Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  24.01.2009 23:31 oportunista
 
FOR: jarda

Omlouvám se Ti za uvedenou nepravdu o odchodném a příspěvku za službu před rokem 1989. Před rokem 1989 nebyl internet a zákony o služebním poměru se půjčovaly jen na vyžádání (tedy alespoň na našem odd.)Kdo si je vyžádal, byl okamžitě podezřelý. Zveřejněny byly pouze povinnosti a né práva. Ještě jednou se omlouvám.
Jen pro doplnění - v KSČ jsem nikdy nebyl. Celých 34 let jsem sloužil jako řadový a nebyl jsem u STB. Vyhozen jsem taktéž nebyl. Po roce 1989 jsem dostal 2 vyznamenání. Celá léta jsem sloužil lidem a né politikům. To je asi vše co jsem chtěl dodat k mé osobě.
§ 108
Odchodné

(1) Příslušníku, jehož služební poměr skončil uvolněním nebo propuštěním, náleží odchodné. V případech hodných zvláštního zřetele lze odchodné též přiznat, skončí-li služební poměr odnětím hodnosti nebo ztrátou hodnosti. Odchodné nenáleží příslušníku, který po skončení služebního poměru je přijat do služebního poměru k ozbrojeným silám nebo ke Sboru nápravné výchovy.
(2) Odchodné se poskytuje podle délky trvání služebního poměru a důvodu uvolnění nebo propuštění až do výše šestinásobku hrubého měsíčního služebního příjmu. Bližší podmínky pro poskytování odchodného stanoví a určování jeho výše v jednotlivých případech upraví ministr vnitra Československé socialistické republiky.

§ 109
Platové vyrovnání

(1) Příslušníku, jehož služební poměr skončil uvolněním ze závažných osobních nebo rodinných důvodů nebo propuštěním s výjimkou propuštění pro odsouzení za úmyslný trestný čin, náleží platové vyrovnání, jestliže jeho služební poměr trval alespoň deset let a příslušník nepobírá důchod ze sociálního zabezpečení nebo příspěvek za službu; za těchto podmínek lze v případech hodných zvláštního zřetele přiznat příslušníku platové vyrovnání, i když mu podle ustanovení předchozí části věty nenáleží.
(2) Platové vyrovnání do výše posledního čistého měsíčního služebního příjmu poskytuje Sbor národní bezpečnosti od nástupu občanského povolání, popřípadě od počátku přípravy na toto povolání, povolené služebním orgánem, do uplynutí dvou let od skončení služebního poměru.

Příspěvek za službu

§ 110

(1) Příspěvek za službu (dále jen „příspěvek“) náleží za podmínek dále uvedených příslušníku, jehož služební poměr skončil uvolněním nebo propuštěním z některého z důvodů uvedených v § 100 odst. 1 písm. a) až d).
(2) V případech hodných zvláštního zřetele lze příspěvek též přiznat, skončí-li služební poměr propuštěním z jiných důvodů, než které jsou uvedeny v předchozím odstavci, nebo skončí-li odnětím hodnosti nebo ztrátou hodnosti.
(3) Příspěvek se neposkytne, popřípadě jeho výplata se zastaví, jestliže příslušník je znovu přijat do služebního poměru nebo je přijat do služebního poměru k ozbrojeným silám nebo ke Sboru nápravné výchovy.
(4) Příspěvek nenáleží po dosažení věku 60 let.

§ 111

(1) Příspěvek činí
a) 20 % služebního příjmu, jestliže příslušník konal službu ve Sboru národní bezpečnosti po dobu nejméně 15 let a dosáhl věku alespoň 40 let, a pokud jde o výkonného letce nebo o příslušníka ve funkci zvláštní povahy nebo zvláštního stupně nebezpečnosti, bez ohledu na věk;
b) 30 % služebního příjmu, jestliže příslušník konal službu ve Sboru národní bezpečnosti po dobu nejméně 20 let nebo ji konal po dobu kratší, ale podílel se na intenzivní výstavbě Sboru národní bezpečnosti a dosáhl věku alespoň 45 let.
(2) Příspěvek podle předchozího odstavce nesmí však překročit částku odpovídající maximální výši částečného invalidního důchodu účastníků odboje.
(3) Příspěvek se zvyšuje účastníkům odboje; o toto zvýšení může být překročena hranice stanovená v odstavci 2.

§ 112

Příspěvek se vyměřuje z posledního hrubého měsíčního služebního příjmu příslušníka před skončením služebního poměru nebo, jestliže je to pro něj výhodnější, z jeho průměrného hrubého měsíčního služebního příjmu za posledních pět kalendářních roků před skončením služebního poměru.

