Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  15.03.2008 11:37 Další policejní histerka
 
inzerce ´Vlašimská kauza´ opět v centru pozornosti
Pracovní neschopnost zpříjemňuje anglický buldok
Foto: Jiří HrnčířPro spor dvou středočeských policistů s policejními managery na okrese i na kraji se ujal název "Vlašimská kauza". A právě této záležitosti, která se již ocitla i na stole policejního prezidenta, věnoval koncem týdne rozsáhlý prostor Benešovský deník. Obsáhlejší z obou materiálů přinášíme v plném znění. Oba dva články je možné shlédnout ve fotopříloze:Policistka boj nevzdává, nechce s vlky výt
Jsou to již čtyři měsíce, co zájem veřejnosti i policejních kruhů vzbudil případ ve službě napadené a zraněné policistky Petry Lhotákové. Ta po zásahu proti agresorovi u případu domácího násilí přišla nejen k pracovnímu úrazu, ale současně také o ideály a víru ve spravedlnost a pochopení nadřízených. Dost možná ke všemu ještě přijde i o práci, kterou, jak sama uvádí, měla ráda.



Od osudného říjnové dne je totiž stále v pracovní neschopnosti a svůj návrat do služby na místní oddělení PČR ve Vlašimi si po prodělaných zkušenostech představit nedovede. Zatímco mladá policistka se již v médiích několikrát ke kauze vyjádřila, její nadřízení i policejní vyšetřovatelé byli skoupější a až dosud k problému, který označovali za interní, hovořit nechtěli. Teď je ale všechno jinak. Okresní policejní ředitelství případ vyšetřilo a uvolnil informační embargo.



Po prošetření celé události jsme nabyli přesvědčení, že na místě zásahu došlo u hlídky k pochybení v nesprávně zvolené taktice. Policista je školen na to, aby vyhodnotil situaci na místě a rozpoznal, jak by mohl v tomto případě agresivní útočník jednat. Podle toho měla zasahující hlídka zvolit komunikaci,“ uvádí shodně zástupce ředitele OŘ PČR v Benešově Pavel Havránek a velitel služby kriminální policie ČR v Benešově Pavel Mareš s tím, že v případě zásahu u domácího násilí proti ženě není přinejmenším taktické, aby vůči podnapilému agresorovi, který se dopustil násilí na manželce a je o několik váhových kategorií výše, vystupovala opět žena, byť v uniformě.



Útok vedený proti hlídce pracovníci benešovského policejního ředitelství při tom označují za velmi brutální a v žádném případě nechtějí omlouvat útočníka.„Někdy je taktičtější zvolit ústup a vyčkat do příjezdu posily a zákrok uskutečnit třeba za půl hodiny, je třeba si uvědomit, že pachatel našemu zákroku neuteče,“ dodává Pavel Havránek.



Petra Lhotáková oproti tomu namítá, že v žádném případě k pochybení nedošlo. „Taktika zásahu odpovídala vzniklé situaci, kdy podezřelý na hlídku zaútočil bez možnosti vyjednávání,“ říká Lhotáková a své tvrzení opírá o prvotní výslechy oznamovatelky, svědkyně i pachatele násilné činnosti. „To že všichni své výpovědi později několikrát změnili, je běžný jev,“ dodává policistka s tím, že obviněný se k napadení manželky a zasahující hlídky přiznal.







Rozdílné názory mezi vedením OŘ PČR a napadenou hlídkou panují v případě použití tlačítka nouze na vysílačce. Pavel Havránek společně s kolegou shodně tvrdí, že situace je dobře zdokumentovaná vteřinu po vteřině a nikdo z dalších policistů nepochybil. „Operační důstojník okamžitě ověřoval nouzové volání. Neúspěšné pokusy dovolat se zpět trvaly zhruba dvě minuty. Když se operační důstojník dovolal, druhý člen zasahující hlídky oznamuje podrobnosti útoku a žádá o posily. Z hovoru nevyplývá, že by byli členové hlídky zraněni, nebo že použili radiostanici v nouzi vědomě,“ říká benešovský vyšetřovatel. Poněkud jinak ale popisuje situaci Petra Lhotáková. Podle ní byli hrubě osočeni z neoprávněného užití nouzového tlačítka a posily přijely na místo asi po půl hodině. Vyšetřovatelé vypovídají, že operační důstojník reagoval řádově ve vteřinách a dojezd posil závisí na vzdálenosti nejbližšího oddělení, které je v Čechticích.



