Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  09.05.2010 12:57 Kalouskokot
 
Než se současnou soc. dem. do Řecka, to raději do opozice, říká Kalousek

První místopředseda strany TOP 09 Miroslav Kalousek klade důraz na vyrovnaný rozpočet i za cenu tvrdých škrtů. Bojí se řecké krize, k níž podle něj vede politika sociální demokracie. Proto koalici s ní vylučuje, uvedl v rozhovoru pro páteční Právo.
Místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek
Zvětšit obrázek

Místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek

FOTO: Michaela Říhová, Právo

Včera 13:06

Prohlásili jste, že bez úspor a výrazného šetření bude Česko následovat Řecko. Myslíte, že vaše návrhy, jak sanovat veřejné rozpočty, jsou sociálně spravedlivé a spravedlivě zasáhnou každou sociální skupinu?

Nikdo z nás není nositelem jediné pravdy, takže ti, kteří dávají přednost společnosti rovné spotřeby před společností rovných šancí, to mohou vidět jako nespravedlivé, ale v jejich programech zase vidíme velkou nespravedlnost my. Myslím si, že ve společenském přerozdělování nemáme hledat slovo spravedlnost, ale máme hledat slovo slušná společenská dohoda.

To, co navrhujeme my, jsou sociálně únosná opatření vedoucí k tomu, abychom si už v roce 2015 nemuseli půjčovat na běžný provoz státu. Samozřejmě bych se nepřel o to, jestli to musí být v roce 2015, 2016 nebo 2017, ale musí být vidět na konec. TOP 09 je ale jediná strana, jejíž opatření směřují z hlediska veřejných rozpočtů mimo Řecko. Všechny ostatní strany navrhují programy, které vedou do Řecka. Některé rychleji, některé pomaleji, ale zásadní výhybka tam není.
Já si spravedlivé utahování opasků představuji tak, že zasáhne každého, ne jenom ty, kteří jsou odkázáni na veřejné rozpočty. O deset procent chcete zkrátit prostředky na platy státních zaměstnanců a na mateřskou, chcete zmrazit na rok důchody, snížit příspěvky politickým stranám. Ale co jiní zaměstnanci a podnikatelé?

Váš argument bych akceptoval, kdybychom vycházeli z ideálně spravedlivé situace, ale nic takového tady není. Pokládám za asociální, že 50 procent populace je definováno jako sociálně potřební. Pokládám za asociální, že existují sociální dávky, na které má nárok každý bez ohledu na to, jaké jsou jeho majetkové poměry. Pokládám za asociální, že současný systém podpory v nezaměstnanosti a opatření proti práci na černo nabízejí srovnatelnou alternativu ke slovu pracovat. To vše pokládám za asociální a my se to snažíme odstranit.



Neumím si představit, jak bych chtěl po průměrném českém důchodci, který pobírá okolo 10 tisíc korun, aby přispíval řeckému důchodci na jeho důchod dva a půl tisíce eur.Miroslav Kalousek


Nebylo by spravedlivější zavést třeba progresivní zdanění?

Máme progresivní zdanění a není potřeba ho zavádět. Víte, že jedna třetina plátců daně z příjmů fyzických osob daň fakticky neplatí, protože vzhledem k výši jejich příjmů jim nevzniká žádná faktická daňová povinnost? To se vám zdá jako malá progrese? Vysokopříjmoví např. ze 100 tisíc korun zaplatí 15 tisíc korun daně. To se vám zdá jako malý rozdíl? Mně se zdá jako docela veliký.
Mně jde o symboliku, aby úspory nesli i více vydělávající zaměstnanci.

Ale oni je nesou. Vaše argumentace vychází z dělení společnosti na chudé a bohaté. Promiňte, my nedělíme společnost na chudé a bohaté, zdá se nám to jako velmi nebezpečné. My dělíme společnost na sociálně potřebné a ty ostatní. Sociálně potřební musí dostat rychle a včas veřejnou pomoc, aby jejich život byl důstojný, ale to se musíme rozloučit s myšlenkou, že sociálně potřebných je 50 procent. Je jich 10 až 15 procent.
Také chcete bojovat proti privatizaci veřejné moci. Kde ji konkrétně vidíte?

