala i odkazy na youtube a na jiné stránky, abyste se podíval, že policejní zásah proti obyvatelům Janova a proti aktivistům Dělnické strany byl neadekvátní !!Posílala jsem Vám i fotky z 18.10.2008 z Janova, kde byli romští aktivisté ozbrojeni mačetami, noži, připevněnými na násadách od koštěte, tyčemi, klíči od aut a jiným nářadím, které nemělo rozhodně sloužit k opravě aut anebo k zametání chodníku. Pročpak to ?? Proč se ti "mírumilovní" Romové ozbrojili takovými věcmi, když nikomu nechtějí ubližovat a chtějí jenom diskutovat ?? Naproti tomu, aktivisté, kteří přišli do Janova na protest, ozbrojení nebyli, našlo se mezi nimi všeho všudy 1 boxer a myslím, že 2 nebo 3 tyče nebo pálky. Ono je lepší zasahovat proti neozbrojeným náctiletým než proti "romským gorilám",které jsou až po zuby ozbrojené, viďte ?? Jak jsem Vám už psala, tato otázka se mne osobně dost dotýká. Bydlím v takové podobné čtvrti už 19 let a můžu říct, že toho mám akorát tak plné zuby, protože jsem byla několikrát takovými "mírumilovnými" Romy napadena bez důvodu, taktéž moje rodina, moji přátele a moji známí. Váš okouzlující úsměv a lehkost Vaší komunikace s nadsázkou je opravdu super a skvělá, ale to bohužel obyvatelům Janova moc nepomůže a taktéž to nepomůže ani nám všem ostatním. Jak by se Vám líbilo, kdybyste šel po ulici, aniž byste zadal jakoukoliv příčinu k napadení a tam by na Vás šest výrostků pokřikovalo jiné různé hanlivé výrazy, které se ani nedají opakovat, od dámského přirození až po ty jejich výrazy, asi tak nějak a kdybyste se na ulici nikde nedovolal pomoci, protože najednou všichni, co jdou kolem jsou hluší a slepí. Co byste dělal na takovém místě ?? Já Vám řeknu, co byste mohl dělat, mohl byste jedině vytáhnout zbraň a říct jim, at Vás nechají v klidu, pak byste měl respekt. Ale co by dělal člověk, který žádnou zbraň nemá ?? Můžete se snažit jim ukázat, že nemáte nejmenší chuť se s nimi pustit do konverzace, pak je naštvete ještě víc a pustí se do Vás. Můžete jím ukázat, že na ně kašlete a že si jdete svojí cestou, ale to je taky naštve, protože si jich nevšímáte. Nebo se s nimi můžete pustit do potyčky, pokud máte alespoň černý pásek Aikida nebo nějaký kurs kung-fu, karate, aj. sebeobranných kursů. Můžete mi říct pane ministře, jak chcete, aby lidé této země v klidu pracovali, když nemají klid ani na ulicích a ani doma, ve svém soukromí, které zajišťuje i listina práv a svobod?? Když tito "mírumilovní" Romové tancují a zpívají nebo se baví 3x - 4x do týdne, do rána, do dvou do čtyř hodin, at už na hřišti pod balkonem anebo u nich doma slaví narozeniny, když grilují na balkoně a Vy jste si zrovna pověsil prádlo a když se ozvete, tak Vám naskáče celá dvacetičlenná rodina do bytu a braňte se proti nim, zavolejte policii, která přijede po dvou až třech hodinách, když už je klid a není co řešit. Co s tím uděláte pane ministře?? Budete se dál na to dívat a usmívat se a brát všechno na lehkou váhu a s nadsázkou?? Jak by bylo Vám, kdyby Vám tito "mírumilovní" Romové ukopali Vašeho syna skoro k smrti a kdyby ležel 3 týdny na lůžku na Áru v bezvědomí a kdyby se z toho jen taktak dostal, tak by se to všechno opakovalo znovu a Váš syn by skoro umřel?? Co byste dělal?? Já myslím, že byste se tak moc hezky už neusmíval...:o( Je fajn mluvit o tom z ministerského křesla někde od stolu a v teple kanceláře?? Myslím, že byste toho moc udělat nemohl. Mohl byste si pořídit zbraň a tu "mírumilovnou romskou menšinu", co umlátila Vašeho syna skoro k smrti odstřelit, ale to by nemělo řešení. No možná ano, sociálka by ušetřila na dávkách a sběrny kovu by neměly takovou tržbu a hlavně byste si vynutil respekt a příště už by Vás nikdo nezastavoval, Vašemu synovi by to sice moc nepomohlo, protože by byl postižený a Vy byste se na něho díval každý den po celý život, ale měl byste alespoň pocit zadostiučinění. Anebo byste mohl pozvat své přátele motorkáře, kteří by jim řádně domluvili a už by se to neopakovalo, pak byste měl klid Vy i Váš syn, protože tito "mírumilovní občané" by si potom už dali na Vás pozor, věděli by, že máte přátele na lepších místech. Anebo byste pozval aktivisty dělnické strany, kteří by ukázali, že se nebojí a že když něco, takže budou stát za občany této země, za občany Janova, kteří mají stejná práva jako romská menšina, ale