Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.06.2008 12:05 F1
 
No Ivane a já jsem zde již také několikrát zdůrazňoval a vysvětloval, že nelze srovnávat " klasického zaměstnace rozpočtovky ".

- nelze srovnávat osobu, která má nižší plat z důvodu absence chybějících příplatků SO + NE, NOČNÍ.....logicky, neboť tento pracovní režim nevykonává a pracuje PO-PÁ s osobou, která tyto příplatky má a to z důvodu, že vykonává pracovní režim těchto příplatků.

Tedy např. korektní srovnání :

- pracovnice MěÚ plat za práci PO-PÁ 14.000,- Kč čistého
- policista ČR plat za práci PO-NE, Noční, Svátky .... 20.000,- Kč čistého.

Nyní vezmu ( odhadem ) průměrný plat úředníků samospráv, zaměstnanců rozpočtovek a vyjde mě průměrný plat o ( odhadem ) 5-6 tisíc
nižší než průměrný čistý plat u Policie ČR. Kdo bude " omezený ", tak bude křičet až mu budou praskat panty v hubě " Podívejte se kolik to policajti mají peněz, vždyť oni mají průměrně čistého 20.000,- Kč ( např. o 5-6 tisíc víc ) a ostatní zaměstnaci placení státem jen 14.000,- Kč.

A přesně takto to srovnává pan neministr policie Langer, když hovoří o tom, že policisté mají průměrně o " tolik " víc než je průměrná mzda ostatních zaměstnaců veřejné správy a pod.
Tedy pan neministr policie Langer říká zase jen "A", ale neříká potřebné "B". Proč po pravdě neřekně, že zaměstnanci veřejné správy mají oproti policistům nižší průměrný plat odpovídající částce příplatků ke mzdě, které nemají v platu zahrnuty, neboť režim těchto příplatků nevykonávají.
Proč ten člověk nahoře mate společnost při častém poukazování na rozdíl platu policistů a zaměstnanců veřejné správy bez poukázání na naprosto jiné pracovní režimy, tedy režim s příplatky a bez příplatků a již tím daný rozdíl v platech.
Již jednou jsem zde uvedl, že má příbuzná pracuje na MěÚ. Pracuje Po-Pá. Svátky je doma, noční nedělá, všechny SO+NE je doma, celý den prosedí u počítače, o gaunerech ví jen z televize. No je přeci logické, že nemůže pobírat příplatky za pracovní režim, který nevykonává a tudíž muj plat je vyšší o tyto příplatky - bez těchto příplatků by si člověk představil asi jiný plat.
Pro štouraly - nově se těžko tyto věci srovnávají neboť základní tarif nedefinuje některé příplatky, které jsou v něm jakoby skryty.
Dřívější - více rozkouskovaný plat lépe vypovídal o příplatcích a tedy způsobu ( důvodech ) nárustu platu oproti jiným zaměstnacům státu.

Dále plná nemocenská u Policie ČR již není ( první tři dny zdarma ) a když to vidím kolem sebe tak u policie nejsou zrovna lidi, které by někdo musel regulovat pro časté marodění. Naopak Ústavní soud, jaksi pozapomněl na příslušníky bez. složek, kterým se od 30.6.2008 nic nezmění a zůstanou 3 dny v nemoci zdarma ?????, nebo´t byl opomenut zák. o služebním poměru ???

A je toho více na debatu, ale nemá to cenu za situace, jakým způsobem je ve společnosti za výrazné podpory politiků prezentována policie, tedy jako neschopný darmožrout, takové nutné zlo. S tímto - tedy bez autority policie bude jen zle, neboť drbani si dovolují stále více a více a policie je ve společnosti oslabována.
  16.08.2008 16:20 Kont
 
Jedinej kdo podvádí jste vy, co jste se k tomu přiznali na těchto fórech. Nedaníte vedlejšák, který máte zakázanej - hovada!
  16.08.2008 12:45 UK
 
V souvislosti s medializovaným případem NSS (viz. http://www.nssoud.cz/anonym.php?ID=15917) by mě zajímalo, proč byl dotyčný řešen podle § 30/1 písm. i) a nikoli podle § 22/1 písm.d) přestupkového zákona (samozřemě jedna věc je, jak skutek kvalifikuje policista a druhá podle jakého ustanovení rozhodne úředník), resp. by mě zajímalo, jak podobný skutek kvalifikujete vy jako sloužící policisté a případně proč. Předem děkuji F1 za odpověď.
  16.08.2008 11:23 antikom
 
Vy potřebujete pomoc psychiatrů, ne navýšení peněz!
  16.08.2008 11:54 Ronin
 
for Antikom a další tupce
Jestliže Česká republika je součástí Evropské unii tak by se měla k svým zaměstnancům a to příslušníkům BS chovat obdobně jako je to běžné v okolních zemích. Nemá cenu tady už rozebírat výši platu, vybavení a sociální zázemí, protože typickému českému človíčkovi stačí napovídat pár polopravd, fám a lží jako to udělal pan nemistr. Naopak chytrý člověk si o tomto problému něco přečte a pak zjistí tu smutnou realitu.
  16.08.2008 11:55 souhlas
 
Zajděte si ke cvokaři a on vám určitě pomůže............cháchá
  16.08.2008 12:01 souhlas
 
Ronine neurážej, my známe realitu. Jen se divíme, že tu stále brečíte. Když tak dobře znáš svoji cenu, tak se snaž uplatnit jinde a nezahazuj se u Policie ČR. Pokud jsi tak dobrý, tak si tě jinde budou vážit a dostaneš vše po čem toužíš. Můžeš si to napsat hned k 1.9.2009 :))))))))))))))))
  16.08.2008 18:15 Ronin
 
