Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.04.2005 22:51 Franta
 
POCTETE SI JAK PRACOVAL PAROUBEK!

http://www.cibulka.net/nnoviny/nn2000/nn2200/obsah/09.htm

Veselé hospodaření Rady Zastupitelstva h. m. Prahy

aneb senátorské volby o ty nejlepší

Senátní kandidát - náměstek ing. Jiří Paroubek



Motto:

Velký a neohrožený bojovník

za práva Pražanů,

pokud to ovšem je

v jeho prospěch?



A/ Morální profil

Ing. Jiřího Paroubka:

l/ Ve svém oficiálním senátorském životopise ing. Jiří Paroubek píše, že od roku 1976 ? 90 pracoval jako ekonom v manažérských funkcích. Pokud je mi známo, žádné ?manažérské funkce? za bolševika neexistovaly. To by to soudruzi našemu ?managerovi? hned hezky vysvětlili a určitě by na to dlouho nezapomněl. Byly jen nomenklaturní funkce, spadající do kádrové nomenklatury výborů KSČ různých stupňů, na které mohl dle kádrového klíče, tedy ne podle vzdělání, osobních vlastností, pracovních výsledků a zkušeností, ale na základě politické spolehlivosti, dosazovat příslušný výbor KSČ pracovníky podle svých představ. Pro malé funkce ? místní výbor KSČ, pro důležitější funkce okresní, krajský nebo celostátní ÚV KSČ. Pokud je dnes známo, ing. Jiří Paroubek dělal hlavního ekonoma v ústředí pražského podniku Restaurace a jídelny (RAJ). Pak je skoro úplně vyloučeno, že by tuto významnou nomenklaturní funkci, spadající pod Okresní výbor KSČ, mohl zastávat nestraník !?? Čím pak by si asi takový nestranník mohl získat takovou důvěru KSČ, že ho OV KSČ dosadil do takové funkce?! Takže kandidát ČSSD na senátora ing. Jiří Paroubek nám něco ve svém životopise opomněl říci, anebo měl napsat ? já, hrdina, jsem nikdy nevstoupil do KSČ (nebo StB). Byl jsem doma ve vnitřní oposici, tak, aby to o mně nikdo nevěděl. Navenek jsem předstíral svůj souhlas s komunistickou diktaturou a sovětskou okupací, Antichartou, prvomájovými průvody, Vzornými vojáky, Brigádami socialistické práce a podařilo se mně takhle soudruhy oblafnout a dostat se už roku 1976 do vedoucích funkcí, které jsem už po celou dobu neopustil. Domnívám se však, že ani takhle to s největší pravděpodobností nebylo, a to především vzhledem k jeho dalšímu racionálnímu a vysoce oportunistickému, nebo chcete-li pragmatickému, chování.



B/ Jednání ing. Jiřího Paroubka, v roce 1990 zakladatele ČSSD(b), jako oposičního poslance v zastupitelstvu hlavního města Prahy -

Jeho vystupování a jednání bylo vždy velmi uvážlivé, aby si moc nerozhněval vládnoucí stranu ODS a ODA na velké radnici - avšak také ? aby si na druhé straně nerozhněval spoluoposičníky. Ve všech větších kauzách, které propukly díky oposicí předpokládaným a odhaleným zlodějnám a zločinnému jednání vedení pražské radnice /ODS + ODA/ - se držel hrdinně stranou. // Toto zločinné jednání, vyloženě nevýhodné pro Prahu a její občany, ovšem zákonně nepostižitelné, bylo umožněno předchozím zrušením nebo neexistencí zákonů popřípadě naprosto špatnými zákony, často dokonce přijatých bez jakýchkoli sankcí za jejich porušení, které zase dodala a obhospodařuje vyšší parlamentní složka, která u nás schvalování zákonů ovládá. Totiž ODS a její geniální vůdce a největší ekonom světa všech dob. Od r. 1992-2000 ovlivňuje cca z 95 % schvalování všech zákonů. Nyní prostřednictvím oposičně-koaliční smlouvy, dříve v koalici s ODA a ČSL.

Nejdůležitější špatné zákony: Zákon o obcích, Obchodní zákoník, zrušení nedbalostního trestného činu v Trestním zákoníku, neexistence Správních soudů - vše zcela záměrně.

Zákon o obcích ? podle něho smlouvy za obec uzavírá pouze Rada zastupitelstva ? TAJNĚ A NEKONTROLOVATELNĚ (!!!), ne celé zastupitelstvo, demokraticky volené, a to veřejně a před zraky všech občanů, které to zajímá a kteří si všechno a všechny ze svých daní platí!!! Správa města a hospodaření v městských akciových společnostech je plně v moci Rady zastupitelstva a jí dosazených ? opět bez souhlasu demokraticky voleného zastupitelstva a možnosti jakékoliv kontroly z jeho strany ? jejich lidí. Opět tajná jednání. Tyto a. s. pak mohou uzavírat pro město naprosto nevýhodné smlouvy s podezřelými partnery a za podezřelých okolností, které pak v plném rozsahu zaplatí občané ze svých daní ? viz níže.

Nedbalost, dokonce ani tu zcela vědomou a zřejmou, poškozující zájmy města a jeho občanů, nelze dle stávajících zákonů trestat a rozhodnutím Správního soudu špatné smlouvy zrušit ? když tento Správní soud ještě není ani zřízen ? již l0 let!!! Všichni to vědí a dle toho se ing. Jiří Paroubek a jeho lidé tiše a ?pragmaticky? chovají.



Pokud však šlo o prokazatelně nepodstatné věci

Paroubek hřímal z tribun jako Robespierre?



Ukážeme na příkladech, jak vypadalo jednání ing. Paroubka v pro město a jeho občany nejdůležitějších záležitostech, kde šlo o stamiliony a miliardy z kapes daňových poplatníků.