kteří se jich nemohou domoci, protože vláda na ně kašle a místo, aby se jich policisté zastali, tak po nich stříkají vodním dělem. Řekněte mi prosím pane ministře jaký je rozdíl mezi bílým rasismem a černým ?? Když Rom řekne " ty k**do jedna bílá zk*rv*ná, já tě zab*ju až z tebe bude krev sříkat" anebo " ty sv*ně jedna bílá, já tě roztčt*rtím zaživa", jak je vidět z různých videií na youtube, tak to není rasismus?? To není rasismus, protože to řekl Rom?? Jak byste se zachoval, kdyby do Vaší kamarádky kopaly Romky a nadávaly ji tam a dávaly by jí různá jména, viz výše uvedená. Díval byste se na to a dělal, že svojí kamarádku neznáte anebo byste se na ni vrhnul a přikryl jí vlastním tělem a postavil se takovým krásným "romským dívkám, plnoštíhlé postavy",kterých je 5,když Vy sám vážíte 52 kg a riskoval byste tím i vlastní zdraví ?? Těch případů je mnohem víc, ale lidé se bojí mluvit, protože nemají zastání u policie a když vypovídají, tak je známí Romů zase zastrašují jako svědky. Dokonce i samotní policisté, kteří svědčili u soudu, utíkají od policie a mění trvalé bydliště i telefony, aby je tito "mírumilovní" Romové náhodou nezastihli doma nebo na mobilu. Vím moc dobře o čem mluvím a není a nebyl to jenom jediný případ. Jestliže stát nedokáže zaručit bezpečnost všem obyvatelům stejně, pak si obyvatelé vynutí tu bezpečnost sami !! Pak lidé sami vezmou spravedlnost do svých rukou a sjednají si nápravu jinou cestou. Pak budou vznikat takovéto, podle Vás,extremistické skupiny, domobrany a jiné další různé skupiny obranného charakteru, pokud s tím stát něco neudělá, to je snad pochopitelné, ne ?? Jestliže někdo žije v tomto státě, tak by se měl řídit jeho zákony a dodržovat je a ne, že jedno etnikum bude mít výhody jen proto, že má trošku tmavší barvu kůže. Jak je možné, že Čechům nevadí ani Vietnamci ani Ukrajinci?? Taky určitě dělají různé potíže, ale ne tolik jako romská menšina. A tím, že jim ustoupíte a přistoupíte na jejich požadavky, tím si jenom pod sebou podřežete větev !! Když uvidí, že Vás mohou vydírat a že Vy jako vláda jim na jejich nesmyslné požadavky přistoupíte, pak už nikdy, už nikdy nebudete mít respekt, nejen u této romské menšiny, protože uvidí, co si mohou dovolit, ale nebudete mít ani respekt u obyčejných řadových občanů jako jsem já. Myslím, že píšu každému z duše a že nazývám věci pravými jmény. Jestliže práva a zákony, tak pro všechny stejné, at je ten člověk bílý nebo černý, žlutý nebo fialový!! Jestliže někdo zdemoluje byt a dostane jiný, nový, když člověk na byt čeká 3 až 8 let a nemůže si ho pořídit, protože nemá peníze, tak tomu říkám nehoráznost !! Jestliže někdo napadne člověka a není za to potrestán, když mu zbůsobil újmu na zdraví, jak na těle, tak i na duši, tomu říkám nespravedlnost a zbabělost !! Pane ministře měl byste se na to podívat i z jiné strany, ze strany obyčejného člověka, řadového občana, který nemá žádné výsady a výhody, který nesedí tam někde v parlamentu, který chodí každý den do práce a chce mít klid a bezpečné ulice, aby se po nich nemusel bát chodit. Jestliže Romové chtějí emigrovat do Kanady, tak jim v tom prosím nebraňte a vyhověte jejich požadavkům o emigraci. Kanada je velká, je tam hodně krásných lesů, dost dřeva na sruby. Volnost a svobodu tam budou mít určitě taky. Řeky jsou tam plné lososů a zvěře je tam také učitě dost. Určitě od kanadské vlády dostanou i větší podporu než u nás. Jenom bych ještě uvedla, že pokud by emigrovali, tak by už neměli žádný nárok na byt a podporu při eventuelním se vrácení nazpátek do České republiky. Mají svobodnou vůli, stejně tak jako my, jestliže někdo emigruje ze svobodné vůle, je to jenom jeho rozhodnutí a nikoho jiného. Kdybych se rozhodla emigrovat já a prodala svůj byt, tak by mi ho taky určitě nikdo nevrátil a neměla bych ani nárok na jiný další a dokonce nový. To, co teď předvádějí Romové, tomu se říká v právnické mluvě vydírání a zastrašování !! Teď už záleží jenom na tom, jestli se tahle vláda nechá zastrašovat a vydírat anebo si sjedná pořádek a ukáže, že stojí za právy většiny obyvatel České republiky. Sjednejte si pořádek a nenechte se zastrašovat a ani vydírat!! Neustupte nátlaku romské menšiny a ukažte, že stojíte alespoň za něco a že jsme Vás nevolili nadarmo !! Děkuji za všechny, jichž se to dotýká.

