Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  07.08.2008 15:31 Občan R.P.
 
Občan-řádně platící daňový poplatník.
Vážení plačící a ubekující a škemrahící údajně policisté.
Když se opičíte po policajtech USA nápisy na dveřích služebních vozidel , tak by Vám teď na podzim, jak se má novelizovat z.č.361/2003 Sb. na návrh některých poslanců PS ČR, měli upravit i ty Vaše slavné výsluhy. Netvrdím, že si je nezasloužíte. Ale ne nějací mlaďoši, kteří mají deset roků i s vojnou! To je vrchol.
A víte od kolika mají policajti v USA renty ? Od 20 roků služby a mají 20%!. V Maďarsku po 25 ročcích! Tak co by jste chtěli? Myslím si a pevně věřím, že poslanci i senátoři by měli v rámci úspor k státnímu rozpočtu k 1.11.2008 přechodné období pozastavit a výsluhy do 15 let služby vyplácet převážně asistentům a vrchním asistentům max. 3 až 5 let ve výši 3000 až 5000,-Kč. Odchodné by bylo 1 až 2 násobek snad přiměřené. Nárok na výsluhu bych Vám přiznal, až od 20 let služby u sboru!
Když už musím číst ty Vaše strašný nářky, tak aby jste taky věděli co si o Vás myslí ti , kteří Vás živí. Přejí Vám hodně úspěchů v policejní práci a aby Vás co nejméně Vaší kolegové zatýkali.
  07.08.2008 16:28 OBČANE
 
Jste nějak moc informovanej,že by sám lodivod?Každopádně něco podobného už se dávno připravuje.
  07.08.2008 17:11 no name
 
4 občan R.P.
ad 1) daně platíme taky - to jen abys věděl
ad 2) nápisy na autech jsou pro zlost i nám - to jen abys věděl
ad 3) naše nářky číst NEMUSÍŠ - to jen abys znovu věděl. Už jsi chytřejší?
  07.08.2008 17:37 Jarouš
 
Souhlasím s Vámi čestný daně platící občane. Ať se čeští policisté mají úplně stejně jako jejich američtí kolegové. Jen takových víc jako jste Vy. Držím Vám palce v dalším životě a za většinu kolegů Vám děkuji. Krásný den. P.S. Z platu cca 8000 USD si budu spořit sám a rentu chtít nebudu :-)
  07.08.2008 20:10 odcházející
 
Český policista by tedy měl mít stejný respekt, ohodnocení jako v USA a služební auto s brokovnicí doma u domu, že vážený občane, neznající poměry u PČR.
  07.08.2008 22:05 sniper
 
Vážený občane, a zapoměl jste uvést Belgii, 70 procent po deseti letech, dále jste neuvedl Němëcko, Polsko....................
  08.08.2008 00:39 F1
 
K těm výsluhám a tedy o trochu více pravdy, jak to tedy je :

AČR, maximum 55%, výjimečně 60%. Policie SR vznik nároku na základ po 15 letech, maximum po 30 letech 60%. Rakousko: základ po 10 letech, max. 80%. Belgie základ 10 let, max. 77%. Itálie základ po 15 letech, max. 47%. Maďarsko: základ po 25 letech, ale hned 65%, max. 83%. Německo základ po 10 letech 35%, max. 75%, V.Británie základ po 16 letech, max. 48,5%, USA základ po 20 letech 20%, max. 75%. Kromě AČR, kde jsem čerpal z § 133 zákona 221/1999 Sb. o vojácích z povolání, vše ostatní viz „Důchodové pojištění speciálních skupin v zahraničí“, Mgr. Markéta Vylítová, Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, PaM 13/2002.
  08.08.2008 10:00 Pavel
 
Ještě bych doplnil F1.
Valorizace výsluh je ve všech těchto státech na 100% a ne ,jako u nás jen 50%.
  10.08.2008 15:45 For Občan R.P.
 
...jasně, že máš pravdu. Seber všechny výsluhy, postav četníka s platem na roveň uklizečky... a nastane zázrak, kterému se budeš divit... Pokud bydlíš v satelitním městečku a podnikáš tak se jistě bát nemusíš, stejně tak pokud máš známe na magistrátě a v politice... Pokud by naše politická většina nejezdila na náslechy do USA, kde je silně prolepována tak by na takovou blbost ani přijít nemohla. Doporučuji ochladit hlavy těchto pohlavárů někde u Baltu
  10.08.2008 17:56 pro občana R.P.
 