Byli jsme spolu v dozorčí radě Dopravního Podniku h. m. Prahy, když vypukl finanční skandál ? nákup nových vozů pro pražské Metro, bez výběrového řízení, protokolárně uzavřeného původní výběrovou komisí. Toto výběrové řízení se táhlo 3-4 roky. Najednou RADA zastupitelstva h. m. Prahy a vedení Dopravního podniku h. m. Prahy vytáhlo z klobouku vítěze - Konsorcium ČKD soudruha ing. Jiřího Marouška ? byli spolu v jednom baráku. Stalo se to l2. července 1995 na Valné hromadě ? tvořené právě Radou zastupitelstva h. m. Prahy a jí podřízeným vedením Dopravního podniku h. m. Prahy... Navíc zvolili datum prázdninové, aby nemohla na př. dozorčí rada Dopravního podniku protestovat ? protože ta o prázdninách nezasedá. Rozhodli smlouvu podepsat do měsíce, tedy daleko před koncem prázdnin (!!!). Cena 8-9 miliard. Platby předem!!! Zuřil jsem, že to je banánová republika a PODVOD NA OBČANECH ZA 8 MILIARD!!! //Ekonomický dopad viz dále v textu //



Kandidát na senátora ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom a komunistický ?manager?, OPOSIČNÍ POSLANEC, člen dozorčí rady Dopravního podniku, přitom ani nehlesl ? jako by byl s nimi domluven. Nebo si jenom náš hrdina nechtěl pro své voliče-daňové poplatníky pálit prsty? Pro Prahu a její obyvatele to však byl bohužel poslední hřebík do finanční rakve?

Když však chlapci z vedení Dopravního podniku, bez výběrového řízení, zvýšili odměnu smutně proslulému advokátu JUDr. Tomáši Sokolovi za vybírání pokut od neplatičů jízdného v MHD ? ze 4 milionů na l6 mil. ročně ? řval jako lev, že to je předem dohodnutý podvod ? což opravdu byl (Dopravní podnik i Magistrát mají přitom svá vlastní velká právní oddělení!!!) ? ale hospodaření Prahy tato částka ani v nejmenším neohrozila. Ani Radu zastupitelstva si tímhle gestem rozhněvat nemohl?



Můžeme dále pokračovat s přehledem vysoce výběrového mlčení ing. Jiřího Paroubka, vedoucího ekonoma, komunistického ?managera?, opozičního zastupitele a senátorského kandidáta ČSSD



Matra ? zabezpečovací zařízení na Metro. Původní smlouva, dle výsledků výběrového řízení, které Matra vyhrála, na cca 800 milionů. Doplňky ke smlouvě cena zvýšena, už mimo jakékoliv výběrové řízení, na tisíc sedm set milionů. Rozdíl 900 milionů z peněz daňových poplatníků, více jak 100% původní ceny? Smlouva to tajná (!!!) a hodně vypečená. Vše platit předem(!!!). Penále maximálně 5 % z ceny(!!!). Možnost reklamovat pouze do 4/98, ale zkušební provoz přitom skončil až 6/98(!!!). Tohle uzavřel buď naprostý šílenec nebo to spíše bylo velmi dobře podplaceno. Jenom maličkost. Jeden čas bylo dokonce zakázáno tuto zabezpečovací automatiku používat a dělalo se to ručně // viz důkazy //. A senátor, opoziční zastupitel, člen dozorčí rady? Mlčel vždy jako ryba?



PRVNÍ MĚSTSKÁ BANKA - ztráta města z podvodných úvěrů ? cca l,5 ? 2 mld. Možná i víc, kdo ví a hlavně, kdo má zájem to vyšetřit? Zde má dnes ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města životní šanci prokázat, na čí straně stojí.



Privatisace podniku Pražské vodárny a kanalisace a. s. ? podvod století. ? Ztráta města a tedy jedině a pouze občanů je v tomto případě cca 5 mld. Hlavní zásady úspěšného podvodu: Vzniknou 2, někdy i 3 akciové společnosti. Jedna městská a té zůstanou trubky a druhá soukromá, vlastnící 66% akcií a ta bude vodu od občanů kasírovat. Městu zůstane jen 34 % . Mezi společnostmi uzavřená smlouva je samozřejmě jako obvykle tajná. Mají ji hlídat lidé, určení ? jak jinak ? RADOU. Po zkušenostech, co umějí, hlavně tajně, tito lidé provádět a co se dnes děje na podobném principu například v SAZCE ? tak tihle to opravdu budou za nás dobře hlídat, kontrolujíce sami sebe!!! Nejdříve si rozdají všichni l00 ? 500 tisícové platy a co zbude, půjde možná do oprav vodovodních a kanalisačních rozvodů!!! (Podrobnosti viz. N.N. 18/2000).



Použití 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh pod Strahovským tunelem ? místo, aby se daly na Metro, či hlavně na stavbu mostu u Bohnic pro Prahu 8, aby tamní obyvatelé konečně nemuseli přes střed města !!! Podle mne to byl jen fakturační podvod a práce neodvedena. Nebo úplná hloupost, protože tyhle pruhy budou třeba tak za 20-30 let. Senátor, komunistický ?manager? a ekonom k tomu mlčí?



Židovské hřbitovy ? versus garáže pro mocipány podvodně privatisované České pojišťovny ex soudruhem a ex ministrem financí Ivanem Kočárníkem (ODS). Další podvod a 400 aut v centru Prahy pro zhoršení životního prostředí. Zároveň zničení unikátního hřbitova z ll. století. Senátor - ticho.



Smlouva na reklamu - s J.C. Decaux ? podvod na Prahu a občany od Rady vedené primátorem Koukalem (ODS) a spol. Smlouva na 25 let ? bezplatná !!! Město přitom ještě platí proud!!! Postaveno cca l.800 reklamních poutačů, některé bez stavebního povolení. Nic se neděje, vše ohlídáno. Pokuty žádné. Zkuste si to občánkové Vy !! Ztráta města na nájemném cca 7,5 miliardy !!! Ing. Jiří Paroubek, senátor, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, oposiční zastupitel za ČSSD ? ticho po pěšině.