Zatím
  24.06.2008 21:15 May day
 
Takových partnerek, které svým protějškům vyčítají tyto věci je moře, v práci prakticky pořád, peníze vcelku směšné a rozpadů rodin také přibývá-příchází modrá doba.
  24.06.2008 20:41 PETR
 
Asi brzo přijdu o svou partnerku a to díky personálnímu stavu u PČR a plánování šichet za kolegy kteří chybí. Partnerka mi už jen říká, že se domů chodím akorát vyspat a nažrat a peníze nosím stále stejné.
  25.06.2008 10:53 fucker
 
Tak jí kopni do prdele, ať táhne !!!
  24.06.2008 20:00 KLIK
 
kauza ČERVÍČEK for LIVIC: plný souhlas. Jinak si živě pamatuji jeho prezentaci, když chtěl změnit dopravní policii a snížit nehodovost. Nic se takového nestalo a odstoupení nehrozí!!!! Takže tuto funkci může dělat kdejaká šlapka z ulice. Bordel. Proč jste se přejmenoval? Jako ČERVÍČEK jsem se narodil.
  24.06.2008 19:03 SDP
 
Taky jsem pane Červíčka doprovázel a určitě bych tohoto člověka nehodnotil z prvního dojmu. Je s ním vstřícná komunikace a rozhodně z jeho rozhovoru není patrná žádná arogance a nadřazenost jako u většiny panáčků na PP.
  25.06.2008 00:16 LIVIC
 
