Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  08.02.2006 08:45 Dušan Popelka
 
Vidět to z té druhé strany
Začínám vaší myšlenkou paní Anno - Jinak to člověk vidí zhora a jinak z opačné strany. A jsem si jist, že ze strany lékárníků se nedívá nikdo. Stačí, aby jen někdo prohlásil, že se přiživují na nemocných a lidi mají hned svůj názor a začnou je odsuzovat aniž by se nad tím zamysleli.
Je to typická česká vlastnost. Pokud tlučou člověka na ulici, tak jsou všichni slepí, hluší, ale jakmile má někdo více než druhý, tak by se bili do krve jen aby ten druhý měl méně.

Kdo má alespoň trochu představu o obchodě ví, že marže (marže, ne zisk) 30% není neobvyklá a patří zcela do běžného průměru. Kdo má alespoň trochu přehled o problému ví, že obchodní přirážka 30% na léky je společná pro lékárnu a distributora léčiv, tj ne pouze pro lékárnu je plných 30%. Při čtení názoru jednoho pána v MFDnes, který se rozčiloval nad tou zlodějinou, jsem se trpce pousmál zvláště v pasáži, kde psal, že zelinář má doporučenou marži 10-20%. S úctou k jakémukoliv slušnému zaměstnání mi to připadá směšné. Chcete, aby měli lékárníci marže 10-20% jako zelináři? Jak může někdo porovnávat lékárníka se zelinářem, který potřebuje pouze dodávku, sklep a umět počítat. Marže 30% je moc? Není, je zcela přiměřená k požadavkům, které jsou na ně kladeny. Uvědomuje se vůbec někdo, že tito lide studují univerzitu, aby mohli vydávat léky. Studují 5 let obory z farmacie, biologie, chemie, lékařství. A to samozřejmě má důvod, protože tito lidé suplují několik profesí a to co dělají nese sebou značnou zodpovědnost. K jejich práci, to co ostatní nevidí, patří např. – musí kontrolovat léky a nesmí vydat léky, které nelze kombinovat (určitá kombinace léku jinak bezproblémových může způsobit vážné problémy), správně znát dávkování a při pochybnostech o špatně napsaném dávkování lékařem tohoto lékaře kontaktovat, při špatném vydání musí zajistit na vlastní náklady okamžitou nápravu (tj. okamžitě přes doktora kontaktovat pacienta a správný lék mu neprodleně doručit), pokud se přestane vyrábět nějaký lék musí pacientovi nabídnout stejně kvalitní alternativu a oznámit to lékaři, musí luštit ty šílené škrabopisy doktorů na receptech a použít vlastních znalostí ke správné identifikaci léku a dávkování. Při tom se musejí stále vzdělávat o nových lécích a absolvovat atestace. A za každou chybu v lécích, kterou doktor způsobí a oni ji přehlédnou jsou zodpovědní (i trestně) lékárníci, protože nám je vydali.
Nikdo si neuvědomí, že veškeré ty regály s léky, přípravky, jaké dávkování k čemu s čím, kdy se může brát, oni mají v hlavě. Ukážete jim lék a oni vám řeknou do jaké skupiny léku patří, v jakém dávkování po kolika se vyrábí, v jakém stavu (pilulky, tobolky, čípky, mast..), na co to je lék, kdy a jak často se bere, jak dlouho působí, s čím se nesmí brát dohromady, vedlejší účinky, kdo to vyrábí, jaký podobný lék jako alternativa k tomu existuje.
Pokud lékárník pracuje v nemocnici, tak se podílí i na výzkumech např. působení léků na rakovinu a jejich vyhodnocení.

