Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.07.2005 19:43 R. H. <bob.hoz@tiscali.cz>
 
Vážený pane, dlouho jsem zvažoval, zda-li Vám napsat. Myslím si totiž, že to ve finále nemá žádný smysl. Možná by se to snad dalo přirovnat k boji s větrnými mlýny... Ale nakonec jsem se rozhodl sdělit Vám můj názor. Nevím, jestli vy poslanci žijete v naprosto jiném světě, nebo vás realita prostě nezajímá! Nejsem fandou sociální demokracie, ale ani s vámi není možné sympatizovat. Zatím jsem neslyšel jediný pozitivní krok, který hodláte učinit v následném volebním období v případě, že vyhrajete volby. Jediné na čem si stavíte předvolební kampaň je házení špíny na sociální demokracii a na policii jako celek! Je mi jasné, že policie je díky represi pro občany nepopulární, ale pokud ji považujete za zbytečnou, dejte policistům "celozávodní dovolenou" na 14 dní a podívejte se pak následně, jak to v této zemi bude vypadat! Víte, že sociální demokracie převzala vládu v zemi, kterou do krize přivedla vláda vaše? Byla to právě vaše vláda ODS která se položila a za kterou musela do voleb "došlapat" úřednická vláda tehdejšího premiéra Tošovského! Není divu, že dluhy ČR se neustále zvyšují, když vláda ČSSD musí žehlit to, co vaše vláda natropila! Ono totiž dnes již není moc co prodat ( a kolikrát za to nedostat zaplaceno ) jako tomu bylo v porevoluční době. Proč se nejvíce vaše strana brání čemukoli, co se týká snižování výhod pro ústavní činitele? Připadá Vám výho málo? Není pro Vás alarmující, že v demokratických volbách jsou třetí nejsilnější stranou komunisté? Pokud Vám to nedochází, nevolí je již jen důchodci v případě že mají 20% hlasů! Lidé je volí, protože jsou nespokojeni! Zajímá Vás to vůbec, nebo se jen snažíte urvat pro sebe co možná nejvíce a "po nás potopa"? Dále bych se Vás chtěl zeptat, jak si představujete "rovný důchod"? Dnes se hovoří o 4.000,- Kč a to ať daný jednotlivec vydělává měs. 7.000,- anebo třeba 300.000,-, jakou bude mít podle Vás motivaci zaměstnaný nechávat si vyplácet vyšší mzdu na výplatní pásku? Vždyť již dnes spousty lidí berou oficiálně min.mzdu a zbytek mají tzv. "na ruku" aby nemuseli odvádět daně. Myslíte si, že to dopadne jinak v případě že každy bude vědět, že ať přispěje do státní kasy jakoukoli částkou, dostane 4.000,-? Proč ODS je proti zavedení registračních pokladen a proč to zdůvodňuje tím, že podnikatelé budou muset zakoupit pokladnu za 20 až 40.000,-? Nezlobte se na mne, ale pokud podnikatel nevydělá 20.000,- za 3 roky aby investoval do zařízení, které si odečte z daní, pak je to asi neprosperující podnikatel a měl by svou živnost zrušit. Na Slovensku jsem dostal pokladní lístek z registrační pokladny i při nákupu zmrzliny!!! Nechápu, proč by z mého kopečku zmrzliny neměl podnikatel odvézt daň z příjmu? Jak jinak chcete aby přiznal, že ho prodal??? Jak jinak ve státě, kde podnikatelé mají domy a auta za miliony přestože nevykazují zisk??? Další věcí je hospodaření v ČR. Nerozumím spoustě věcí a už vůbec ne tomu, že s tím nikdo nic nedělá. Proč mají hejtmani krajů luxusnější a dražší vozy než prezident ČR? Proč ředitel státního podniku Českých drah, podniku který prodělává, má vyšší mzdu než premiér ČR? Proč z peněz daňových poplatníků stát platí kapesné, zdravotní a soc. pojištění osobám které si žádají o politický azyl, ačkoli pocházejí z demokratické země? Proč takový azyl není zamítnut ihned při