Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  26.02.2010 17:32 rentiér <Ladislav .Marek@volny.cz>
 
Pro ty. Já s výslužkou pane nemám problém, něco za něco. Jestli závidíte, můžete také odsloužit 25 let v přímém výkonu.Proč jsem odešel , do toho Vám nic není.Nevím, kolik jste odpracoval, já cc 34 let, tak asi netáhlo nebudu. Mně také nic není po tom, kdo jste, co děláte, zda jste něco udělal pro společnost, nebo ne. Jestli jste mladík, tak bych raději pomlčel. Asi Vás hodně štve a síří, že jsem Vám a všem, co se navážíte nemístě do policistů a poctivým občanům na tomto webu řekl, že se jako rentiéři máme dobře. Co znám hafo bývalých kolegů, jsou spokojeni.Jinak, když nenávistně se navážíte do mé minulé práce, bylo mně bývalým zaměstnavatelem za práci poděkováno, odešel jsem se všemi poctami, náležitostmi a s požitky. Asi Vás toto nejvíce síří.Napiště, kdo jste, co jste pro společnost udělal, ale toho se asi nikdo zde nedočkáme. Protože se zde uráží pořád anonymně. Mějte se dobře pane, s pozdravem jenom občan Ladislav.Jinak pane, jenom malou poznámku. Tykat si můžete třeba bráchovi, ale já s Vámi nic společného nemám, já nejsem urážlivý, ale slušnost, je slušnost.To, že jsem šel na web je přirozené, nikdo se nenechá a ani bývalé kolegy někým nemístně urážet. To opravdu dělá jenom chudák, nic ve zlém.
  26.02.2010 19:10 Ladislave Marku,
 
nedivte se reakcím na vaše příspěvky. Je to "omýlání" stále stejného, nic to neřeší a opakované už nikomu nic nového neříká. Proto ta myšlenka, že se zde prezentujete z nedostatku možnosti prezentovat se jinde. Nedávno jste zde také uvedl, že jste veden na úřadu práce, proto ani zde nemůžete vyčítat někomu, že tuto informaci zneužívá proti Vám, sám jste mu "vložil zbraň do ruky" proti sobě. Doporučuji Vám najít si nějakého vhodného "koníčka", který Vám zaplní Váš volný čas a že ho máte nejspíš hodně je nabíledni. Potom si nemusíte ničit nervy tím, že se tady obhajujete před těmi, kterým jste svými příspěvky k smíchu. A jinak aby nedošlo k nějaké mýlce, odslouženo u policie mám 32 roků, jinak celkově odpracováno 41 roků, nyní na zaslouženém odpočinku. Hezký večer.
  26.02.2010 09:00 rentiér <Ladislas.marek@volny.cz>
 
Pro Nicka Ty. Konečně jste pochopil, že se nevyplácí nemístně se navážet do policistů, hasičů, bachařů, do této skupiny poctivých občanů a dalších poctivých občanů této země.Ti, co nás nemístě uráží, doufám, že jste schopni odmakat aspoň 35 let, aby bylo na důchody, na ty, co již máme něco za sebou.Tedy se jedná o mladíky, co uráží, ti , co již mají něco za sebou, a neuráží, těch se tato poznámka netýká.Provokatér jsem nikdy nebyl, najednou provokatér,vždy jsem odpovídal nebo psal podněty slušně, také ostatní kolegové, já se nemám a ani ostatní policisté za co stydět. Jsou i občané, fetky, darebáci, opravdoví netáhla a podobně, co neudělali pro tuto společnost vůbec nic, Víc to nemá cenu rozepisovat, každý slušný člověk to pochopí, nevím, zda provokatéři, kteří zde po celou dobu tohoto webu uráží poctivé občany. Jestli se jedná o policisty je jedno. Mám se dobře, jsem v pohodě pánové, doufám, že konečně pochopíte, co je slušnost. S pozdravem občan, který je absolutně v pohodě.Jinak zdravím bývalé kolegy,dejte na sebe ve službě pozor, nikdo Vám nic nedá .Je mne jasné, že někteří na ty hnusoty, co zde někteří anonymové ze záští píší, odpovídáte. Je to lidské, když Vás nějaký ubožák uráží. Když to bude slušně a věcně, nic proti tomu já a ani kolegoví nic nemají. S pozdravem občan Ladislav.
  26.02.2010 11:44 Rentiére
 
