Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  01.07.2008 17:21 ...
 
Taky odcházím od policie, kámoš bratránek taky. Prostě to co se tady ted děje to nemá obdoby. Ivan kurví co může - jen tak dál a policie nebude vůbec, jen všude kolem nás kriminalita. Trapná náborová kampan, projekt P1000. Nový zákon, reformy.. chce se mi z toho akorát blejt!! Zkušení lidi, kteří něco uměli, měli dlouholetou praxi odešli. Omlazování policie? Ježiš marja když to vidim co k nám přijde před a nebo po škole, tak bych brečel! Vždyt se bere už všechno, nekouká se na kvalitu, ale na kvantitu, jak někteří z těhle lidí, neříkám, že všichni najde se pár dobrých, mohou vykonávat vůbec službu? Nevídané. Pryč odsud. Ti co už odešli jsou spokojení. Jsem znechucenej situací u policie!!! Prémie 60tis? Kde by na ni vzali?? Jsou to jenom keci, těm co zůstávají pevné nervy a hodně štěstí!!
  01.07.2008 17:24 ff
 
Taky tak, po 18 letech jsem odešel a nelituji...prachy stéjné, ale bez nervů..co se děje u vnitra je síla...
  01.07.2008 20:37 xx
 
stav tohodle podniku neodiskutovatelně napovídá, že je to úplně někde v pr... a pár místních rýpalů se může snažit slova mrskat jak chtějí. Třeba až se Ti anální horolezci skutečně vlezou kam chcou tak nebude fungovat už vůbec nic. A.H. taky nechtěl slyšet o Stalingradu a pak čučel jak péro...
  01.07.2008 21:04 Imperius
 
No jo, ty, bratránek... Taky teta, strejda.. prostě klasická policejní rodinka (tzv. ručka ručku myje) . Tak nezaclánějte a běžte. Už stačilo!
  01.07.2008 21:31 XX
 
voni všichni jdou, ale od Langera http://www.novinky.cz/clanek/143917-langra-opousteji-dalsi-vysoc i-urednici-ted-namestkyne.html
ruka ruku myje
  02.07.2008 00:06 fous
 
to imperius....ty budeš asi taky novej co??? Nebo máš jen takovou malou disfunkci mozku???
  30.06.2008 23:55 Jean
 
Chlapi, co tady brečíte kvůli malému platu.
Vždyť v Praze prý dostanete každý v říjnu 2008 prémii 60 000 Kč.
Kdo to v civouši má!
To vám průměr stoupne o víc než 5000 Kč! Užijte si jich na Vánoce.
  01.07.2008 09:17 Jeane
 
Snad jsi jim na to neskočil? plk.Želázko je na toto přání sám.O tom rozhoduje ten nahoře a ten už se přece vyjádřil,že nepustí ani chlup a policie je až moc dobře zaplacena.............

http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=140084&238p=TNOVINY&238d=29.06 .2008&238o=
  01.07.2008 09:43 ...
 
Želásko by byl pro, jediný má rozum a pochopil vážnost situace, ale Ivan je stále mimo a povídá si tu svou obehranou písničku, že je vše v pořádku. Sloužím v Praze, na našem útvaru chybí 35% policistů a další se chystají odcházet. Nikdo s tím nic nedělá, policisté, kteří nemusí odcházet, ale raději jdou, vůbec nemají motivaci za daných podmínek setrvat. A co se týče p. Želáska, myslím si, že bude časem odejit - tak to u PČR chodí, když se někdo snaží udělat něco pozitivního, popř. upozorní na nějaký problém, a vystrčí růžky...
  01.07.2008 14:43 Asi tak!
 
http://zpravy.idnes.cz/praze-chybi-pres-tisic-policistu-plan-na- jejich-ziskani-zkrachoval-1dy-/praha.asp?c=A080627_142230_praha_ pei
  01.07.2008 20:22 BINEC
 
PRAHA BYLA VŽDYCKY PREFEROVANÁ, ALE CO TEN ZBYTEK REPUBLIKY, TAM SE PLATY PROPADAJÍ VŠUDE!
  30.06.2008 23:22 Petr
 
Zdravím Vás. Uvažuji o vstupu k PČR, ale když čtu
Vaše příspěvky, tak opravdu nevím. Petr z Vysočiny
  01.07.2008 14:46 pro Perta
 
