Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  08.02.2006 08:45 Dušan Popelka
 
Vidět to z té druhé strany
Začínám vaší myšlenkou paní Anno - Jinak to člověk vidí zhora a jinak z opačné strany. A jsem si jist, že ze strany lékárníků se nedívá nikdo. Stačí, aby jen někdo prohlásil, že se přiživují na nemocných a lidi mají hned svůj názor a začnou je odsuzovat aniž by se nad tím zamysleli.
Je to typická česká vlastnost. Pokud tlučou člověka na ulici, tak jsou všichni slepí, hluší, ale jakmile má někdo více než druhý, tak by se bili do krve jen aby ten druhý měl méně.

Kdo má alespoň trochu představu o obchodě ví, že marže (marže, ne zisk) 30% není neobvyklá a patří zcela do běžného průměru. Kdo má alespoň trochu přehled o problému ví, že obchodní přirážka 30% na léky je společná pro lékárnu a distributora léčiv, tj ne pouze pro lékárnu je plných 30%. Při čtení názoru jednoho pána v MFDnes, který se rozčiloval nad tou zlodějinou, jsem se trpce pousmál zvláště v pasáži, kde psal, že zelinář má doporučenou marži 10-20%. S úctou k jakémukoliv slušnému zaměstnání mi to připadá směšné. Chcete, aby měli lékárníci marže 10-20% jako zelináři? Jak může někdo porovnávat lékárníka se zelinářem, který potřebuje pouze dodávku, sklep a umět počítat. Marže 30% je moc? Není, je zcela přiměřená k požadavkům, které jsou na ně kladeny. Uvědomuje se vůbec někdo, že tito lide studují univerzitu, aby mohli vydávat léky. Studují 5 let obory z farmacie, biologie, chemie, lékařství. A to samozřejmě má důvod, protože tito lidé suplují několik profesí a to co dělají nese sebou značnou zodpovědnost. K jejich práci, to co ostatní nevidí, patří např. – musí kontrolovat léky a nesmí vydat léky, které nelze kombinovat (určitá kombinace léku jinak bezproblémových může způsobit vážné problémy), správně znát dávkování a při pochybnostech o špatně napsaném dávkování lékařem tohoto lékaře kontaktovat, při špatném vydání musí zajistit na vlastní náklady okamžitou nápravu (tj. okamžitě přes doktora kontaktovat pacienta a správný lék mu neprodleně doručit), pokud se přestane vyrábět nějaký lék musí pacientovi nabídnout stejně kvalitní alternativu a oznámit to lékaři, musí luštit ty šílené škrabopisy doktorů na receptech a použít vlastních znalostí ke správné identifikaci léku a dávkování. Při tom se musejí stále vzdělávat o nových lécích a absolvovat atestace. A za každou chybu v lécích, kterou doktor způsobí a oni ji přehlédnou jsou zodpovědní (i trestně) lékárníci, protože nám je vydali.
Nikdo si neuvědomí, že veškeré ty regály s léky, přípravky, jaké dávkování k čemu s čím, kdy se může brát, oni mají v hlavě. Ukážete jim lék a oni vám řeknou do jaké skupiny léku patří, v jakém dávkování po kolika se vyrábí, v jakém stavu (pilulky, tobolky, čípky, mast..), na co to je lék, kdy a jak často se bere, jak dlouho působí, s čím se nesmí brát dohromady, vedlejší účinky, kdo to vyrábí, jaký podobný lék jako alternativa k tomu existuje.
Pokud lékárník pracuje v nemocnici, tak se podílí i na výzkumech např. působení léků na rakovinu a jejich vyhodnocení.