ty se musíš fakt hodně nudit !!!
  26.02.2010 14:22 xxx
 
kolego Ladislave, že Tě baví na toho blázna neustále reagovat, je to mlácení prázdné slámy, pro něho je rýpání do policajtů (anonymně a zbaběle na netu) smyslem života, tomuto "člověku" by už nedokázali pomoci nejspíš ani v Bohnicích, tak ho politujme a buďme rádi, že jsme na rozdíl od něj duševně zdraví :-)
  25.02.2010 21:04 rentiér <Ladislav.marek@volny,.cz>
 
Tak pánové, co urážíte, na pracáku nejsem. S výslužkou žádný problémy nemám.Jestli závidíte, máte také tu možnost.Jinak, co měníte nicky, tak si to znovu, co jsem před tím napsal, znovu přečtěte.Co je slušnost a podobně. Kdo je hulvát, ten se nedá převychovat.Jinak se nemám špatně, co se týše financí, tak nemám problém do smrti.Již se těším na jaro, aby si zvelebil zahrádku, v létě každodenně v termálku. Jo něco ,za něco. Zdraví snad ještě slouží, žádný problém. Jinak,co měníte nick, může se Vám stát, že navštívíte pracák. Nic ve zlém. Nadávejte na poctivé občany, na policisty, hasiče, bachaře, je to z Vaší strany jenom ubohost. Neurážím, ale jenom konstatuji. S pozdravem příjemného večera velmi spokojený občan, který je v pohodě.
  26.02.2010 07:41 Ty
 
si nedáš pokoj provokatére!!!!!
  26.02.2010 16:52 pro ty
 
nedá si pokoj, protože v současné době a už dost dlouho je jedním z těch netáhel o kterých píše o něco výše. S výslužkou zatím problémy prý nemá ale počkej až mu na ní sáhnou, bude řvát jak píchlej čuník !!!! Neustále jí tady omílá protože se o ní bojí neb by musel jít do "háku". Hlavně je od něj pěkné jak tu neustále něco a někoho kritizuje, ale sám musí být zrovna takový. Ještě že se vrátil, aspoň se člověk baví, ikdyž vyhrožoval, že na tomto foru končí. Jen tak dál občane Ladislave, rentiére a já nevím co ještě jak ses tady v minulosti vždy nazýval !!!! Možná by stálo za to, aby se ozval někdo z jeho bývalých kolegů a prozradil nám, jak dobrým že byl policistou a proč vlastně tedy odešel ???
  24.02.2010 12:49 rentiér <Ladislav .Marek@volny.cz>
 
Pánové, co se nudíte a urážíte zde poctivé občany, policisty, hasiče, bachaře a každé, kterých se toto týká, jenom jsem čekal, až se nějaký chytrý hrdina po stále měnícím nickem ozve. Že nenadáváte státním zástupců, soudcům, dělají pak finální výrobek. Kdo se v této oblasti pohyboval, ví jaká bije. Běžte pánové k těmto složkám a pak kritizujte,co se Vám nelíbí, líbí. Na urážky reagují poctiví občané, které zajímají problémy, co se děje ve státě, také na vulgární napadávání se ozvalo několik policistů, hasičů. Když někdo zde sdělí něco věcného na webovce, nemusí to být ani policista, hned anonymní urážky. Je vidět, že někteří pořád měníte nicky, jak jsem uvedl, urážíte, jedná se o stejné osoby. Že Vás to pánové baví. Musel jsem reagovat, kdo něco dal společnosti a nějaký hulvát jej bude poučovat, tak si to nikdo z poctivých občanů, policistům, hasičů, bachařů nenechá líbit.Je to přirozené. S pozdravem pánivé hrdinové, všeumělci, všeználkové, přeji příjemný den, hodně zdraví, štěstí. Přijmu každý názor, špatný, dobrý, ale ne nemístní urážky, nejsem sám. Rentiér.
  25.02.2010 07:37 Co
 