žádosti, ale řízení o něm trvá i 2 roky ( vícekrát ), které samozřejmě dotyčný na černo pracuje? Jak je možné, že osoby které nepracují a ani nikdy nepracovali mají na sociálních dávkách a všech příplatcích vyšší příjem než dva dospělí v rodině, kde oba pracují? Proč se ze státní pokladny platí vysoké školy lidem, kteří nejsou nijak motivováni zůstat v oboru? Začínám mít pocit, že to zde nejde jen proto, že není vůle něco měnit. Pokud parlament není schopen vytvořit za 15 let legislativu, která by fungovala, pak ji zcela zjevně vytvořit nechce, nebo jsou páni poslanci neschopní a asi by si měli hledat práci jinou! Poslední samostatnou kapitolou mých dotazů je policie a zákon o služebním poměru. Abych to uvedl na pravou míru. Jsem osmým rokem policista v přímém výkonu služby. Policistou jsem chtěl být od 11 let věku a vše jsem tomu podřizoval. Byl to můj životní sen a nastupoval jsem plný elánu a chuti, taky s vírou že je to poslání a na celý život. Praxe mě však velmi rychle vyvedla z omylu. Zjistil jsem, že můj sen byl spíše horrorový. Neustále mě uráží media a potažmo jejich prostřednictvím i ústavní činitelé, kteří neustále hovoří o korupci. Nikdy jsem nevzal žádný úplatek a těžko ho vzal i jakýkoli jiný policista který svou práci bere jako poslání. Jestli máte pocit, že korupce v řadách policie jen bují, proč neschválíte "cílené provokace"? My, poctiví policisté se toho nebojíme, nemáme proč. Vy snad ANO? Není to proto, že by se vám provokatéři nemohli hodit, protože by snad přistihli při něčem vás? Myslíte si že je zkorumpovaná policie? Běžte se zeptat mezi lidi, kteří chtějí umístit dítě do lepší školky! Běžte se zeptat lidí, kteří chtějí babičku do domova seniorů! Sežeňte městký byt! A pak přijdete na to, kde je korupce! Jakoby by nestačilo, že policisté na ulici již nemají žádné společenské postavení, protože na ně "plivete" stále špínu! A proč tedy vůbec policie vybírá hotovost? Protože nepracuje finanční úřad? Myslíte, že je úžasné mít v kapse pokutové bloky v hodnotě dvou výplat a být hmotně odpovědný? Víte, že v dobách kdy policie nabírala, musela sahat do řad uchazečů o zaměstnání úřadů práce? Kam to chcete tímhle tempem dotáhnout, když už ani lidé nechodí dobrovolně ze své vůle? Proč neřeknete lidem pravdu jak je to s výplatami řadových policistů? Víte, že policista který má ženu na mateřské, chodí žádat o sociální dávky a frontu stojí s těmi, které den předtím chytil jak něco vykrádají? To je podle Vás společenská váha a prestiž? Dívíte se pak, že policisté odcházejí po odsloužených letech pracovat raději jako vrátní? Divíte se, když každého pořádného policistu dokážete jen otrávit? A divíte se, když neexistuje žádný služ. postup? Pro mne není životní krédo, vyrazit v 62 letech na ovál a běhat 12 min ke splnění fyzických prověrek proto abych mohl v mínus 10 stupních vypisovat blokovou pokutu! Je pro vás řešením, když se budeme snažit odcházet k armádě, která nikomu není trnem v oku a budeme za 23.000,- čistého leštit Tatru? A když pojedeme někam do boje, tak ačkoli je to naše práce, budeme mít výplatu několikráte vyšší? Víte, moc ani nevěřím, že mi budete ochoten odpovědět a pokud ano, jistě od Vás obdržím jen obecnou odpověď se kterou odpovíte univerzálně všem. Já bych byl jen rád, kdybyste se alespoň trochu zamyslel nad tím, co jsem Vám sdělil. S pozdravem, jeden z mála poctivých blbů v této zemi
  01.07.2008 17:21 ...
 