Podívej sr taky na: www.policista.cz
Já to taky vzdal.Realita je jiná,než nám nakukal náborář :-(
  01.07.2008 16:42 Petře,
 
koukni se také na www.ubs-mv.eu ať jsi trochu v obraze. Můžeš si také přečíst dnešní příspěvek na těchto NEministerských stránkách v sekci NÁZORY/Policie ČR, Hasiči od Pavla Mitáše. Možná přijmeš i názor bývalého příslušníka.
  01.07.2008 21:40 Nemitáš
 
No zrovna Mitáše bych jako měřítko nedával.
  02.07.2008 09:14 Benjo
 
Nemusíš ho dávat za příklad,ale podívej se kolem sebe a poptej se bývalých příslušníků co ti řeknou.Taky jsem odešel není možný všechno tohle snášet do nekonečna,nechci se dožít toho,až nám řeknou,že letos se platy nebudou zvedat,že bereme hodně tak nám trošku uberou.Já už opravdu věřím všemu.
  30.06.2008 14:14 Kája Mařík
 
Pod naší modrou zástavou pozvedneme do boje nový policejní sbor (konečně bez komoušů, estébáků, starých struktur a těch, kteří vychcaně čekají na rentu)
  30.06.2008 14:39 jarda
 
Tak si to užij, Langře!
  30.06.2008 18:55 Klik
 
Kája Mařík je hloupej koláč a Gibon. Dobře mu hrabe!
  30.06.2008 21:42 Benjo
 
Já už nečekám já ji mám.Dnes 30. června jsem ukončil služební poměr.Tak si mě Kájo prosím tě taky škrtni.Děkuji.
  01.07.2008 11:24 ....
 
Maříku Maříku, to, že jsi u PČR znamená, že taky čekáš na rentu (vychcaně). Akorát tě štve, že ještě na ní nemáš nárok. Doufám, že aš na ni dosáhneš odejdeš taky aby si uvolnil místo těm co ji nemají a táhnou modrou zástavu.
  01.07.2008 23:25 fous
 
Kájo co to plácáš?? Nejsem stará struktůra, ani komunista, ale to co se v poslední době děje v naší "firmě" nad tím už zůstává rozum stát....připadám si jako sociální případ...ani raději neříkám kde dělám....jo a na rentu nečekám protože tak dlouho tu setejně nevydržím
  30.06.2008 13:05 Nábor se nám zase nepovedl,jaké překvápko
 
http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=140084&238p=TNOVINY&238d=29.06 .2008&238o=
  30.06.2008 21:44 Výroky
 
neministra policie o tom, že se budu muset chovat zdvořile, mě uráží. Za celou dobu, co jsem u PČR, jsem se jinak než zdvořile nechoval a to včetně slušného chování k těm, kteří si to ani za mák nezaslouží. Zdvořilostní chování k tomuto neministrovi mě ovšem opouští a mám chuť výt ve vztahu k němu velice nezdvořilý.
  29.06.2008 21:59 Kája Mařík
 
Běžte do prýči, rentiéři. My hrdí vytrváme....
  30.06.2008 07:55 civil
 
Tobě nic jiného nezbejvá,protože jsi od narození netáhlo
  30.06.2008 14:30 Civil
 
Ohrazuji se proti tomu vemenu co používá nick civil s malým "c". Nemám s ním nic společného. Vymysli si něco jiného. Já tu jsem dávno před tebou.
  01.07.2008 09:56 Petr3
 
KÁJO TY JSI OPRAVDU MAGOR
  29.06.2008 20:13 sniper
 
No jo, civile, už je mi to jasný... Ale ani se nedivím, že píšeš to, co píšeš, prostě o současné situaci moc nevíš... To, že se to během dvou let dokáže u PČR takhle zkur..., nečekal snad nikdo, ani já :-( A nemyslím jen finanční okrádání a snižování platu, ale i stále větší byrokracii, administrativu, buzereci... a tak bych mohl pokračovat :-(
  30.06.2008 07:34 Civil
 
Odhaduji délku tvé služby tak na 5 let. Podle tvých reakcí i podle nicku, vydím mladého frajírka, který se cítí neustále nedoceněn, protože on je ten, kdo ví vše nejlépe a všechno nejlépe také dělá. O situaci u PČR vím dost i dnes a proto si dovoluji tvrdit, že jestli je to podle tvých slov zkurvený, tak 90 % si toho kurvíte sami tím, jak se k sobě chováte. Tím myslím hodně z vás - nadřízení k podřízeným i naopak, řadoví mezi sebou, velitelé mezi sebou. K tomu závist, když má někdo o dvě stovky větší osobní, nebo se dostane do vyšší střídy. A to byl také můj důvod k odchodu. Až jednou tu firmu opustíš, tak z počátku nebudeš věřit tomu, jak se k sobě také lidé mohou chovat v zaměstnání. A dnes z celé PČR čiší taková sebestřednost, že je to při pohledu z jiné sféry až k smíchu, nebo k pláči.
  30.06.2008 13:38 civile
 
máš v mnohém pravdu, když čtu jak se zde někteří prezentují, pochybuji, že by byli schopni (potažmo ochotni) mi v nouzi pomoci a to je opravdu k pláči. Ale nepaušalizuji, proto to slůvko NĚKTEŘÍ.
  30.06.2008 21:54 sniper
 