Jsou to vzdělaní lidé a mají zcela zodpovědnou práci. A co my? Doktoři se na ně dívají skrz prsty a odmítají se s nimi bavit, když něco špatně předepíší. Oni totiž jsou doktoři mistři světa a nebude je poučovat o lécích a dávkováních nějaký prodavač léků. V zahraničí dokonce lékárníci chodí při vizitě s doktory a konzultují nasazování léku při léčbě. Ono přeci jen doktor nemá šanci znát vše kolem léků, stále doplňovat informace o nových poznatcích a vývoji. Tady se to také zkoušelo, bez úspěchů, ano mistři světa znají všechno nejlépe a spíše si dělali z lékárníků srandu než je brali vážně. Tož doktoři a co obyčejný člověk? Ten je ještě horší. Kde jaký hejhula nadává ubohé lékárnici za tárou, že je sprostá zlodějka, div že děvče nepláče. Neviděl jsem, že by někdo nadával prodavačce v zelenině, že má drahou papriku, ale chlapa, který má zaplatit 50 korun za lék proti nadýmání způsobené interakcí s lékem na rakovinu, který stojí 2500 kč a je hrazen zcela pojišťovnou, to jsem viděl. Lidé si kupují stupidní přípravky na hubnutí za stovky korun a ani neceknou, ale jakmile mají zaplatit za lék, tak řvou jak podsvinče. Ale oni se musí stále usmívat, snášet nadávky a ani nepípnout, dokola vysvětlovat starým lidem co a jak, stýkat se s pacienty kteří se usmívají a přitom vědí, že ten lék který dostávají jim prodlouží život maximálně o pár měsíců, stýkají se s idioty diagnózou potvrzené, i s hulváty a idioty, co se pokládají za normální lidi. A to všechno jenom, aby mohli vydávat léky.

Uvědomuje si vůbec někdo, že lékárna je první a poslední instance, která nás chrání před tím, aby nám doktor nenamíchal přepsáním se smrtící kombinaci špatných léků či přehnal dávkování? Nikdo jsou to jen obyčejní prodavači. Zkuste se zeptat kolikrát volají doktorům za den, aby opravili nesrovnalost na receptu, teprve pak si uvědomíte, že dělají mnohé více nežli si každý z nás myslí.

A to že je lékáren moc? Trafika či benzínky jsou na každém rohu a nemyslím si, že to jsou boháči a příživníci (mimochodem marže na benzínkách vám nevadí, to jste asi přehlédla záměr pana Ratha obejít lékárny a převést prodej léků na benzínky a lékaře).
Lékárny jsou prostě taženy spotřebou léků, která je u nás na osobu enormní, ale hlavně prodejem doplňkového zboží jako potravinové doplňky, vitamíny, čaje, zdravotnické potřeby, za které neváhají češi bezhlavě utrácet tisíce, podle toho, na co zrovna běžela reklama v televizi.
Paříme mezi nejtlustější národy v Evropě, zanedbáváme vlastní zdraví, kouříme, vypijíme si prvenství ve spotřebě piva a to vše řešíme „zázračnými“ léky. Kolik léku je použito na nemoci z vlastní pohodlnosti a lenosti a kolik na nemoci, které neovlivníme.
Znám člověka, který má silnou nadváhu, kašle na životosprávu a cpe se léky na všechno možné (tlak, klouby..), které platíme my, protože ho to možná zachrání. Ten člověk ve stáru bude odkázán na cizí pomoc a hromadu dalších léků, které zaplatíme my. Proč nejsou léky, které jsou způsobeny nezodpovědností člověka placeny z jeho peněz. Proč člověk, který o sebe dbá platí na toho kdo užírá peníze, které by se dali použít pro někoho, kdo je opravdu potřebuje na léčení. Proč pokud o sebe dbám nemám výhodu z toho, že nezatěžuji zdravotní systém oproti tomu, kdo z vlastní lenosti a ignorance tento systém vysává.
Toho člověka, co na všechno kašle by to mělo něco stát, když ne úsilí a snahu, tak peníze. Můj učitel tělovýchovy vždy opakoval, že nejnevděčnější investice je do vlastního těla. Musíš o ní pečovat celý život, jinak ztratíš vše, co jsi již do ní vložil. Jenže komu by se chtělo, že?