Tak a máme tady dalšího dopravního úderníka, který v pracovní době tráví svůj čas vysedáváním na tolik důležitém dětském představení. Nevím jaká je komunikace s panem Červíčkem a v podstatě je to úplně jedno. Zatím jsou ze strany pana Červíčka slyšet jen jeho smělé plány, to uděláme, to dělat nebudeme, tam to posílíme a ona ta realita je taková, že dopravních nehod je stále víc a víc, o mrtvých nemluvě a potkat poldu v bílé košili, bude pomale zázrak. Na jedné straně chápu ministra vnitra, že chce policii odlehčit, ale na straně druhé, policejní šlechta tráví čas kulturou Řekl bych, že to tu již bylo, rudé šátky, kytice karafiátů a dětské představení s názvem THE PIONÝR. Samozřejmě nic proti dětem.
  23.06.2008 23:02 Kolem jdoucí
 
Tak jsem dnes, potkal Červíčka. Mohu Vám sdělit, že jsem rád, že nejsem u PČR. Nemusím se proto stydět za policistu v bílé košili, s rozevlátým rozepnutým sakem, bez čepice, v hodnosti plukovníka, jak si kráčí k bankomatu KB v Klášterské v Jindřichově Hradci asi tak v 11:40. Opravdu Vagabund. To pak můžete ty nové policisty učit co chcete pane Langře, ale když uvidí takový příklad, tak jim můžete vykládat o dodržování služební kázně a zákonů co chcete. Proč by to měli dodržovat oni? Ryba smrdí většinou od hlavy.
  24.06.2008 11:15 Martin Gebauer <gebauer@euronet.cz>
 
Nerad se zapojuji do veřejných diskusí, ale tento příspěvek mě nutí, abych na něj reagoval. V pondělí 23. června byl skutečně plk. Červíček v Jindřichově Hradci. Byl tam pozván na školní představení s tématikou bezpečnosti silničního provozu – The Action a na následnou tiskovou konferenci. Měl jsem tu čest, být jeho průvodcem. A rozhodne musím konstatovat, že Policii ČR dobře reprezentoval. Napadnout anonymně někoho za to, že neměl na hlavě čepici a ve 30 stupňovém horku měl nebo neměl sako dle předpisu mi nepřijde férové. Neznám přesně předpisy pro nošení uniforem, nejsem policista, jsem ale normální člověk. Když plk. Červíček veřejně reprezentuje Policii ČR, vždy je ukázkově ustrojen. A jestli po akci má nebo nemá dopnuté všechny knoflíky asi není podstatné. Domnívám se, že lidé se hodnotí podle toho co umějí, jak se chovají ke svému okolí apod.
  24.06.2008 11:40 jarda
 
Pane Gebauere! Je hezké, že se Červíčka zastáváte, ale pravdu, samozřejmě, nemáte. Kontrolní orgánové dupou policisty za tzv. ústrojovou nekázeň běžně. A když je člověk v uniformě, tak nikdo nepozná, zda je či není ve službě. Na saku to napsané nemá. Je to asi tak, jako když policista mimo službu poruší dopravní předpisy. Bude trestán jako policista, ne jako běžný občan.
  24.06.2008 12:21 Pane Gebauer
 
Máte pravdu v tom,že je nelidské napadnout někoho v 30 stupňovém horku,že je neupraven.Jestli zase někdy potkáte plk.Červíčka,řekněte mu to,protože to vyžaduje od svých podřízených i kdyby,bylo třeba 50 stupňů horka.A takových kontrolorů ustrojennosti má pod sebou mraky.
  24.06.2008 14:01 Také připomínka - pro Gebauer
 
Je vidět, že se díváte na věc z vnějšího světa ( mimo-policejního ) a tedy s neznalostí, jak to vlastně s tou ustrojeností u Policie ČR chodí.