to tady pořád plácáš? Ty by jsi se rád vrátil!!!!
  25.02.2010 10:35 Láďo
 
pořád jsi ještě na pracáku? asi jo,protože už plácáš z nudy
  25.02.2010 12:23 jura
 
coby bývalý policajt ti chci říct, že se zesměšňuješ, protože se snažíš převychovat dospělé jedince a na druhou stranu si léčíš nějaký komplex, zřejmě nevyužitelnosti. Hlavně nic nevysvětluj a nepátrej. PS. Neznamená to, že se ti vysmívám, spíš upozorňuju na to, že v tvém případě se zřejmě jedná o patologický jev.
  25.02.2010 16:57 rentiér
 
se asi skutečně hodně nudí, neb je na diskusi v kteroukoliv dobu, kdyby se konečně zapojil do "procesu" tak by po příchodu domu byl rád, že si může trochu odpočinout, jde ale asi skutečně jen o "tlachaře", který neustále omílá kolem dokola jedno a to samé, což brzo unaví ! TAKŽE rentiére zapoj se do procesu a uvidíš, že budeš přispívat úplně v jiném stylu. Navíc to co tady uvádíš už dávno není pravda, neboť některé věci se změnily což se k tobě ale bohužel nedostalo ! Práci zdar !!!
  25.02.2010 19:24 xxx
 
jestli je tu někdo v jakoukoliv dobu a hojí si tu komplexy, tak jsi to ty, akorát pokaždý pod jiným nickem, a to už čtyři roky ve dne v noci, a nejen tady ale i na ubs a policistovi. proboha najdi si babu, nebo začni sportovat, věnuj se nějakým koníčkům, není ti líto marnit život kočkováním s policajtama na netu??? ty bys byl fuška i pro Chocholouška :-)
  26.02.2010 07:40 Ty
 
jsi také mimo mísu a to silně. Zřejmě také z nudy!!!
  23.02.2010 08:37 tentiér <Ladislav. Marek@volny.cz>
 