§ 113

(1) Při souběhu příspěvku s výdělkem krátí se příspěvek o částku, o kterou součet příspěvku a hrubého měsíčního výdělku přesahuje výši služebního příjmu, z něhož byl příspěvek vyměřen.
(2) Při souběhu nároku na příspěvek a na starobní nebo invalidní (částečný invalidní) důchod podle předpisů o sociálním zabezpečení náleží oprávněnému podle jeho volby buď důchod nebo příspěvek

FOR: Vlasta

máš úplnou pravdu.
  22.08.2008 07:57 krtek
 
vyserte se na firmu a pojďte do civilu, já titanic upustil po 3,5 letech a mám se dobře, peníze bezmála stejné, 13 plat, 25 dnů dovolené, 80 kč stravenky a především si mě zaměstnavatel váží
  22.08.2008 10:07 Sparta
 
No tak to bych se toho zaměstnavatele chtěl zeptat, napiš firmu a já mu zavolám ty krdo. Nepiš hlouposti, nejseš tam na semeno, ale na práci a každý je nahraditelný.
  22.08.2008 15:44 déle sloužící
 
Za tu dobu jsi ani pořádne četnické hovno nevysral, tak co ty o tom vůbec víš!!
  22.08.2008 21:53 Pepe
 
PO 3,5 letech....no to je tedy něco. Raději nepiš bláboly.
  22.08.2008 05:34 Kont
 
Máte ještě tolik výhod, kterým se v civilu pracujícím ani nezdá, viz. marodění 100%. Nebrečte!
  22.08.2008 05:37 ...
 
...a první tři dny grátis
  22.08.2008 07:35 Kont
 
No to je palba teda, přeji vám se jít probrat do civilu!!
  22.08.2008 07:43 tin
 
Konte to sedíš od rána na netu?
  22.08.2008 08:01 krtek
 
já u firmy po celou dobu 3,5 let marodil pouze jednou, takže 100% nemocenská je mi na dvě věci na ........., a především v civilu mám čistou hlavu
  22.08.2008 15:53 fakta
 
Seberte, vezměte, odstraňte tzv. " Kontovi " přístup na internet, protože ten na něm sedí stále v jakoukoliv denní či odpolední hodinu a je vidět, že nemá co dělat. Je to prostě takový brouk ! Pytlík".
  22.08.2008 16:56 Kont
 
Fakta: no to by se ti líbilo, zase by jste začali bulet a to se opravdu nedá číst. To že se tady vybrečíš ničemu nepomůžeš, akorát jsi k smíchu!!
  22.08.2008 22:55 m
 
Kont je ubohé a psychicky narušené hovado. Policisté, nereagujte na jeho slaboduché příspěvky. Poznamenávám, že nejsem policajt, ale co tady "bleje" ten debil to uráží každého normálního člověka. Asi proto, že Kont není normální.
  23.08.2008 00:43 Kont
 
Já vím, že to občas přepísknu, ale v jádru to myslím dobře. Všech dobrých a slušných policistů si vážím a za občasné napadání se tímto omlouvám. Máte náročnou práci, ale je smutné, že vám ji někteří kolegové svým chováním kazí.
  23.08.2008 05:31 Kont
 
Jak píše Sparta: Někdo se za mě neprávem vydává a to je jenom obrázek falešnosti policajtů a toto psal zajisté fízl dlouze sloužící. Kéž by se Langerovi podařila tato reorganizace a netáhla vyhodil!!!!
  23.08.2008 11:17 Kont
 
...... proto tady končím a bavte se tady sami mezi sebou. Slušným policistům se omlouvám a těm úplatným přeju, aby brzy na svoje činy doplatili.
  21.08.2008 22:56 END
 
To že nejsou policajti každému dojde až v době, kdy zavolá na linku 158, že má nějaký problém - že byl třeba napaden nebo okraden - že někoho hledá atd. a tam mu řeknou, že je v pořadí, ale nevědí, kdy hlídka na místo přijede, jelikož pracují na jiném případě, a že toho mají dnes ještě hodně a nikoho jiného nemaj.
Nakonec přijede hlídka, až na druhý den.
To není sranda - to pomalu a jistě i realita.
To je to Langerovo "Pomáhat a chránit" - za chvíli bude sloužit u policie Langer sám. Jen tak dál a poslední ať nezapomene zhasnout.
  21.08.2008 23:56 Konec?
 