Ona se totiž ta policie často soustřeďuje na věci, které nejsou rozhodně tím co dělá policii starosti. Často je to právě soustředěnost na " pérování lidí " za ustrojenost a to snad aby se nezapomnělo, kdo tady velí a kdo ne.
Všimněte si, jak se u Policie ČR začaly používat reflexní vesty. Nevím, kde s tím začali jako první, ale snad v Brně, kde je takový inovátorský pan ředitel a městské policie s tím také " vyšli do ulic ". V podstatě si může člověk říci, že je to hlavně bezpečnost policistů, kdy ale - a právě o tom je to ale, to nemělo trochu i jiný záměr.
V současnosti je policie děvka, která dostává facky kam se jen podívá, všechno je špatně, všichni snad berou úplatky, všichni jsou snad nevzdělaní, nemakačenkové, kteří nic neumějí, špatně prošetřují oznamované věci, pozdě příjiždějí k oznamovateli atd. Já vím, že je to jinak a stačí jen trochu sledovat, jakým způsoebm postupuje policie mimo ČR ( zkušenosti turistů ) a hned procitne, jak je ta Policie ČR zlatá, plný servis - což v zahraničí ani náhodou.
Ale vracím se k těm reflexním vestám. Postupně se to rozmohlo snad po celé ČR a i u nás se musí nosit při službě venku. Jak prostě člověk vyleze z baráku, musí si nasadit vestičku a jsou k tomu " oblastní " nařízení šéfů. U nás již za to byli i potrestáni poldové, protože si vestičku nenavlékli. Co nám ale připadalo opravdu na bednu, tak to byla povinnost nosit reflexní vesty i na nočních atd. což jsme zhodnotili jako netaktické, protože hlídka je sice v nasvětlení pouličních lamp velmi dobře vidět, to je hezké, ale naprosto netaktické vůči pachatelům, kteří hlídku v každém případě spozorují dříve, než hlídka může zareagovat na pachatele. Takže toť názor můj, jako člověka z ulice. Zajímá tento názor někoho - ne nezajímá, neboť hlavním důvodem proč se tyto vesty nosí, je skutečně " zviditelnit policii " v ulcích. Jde tedy o to, aby občan již na " několik set metrů " viděl hlídku ve vestách s tím, aby bylo vyloučeno, že se nestane, že by ji nezpozoroval. Co na tom, že tam je ta hlídka i tak. Je potřeba ji zpozorovat občanem ( ale i pachatelem a včas utéci ). U některých městských policií to ještě vypiplali a hlídka strážníků městské policie vjede do ulice, samozřejmě se strážníky oblečenými do reflexních vest a krátce problikne majákem v ulici případně " špitne " majákem. To aby zase lidi věděli, že ta policie tam na té ulici pod okny je a lidem se jakoby lépe spalo.
Jsou to ale neskutečné šaškárny, které se nyní u policií dějí, jen aby se ta policie nějak zavděčila společnosti a byla vzata na " milost ".
Takže o to je to také o trestání za reflexní vesty.