Tím se mezi zasahující hlídkou a jejich vedením roztáčí následný kolotoč rozdílných pohledů, obviňování, nedorozumění a situace se stává stále nepřehlednější. Tvrzení proti tvrzení. „Po příjezdu jsme oznámili naše zranění operačnímu důstojníkovi a vedoucímu oddělení a žádali příjezd kriminálky,“ uvádí zraněná policistka s tím, že požadovali převezení na ošetření také na vedoucím SKPV. „Vedoucí ale naše požadavky zlehčovali a bagatelizovali s tím, že nevypadáme jako zranění a že si vymýšlíme,“ říká Petra Lhotáková. Ta uvádí, že byla otřesená, pohmožděná v oblasti krku a břicha, že zvracela jak na místě útoku, tak na služebně.



Vedení okresního ředitelství toto rezolutně odmítá s tím, že je to přesně naopak. „To vůbec není pravda,“ ohrazují se proti nařčení oba pracovníci ředitelství s tím, že kam paní Lhotáková míří. „Domníváme se, že důvodem proč to Petra Lhotáková dělá by mohla být určitá nespokojenost, kdy jí byly vytýkány některé profesní postupy,“ vysvětluje Pavel Havránek a dodává, že některý z policistů si to vezme k srdci a jiný se může cítit nepochopený nebo ukřivděný. Každopádně Pavel Havránek s Pavlem Marešem tvrdí, že oběma napadeným policistům byl nabídnut odvoz na ošetření. „To však hlídka odmítla a podrobila se až povinnému formálnímu vyšetření, které ukládají předpisy.



Ještě z nemocničního pokoje však píše Petra první ze série článků do novin nezávislého odborového svazu Naše policie a následuje oslovení dalších periodik, v nichž vlašimská policistka líčí jak to chodí v policejním zákulisí. Tím si evidentně své nadřízené nenaklonila, což ani neměla v úmyslu. Jak sama říká, jde jí o to, aby orgány policie přiznaly chybu. „Oni moc dobře vědí, o co mi jde. Kdyby přiznali chybu, přiznali by i porušení etického kodexu policisty, služební přísahy a policejního zákona,“ usmívá se sebejistě v domácím azylu Petra Lhotáková, kterou prý pravidelně několikrát v týdnu dojíždějí vlašimští policisté zkontrolovat, zda dodržuje léčebný režim a povolené čtyři hodiny vycházek denně. „ Právě pro to, že mám tu práci ráda, chci spravedlnost. Pro takovouhle policii sloužit nebudu. Nepřijmu pravidla ve stylu přísloví kdo chce s vlky žít, musí s nimi výt,“ dodává Lhotáková, která záhadnou ztrátu kamerového záznamu z policejní služebny považuje za zásadní pochybení nadřízených.



Vlašimská policistka, jež se postavila svým nadřízeným chce medializací dosáhnout toho, aby problém nezmizel pod služebním kobercem, se nediví, že nadřízení i ostatní kolegové jsou ve výpovědích zajedno. „Protože si uvědomují, že jim jde o místo,“ říká Lhotáková a dodává, že ohledně nějaké dohody nebyla po celou dobu nikým kontaktována a dokonce jejímu právnímu zástupci není umožněno nahlížet do spisu. „Už se to čtyři měsíce řeší a nic,“ podotýká policistka, která ve svém boji hodlá vydržet až do konce. Proto prostřednictvím své advokátky podala stížnost na vedoucího vlašimského oddělení Milana Macha vedoucího SKPV Benešov, Pavla Mareše a ředitele Středočeské policie Václava Kučeru Policejnímu prezidiu.



„Nemám pocit, že dělám něco špatně. Vím, že mám podporu stovek kolegů po celé republice. Mám i pracovní nabídky vedoucích z jiných krajů, ale nechci utíkat od nevyřešené věci, ač by si to možná někdo přál. Kromě toho jsem při nástupu k policii na něco přísahala a na to nezapomínám,“ říká přesvědčivě vlašimská policistka, kterou její přímí nadřízení označují za příliš horlivou.