Jsou to vzdělaní lidé a mají zcela zodpovědnou práci. A co my? Doktoři se na ně dívají skrz prsty a odmítají se s nimi bavit, když něco špatně předepíší. Oni totiž jsou doktoři mistři světa a nebude je poučovat o lécích a dávkováních nějaký prodavač léků. V zahraničí dokonce lékárníci chodí při vizitě s doktory a konzultují nasazování léku při léčbě. Ono přeci jen doktor nemá šanci znát vše kolem léků, stále doplňovat informace o nových poznatcích a vývoji. Tady se to také zkoušelo, bez úspěchů, ano mistři světa znají všechno nejlépe a spíše si dělali z lékárníků srandu než je brali vážně. Tož doktoři a co obyčejný člověk? Ten je ještě horší. Kde jaký hejhula nadává ubohé lékárnici za tárou, že je sprostá zlodějka, div že děvče nepláče. Neviděl jsem, že by někdo nadával prodavačce v zelenině, že má drahou papriku, ale chlapa, který má zaplatit 50 korun za lék proti nadýmání způsobené interakcí s lékem na rakovinu, který stojí 2500 kč a je hrazen zcela pojišťovnou, to jsem viděl. Lidé si kupují stupidní přípravky na hubnutí za stovky korun a ani neceknou, ale jakmile mají zaplatit za lék, tak řvou jak podsvinče. Ale oni se musí stále usmívat, snášet nadávky a ani nepípnout, dokola vysvětlovat starým lidem co a jak, stýkat se s pacienty kteří se usmívají a přitom vědí, že ten lék který dostávají jim prodlouží život maximálně o pár měsíců, stýkají se s idioty diagnózou potvrzené, i s hulváty a idioty, co se pokládají za normální lidi. A to všechno jenom, aby mohli vydávat léky.

Uvědomuje si vůbec někdo, že lékárna je první a poslední instance, která nás chrání před tím, aby nám doktor nenamíchal přepsáním se smrtící kombinaci špatných léků či přehnal dávkování? Nikdo jsou to jen obyčejní prodavači. Zkuste se zeptat kolikrát volají doktorům za den, aby opravili nesrovnalost na receptu, teprve pak si uvědomíte, že dělají mnohé více nežli si každý z nás myslí.

A to že je lékáren moc? Trafika či benzínky jsou na každém rohu a nemyslím si, že to jsou boháči a příživníci (mimochodem marže na benzínkách vám nevadí, to jste asi přehlédla záměr pana Ratha obejít lékárny a převést prodej léků na benzínky a lékaře).
Lékárny jsou prostě taženy spotřebou léků, která je u nás na osobu enormní, ale hlavně prodejem doplňkového zboží jako potravinové doplňky, vitamíny, čaje, zdravotnické potřeby, za které neváhají češi bezhlavě utrácet tisíce, podle toho, na co zrovna běžela reklama v televizi.
Paříme mezi nejtlustější národy v Evropě, zanedbáváme vlastní zdraví, kouříme, vypijíme si prvenství ve spotřebě piva a to vše řešíme „zázračnými“ léky. Kolik léku je použito na nemoci z vlastní pohodlnosti a lenosti a kolik na nemoci, které neovlivníme.
Znám člověka, který má silnou nadváhu, kašle na životosprávu a cpe se léky na všechno možné (tlak, klouby..), které platíme my, protože ho to možná zachrání. Ten člověk ve stáru bude odkázán na cizí pomoc a hromadu dalších léků, které zaplatíme my. Proč nejsou léky, které jsou způsobeny nezodpovědností člověka placeny z jeho peněz. Proč člověk, který o sebe dbá platí na toho kdo užírá peníze, které by se dali použít pro někoho, kdo je opravdu potřebuje na léčení. Proč pokud o sebe dbám nemám výhodu z toho, že nezatěžuji zdravotní systém oproti tomu, kdo z vlastní lenosti a ignorance tento systém vysává.
Toho člověka, co na všechno kašle by to mělo něco stát, když ne úsilí a snahu, tak peníze. Můj učitel tělovýchovy vždy opakoval, že nejnevděčnější investice je do vlastního těla. Musíš o ní pečovat celý život, jinak ztratíš vše, co jsi již do ní vložil. Jenže komu by se chtělo, že?

Všichni křičí na lékárníky, ale nikoho nezajímá proč jsou na desítky léku předepsané úhrady pojišťovnou 3 kč. Celým systémem od doktora, přes lékárnu do pojišťovny jde pitomý recept aby se uhradili 3 kč. To, že tento proces stojí desetkrát tolik nikoho nezajímá. Proč si ty 3 kč úhrady nezruší a neuhradí je pacient, kterého to nezabije? Proč nikoho nezajímá, že každý 4-tý pacient jde do k doktorovi, aby si nechal předepsat paralen či kapky, protože jsou na předpis levnější. Ztrácí čas pacient, doktor. Za návštěvu u doktora zaplatí pojišťovna více nežli stojí paralen a kapky dohromady. Proč nikoho nezajímá to, že v nemocnicích bez doplatku si doktoři předepisují sobě a svým příbuzným extrémně drahé léky. Proč nikoho nezajímá, že na internách odkládají staré lidi příbuzní, kteří je obírají o důchod a nehodlají se o ně starat. Proč si tolik lidí naškudlí léky, které nikdy nepoužije?
Proč to nikoho nezajímá? Protože za všechno můžou lékárníci. Pan Rath je vypočítavý člověk, který vidí jen to, co chce a v čem má osobní, ne profesní angažovanost. To není člověk na správném místě, ten se nedokáže jako doktor na to podívat z druhé strany.