Hele teplouši. Ty a podobní tobě nás určitě neživí. Já osobně vyberu na pokutách měsičně tolik, že můj plat je podle toho pakatel. Tak sklapni.
  07.08.2008 14:20 ROMAN <LOMOLIP@seznam.cz>
 
Dobry den pane ministre Langr,muzete prosim otevrit kauzy Kajinek.Nebod vim ze je pan Jiri Kajinek neviny,litaj vtom plicajti urcite.Prosim proto o rekonstrukci tej dvojnasobny vrazdz zaco je pan Kajinek nespravedlive ve vezeni v Mirove.Predem dekuji a jsem s pozdravem Roman z Jihlavy.775178031
  07.08.2008 21:53 Tlama
 
Buď si provokatér nebo magor. Nebo obojí
  06.08.2008 21:38 Jeden z vás
 
A pořád dokola......, už se na to vyserte, UPLAKÁNCI!!!
  07.08.2008 06:35 Jeden z nich
 
Svatá pravda.
  07.08.2008 10:25 Další z mnoha
 
Pravda pravdoucí.
  06.08.2008 21:15 pako
 
od 01.08.2008 nejsou peníze na případné zvýšení renta...50%...ale je lepší mít něco, než nic...sorta důstojníků, která odešla před a během zákona č...... nám dává jistotu, že případné zásahy do naší výsluhy, renty je zárukou budoucí jistoty( nedanit položky dané zákonem)...Jinak jsem na rentě 2 měsíce a jsem na to dobře...chlapi držte se a nebojte se vlka...civil je pro normální lidi..což dle mého názoru je 90% současných policistů...držte se..
  06.08.2008 21:39 antipako
 
Ty nejsi pako, ty jsi magor!
  07.08.2008 14:56 Vlasta
 
Ty jsi ale v.u.l.
  10.08.2008 22:09 milan
 
přítelé, když jsem se 1.1.2008 se probudil jako normální občan tak jsem stále měl u sebe mobil a čekal, kdy mě zavolají, že musím do práce. Je srpen a volají mi prozatím kamarádi, že potřebuji pomoci. Oni totiž neví, že již jsem 3/4 roku v civilu . V prosinci jsem stále čekal, že za mnou někdo přijde a řekne mi , že mě potebují. Po 26 letech mě však asi nikdo nepotřeboval. Nyní mě potřebují v civilním sektoru a vůce si nestěžuji.
  06.08.2008 21:14 kvakoš
 
http://www.lidovky.cz/policista-donasel-vietnamcum-d2k-/ln_domov .asp?c=A080806_153350_ln_domov_ter
  06.08.2008 17:40 STÁVKA
 
Jedině velká stávka může změnit kritickou situaci u policie. Ivan Langer by měl udělat anonymní test spokojenosti u policie, byl by asi hluboce překvapen se svou skvělou reformou.
  07.08.2008 14:57 Vlasta
 
Je vidět , že s policii máš společného leda to, že tě někdo vyslýchal.
  06.08.2008 17:27 ...
 
Policajti vy jste se zbláznili!
http://www.lidovky.cz/policiste-a-hasici-chystaji-stavku-dtx-/ln _domov.asp?c=A080806_155706_ln_domov_ter

12% - za co? Za tohle?
http://www.blesk.cz/clanek/96293/policiste-spachali-podvody-za-4 -miliony.html
  06.08.2008 23:58 F1
 
Nepaušalizovat. Jsem polda a toto se mě netýká. Úplatky neberu a rovněž moji kolegové jsou poctiví. Takže nepaušalizovat. Tímto stylem můžeme prohlásit, že všichni v ČR krademe, podvádíme, loupíme, vydíráme, vraždíme.....

To není kolektivní vina. Normální člověk to pochopí, bohužel jistí lidé to pochopit nemůžou pro jejich specifické " já ".
  07.08.2008 15:05 222
 
přímá úměra...čím hůře placená náročná práce a čím méně náročný výběr tím více... přemýšlej co asi? Tak si počkej tak další dva roky co budou dělat nově nabraní... asi stejně tak přemýšlej když se zruší renta tak čím budeš trestat a strašit četníka ... přemýšlej
  08.08.2008 12:52 Pepa
 
Prosím posuzovat objektivně. Každý policista není grázl, stejně jako každá prodavačka není kráva. Tak se zamyslete prosím.
  06.08.2008 16:40 alin
 
zdravím své kolegy:)sloužím na moravě.. budu mit tedka po škole a chtěl jsem se zeptat, kolik má v praze čistý plat začínající polda,díky za odpovědi...
  06.08.2008 17:42 pravda
 
Postavení onuce a nerespektovaného člena ozbrojené složky touto společností!
  06.08.2008 19:42 Je to legrace
 
Jako hlídkovej polda tak asi necelých 18tisíc bez přesčasů. Odečti si zelený hodiny, dopravu a ubytování a zbyde ti tak 13 - 14tisíc.
  06.08.2008 13:23 Dan
 
Navýšení platů pro rok 2009

http://www.policista.cz/diskuze/tema/213/
  06.08.2008 20:18 bod mrazu
 
Rozdá si vláda modrých gaunerů, ze střední třídy chtějí udělat nizkopřijmovou skupinu, zejména z policie ČR.
  06.08.2008 12:36 Petr <gosystem@email.cz>
 
Stát, v němž je více exekutorů než pekařů není právní stát, zvláště, když tak zvaný ,,povinný" nemá možnost se po celou dobu řízení bránit a o celé záležitosti se doví až po obstavení nemovitosti a účtu... Gratuluji jesli jste si takto představoval demokracii...