Všichni křičí na lékárníky, ale nikoho nezajímá proč jsou na desítky léku předepsané úhrady pojišťovnou 3 kč. Celým systémem od doktora, přes lékárnu do pojišťovny jde pitomý recept aby se uhradili 3 kč. To, že tento proces stojí desetkrát tolik nikoho nezajímá. Proč si ty 3 kč úhrady nezruší a neuhradí je pacient, kterého to nezabije? Proč nikoho nezajímá, že každý 4-tý pacient jde do k doktorovi, aby si nechal předepsat paralen či kapky, protože jsou na předpis levnější. Ztrácí čas pacient, doktor. Za návštěvu u doktora zaplatí pojišťovna více nežli stojí paralen a kapky dohromady. Proč nikoho nezajímá to, že v nemocnicích bez doplatku si doktoři předepisují sobě a svým příbuzným extrémně drahé léky. Proč nikoho nezajímá, že na internách odkládají staré lidi příbuzní, kteří je obírají o důchod a nehodlají se o ně starat. Proč si tolik lidí naškudlí léky, které nikdy nepoužije?
Proč to nikoho nezajímá? Protože za všechno můžou lékárníci. Pan Rath je vypočítavý člověk, který vidí jen to, co chce a v čem má osobní, ne profesní angažovanost. To není člověk na správném místě, ten se nedokáže jako doktor na to podívat z druhé strany.

Každý z Vás, kdo věděl alespoň pětinu toho, co jsem napsal má právo lékárníky kritizovat, ostatní ať raději mlčí.
  21.07.2008 20:38 kolaps
 
Pomáhat a chránit, aneb jak za včasu odejít a žít s čistou hlavou.
  21.07.2008 20:02 firevlkvm
 
Katko,prosím Vás,běžte založit odbory do supermarketu.Tady přispívejte,až budete o práci pod neministrem něco vědět. Jinak je to pouhá exhibice,...
  21.07.2008 20:38 Katka
 
....zatím nemám v plánu, děkuji za radu.
  21.07.2008 15:41 Antiodbor
 
Katko, fandím Ti, je tu konečně někdo, kdo dá ufňukánkům co proto. Katka policejním prezidentem :-) !!!
  21.07.2008 18:20 Katka
 
Díky za hlas:), dá někdo další? Co takhle GPS do aut a za ucho kameru? To by se teprve vidělo, kolik z vás dělá práci jak má. Samozřejmě, že vás nehážu do jednoho pytle, ale to je jedno, protože ti co pořádně makají, tak nemají čas si tady brečet.
  21.07.2008 22:46 Kačko
 
GPS v autě máme, ne proto, abych Vám mohl rychleji pomoci, ale abych mohl býti lépe kontrolován a hlídán a to i zpětně. Kameru v autě také mám, ale ne proto, abych zaznamenal piráty silnic, ale abych měl další zodpovědnost za svěřený majetek, protože kamery nakupoval trouba a 19 z 20 nefachčí. Pokud Vás trápí další specialitky naší práce, stačí se zeptat, jistě rádi odpovíme :-)))))
  22.07.2008 22:35 Jarouš
 
Katko. Ty o policii nevíš vůbec nic. Jak můžeš navrhovat GPS do aut a kamery za ucho, když je policie v takovém stavu, že není na lepidla na lepení doručenek, sponky na sešívání papírů, výměnu prasklých žárovek a toaletní papír na utírání ................ a další pomůcky. To všechno si policisté kupují ze svého, aby mohly pracovat a tedy pomáhat a chránit a nejen tebe. Znáš jiný pracovní obor nebo zaměstnavatele, kde si zaměstnanci kupují za své peníze nářadí, aby mohly pracovat? Já ne. Langer dělá, že se nic neděje, ale situace je chvilku před kolapsem. Policie je zvenku huj, ale uvnitř fuj.
  23.07.2008 17:01 Jarouš
 