Taky odcházím od policie, kámoš bratránek taky. Prostě to co se tady ted děje to nemá obdoby. Ivan kurví co může - jen tak dál a policie nebude vůbec, jen všude kolem nás kriminalita. Trapná náborová kampan, projekt P1000. Nový zákon, reformy.. chce se mi z toho akorát blejt!! Zkušení lidi, kteří něco uměli, měli dlouholetou praxi odešli. Omlazování policie? Ježiš marja když to vidim co k nám přijde před a nebo po škole, tak bych brečel! Vždyt se bere už všechno, nekouká se na kvalitu, ale na kvantitu, jak někteří z těhle lidí, neříkám, že všichni najde se pár dobrých, mohou vykonávat vůbec službu? Nevídané. Pryč odsud. Ti co už odešli jsou spokojení. Jsem znechucenej situací u policie!!! Prémie 60tis? Kde by na ni vzali?? Jsou to jenom keci, těm co zůstávají pevné nervy a hodně štěstí!!
  01.07.2008 17:24 ff
 
Taky tak, po 18 letech jsem odešel a nelituji...prachy stéjné, ale bez nervů..co se děje u vnitra je síla...
  01.07.2008 20:37 xx
 
stav tohodle podniku neodiskutovatelně napovídá, že je to úplně někde v pr... a pár místních rýpalů se může snažit slova mrskat jak chtějí. Třeba až se Ti anální horolezci skutečně vlezou kam chcou tak nebude fungovat už vůbec nic. A.H. taky nechtěl slyšet o Stalingradu a pak čučel jak péro...
  01.07.2008 21:04 Imperius
 
No jo, ty, bratránek... Taky teta, strejda.. prostě klasická policejní rodinka (tzv. ručka ručku myje) . Tak nezaclánějte a běžte. Už stačilo!
  01.07.2008 21:31 XX
 
voni všichni jdou, ale od Langera http://www.novinky.cz/clanek/143917-langra-opousteji-dalsi-vysoc i-urednici-ted-namestkyne.html
ruka ruku myje
  02.07.2008 00:06 fous
 
to imperius....ty budeš asi taky novej co??? Nebo máš jen takovou malou disfunkci mozku???
  30.06.2008 23:55 Jean
 
Chlapi, co tady brečíte kvůli malému platu.
Vždyť v Praze prý dostanete každý v říjnu 2008 prémii 60 000 Kč.
Kdo to v civouši má!
To vám průměr stoupne o víc než 5000 Kč! Užijte si jich na Vánoce.
  01.07.2008 09:17 Jeane
 
Snad jsi jim na to neskočil? plk.Želázko je na toto přání sám.O tom rozhoduje ten nahoře a ten už se přece vyjádřil,že nepustí ani chlup a policie je až moc dobře zaplacena.............

http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=140084&238p=TNOVINY&238d=29.06 .2008&238o=
  01.07.2008 09:43 ...
 
Želásko by byl pro, jediný má rozum a pochopil vážnost situace, ale Ivan je stále mimo a povídá si tu svou obehranou písničku, že je vše v pořádku. Sloužím v Praze, na našem útvaru chybí 35% policistů a další se chystají odcházet. Nikdo s tím nic nedělá, policisté, kteří nemusí odcházet, ale raději jdou, vůbec nemají motivaci za daných podmínek setrvat. A co se týče p. Želáska, myslím si, že bude časem odejit - tak to u PČR chodí, když se někdo snaží udělat něco pozitivního, popř. upozorní na nějaký problém, a vystrčí růžky...
  01.07.2008 14:43 Asi tak!
 
http://zpravy.idnes.cz/praze-chybi-pres-tisic-policistu-plan-na- jejich-ziskani-zkrachoval-1dy-/praha.asp?c=A080627_142230_praha_ pei
  01.07.2008 20:22 BINEC
 
PRAHA BYLA VŽDYCKY PREFEROVANÁ, ALE CO TEN ZBYTEK REPUBLIKY, TAM SE PLATY PROPADAJÍ VŠUDE!
  30.06.2008 23:22 Petr
 
Zdravím Vás. Uvažuji o vstupu k PČR, ale když čtu
Vaše příspěvky, tak opravdu nevím. Petr z Vysočiny
  01.07.2008 14:46 pro Perta
 
Podívej sr taky na: www.policista.cz
Já to taky vzdal.Realita je jiná,než nám nakukal náborář :-(
  01.07.2008 16:42 Petře,
 
koukni se také na www.ubs-mv.eu ať jsi trochu v obraze. Můžeš si také přečíst dnešní příspěvek na těchto NEministerských stránkách v sekci NÁZORY/Policie ČR, Hasiči od Pavla Mitáše. Možná přijmeš i názor bývalého příslušníka.
  01.07.2008 21:40 Nemitáš
 
No zrovna Mitáše bych jako měřítko nedával.
  02.07.2008 09:14 Benjo
 
Nemusíš ho dávat za příklad,ale podívej se kolem sebe a poptej se bývalých příslušníků co ti řeknou.Taky jsem odešel není možný všechno tohle snášet do nekonečna,nechci se dožít toho,až nám řeknou,že letos se platy nebudou zvedat,že bereme hodně tak nám trošku uberou.Já už opravdu věřím všemu.
  30.06.2008 14:14 Kája Mařík
 