Smlouva na parkování, opět jak jinak, s francouzskou firmou ? Evropark Praha a.s. Ti Francouzi musí mít zřejmě zvláštní kouzla ? že ano pane Koukale a Šveci. Investice nikoliv přinesená do podniku francouzskou firmou, ale placená ze zdejší půjčky a z pražských tržeb. Kdo této soukromé firmě hlídá neplatiče? Přece Městská policie!!! Pozemky poskytlo město zdarma - Tržby vybírá Europark a až uplatní své luxusní potřeby, tak něco dá i městu. To se to podniká Frantíci ? což. Zkuste tohle někdo udělat jako Čecháček ve středu Paříže ? to byste pane letěli!!! A co na to všechno hlavní ekonom, komunistický ?manager?, opoziční zastupitel ČSSD a senátor? Senátor TICHO. Možná dobře zaplacené?



Tak to bylo páni Občané několik ukázek toho, jak ve městě hospodařila a hospodaří ODS pod vedením primátora Koukala a jeho náměstků ? Volte je dál, bude Vám prima!!! A jim taky. Ale hlavně pan Velký manažér ekonomiky, opoziční poslanec za ČSSD, člen dozorčí rady a kandidát na senátora tohle všechno neviděl, nepostřehl, neslyšel - ale hlavně, nikdy proti těmto lumpárnám nic neudělal!!!

To je opravdu ten pravý muž, který bude tvrdě neohroženě a zásadově hájit zájmy občanů-daňových poplatníků před zlodějnami a okrádáním?



C/ Činnost ing. Jiřího Paroubka jako Náměstka primátora pro finanční politiku města:

Hned na počátku jeho působení došlo ke ztrátě l40 milionů pro městskou pokladnu. Dal totiž pozdě příkaz k nákupu // o cca 2 dny // 72 milionů EUR, a ty zdražily o 2 Kč ? takže ztráta l40 milionů. Uvádíme neověřenou zprávu a teorii ? dobře informovaní zlí jazykové tehdy tvrdili ? vzhledem k tomu, že má velké známosti v bankovních kruzích, předem věděl, že kurs koruny vůči EUR výrazně klesne. Po dohodě jako náměstek primátora pro finanční politiku města pozdržel nákup 72 milionů EUR, nechal ?bokem? nakoupit EUR před devalvací koruny a městu byly prodány po devalvaci o l40 mil. dráž. (Technologie této ekonomicko-politické operace, provedené Českou národní bankou (ČNB) pod vedením Josefa Tošovského, je podrobně popsána v NN 21/2000, strana 09). Vzhledem k úspěšnému a beztrestnému vytunelování nejméně 17 bank, dozorovaných bankovním dohledem ČNB a celé řady fondů v téhle republice podnikajících ? viz např. poslední známý případ Komerční banky, vytunelované ruskou státní mafií o 8 miliard Kč, to zase tak špatná teorie nebyla. Ovšem dokázat by ji musela policie, nejsou-li stopy po l8 měsících už odborně zameteny. A také zda by chtěla a uměla to, neboť jak známo, u nás žádný bankéř už 10 let moc pevně ve svém křesle nesedí a přesto ani jeden z nich není ve vězení. Aspoň já o žádném nevím!!!

Jinak - tím, že si otevřel vrátka svým mlčením a jednáním ve výše uvedených kauzách, byl přijatelný pro ODS ? i když ta právě proti socanům MOBILISOVALA. Proč ovšem proti takovým ? to opravdu nemusela.

Stal se tedy za odměnu z poslušného oposičního poslance ČSSD náměstkem primátora, zvoleného za ODS. Navíc náměstkem pro finanční politiku města!!! A z titulu své nové funkce potom bezpochyby, jak veřejně slíbil svým voličům, velmi rázně vystupoval proti největším radničním lumpárnám, na kterých se předtím sám přímo nebo nepřímo podílel... Uvedeme zde několik ukázek jeho rázného a nekompromisního postupu proti podvodníkům na ochranu zájmů prostého občana-daňového poplatníka:

l/ Vozy Metra ? z městské pokladny zaplaceno cca 2 mld. předem (!!!). Město za to dostalo pouze ? slyšíte dobře ? jednu pětivozovou soupravu, navíc od dobře vytunelovaného ČKD. To se to pane TUNELOVALO za peníze pražských občanů, že, soudruhu Maroušku??? Vzhledem ke všem těmto souvislostem pak vůbec nepřekvapuje podivná úloha superkomunisty a superkapitalisty Jiřího Marouška a jeho ?protikomunistického exilového? bratra Miloslava Marouška, blízkého spolupracovníka prvního předsedy ČSSD(b) profesora Horáka, připraveného a importovaného z USA, v naší polistopadové politicko-ekonomické historii. Budeme citovat z materiálu, věnovaném původně ministrovi vnitra Mgr. Stanislavu Grosovi a jeho kolegyni a spojenkyni z pražské organisace ČSSD poslankyni JUDr. Petře Buzkové, evidované jako spolupracovnice StB, zveřejněném v NN 19/2000, strana 02: ?Dva krásní lidé, Stanislav Gross, stejně jako jeho kolegyně Petra Buzková (naši nejpopulárnější politici, které podle svých vlastních slov ?udělal politiky? už koncem roku 1989 kalifornský velkoobchodník se sovětskými diamanty Miloslav Maroušek, shodou okolností poctivý bratr privatisátora a exmajitele ČKD Jiřího Marouška, jenž svým hospodařením způsobil dluh, převyšující údajně 24 miliard Kč, které zmizely Bůh ví kam?), v začátku své poslanecké kariéry dostali, jako svobodní, přednostně přidělené luxusní velkoplošné byty na pražském sídlišti Barrandov. Smlouvy zněly na dobu neurčitou a jen tvrdý nátlak médií je oba přinutil ke změně na dobu mandátu?. Jak je vidět, stále neomylně platí ?rovný rovného si hledá??