Chceme společnost rovných šancí a svobodnou soutěž s velkou sociální odpovědností za svoje okolí. Nesmí to být prostředí, kde uspěje jen ten, kdo má správné konexe a patří do sítě kamarádů. Podnikatelé si dnes a denně stěžují, že v řadě regionů vznikly pevné vazby mezi podnikatelskými skupinami a politiky z ODS a ČSSD. Potom je jedno, jakou zvolíte stranu, protože stejně volíte někoho, kdo nekandiduje a kdo si obě dvě strany oblékl do svých vlastních triček. A v zásadě je mu úplně jedno, jak volby dopadnou, protože o zásadních věcech a o přerozdělování v regionu bude rozhodovat on. Bývalý předseda ODS Topolánek je nazval kmotry, my jim říkáme privatizátoři veřejné moci.

Co říkáte na to, že šéf Věcí veřejných Radek John vás zařadil do kategorie dinosaurů, kteří jsou zosobněním propojení byznysu a politiky?

Myslím, že to svědčí jen o vyprázdnění politiky a o naprosté absenci věcných argumentů. Za druhé nesmíme brát vážně něco, co říká nájemní žoldnéř, který ani nesmí za stranu oficiálně jednat.



V konečné podobě TOP 09 je znát velká stopa Karla SchwarzenbergaMiroslav Kalousek


Ptám se z toho důvodu, že tento nájemní žoldnéř, jak říkáte, má šanci stejně jako vy dostat se do Sněmovny. Možná budete muset spolu vyjednávat o sestavování vlády.

S panem Johnem určitě ne, ale s výkonným místopředsedou Věcí veřejných Škarkou, protože ten jediný smí za stranu jednat. Pan John nesmí. Pan John je najatý k tomu, aby jen něco říkal, ale nic závazného vyjednávat nesmí. Nevím, kdo pana Johna najal nebo si ho platí, je mi to jedno, možná ti samí lidé, kteří ho platili ve společnosti Ora Print (vydavatel časopisu VZP), kde podpisové právo měl. Ale pravděpodobně jeho zaměstnavatelé nyní zjistili, že teď bude lepší, když mu podpisové právo nebudou dávat.
Jaké máte mantinely pro povolební vyjednávání?

Umím si to nejjednodušeji představit s ODS, i když jsem zklamán jejich programem, který nevyvádí zemi ze směru Řecko, ale věřím, že při koaličních jednáních bychom je přesvědčili k tomu, abychom opravdu směřovali k vyrovnaným rozpočtům. Neumím si to představit ani z programového, ani z personálního hlediska se sociální demokracií, o komunistech snad mluvit nemusíme, a projde-li ještě nějaká jiná strana, tak s ní budeme jednat.
Podle preferencí to vypadá, že ČSSD má šanci vyhrát. Vašemu předsedovi vadí jen vedení ČSSD, které podle něj nedrží slovo. Týká se to jen Jiřího Paroubka, nebo všech špiček soc. demokracie?

Týká se to hlavně pana Paroubka na základě nějaké zkušenosti. Je tady řada sociálních demokratů, u kterých nemám důvod pochybovat o jejich odhodlání této zemi pomoci. My jsme jasně řekli, že nepůjdeme do vlády, která nebude snižovat vládní výdaje. Program ČSSD ale výrazným způsobem vládní výdaje zvyšuje. Slyšel jsem pět jejich podmínek, to nejsou podmínky, na které jsme ochotni přistoupit. I kdyby tisíckrát vyhráli volby, tak je to program, se kterým vládnout nemůžeme.
I kdyby odstavili Jiřího Paroubka a vládu by dělal někdo, kdo by nedráždil potenciální koaliční partnery?

Tady nejde o dráždění. Ale o dodržení slova. Nedupáme nožičkou, ale nemůžeme se na základě ideových východisek a étosu naší strany účastnit žádné vlády, která nebude snižovat státní výdaje. Protože vláda, která to nebude dělat, nás vede řeckou cestou a toho se nemůžeme účastnit. V takovém případě musíme být opoziční alternativou.
Sám s oblibou říkáte, že kompromis není sprosté slovo.