Pro voliče ODS. Je pravdou, že jsem zde napsal, že do této neplodné diskuse, kde většina nemístně nadávají na policisty nebudu vstupovat. Ti co na ně nadávají, tak si to mohou zkusit, stačilo by 10 let v přímém výkonu. Někdo bude profesiionál, znám za letitou službu spoustu kolegů, co přišli k PČR. Také jich spoustu odešla, ani nevydrželi do výslužky, v té době výslužka po 10 let. Proč, protože policejní řemeslo, hasičské, bachařské a všech, kterých se to týká ,je práce v dnešních podmínkách velice riziková, stres, na úkor rodiny, zdraví, koníčků, osobního života,nikdo neví, zda se vrátí k rodinám zdravý, živý a další negativa policejního řemesla. Ano, jsou výhody, stálý plat, marodění 100 procent u této složky dávno padlo. Zeptejte se senátorů, poslanců, státních zástupců, soudců, kolik mají procent a po jakou dobu marodění, do těch byste se měli pánové navážet. Má se této skupině občanů zvýšit příští rok měsíční plat ze základu 28 procent, pouhých 33 000,Kč, který policista ČR po letech služby v přímém výkonu toto má. To nepočítám benefity. Jinak by se musel změnit zákon, já nikomu nic nezávidím. Toto odhlasovali poslanci, senát, někdo je přece volil.Nebyl jsem zde přes měsíc, ale jak kolega napsal dole, nedá se to vydržet, sprosté, nemístní úrážky na adresu uvedené skupiny občanů. Kdo chtěl dělat tuto práci, tak ji budě dělat, ikdyž podmínky v přímém výkonu nejsou růžové.Ko ji nebude dále chtít dělat, tak půjde do civilu, Jestli má výslužku, to je otázka druhá, je to jenom sociální dávka, policista a další jdou do důchodu v 65 letech, jako každý druhý. Kdo odešel po letech, co studoval, to zapomněl a praxe fuč, je to jenom kompenzace za tuto ztrátu, za ztížené pracovní uplatnění. Znám spoustu kolegu , potkávám je v civilu, že by se někdo z nich měl špatně, kdo chtěl pracovat, tak bude pracovat dále. Většinou zaměstnavatelé vemou do práce bývalého státního zaměstnance, než nějakého vyčůránka nebo netáhla. Říkám většinou.Jinak k tomuto pánovi, co se týče stravování, že plácám, neplácejte příště k tomuto tématu vy, když nevíte jaká bije. Je zde psáno od bývalých kolegů, se se mají vesměs dobře a to je dobře. .Kdo si myslí, že uvedená řemesla jsou procházkou růžovou zahradou, tak mu nic nebrání, aby rozšířil řady policejního sboru, hasičského sboru, posílil věznice a hlídat darebáky . Toto jsem zde již několikrát uvedl. Také jsem si nevšiml, že ti, co zde píší nemístně proti nám, že by zde uvedli, že jsou u kolegů ve službě.Že by se Vám pánové k policejnímu, hasičskému nebo bachařskému sboru. nechtělo. Nikoho tedy pánové neposílejte do civilu, je to na každém, na jeho svobodném rozhodování. Jinak do civilu budou pořád odcházet, je to přirozený proces, nebo kdo vyhořel.Všude je chleba o dvou kůrkách. Je pochopitelné, že se policejní řemeslo, nejen to, nedá dělat v přímém výkonu celý život, stačí 20 let se pohybovat v kriminálním prostředí a člověk je opotřebovaný. Jestli si zde někteří,co do nás nemístě šijí myslí, že třeba kriminalista, vyšetřovatel to má lehké, nejenomm uniforma, tak je na velkém omylu. Když už někteří píšete proti této složce, tak věcně, nikdo není dokonalý. Mám, subjektiví pocit, že zde většinou píší proti nám mladí lidé. Až někteří něco dokážete ,kritizujte, ale spravedlivě. Více to nemá rozebírat,kdo je soudný, tak pochopí, co jsem tímto, ne jenom já chtěl říci. To jen tak malinko na vysvětlenou. S pozdravem všem poctivým lidem a bývalým kolegům. Jenom poznámka, vlastnost některých lidí je závist, ani se nedivím, jak to v republice vypadná. Že nenadáváte na státní zástupce, na soudce, jejich práce také není růžová, ale dělají se chyby, nikdo není dokonalý.
Pro pána /Marek/ napište, co tím myslíte,je to aparát, který se musí vymýtit. Jestli máte také na mysli justici, obrovské paláce na okresní, krajské úrovni, tedy státní správu, hafo zdravotních pojiťoven, hafo úřadů práce, máme jenom 78 okresů, stačí jedna, tam jsou peníze pro potřebné To bych mohl pokračovat do nekonečna. Tedy s pozdravem občan.
  22.02.2010 15:21 Marek
 
V jednom má pravdu, je to aparát, který se musí vymýtit.
  22.02.2010 07:36 policajti
 
bych zapřáhnul, protože vědí úplný kulový jak se maká a jejich produktivita je žalostná a jen se ptám, proč již nechtějí do civilu, že by pár z Vás zjistilo, jak to v civilu chodí a že se musí občas i makat!!!!!
  22.02.2010 08:40 Pane,
 
vy jste prostě "vůl jak anděl".
Ptát se můžete, jen těžko vám někdo rozumný bude odpovídat.
  22.02.2010 14:23 jak se
 
říká této diagnóze?pohnutka v šestinedělí..
  22.02.2010 15:17 pán má pravdu
 
proč již neodcházíte do civilu??? Může mě někdo z těch ubrečenejch a věčně si stěžujících odpovědět.
  22.02.2010 17:11 blbečku
 
závistivej,je mi 30 a odešel jsem od policie, měl jsem se dobře.Odešel jsem, abych v životě nedělal jenom jednu jedinou práci,ale abych se jich naučil třeba 20.Neser se do policajtů,TI CO TADY BREČELI JSOU JIŽ V CIVILU!!!Platnost nového sl.zákona byla od 1.1. a je klid a nikdo nebrečí, ten kdo chtěl,tak odešel.A mohu ti říci,znám mnoho kluků,co se mají dobře i v tom civilu,možná lépe,než-li ty...
  22.02.2010 18:33 Dušan
 