Proti tomuto podvodnému nákupu jsem tvrdě vystupoval a jednal. Důvody : V současné době jezdí v pražském metru celkem 504 ruských vagónů ? jiné nejsou a tyhle budou jezdit po renovaci ještě dalších 30 let!!! V té době se nabízela možnost koupit cca l00 stejných vagónů za 350 milionů. Oproti 8,5 miliardám směšná částka. Vzhledem k tomu, že by byly stejné ? stejné by byly i jejich opravy, modernizace a náhradní díly atd. A když nemáte na mercedes, musíte také jezdit ve Favoritu!!! Ale to by tam nesměli mít ředitelství ve stejném baráku a ČKD vést soudruh Jiří Maroušek!!! Kam pak asi ty své 2 miliardy od města všude dával ?? Do jakých asi kapsiček???

Touhle transakcí se dostala Praha do počínající spirály zadluženosti, která se pod vedením zkušeného komunistického ?managera? a dnešního náměstka pro finanční politiku města ing. Jiřího Paroubka pořád prohlubuje a on ji řeší stále narůstajícími půjčkami, které mají dosáhnout ve finále l7-l8 miliard ? čili skoro celý rozpočet Prahy. Díky této politice je už dnes Praha v situaci, kdy není schopna svoje půjčky, nabízené jejímu vedení bankami ze všech stran a možná vůbec ne nezjištně, průběžně splácet. S velkými potížemi se zatím snaží splácet alespoň úroky z těchto půjček. Bankéři nic neriskují. Praha má tolik majetku v budovách a pozemcích, že za babku získají cokoli, o co projeví, v případě neschopnosti města své dluhy splatit, zájem.

Kdyby měl náměstek a senátor trochu více zájmu a možná i odvahy, měl by z titulu své funkce náměstka primátora pro finanční politiku města navrhnout potrestání aktérů této kauzy!!! Odvolat je z funkcí. Tohle se přeci ve slušných státech dělá a tady je podezření hodně silné. To by však senátorský kandidát musel mít sám čisté ruce a svědomí? Trestněprávní Imunita, spojená s funkcí senátora, má v tomto případě zřejmě cenu zlata?



2/ Městská banka. V ní vládli od roku 1995 dva šibalové. Jeden se jmenoval Vlastimil Hadraba (1951) a byl gen. ředitelem a předsedou představenstva. Zároveň však, což velmi tajil ? byl ve vedení dalších l7 firem (!!!). Povedené, což?! To se to pak poskytovaly úvěry!!! Další dobrák a předseda dozorčí rady - byl primátor Jan Koukal (1951). Jinak z demokraticky zvolených zastupitelů, s výjimkou ODS, nebyl ve statutárních orgánech Městské banky nikdo (!!!), dokonce ani nikdo z koaliční ODA. Až na jaře 97 ? asi jako skrytý začátek oposičně ? koaliční smlouvy ? ex ministryně kontroly, několikrát podezíraná ze spolupráce s komunistickou StB, která v letech 1990-92 neukontrolovala rozkradení majetku komunistické strany a jejího Socialistického svazu mládeže, ing. Květoslava Kořínková, dohodla /zpráva kuloárů/, že do Městské banky byl RADOU dosazen prof. Věnek Šilhán, původně z Obrody socialismu, pak z ČSSD. Objektivně však musíme říci, že nejhorší úvěry a šibalské kšefty už byly v té době dávno hotové. Měli ho tam tedy spíš jako rukojmí, že to vedli dobře, zejména pro jeho autoritu. Na druhé straně i on si tam taky pěkně zobnul. Pro bývalý n. p. Preciosa, kde byli v dobách komunistické diktatury a sovětské okupace vězněni političtí vězni a nuceni v otrockých podmínkách vyrábět pro komunisty broušené sklo pro vývoz na Západ, kde byl po 17. listopadu předsedou představenstva, zajistil úvěr l00 milionů, což moc košér taky nebylo. Těžko jim tedy mohl cokoli vyčítat. Choval se v principu stejně jako oni. Působením prvních dvou výtečníků přišlo město o cca l,5-2 mld., které musí zaplatit a splácet z daní, které vybírá od občanů Prahy na úplně jiné věci. A co proti tomu všemu podnikl náš komunistický ?manager?, náměstek primátora pro finanční politiku města a senátorský kandidát za ČSSD? Vůbec nic!!! Místo veřejné potupy viníků či podání trestních oznámení za tunelování majetku města na adresu zodpovědných politiků a ?managerů? ing. Jiří Paroubek prohlásil: ?Ta ztráta ? to byla taková doba?? Volte ho občané!!! Není věc, kterou by vám nedokázal zdůvodnit?



3/ Prověřit, kam se podělo 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh Strahovského tunelu: Kdo ty práce zadával, kdo je přebíral, kdo podepisoval faktury(!!!). Co se tam vůbec dělalo??? To ovšem našeho senátora, náměstka primátora pro finanční politiku města, absolutně nezajímá. Takovými drobnostmi se zabývat nehodlá?



4/ Při rozhodování o každé investici, hrazené z rozpočtu města, zajistit ? když ?otcové města? odmítnou udělat veřejné a veřejně kontrolovatelné výběrové řízení a zašmudlí to, pak alespoň nechat udělat nejméně dva nezávislé posudky, co by měl připravovaný projekt skutečně stát. Ne, jak je tomu dosud, aby si firmy ceny samy diktovaly. Na to náš senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města rezolutně: Tohle se dělat nebude!!! Ostatní socani s ním souhlasili. Asi věděli dobře proč? Tito lidé opravdu pečují o město a jeho občany, své voliče, radost se podívat, což?? Poslední výběrové řízení na dostavbu města se zdá být podezřelé dokonce už i radniční oposici a ta je chce konečně nechat prověřit ? nejlépe přímo policií. Tak, to je zatím poslední zpráva. O výsledku vás budeme informovat.