Pod naší modrou zástavou pozvedneme do boje nový policejní sbor (konečně bez komoušů, estébáků, starých struktur a těch, kteří vychcaně čekají na rentu)
  30.06.2008 14:39 jarda
 
Tak si to užij, Langře!
  30.06.2008 18:55 Klik
 
Kája Mařík je hloupej koláč a Gibon. Dobře mu hrabe!
  30.06.2008 21:42 Benjo
 
Já už nečekám já ji mám.Dnes 30. června jsem ukončil služební poměr.Tak si mě Kájo prosím tě taky škrtni.Děkuji.
  01.07.2008 11:24 ....
 
Maříku Maříku, to, že jsi u PČR znamená, že taky čekáš na rentu (vychcaně). Akorát tě štve, že ještě na ní nemáš nárok. Doufám, že aš na ni dosáhneš odejdeš taky aby si uvolnil místo těm co ji nemají a táhnou modrou zástavu.
  01.07.2008 23:25 fous
 
Kájo co to plácáš?? Nejsem stará struktůra, ani komunista, ale to co se v poslední době děje v naší "firmě" nad tím už zůstává rozum stát....připadám si jako sociální případ...ani raději neříkám kde dělám....jo a na rentu nečekám protože tak dlouho tu setejně nevydržím
  30.06.2008 13:05 Nábor se nám zase nepovedl,jaké překvápko
 
http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=140084&238p=TNOVINY&238d=29.06 .2008&238o=
  30.06.2008 21:44 Výroky
 
neministra policie o tom, že se budu muset chovat zdvořile, mě uráží. Za celou dobu, co jsem u PČR, jsem se jinak než zdvořile nechoval a to včetně slušného chování k těm, kteří si to ani za mák nezaslouží. Zdvořilostní chování k tomuto neministrovi mě ovšem opouští a mám chuť výt ve vztahu k němu velice nezdvořilý.
  29.06.2008 21:59 Kája Mařík
 
Běžte do prýči, rentiéři. My hrdí vytrváme....
  30.06.2008 07:55 civil
 
Tobě nic jiného nezbejvá,protože jsi od narození netáhlo
  30.06.2008 14:30 Civil
 
Ohrazuji se proti tomu vemenu co používá nick civil s malým "c". Nemám s ním nic společného. Vymysli si něco jiného. Já tu jsem dávno před tebou.
  01.07.2008 09:56 Petr3
 
KÁJO TY JSI OPRAVDU MAGOR
  29.06.2008 20:13 sniper
 
No jo, civile, už je mi to jasný... Ale ani se nedivím, že píšeš to, co píšeš, prostě o současné situaci moc nevíš... To, že se to během dvou let dokáže u PČR takhle zkur..., nečekal snad nikdo, ani já :-( A nemyslím jen finanční okrádání a snižování platu, ale i stále větší byrokracii, administrativu, buzereci... a tak bych mohl pokračovat :-(
  30.06.2008 07:34 Civil
 
Odhaduji délku tvé služby tak na 5 let. Podle tvých reakcí i podle nicku, vydím mladého frajírka, který se cítí neustále nedoceněn, protože on je ten, kdo ví vše nejlépe a všechno nejlépe také dělá. O situaci u PČR vím dost i dnes a proto si dovoluji tvrdit, že jestli je to podle tvých slov zkurvený, tak 90 % si toho kurvíte sami tím, jak se k sobě chováte. Tím myslím hodně z vás - nadřízení k podřízeným i naopak, řadoví mezi sebou, velitelé mezi sebou. K tomu závist, když má někdo o dvě stovky větší osobní, nebo se dostane do vyšší střídy. A to byl také můj důvod k odchodu. Až jednou tu firmu opustíš, tak z počátku nebudeš věřit tomu, jak se k sobě také lidé mohou chovat v zaměstnání. A dnes z celé PČR čiší taková sebestřednost, že je to při pohledu z jiné sféry až k smíchu, nebo k pláči.
  30.06.2008 13:38 civile
 
máš v mnohém pravdu, když čtu jak se zde někteří prezentují, pochybuji, že by byli schopni (potažmo ochotni) mi v nouzi pomoci a to je opravdu k pláči. Ale nepaušalizuji, proto to slůvko NĚKTEŘÍ.
  30.06.2008 21:54 sniper
 