Dokážu si představit kompromis, který povede k vyrovnaným rozpočtům v nějakém dohledném čase, třeba léta 2015, 2016 či 2017. Ale neumím si představit kompromis, který říká, že se za čtyři roky dostaneme pod tři procenta deficitu. Protože to bude stále znamenat, že si budeme i nadále půjčovat na svůj běžný provoz.
Co budete dělat, když po volbách bude jediná možná koalice vás a ČSSD?

Teď vám říkám, že koalice se soc. demokracií není možná, tak jak můžete říci jediná možná?
Když jsme mluvili o Řecku. Byl byste pro to, aby ČR Řecku pomohla?

To je vyloučené. ČR se podílela na posílení Mezinárodního měnového fondu. Potíže v eurozóně jsou potíže eurozóny. Neumím si představit, jak bych chtěl po průměrném českém důchodci, který pobírá okolo 10 tisíc korun, aby přispíval řeckému důchodci na jeho důchod dva a půl tisíce eur, na který si Řekové nikdy nevydělali.
TOP 09 je jednoznačně vaším dítětem. Přemluvil jste Karla Schwarzenberga, aby s vámi do toho šel a stal se prvním předsedou TOP 09. Jak jste spokojen s jeho výkonem?

Řekněme, že jsem byl hlavním motorem nebo možná hlavním projektantem. Určitě si to nemohu přisvojit sám sobě. Myslím, že v konečné podobě TOP 09 je znát velká stopa Karla Schwarzenberga. On je bezpochyby největší autoritou mezi námi a já se domnívám, že i největší autoritou ze všech lídrů politických stran.
Ptám se, protože veřejně přiznal, že zcela neovládá program TOP 09.

Myslím, že to trochu posouváte. Karel Schwarzenberg byl tázán na podrobnosti a detaily, například penzijní reformy, a on není členem expertních týmů, které detailně program zpracovávaly. On je předseda, který dal základní politické zadání, že se musí jednat o finanční a vyrovnané systémy a že je potřeba zvýšit osobní odpovědnost každého účastníka systému. To je zadání hodné předsedy a to zadání potom splní konkrétní expertní týmy. Na tom mi nepřipadá nic divného, každý máme svůj úkol.
Co říkáte na zlá slůvka prezidenta Václava Klause, že TOP 09 je stranou jednoho člověka a jedné figurky, tedy vás a pana Schwarzenberga?

Protože pan prezident ještě neměl čas se seznámit s programem a se strukturou TOP 09, je jeho výrok naprosto mimo realitu.
  04.08.2008 19:25 Mikrtka
 
Co pořád jen brečíte ? Najděte si rozumnou práci a odejděte od neschopného spolku Policie ČR, která už teď nestojí ani za prd. Nechce se vám dělat rukama ? Tak trpte a nebrečte ! To vaše vypisování a kvičení stojí akorát tak za H..... ! Pracovat se vám nechce protože máte lachtaní nemoc ( tzn. "obě ruce levé" ) a raději se necháte zmrdat od šéfů a pak se vykvičíte na tomhle debilním fóru. Policsté všech zemí, vyližte si p,.....l !
  04.08.2008 19:48 Kliďas
 
Nikdo tě sem nenutí lést,ale tohle už tady bylo napsáno asi sto krát.My taky nelezem na fóra jiných profesí,ale pokud chceš tak piš dál máš celkem kvalitní názory a dobrá přirovnání.Každý by měl nejdřív,ale začít u sebe,ale tobě to nemusím jistě říkat.Zdraví tě civilista,který má obě ruce levé.
  04.08.2008 19:53 may day
 
Copak to tu vlezlo zase za stvoření, jestli nejsi u sboru tak odstup tato diskuse není pro tebe určena, leč neznáš problematiku této složky.
  05.08.2008 05:56 ...
 