Potrefená husa se ozvala a s tím urážením to tady začal někdo jiný ? Jinak je to tady stále dokola každý kritik ví vše o práci řadového poldy, ale nikdo z nich by tu práci nešel dělat. Osobně nevím proč bych měl odcházet od PČR a také proč bych po státu neměl právo žádat stejné podmínky jaké mají třeba vojáci z povolání u AČR.
  17.08.2008 09:32 Kont
 
Ronine jednoduše proto, že jsi neschopnej se sebou něco udělat!!!!!
  16.08.2008 11:20 propady platů
 
Rozpad této složky je asi pravým smyslem a prioritou této vlády, jinak to odcházející policisté nedokáží pojmenovat.
  16.08.2008 11:16 alin
 
trocha z jinýho soudku:)
bych se chtěl zeptat je větší postih za to, když někdo zmlátí policistu mimo službu???než když zmlátí civilistu???
  16.08.2008 15:00 aline,
 
doporučuji nemlátit civilistu ani policistu, obojí je zcestné, obojí je neslučitelné se slušným vychováním,....
  16.08.2008 10:01 Kont
 
Vy jste zaměstnáni u PČR??? Co pořád nějaké tabulky, ano ty jsou základ, ale prostě jim dávají v Praze odměny. Ne, vy nejste normální!!! Opravdu jen brekot!!!
  16.08.2008 11:18 Harpagon
 
Vzal sis prášek?
  16.08.2008 16:17 Kont
 
Harpagone nebo jak se jmenuješ, s tím práškem to je ohrané, vymysli něco vtipnějšího.
  15.08.2008 22:29 martin
 
Čím více zkušených policajtů se na svoji práci "vysere" (promiňte ten vulgární výraz), tím lépe pro ministra vnitra a jeho spolustraníků (myslím, že jim to vyhovuje). Bohužel. Bůh chraň tuto zemi. Reakce podnikatýlků a zločineckých struktur beru jako potvrzení tohoto mého prohlášení. Chtěl bych, aby konečně přestali policajti odcházet do civilu a začali tu zločineckou chamraď likvidovat hned a to od počátku jejich činnosti. Bohužel se toho, za tohoto ministra vnitra asi nedočkáme (ale v každém případě díky ministrovi za tyto stránky, které si snad někdy přečte). Nevím koho volit. Komunisty určitě ne (to by se moji dědové - sedláci museli obracet v hrobě, komunistických manýrů si zažili dost, ale dnes by se asi divili, jak to u nás vypadá!!!!). Dnes, to je každý převlečený bývalý komanč, anebo gauner. Každý to vidí - Parlament ČR (bohužel) to je snůška nejhorší svoloči, která tato země produkuje. Ale lidé si zaslouží takovou vládu, kterou si zvolí.
  17.08.2008 15:43 Jarmil <jarmil@seznam.cz>
 
No nechápu co tě vede k tomu, myslet si, že se současná ekonomika obejde bez "podnikatelíčků", pokud tu nebude nikdo podnikat asi nedostaneš taky žádný plat. Podnikání je podle mého názoru naprosto O.K. Co ovšem není v pořádku je zapojení podnikatelů do samosprávy a státní správy, tzn. jako policista nesmíš podnikat, byť by jsi byl na očích, např. ministr podnikat může a to jeho vliv na rozhodování o veřejných penězích je jasný...
  15.08.2008 16:43 krize
 
V tom případě by bylo dobré kdyby se k policii ČR náborovaly opice-na platech by ušetřili a pár banánů na den je opravdu rentabilních.
  15.08.2008 22:02 m
 
To by bylo ideální, ODS a její podnikatelé by měli klid. A určitě by ušetřili a to přeci jde, nebo ne?
  15.08.2008 10:58 devastace
 
SNAHOU ODS JE ÚPLNĚ ZLIKVIDOVAT POLICII A NABRAT NEZKUŠENÉ LIDI, KTEŘÍ BUDOU JEN VYKONÁVAT PŘÍKAZY BEZ ZKUŠENOSTÍ A ZNALOSTÍ.
  15.08.2008 11:15 bývalý
 
Ano, souhlasím , a navíc potřebují ještě takové, kteří se k ničemu nebudou vyjadřovat a jen blbě všemu přikývnou. Jednou větou : prostě nebudou klást jakýkoliv odpor. A až ty zkušenosti případně naberou, tak je je třeba rychle odstranit, aby získali " nové stádo " mlčících.
  15.08.2008 09:24 bývalý
 
A teď z druhé strany....
Čekám, kdy se striktně začne naplňovat dikce zákona o služebním poměru, která hovoří o tom, že policista m u s í být propuštěn ze služebního poměru pozbyl-li zdravotní způsobilost. Čili již od 1.1.2008 neplatí jiná zdr. klasifikace než "A",žádné "B", žádné "C". Všichni víme, kolik příslušníků policie je ověnčeno klasifikací "B a C". Pokud někdo slouží déle 20 let, není boha, aby mu něco lékař nenašel ( bohužel takový je život a každý stárne, nikdo nemládne). Na druhou stranu je mi jasné, že policejní sbor nemůže jen disponovat s lidmi s jinou zdr.klasifikací než je "A". Jakmile se toto začně striktně uplatňovat ( což by mělo dle zákona, neboť v opačném případě je to porušování zákona), tak policejní řady zchudnou o několik dalších tisíc pracovníků.