Omlouvám se za hrubku. Ve slově mohli (zaměstnanci) má být měkké i. Nechte mě, už jsem si dal facku raději sám ............
  24.07.2008 11:40 Jarouši
 
stačí zvednout prdel z kanclu a jít si to nafasovat, ale vy přesto nicnedělání ani nevíte, kde máte sklad takových věcí. Máte prachy na všechno a všechno máte(od sponky na papíry až po PHM), jediný co nemáte jsou schopní vedoucí pracovníci, kteří si neplní tak jak by měli. Ono totiž dokud to nepotřebují sami, tak je jim to volné. ....asi tolik k věci
  24.07.2008 18:47 Jarouš
 
Nemáš pravdu. Když jsem se ptal na lepidlo, bylo mně odpovězeno, že neni a mám to zkusit v lednu 2009. Telefonoval jsem do skladu v březnu 2008. Mám k tomu něco dodat? Prostě když to není, tak není ani kde fasovat.
  24.07.2008 19:13 Jarouš
 
Jo a ještě něco ty modrý chytrolíne. Když jsou limity na benzin, tak je to asi také neschopným vedoucím nebo že jsou policisté blbci a nevědí, kde jsou pumpy? Kdepak nejsou prachy a všechno stojí za starou bačkoru. Když je všeho dost a všechno je tak skvělé, tak proč je policie firmou, od které odchází nejvíce zaměstnanců (není myšleno v počtech, ale v %)?
  21.07.2008 11:26 rentiér-25 let v přímém výkonu. <Ilona.Markova.@volny.cz>
 
Zdravím všechny poctivé lidi v této malé zemi. Jak to tak pročítám, nálada u policejního sboru je na nule, pak to bude nejspíše do mínusu. Velevážený pan Kalousek chce zdanit výsluhy, jak se zde dočítám. Jestli toto provedou, tak se policejní sbor, hasičský sbor, rozpadne úplně, věznice se budou bouřit, bachaři nebudou. Toto by byla další kapka neúcty k této skupině občanů ze strany zákonodárců. Jsem v civilu třetím rokem, všude se musí makat. Kdo se práce nebojí, tak ji lehce nalezne. Dá se slušně vydělat. Dělám u firmy, kde neexistuje, aby se neproplácely soboty, noční příplatky, přesčasy. Schválení paskvilu z.č. 361/2003 je zlegalizování okrádání státního úředníka, neúcta k příslušným profesím. Znám mnoho bývalých kolegů, houfně odcházejí do civilního sektoru specialisté, kriminalisté, zkušení policisté z přímého výkonu. Též nováčci procítají a odcházejí též ve zkušební době. Proč asi. Je sice pravdou, že průměrný plat u policie ČR je cc 30000,-Kč hrubého, ale kdo jej má. Měly se zachovat všechny příplatky dle zákona č. 186/92 Sb, proplácet cestovní výlohy a solidní ubytovnu pro mimopražské, jak to bylo dříve, zvednout platy policistů v přímém výkonu, třeba rizikový přípatek cc 3000-5000,-Kč, snížit počet velitelů, tudy vede cesta. Za posledních 10 let odešlo zbytečně desetitisíce zkušených policistů, též hasičů, bachařů, mohli jsme sloužit třeba do důchodu, nevyhodily by se zbytečně desítky miliard korun za výstroj, výzbroj, studie, hlavně za zkušenosti a policejní ujm. Jsme prostě bohatý stát. Snížit stav policejních velitelů a posílit přímý výkon. Pak by byla policejní práce, hasičská profese, a další perspektivní, nebylo by co řešit. Za současných podmínek se nedá v klidu sloužit, protože je velká nejistota, zda vás nevylijí za každou maličkou. Toto je velice důležité. Každá profese má svá specifika. Poslanci , senátoři si nekřesťansky přidávají na platě, mají několikrát větší příspěvek na dopravu, než je plat řadového policisty. Pak to má ve státě vypadat. Rozepsal jsem se, ničeho nelituji, nechci zde brečet, v civilu se mám dobře. Jestli se nepřepracuje paskvil, který by vyhovoval policejní , hasičské práci, a dalším, vývoji společnosti, tak to vše nedobře skončí,.Je ostuda státu, že se náboruje jenom několik policistů pro Prahu.Kolik jich zůstane po náboru po 15 letech sloužit, proč asi. No přece nejistota. Policisté nechtějí nekřesťanské peníze za službu, ale důstojné podmínky pro službu, jistotu v práci, též ostatní složky, kterých se toto týká.Přeji bývalým kolegům lepší podmínky pro práci, jistotu, dejte na sebe ve službě pozor, nikdo Vám nic nedá. Jako rentiéři jsem též v civilu nadále legálně okrádání, poloviční valorizace, v ochranné době souběh nemocenské a výsluhového příspěvku, můžete pracovat třeba 5 let v civilu, přijdete o práci, stejně Vám na Úřadě práce dají rozdíl mezi výsluhovým příspěvkem a 2,5 x násobkem sociálního minima, tedy pár korun v podpoře v nezaměstnanosti.Toto si stát ošetřil již v v roce 2005 patřičným zákonem. Tedy další diskriminace za další poctivou práci proti civilnímu sektoru. Další chuťovky, tedy když jste již v civilu . Například se nás valorizace výsluhového příspěvku v srpnu 2008 netýká, jenom důchodců, vypočítáno z pevné částky. Toto mohou nadále provádět, a výsluhový příspěvek za několik let bude dobrý tak pro lepší nákup do Kauflandu. Tuto jistotu ať nabídnou elevům k policejnímu sboru a dalším, koho se toto týká. Odešel jsem dle starého výše citovaného zákona, stát mění pravidla hry k horšímu. Kdo závidí peníze policistů, hasičů, bachařům, může si to zkusit. Přeji všem hezký den, více sluníčka a tepla v tomto létě, bezpečnou cestu na dovolenou a zpět, na silnicích, viděl jsem hodně neštěstí. Zdravím všechny poctivé lidi bývalý policista por Marek Ladislav z České Lípy. Na provokatéry zde na webou nereaguji, jsem si vědom, že se jedná o veřejný web.
  21.07.2008 12:19 Klik
 