Civile civile, pořád se oháníš tím, jak jsi starej, zkušenej a věcí znalej, ale ty Tvé názory, ach jo... Jestli nám práci něco z devadesáti procent zkurvilo, tak novej zákon! Kterej Ty jsi ovšem na vlastní kůži nezažil, takže nechápu, proč o těchhle věcech tak rádoby zasvěceně píšeš! A silně pochybuju, že jsi v kontaktu s řadovými poldy! Jinak, dobu mé služby jsi neodhadl, představ si, že ten mladej frajírek slouží jedenáctým rokem! Ještě za doby Tvé služby by to moc nebylo, ale teď jsem na našem útvaru veterán! Ale jinak máš pravdu, opravdu se cítím nedoceněnej, když beru stejný peníze jak popelář, když makám přesčasy zdarma, nedostávám příplatky za noční a víkendy, netýkají se mě svátky, rok od roku mi díky zmrazení klesá reálnej plat.... A proto ještě letos dávám téhle firmě sbohem a stanu se taky civilem, jako spousta dalších! Makal jsem před nástupem k policii a uživím se i po odchodu z ní...
  01.07.2008 08:17 Civil
 
No, tak jestli já nic nevím za dva roky o PČR, tak to tě tedy lituji, až nastoupíš po 12 letech do civilu. Na takové chytráky všude čekají, uvidíš. Snad u těch popelářů bys mohl nastoupit, abys nešel s platem dolů.
K tomu zákonu, co všechno zkurvil:
150 hodin zdarma - bylo i za 186-ky, akorát upraveno v jiném zákoně, alespoň pro mne
svátky v nepřetržitém provozu - žádná změna proti předchozí úpravě
příplatky na noc a svátky - máš 10% navíc proti ostatním
dovolená - máš delší než dřív
pracovní doba - máš kratší nebo stejnou
třídy - konečně lze rozlišit kdo dělá a kdo ne, ne jako dřív, kdy byla jedna pro "mladé" a jedna pro "staré" a na některých OOP jen jedna pro všechny...
plat - 140 % průměru v republice, ještě je čas na zvyšování, žádná jiná profese tak preferovaná není, prostě už se nezvyšuje o 10 procent ročně, protože na to není
že je nedostatek policajtů - no prostě odešli ti, co chtěli odejít, včetně důchodců, kterých za mne sloužilo nejvíce v historii

Zkus mi napsat, čím ti službu zkurvil zákon a ne lidi, kteří u PČR zůstali. Myslím, že na moc věcí nepřijdeš.
  01.07.2008 09:28 sniper
 
Civile, doteď jsem se s Tebou snažil polemizovat, ale po přečtení Tvého posledního příspěvku to vzdávám, buď jsi magor nebo provokatér...
Jen něco málo: Těch 150 hodin za starýho zákona se týkalo akorát hodin, když jsi přetáhl službu, a nesmělo to být v noci, o víkendu a ve svátek.
10 procent příplatku zdaleka nedosahuje konkrétních příplatků za noční i víkendy, navíc je nespravedlivé, když stejné příplatky bere někdo, kdo chodí jen na ranní a občas si mrskne nějakou odpolední, stejně jako ten, kdo bouchá noční a víkendy pořád!
Svátky, za starýho zákona jsi dostal minimálně náhradní volno!
Platové třídy, třeba na OOP dělají všichni všehno, ale někdo je ve třetí, jinej až v šesté platové třídě! Super, co?
Je pravda, že máme o tři dny delší dovolenou, ale když od toho odečteš svátky a přesčasy zdrama, tak vlastně žádnou dovolenou nemáme...
A těmi 140 procenty jsi tomu nasadil korunu, jsi snad jedinej ubožák, kterej věří těm pohádkám Ivana Langera... Tady vešměs diskutují řadoví policajti, kterým je jasný, že tyhle procenta pobírají maximálně vedoucí, nebo pracovníci prezidia, tak se tady prosímtě neztrapňuj.
No nic, opravdu tuhle velice plodnou diskuzi s Tvou osobou končím, konečně ses projevil v plné parádě a ukázal, co jsi zač! A klidně mi můžeš nadávat do mladých frajerů, co se v civilu neuživí, staříku! Spíš mám já ten pocit, že máš v civilu veliké problém Ty, a proto pořád vybuřuješ na tomto fóru...
  01.07.2008 09:47 ...
 