..neboj se že nebudou policisté, vždycky se najde někdo kdo u policie bude sloužit, tak nestraš s tím, že by snad šel sloužit Langer sám, nebo že zůstane někdo jako poslední a bude za sebou zhasínat. Jaká ale bude kvalita těch, pro které se bude dál "svítit"? toť otázka.
  22.08.2008 05:25 Kont
 
Máte ještě tolik výhod, kterým se v civilu pracujícím ani nezdá, viz. marodění 100%. Nebrečte!
  22.08.2008 12:52 END
 
nejdříve si to ověř a potom něco piš. První tři 0,-Kč. A to všichni včetně hasičů, celníků a vězeňské služby.
  22.08.2008 16:58 Kont
 
END" - to je teda nářez!!
  22.08.2008 18:05 ŚVARC
 
reaguji na text nejsou policisté na zavolání, oni jsou ale napolicejním prezidiu,kde je metodiků jako nastláno a nic nedělají, na dopravních správách sedí Ti,kteří nevyhovují po zdravotní způsobilosti nechodí na preventivní prohlídky a když ano tak je mají padělané od kamarádů lékařů, tedy dejme lidem šanci, peníze, odpovědnost,karieru jako na západě,co pane Bezouška a spol.
  21.08.2008 21:19 jura-jx2
 
směju se lidem, co si myslí, že v civilu je těžko. Jsem po 10 letech u policie pryč, nikdy bych se nevrátil a mám, co jsem chtěl. Klid bez buzerace, úctu a užívám si volna o víkendech. Nestrašte tady lidi, co váhají. Pokud máte trpělivost, nejste mimo dění, pak je civil jako pohlazení na duši. Bál jsem se toho, odešel jsem v kritické době, kdy těch nabídek fakt moc nebylo, přesto sehnat práci problém nebyl. Dneska je to o hodně lepší. Schválně se občas podívám po netu a zjišťuju, že je korektních nabídek cca 5x víc, než v době, kdy jsem odešel.
  22.08.2008 05:26 Kont
 
To jseš nějaká dobrá tlačenka a nebo šmelíš.
  23.08.2008 07:44 Petr
 
Máš pravdu, já se v civilu taky cítím fajn.. s rentou 6 500,- mám větší plat bez nočních, buzerací, svátků, pátků.. v klííídečku...štve mě, že s tou rentou vydrbávají../viz. teď s paušálem zmetci/..
  21.08.2008 20:40 MUDr. Karchňák
 
Jste tady všichni proti sobě, všichni proti všem. Napadání, urážky, stupidní názory odpovídající 4. cenové sk. Stydím se za naši policii.... Stydím se za Vás, dámy a pánové, že Vy, kteří se tu prezentujete, nám máte pomáhat a chránit nás. Je to hrůza pane ministře vnitra, že jste umožnil Vašim policistů se takto prezentovat!!
  21.08.2008 21:06 Petr
 
Vážený pane doktore,

já se zase stydím za některé lékaře.. včera jsem byl na obědě s klukem v jedné restauraci. Vedle seděli dva lékaři - měli tkz. "meníčko" za 70 Kč a víte čím platili ? Drobňáky, které měli v kupkách na stole přichystané již předtím, než snědli jídlo.. drobné - tzn. ty příspěvky, co jim hážeme do kasiček.. a ještě.. byl jsem u svého lékaře, přišla tam jeho dcera, že chce prachy na boty .. tak si vezmi.. vysypal drobné z pokladničky a byly boty.. hnusssss tyhle poplatky..já budu od žáků asi taky nějaké vybírat a házet do skleničky, aby si moje děti mohly vesele nakupovat. Hrůza pane ministře, že jste umožnit nad rámec lékařských platů i ty poplatky.. hrůza hrůz....
  21.08.2008 21:31 Milan
 
Já se taky stydím za naše doktory, co předvádějí po zavedení poplatků pane MUDr. Karchňáku. Myslel jsem si, že lékaři mají především léčit, ale první jejich starost je, když člověk otevře ordinaci jestli máte na zaplacení poplatku. Ani se Vás pomalu nezeptají s čím jdete a co Vám je, ale hlavně jestli máte peníze. Kamaráda jsem odvezl na úrazovku s pořezanou rukou a první co bylo, né co se Vám stalo, ale máte na zaplacení? Vůbec doktora nezajímalo, že má zavázanou ruku a obvaz prosáknutý krví, ale jestli má na poplatek. Kdyby asi neměl zrovna u sebe 90 Kč, tak ho asi nechá vykrvácet, tak to jsou zase naši páni doktoři.
  22.08.2008 05:29 Kont
 
Vy jste opravdu mimo mísu, až vystudujete to co doktoři můžete začít žvanit . Jste u PČR jen proto, že hovno umíte a takovejch výhod co máte, je to k zblití.
  22.08.2008 20:26 F1
 