Každý z Vás, kdo věděl alespoň pětinu toho, co jsem napsal má právo lékárníky kritizovat, ostatní ať raději mlčí.
  06.07.2008 20:27 kokot <kokot@seznam.cz>
 
Už aby byly volby, je třeba vypráskat tu modrou chátru s bolševickými manýry!
  06.07.2008 20:37 Sparta
 
Dobře vystihující e-mailová adresa. Ta ti sluší!!!
  06.07.2008 21:39 Imperius
 
Kokote, ty jsi kokot ze všech nekokotovatějších..
  07.07.2008 09:22 Jeky
 
Zřejmě jste nepochopili provokatéra Kokota. Je modřejší víc než majitel těchto stránek.
  07.07.2008 19:25 Sparta
 
Ale, Jeky nám něco chápe, to je divizna!
  05.07.2008 18:10 truck <truck@klikni.cz>
 
Co to je "Centrální mail: ksm@ksm.cz"?Kde můžu zažalovat zkur...ý komunisty?Nebo mám podat trestní oznámení soudruhům,kteří seděli,sedí a budou sedět na stejných místech?
  06.07.2008 09:40 jarda
 
Zkus Hlavní nádraží v Praze, toho pána s červenou čepičkou. Pak ještě můžeš vola z okna. Ale také nám můžeš dát s takovými nesmysly pokoj, jo?
  05.07.2008 14:41 Sparta
 
05.07.2008 14:40 Hňupovi Sparta

Tak se na to vyser!!! Je to tak složité!!! Vystřídal jsem také několik zaměstnání a to včetně ozbrojených složek a když odejdeš jinam je to složité, ale kdo není línej, poradí si. Tak nebreč, sociál nejsi, už se probuď a začni uvažovat tím ,co máš v hlavě a nepiš tady přitroublé názory, že jsi sociál, kecy jenom kecy. Kdy už konečně pochopíte, že tady na tomto fóru se nic nevyřeší. UBS to zkoušelo a jak dopadlo, vysrali jste se na ně. Tak teď bulte hrdinové.
  05.07.2008 14:42 Klik
 
Ano na UBS jste se fakt vyflákli!!! a tady se nic nevyřeší.
  05.07.2008 14:49 rentiéři
 
Renta - jeden podvod a tak za prvé, kdo odešel dle starého zákona a měl mít plnou valorizaci byl přeložen dle nového a pobírá poloviční. Za další přidání důchodcům 450Kč v srpnu se na rentiéry nevztahuje, není to procentní navýšení, další ojeb. Jestli do toho přijde zdanění, potěš prdel a snad to probudí desetitisíce rentiérů. Taky spíme. Odvolalo se tak 50. Boj marný, podpora žádná. Okrádat Vás budou i v civilu a bojovat se nikomu nechce, jenom kritizovat. Určitě má někdo z rentiérů dobré kontakty na právníka a nebo to je zřejmě prohrané. Retroaktivita přímá a nepřímá. Já tomu říkám podvod, nic jsem neprovedl, odešel jsem bez šrámu a dle platných pravidel hry a stávám se podvedeným, Já už nevěřím ve spravedlivé právo.
  05.07.2008 17:34 pro hňupa
 
Nestřídej pořád zaměstnání a konečně najdi svůj status.
  06.07.2008 20:32 Sparta
 
Hlavně, že jsi ho našel ty, přestaň brečet a začni pro to něco dělat, hrdino z první lajny!!!!
  05.07.2008 13:23 AGÓNIE PČR
 
IVAN LANGER VELKÝ PRONAJÍMATEL NEMOVITOSTI NA OLOMOUCKU, SPOLUZAKLADATEL CEVRO INSTITUTU A NEMINISTR POLICIE OPĚT LŽE A TVRDÍ O 10% NAVÝŠENÍ PLATŮ U POLICISTŮ. REALITA JE BOHUŽEL JINÁ A HODNĚ KRUTÁ, V TÉTO ZEMI JE POLDA ZA ONUCI.
  05.07.2008 10:16 realita
 
A další a další policisté odcházejí a policie začíná budovat skvělý amaterský sbor s neustálou migrací lidí pod vlivem blbé nálady!
  05.07.2008 11:50 ***
 
