Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  23.02.2010 08:37 tentiér <Ladislav. Marek@volny.cz>
 
Pro voliče ODS. Je pravdou, že jsem zde napsal, že do této neplodné diskuse, kde většina nemístně nadávají na policisty nebudu vstupovat. Ti co na ně nadávají, tak si to mohou zkusit, stačilo by 10 let v přímém výkonu. Někdo bude profesiionál, znám za letitou službu spoustu kolegů, co přišli k PČR. Také jich spoustu odešla, ani nevydrželi do výslužky, v té době výslužka po 10 let. Proč, protože policejní řemeslo, hasičské, bachařské a všech, kterých se to týká ,je práce v dnešních podmínkách velice riziková, stres, na úkor rodiny, zdraví, koníčků, osobního života,nikdo neví, zda se vrátí k rodinám zdravý, živý a další negativa policejního řemesla. Ano, jsou výhody, stálý plat, marodění 100 procent u této složky dávno padlo. Zeptejte se senátorů, poslanců, státních zástupců, soudců, kolik mají procent a po jakou dobu marodění, do těch byste se měli pánové navážet. Má se této skupině občanů zvýšit příští rok měsíční plat ze základu 28 procent, pouhých 33 000,Kč, který policista ČR po letech služby v přímém výkonu toto má. To nepočítám benefity. Jinak by se musel změnit zákon, já nikomu nic nezávidím. Toto odhlasovali poslanci, senát, někdo je přece volil.Nebyl jsem zde přes měsíc, ale jak kolega napsal dole, nedá se to vydržet, sprosté, nemístní úrážky na adresu uvedené skupiny občanů. Kdo chtěl dělat tuto práci, tak ji budě dělat, ikdyž podmínky v přímém výkonu nejsou růžové.Ko ji nebude dále chtít dělat, tak půjde do civilu, Jestli má výslužku, to je otázka druhá, je to jenom sociální dávka, policista a další jdou do důchodu v 65 letech, jako každý druhý. Kdo odešel po letech, co studoval, to zapomněl a praxe fuč, je to jenom kompenzace za tuto ztrátu, za ztížené pracovní uplatnění. Znám spoustu kolegu , potkávám je v civilu, že by se někdo z nich měl špatně, kdo chtěl pracovat, tak bude pracovat dále. Většinou zaměstnavatelé vemou do práce bývalého státního zaměstnance, než nějakého vyčůránka nebo netáhla. Říkám většinou.Jinak k tomuto pánovi, co se týče stravování, že plácám, neplácejte příště k tomuto tématu vy, když nevíte jaká bije. Je zde psáno od bývalých kolegů, se se mají vesměs dobře a to je dobře. .Kdo si myslí, že uvedená řemesla jsou procházkou růžovou zahradou, tak mu nic nebrání, aby rozšířil řady policejního sboru, hasičského sboru, posílil věznice a hlídat darebáky . Toto jsem zde již několikrát uvedl. Také jsem si nevšiml, že ti, co zde píší nemístně proti nám, že by zde uvedli, že jsou u kolegů ve službě.Že by se Vám pánové k policejnímu, hasičskému nebo bachařskému sboru. nechtělo. Nikoho tedy pánové neposílejte do civilu, je to na každém, na jeho svobodném rozhodování. Jinak do civilu budou pořád odcházet, je to přirozený proces, nebo kdo vyhořel.Všude je chleba o dvou kůrkách. Je pochopitelné, že se policejní řemeslo, nejen to, nedá dělat v přímém výkonu celý život, stačí 20 let se pohybovat v kriminálním prostředí a člověk je opotřebovaný. Jestli si zde někteří,co do nás nemístě šijí myslí, že třeba kriminalista, vyšetřovatel to má lehké, nejenomm uniforma, tak je na velkém omylu. Když už někteří píšete proti této složce, tak věcně, nikdo není dokonalý. Mám, subjektiví pocit, že zde většinou píší proti nám mladí lidé. Až někteří něco dokážete ,kritizujte, ale spravedlivě. Více to nemá rozebírat,kdo je soudný, tak pochopí, co jsem tímto, ne jenom já chtěl říci. To jen tak malinko na vysvětlenou. S pozdravem všem poctivým lidem a bývalým kolegům. Jenom poznámka, vlastnost některých lidí je závist, ani se nedivím, jak to v republice vypadná. Že nenadáváte na státní zástupce, na soudce, jejich práce také není růžová, ale dělají se chyby, nikdo není dokonalý.
Pro pána /Marek/ napište, co tím myslíte,je to aparát, který se musí vymýtit. Jestli máte také na mysli justici, obrovské paláce na okresní, krajské úrovni, tedy státní správu, hafo zdravotních pojiťoven, hafo úřadů práce, máme jenom 78 okresů, stačí jedna, tam jsou peníze pro potřebné To bych mohl pokračovat do nekonečna. Tedy s pozdravem občan.
  16.08.2008 16:20 Kont
 