Nelze také připomenout nedávnou dobu asi před 2 lety, kdy začal hon na čarodejnice, opravuji na policisty a to hlavně televizí Nova, která opět udělala z policie fackovacího panáka a samozřejmě odezva byla patřičná. Policisté byli často kontrolováni - těmi co rozhodují o životě policistů, tedy inspekcí, která když už nic nenalezla u kontrolovaného policisty, tak mu alespoň zjistila " nepředpisové " rozmístění hvězdiček a kolejniček na výložkách. To byla taková slušná buzerace policistů, kteří často ve službě nevědí kudy kam, nestíhají ani jezdit na místa oznamovatelů a pak přijedou " kontrolóři ".
Kolikrát si i uvědomuje člověk takové maličkosti, jako například to, že policista musí mít při řízení u sebe " doklady předepsané pro řízení motorového vozidla ", což je samozřejmá věc, jako u ostatních řidičů. Nebyla by tzo ale policie, aby měla něco navíc přichystané pro své lidi. Takže policista musí mít u sebe navíc oproti občanům doklad, který není předepsaný při řízení a tím je klasický občanský průkaz. Je to trochu na hlavu mít u sebe ve službě občanský průkaz za okolností, kdy mám u sebe ŘP ( totožnost je uvedena ), kupon opravňující řídit služební vozidlo ( uvedeno jméno....) , služební průkaz PČR. A po pravdě, kdo ten OP u sebe má, když ostatní řidiči ho mít nemusí. Já ho nenosím a teoreticky, tak riskuji při kontrole inspekcí potrestání, i když je to hovadina.
Všeobecně jsou ale policisté někde za ustrojenost celkem dost drbaní, takže ty zkušenosti jsou někde takové a někde zase jiné, ale nelze se divit reakcím, jako nahoře.
S těmi vedry 30 st. C. Koho to zajímá, že se chtěl " odvětrat. Vždyť v těchto vedrech se běžně posílají lidi na " vyhřátou asfaltku, tedy v tesilkách, že je člověk zpocený jak dobytek, pot mu teče po zádech a člověk neví, zda si má dřív stírat pot z levého spánku nebo z pravého spánku a s těmi zády je to v hajzlu, tam to teče prostředkem zad do slipů. Takže je potřeba mít slipy, co dobře sají. Kdo se ptá, jestli je to k vydržení nebo ne. Stará se někdo o zajištění pití těmto lidem v těchto nadměrně teplých dnech a pod. Vždyť na ty lidi dole kálej z vysoka na rozdíl na jiných místech veřejné sféry. Takže buzerace je až až a nepředpisové " chvilkové pohodářství Červíčků je v tomto srovnání pro řadu lidí trnem v oku.
  24.06.2008 14:51 LIVIC
 
No mě ještě dál dojímá, jak tetno mladý a zkušený odborník každým coulem, tento plukovníček Martin Červíček, má ještě čas v tom svým policejním fofru a problémech, ještě jezdit z Prahy do Hradce na jakési dětské představení. Pane Červíčku, Vy nemáte opravdu co na práci ? Raději objíždějte svá dopravní oddělení a místa, kde dochází ke smrtelným dopravním nehodám a hlavně něco dělejte. Ono obléci se do parádní, od maminky vyžehlené uniformy s nablýskanýma hvězdama a být obdivován dětma, tak to je asi tak všechno, co tento Váš výlet naplnil. Předpokládám, že ten Váš čestný průvodce, je Váš bezpochyby spolužák z deváté třídy a že nezapomene napsat obsáhlý děkovný dopis MV a PP ČR o Vašem nebojácném reprezentování PČR před dětmi. Doporučím Vám jedno, jezděte např. po dálničních odděleních a tam vysedávejte a hlavně naslouchejte svým podřízeným, protrože problémů mají ti chlapi až nad hlavu a když to vyslechnete, tak jim zkuste pomoct. A než někam prosím pojedete, tak si tam předem zavolejte, mohlo by se stát, že dálčníční oddělení bude zavřené a na dveřích bude velká cedule " Vážení občané omluvte nás, jsme všichni na dětském představení v Jindřichově Hradci "
  24.06.2008 20:00 Klik
 
kauza ČERVÍČEK for LIVIC: plný souhlas. Jinak si živě pamatuji jeho prezentaci, když chtěl změnit dopravní policii a snížit nehodovost. Nic se takového nestalo a odstoupení nehrozí!!!! Takže tuto funkci může dělat kdejaká šlapka z ulice. Bordel. Proč jste se přejmenoval? Jako ČERVÍČEK jsem se narodil.
  24.06.2008 20:06 to je jedno ......
 