Text a foto: Jiří Hrnčíř, Benešovský deník



Publikováno: 01. 03. 2008

inzerce



Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.


jméno
heslo



Věra: Petro, jsem s Tebou!!!
Všichni, kdož sledujete tuto kauzu, včetně samotné hlavní aktérky! Chci Vám říci, že Petru osobně znám, přesto moje slova nebudou nijak zkreslená. Petra je férový člověk, hodná holka a nemyslete si, že na mě kolikrát "nevyjela", když jsem neměla pravdu, nebo jsem říkala, co se jí nelíbilo. Nikdy ale nebyla nespravedlivá, vždycky pro ní byla důležité, aby se došlo k pravdě, ať už byla jakákoliv. Za celou tu dobu, co jí znám - a znám jí i jako kolegyni - nikdy nic nevzdala, nikdy od žádného problému neutekla a nikdy nikoho křivě neobvinila. Je mi moc líto a skutečně až zůstává rozum stát nad tím, že se k ní nadřízení mohou otočit zády, zatímco by jí měli být alespoň rádci. Je cosi prohnilého v našem státě, když naši nadřízení hledí na svůj čistý stůl, na svůj čistý štít a za jakoukoliv cenu jsou ochotni si to udržet. V tomto případě za cenu toho, že nesmyslně hledají důvody pro spáchání přestupku, neřku-li trestného činu, člověkem - ŽENOU, NAPADENOU A ZBITOU ŽENOU (!!!) - a obhajují skutečného pachatele - nad tím opravdu jen bezmocně kroutím hlavou. Moc bych si přála, aby příslušné orgány dokázaly celou věc zhodnotit a vyšetřit bez veškeré podjatosti, zcela objektivně a podle platných právních norem. Slečně Petře Lhotákové bylo mnohokrát za její službu ve Vlašimi ublíženo na těle, to jistě její nadřízení vědí, ale teď i na duši, což jsou rány hluboké a nevratné. Pracovala svědomitě, ukázněně, podle nepsaného zákona "dala ses na vojnu, tak bojuj". Bila se za pravdu, za čest - svou i svých i svých kolegů, pokud cítila, že je jim ubližováno, a jí samotné se nikdo nezastane ... Nikdo už si nevzpomene, že nemlčela, když se nadřízení naváželi do jejích kolegů - jako by to najednou všichni zapomněli. Smutné. I kdybych Petru neznala, nikdy bych nemohla být na straně jejich nadřízených, kteří stojí proti ní - opravdu, pro mě z nepochopitelných důvodů. Vlastně ano - Vlašim je malé město, přece si nemůžeme znepřátelit pro nás důležité a vlivné osoby ... Petro, jsem s Tebou a spolu se mnou i spousta, vlastně skoro většina, našich společných bývalých kolegů. Já ještě pořád věřím ve spravedlnost a pokud se Ti jí nedostane, přijdu i já sama o mnoho svých ideálů. Jsem s Tebou, prosím, nevzdávej to.
11:00:45 13. 03. 2008 DALŠÍ POLICEJNÍ HISTERKA...
  19.08.2008 21:51 xxx
 
inu platí tržní hospodářství... kolik zaplatím, tolik mohu očekávat. A tak stejně to lze aplikovat i na současnou PČR... takže světe div se... žádný zázrak :-( a bude hůř
  19.08.2008 21:44 LIVIC
 