Ale no,tak kolegové ruku na srdce.Nevím,jak u vás (bude to skoro všude stejný),ale od nás odešli do civilu za poslední roky ti nejlepší odborníci a parťáci na policejní práci,kteří se ani v civilu neztratí.
Co si budeme namlouvat,byl to na 1000% politický záměr,který jen tak nikdo nedá do pořádku a Íčkův nábor ani náhodou :-)))
  23.02.2010 05:59 for blbečku
 
Nemáš pravdu, já jich znám spousty, co by se ihned vrátili, ale bohužel.
  23.02.2010 06:01 for blbečku
 
nebo ti to moc nešlo? Jen blázen by odcházel z této jistoty a dobře placené nepráce.
  23.02.2010 06:20 Dušane,
 
ti "inteligentní diskutující" kolegy určitě nejsou.
Jinak máš pravdu, kterou někteří jedinci prostě nepochopí. Tak proč házet perly sviním?
  25.02.2010 12:29 jura
 
hochu zlatá, makám tak, že většinou nevím ani, co je neděle a to jsem bejvalej.Taky se podle toho mám. Jestli chceš vědět, co dělám, tak jsem se zadlužil, abych koupil nemovitost, tu jsem pronajal a koupil další. Vedle svýho současnýho zaměstnání ještě dělám správce, manželka účetní a pak zvelebuju hnízdo. Poslední 3 roky v kuse vstávám v 5.15 a končím v 19.30 ke zprávám. Mezi tím ještě řešit děti a v neděli se jim aspoň trochu věnovat. ;-))
  25.02.2010 17:29 Dušane
 
Svatá pravda - stačí jen vytesat
  20.02.2010 18:07 .
 
No to jsem se dnes pobavil,ods už má desetiletku,jak prázdné a zoufalé.Chudáci komouši,s jejich pětiletkou jsou břídilové...
  21.02.2010 08:28 Rejpal
 
Dosud jsem se domníval, že Jakešův projev z Červeného Hrádku nikdo nepřekoná. Jak je vidět - mýlil jsem se.
  21.02.2010 10:13 kdyby!!
 
Kdybych věděl,jak to tady dopadne před 20ti lety,tak bych bránil Milouše Jakeše vlastním tělem!!!
  20.02.2010 09:36 rentiér <Ladislav. Marek@volny.cz>
 
Někteří se navážíte nemístně do policistů PČR, kdy o dojíždění a stravování u této složky nemáte ani ponětí.Jsou v civilu firmy na jednu a více směn, zajištěné teplé jídlo po celou pracovní dobu. To je u PČR nesmysl, služba je nepravidelná, nikdo ze sloužících neví, co bude další minutu. V civilu je daleko více dotované jídlo v zaměstnání, než u PČR, je to z vlastní zkušenosti pánové. Záleží kde a u koho pracujete.Jenom na dokreslení,třeba vyjede policista v mrazu na celý den na vykradenou chalupu . Nadáváte na policisty, ale měli byste spíše nadávat také na jiné, dneska je na webovkách, jak si 4 pánové ze senátu a dalších 22 osob s nima udělali výlet do protinožců, dále na Nový Zeland, Bude nás to stát 300 000,-Kč. S pozdravem rentiér.
  20.02.2010 09:52 rentiére
 
Tak to bych ti přál ten civil a pravidelnou stravu!!! Mimojiné když náhodou ji mají, jejich plat je 15 hrubého a policisty? Však víme ty výhody a navyšování platu dle odsloužených let a marodění 100%, rehábka na Slovensku. Toto bych přál horníkovi a dělníkovi, který točí za soustruhem a policajtoj, který je v Praze, kde je nápad jak prase a ne na farách, kterých je po ČR jako hub po dešti. Policajti se fakt nemaj špatně, to by přeci odcházeli do c, nějak se jim nechce!!!
  20.02.2010 10:59 re "rentiére"
 
Víte co je smutné? Navážíte se do policistů a jejich "výhod", ale už vám vůbec nevadí výhody našich zastupitelů, jejichž platy se také zvyšují podle tabulek a celkem pravidelně, marodní mají l00% třeba půl roku a k více než slušným platům ještě nezdaněné náhrady, které jsou vyšší než měsíční plat řadového policisty.
Mohu vám jenom doporučit, abyste se více snažil a pak můžete využívat "výhod" policistů.
Každá práce má svoje, ale nikdy jsem neslyšel, že by policista záviděl nebo snižoval práci a její ohodnocení u jiných profesních skupin.
  20.02.2010 13:51 ...
 