Tohle je diskuse pro všechny, ne jen pro policajty, tak držte huby vy. Když se vám nelíbí názory jiných, tak sem nelezte vy.
  05.08.2008 16:47 sniper
 
To je až hnus, kolik slaboduchých jedinců si sem chodí léčit komplexy a mindráky (viz příspěvek nade mnou) ... Ten internet, to je panečku vynález! I největší zbabělec a odpad společnosti si na něm může dokazovat, jakej je hrdina! A možnost, že si může rejpnout dokonce i do policajtů... Závěrem chci napsat, že těmito jedinci nijak neopovrhuji, ba naopak je mi jich líto, měli by se léčit (to nemyslím ironicky, ale naprosto vážně...)
  05.08.2008 17:06 no name
 
4 sniper
to víš, když mu strach nedovolí otevít si na nás hubu v reálu, musí si to kompenzovat alespoň takhle, je to slaboch
  05.08.2008 17:23 souhlas
 
Mikrtko máš pravdu. Je to trefné a pravdivé. Zdraví vás anonym. .....si mě prolustrujte nicnedělkové:)))))))))))))))
  05.08.2008 17:44 Je to legrace
 
Pro všechny chytráky typu Mikrtka a spol., laskavě sdělte své zaměstnání, ať se také můžeme pobavit na váš účet. V opačném případě si nechte ty provokace hošánkové a jděte do prdele ....
  05.08.2008 18:12 JoJo
 
tak to byla trefa-
  05.08.2008 21:49 Karel z Napajedel
 
Konečně správnej názor! Super...
  06.08.2008 10:17 XYZ
 
Mikrtko, jsi debil! Nevíš o čem práce policie je. Mohu tě ujistit, že je daleko složitější a náročnější než běžné povolání. Už taky nepiš. Děkuji.
  07.08.2008 18:50 Mikrtka
 
platí pro XYZ a podobné chytráky, u Policie jsem odsloužil 20 let a vím o čem je řeč. Teď jsem jako svářeč ( 3 státnice ) v cizině a za takový plat, o jakém se vám, policistům, ani nezdá. O pracovních podmínkách nemluvě. Takže pánové současní policisté, přemýšlejte hlavou. Chce to akorát na sobě poněkud zapracovat. A závěrem - problematiku spolku P ČR znám dost dobře z řadové a též z vedoucí funkce, takže mě nemusíte poučovat.
  08.08.2008 12:46 Pepa
 
4 Mikrtka -na ty chytráky,co tě urážejí a kteří používají hantýrku lůzy se vykašli. Taky to zabalím, mám více jak 25 let a je mi to už u pr.... a nevidím a také nehledím za lepšími zítřky
  09.08.2008 12:30 Je to legrace
 
for Mikrtka
Je mi tě líto, a to o to víc, že jsi náš bývalý kolega. Zřejmě ti sváření jde lépe, než ti šla policejní práce, tak si hleď svých elektrod, autogenu a vydělávej si ty hromady peněz v zahraničí, ale nás, policisty, neotravuj!!!
  11.08.2008 16:20 Honza
 
pro je to legrace - jestli je někdo debil, tak jsi to ty, ubožák, který musí zůstávat u sboru zvaného Policie, protože závidíš někomu, kdo se uživí i jinak než u policajtů. Radši se necháš každý den "zmrdat od svého nadřízeného", jsi chudák a ubožák a Mrkotka má pravdu a nevidím důvod, proč by tu neměl psát, konečně rozumný názor
  11.08.2008 22:49 Je to legrace
 
for Honza
Milý Honzo, jestli je tu někdo debil, tak jsi to ty!! Nikomu nezávidím a nikoho neurážím, narozdíl od tebe. Je mi srdečně jedno, jak si kdo vydělává, když je to poctivě. No jestli tě nadřízený jebe, tak asi s tebou není něco v pořádku a na tvém místě bych zvážil své setrvání u PČR. Vemte se s Mikrtkou za ruce a jděte do prdele.
  04.08.2008 18:43 modrá doba
 
Co má informace a zdroje, tak převážná většina členů ODS má komunistickou minulost ať už svou nebo svých mocných rodičů.
Takže takové morální past.
  05.08.2008 19:02 blé
 
souhlas, dokonce jeden politruk stále funguje. Díky za příspěvek
  04.08.2008 13:05 osvč <jjbh@seznam.cz>
 