Civile civile, pořád se oháníš tím, jak jsi starej, zkušenej a věcí znalej, ale ty Tvé názory, ach jo... Jestli nám práci něco z devadesáti procent zkurvilo, tak novej zákon! Kterej Ty jsi ovšem na vlastní kůži nezažil, takže nechápu, proč o těchhle věcech tak rádoby zasvěceně píšeš! A silně pochybuju, že jsi v kontaktu s řadovými poldy! Jinak, dobu mé služby jsi neodhadl, představ si, že ten mladej frajírek slouží jedenáctým rokem! Ještě za doby Tvé služby by to moc nebylo, ale teď jsem na našem útvaru veterán! Ale jinak máš pravdu, opravdu se cítím nedoceněnej, když beru stejný peníze jak popelář, když makám přesčasy zdarma, nedostávám příplatky za noční a víkendy, netýkají se mě svátky, rok od roku mi díky zmrazení klesá reálnej plat.... A proto ještě letos dávám téhle firmě sbohem a stanu se taky civilem, jako spousta dalších! Makal jsem před nástupem k policii a uživím se i po odchodu z ní...
  01.07.2008 08:17 Civil
 
No, tak jestli já nic nevím za dva roky o PČR, tak to tě tedy lituji, až nastoupíš po 12 letech do civilu. Na takové chytráky všude čekají, uvidíš. Snad u těch popelářů bys mohl nastoupit, abys nešel s platem dolů.
K tomu zákonu, co všechno zkurvil:
150 hodin zdarma - bylo i za 186-ky, akorát upraveno v jiném zákoně, alespoň pro mne
svátky v nepřetržitém provozu - žádná změna proti předchozí úpravě
příplatky na noc a svátky - máš 10% navíc proti ostatním
dovolená - máš delší než dřív
pracovní doba - máš kratší nebo stejnou
třídy - konečně lze rozlišit kdo dělá a kdo ne, ne jako dřív, kdy byla jedna pro "mladé" a jedna pro "staré" a na některých OOP jen jedna pro všechny...
plat - 140 % průměru v republice, ještě je čas na zvyšování, žádná jiná profese tak preferovaná není, prostě už se nezvyšuje o 10 procent ročně, protože na to není
že je nedostatek policajtů - no prostě odešli ti, co chtěli odejít, včetně důchodců, kterých za mne sloužilo nejvíce v historii

Zkus mi napsat, čím ti službu zkurvil zákon a ne lidi, kteří u PČR zůstali. Myslím, že na moc věcí nepřijdeš.
  01.07.2008 09:28 sniper
 
Civile, doteď jsem se s Tebou snažil polemizovat, ale po přečtení Tvého posledního příspěvku to vzdávám, buď jsi magor nebo provokatér...
Jen něco málo: Těch 150 hodin za starýho zákona se týkalo akorát hodin, když jsi přetáhl službu, a nesmělo to být v noci, o víkendu a ve svátek.
10 procent příplatku zdaleka nedosahuje konkrétních příplatků za noční i víkendy, navíc je nespravedlivé, když stejné příplatky bere někdo, kdo chodí jen na ranní a občas si mrskne nějakou odpolední, stejně jako ten, kdo bouchá noční a víkendy pořád!
Svátky, za starýho zákona jsi dostal minimálně náhradní volno!
Platové třídy, třeba na OOP dělají všichni všehno, ale někdo je ve třetí, jinej až v šesté platové třídě! Super, co?
Je pravda, že máme o tři dny delší dovolenou, ale když od toho odečteš svátky a přesčasy zdrama, tak vlastně žádnou dovolenou nemáme...
A těmi 140 procenty jsi tomu nasadil korunu, jsi snad jedinej ubožák, kterej věří těm pohádkám Ivana Langera... Tady vešměs diskutují řadoví policajti, kterým je jasný, že tyhle procenta pobírají maximálně vedoucí, nebo pracovníci prezidia, tak se tady prosímtě neztrapňuj.
No nic, opravdu tuhle velice plodnou diskuzi s Tvou osobou končím, konečně ses projevil v plné parádě a ukázal, co jsi zač! A klidně mi můžeš nadávat do mladých frajerů, co se v civilu neuživí, staříku! Spíš mám já ten pocit, že máš v civilu veliké problém Ty, a proto pořád vybuřuješ na tomto fóru...
  01.07.2008 09:47 ...
 