Čili shrnuto: Ztráty města, způsobené zvýšením nákladů v důsledku zločinného jednání RADY zastupitelstva h. m. Prahy, které jsme zde uvedli a ještě další, o kterém jsme vás zatím ještě neinformovali plus špatné smlouvy, jsou cca 5-6 miliard Kč. Ztráty v neuskutečněných tržbách, utrpěné v důsledku špatných smluv, jsou vyčíslitelné částkou cca 8 miliard Kč. Tedy celkové škody, způsobené městu a jeho obyvatelům RADOU h. m. Prahy, dosahují částky l3-l4 miliard Kč, což je v současné době právě o 3 mld více, než nyní činí půjčky, přijaté RADOU od bank na zakrytí jejího špatného a zločinného hospodaření. Je nutné vyšetřit, kam a na čí konta zmizely tyto miliardy. V každém případě tohle všechno už dnes musí splácet obyvatelé Prahy ze svých daní, které jsou vybírány na zlepšení života obyvatel města?

Proto si musí město pořád půjčovat(!!!) - pane primátore KASLE (ODS). To si račte ověřit. A pane náměstku primátora pro finanční politiku města Paroubku (ČSSD) ? s čím vy vlastně kandidáte do senátu, Vy chlapci koaliční???!



Nejhorší ze všeho je však parazitní finanční strategie finančního náměstka Paroubka, kterou uplatňuje pro Prahu na základě analogie s některými jinými městy. Zde tuto finanční strategii máte: Vídeň, Mnichov, Praha a další města provádějí audit kategorie A. Pak si mohou na svůj obrovský městský majetek (pozemky, budovy) půjčit cokoliv a kdykoliv. Avšak tato města půjčky nesplácí a na splátky si zase půjčují. Takže prakticky nesplácí nic ? jen úroky. Je to takové Paroubkovo ? PERPETUM MOBILE. Půjčka se tedy vlastně nesplatí nikdy. A tohle má být pro Prahu nejlepší řešení. Je tohle uvažování ekonoma, podnikatele a správce svěřeného obecního majetku nebo příživníka a podvodníka??? I kdyby se však půjčka postupně splácela, vyplývají z této půjčky, ostatně jako z jakékoliv jiné půjčky, velice negativní záležitosti.

Tato finanční strategie a z ní vyplývající nesplácené a zřejmě už nesplatitelné půjčky je velice špatná cesta. Je špatná v tom, že jenom úroky z tak velikých půjček činí l,5 mld. ročně. I se splácením této částky má Praha potíže. Tyto peníze padnou, bez užitku pro město a jeho občany, do zisku bank, aniž banky hnou prstem a aniž cokoli riskují. Majetku, kterým za poskytnuté půjčky bankám ručí, mají města zatím většinou dost? Z těchto peněz, vynaložených na nekonečné splácení naprosto zbytečných úvěrů, vybraných z daní daňových poplatníků, se tedy ve městě nic nepostaví a nikomu z občanů se nepomůže. Jen BANKÉŘI dále ztloustnou ? ti mají vždycky málo! Kdo jim ovšem zajišťuje bezrizikový příjem 1,5 miliardy Kč. ročně, na úkor města a jeho občanů, ten může být naopak velmi dobře odměněn ? kdo ví ?? Pro občany jsou to peníze vyhozené do vzduchu a místo POTRESTÁNÍ VINÍKŮ a HLEDÁNÍ RESERV ? jenom další půjčky. Velmi nevýhodné pro město a jeho obyvatele, velmi výhodné pro banky a ty, kteří s nimi tuhle hru hrají?

Zatím je zadlužení města 11. mld., naprosto zbytečně, jenom díky vytunelování Prahy její RADOU, o kterém jsme psali výše a toto zničující zadlužení má vzrůst o dalších 6 na l7 mld., což je prakticky rozpočet Prahy na celý rok. Těchto dalších 6 miliard má údajně být právě na nákup vozů Metra, které se daly koupit za 300 milionů(!!!). Teď zdůvodňuje náměstek Hejl, že musí dostat odměny, neboť jezdí po Evropě kupovat vagóny. I do Ruska chytrák nakonec jel, i tam vagóny nakupoval. Kdyby mě tenkrát poslouchal a nezesměšňoval stávající vagóny, nemusel cestovat. To by si ovšem nemohl procestovat Evropu, nedostal by odměny a cesťáky. Možná od někoho i lecos jiného!!! Nejlepší na celé kauze s vagóny byla skutečnost, že se tehdy ODS a její náměstek Hejl tak báli pravdy, že hlasovali proti vystoupení ing. Kaliny, ředitele Škody Plzeň, na zasedání zastupitelstva h. m. Prahy, aby tam za žádnou cenu nemohl před poslanci nepromluvit. Opravdoví demokraté, jednak k pohledání, jednak za všechny naše peníze!!!



Z Á V Ě R



Když jsem kandidátovi ? finančnímu náměstkovi Paroubkovi říkal, že další půjčka 2 mld. pro město, ve skutečnosti pro teď už soukromou společnost Pražské vodovody a kanalizace je naprosto zbytečná vzhledem k tomu, že voda, která se při dobrém hospodaření a se ziskem dodávala po mnoho let za 2,5 Kč/m2, byla během 2 let zdražena z cca 20 na 30 Kč/m2 ? tedy o 50 %, ačkoliv inflace činila za tutéž dobu jen 8 % a tedy tržby vzrostly bez jakýchkoliv tomu odpovídajících investic o l,3 mld. a nejdou z kapacitních důvodů proinvestovat (jak vidno z uzavřeného mostu Čechova, nelze rozkopanou Prahou už teď projet) a že tyhle peníze se ve vodárnách ztratí jako v černé díře vesmíru //Kontroluje to naše známá ex ministryně kontroly ing. Kořínková !!!// - řekl mi:





?LIDI TO ZAPLATÍ?.



TAK HO VŠICHNI VOLTE

JE TO URČITĚ VÁŠ ČLOVĚK . . .