Prosím, je to pravda? Jestli ne, pak nechápu, že nereagujete?
Článek v NN č.23/2000 – „Ivan Langer a organizovaný zločin“ ve mně vyvolal nepěkné vzpomínky na hlubokou totalitu konce sedmdesátých let, kdy komunistický režim a jeho tvůrci upírali občanům jejich základní lidská a občanská práva a ponižovali je všude, kde jen mohli. Byl jsem tenkrát jedním z vězňů, který z politických důvodů pobýval v olomoucké věznici, a který byl přinucen svléci se do naha a nechat si líbit ironický a ponižující úsměv soudružky, která suverénně kolem těchto vězňů několikrát procházela. Tou „dámou“ byla matka dnešního místopředsedy Poslanecké sněmovny a místopředsedy ODS JUDr. Ivana Langera…
  04.08.2008 16:08 EsPe
 
A nepobýval jste tam náhodou z nějakých jiných protiprávních důvodů ?
  03.08.2008 20:37 drzost
 
Kapří huba Langer nemá svědomí a jede za náklady státu na olympijské hry-hnus.
  03.08.2008 23:09 no name
 
ať jede třeba do pr..., ale hlavně ať se nevrací
  03.08.2008 20:02 Pavel
 
A teď našim politikům něco věřte!

http://www.youtube.com/watch?v=EyfdaUtFJcE&feature=related
  04.08.2008 10:11 Asi tak!
 
Nevěřím jim ani slovo.A teď jim věřte,že renty zůstanou stejné..............

http://www.youtube.com/watch?v=8jR22gbigUs&feature=related
  03.08.2008 19:56 Podnikatel
 
Vyčuránci, nemakačenkové, uplakánci - něco jako chytrý z Nitry, tleskám Vám , ubožáci....
  03.08.2008 20:23 Pavel
 
Opravdu jsem velice rád,že jsi ještě nenašel DF pilotů ČSA
  03.08.2008 21:31 tin
 
taky jsem jednomu podnikateli zatleskal § 250 škoda 150t.
  03.08.2008 22:01 Chytry z Nitry
 
Tvůj příspěvek je pane podnikateli jen ztěží pochopitelný, přičemž mi současně připadá zmatečný. Já osobně pracuji od 15-ti let a do současné doby jsem 25 let v zaměstnání. Z toho 8 let v dole jako horník přímo ve sloji v tzv. rubání, 16 let u Policie ČR a v současné době jsem OSVČ, kdy pracuji min. 50 hodin týdně. Nemyslím si, že člověk, který bojuje za svá práva je vyčuránek, nemakačenek a uplakánek. Asi jsi vlezl do nesprávné diskuze a o problémech příslušníků BS a bývalých příslušníků PČR nemáš ani potuchy.
  03.08.2008 22:59 Ramm
 
Nechte "Podnikatele" být, buď je to provokatér, nebo je vážně tak blbej, ale v každém případě je to však duševní chudák.
  04.08.2008 16:01 Daňový poplatník.
 
Milý pisatelé diskusních příspěvků.
Pokud většina z Vás pisatelů jsou příslušníky bezpečnostních sborů asi policistů, tak Bůh s námi. To co zde předvádíte je katastrofa. Je to ostuda dnešní společnosti.Fuj. Pokud bych já měl něco u vás všech změnit tak asi toto.
Ti z Vás co odcházejí do výsluhy a nemají odslouženo u policie ČR 15 let do 31.12.2009 by dostali výsluhu v trvání pěti let a odchodné ve výši dvounásobku průměrného platu.A tím bych s Vámi skončil. Přece není možné, aby někdo, kdo slouží u policie 8 let a byl dva roky na vojně, tak bude brát do smrti od státu peníze. A co ti staří,který sloužili pro nás celý život? Kolik oni si užijí těch výsluh? Jinak bych ten Váš zákon 361/2003 Sb. ponechal v plné účinnosti včetně 150 hod.
Ano výsluha je taková sociální dávka, kterou dostávají ti co sloužili v náš prospěch a byli nějak omezování a museli prakticky nasazovat zdraví i životy pro nás. Já osobně bych tu výsluhu změnil ve sněmovně ve zkráceném řízení a to v tomto směru , jak uvádím.To proto,aby ti vychytralí nestačili vzít roha. Ti co vydrželi pro stát tak dlouho sloužit déle než-li 15 let, tak si výsluhy určitě v plné výši zaslouží. Ale ti co jim ještě hoří tzv. vajgl na nádraží by měli držet pusu a krok. A pořádně sloužit a snažit se více.
Závěrem nedělejte už ostudu sobě, svým velitelům,ale i celému národu.
  04.08.2008 16:10 4 Daňový poplatník
 