U nás od 1.září stop dovoleným. Díky odchodům by neměl už kdo sloužit na ulicích. Jak je to u vás?
  05.07.2008 12:26 to se nedá ani číst
 
Poslanec Jeroným Tejc : Děkuji za slovo. Já bych si dovolil pana ministra interpelovat ve věci platů policistů, protože po účinnosti služebního zákona, který vstoupil v účinnost 1. 1. 2007, došlo k poklesu platů u řady policistů v prvních měsíců. Podle mého názoru a nejen podle mého názoru tím hlavním důvodem byla chybná systemizace rozdělení do tarifních tříd u jednotlivých policistů.
Nicméně na konci loňského roku bylo rozhodnuto, a myslím, že k tomu donutil tlak na pana ministra a já jsem tomu rád, že se tak nakonec stalo, že došlo k dorovnání platů na tu úroveň, aby odpovídala úrovni minimálně roku 2006 u všech policistů, nicméně způsob, jakým bylo toto dorovnání učiněno, byl poměrně nesystémový. Na konci roku došlo k vyplacení někomu 300 korun, někomu 20 tisíc.

Letos díky rozhodnutí vaší vlády, pane ministře, nebyly navýšeny tarifní tabulky, tedy sice byl navýšen o 1, 5 % objem na platy, což jistě není dostatečné s ohledem očekávanou více než čtyřprocentní inflaci, nicméně ani tento nárůst nebyl promítnut do tabulek. Já se tedy ptám pana ministra a byl bych rád, jestli může zaručit, že nebude opět velká skupina policistů, která bude mít nižší příjem v roce 2008, než jak tomu bylo v roce 2006 a 2007 a případně, zda tento propad bude dorovnáván stejným nesystémovým způsobem jako loni. Děkuji.


Místopředseda PSP Vojtěch Filip : Ano, prosím pana ministra vnitra o odpověď na interpelaci pana Jeronýma Tejce. Prosím, pane ministře.


Ministr vnitra ČR Ivan Langer Děkuji za otázky. Ono by se slušelo položit si otázku, proč se musela celá systemizace připravovat až někdy v říjnu roku 2006 a proč se na ní nezačalo pracovat dříve, když se vědělo, že služební zákon nabude účinnosti.

Nicméně, co mohu prohlásit, je, že skutečnost rok 2007 versus rok 2006 znamenal nárůst průměrného platu o 9, 9, procenta, jinými slovy u policie za uplynulý rok ve srovnání s rokem předcházejícím narostl průměrný plat téměř o deset procent.

Souhlasím s vámi, že dorovnání bylo řešeno ne standardně, nicméně nemůžu s vámi souhlasit, že by k němu došlo pod nějakým tlakem, neboť mám tisíce svědků na to, že jsem na prvopočátku prohlásil, že objem mzdových prostředků je dostatečný na to, aby v okamžiku náběhu nového služebního zákona garantoval vyšší mzdy při srovnatelném výkonu a objemu práce. Byl takto rozpočtován nárůst 7, 5, skutečný nárůst byl 9, 9, tedy víc, než bylo rozpočtováno. To je první poznámka.

Druhá poznámka. Je pravdou, že pro letošní rok se počítá s nárůstem objemu mzdových prostředků o 1, 5 %. Je stejně tak pravdou, že já jsem zastáncem toho, aby tyto finanční prostředky šly primárně mimo tarifní složku mzdy a je to logické, neboť pokud bychom je rozpočítali do tarifů, neznamenalo by to nic jiného, než že ti, co mají vysoké platy, že by dostali ještě více a ti, co mají malé platy, by dostali méně. Někdo by dostal tři tisíce, někdo by dostal tři stovky, kdyby se to takovýmto způsobem percentuelně rozepsalo do tarifu.

Proto tedy můj záměr, se kterým jsem seznámil zástupce odborů, odborových svazů na Ministerstvu vnitra, resp. policie a hasičů, primárně finanční prostředky směřovat tam. V tuto chvíli děláme maximum pro to, abychom byli schopni za stavu, který máme a rozpočtovány máme finanční prostředky na mzdy zhruba pro 47 400 policistů, najít dostatečné rezervy v tom, abychom byli schopni nárůst, který v této chvíli je rozpočtován na 1, 5 %, učinit vyšším. Nicméně je třeba si pro korektnost připomenout, že v minulosti to byl nárůst o 12, posléze o 9 a teď téměř o 10 %, jinými slovy, nárůst za poslední tři roky je skutečně výrazný. Právě proto také průměrný plat policisty oproti průměrnému platu v rozpočtové sféře činí 140 %.