Jedinej kdo podvádí jste vy, co jste se k tomu přiznali na těchto fórech. Nedaníte vedlejšák, který máte zakázanej - hovada!
  16.08.2008 12:45 UK
 
V souvislosti s medializovaným případem NSS (viz. http://www.nssoud.cz/anonym.php?ID=15917) by mě zajímalo, proč byl dotyčný řešen podle § 30/1 písm. i) a nikoli podle § 22/1 písm.d) přestupkového zákona (samozřemě jedna věc je, jak skutek kvalifikuje policista a druhá podle jakého ustanovení rozhodne úředník), resp. by mě zajímalo, jak podobný skutek kvalifikujete vy jako sloužící policisté a případně proč. Předem děkuji F1 za odpověď.
  16.08.2008 11:23 antikom
 
Vy potřebujete pomoc psychiatrů, ne navýšení peněz!
  16.08.2008 11:54 Ronin
 
for Antikom a další tupce
Jestliže Česká republika je součástí Evropské unii tak by se měla k svým zaměstnancům a to příslušníkům BS chovat obdobně jako je to běžné v okolních zemích. Nemá cenu tady už rozebírat výši platu, vybavení a sociální zázemí, protože typickému českému človíčkovi stačí napovídat pár polopravd, fám a lží jako to udělal pan nemistr. Naopak chytrý člověk si o tomto problému něco přečte a pak zjistí tu smutnou realitu.
  16.08.2008 11:55 souhlas
 
Zajděte si ke cvokaři a on vám určitě pomůže............cháchá
  16.08.2008 12:01 souhlas
 
Ronine neurážej, my známe realitu. Jen se divíme, že tu stále brečíte. Když tak dobře znáš svoji cenu, tak se snaž uplatnit jinde a nezahazuj se u Policie ČR. Pokud jsi tak dobrý, tak si tě jinde budou vážit a dostaneš vše po čem toužíš. Můžeš si to napsat hned k 1.9.2009 :))))))))))))))))
  16.08.2008 18:15 Ronin
 
Potrefená husa se ozvala a s tím urážením to tady začal někdo jiný ? Jinak je to tady stále dokola každý kritik ví vše o práci řadového poldy, ale nikdo z nich by tu práci nešel dělat. Osobně nevím proč bych měl odcházet od PČR a také proč bych po státu neměl právo žádat stejné podmínky jaké mají třeba vojáci z povolání u AČR.
  17.08.2008 09:32 Kont
 
Ronine jednoduše proto, že jsi neschopnej se sebou něco udělat!!!!!
  16.08.2008 11:20 propady platů
 
Rozpad této složky je asi pravým smyslem a prioritou této vlády, jinak to odcházející policisté nedokáží pojmenovat.
  16.08.2008 11:16 alin
 
trocha z jinýho soudku:)
bych se chtěl zeptat je větší postih za to, když někdo zmlátí policistu mimo službu???než když zmlátí civilistu???
  16.08.2008 15:00 aline,
 
doporučuji nemlátit civilistu ani policistu, obojí je zcestné, obojí je neslučitelné se slušným vychováním,....
  16.08.2008 10:01 Kont
 
Vy jste zaměstnáni u PČR??? Co pořád nějaké tabulky, ano ty jsou základ, ale prostě jim dávají v Praze odměny. Ne, vy nejste normální!!! Opravdu jen brekot!!!
  16.08.2008 11:18 Harpagon
 