OK, tak pojď, pojď to taky zkusit mezi nás, ať víš o čem plkáš, v současné situaci vezmou každého, tzn. i tebe. Btw. zamysli se nad svou gramatikou, když už máš kecy o ostudě...
  04.08.2008 16:25 Rentiér
 
Pane podnikatel taky by jste se měl krotit. Mám totiž doslouženo u policie více jak tři desetiletí. Takže urážíte i mně. Rovněž se mi nelíbí některé články mých bývalých kolegů,ale já se vám za ně omlouvám. Ale to ovšem neznamená, že se budete tak nepěkně vyjadřovat o dnešní policii.
S pozdravem
Rentiér
  04.08.2008 17:57 Ronin
 
For daňový poplatník
Koukám další otrokář co schvaluje práci zdarma v počtu 150 hodin a neplacení příplatkových hodin. Vážený pane už nežijeme v socialismu, ale v kapitalismu a dokonce naše vlast je součástí EU. Je zajímavé, že na západ od našich hranic a už dokonce i na východě v SR toto neexistuje. Systém rent funguje v celé EU a z daleka výhodnější jak u nás, ale to by jste si musel dát tu práci a něco si o této věci zjistit a přečíst. Také nevíte co udělal nový služební zákon a neplacení příplatků a 150 hodin zadarmo u PČR. Ti co makali musí makat ještě víc a mají za to méně peněz než měli. Z toho plyne, že se jim to nelíbí a stěžují si na to.
  04.08.2008 18:00 Kliďas
 
Daňový poplatník jsem rád,že jen píšete,protože je vidět,že nevíte ani o čem.Ono se to kritizuje,když vše vidíte jen zvenčí těžko pak očekávat,že budete soudný,ale tak to tady funguje.Ještě,že už jsem stihl odejít i s tím jak vy říkáte vajglem.Chtěl bych vidět vás jak nasazujete krk a pak takový remcal by vám napsal takový článek.A těch 150 hod. zdarma bych zavedl i pro vás.Něco mi říká,že za odvedenou práci náleží příslušný plat,ale je možný,že se pletu.Ještě,že už jsem v civilu,protože takhle se nechová žadná jiná firma nebo o ní alespoň nevím,kde by dělali zadarmo asi by se jim vysmáli.Ale je to jen můj názor,třeba vy by jste rád pracoval zadarmo.Holt každý jsme jiný,ale pokud rád pracujete zadarmo nic vám nebrání jít se přihlásit.Tak mnoho úspěchů přeji.
  05.08.2008 02:19 pro Daň.popl.
 
Vy byste měnil prosím Vás který zákon? Předpokládám 361/2003Sb., protože 186/92Sb. byl tímto zrušen. K novému zákonu jen uvádím, že lhůta pro "výsluhu" JE od 15 let služby, takže byste měnil co? Přechodné období, které bylo vymyšleno jako institut zabraňující krizi v bezpečnostních složkách již při účinnosti 361? Nebojte se, nejste daleko od ní, již příští rok se dočkáte. Konec přechodného období a pak pozdravujte na záznamníku.... Sice s trochou nadsázky, ale z praxe pane. P.S.: daňový poplatník jsem také a k Vaší nelibosti dodávám, že nám zákonodárci zakázali vedlejší činnost a tedy i vyšší, legálně získané finance z "našich" daní a to hlavně ze soukromého sektoru. Dobrou noc
  03.08.2008 09:38 Frank
 
POLICIE SE ROZPADÁ, VZTAHY NA BODĚ MRAZU, FINANCE POD PSA A NEMINISTR LANGER JEDE NA OLYMPIÁDU, POCHOPITELNĚ, ŽE NIKOLI ZA SVÉ PENÍZE.
  03.08.2008 22:16 Datel
 