Civile, přijde mi, že své argumenty opisuješ z nějaké brožury, ale teď opravdu nevíš, jaká je situace u PČR. A to už nějaký ten rok taky sloužím (pro upozornění víc než 5 let, jak jsi tu zmiňoval).
  01.07.2008 10:01 PETR
 
CIVILE TY ASI DĚLÁŠ U JINÉ FIRMY NEŽ JÁ,NEVÍM ŽE BYCH SI POMOHL PODLE NOVÉHO ZÁKONA,ALE NA HOŘE SI DOBŘE HRABOU,TAM ASI PATŘÍŠ I TY,JAK TADY ČTU TVOJE PŘÍSPĚVKY
  01.07.2008 21:27 F1
 
Pro vyjasnění těch 150 hodin dle té dřívější 186 !!!!!

Zákon č. 143/1992 Sb., o platu a odměně za pracovní pohotovost v rozpočtových a některých dalších...

§ 10 Plat a náhradní volno za práci přesčas

(1) Za hodinu práce přesčas 10) přísluší zaměstnanci část platového tarifu, osobního a zvláštního příplatku připadající na jednu hodinu práce bez práce
přesčas v kalendářním měsíci, ve kterém práci přesčas koná, a příplatek ve výši 25 % průměrného hodinového výdělku, a jde-li o dny nepřetržitého odpočinku v týdnu, příplatek ve výši 50 % průměrného hodinového výdělku, pokud se zaměstnavatel se zaměstnancem nedohodli na poskytnutí náhradního volna místo platu za práci přesčas. Za dobu čerpání náhradního volna se plat nekrátí. Neposkytne-li zaměstnavatel zaměstnanci náhradní volno v době tří po sobě jdoucích kalendářních měsíců po výkonu práce přesčas nebo v jinak dohodnuté době, přísluší zaměstnanci část platového tarifu, osobního a zvláštního příplatku a příplatek podle věty první.
(2) Zaměstnanci, kterému přísluší příplatek za vedení nebo hodnostní příplatek podle § 9, je plat stanoven s přihlédnutím k případné práci přesčas v
rozsahu 150 hodin v kalendářním roce. To neplatí o práci přesčas konané v noci, v den pracovního klidu 11) nebo při nařízené nebo dohodnuté pracovní pohotovosti. 11a) V platu vedoucího zaměstnance, který je statutárním orgánem, je vždy přihlédnuto k veškeré práci přesčas.

A již jsem zde psal, že náš bývalý šéf - velmi despotický a absolutní nedemokrat ( raději odešel před 2 lety ) si nikdy nedovolil nějaké " 150 hodin " nařizovat a jen několik let hrozil. To jak se nyní zneužívá těchto 150 hodin, nemá obdoby.
  01.07.2008 21:34 F1
 
A ještě s tím svátkem - jak to bylo dříve, je třeba celé pravdy

§ 14 Plat a náhradní volno za práci ve svátek

(1) Zaměstnanci, který nepracoval proto, že svátek 11c) připadl na jeho obvyklý pracovní den, se plat nekrátí.
(2) Za práci ve svátek poskytne zaměstnavatel zaměstnanci náhradní volno v rozsahu práce konané ve svátek, a to nejpozději do konce třetího
kalendářního měsíce následujícího po výkonu práce ve svátek nebo v jinak dohodnuté době. Za dobu čerpání náhradního volna se plat nekrátí. Zaměstnavatel se může se zaměstnancem dohodnout na poskytnutí příplatku ve výši průměrného hodinového výdělku za hodinu práce ve svátek místo náhradního volna.¨

Jinak poldové na Slovensku mají všechny možné a nemožné příplatky spravedlivě zachovány - tedy mají je spravedlivě započítané dle skutečně odsloužených příplatkových hodin.
  01.07.2008 23:33 fous
 
civile ve všem souhlasím se sniperem, ty žiješ asi na jiné plantě, je vidět, že už nesloužíš dost dlouho.
  02.07.2008 20:25 Benjo
 
Tak co civile došli ti argumenty?Pořád se divím proč jsi opustil toto lukrativní zaměstnání.Koukák ,že by s tebe byl výborný náborový expert.
  29.06.2008 19:17 krach
 
Velký pronajímatel nemovitostí, neministr policie a spolupodílník Cevro institut pan Langer nemilostrdně likviduje Polici ČR a její poslední zbytky.
  30.06.2008 11:53 Lukáš HERCLÍK
 