Aleš Moravec

privatizační komisař

člen Zastupitelstva 94-98

e-mail: alesmor@post.cz
  04.08.2008 19:25 Mikrtka
 
Co pořád jen brečíte ? Najděte si rozumnou práci a odejděte od neschopného spolku Policie ČR, která už teď nestojí ani za prd. Nechce se vám dělat rukama ? Tak trpte a nebrečte ! To vaše vypisování a kvičení stojí akorát tak za H..... ! Pracovat se vám nechce protože máte lachtaní nemoc ( tzn. "obě ruce levé" ) a raději se necháte zmrdat od šéfů a pak se vykvičíte na tomhle debilním fóru. Policsté všech zemí, vyližte si p,.....l !
  04.08.2008 19:48 Kliďas
 
Nikdo tě sem nenutí lést,ale tohle už tady bylo napsáno asi sto krát.My taky nelezem na fóra jiných profesí,ale pokud chceš tak piš dál máš celkem kvalitní názory a dobrá přirovnání.Každý by měl nejdřív,ale začít u sebe,ale tobě to nemusím jistě říkat.Zdraví tě civilista,který má obě ruce levé.
  04.08.2008 19:53 may day
 
Copak to tu vlezlo zase za stvoření, jestli nejsi u sboru tak odstup tato diskuse není pro tebe určena, leč neznáš problematiku této složky.
  05.08.2008 05:56 ...
 
Tohle je diskuse pro všechny, ne jen pro policajty, tak držte huby vy. Když se vám nelíbí názory jiných, tak sem nelezte vy.
  05.08.2008 16:47 sniper
 
To je až hnus, kolik slaboduchých jedinců si sem chodí léčit komplexy a mindráky (viz příspěvek nade mnou) ... Ten internet, to je panečku vynález! I největší zbabělec a odpad společnosti si na něm může dokazovat, jakej je hrdina! A možnost, že si může rejpnout dokonce i do policajtů... Závěrem chci napsat, že těmito jedinci nijak neopovrhuji, ba naopak je mi jich líto, měli by se léčit (to nemyslím ironicky, ale naprosto vážně...)
  05.08.2008 17:06 no name
 
4 sniper
to víš, když mu strach nedovolí otevít si na nás hubu v reálu, musí si to kompenzovat alespoň takhle, je to slaboch
  05.08.2008 17:23 souhlas
 
Mikrtko máš pravdu. Je to trefné a pravdivé. Zdraví vás anonym. .....si mě prolustrujte nicnedělkové:)))))))))))))))
  05.08.2008 17:44 Je to legrace
 
Pro všechny chytráky typu Mikrtka a spol., laskavě sdělte své zaměstnání, ať se také můžeme pobavit na váš účet. V opačném případě si nechte ty provokace hošánkové a jděte do prdele ....
  05.08.2008 18:12 JoJo
 
tak to byla trefa-
  05.08.2008 21:49 Karel z Napajedel
 
Konečně správnej názor! Super...
  06.08.2008 10:17 XYZ
 
Mikrtko, jsi debil! Nevíš o čem práce policie je. Mohu tě ujistit, že je daleko složitější a náročnější než běžné povolání. Už taky nepiš. Děkuji.
  07.08.2008 18:50 Mikrtka
 
platí pro XYZ a podobné chytráky, u Policie jsem odsloužil 20 let a vím o čem je řeč. Teď jsem jako svářeč ( 3 státnice ) v cizině a za takový plat, o jakém se vám, policistům, ani nezdá. O pracovních podmínkách nemluvě. Takže pánové současní policisté, přemýšlejte hlavou. Chce to akorát na sobě poněkud zapracovat. A závěrem - problematiku spolku P ČR znám dost dobře z řadové a též z vedoucí funkce, takže mě nemusíte poučovat.
  08.08.2008 12:46 Pepa
 
4 Mikrtka -na ty chytráky,co tě urážejí a kteří používají hantýrku lůzy se vykašli. Taky to zabalím, mám více jak 25 let a je mi to už u pr.... a nevidím a také nehledím za lepšími zítřky
  09.08.2008 12:30 Je to legrace
 
for Mikrtka
Je mi tě líto, a to o to víc, že jsi náš bývalý kolega. Zřejmě ti sváření jde lépe, než ti šla policejní práce, tak si hleď svých elektrod, autogenu a vydělávej si ty hromady peněz v zahraničí, ale nás, policisty, neotravuj!!!
  11.08.2008 16:20 Honza
 
pro je to legrace - jestli je někdo debil, tak jsi to ty, ubožák, který musí zůstávat u sboru zvaného Policie, protože závidíš někomu, kdo se uživí i jinak než u policajtů. Radši se necháš každý den "zmrdat od svého nadřízeného", jsi chudák a ubožák a Mrkotka má pravdu a nevidím důvod, proč by tu neměl psát, konečně rozumný názor
  11.08.2008 22:49 Je to legrace
 
for Honza
Milý Honzo, jestli je tu někdo debil, tak jsi to ty!! Nikomu nezávidím a nikoho neurážím, narozdíl od tebe. Je mi srdečně jedno, jak si kdo vydělává, když je to poctivě. No jestli tě nadřízený jebe, tak asi s tebou není něco v pořádku a na tvém místě bych zvážil své setrvání u PČR. Vemte se s Mikrtkou za ruce a jděte do prdele.
  04.08.2008 18:43 modrá doba
 
Co má informace a zdroje, tak převážná většina členů ODS má komunistickou minulost ať už svou nebo svých mocných rodičů.
Takže takové morální past.
  05.08.2008 19:02 blé
 
souhlas, dokonce jeden politruk stále funguje. Díky za příspěvek
  04.08.2008 13:05 osvč <jjbh@seznam.cz>
 
Prosím, je to pravda? Jestli ne, pak nechápu, že nereagujete?
Článek v NN č.23/2000 – „Ivan Langer a organizovaný zločin“ ve mně vyvolal nepěkné vzpomínky na hlubokou totalitu konce sedmdesátých let, kdy komunistický režim a jeho tvůrci upírali občanům jejich základní lidská a občanská práva a ponižovali je všude, kde jen mohli. Byl jsem tenkrát jedním z vězňů, který z politických důvodů pobýval v olomoucké věznici, a který byl přinucen svléci se do naha a nechat si líbit ironický a ponižující úsměv soudružky, která suverénně kolem těchto vězňů několikrát procházela. Tou „dámou“ byla matka dnešního místopředsedy Poslanecké sněmovny a místopředsedy ODS JUDr. Ivana Langera…
  04.08.2008 16:08 EsPe
 
A nepobýval jste tam náhodou z nějakých jiných protiprávních důvodů ?
  03.08.2008 20:37 drzost
 
Kapří huba Langer nemá svědomí a jede za náklady státu na olympijské hry-hnus.
  03.08.2008 23:09 no name
 
ať jede třeba do pr..., ale hlavně ať se nevrací
  03.08.2008 20:02 Pavel
 
A teď našim politikům něco věřte!

http://www.youtube.com/watch?v=EyfdaUtFJcE&feature=related
  04.08.2008 10:11 Asi tak!
 