Civile, přijde mi, že své argumenty opisuješ z nějaké brožury, ale teď opravdu nevíš, jaká je situace u PČR. A to už nějaký ten rok taky sloužím (pro upozornění víc než 5 let, jak jsi tu zmiňoval).
  01.07.2008 10:01 PETR
 
CIVILE TY ASI DĚLÁŠ U JINÉ FIRMY NEŽ JÁ,NEVÍM ŽE BYCH SI POMOHL PODLE NOVÉHO ZÁKONA,ALE NA HOŘE SI DOBŘE HRABOU,TAM ASI PATŘÍŠ I TY,JAK TADY ČTU TVOJE PŘÍSPĚVKY
  01.07.2008 21:27 F1
 
Pro vyjasnění těch 150 hodin dle té dřívější 186 !!!!!

Zákon č. 143/1992 Sb., o platu a odměně za pracovní pohotovost v rozpočtových a některých dalších...

§ 10 Plat a náhradní volno za práci přesčas

(1) Za hodinu práce přesčas 10) přísluší zaměstnanci část platového tarifu, osobního a zvláštního příplatku připadající na jednu hodinu práce bez práce
přesčas v kalendářním měsíci, ve kterém práci přesčas koná, a příplatek ve výši 25 % průměrného hodinového výdělku, a jde-li o dny nepřetržitého odpočinku v týdnu, příplatek ve výši 50 % průměrného hodinového výdělku, pokud se zaměstnavatel se zaměstnancem nedohodli na poskytnutí náhradního volna místo platu za práci přesčas. Za dobu čerpání náhradního volna se plat nekrátí. Neposkytne-li zaměstnavatel zaměstnanci náhradní volno v době tří po sobě jdoucích kalendářních měsíců po výkonu práce přesčas nebo v jinak dohodnuté době, přísluší zaměstnanci část platového tarifu, osobního a zvláštního příplatku a příplatek podle věty první.
(2) Zaměstnanci, kterému přísluší příplatek za vedení nebo hodnostní příplatek podle § 9, je plat stanoven s přihlédnutím k případné práci přesčas v
rozsahu 150 hodin v kalendářním roce. To neplatí o práci přesčas konané v noci, v den pracovního klidu 11) nebo při nařízené nebo dohodnuté pracovní pohotovosti. 11a) V platu vedoucího zaměstnance, který je statutárním orgánem, je vždy přihlédnuto k veškeré práci přesčas.

A již jsem zde psal, že náš bývalý šéf - velmi despotický a absolutní nedemokrat ( raději odešel před 2 lety ) si nikdy nedovolil nějaké " 150 hodin " nařizovat a jen několik let hrozil. To jak se nyní zneužívá těchto 150 hodin, nemá obdoby.
  01.07.2008 21:34 F1
 
A ještě s tím svátkem - jak to bylo dříve, je třeba celé pravdy

§ 14 Plat a náhradní volno za práci ve svátek

(1) Zaměstnanci, který nepracoval proto, že svátek 11c) připadl na jeho obvyklý pracovní den, se plat nekrátí.
(2) Za práci ve svátek poskytne zaměstnavatel zaměstnanci náhradní volno v rozsahu práce konané ve svátek, a to nejpozději do konce třetího
kalendářního měsíce následujícího po výkonu práce ve svátek nebo v jinak dohodnuté době. Za dobu čerpání náhradního volna se plat nekrátí. Zaměstnavatel se může se zaměstnancem dohodnout na poskytnutí příplatku ve výši průměrného hodinového výdělku za hodinu práce ve svátek místo náhradního volna.¨

Jinak poldové na Slovensku mají všechny možné a nemožné příplatky spravedlivě zachovány - tedy mají je spravedlivě započítané dle skutečně odsloužených příplatkových hodin.
  01.07.2008 23:33 fous
 
civile ve všem souhlasím se sniperem, ty žiješ asi na jiné plantě, je vidět, že už nesloužíš dost dlouho.
  02.07.2008 20:25 Benjo
 
Tak co civile došli ti argumenty?Pořád se divím proč jsi opustil toto lukrativní zaměstnání.Koukák ,že by s tebe byl výborný náborový expert.
  29.06.2008 19:17 krach
 