Jenom dotaz, co jsi udělal pro to, aby k tomu nedošlo. Odvolal jsi se proti pol. valorizaci, co toto http://www.pravoaspravedlnost.estranky.cz/ , co pol. veterán , ale ne Nosáckej nebo je možné , že postupuješ na vlastní triko a nebo máš info, že to je všechno dle práva, nebo spíše nepráva vprrrr? Třeba jsi pro to něco udělal tak sorry, ale když se z desetitisíce rentiérů odvolá hrstka 50 lidí, je to smutné a vypovídá to o nejednotnosti. Někdo přeci musí mít z řad rentiérů blíže k dobrému právníkovi. Takhle si budou zase dělat co se jim zlíbí.
  21.07.2008 22:09 martin
 
Máte pravdu rentiére, ale vysvětlujte to například "takové" Katce, která chudák nemá "páru" co služba obnáší. Pro každý stát a režim je moc špatné, když se rozpadají bezpečnostní sbory, ale to obyčejní lidé pochopí až sami budou potřebovat pomoci. Ten služební zákon je paskvil, který upekl Bublan s Langerem (Langer ještě ten paskvil zvýraznil reformou, která odradí i ty, kteří viděli v této nelehké práci své poslání).
  20.07.2008 19:53 na dně
 
POLICIE VE SRAČKÁCH JINAK SE LANGROVÁNÍ NEDÁ POPSAT.
  20.07.2008 06:15 jarda
 
Jo, vážení. Již jsem to někdy někde napsal, ale opakování je matka moudrosti. Langer mi silně připomíná Štrougala. Ten, když byl ministrem zemědělství, tak nebyly brambory. Pak byl ministrem vnitra, tak zas nebyli policajti. Langer začal od ministra vnitra, policajti nejsou. Pokud mu ještě někdo někdy svěří nějaké ministerstvo, ptám se, co pak zas nebude?
  20.07.2008 19:55 KRIZE
 