Vzal sis prášek?
  16.08.2008 16:17 Kont
 
Harpagone nebo jak se jmenuješ, s tím práškem to je ohrané, vymysli něco vtipnějšího.
  15.08.2008 22:29 martin
 
Čím více zkušených policajtů se na svoji práci "vysere" (promiňte ten vulgární výraz), tím lépe pro ministra vnitra a jeho spolustraníků (myslím, že jim to vyhovuje). Bohužel. Bůh chraň tuto zemi. Reakce podnikatýlků a zločineckých struktur beru jako potvrzení tohoto mého prohlášení. Chtěl bych, aby konečně přestali policajti odcházet do civilu a začali tu zločineckou chamraď likvidovat hned a to od počátku jejich činnosti. Bohužel se toho, za tohoto ministra vnitra asi nedočkáme (ale v každém případě díky ministrovi za tyto stránky, které si snad někdy přečte). Nevím koho volit. Komunisty určitě ne (to by se moji dědové - sedláci museli obracet v hrobě, komunistických manýrů si zažili dost, ale dnes by se asi divili, jak to u nás vypadá!!!!). Dnes, to je každý převlečený bývalý komanč, anebo gauner. Každý to vidí - Parlament ČR (bohužel) to je snůška nejhorší svoloči, která tato země produkuje. Ale lidé si zaslouží takovou vládu, kterou si zvolí.
  17.08.2008 15:43 Jarmil <jarmil@seznam.cz>
 
No nechápu co tě vede k tomu, myslet si, že se současná ekonomika obejde bez "podnikatelíčků", pokud tu nebude nikdo podnikat asi nedostaneš taky žádný plat. Podnikání je podle mého názoru naprosto O.K. Co ovšem není v pořádku je zapojení podnikatelů do samosprávy a státní správy, tzn. jako policista nesmíš podnikat, byť by jsi byl na očích, např. ministr podnikat může a to jeho vliv na rozhodování o veřejných penězích je jasný...
  15.08.2008 16:43 krize
 
V tom případě by bylo dobré kdyby se k policii ČR náborovaly opice-na platech by ušetřili a pár banánů na den je opravdu rentabilních.
  15.08.2008 22:02 m
 
To by bylo ideální, ODS a její podnikatelé by měli klid. A určitě by ušetřili a to přeci jde, nebo ne?
  15.08.2008 10:58 devastace
 
SNAHOU ODS JE ÚPLNĚ ZLIKVIDOVAT POLICII A NABRAT NEZKUŠENÉ LIDI, KTEŘÍ BUDOU JEN VYKONÁVAT PŘÍKAZY BEZ ZKUŠENOSTÍ A ZNALOSTÍ.
  15.08.2008 11:15 bývalý
 
Ano, souhlasím , a navíc potřebují ještě takové, kteří se k ničemu nebudou vyjadřovat a jen blbě všemu přikývnou. Jednou větou : prostě nebudou klást jakýkoliv odpor. A až ty zkušenosti případně naberou, tak je je třeba rychle odstranit, aby získali " nové stádo " mlčících.
  15.08.2008 09:24 bývalý
 
A teď z druhé strany....
Čekám, kdy se striktně začne naplňovat dikce zákona o služebním poměru, která hovoří o tom, že policista m u s í být propuštěn ze služebního poměru pozbyl-li zdravotní způsobilost. Čili již od 1.1.2008 neplatí jiná zdr. klasifikace než "A",žádné "B", žádné "C". Všichni víme, kolik příslušníků policie je ověnčeno klasifikací "B a C". Pokud někdo slouží déle 20 let, není boha, aby mu něco lékař nenašel ( bohužel takový je život a každý stárne, nikdo nemládne). Na druhou stranu je mi jasné, že policejní sbor nemůže jen disponovat s lidmi s jinou zdr.klasifikací než je "A". Jakmile se toto začně striktně uplatňovat ( což by mělo dle zákona, neboť v opačném případě je to porušování zákona), tak policejní řady zchudnou o několik dalších tisíc pracovníků.