Velký pronajímatel nemovitostí, neministr policie a spolupodílník Cevro institut pan Langer nemilostrdně likviduje Polici ČR a její poslední zbytky.
  30.06.2008 11:53 Lukáš HERCLÍK
 
Spíše kde na to vzal pan ministr, dědil? či privatizace?
  30.06.2008 14:41 jarda
 
No, je ve funkci už dva roky. A to je dost, aby si srovnal účty se svými předchůdci. Ti už taky mají dost. A závist, to je hrozná věc. Podotýkám, že určitě nemám na mysli pana Bublana!
  01.07.2008 18:15 zhujutu
 
Rád bych věřil tomu, že vše získal poctivou prací
  29.06.2008 18:24 DEVASTACE POLICIE
 
DALŠÍ A DALŠÍ POLICISTÉ ODCHÁZEJÍ OD POLICIE. SNIŽOVÁNÍ REÁLNÝCH PŘÍJMŮ, NÁRUST ADMINISTRATIVY A BUDOVÁNÍ AMATÉRSKÉHO SBORU NEPŘISPÍVÁ LEPŠÍM ZÍTŘKŮM.
  29.06.2008 09:29 rentiér
 
Zdravím všechny poctivé lidi. Přečetl jsem si příspěvek pod hlavičkou Dan. Jestli zákonodárci neshodí paskvil a nevytvoří progresivní zákon pro všechny/ bachaře, justičku, policisty, hasiče/ , tak se bude páchat více,více škody. Daňový poplatník bude nadále platit za chyby mocipánů. Odešlo zbytečně za posledních cc 10 let desetitisíce zkušených policistů. Mohli nadále v horizontu dalších 10-20 let sloužit.. Jejich studie, zkušenost, praxe, výstroj výzbroj něco stojí. Fandím těm, co přešli k městské policii, udělali dobře. Dělat zadarmo se nedělá v žádném právním státě. Musí se vrátit placení přesčasů, všech příplatků/ dle zákona minulého /z.č. 186/92 Sb,/nesloužit 150 hodin zadara, nadělávat cc 10 státních svátků zadara a další chuťovky paskvilu z.č. 361/ 2003 Sb. Jestli chce stát udržet přespolní policisty sloužit v Praze, tak se musí zaplatit důstojná ubytovna, hradit cestovné, odlučné a další. Toto se platilo za minulého režimu. Paskvil je nesystémový. Dále jsem se dočetl, že mám být zrušeno cc 350 velitelských míst, ředitelé okresních ředitelství PČR a jejich zástupci , ale o místo nepřijdou. Dále , že na policejním presidiu ubyde 500 míst. Pořád je ale jeden velitel na sedum pěšáků. Nutno zaplatit spravedlivě policisty , hasiče, bachaře v přímém výkonu , novelizovat paskvil, omezit hafo velitelů, tudy vede cesta. Každý, kdo před lety šel do státní služby, sloužit jako policista, tak neuvažoval o rentách, ale o potírání lumpáren. Stát si neváží této skupiny občanů. Je zde přechodné období , jestli zákonodárci nevytvoří progresivní zákon, ne citovaný paskvil, tak dojde ke katastrofě. Čtu, kolik přijali nováčků, bylo by zajímavé, kolik jich bude sloužit po 15 letech. Přál bych si, aby bývalí kolegové v přímém výkonu měli lepší důstojné podmínky pro práci, lepší finanční ohodnocení. Jsem v civilu, mám se dobře. Mohu porovnávat dva světy. Dejte na sebe ve službě pozor, nikdo Vám nic nedá. Zdraví bývalý kolega por Marek z České Lípy. Jsem si vědom, že se jedná o veřejný web, na provokatéry nereaguji.
  29.06.2008 10:52 Benjo
 
Plně s tebou souhlasím,ale nemyslím si,že by se to zlepšilo v dohledné době.Tak i já odcházím,zítra jdu odevzdat věci.Všem,kteří zůstavají přeju hodně štěstí budete ho potřebovat.
  29.06.2008 11:07 Imperius
 
Váš příspěvek je celkem bez úrovně, asi jste jej psal v silném rozrušení. Ještě že jste rentiér...
  29.06.2008 11:13 Benjo
 
Je vidět Imperiusi,že o tom co se tady píše nemáš ani páru,ale vím že každý má právo na nazor.Tak ti za něj děkujem.
  29.06.2008 15:05 ff
 
dva měsíce v C, renta 10.000 Kč, prostě práce je dostatek a není důvod bývylí kolegové mít obavy ze změny...