Devastace policie pokračuje, mladí nemají zájem o tuto práci a již po pár měsících po shlédnutí výplatních pásek odcházejí o dům dál.
  21.07.2008 12:20 Klik
 
Musím konstatovat , že u nás se tak neděje i když je 5% nezaměstnanost.
  21.07.2008 13:57 pánové,
 
je mi líto, ale má zkušenost z praxe je trochu jiná. Mladičký, nyní již kolega, byl necelý jeden rok bez zaměstnání, evidován na úřadu práce, poté co neuspěl (práci za "velký peníz" mu tam nesehnali) tak to zkusil sám u policiie a dnes je mladým policistou na OOP. Sice pracovně, jako plnohodnotný parťák pro služebně starší, nic moc, intelektuálně bohužel totéž, ale zaplnil jedno prázdné místo na oddělení PČR, on je spokojený, každého 15-tého dostane plat a je mu jedno jak velký je, uživí ho a je spokojený. To že nic neumí, nemá zájem o službu, a žádné zkušenosti, že služba s ním je pro služebně staršího náročnější (zkušenější zajišťuje chod služby a hlídá ve službě ještě jeho) je mu jedno a jde mimo něho. Ale je to další 1 kus a jedna prázdná tabulka je ku spokojenosti vedení PČR zaplněna.
  21.07.2008 14:02 pánové a ještě
 
dodatek, není jistě jediný, občas sleduji stránky "policista" a zjišťuji, že jemu podobní se pohybují (písemně) i tam a nejde o jeden případ. Tak se nebojte, náhrada za odcházející se jistě najde, otázkou je jak zkušená a jak věci prospěšná, i když výjimky potvrzují pravidlo, že??
  18.07.2008 22:12 Tady je to konečná!
 
Informace z jednání s vedením MV ? 16. 07. 2008

Dne 16. července v době od 15:15 do 16:00 hodin se uskutečnilo jednání vedení NOS PČR (M. Štěpánek, P. Tomek) s ministrem vnitra Ivanem Langerem a 1. náměstkem Jaroslavem Salivarem. Setkání navazovalo na body, projednané dne 10. 07. 2008.


Vývoj služebních příjmů v roce 2009 ? zástupci odborového svazu předložili požadavky na navýšení objemu služebních příjmů na rok 2009 a odůvodnili je zásadními argumenty ? vysokou inflací v roce 2008, nesystémovostí rozdělování navýšených prostředků do mimotarifních složek, které nelze aplikovat donekonečna a které může zcela zdeformovat systém odměňování, a nedobrou personální situací u policie.


Ministr vnitra sdělil, že ani na rok 2009 nepočítá vláda se změnou tarifních tabulek nejen u bezpečnostních sborů, ale v celé rozpočtové sféře díky snaze stabilizovat státní rozpočet. I pokud by teoreticky byly prostředky k navýšení tarifní tabulky, její konstrukce by vyžadovala dlouhý časový úsek a její aplikace by v roce 2009, kdy bude realizována reforma policie, vyvolala další organizační a personální problémy, obdobně jako po nepřipravené aplikaci zákona č. 361/2003 Sb. v roce 2007. Bude tedy nutné zodpovědně konstruovat novou tarifní tabulku pro rok 2010, a to i ve spolupráci s NOS PČR.


Vedení NOS PČR s tímto nesouhlasí zejména z důvodu možného prohloubení personální krize, kdy peníze nejsou jediným, ale jedním ze stěžejních důvodů. To zejména s ohledem na vývoj personální situace, kterou je třeba řešit již v roce 2009, nikoliv 2010. Vedení odborového svazu bude v této otázce jednat i s ostatními odborovými svazy bezpečnostních sborů.