Já osobně považuji dobré odměňování a odměňování podle kvality práce a udržení tarifního systému tak, aby motivoval v posunu z jednotlivých tabulek do vyšších, za nesmírně důležitý základ kariérního principu a chci udělat maximum pro to, aby byl v této podobě také udržen. To je vše. Pokud jsem odpověděl nevyčerpávajícím způsobem, rád to doplním.
  05.07.2008 12:45 jarda
 
Není třeba kopírovat Langerovy kecy. Vždyť je známo, že je to tlučhuba, který kudy chodí, tudy lže.
  05.07.2008 22:28 kdokoliv
 
vzdyt on vlastne nic nerekl. Tejc se ho pta na konkretni veci, a on si mele porad to stejne, cili nic nerikajici fraze pramenici ze statistickych prumeru vypocitanych jen z jemu vhodnych cisel. Realita je ale uplne jina, ale to neministr policie NIKDY neprizna. On je totiz jako parazit v kozichu. Dokud tam [na ministerstvu] bude, bude kousat a kousat a zneprijemnovat zivot lidem, kteri musi pod nim slouzit a pracovat.
  04.07.2008 16:22 spartan
 
Sparta je zřejmě nějaký zamindrákovaný deviantní magor, který napadá a kritizuje názory a pohledy policistů na tento marasmus.
  04.07.2008 22:17 Sparta
 
Dokáže mě naštvat, když se policajt nazve sociálem!!!! Názory a pohledy policistů jsou velice zavádějící!
  05.07.2008 10:13 pro hňupa
 
Jsme v EU, ale tato země tento ozbrojený sbor neustále staví na vedlejší kolej. Copak jsi slepý nebo tě krmí modrým z nebe?
  05.07.2008 14:40 Hňupovi Sparta
 
Tak se na to vyser!!! Je to tak složité!!! Vystřídal jsem také několik zaměstnání a to včetně ozbrojených složek a když odejdeš jinam je to složité, ale kdo není línej, poradí si. Tak nebreč, sociál nejsi, už se probuď a začni uvažovat tím ,co máš v hlavě a nepiš tady přitroublé názory, že jsi sociál, kecy jenom kecy. Kdy už konečně pochopíte, že tady na tomto fóru se nic nevyřeší. UBS to zkoušelo a jak dopadlo, vysrali jste se na ně. Tak teď bulte hrdinové.
  05.07.2008 17:33 pro hňupa
 
Tady jde v zásadě o princip jak se staví zákonodárci k policii a jak k armádě ČR. Tím, že neustále měníš zaměstnání se nechlub to je k zamyšlení.
  06.07.2008 20:34 Sparta
 
S principem jdi někam, přestaň brečet a začni pro to něco dělat, hrdino z první lajny!!!!
  04.07.2008 14:00 F1
 
Ta hloupá nevraživost vůči policii ( kterou potřebuje každý stát, aby si parchanti " dovolili " jen co jim společnost " dovolí " ), co zde člověk vidí - čte, jen vypovídá o marasmu v hlavách lidí, co takto přemýšlí a nemaj ponětí, že bez policie by tu byla " válka " parchantů, co mají " našlápnuto " , ale více si nedovolí - s těmi slušnými co chtějí jen žít, nezažívat situace, které si nikdo z nich nepřeje. To že 6. smysl policie nemá a nemůže zbránit určitým přirozeným rizikovým věcem je faktem a již jen to, že funguje policie, ať méně či více efektivně, znamená pro parchanty to, že si sice můžou " dovolit ", ale vědí, že může a nebo také spadne klec. Absolutní to není, ale kdo zná policejní práci a ví způsoby - možnosti dokazování a celkové činnosti policie, tak pochopí, že policie není všemocná, ale naopak bojuje se spoustou překážek, ať administrativních, tak zakonných, vnitřních, aby to měli parchanti obtížnější. To že spusta hajzlů je přes sériovou nebo opakující se trestnou činnost přes návrh policie k " valení vazby " propuštěna rozhodnutím soudce, je také fakt a to je již problém justice a plných věznic.
Příspěvěk zde dávám jen ke z kulturnění debaty vůči až chorobné nenávisti " sparty " a dalších " neosobností ". Bohužel tito lidé - zřejmě nějací " nesocani ", (když my jsme socani ) měli ( mají ) dle přemýšlení těžký život, jejich sociální ( neplést socialistický ) vyzrávání v rodinách ( asi špatný vliv rodičů ) je poznamenáno nenávistí k " mužům zákona " ( dnes již ve větší míře ženám zákona )
Jediná škoda, že tito nenávistní rozumbradové - znalí policejních činností - práce s drbany nemohou fiktivně poznat tu temnou stranu společnosti, která by při neexistenci nás poldů ukázala, jak si představuje " držení majetku ", jak si představuje svůj život ve společnosti. A že těch kriplů je, to víme my poldové moc dobře. Každý den potkávám spousty kriminálníků, kolem kterých procházejí i ostatní lidé aniž by tušili koho potkávají. Stačí když 17 letému synovi při takové nákupní procházce dávám rady na koho si má dávat v našem městě pozor a sám vidí kolik lidí mě zdraví - ve většině jsou to parchanti.
Nějací sparťani jsou pro nás jen sranda, neboť ví prd co je za tou " zdí " kam oni nevidí. Špatné je to, že celkově ta společnost nemá dostatek respektu, že policiie je moc a moc potřebná, nehledě jestli se podaří tohle nebo tamto prokázat.