Zdravm Vás a je jedno jestli jsem polda, nebo civil. Váš problém je primárně v penězích,pak jak mnoho musíte pracovat na úkor starých "socialistických " kolegů, nebo na úkor nových mladých a neschopných kolegů z náborové kampaně pana ministra Langera no a samozřejmě bez vulgarismu proti panu Langerovi, MV,PP to taky neumíte a vrchol všeho, vyhrůžky typu stávka. Jednoduché řešení, když se Vám u policie nelíbí, sbalte se , sežeňte si jinou práci a pracujte a jsem přesvědčen o tom, že kdyby jste někde vypiskovali, tak jak na tomto fóru proti svému zaměstnavateli, tak druhý den končíte. Mimo jiné, na Váš služební příjem se mnoho jiných obyčejných civilistů musí namakat . Ale to tady mnoho z Vás vůbec nechápe. Budete neustálle omílat dokola jací jste to vlastně nedoceněný chudáci. Je na čase se vzpamatovat a opakuji, nelíbí se Vám u policie,odejděte a pak velice rychle procitnete. Dále si myslím, že mnoha diskutujícím policistům, možná i poli cistkám je vlastní porušovat zákon. Těm potrefeným bych z celého srdce bych doporučil se seznámit s níže uvedeným :
§ 45
Základní povinnosti příslušníka
zejména odst. 1 písm.i) t.j. chovat se a jednat i v době mimo službu tak, aby svým jednáním neohrozil dobrou pověst bezpečnostního sboru.
Já ale zapoměl, nikdo Vám nerozumí a běda tomu, kdo se odváží Vám oponovat. Naučte se ctít zákon a pak Vám ostatní budou naslouchat......
  19.08.2008 21:54 Kont
 
Velice seriózní názor. Pravdivý náhled na věc!
  19.08.2008 22:13 polda
 
dlouho jsem zde nebyl, nahoře i dole, samej provokatér!
  19.08.2008 22:17 Je to legrace
 
for LIVIC
Taky názor a já ho respektuji i když hluboce nesouhlasím. Jsem velmi rád, že jsi zde podotknul ten § 45, protože tímto zlomkem povinností jsi naznačil, jak propastný rozdíl je mezi policisty a většinou běžných občanů v civilním životě a dále si naznačil specifika, která přináší služební poměr příslušníka PČR. Taktéž nejsem příznivcem některých zde plačících kolegů, ale zamyslel bych se raději nad tím, pro koho je vlastně toto FS určeno. Je určeno zejména policistům a dalším příslušníků bezpečnostních sborů a z toho tedy logicky plyne, že není určeno typům jako jsi ty CIVILE. Jestli tady někdo z policistů brečí, je to možná smutné, ale brečí si na svém písečku, který je k tomu určený. To je stejné, jako kdybych já nezasvěcený policajt lezl na nějaké DF třeba doktorů a tam se do nich montoval a rejpal, že berou peněz dost, že si nemají na co stěžovat a když se jim to nelíbí, mohou jít dělat něco jiného. Naše problémy stejně nevyřešíš. Spíš si ale myslím, že rejpání a provokování těch policajtů je pro tebe jenom zábava. Jestli máš jenom trochu inteligence, zamysli se nad sebou a už sem nepiš prosím. Děkuji
  19.08.2008 22:25 Petr
 
LIVICI,chtěl bych ti jenom připomenout,že za poslední dva roky odešlo od PČR 10.000 poldů do civilu a toto číslo není zdaleka konečné.Takže tvé "Jednoduché řešení, když se Vám u policie nelíbí, sbalte se" už dáááááávno děje.
Dále "odejděte a pak velice rychle procitnete" já jsem odešel před půl rokem a procitnul jsem,už bych se nevrátil ani náhodou.
  19.08.2008 22:40 civil
 
No pravdou je,že si tento §45 nedovedu představit u nás v rachotě.To tam musel prosadit VELKÝ komanč
  19.08.2008 23:02 Ronin
 
Je zajímavé, že každý civilista co zde přispívá zdůrazňuje, že řadový policista je placen z jeho daní a většině z nich to vadí. Nikomu však nevadí, že si z těchto daní platí zbytečně vedení, které na rozdíl od řadových policistů je královsky zaplaceno a za nic. V Policii i Armádě prolétly oknem miliardy, ale to je také ok.
PS: tím § 45 a dále kodexem cti by se měl nejvíce řídit pan ministr a špičky vedení PČR, kteří by měli jít řadovým příslušníkům příkladem. Holt platí staré pořekadlo jaký kapitán takový mančaft.
  20.08.2008 00:35 novo
 
souhlasím s Vámi - chovat se slušně a dbát na dobrou pověst- ale s tou dobrou pověstí nevím nevím co si pod tím mám představit. S tou pověstí to není moc dobré a každý si pod dobrou pověstí představuje něci jiného :-)
  20.08.2008 00:48 Otázky???
 