Personální situace v Policii ČR ? v návaznosti na předchozí bod obě strany konstatovaly, že personální situace v policii je nepříznivá a je možné předpokládat její prohloubení koncem roku 2008 a v roce 2009 v souvislosti s koncem účinnosti přechodných ustanovení zákona č. 361/2003 Sb. Ministr vyzval vedení odborového svazu ke spolupráci v řešení této otázky. Ze strany vedení NOS bylo konstatováno, že se na vývoji personální situace kromě stránky ekonomické výrazně podílí nedobrá nálada. Tu mezi policisty způsobuje několik dalších faktorů, zejména opakující se případy porušování právních předpisů a profesní etiky. Ministr vnitra zopakoval, že je nadále otevřený k řešení podobných případů, které však musí zodpovědně a objektivně posuzovat příslušní služební funkcionáři, není možné, aby je řešil on sám.


Ministr vnitra navrhl zrealizovat další diskusní fóra (otázky ? odpovědi) za účasti MV na podzim roku 2008 tak, aby zejména řadoví příslušníci PČR měli jistotu, že se jejich podněty hodlá vedení Ministerstva vnitra zabývat.



Okopíroval jsem to na stránkách NOSP.
  19.07.2008 07:00 ***
 
Ivanovi a vládě to pořád nedochází. Tak tedy co chtějí ať mají. Vyndáme žádosti ze šuplíků a přemístíme je na jiné stoly.
  19.07.2008 20:00 Bruno
 
Nepočítejte s nějakým navýšením platů, protože Policii chybí nyní kvůli tomu imbecilovi, který se chce stále ukazovat 1 miliarda na ty jeho blbý recepce a drahý auta. Pžedpokládá se spíše snižování platů(netýká se manažerů) nebo rušení tabulek(opět se netýká manažerů). Teprve jsme v polovině roku a už se dělají finanční opatření,která budou stéle tvrdší.
  20.07.2008 01:04 Máca
 
Ivane Ty jsi vážně nenormální.
  20.07.2008 13:26 šmoula
 
Máca je kokot a to zejména ten v Soběslavi.
  20.07.2008 22:47 XXX-pravý
 
Kolegové Ivanovi to už dávno došlo, ale asi jemu i jeho kamarádům tento stav vyhovuje. Nechci se ho zastávat, ale ani Ivan není všemocný a musí poslouchat nadřízené.
  18.07.2008 14:43 may day
 
Katka zřejmě neslouží pod MUDr. Langerem hrobařem české policie, protože jinak by věděla jaká atmosféra tu vládne a kolik lidí odchází !
  21.07.2008 18:35 Katka
 
Pleteš se milý hochu. O atmosféře u vnitra vím dost a ti co odcházejí, tak jim přeji, aby si našli slušnou a dobře ohodnocenou práci, byli zdraví a spokojení. Oni totiž mají rozum a uvědomili si, že brečet nemá cenu. Teď už se jen budu opakovat - buď to chceš dělat nebo ne!!!!! A když se ti nelíbí u vnitra, tak to můžeš změnit jedině jenom ty a věř, že je to strašně jednoduché, jenom najít odvahu. Takže hodně štěstí...
  22.07.2008 08:01 Klik
 
Myslím, že toto je pravdivé.
  18.07.2008 11:01 Pavel
 
Tak už na to konečně přišli?

http://www.novinky.cz/clanek/145263-u-policie-je-sefem-skoro-kaz dy-zjistil-audit.html
  18.07.2008 14:44 odchody
 
Odcházejí i šéfové, takže kolaps na všech frontách.
  18.07.2008 07:51 Katka
 
Co tu pořád brečíte fízlové, tak tu práci nedělejte a jděte jinam, kde Vám bude lépe. Sami se tu pořád srovnáváte s okolím. Ono to asi až tak zlé nebude, co? Je to věc volby. Jinak se můžete chodit vybrečet do kostela k farářovi.
  18.07.2008 08:02 Milan
 