V současné době chybí Policii cca 1 miliarda, tak nějaká cesta na OH to nevytrhne. Poslední novinkou, jak zachránit zhovadilost recepcí je to ,že si v Brně zaměstnanci Policie musí zažádat o snížení platu, jinak jim zruší místo.
  04.08.2008 17:18 Bochníková Lenka
 
Nic se nerozpadá kluci. Máte pořádně dělat a nevymýšlet si, že chcete více peněz.Když se vám to nelíbí, tak jděte dělat k lopatě,nebo do továrny.To by jste si vzpomenuli na zlatý časy,jak se žije na účet jiných .Ještě,že tam úřaduje schopnej pán Langer.
  04.08.2008 21:29 Ronin
 
Koukám další odborník na situaci v BS ? Nerozpadá se akorát Policejním prezidium, ale jinde to funguje jenom díky 150 hodinám do zelených. A jestli jste to nepochopila tak policajti chtějí jenom fungující systém tedy třeba ten co je v SRN.
  05.08.2008 02:04 pí Bochníková
 
v civilním sektoru se uživím i jinak než u lopaty. Kvůli tomu jsem neabsolvoval kvalifikační studia, nestudoval vysoké školy, neprocházel desítkami speciálních kursů a školení, nestudoval jazyky, neprocházel každým rokem několika testy, zda vůbec mohu být tohoto "flákání" účasten.

Z vaší reakce mě napadá jediné: "Každý, kdo má ........, rozumí všemu od lopaty až po atomovou fyziku.

I přes to Vám přeji, abyste nezažila tu situaci, kdy my všichni neschopní, flákači a lemplové skončíme u oné lopaty....

P.S.: o žití na cizí účet si nechte zdát, ba naopak, stát je naším dlužníkem. Jsou mezi námi bohužel i občané, kteří více kecají než myslí.....

hezký večer nebo ráno?

jeden z policistů, který z toho flákání za poslední měsíce nespal několik dní v kuse a uvažuje díky té nudě a foxovém zaměstnání o návštěvě lékaře a předepsání rohypnolu. Nebo léků na vředy? Léků na snížení cholesterolu? Snížení tlaku?
No, možná to skončí výhodnou pojistkou, aby po nás při tom neustálém flákání alespoň něco užitku zbylo...sbohem
  05.08.2008 11:43 Paní Bochníková,
 
pokud si myslíte, že se Policie ČR díky panu Langerovi nerozpadá, pak se jednou nedivte, že si budete povídat se záznamníkem.
A o mě se nebojte. Díky svému ekonomickému a sociálně právnímu vzdělání u lopaty určitě neskončím.
Přesto si nemyslím, na rozdíl od vás, že rozumím od horečky omladnic až po štěpení atomového jádra absolutně všemu. Hezký den.
  03.08.2008 07:24 www.zimmel.cz
 
"Když se řekne kriminalista"
  02.08.2008 21:06 Tomáš
 
http://www.novinky.cz/clanek/146392-s-dustojniky-odchazeji-od-po licie-i-cenne-informace.html

Dnes to jde otevřít.
  03.08.2008 07:57 jarda
 
A víš proč to jde otevřít? Protože se Novinky zalekly reakce, která na odstranění toho článku byla, a to včetně mého dotazu na mail Novinek, na který jsem odpověď nedostal a určitě také nedostanu. Jen se podívej, kdy je článek vročen včetně časového údaje. Dělají, že jde o nový článek, byť již jednou zveřejně byl. Ověřoval jsem si ve vyhledávačích před jeho znovu zveřejněním. Je to svinstvo, ale je to tak. Ti "lidé" mají velkou moc, pokud se jim to dovolí.
  03.08.2008 09:51 jardo
 
Nikdo se nikoho nezalekl já pochybuji o tom,že ten článek je původní
  03.08.2008 12:46 Jó, kde jsou ty časy,
 
kdy jsme si mysleli, že by to mohla být pravda:
http://www.youtube.com/watch?v=uMY7x4MnseE&feature=related
  02.08.2008 20:45 skrblík
 
Langer jede na olympiádu a platí si to sám-tomu něvěří nikdo v této zemi, že kapří huba něco zaplatí.
  03.08.2008 07:58 jarda
 
Ale jo, jeho spolustraníci a mnozí méně inteligentní voliči ODS tomu věřit budou.