Měla policie někdy dobrou pověst? Může ji vlastně repres. složka vůbec mít? Kdy a jak ji získala, tu dobrou pověst? Rád se nechám poučit. Dle mého názoru je /dobrá pověst/ pouze tupá slovní hříčka vymyšlená stejně tupým autorem. Může být dobrá pověst větší, než malá?
  20.08.2008 00:56 To je tedy taky dobré
 
Ctít zákon, který je za hranicí zákonnosti ústavy ČR. Bože, jak hluboko jsme klesli, když se zločin páchá za asistence policie - nezakročující sledka.
  20.08.2008 09:27 Petr <petrthomas@seznam.cz>
 
Dobrý den,

v jednom nemáte tak docela pravdu, pane Livici. Znám hodně pracovních míst, kde se za slušné, velice slušné peníze v civilu "nenadřete" - a to mám z přímých zdrojů, které si vůbec nestěžují ( ostatní ano). Takže po známosti se i policista v civilu může dostat na dobře placené místečko plus renta a je spokojený. Je pravda, že se na služební příjem u policie musí někdo z maturitou, nebo s učebním oborem namakat, ale ne většina s VŠ... Jsem v civilu a je mi super - učím na střední škole němčinu a hrozně mne to baví.. plat mám i s rentou o trošku vyšší než u policie - já jsem moc moc spokojen. Odešel jsem, protože se snižovaly stavy u cizinecké policie - rušení hranic. Zatím...mějte se krásně.
  20.08.2008 13:50 Rentiér
 
Konečně pravdivý názor. Už se někteří opravdu vzpamatujte, je čas.
  20.08.2008 14:28 taky rentiér
 
for Rentiér

V čem je pravdivý?
  19.08.2008 17:53 Karel z Napajedel
 
Policii si likvidujete kolegové sami, protože se tady chováte jako stádo slaboduchých, netolerantních a závistivých ubožáků.
  19.08.2008 17:30 ...
 
Dobrý, hoši za chvíli vás bude víc pachatelů než civilistů ...
http://www.novinky.cz/clanek/147601-prazsky-policista-je-v-cele- kvuli-pohlavnimu-zneuzivani-nezletile.html
  21.08.2008 23:12 END
 
Jestli si to ta holka taky nevymyslela? To je otázka? Také by bylo zajímavé sledovat celý případ až do konce. Bylo by určitě úsměvné vidět, jak TV Nova vše také tak rychle uvede v TN, že byl policista třeba neprávem obviněn a byl nakonec osvobozen. Na TV nova jsem ještě nikdy nic takového neviděl ! Asi se málo dívám na TV !
  19.08.2008 16:17 Kont
 
Výchovo prosím tě drž hubu, nedá se to číst takovýhle ňachty. Jseš jak nemocný slon!!!
Všechny jsou na hovno, jenom já jsem byl před lety vhodný kandidát. Co pamatuji, když v devadesátých letech
nastupovali k četnictvu na volné posty k cizině i bez matury, kterou si dodělávali, také to asi dle tebe byli tupci.
Jestli nejsi náhodou jeden z nich!!!
  19.08.2008 16:21 DrStrazny <DrStrazny@seznam.cz>
 
Pokud se dobře pamatuji, bez matury byl možný nástup K Pohraniční policii,
kterou k Cizinecké policii "přilepili" až mnohem později. Následky tohoto
spojení se projevily téměř okamžitě.
  20.08.2008 09:30 Petr <petrthomas@seznam.cz>
 
Já se tu moc divím.. tupci u ciziny??? Hm.. já pracoval u cizinecké 13 let na RCPP Chotěbuz a vždycky jsme měli super výsledky - počty zadržených, auta, nelegální přechody, správní vyhoštění ( cca. 600 za rok) atd... myslím, že jsme nebyli tupci.. zdraví bývalý cizinec Petr..
  21.08.2008 17:33 adolfgalland
 
Doktore Strážný, musím s Vámi naprosto souhlasit.Uživatel Kont si zde plete dojmy a průjmy. K cizině opravdu chodila elita, do sra*ček ji přivedla až úplatná pohraniční policie s bezmozky a bez vzdělání při sloučení ciziny a blátošlapů. A Vám, s Vašim přehledem přeji při zániku současných ICP brzké uplatnění u elitnějších složek policie, či v civilní profesi. S úctou, A.G.
  23.08.2008 10:39 Blesk
 