Jinak fous : soboty a neděle nejsou za 100 %, ale příplatky za tyto dny nepochybně jsou a ten paušální 10 % příplatek u bezpečnostních sborů samožejmě spravedlivě nevyměřuje podíl odsloužených příplatkových hodin u Policie ČR a je to nepravedlivé vůči těm co dělají příplatky " naplno " a těm co to " pytlikují ".

S novým zákonem udělali zle a při tom mají vedle nás ( na Slovensku ) funkční zákon s ponechanými příplatky a s některými příplatky i navíc oproti dříve a šli opačnou cestou než nějakými paušálními, které jsou výhodné pro ty co odslouží příplatkových hodin málo a nevýhodné, co jich slouží hodně. Křičí samozřejmě ti co jich slouží hodně a to jsou především ti co 24 hodin denně zabezpečují bezpečnost. Kdopak to asi je ? Že by ti na ulici ? Ti nejobyčenější ?
  04.07.2008 23:40 XXX-pravý
 
F 1,
to co jsi zde napsal mluví jistě hodně policistům z duše. Je to svatá pravda. I já mám tu zkušenost, že nejvíce se k nám policistům hlásí ti "poctiví darebáci", kteří vždy věděli za co a proč dostali. Tihle novodobí darebáci nemají v sobě kouska cti a raději si najme deset právníků, než aby svoji chybu přiznali. Plně souhlasím s tvým názorem.
  04.07.2008 05:29 Mareček
 
Sparta má pravdu , pořád brekot, ale nic pro to nikdo neudělá.
  05.07.2008 10:14 Union
 
Sparta je magor, který nechápe zásadní problémy policie.
  06.07.2008 20:36 Strajda
 
Jedinej magor jseš ty, co to neuneseš !!!
  03.07.2008 23:54 Baník pro Spartu
 
Dovolte, abych za všechny na těchto stránkách přivítal nového sráče, omlouvám se hráče, který nás, jak to tak vypadá, bude v jednoduchých větách proloženými vulgarismy obšťastňovat svým zjednodušeným pohledem na svět . Tak jen houšť Sparto ať vidíme jaký jsi to bl..omlouvám se borec.
http://cs.wiktionary.org/wiki/Kategorie:cs-Vulgarismy – kdyby ti došla inspirace.
  04.07.2008 05:26 Sparta
 
Zase brekot, jste fakt socani a rejete držkou v zemi. Nemám slov!!!!!!!!
  04.07.2008 10:26 fous
 
sparto strašně moc bych ti přál, aby jsi si to zkusil...už 3, slovy tři měsíce jsem neměl volnej weekend, a navíc mi je platí jako bych byl v šichtě ve všední den...to i ten dělník má soboty a neděle za 100%....nechápu proč do nás reješ...to mám nejraději plnou hubu keců a když se ti něco stane tak stejně zase zavoláš....
  04.07.2008 14:23 KUK
 
TAK MLČ.
  04.07.2008 19:02 fousi,
 
kde jsi přišel na těch 100% o víkendech???? (tedy So+Ne),.... pokud vím tak 100% bývávalo o svátcích,...
  03.07.2008 22:25 NO konečně
 
http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=140346&238p=TNOVINY&238d=03.07 .2008&238o=