Tebe, krávo, omlouvá jediné, a to, že nevíš, co všechno ta práce obnáší.
  18.07.2008 08:42 Jirka
 
Áááá..., Ošklivka Katka zabrousila na stránky!
  18.07.2008 08:59 Bořek Stavitel <borek@japan.rf>
 
Hej my tu pracu musime dělat ty dylyno,mi nic jyneho dělat neumyme.Kde by nas zaměstnaly?Až tě potkam,tak ty dam pokutu jako krava.
  18.07.2008 12:52 Katka
 
Jooo, to je přesně ono, jenom si tam léčíte svoje komplexy. Začněte už něco dělat. Sedět v kanceláři nebo stát u silnice bych viděla tak za 12000 Kč/měsíc hrubého.
  18.07.2008 13:47 Pro Katku
 
Až bude mít polda 12 tisíc hrubého,tak už tady opravdu nikdo nebude.Ale ty nemusíš mít žádný strach,protože taková tma,aby tě někdo znásilnil nikdy nebude
  18.07.2008 14:56 ...
 
Hezky jste se vybarvili poldíci.Stačí do vás malinko píchnout a hned je vidět vaše slušnost. Chudáčci.
  18.07.2008 14:58 Ronin
 
For Katka
V kanceláři sedíme, že zpracováváme NTČ a to vloupání do vozidel, sklepů, koláren, rodinných domů, případy domácího násilí a další věci. Určitě se tam neflákáme a nepopíjíme tam kávu jak si většina naivních a závistivých občanů jako jste Vy myslí.
Jinak k té silnici tak všem jako jste Vy bych přál si stoupnout v dešti, mrazu -20 a tropickému vedru 33 st. C na dvě hodiny na tu silnici. Dále Vám doporučuji si vyzkoušet řídit dopravu u dopravní nehody, kdy tato činnost je nebezpečnější jak zatýkání nebezpečného pachatele. On totiž český řidič a to zejména ženy musí sledovat nehodu a ne co se děje před jejich vozidlem a pokyny policisty berou spíže za to, že polda na silnici protahuje.
Jinak stále probíhá nábor tedy spíše sběr tak si to pojďte vyzkoušet, protože kdo nezažil nemůže posoudit a co Vás nezabije to Vás posílí.
  18.07.2008 21:29 aa <aa585@seznam.cz>
 
for katka,
ten kdo fňuká,tak ten má svou práci rád a nemůže se smířit s tím, kam situace u PČR spěje.Nábor skutečně není nábor,ale sběr v civilu se neuplatnících lidí a každý občan se musí bát, jak jednou bude zajištěna bezpečnost,třeba i ta tvoje.Policejní hlídky,které v současné době potkáš na ulici,se skládají z jednoho předškoláka,kterého zaučuje policajt,který má sotva půl roku po škole a věř tomu,že o policejní práci stále ještě neví nic.No když Langer myslí,tak ať žije jím často chválená GENERAČNÍ obměna!
  20.07.2008 13:29 katka
 
.....utřu vám slzy. Je to dojemné:)
  20.07.2008 15:59 Robocop
 
Pro Katku
Slzy nám utírat nemusíš, ale spíš se modlí, aby se situace zlepšila. Jinak ti doporučuji si pořídit zbraň, pořádného hafana a černý pásek v karate, protože díky nové době na včasnou pomoc hlídky PČR můžeš zapomenout.
  21.07.2008 10:54 Robocope
 
.... černý pásek v karate už dávno mám, psa radši nechtěj vidět a zbraň?? ve střelbách jsem možná lepší než ty ..... stačí? už přestaň s brekem a urážkami? "ubrečený policajt-ubrečená děvka",...bez takových bude nejen pro mě líp
  21.07.2008 21:23 Robocop
 
Za prvé nebrečím a za druhé jsem nikoho neurážel. Já už jsem své ideály u PČR pohřbil a jenom čekám až budu mít 10 let a končím.