A.G:
Tak to je snad vtip týdne.
Cizineckou zničila úplatná pohraniční? Tak to se ti povedlo.
Jako že by ti mužíci co běhali po lese brali větší úplatky než ti co byli v kontaktu s lidma od rána do večera? Nevím nevím, ale když jsem tam pracoval, tak to vypadalo trochu jinak.
  24.08.2008 13:46 adolfgalland
 
Blesk-u, v době, kdy se musela cizina potýkat s prací - jestli máte ponětí co to slovo znamená, tak pohraniční policie, aby vykázala alespoň minimální výslednost, místo toho aby hlídala st. hranici a tím dělala svou práci, tak stála na okraji přilehlého městečka na první "stopce" a tam nedej bože, aby někdo "neuvedl vozidlo do klidu". Buď za přistižení této vysoké společenské nebezpečnosti inkasovala pětikilo do státního rozpočtu, nebo kilo do vlastní kapsy. Viďte kluci z Města Albrechtic. A to minimálně opakovaně.
  25.08.2008 14:40 Blesk
 
A.G.
Dělal jsem 6 let na jednom nejmenovaném velkém hran. přechodu a myslím si, že obrázek jsem si udělal velmi dobrý o klucích kteří přišli z lesa a o těch kteří seděli tzv. od začátku v budce. Ikdyž jsem nastupoval na cizinu, na kluky z pohraničky v tomto případě nedám dopustit. Z mé strany je to nesrovnatelné a jednoznačné.
  19.08.2008 15:42 výchova
 
Kriminalita u policie začíná růst velkým tempem, zřejmě už se sklízí ovoce v podobě "kvalitních" náborů z posledních let.
  19.08.2008 13:10 DEVASTACE POLICIE
 
LIKVIDÁTOR ČESKÉ POLICIE PAN LANGER SI UŽÍVÁ DOVOLENÉ A KAŠLE NA PROBLÉMY UVNITŘ RESORTU!
  19.08.2008 07:45 j
 
http://www.novinky.cz/clanek/147526-policista-zmrzacil-cizince-v -baru-ho-srazil-ze-schodu.html
  19.08.2008 09:04 Jan
 
Langerova garda v akci
  19.08.2008 13:10 tin
 
Ještě že tam nejsou jiné články : opilý doktor, cena života ve Studénce, rozbitý řidič Fiesty.....
Jo, a míří k nám spousta slušných pracujících z východu. No a obraz je úplný !
  19.08.2008 16:20 Kont
 
Jenže policajt se musí umět chovat
a dodržovat alespoň to základní jako jsou zákony!! Co pane fízl, co nedaníte vedlejšák!!
Hanba a nahnat do práce a nééé do zaměstnání!!!
  19.08.2008 20:56 Kont
 
Opravuji - každý se musí umět chovat
Copy-Kriminalita je stejná nebo spíše nižší, tito lidé se nevymykají průměru. Akorát je o nich víc slyšet, vždy je to úlovek pro novináře.
  19.08.2008 22:57 civil
 
Konte chovej se slušně,nebo si najdi DF dlaždičů,tam bedeš hvězda
  18.08.2008 20:29 68
 
Nejlepší ministr ano, ale v důsledné likvidaci tohoto sboru bez perpektivy a motivace pro policisty.
  18.08.2008 18:50 Imperius
 
Pan Langer je jeden z nejlepších ministrů vnitra. Za jeho éry se zlepšily platové podmínky policistů,
ale nikdo to nechce přiznat. Pracovní prostředí, technika, přístup na internet - to vše nám doposud chybělo
a mílovými kroky se vše zlepšuje. Díky Vám, pane ministře. Ti co tady diskutují jsou rozvraceči,
provokatéři a nemakačenkové.
  18.08.2008 18:59 48
 
Tak, tak policii si rozvracet nedáme, pod vlajícím praporem v jednotném šiku s nejlepším ministrem vpřed !
  19.08.2008 13:11 Ivan
 
Bývalý svazák a komunista je nejhorší po změně kabátu a politického názoru.