Nevěřím jim ani slovo.A teď jim věřte,že renty zůstanou stejné..............

http://www.youtube.com/watch?v=8jR22gbigUs&feature=related
  03.08.2008 19:56 Podnikatel
 
Vyčuránci, nemakačenkové, uplakánci - něco jako chytrý z Nitry, tleskám Vám , ubožáci....
  03.08.2008 20:23 Pavel
 
Opravdu jsem velice rád,že jsi ještě nenašel DF pilotů ČSA
  03.08.2008 21:31 tin
 
taky jsem jednomu podnikateli zatleskal § 250 škoda 150t.
  03.08.2008 22:01 Chytry z Nitry
 
Tvůj příspěvek je pane podnikateli jen ztěží pochopitelný, přičemž mi současně připadá zmatečný. Já osobně pracuji od 15-ti let a do současné doby jsem 25 let v zaměstnání. Z toho 8 let v dole jako horník přímo ve sloji v tzv. rubání, 16 let u Policie ČR a v současné době jsem OSVČ, kdy pracuji min. 50 hodin týdně. Nemyslím si, že člověk, který bojuje za svá práva je vyčuránek, nemakačenek a uplakánek. Asi jsi vlezl do nesprávné diskuze a o problémech příslušníků BS a bývalých příslušníků PČR nemáš ani potuchy.
  03.08.2008 22:59 Ramm
 
Nechte "Podnikatele" být, buď je to provokatér, nebo je vážně tak blbej, ale v každém případě je to však duševní chudák.
  04.08.2008 16:01 Daňový poplatník.
 
Milý pisatelé diskusních příspěvků.
Pokud většina z Vás pisatelů jsou příslušníky bezpečnostních sborů asi policistů, tak Bůh s námi. To co zde předvádíte je katastrofa. Je to ostuda dnešní společnosti.Fuj. Pokud bych já měl něco u vás všech změnit tak asi toto.
Ti z Vás co odcházejí do výsluhy a nemají odslouženo u policie ČR 15 let do 31.12.2009 by dostali výsluhu v trvání pěti let a odchodné ve výši dvounásobku průměrného platu.A tím bych s Vámi skončil. Přece není možné, aby někdo, kdo slouží u policie 8 let a byl dva roky na vojně, tak bude brát do smrti od státu peníze. A co ti staří,který sloužili pro nás celý život? Kolik oni si užijí těch výsluh? Jinak bych ten Váš zákon 361/2003 Sb. ponechal v plné účinnosti včetně 150 hod.
Ano výsluha je taková sociální dávka, kterou dostávají ti co sloužili v náš prospěch a byli nějak omezování a museli prakticky nasazovat zdraví i životy pro nás. Já osobně bych tu výsluhu změnil ve sněmovně ve zkráceném řízení a to v tomto směru , jak uvádím.To proto,aby ti vychytralí nestačili vzít roha. Ti co vydrželi pro stát tak dlouho sloužit déle než-li 15 let, tak si výsluhy určitě v plné výši zaslouží. Ale ti co jim ještě hoří tzv. vajgl na nádraží by měli držet pusu a krok. A pořádně sloužit a snažit se více.
Závěrem nedělejte už ostudu sobě, svým velitelům,ale i celému národu.
  04.08.2008 16:10 4 Daňový poplatník
 
OK, tak pojď, pojď to taky zkusit mezi nás, ať víš o čem plkáš, v současné situaci vezmou každého, tzn. i tebe. Btw. zamysli se nad svou gramatikou, když už máš kecy o ostudě...
  04.08.2008 16:25 Rentiér
 
Pane podnikatel taky by jste se měl krotit. Mám totiž doslouženo u policie více jak tři desetiletí. Takže urážíte i mně. Rovněž se mi nelíbí některé články mých bývalých kolegů,ale já se vám za ně omlouvám. Ale to ovšem neznamená, že se budete tak nepěkně vyjadřovat o dnešní policii.
S pozdravem
Rentiér
  04.08.2008 17:57 Ronin
 
For daňový poplatník
Koukám další otrokář co schvaluje práci zdarma v počtu 150 hodin a neplacení příplatkových hodin. Vážený pane už nežijeme v socialismu, ale v kapitalismu a dokonce naše vlast je součástí EU. Je zajímavé, že na západ od našich hranic a už dokonce i na východě v SR toto neexistuje. Systém rent funguje v celé EU a z daleka výhodnější jak u nás, ale to by jste si musel dát tu práci a něco si o této věci zjistit a přečíst. Také nevíte co udělal nový služební zákon a neplacení příplatků a 150 hodin zadarmo u PČR. Ti co makali musí makat ještě víc a mají za to méně peněz než měli. Z toho plyne, že se jim to nelíbí a stěžují si na to.
  04.08.2008 18:00 Kliďas
 
Daňový poplatník jsem rád,že jen píšete,protože je vidět,že nevíte ani o čem.Ono se to kritizuje,když vše vidíte jen zvenčí těžko pak očekávat,že budete soudný,ale tak to tady funguje.Ještě,že už jsem stihl odejít i s tím jak vy říkáte vajglem.Chtěl bych vidět vás jak nasazujete krk a pak takový remcal by vám napsal takový článek.A těch 150 hod. zdarma bych zavedl i pro vás.Něco mi říká,že za odvedenou práci náleží příslušný plat,ale je možný,že se pletu.Ještě,že už jsem v civilu,protože takhle se nechová žadná jiná firma nebo o ní alespoň nevím,kde by dělali zadarmo asi by se jim vysmáli.Ale je to jen můj názor,třeba vy by jste rád pracoval zadarmo.Holt každý jsme jiný,ale pokud rád pracujete zadarmo nic vám nebrání jít se přihlásit.Tak mnoho úspěchů přeji.
  05.08.2008 02:19 pro Daň.popl.
 