Konte, vždyť ale ty vůbec neznáš, jaké hovno musí umět polda, tak co o tom kafráš. Policajti jsou mistři v improvizaci v situacích, o kterých se ti jen zdá, když se díváš na kriminálky.
Až budeš umět zvládat situace od " psychoušů co si chtějí sáhnout na život přes úmorné výslechy pachatelů různých všehochutí od inteligetních po debilní, klidných nebo naopak impulzivních, po řešení různých násilí až po zatčení ozbrojeného pachatele - pak by jsi teprve dospěl. Ale tady můžeš jen kritizovat a to ti naštěstí jen zůstane. Takový jako ty na to nemá. A je dobře, že jseš " jenom na tom internetu ". Tady můžeš plácat nesmyslů bez škody pro společnost.
  23.08.2008 07:41 Petr
 
Konte, tak pan Karchňák nemusel se dřít na medině, mohl jít k policii a mít všechny ty výhody, úlevy, super plat ne? :-)
  21.08.2008 17:59 svoboda slova
 
Tady si Václave nikdo nestěžuje, ale pouze tu lidé konstatují situaci u české policie. A že opravdu kritická je víc než jasné.
  21.08.2008 17:32 Vaclav
 
Vážení nestěžujte si, jelikož v civilu je to ještě horší a pokud byste takovým způsobem napadali firmu ve které byste pracovali , druhý den byste neodcházeli sami, ale vyhodili by vás bez nároku na vše a ne s nějakými rentami a dalšími odchodnými platy . Nebrečte vy co tuto práci měříte jenom svými výhodami a odejděte a pořád o tom nemluvte. Vy dobří, zůstaňte !
  21.08.2008 17:33 Karel
 
Svatá pravda !!
  21.08.2008 17:47 Pavel
 
"Nebrečte vy co tuto práci měříte jenom svými výhodami a odejděte a pořád o tom nemluvte"

Už se tak dáááávno děje!!!!! A dobří jdou taky
  22.08.2008 05:30 Konte
 
Pavle ty hovne, takový slova jsou trapný.
  21.08.2008 15:44 KUCHAŘKY
 
JE ZAPOTŘEBÍ ABY PAN NEMINISTR POLICIE LANGER POMALU ZAČAL SEPISOVAT KUCHAŘKU O HROZIVÉM KRACHU ČESKÉ POLICIE.
  21.08.2008 15:32 Karel
 
pokud je nedostatek policistů a stále je velká odchodovost tak je někde asi chyba....takže Ti co brečí se hájí správně, nebo nepracují tím pádem za druhé ? Kolik pak asi stojí vyškolené nového policisty, když stejně zachvilku uteče pryč...
  21.08.2008 14:38 klobása
 
třítečko, ty si idiot...
  21.08.2008 15:13 ...
 
... á, první trefená ...
  21.08.2008 15:15 Sparta
 
Idiot jsi ty, protože každý má začít od sebe a když to nejde, tak si hledám jinou práci. Tady to opravdu vyřešíte!!! Divím se Vám, vždyť každý z vás ví, kdo byl z oddělení podpořit demonstraci. Ty odsuďte a nebo že by se měli dobře a jen držkovali, aby se neřeklo nebyli terčem pomluv. Je zajímavé, že hasiči jsou s platem na tom stejně a jsou spokojeni, neodchází. Také by chtěli určitě více. Už se na Vás těšíme do civilu, aby jste poznali na vlastní kůži, jaké to je!!!!!!!!!
  21.08.2008 17:44 Pavel
 
Sparto

Cituji: "Je zajímavé, že hasiči jsou s platem na tom stejně a jsou spokojeni, neodchází".
A nebude to náhodou tím,že mají lepší práci a míň buzerace a papírování ty osle,když mají stejné prachy?
Byl jsi někdy u profi hasičů v baráku? Co myslíš,že dělají,když zrovna nehasí,nebo nejsou někde u vážné dopravní nehody? A když vyjedou 1x až 2x za 24hod.,tak je to pomalu zázrak.Ale tobě to nevysvětlím ty čumíš často na NOWU.
  22.08.2008 05:33 Sparta
 
Pavle , asi to nejsou takový máčové jako vy a váží si výhod, které máte!!!!
  22.08.2008 07:41 gif
 
jo, máš pravdu a taky nechtějí v září domonstrovat. Jseš celý lhář i když používáš jen polopravdu. Objektivně soudruhu
  22.08.2008 10:09 Sparta
 
Jsem zvědavej, kolik jich tam bude.