Nevyčítejme si, kdo se má hůř a kdo lépe, vše má své. Závist nás nikam nedovede...
  21.02.2010 19:09 Volič ODS
 
11.12.2009 jste rentiére Ladislave Marku slíbil, že už na tento web nevstoupíte. Prosím držte slovo, Ty Vaše plácaniny se nedají číst, natož na ně reagovat.
  21.02.2010 19:26 xxx
 
rejpale, Ty musíš být hodně nemocnej a závislej na tomto webu, když víš, kdo tu co a kdy napsal (viz poznámka o Rentiérovi), pohybuješ se na stránkách s policejní tématikou už čtvrtým rokem, denodenně, což je dost úchylný ... opravdu by ses měl asi léčit
  21.02.2010 20:30 Volič ODS
 
XXX, podle Vás je tato webovka s policejní tématikou? Denodenní nářky chudáčků policistů, urážky,paskvily různého druhu, to je opravdu podle Vás policejní tématika? Kálíte si do svého hnízda a koušete do ruky, která Vás živí.Vám to asi nevadí, vlastně jsem zapoměl, Vy jste Ti "vyvolení" chudí policisté. A můžete to spustit.( Pane Marku, uděláme vyjímku, ale jednu)
  22.02.2010 04:39 jarda
 
Pro voliče ODS: ...výjimka, nikoliv vaše vyjímka... To pak vypadá, že všem nadáváte do jímek, což by u voliče ODS bylo celkem pochopitelné.
  22.02.2010 06:26 Voliči ODS,
 
rentiér je bývalý policista s letitou praxí a tak asi ví, jak to u policie chodí. Jestli se "něco nedá číst", tak to jsou vaše "plácaniny" a člověk se jen těžko udrží, aby na ně neodpověděl.
Ale čemu se divit? ODS plácá nejen ráno, v poledne, večer, ale dokonce i celou noc.
  22.02.2010 07:35 policajti
 
bych zapřáhnul, protože vědí úplný kulový jak se maká a jejich produktivita je žalostná a jen se ptám, proč již nechtějí do civilu, že by pár z Vás zjistilo, jak to v civilu chodí a že se musí občas i makat!!!!!
  22.02.2010 11:57 xxx
 
... proč už nechodí do civilu?? Vždyť už skoro všichni odešli (zjisti si fakta, kolik tisíc jich odešlo za uplynulý tři roky a pak tady něco plácej) a místo nich se nabraly Langerovy děti, tlusťoši a invalidé a vše, co má ruky nohy ... a pověz nám, internet a sledování policejních diskuzí jsou tvým smyslem života? Asi jo :-) to je stejně úchylný, jako bych já už čtyři roky lozil a otravoval třeba na stránkách železničářů, ikdyž pohybovat se na policejních stránkách mi pro civila připadne ještě úchylnější :-)
  22.02.2010 15:19 všichni
 
ne, ty jsi zůstal, že by slabší ročník?
  23.02.2010 21:28 xxx
 
opět jsi vedle, já odešel do civilu koncem minulýho roku a mám se fajn, žádný noční, volný víkendy, slušný prachy ... práce je, jen nebýt línej a hledat!
  19.02.2010 18:27 PČR
 
vyházet, takový vyžírkové, stát úředníků, jsou přepláceni a každé 3 roky se jim zvyšuje plat a to chtějí ještě přidávat, nemocenskou jako má každý jiný, bez vyjímek ostuda
  22.02.2010 04:41 jarda
 
...výjimka, nikoliv vaše vyjímka... To pak vypadá, že všem nadáváte do jímek, což by u voliče ODS bylo celkem pochopitelné. A ty vaše ostatní kecy? Není třeba komentovat. Osel je osel i kdyby zlatý sedlo měl.