Mě a kolegu vyfotil digitálem bez čepice nějaký civil..... 10 % na 1 měsíc a spravedlnost je kde ? V pr ******
  23.06.2008 14:43 gavor
 
Kluci, fandím Vám. O víkendu jsem měl problém a volal policii. Přijeli hned, ale byl to jeden polda a s ním 18-ti letá slečna před školou. Poak jsme se dozvěděl, že ten polda tam byl na celou sobotu sám..Druhý obvod držela policistka a 18-ti letý chlapec před školou. V ten moment byla ošklivá bouračka a tak tam jeli pomáhat i jiné hlídky, které byly ve stejném skožení..V ten moment byla ta jedna hlídka na celý okres, jak mi ten polda řekl. Lanře, co to je? Já chci mít bezepečno v ulicích a ne sekretářky, o které se každý otře a ty se jich ani nezastaneš. Je mi za Vás trapně a stydím se . Lidem lžete! Škoda, že poldíci nemohou jít do ulic stákovat a a udělat po letech defenestraci. Ano, můj syn je policista a teď vidím, že jste diletant a ješita. Nechte je dělat jejich práci a tiskněte si brožurky o "schengenu."
  23.06.2008 18:02 SOS
 
Nová doba žádá mladé ženy ke sboru, zkušenost nikoho nezajímá.
  23.06.2008 18:14 Ronin
 
Pro SOS
Ještě bych dodal, že jde také o fyzický fond a z policistky nebo policisty o váze do 50 Kg a výšce do 165 cm, které se v současné době přijímají si žádný drban na zadek nesedne.
  23.06.2008 18:15 Ronin
 
oprava kteří
  23.06.2008 08:42 nehody
 
http://www.novinky.cz/clanek/143147-politici-se-prou-zda-zrusi-l imit-u-nehod.html
  24.06.2008 12:26 jo,jo
 
nehodáři to mají za pár
  22.06.2008 20:15 Max
 
Kluci opravdu je lepší odejít než si nechát kálet na hlavu za pár šupů.
  22.06.2008 20:14 modrá nátura
 
Ivan Langer vydělal na pronájmech bytových domů v Olomouci na 950 000,-. Policista si nesmí vydělat ani penny!
  23.06.2008 06:46 .
 
Co meleš, pronajímat můžeš i jako policajt. Že nic nemáš, to máš blbý. Vždycky je lepší být chytrý a bohatý, než hloupý a chudý. Ale proto jseš policajt a ne ministr.
  23.06.2008 11:30 hmm
 
já jsem polda a pronajímám byty z vesela a kolegové také. Trochu si ty své zapšklé stereotypy pooprav, frajírku :-))))
  23.06.2008 18:04 modrák
 
Tak díky už jdu taky pronajímat a šmelit.
  23.06.2008 19:15 šmelit
 
budeš až tehdy, co nepřiznáš příjmy z pronájmu. Tudíž až za rok....:-))))
  24.06.2008 08:24 ?
 
pro hmm a ostatní chytráky, kde na ty bytové domy asi vzal, já myslím, že si spořil do prasátka, pro mě je Langer bezcharakterní člověk, to co provádí s PČR nemá obdoby, asi má strach, aby mu nezačali opět vyšetřovat někoho z rodiny
  24.06.2008 10:17 pro ?
 
za to, že jsem sám investoval a pronájímám byty jsem nazván chytrákem.... :-)))) děkuji. Reagoval jsem na . a jeho stereotypy (jestli ti to něco říká) a modráka a jeho šmelení. To, kde na to vzal je otázkou, ale ne odpovědí na výše uvedené žvásty. Asi tak. P.S.: a kdybys mě náhodou začal označovat za podobného zloděje bez důkazů, važ slov. Poctivě jsem se zadlužil do důchodu a pak doufám, že díky majetku nebudu muset vybírat popelnice, protože co nám tihle excelentní ekonomové předvádí.....to stojí za to. Budeme rádi, že dostaneme důchod na jídlo.
  24.06.2008 19:47 země zlodějů
 
V této zami kradou pomalu všichni- podnikatelé, finančníci, politici, manažéři atd. Hlavně pořádně narvat své účty a konta.
  22.06.2008 16:42 nprap. Pasterňák
 
Ten Zlíňák má ale částečně pravdu, jsou mezi námi paka, která se nechájí oblbnout stupidními dárečky :-)