Vy byste měnil prosím Vás který zákon? Předpokládám 361/2003Sb., protože 186/92Sb. byl tímto zrušen. K novému zákonu jen uvádím, že lhůta pro "výsluhu" JE od 15 let služby, takže byste měnil co? Přechodné období, které bylo vymyšleno jako institut zabraňující krizi v bezpečnostních složkách již při účinnosti 361? Nebojte se, nejste daleko od ní, již příští rok se dočkáte. Konec přechodného období a pak pozdravujte na záznamníku.... Sice s trochou nadsázky, ale z praxe pane. P.S.: daňový poplatník jsem také a k Vaší nelibosti dodávám, že nám zákonodárci zakázali vedlejší činnost a tedy i vyšší, legálně získané finance z "našich" daní a to hlavně ze soukromého sektoru. Dobrou noc
  03.08.2008 09:38 Frank
 
POLICIE SE ROZPADÁ, VZTAHY NA BODĚ MRAZU, FINANCE POD PSA A NEMINISTR LANGER JEDE NA OLYMPIÁDU, POCHOPITELNĚ, ŽE NIKOLI ZA SVÉ PENÍZE.
  03.08.2008 22:16 Datel
 
V současné době chybí Policii cca 1 miliarda, tak nějaká cesta na OH to nevytrhne. Poslední novinkou, jak zachránit zhovadilost recepcí je to ,že si v Brně zaměstnanci Policie musí zažádat o snížení platu, jinak jim zruší místo.
  04.08.2008 17:18 Bochníková Lenka
 
Nic se nerozpadá kluci. Máte pořádně dělat a nevymýšlet si, že chcete více peněz.Když se vám to nelíbí, tak jděte dělat k lopatě,nebo do továrny.To by jste si vzpomenuli na zlatý časy,jak se žije na účet jiných .Ještě,že tam úřaduje schopnej pán Langer.
  04.08.2008 21:29 Ronin
 
Koukám další odborník na situaci v BS ? Nerozpadá se akorát Policejním prezidium, ale jinde to funguje jenom díky 150 hodinám do zelených. A jestli jste to nepochopila tak policajti chtějí jenom fungující systém tedy třeba ten co je v SRN.
  05.08.2008 02:04 pí Bochníková
 
v civilním sektoru se uživím i jinak než u lopaty. Kvůli tomu jsem neabsolvoval kvalifikační studia, nestudoval vysoké školy, neprocházel desítkami speciálních kursů a školení, nestudoval jazyky, neprocházel každým rokem několika testy, zda vůbec mohu být tohoto "flákání" účasten.

Z vaší reakce mě napadá jediné: "Každý, kdo má ........, rozumí všemu od lopaty až po atomovou fyziku.

I přes to Vám přeji, abyste nezažila tu situaci, kdy my všichni neschopní, flákači a lemplové skončíme u oné lopaty....

P.S.: o žití na cizí účet si nechte zdát, ba naopak, stát je naším dlužníkem. Jsou mezi námi bohužel i občané, kteří více kecají než myslí.....

hezký večer nebo ráno?

jeden z policistů, který z toho flákání za poslední měsíce nespal několik dní v kuse a uvažuje díky té nudě a foxovém zaměstnání o návštěvě lékaře a předepsání rohypnolu. Nebo léků na vředy? Léků na snížení cholesterolu? Snížení tlaku?
No, možná to skončí výhodnou pojistkou, aby po nás při tom neustálém flákání alespoň něco užitku zbylo...sbohem
  05.08.2008 11:43 Paní Bochníková,
 
pokud si myslíte, že se Policie ČR díky panu Langerovi nerozpadá, pak se jednou nedivte, že si budete povídat se záznamníkem.
A o mě se nebojte. Díky svému ekonomickému a sociálně právnímu vzdělání u lopaty určitě neskončím.
Přesto si nemyslím, na rozdíl od vás, že rozumím od horečky omladnic až po štěpení atomového jádra absolutně všemu. Hezký den.
  03.08.2008 07:24 www.zimmel.cz
 
"Když se řekne kriminalista"
  02.08.2008 21:06 Tomáš
 
http://www.novinky.cz/clanek/146392-s-dustojniky-odchazeji-od-po licie-i-cenne-informace.html

Dnes to jde otevřít.
  03.08.2008 07:57 jarda
 
A víš proč to jde otevřít? Protože se Novinky zalekly reakce, která na odstranění toho článku byla, a to včetně mého dotazu na mail Novinek, na který jsem odpověď nedostal a určitě také nedostanu. Jen se podívej, kdy je článek vročen včetně časového údaje. Dělají, že jde o nový článek, byť již jednou zveřejně byl. Ověřoval jsem si ve vyhledávačích před jeho znovu zveřejněním. Je to svinstvo, ale je to tak. Ti "lidé" mají velkou moc, pokud se jim to dovolí.
  03.08.2008 09:51 jardo
 
Nikdo se nikoho nezalekl já pochybuji o tom,že ten článek je původní
  03.08.2008 12:46 Jó, kde jsou ty časy,
 
kdy jsme si mysleli, že by to mohla být pravda:
http://www.youtube.com/watch?v=uMY7x4MnseE&feature=related
  02.08.2008 20:45 skrblík
 
Langer jede na olympiádu a platí si to sám-tomu něvěří nikdo v této zemi, že kapří huba něco zaplatí.
  03.08.2008 07:58 jarda
 
Ale jo, jeho spolustraníci a mnozí méně inteligentní voliči ODS tomu věřit budou.