Spíše kde na to vzal pan ministr, dědil? či privatizace?
  30.06.2008 14:41 jarda
 
No, je ve funkci už dva roky. A to je dost, aby si srovnal účty se svými předchůdci. Ti už taky mají dost. A závist, to je hrozná věc. Podotýkám, že určitě nemám na mysli pana Bublana!
  01.07.2008 18:15 zhujutu
 
Rád bych věřil tomu, že vše získal poctivou prací
  29.06.2008 18:24 DEVASTACE POLICIE
 
DALŠÍ A DALŠÍ POLICISTÉ ODCHÁZEJÍ OD POLICIE. SNIŽOVÁNÍ REÁLNÝCH PŘÍJMŮ, NÁRUST ADMINISTRATIVY A BUDOVÁNÍ AMATÉRSKÉHO SBORU NEPŘISPÍVÁ LEPŠÍM ZÍTŘKŮM.
  29.06.2008 09:29 rentiér
 
Zdravím všechny poctivé lidi. Přečetl jsem si příspěvek pod hlavičkou Dan. Jestli zákonodárci neshodí paskvil a nevytvoří progresivní zákon pro všechny/ bachaře, justičku, policisty, hasiče/ , tak se bude páchat více,více škody. Daňový poplatník bude nadále platit za chyby mocipánů. Odešlo zbytečně za posledních cc 10 let desetitisíce zkušených policistů. Mohli nadále v horizontu dalších 10-20 let sloužit.. Jejich studie, zkušenost, praxe, výstroj výzbroj něco stojí. Fandím těm, co přešli k městské policii, udělali dobře. Dělat zadarmo se nedělá v žádném právním státě. Musí se vrátit placení přesčasů, všech příplatků/ dle zákona minulého /z.č. 186/92 Sb,/nesloužit 150 hodin zadara, nadělávat cc 10 státních svátků zadara a další chuťovky paskvilu z.č. 361/ 2003 Sb. Jestli chce stát udržet přespolní policisty sloužit v Praze, tak se musí zaplatit důstojná ubytovna, hradit cestovné, odlučné a další. Toto se platilo za minulého režimu. Paskvil je nesystémový. Dále jsem se dočetl, že mám být zrušeno cc 350 velitelských míst, ředitelé okresních ředitelství PČR a jejich zástupci , ale o místo nepřijdou. Dále , že na policejním presidiu ubyde 500 míst. Pořád je ale jeden velitel na sedum pěšáků. Nutno zaplatit spravedlivě policisty , hasiče, bachaře v přímém výkonu , novelizovat paskvil, omezit hafo velitelů, tudy vede cesta. Každý, kdo před lety šel do státní služby, sloužit jako policista, tak neuvažoval o rentách, ale o potírání lumpáren. Stát si neváží této skupiny občanů. Je zde přechodné období , jestli zákonodárci nevytvoří progresivní zákon, ne citovaný paskvil, tak dojde ke katastrofě. Čtu, kolik přijali nováčků, bylo by zajímavé, kolik jich bude sloužit po 15 letech. Přál bych si, aby bývalí kolegové v přímém výkonu měli lepší důstojné podmínky pro práci, lepší finanční ohodnocení. Jsem v civilu, mám se dobře. Mohu porovnávat dva světy. Dejte na sebe ve službě pozor, nikdo Vám nic nedá. Zdraví bývalý kolega por Marek z České Lípy. Jsem si vědom, že se jedná o veřejný web, na provokatéry nereaguji.
  29.06.2008 10:52 Benjo
 
Plně s tebou souhlasím,ale nemyslím si,že by se to zlepšilo v dohledné době.Tak i já odcházím,zítra jdu odevzdat věci.Všem,kteří zůstavají přeju hodně štěstí budete ho potřebovat.
  29.06.2008 11:07 Imperius
 
Váš příspěvek je celkem bez úrovně, asi jste jej psal v silném rozrušení. Ještě že jste rentiér...
  29.06.2008 11:13 Benjo
 
Je vidět Imperiusi,že o tom co se tady píše nemáš ani páru,ale vím že každý má právo na nazor.Tak ti za něj děkujem.
  29.06.2008 15:05 ff
 
dva měsíce v C, renta 10.000 Kč, prostě práce je dostatek a není důvod bývylí kolegové mít obavy ze změny...